Connect with us

Τουρισμός

Η Θεσσαλονίκη, νέος προορισμός της συνεδριακής αγοράς της Ρωσίας

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε ακόμη ένα ταξίδι εξοικείωσης, αυτή τη φορά από τη Ρωσία, αποκλειστικά με επαγγελματίες της MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) βιομηχανίας από το Thessaloniki Convention Bureau (TCB)  σε συνεργασία με την Aegean Airlines.

 

Από τις 19 έως τις 22 Απριλίου 2018, εννέα εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών συνεδριακού τουρισμού και ταξιδιών κινήτρων από τη Μόσχα επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη και γνώρισαν την πόλη σε ένα πρόγραμμα απαιτητικό αλλά και γεμάτο εμπειρίες.  Η επιλογή των εταιρειών έγινε από την κ. Tatiana Afanasyeva, Country Sales Manager της Aegean Airlines στη Ρωσία σε συνεργασία με το TCB.

 

Αφετηρία του προγράμματος της διοργάνωσης ήταν οι προκαθορισμένες συναντήσεις αποκλειστικά για τα μέλη του TCB.  260 Β2Β συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο ενός καλά δομημένου προγράμματος όπου τα μέλη του TCB είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εταιρείες τους αλλά και να γνωρίσουν τις ανάγκες της ρωσικής αγοράς.

 

Οι Ρώσοι εκπρόσωποι εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, να μάθουν για την ιστορία της και να γευτούν ελληνικές τοπικές γεύσεις. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η επίσκεψη στη Χαλκιδική όπου οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος, ενώ απήλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρει ο προορισμός, γνωρίζοντας έτσι τις εμπειρίες που μπορούν να παρέχουν οι διοργανωτές στους πελάτες τους.

 

Το TCB fam trip της Ρωσίας αποτελεί μια πρωτότυπη δράση καθώς πρώτη φορά γίνεται προσέγγιση της ρωσικής MICE βιομηχανίας με στόχο την προσέλκυση επαγγελματικών διοργανώσεων και όχι μόνο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμού διακοπών. Όπως ανέφεραν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, η MICE αγορά της Ρωσίας στοχεύει σε ταξίδια κινήτρων καθώς και εταιρικές συναντήσεις – συνέδρια, ενώ η επιλογή του προορισμού εξαρτάται από την καλή συνδεσιμότητα και την ποιότητα σε σχέση με την τιμή. Σημαντική είναι η αναφορά πως για την πλειοψηφία των εταιρειών MICE που έχουν οργανώσει συνέδρια και ταξίδια κινήτρων στην Ελλάδα, η Αθήνα δεν αποτελεί πρώτος προορισμός.

 

Το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί θερμά τα μέλη του Hyatt Regency Thessaloniki, Anatolia Hotel Thessaloniki, THE MET HOTEL, Οργανισμός Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής, Filos Holidays & Travel, Ambotis Holidays, Meli Group, Miami Seafood Restaurant, Livemedia και  hello from διαμορφώνοντας έτσι μια μοναδική εμπειρία για τους συμμετέχοντες με τις υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών που τους προσέφεραν.

 

Ακόμη, το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, κύριο χορηγό αερομεταφορών, για την πολύτιμη υποστήριξη στην πραγματοποίηση της διοργάνωσης.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

Ιαματικός τουρισμός και γαστρονομία

Δυναμικά ξεκίνησε τη σεζόν 2018 η Χαλκιδική έχοντας ήδη υποδεχτεί 11 δημοσιογράφους από 5 διαφορετικές χώρες.

 

Η αρχή έγινε με τη Ρωσίδα δημοσιογράφο, Tatiana Glushko, η οποία στο πλαίσιο του οδοιπορικού της στην Ελλάδα με σκοπό να κάνει αφιέρωμα στις θερμές πηγές της χώρας μας. Η δημοσιογράφος  προσκλήθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδική σε συνεργασία με τον γραφείο του ΕΟΤ στη Ρωσία και επισκέφτηκε την λουτρόπολη  της Αγίας Παρασκευής στην Κασσάνδρα, προκειμένου να προβάλει τα ιαματικά λουτρά της Χαλκιδικής στο εκτενές άρθρο που θα δημοσιευτεί στη θεματική ταξιδιωτική ιστοσελίδα  www.thermalsprings.ru. Αυτή είναι η πρώτη εξειδικευμένη δημοσιογραφική αποστολή που οργανώνει ο Οργανισμός, έπειτα από την ολοκλήρωση της ανακαίνισης των εγκαταστάσεων από το Δήμο Κασσάνδρας αλλά και της επίσημης πιστοποίησης της πηγής ως ιαματικής από τον ΕΟΤ, με στόχο την προώθηση του ιαματικού τουρισμού στην περιοχή που αποτελεί μία άγνωστη σχετικά πτυχή της Χαλκιδικής με πολλές όμως προοπτικές ανάπτυξης και εκτός σεζόν.

Ακολούθησε, στα τέλη Μαρτίου, η αποστολή 6 δημοσιογράφων και Influencers  από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ (Sky News Business Travel television, Time Out Australia, Take Three in Life, The Weekend Australian, Get Up & Go and International Traveller) της Αυστραλίας και του Κατάρ με αφορμή την έναρξη των απευθείας πτήσεων Κατάρ-Θεσσαλονίκη της Qatar airlines. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μοναδική φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής μέσα από μία εκδρομή off road, να βιώσουν τα χρώματα και τα αρώματα των παραδοσιακών χωριών της περιοχής, να γευτούν την τοπική γαστρονομία και να απολαύσουν την απόλυτη χαλάρωση και τη μυσταγωγία.

Μέσα Μαΐου, τη Χαλκιδική επισκέφτηκε ο Γερμανός δημοσιογράφος Detlef Berg, ο οποίος αρθρογραφεί στη Falstaff (ένα κορυφαίο περιοδικό για τα ταξίδια και τη γαστρονομία στην Αυστρία, Γερμανία και Σουηδία, 150.000 αντίτυπα), στην εφημερίδα HNA (200.000 αντίτυπα) καθώς και στην BILD Zeitung, με σκοπό να δημοσιεύσει άρθρα για τα γαστρονομικά φεστιβάλ της Χαλκιδικής, τα εξαιρετικά προϊόντα που παράγονται στην περιοχή καθώς και την τοπική κουζίνα. Ο δημοσιογράφος επισκέφτηκε οικογενειακές τοπικές μονάδες παραγωγής τυροκομικών, μελιού, ελιών και ελαιολάδου και εντυπωσιάστηκε από το μεράκι και την προσήλωση τους στην ποιότητα. Η επίσκεψη του ολοκληρώθηκε με μία βιωματική γαστρονομική εμπειρία όπου συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία συλλογής μελιού από τις κηρήθρες των εγχώριων κυψελών μέχρι την κατανάλωση του με ένα ποτήρι φρέσκο στυμμένη λεμονάδα και ολοκληρώθηκε με ένα παραδοσιακό ελληνικό φαγοπότι με χειροποίητες πίτες, τζατζίκι, ντολμαδάκια, ελιές, χωριάτικη σαλάτα και τσίπουρο κάτω από την κληματαριά.

Continue Reading

Τουρισμός

Μελέτη για την συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία

Αυξημένη ήταν η συνεισφορά του ελληνικού τουρισμού στην εθνική μας οικονομία το 2017, όπως αποτυπώνεται στη νέα μελέτη που εκπόνησε το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ).

Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα της μελέτης με τίτλο «Η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία το 2017», ο ελληνικός τουρισμός παρουσίασε πέρυσι αύξηση εσόδων από το εξωτερικό κατά 11,4% ή κατά 1,45 δισ. ευρώ σε σχέση με το 2016. Η συνολική αύξηση της τουριστικής δραστηριότητας εκτιμάται σε 1,56 δισ. ευρώ (από 16,7 δισ. ευρώ άμεσης συνεισφοράς στο ΑΕΠ το 2016 σε 18,3 δισ. ευρώ το 2017). Επίσης, ο τουρισμός συνέβαλε άμεσα στη δημιουργία του 10,3% του ΑΕΠ της χώρας, ενώ η άμεση και έμμεση συμβολή του εκτιμάται από 22,6% έως 27,3%.

Τα αποτελέσματα της μελέτης, δείχνουν ότι ο τουρισμός είναι ένας τομέας με μεγάλη διάχυση ωφελειών στην οικονομία. Ειδικότερα, για κάθε 1 ευρώ τουριστικού εσόδου, το ΑΕΠ της χώρας αυξάνεται κατά 2,2 έως 2,65 ευρώ. Στις Περιφέρειες της Κρήτης, του Νοτίου Αιγαίου και των Ιονίων Νήσων, ο τουρισμός συνεισφέρει άμεσα στη δημιουργία άνω του 47,4% του ΑΕΠ των εν λόγω προορισμών. Οι τρεις αυτές Περιφέρειες, έχουν από τα υψηλότερα κατά κεφαλήν ΑΕΠ στη χώρα, τεκμηριώνοντας την άποψη ότι ο τουρισμός οδηγεί σε βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των περιοχών στις οποίες παρουσιάζει ανάπτυξη.

Παράλληλα, ο τουρισμός συμβάλλει άμεσα στην αιχμή της τουριστικής σεζόν στο 16,9% της απασχόλησης και συνολικά (άμεσα και έμμεσα) μεταξύ 37,2% και 44,8%, ενώ αποτελεί βασικό μοχλό για τη μείωση της ανεργίας. Επιπλέον, το 2017 ο τουριστικός τομέας με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις κάλυψε το 80% του ελλείμματος του ισοζυγίου αγαθών. Οι εισπράξεις αυτές ισούνται με το 74% των εισπράξεων από τις εξαγωγές όλων των άλλων προϊόντων που εξάγει η χώρα, εξαιρουμένων των εισπράξεων από εξαγωγή πλοίων και καυσίμων. Αν στις ταξιδιωτικές εισπράξεις συνυπολογισθούν και οι εισπράξεις από αερομεταφορές και θαλάσσιες μεταφορές από τον εισερχόμενο τουρισμό, τότε το σύνολο των ταξιδιωτικών εισπράξεων  ισούται με το 82% των εισπράξεων από τις εξαγωγές όλων των άλλων προϊόντων, πλην πλοίων και καυσίμων.

Continue Reading

Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό

Ταξίδι στη Σύρο…

Χρόνια είχα να πάω σε νησί. Λίγο η απόσταση, λίγο το κόστος μετακίνησης για εμάς τους μη Αθηναίους, δεν το έπαιρνα απόφαση.

Πέρσι με πιάσανε τα μεράκια και άρχισα να το σχεδιάζω. Λέγε-λέγε μαζευτήκαμε 5 νοματαίοι, οι τέσσερις φωτογράφοι. Μπήκαμε σε ένα μικρό αμαξάκι με λίγα πράγματα και από μια φωτογραφική μηχανή και κατηφορίσαμε ένα βραδάκι για τον Πειραιά.

Σαν αντικρίζεις τη πόλη της Σύρου για πρώτη φορά, καταλαβαίνεις γιατί τη λένε ‘‘αρχόντισσα’’. Προσπαθήσαμε να γυρίσουμε όλο το νησί και αυτό μας αντάμειψε με υπέροχους, μικρούς, θαλασσινούς παράδεισους. Μας χάριζε υπαίθρια μουσικά ταξίδια κάθε βράδυ. Μας γέμισε εικόνες από μια άλλη εποχή, γεμάτη νεοκλασικά κτίρια, ευγενικούς κατοίκους και καλό φαγητό.

Πήραμε πολλές από αυτές τις εικόνες μαζί μας, μερικές στους ψηφιακούς αισθητήρες των μηχανών και τις περισσότερες στην καρδιά μας…

 

                                                                            Γρηγόρης Τσελεπίδης

Continue Reading

Trending