Connect with us

Τουρισμός

Η Θεσσαλονίκη, νέος προορισμός της συνεδριακής αγοράς της Ρωσίας

Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε ακόμη ένα ταξίδι εξοικείωσης, αυτή τη φορά από τη Ρωσία, αποκλειστικά με επαγγελματίες της MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Events) βιομηχανίας από το Thessaloniki Convention Bureau (TCB)  σε συνεργασία με την Aegean Airlines.

 

Από τις 19 έως τις 22 Απριλίου 2018, εννέα εκπρόσωποι μεγάλων εταιρειών συνεδριακού τουρισμού και ταξιδιών κινήτρων από τη Μόσχα επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη και γνώρισαν την πόλη σε ένα πρόγραμμα απαιτητικό αλλά και γεμάτο εμπειρίες.  Η επιλογή των εταιρειών έγινε από την κ. Tatiana Afanasyeva, Country Sales Manager της Aegean Airlines στη Ρωσία σε συνεργασία με το TCB.

 

Αφετηρία του προγράμματος της διοργάνωσης ήταν οι προκαθορισμένες συναντήσεις αποκλειστικά για τα μέλη του TCB.  260 Β2Β συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο ενός καλά δομημένου προγράμματος όπου τα μέλη του TCB είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εταιρείες τους αλλά και να γνωρίσουν τις ανάγκες της ρωσικής αγοράς.

 

Οι Ρώσοι εκπρόσωποι εταιρειών είχαν τη δυνατότητα να ξεναγηθούν στην πόλη της Θεσσαλονίκης, να μάθουν για την ιστορία της και να γευτούν ελληνικές τοπικές γεύσεις. Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ήταν η επίσκεψη στη Χαλκιδική όπου οι συμμετέχοντες πραγματοποίησαν κρουαζιέρα στο Άγιο Όρος, ενώ απήλαυσαν τις υπηρεσίες που προσφέρει ο προορισμός, γνωρίζοντας έτσι τις εμπειρίες που μπορούν να παρέχουν οι διοργανωτές στους πελάτες τους.

 

Το TCB fam trip της Ρωσίας αποτελεί μια πρωτότυπη δράση καθώς πρώτη φορά γίνεται προσέγγιση της ρωσικής MICE βιομηχανίας με στόχο την προσέλκυση επαγγελματικών διοργανώσεων και όχι μόνο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμού διακοπών. Όπως ανέφεραν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, η MICE αγορά της Ρωσίας στοχεύει σε ταξίδια κινήτρων καθώς και εταιρικές συναντήσεις – συνέδρια, ενώ η επιλογή του προορισμού εξαρτάται από την καλή συνδεσιμότητα και την ποιότητα σε σχέση με την τιμή. Σημαντική είναι η αναφορά πως για την πλειοψηφία των εταιρειών MICE που έχουν οργανώσει συνέδρια και ταξίδια κινήτρων στην Ελλάδα, η Αθήνα δεν αποτελεί πρώτος προορισμός.

 

Το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί θερμά τα μέλη του Hyatt Regency Thessaloniki, Anatolia Hotel Thessaloniki, THE MET HOTEL, Οργανισμός Τουριστικής Προβολής Χαλκιδικής, Filos Holidays & Travel, Ambotis Holidays, Meli Group, Miami Seafood Restaurant, Livemedia και  hello from διαμορφώνοντας έτσι μια μοναδική εμπειρία για τους συμμετέχοντες με τις υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών που τους προσέφεραν.

 

Ακόμη, το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines, κύριο χορηγό αερομεταφορών, για την πολύτιμη υποστήριξη στην πραγματοποίηση της διοργάνωσης.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

Τουριστική Κίνηση Κατά Την Εορταστική Περίοδο

Αισιοδοξία ξενοδόχων για την τουριστική κίνηση κατά την εορταστική περίοδο, αλλά τα προβλήματα στην ηπειρωτική Ελλάδα παραμένουν

Mε πληρότητες που αγγίζουν το 80% κατά μέσο όρο κάνουν «ποδαρικό» στα ξενοδοχεία της ηπειρωτικής Ελλάδας τα φετινά Χριστούγεννα. Το κλίμα είναι θετικό και για την Πρωτοχρονιά και τα Φώτα, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να πετύχουν καλύτερες τιμές στις ενδιάμεσες των γιορτών μέρες, όπου υπάρχουν αρκετά κενά δωμάτια.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων, η κίνηση είναι περισσότερο αυξημένη στους παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς, ενώ ανοδικά κινούνται οι πληρότητες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Καλύτερη είναι η εικόνα σε προορισμούς όπου έχουν στηθεί θεματικά χριστουγεννιάτικα πάρκα για οικογενειακές αποδράσεις κυρίως, ενώ η κίνηση δεν είναι μέχρι στιγμής η αναμενόμενη σε περιοχές όπου λειτουργούν χιονοδρομικά κέντρα και οι ξενοδόχοι προσδοκούν αλλαγή των καιρικών συνθηκών για να υπάρξει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Ενδεικτικά, στην Αρκαδία, την Ημαθία και τη Δράμα οι πληρότητες κυμαίνονται για τα Χριστούγεννα κοντά στο 70%, ενώ οι επιχειρηματίες αναμένουν ότι θα καταφέρουν κρατήσεις της τελευταίας στιγμής από Έλληνες κυρίως επισκέπτες. Στα Ιωάννινα τα μικρά καταλύματα είναι γεμάτα για τα Χριστούγεννα, με την τάση να δείχνει ότι η κίνηση θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ για την Πρωτοχρονιά οι πληρότητες αγγίζουν ήδη το 70%.

Στα Καλάβρυτα, τα ξενοδοχεία είναι γεμάτα για τα Χριστούγεννα με τις πληρότητες να πλησιάζουν το 100%, για την Πρωτοχρονιά φτάνουν στο 80%, ενώ για τα Φώτα στο 65-70%. Ιδιαίτερα θετικό είναι το κλίμα στη Λάρισα, ενώ ακόμα καλύτερο είναι στα Τρίκαλα όπου οι πληρότητες έχουν φθάσει στο ανώτερο σημείο και ίδια φαίνεται να είναι η τάση για την Πρωτοχρονιά και τα Φώτα.
Στην Πιερία, όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα, οι κρατήσεις αναμένεται να αυξηθούν κι άλλο, ενώ ήδη φθάνουν σε ποσοστό 80%. Για την Πρωτοχρονιά, η κίνηση αναμένεται να είναι μεγαλύτερη, καθώς την περιοχή, όπως και άλλες της Βόρειας Ελλάδας, φαίνεται να επιλέγουν αρκετοί Βαλκάνιοι τουρίστες.

Στη Μαγνησία, στην πλειοψηφία των ξενοδοχείων είναι αρκετά καλή η κίνηση για τα Χριστούγεννα, ενώ συνεχίζονται οι ανοδικές τάσεις για την Πρωτοχρονιά, αλλά και για τα Φώτα. Ειδικά ο Βόλος εμφανίζει μεγάλες πληρότητες έως και τις 8 Ιανουαρίου.

Οι ξενοδόχοι δηλώνουν αισιόδοξοι ότι η τουριστική κίνηση κατά την εορταστική περίοδο θα αυξηθεί. Ταυτόχρονα όμως, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων «χτυπά» το δικό της «καμπανάκι», καθώς στους περισσότερους τουριστικούς προορισμούς της ηπειρωτικής Ελλάδας, η χειμερινή σεζόν δεν διαρκεί περισσότερο από 50 ημέρες συνολικά και κυρίως έχει οικονομικό αντίκρυσμα για τις επιχειρήσεις, μόνο μέσα στις γιορτές. Για το λόγο αυτό και επαναφέρει την πρότασή της για καθιέρωση του θεσμού της «Λευκής Εβδομάδας» στα σχολεία, έτσι ώστε να τονωθεί ο εσωτερικός τουρισμός και να πάρουν «ανάσα» οι τοπικές οικονομίες της επαρχίας.

Η ΠΟΞ επισημαίνει πως δεν αρκεί από μόνη της η νομοθεσία για το θεματικό τουρισμό και θα πρέπει να συνοδεύεται από πολιτική βούληση όλων των εμπλεκόμενων φορέων για αλλαγή και εκσυγχρονισμό του τουριστικού μοντέλου της χώρας, το οποίο θα δίνει προτεραιότητα σε μια πιο ισορροπημένη διασπορά των επισκεπτών από το εξωτερικό σε όλες τις περιφέρειες. Το ζήτημα είναι «τι κάνουμε στην πράξη» και το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να υπάρξει μείωση της φορολόγησης του τουριστικού πακέτου στα επίπεδα του ανταγωνισμού, αρχικά στον ΦΠΑ και αντίστοιχα μείωση στις ασφαλιστικές εισφορές. Επίσης πρέπει επιτέλους να καταπολεμηθεί αποτελεσματικά η παραξενοδοχία. Τα παραπάνω έχουν γίνει «θηλιά στο λαιμό» για πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, οι οποίες για να ανταπεξέλθουν στις υπέρογκες οικονομικές υποχρεώσεις τους στρέφονται σε προγράμματα φιλοξενίας μεταναστών και προσφύγων, μέσω της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ.

Continue Reading

Lifestyle

3+1 λόγοι για να κάνεις Χριστούγεννα στη Μάνη

πετρα και φως Hotel

Λένε πως περαστικός βλέπεις τη Μάνη σε τρεις ημέρες, περπατητής σε τρεις μήνες και για να δεις τη ψυχή της θέλεις τρεις ζωές. Μία για τη θάλασσα, μία για τα βουνά της και μία για τους ανθρώπους της. Και όχι άδικα. Η Μάνη είναι ένας τόπος με χίλια πρόσωπα. «Σκληροτράχηλη», «αδούλωτη», «ανυπότακτη» είναι μερικά από τα επίθετα που αποδίδονται στη μεστή σε χαρακτήρα και άγρια ομορφιά βραχώδη χερσόνησο του Ταϋγέτου που «σφηνώνει» ανάμεσα σε Μεσσηνία και Λακωνία, και όχι άδικα.

Σκληρή και συνάμα γεμάτη ευγένεια, επιβλητική και παράλληλα φιλόξενη αν θελήσεις να τη γνωρίσεις θα σε ανταμείψει με την αυθεντική εμπειρία που αναζητά κάθε ταξιδευτής. Η ιστορία του τόπου, εξάλλου, είναι μεγάλη και από την πρώτη στιγμή μπορεί κανείς να νιώσει την ενέργεια που εκπέμπει, με πολλές γωνιές της να δίνουν για γεύση από Μεσαίωνα, κάτι που γίνεται ακόμη πιο έντονο, προχωρώντας προς τη Μέσα Μάνη.


Χωριά πετρόχτιστα με εντυπωσιακά πυργόσπιτα, όπως η διατηρητέα Βάθεια, η Άνω Βέργα, το Λιμένι, το Σκουτάρι, ο Γερολιμένας, η Κοίτα, ο Δρυμός, η Λάγια, η ιστορική Καρδαμύλη, και γραφικές κωμοπόλεις, όπως το Οίτυλο, η Αρεόπολη και το Γύθειο, αλλάζουν πρόσωπο το χειμώνα και μας προσκαλούν να γνωρίσουμε το άλλο πρόσωπο της Μάνης, ίσως πιο όμορφο από αυτό του καλοκαιριού που οι περισσότεροι γνωρίζουν.

Τα Χριστούγεννα στη Μάνη είναι διαφορετικά. Η άγρια ομορφιά του τοπίου και η αύρα της θάλασσας συνθέτουν ένα ονειρεμένο σκηνικό για τις πιο όμορφες αποδράσεις μέσα στη καρδιά του χειμώνα, από αυτές που μένουν για καιρό χαραγμένα στη μνήμη μας και στην καρδιά μας.

Εμείς σας δίνουμε 4 καλούς λόγους για να την επισκεφτείτε αφήνοντας σε εσάς να ανακαλύψετε όλους τους υπόλοιπους.

Γιατί να κάνετε Χριστούγεννα στη Μάνη

1. Το φυσικό τοπίο θα λειτουργήσει καταλυτικά στην ψυχολογία σας. Ο μαγευτικός κόλπος του Οιτύλου καθρεφτίζει στα νερά του τον χειμωνιάτικο ήλιο και το Φαράγγι Μυλολάγκαδο, το οποίο προσφέρεται για πεζοπορικές διαδρομές στα άριστα σηματοδοτημένα μονοπάτια του είναι μόνο μερικά από όσα επιβάλλεται να ανακαλύψετε.

mani-xristougenna

Η ομορφιά της Μάνης δεν εξαντλείται πάνω από το έδαφος. Τα περίφημα σπήλαια του Διρού, που φημίζονται για μια από τις ομορφότερες λιμναίες διαδρομές στον κόσμο, αλλά και για το μέγεθός τους που τα κατατάσσει στην πρώτη θέση των ελληνικών σπηλαίων, αξίζουν οπωσδήποτε μια επίσκεψη.

2. Θα μυηθείτε στην φιλοσοφία του slow living. Θα νιώσετε μια πρωτόγνωρη ηρεμία και θα γεμίσετε με ενέργεια και θετική διάθεση, αφήνοντας πίσω σας όλα όσα σας συνδέουν με την καθημερινότητα σας. Θα μπορέσετε να διαβάσετε το βιβλίο που τόσο καιρό προσπαθείτε μπροστά στο τζάκι, συντροφιά με ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι με ευεργετικά βότανα του “βουνού της Μάνης”, τον Ταϋγετο.

3. Η Μάνη είναι ένας τόπος που φημίζεται για την παραδοσιακή, απλή σε υλικά αλλά τόσο γευστική και ποιοτική κουζίνα της και προσφέρεται για τους λάτρεις της γαστρονομίας. Θα απολαύσετε την παραδοσιακή μανιάτικη καρμπονάρα, ένα από τα αγαπημένα πιάτα και φημισμένα της περιοχής αλλά και τις τηγανίδες, που σύμφωνα με την παράδοση οι γυναίκες της περιοχής της ετοιμάζουν την παραμονή των Χριστουγέννων.

4. Για τους λάτρεις της οδήγησης και της φύσης η ακτογραμμή που διέπει την ευρύτερη περιοχή της Μάνης προσφέρει το ιδανικό σκηνικό για ένα χειμερινό road trip με μικρές στάσεις στα γραφικά χωριά.

Που θα μείνετε 

Στο Πέτρα & Φως Boutique Hotel & Spa. Έχει αναδειχθεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή destination hotels τής Ελλάδας. Όχι τυχαία αφού δεσπόζει πάνω από τα γαλανά νερά του κόλπου του Οιτύλου στην πανέμορφη Μάνη.

General Photo 2 -mani

Με την πηγαία φιλοξενία, που διέπει τη φιλοσοφία του, κάνει τη διαφορά παρέχοντας high end υπηρεσίες για μια αξέχαστη διαμονή! Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική του με «πρωταγωνιστή» την πέτρα είναι πλήρως εναρμονισμένη με την ατίθαση ομορφιά της Μάνης. Θα σας μαγέψει η απρόσκοπτη θέα στον μαγευτικό κόλπο του Οιτύλου.

Δείτε ΕΔΩ  τα εορταστικά πακέτα 

Πέτρα & Φως Boutique Hotel & Spa 

www.petrafoshotel.com

 

Continue Reading

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τον κλάδο των τουριστικών επιχειρήσεων που αναζητούν κάτι περισσότερο από το παραδοσιακό «σουβενίρ» έρχεται για 5η χρονιά στον Πολυχώρο Αθηναΐς στις 11-12- 13 Ιανουαρίου 2019.

 

Tο meeting point του ελληνικού design και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου, η GREEK BRAND NEW, η έκθεση που αναβαθμίζει το παραδοσιακό προϊόν σε πολιτισμικό δώρο, αναμένεται να παρουσιάσει ό,τι πιο καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των εφαρμοσμένων τεχνών.

Στη φετινή διοργάνωση, 64 ελληνικά brands και designers με χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας θα επαναπροσδιορίσουν την ταυτότητα του ελληνικού «σουβενίρ» αλλά και θα αναδείξουν, όπως κάθε χρόνο, το σύγχρονο ελληνικό design.

Δες όλα τα brands ΕΔΩ

Η GREEK BRAND NEW είναι μια εμπορική boutique έκθεση που προωθεί το ελληνικό design και brands με κοινό όραμα να αλλάξουν το πρόσωπο της Ελλάδας.

Η κάθε χρόνο παρουσία της στην συνεχώς ανερχόμενη τουριστική αγορά και η διαρκής εξέλιξή της τόσο από την πλευρά των εκθετών όσο και επισκεπτών, την κατατάσσει πλέον σε εξέχουσα θέση ανάμεσα στους φορείς νέας πνοής στον κλάδο του ελληνικού επιχειρείν.

Τα αποτελέσματα κάθε χρόνο αποδεικνύουν ότι οι επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού αναγνωρίζουν την μοναδικότητα της διοργάνωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Η GREEK BRAND NEW απευθύνεται στους επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, ιδιοκτήτες καταστημάτων και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, ξενοδοχείων και μουσείων και greek concept stores, που θέλουν να ξεχωρίσουν.

Η GREEK BRAND NEWείναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία (ΑΜΚΕ), η οποία ιδρύθηκε από τις 22 εταιρείες που ξεκίνησαν το θεσμό το 2015, και συνδυάζουν κάθε χρόνο την παρουσία τους με νέες επιλεγμένες εταιρείες, δίνοντας πάντα έμφαση στο να τηρηθεί η ποιότητα της έκθεσης στις υψηλές αισθητικές προδιαγραφές που είχαν τεθεί εξ’αρχής και με τον τρόπο αυτό, να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία του επισκέπτη. Υπεύθυνη για την διοργάνωση της GBN2019, καθώς και για τα έτη 2020-2021 θα είναι η εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων Stalexpo, η οποία με την πολυετή εμπειρία της και την συνεχή εξέλιξή της θέτει γερά θεμέλια ώστε η έκθεση να συνεχίσει να είναι θεσμός και να ακολουθεί το όραμα των ιδρυτικών μελών του.

Χώρος: Πολυχώρος Αθηναΐς, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό
Ωράριο

Το ωράριο της έκθεσης θα είναι 10.00′ – 20.00′ και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και media. Επίσης, τις ημέρες και ώρες της έκθεσης θα πραγματοποιούνται δωρεάν δρομολόγια με mini bus, από τον σταθμό του μετρό Μεταξουργείο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Website: greekbrandnew.com
Facebook: @GreekBrandNewExpo
Instagram: @greekbrandnew

STALEXPO T 2108214687, mail [email protected]

Continue Reading

Trending