Lifestyle
Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

- Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
- Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste
20 Ιουνίου 2018 – Η Coca–Cola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η Coca–Cola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:
- Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
- Νέα Γενιά και Γυναίκες,
- Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη
Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.
- Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία
Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η Coca–Cola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.
Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης. Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.
Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:
- Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
- «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
- Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
- Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.
- Νέα Γενιά και Γυναίκες
Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.
- Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη
Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.
Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.
Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».
Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».
Σχετικά με την The Coca–Cola Company:
Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.
Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.
Σχετικά με την Coca–Cola Τρία Έψιλον
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E
Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.
Αυτοκίνητο
THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++
Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++
Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου.

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.
Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive).
Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας».

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.
Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.
Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.
Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.
Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.
Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/
YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup
Κωνσταντίνος Διαμαντής

Εκδηλώσεις
Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας
Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή.
Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital.
Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.
Εκδηλώσεις
Παρουσία Επιμελητηρίου Αρκαδίας οι εκδηλώσεις των Εμποροβιομηχανικών Συλλόγων Μεγαλόπολης και Τρίπολης

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, Γιάννης Τρουπής και μέλη της Διοίκησης συμμετείχαν στις εορταστικές εκδηλώσεις που διοργάνωσαν οι Εμποροβιομηχανικοί Σύλλογοι Μεγαλόπολης και Τρίπολης, ενισχύοντας έμπρακτα τις πρωτοβουλίες που διατηρούν ζωντανή την πολιτιστική και θρησκευτική ταυτότητα της Αρκαδίας.
Την Κυριακή 18 Μαΐου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, μαζί με τα μέλη της Διοίκησης, κ.κ. Ανδρέα Σύριο, Υπεύθυνο Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων, Παναγιώτη Πιτερό Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, Αναπ. Πρόεδρο Τμήματος Μεταποίησης, Σωτήρη Μπαλίκο Αν. Πρόεδρο Τμήματος Εμπορίου, Γιώργο Λαμπίρη και Άννα Γαβρήλου συμμετείχαν στην καθιερωμένη εορτή του Αγίου Αθανασίου στη Μεγαλόπολη, η οποία έχει αναδειχθεί σε θεσμό για την περιοχή.
Σημειώνεται ότι ο κ. Πιτερός και η κα. Γαβρήλου κατέχουν παράλληλα και θεσμικές θέσεις στον Εμποροβιομηχανικό Σύλλογο Τρίπολης, ως Πρόεδρος και Γραμματέας αντίστοιχα ενώ ο κ.Μπαλίκος τη θέση του Αναπ. Γραμματέα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης γεγονός που υπογραμμίζει τη διασύνδεση και τη συνεργασία των τοπικών φορέων.
Η εκδήλωση, με τη σφραγίδα του Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Μεγαλόπολης, συνδύασε θρησκευτική κατάνυξη με έντονο τοπικό χαρακτήρα, προωθώντας την εμπορική δραστηριότητα και ενδυναμώνοντας τη συλλογικότητα.
Ακολούθως, την Τετάρτη, ο Πρόεδρος κ. Τρουπής, ο Γενικός Γραμματέας κ. Παναγιώτης Μαντάς και τα μέλη της Διοίκησης κ.κ. Κώστας Καλαμαράς Αν Πρόεδρος Τμήματος Υπηρεσιών, Παναγιώτης Πιτερός, Χριστίνα Σύριου – Παρασκευοπούλου και Παναγιώτης Σούπος παρέστησαν στον Εσπερινό και την Αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Προφήτη Ηλία στην Τρίπολη, ενώ την επόμενη ημέρα, Πέμπτη 22 Μαΐου, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ίδιο Ναό, που πραγματοποίησε ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος Τρίπολης τιμώντας τους πολιούχους και προστάτες του Συλλόγου, Αγίους Νεομάρτυρες Δημήτριο και Παύλο.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας, ακολούθησε φιλική συνάντηση, όπου δόθηκε η ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων και ευχών μεταξύ επαγγελματιών, εκπροσώπων φορέων και πολιτών.
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας παραμένει σταθερά στο πλευρό των τοπικών επαγγελματικών συλλόγων, αναγνωρίζοντας τον πολύπλευρο ρόλο τους στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.
-
Τουρισμός
Ιατρικός Τουρισμός στην Ελλάδα: Η Αναδυόμενη Προοπτική
-
Οικογένεια
Πώς να αναπτύξετε τη συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών σας
-
Υγεία
Οδηγός Ευεξίας για το Καλοκαίρι από την Affidea
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;