Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading

Lifestyle

Επιτυχία σε επιχείρηση και σχέση παράλληλα: γίνεται;

Η απάντηση που μπορεί να δώσεις με μια πρώτη ανάγνωση είναι όχι! Εγώ όμως θα σου πω πως είναι άκρως εφικτό να είσαι πετυχημένη στην επιχείρησή σου και παράλληλα να έχεις και τη συντροφική ζωή που ονειρεύεσαι.

Συνηθίζουμε να ακολουθούμε τα στερεότυπα και τα πρώτα χρόνια να προσπαθούμε να αποκατασταθούμε επαγγελματικά και στη συνέχεια ξεχνάμε την καριέρα που ονειρευόμασταν, βολευόμαστε και συνηθίζουμε να λέμε στον εαυτό μας, εντάξει τώρα θα κοιτάξω την οικογένειά μου!

Δεν μπορείς όμως να πετύχεις αν είσαι βολεμένη, ούτε να ακούς τα στερεότυπα της κοινωνίας που λέει πως δεν μπορείς να τα έχεις όλα! Φυσικά και μπορείς και αξίζεις να τα έχεις όλα!

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι τα σωστά εργαλεία για να μπορείς να διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις και τον χρόνο σου! Όλα ξεκινούν από την οργάνωση και την πειθαρχία. Θα είσαι πετυχημένη, γιατί είσαι οργανωμένη και πειθαρχημένη. Με τα σωστά εργαλεία που σου προσφέρει το life coaching, μαθαίνεις να έχεις την οργάνωση στη ζωή σου και να πετυχαίνεις σε όλους τους τομείς!

Κάνε το βήμα προς την επιτυχία και άσε τους άλλους να αναρωτιούνται πως τα καταφέρνεις όλα! Σε όποια φάση της ζωής σου και αν βρίσκεσαι, όσο μικρή ή μεγάλη είσαι και σε όποιον τομέα και αν θες να επιτύχεις, το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να πάρεις την απόφαση για την αλλαγή και τη σωστή επιλογή.

Φύγε από το “comfort zone” σου, ξεβολέψου και δες τις επιτυχίες να έρχονται. Μην επαναπαύεσαι μόνο σε έναν τομέα της ζωής σου και θεωρείς πως είσαι τυχερή και δεν πρέπει να κάνεις τίποτα άλλο. Φυσικά και πρέπει να είσαι ευγνώμων για όλα όσα έχεις καταφέρει, αλλά με καλή και σωστά δομημένη δουλειά μπορείς να καταφέρεις όλα όσα έχεις φανταστεί. 

Νικόλας Ουρανός, PCC

Professional Certified Life & Relationship Coach by International Coaching Federation

Βραβευμένος συγγραφέας παγκόσμιου bestseller Αγάπη Τώρα, Ευ Ζην Τώρα και Ξαφνικά Τώρα, Ομιλητής

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI συνεχίζει την υποστήριξη της στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» με μια πανέμορφη συλλεκτική ροζ δημιουργία

Το brand με τις πιο μοναδικές και πρωτότυπες χειροποίητες τσάντες, MISS POLYPLEXI, συνεχίζει για 3η χρονιά φέτος να υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνου Μαστού, «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», και σχεδιάζει μια συλλεκτική πλεκτή ροζ τσάντα για να συνδράμει στο πολύτιμο έργο του Συλλόγου.

Με το σύνθημα, #STRONGERTOGETHER, η MISS POLYPLEXI καλεί όλες τις γυναίκες να προσφέρουν απλόχερα τη δύναμη τους και να ενωθούν σε μια γροθιά που θα νικήσει τη μάχη που δίνουν σήμερα όσες γυναίκες παλεύουν με τη συγκεκριμένη νόσο.

Ένωσε κι εσύ τη δύναμη σου μαζί μας και με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» που θα πραγματοποιείς, 50% της αξίας της θα δωρίζεται στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ». Στόχος του Συλλόγου είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση της νόσου, η οργανωμένη αλληλοβοήθεια και η ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών με καρκίνο του μαστού.

Η χειροποίητη τσάντα «Alma Rose Pink» έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από τη δημιουργό του brand, Βασιλική Θεοδώρου, μια γυναίκα πολύ ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας που αφορούν τις γυναίκες. Διατίθεται σε ένα υπέροχο ροζ τριανταφυλλένιο χρώμα και πλαισιώνεται από χρυσή μεταλλική διπλή αλυσίδα για να μπορεί να φορεθεί τόσο στον ώμο, όσο και χιαστί. Το συγκεκριμένο design της τσάντας είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και παράλληλα best-selling του brand, «ντυμένο» στα ροζ για το συγκεκριμένο σκοπό. 

Βρείτε τη συλλεκτική τσάντα MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» αποκλειστικά στο e-shop: https://www.misspolyplexi.com/product/alma-rose-pink-shoulder-cross-body-bag/. Καθώς και την καμπάνια για την ενίσχυση του Συλλόγου στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_PVjyrctSAo. Η Έλλη Τσιτσιπά, μια εξαιρετικά δημιουργική κοπέλα, πρωταγωνιστεί ως «Pink Ambassador», εμπνέεται από την «Alma» τσάντα, αφήνει ροζ πινελιές σε καμβά και κάνει πιρουέτες στο άκουσμα κλασικής μουσικής όντας μια μπαλαρίνα στην κεντρική αίθουσα ενός παλιού επιβλητικού Αθηναϊκού ξενοδοχείου.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Tο ετήσιο συνέδριο του Δικτύου Major Cities of Europe φιλοξενεί ο Δήμος Λαρισαίων

Με τίτλο “From here to where? Succeed in the post Covid transformation” Ο Δήμος Λαρισαίων και το Δίκτυο Major Cities of Europe, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν τη διοργάνωση του διεθνούς διαδικτυακού συνεδρίου του Δικτύου Major Cities of Europe, που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 13-15 Οκτωβρίου 2021, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, του Υπουργείου Τουρισμού, της Περιφέρειας Θεσσαλίας, της ΚΕΔΕ και του e-Trikala και αποτελεί προπομπό του μεγάλου δια ζώσης συνεδρίου που θα διεξαχθεί τον Μάιο του 2022 στη Λάρισα. 

Το Δίκτυο Major Cities of Europe είναι μια ένωση ευρωπαϊκών – και όχι μόνο – πόλεων και περιφερειών που δεσμεύονται στην καινοτομία των υπηρεσιών των πολιτών, αξιοποιώντας τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών. 

Είναι ένας μη κερδοσκοπικός και ανεξάρτητος οργανισμός στον οποίο συμμετέχουν μεταξύ άλλων ανώτατα στελέχη πληροφορικής, διευθυντικοί υπηρεσιακοί παράγοντες έξυπνων πόλεων, επικεφαλής Τμημάτων και υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής των τοπικών κυβερνήσεων, καθώς και καθηγητές Πανεπιστημίων και στελέχη άλλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. 

Στόχος του δικτύου είναι να μοιράζονται οι διεθνείς εμπειρίες, οι καλές πρακτικές, τα έργα, οι στρατηγικές και οι λύσεις που βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των ΟΤΑ, τόσο για τα διοικητικά, όσο και για τα επιχειρησιακά τους καθήκοντα, πάντοτε με γνώμονα τη διευκόλυνση της ζωής των πολιτών.

Σχετικά με το Συνέδριο:

Η βασική δραστηριότητα του Δικτύου Major Cities of Europe είναι το ετήσιο συνέδριο που πραγματοποιείται κάθε χρόνο, από το 1982, σε μια διαφορετική πόλη.

Τα πιο πρόσφατα ετήσια συνέδρια του Δικτύου MCE φιλοξενήθηκαν από τις πόλεις Βενετία, Λειψία, Ζάγκρεμπ, Φλωρεντία, Αμβούργο, Ζυρίχη, Λιουμπλιάνα, Βιέννη, Πράτο και Βερολίνο. Κάθε χρόνο συμμετέχουν έως και 300 αντιπρόσωποι από την Ευρώπη αλλά και εκτός αυτής.

Το πρόγραμμα του συνεδρίου περιλαμβάνει τις διαφορετικές προοπτικές και προσεγγίσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, με έμφαση στις προσδοκίες των πολιτών

Συγκεκριμένα προετοιμάζονται μεταξύ άλλων οι παρακάτω θεματικές ενότητες:

➢ Ψηφιακός Μετασχηματισμός 

➢ Το μέλλον της ψηφιακής τοπικής αυτοδιοίκησης & ηγεσίας

➢ Αξιοποίηση δεδομένων

➢ Τρόποι παρακίνησης των πολιτών στην υιοθέτηση της τεχνολογίας.

➢ Πληροφορική & αειφόρος ανάπτυξη

➢ Η δεοντολογία στον ψηφιακό μετασχηματισμό 

➢ Διαχείριση κινδύνων, ασφάλεια & ανθεκτικότητα στον κυβερνοχώρο

➢ Ψηφιακός μετασχηματισμός και Τουριστική ανάπτυξη

Στο συνέδριο συμμετέχουν διακεκριμένοι ομιλητές παγκόσμιας φήμης όπως οι Alan R. Shark, Executive Director at Public Technology Institute – USA, Robin Hambleton, Emeritus Professor of City Leadership – University of the West of England, Bristol, UK and Director of Urban Answers, Rossen Naydenov, Officer in ENISA – The European Union Agency for Cybersecurity και πολλοί άλλοι.

Για τη διοργάνωση του Συνεδρίου, αναφέρθηκαν σε συνέντευξη τύπου ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απ. Καλογιάννης και ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστός,  παρουσία αντιπεριφερειαρχών, αντιδημάρχων και μελών της οργανωτικής επιτροπής, ενώ μεταδόθηκε και μήνυμα του προέδρου του δικτύου Major Cities of Europe κ. Giorgio Prister.

Ο κ. Καλογιάννης στην τοποθέτησή το, αφού υπογράμμισε ότι το διεθνές διαδικτυακό συνέδριο αποτελεί προπομπό του μεγάλου, δια ζώσης, συνεδρίου, που θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Μάιο στην Λάρισα, συμπλήρωσε πως για το Δήμο Λαρισαίων αποτελεί ακόμα μια δράση εξωστρέφειας και προβολής της πόλης, ως μιας σύγχρονης πόλης που επενδύει στην γνώση και στο ανθρώπινο δυναμικό, ως μια ανοικτής πόλης, ως μιας πόλης που μαθαίνει. Σημειώνεται πως τα πρόσφατα ετήσια συνέδρια του δικτύου MCE φιλοξενήθηκαν στις πόλεις Βενετία, Λειψία, Ζάγκρεμπ, Φλωρεντία, Αμβούργο, Ζυρίχη, Λιουμπλιάνα, Βιέννη, Πράτο και Βερολίνο

Όπως τόνισε ο Δήμαρχος Λαρισαίων, το φετινό συνέδριο αναμένεται να το παρακολουθήσουν περισσότεροι από 300 συμμετέχοντες κυρίως αιρετοί, Περιφερειάρχες, Δήμαρχοι και Γενικοί Γραμματείς, καθώς και στελέχη ΟΤΑ που εμπλέκονται με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη, εκπρόσωποι επιχειρήσεων υψηλής τεχνολογίας, οι οποίοι θα παρουσιάσουν καινοτόμες προτάσεις που οδηγούν σε λύσεις smart cities, εκπρόσωποι ακαδημαϊκών και άλλων ερευνητικών φορέων που εμπλέκονται σε ευρωπαϊκά προγράμματα σχετικά με την έρευνα και ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων και όσοι ενδιαφέρονται γενικά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των πόλεων.

Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κ. Αγοραστός, υποστήριξε ότι η χώρα, η Ευρώπη και ο όλος ο κόσμος ζουν μια διαφορετική εποχή κατά την οποία με τις κατάλληλες ενέργειες και διαδικασίες μπορούμε να ανταποκριθούμε θετικά στις προκλήσεις της μετα covid εποχής και να κερδίσουμε το στοίχημα του ψηφιακού μετασχηματισμού. 

Το Συνέδριο που διοργανώνεται, τόνισε ο κ. Αγοραστός, βάζει τη Λάρισα και τη Θεσσαλία μπροστά στις εξελίξεις για την αναζήτηση και τη συζήτηση για τις καλές πρακτικές που μπορούν να οδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. 

G. Prister – Πρόεδρος Οργανωτικής Επιτροπής: Είναι η ώρα του ψηφιακού μετασχηματισμού

Στο μήνυμά του ο πρόεδρος του Δικτύου Major cities of Europe και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Giorgio Prister , ο οποίος αφού εξέφρασε την ικανοποίηση του για την αποτελεσματική συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων αναφέρθηκε στη χρονική περίοδο διεξαγωγής και τους λόγους που προτρέπουν στη διεξαγωγή του:

«Γιατί είναι αυτή η σωστή περίοδος για να πραγματοποιηθεί αυτός ο μετασχηματισμός?

Η απάντηση είναι απλή, μια και ακόμη και αν είχαμε προβλήματα στην αποτελεσματική πραγματοποίηση του μετασχηματισμού στο παρελθόν, έχουμε μία μοναδική ευκαιρία, το χρηματοδοτικό πρόγραμμα Next Generation EU plan and funding, που θα βοηθήσει πολύ σε αυτή την κατεύθυνση. Θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλλευτούμε ως Δήμοι και γενικότερα Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Τολμώ να πω ότι χωρίς ένα πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό δεν υπάρχει τρόπος να επεξεργαστούμε και να αξιοποιήσουμε όλα τα δεδομένα που αποκτούμε και να σχεδιάσουμε νέες υπηρεσίες ή να αναμορφώσουμε τις υπάρχουσες. 

Χωρίς τον «πράσινο» μετασχηματισμό τα «πράσινα» projects θα είναι πολύ περιορισμένα, όπως και η επίδραση τους. Το να υπάρχει ένα ευρύ και αποτελεσματικό πρόγραμμα σχετικά με «πράσινες» και βιώσιμες πόλεις είναι κύρια προτεραιότητα μας.

Αλλά τι γίνεται με τις δεξιότητες; Έχουμε τις σωστές; Χρειαζόμαστε κι άλλες; Χρειαζόμαστε εξ ολοκλήρου νέες και διαφορετικές; Αυτό είναι ένα από τα θέματα που πρέπει να συζητήσουμε.

Όπως επίσης και τι γίνεται με την ηγεσία; Απαιτείται νέα προσέγγιση και στυλ που να εμπλέκει πολίτες και στελέχη και να παρακινεί σε αποτελεσματική ομαδική δουλειά για καλύτερα αποτελέσματα; Εμείς το πιστεύουμε και θα υπάρξει συζήτηση για το ζήτημα αυτό.

Τι γίνεται με την ιδιοκτησία δεδομένων, με την προστασία τους και γενικά με την ψηφιακή ηθική; Είμαστε βέβαιοι για την κυβερνοασφάλεια μας; Η εμπειρία μας, μετά από μια σειρά από εβδομαδιαία meetings και ανταλλαγής απόψεων, μας δείχνει ότι δεν είμαστε τόσο βέβαιοι, αλλά δουλεύοντας ομαδικά στη διαχείριση τέτοιων απειλών, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να τις αντιμετωπίσουμε. Θα συζητηθεί εκτενώς και αυτό.

Σας προσκαλώ να συναντηθούμε online από τις 13 έως τις 15 Οκτώβρη και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τον επόμενο χρόνο, το Μάιο του 2022, που το συνέδριο μας θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στη Λάρισα πάλι με τη συνεργασία του Δήμου Λαρισαίων, θα μας δοθεί η ευκαιρία να μοιραστούμε ακόμα περισσότερες εμπειρίες και να αναλύσουμε ακόμα περισσότερο τα θέματα που θα παρουσιάσουμε αυτή τη χρονιά.»

Τέλος, σημειώνεται πως ειδικά φέτος το συνέδριο έχει ενταχθεί στις παράλληλες εκδηλώσεις της BEYOND 4.0 της πρώτης διεθνούς έκθεση για τη Βιομηχανία 4.0 στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη 14 – 16 Οκτωβρίου.

Παρόντες στην συνέντευξη τύπου ήταν ο αντιπεριφερειάρχης κ. Ν. Λιούπας, οι αντιδήμαρχοι Γ. Σούλτης και Ντ. Διαμάντος,  στελέχη του Γραφείου Ευρωπαϊκών προγραμμάτων του Δήμου Λαρισαίων και της Alpha Marketing που έχει αναλάβει τη διοργάνωση. 

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.majorcities.eu/   .

Η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι δωρεάν, ωστόσο απαιτείται εγγραφή στην ψηφιακή πλατφόρμα μετάδοσης https://mce.liveon.tech/ .

Continue Reading

Trending