Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκδηλώσεις

Διοργάνωση από το Επιμελητήριο Κιλκίς εργαστηρίου μεταφοράς τεχνογνωσίας.

Ενημερωτική εκδήλωση / εργαστήριο διοργανώνει το Επιμελητήριο Κιλκίς, την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018, στις 17:30, στο Ξενοδοχείο Mediterranean Palace, Αίθουσα Απόλλων.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου Setting up a network of competitive MED Clusters with the contribution of creative industries / CO- CREATE το οποίο εντάσσεται στο Πρόγραμμα INTERREG MED» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ανάπτυξης και Εθνικούς Πόρους της Ελλάδας και των συμμετεχουσών χωρών.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν:

  1. Τα αποτελέσματα του έργου Setting up a network of competitive MED Clusters with the contribution of creative industries / CO- CREATE
  2. Το έργο 4helix+ “Empowering the 4helix of MED clusters through an open source/knowledge sharing and community based approach in favour of MED blue Growth” και πιθανές συνέργειες
  3. Το Hellenic Design Centre
  4. Οι δράσεις του έργου Design4Innovation στο πλαίσιο του Προγράμματος INTERREG EUROPE
  5. 5. H χρηματοδοτική ευκαιρία Worth

Η είσοδος στην εκδήλωση θα είναι ελεύθερη

Λίγα λόγια για το έργο Co-Create

Στόχος του έργου είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των παραδοσιακών επιχειρηματικών δικτύων προερχόμενα δηλ. από παραδοσιακούς κλάδους (μηχανήματα, κατασκευές, έπιπλα) στον μεσογειακό χώρο, μέσω της διασύνδεσης με τον δημιουργικό τομέα για τον προσδιορισμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Το έργο προωθεί επίσης την συνεργασία με τη χρήση νέων μεθοδολογιών και εργαλείων και την υλοποίηση πιλοτικών δράσεων που απευθύνονται στους επικεφαλής (διαχειριστές) επιχειρηματικών δικτύων, σε ΜμΕ και φορείς χάραξης πολιτικής.

Για περισσότερες πληροφορίες

Continue Reading

Διακόσμηση

Οικονομική θέρμανση με ρεύμα: Top 4 επιλογές για το Σπίτι σου!

Ο χειμώνας πλησιάζει και είναι ώρα να μεριμνήσεις για τη θέρμανση του σπιτιού σου, πριν σε επισκεφθούν τα πρώτα κύματα κρύου. Τι θα πρέπει να σκεφτείς, πριν επιλέξεις το κατάλληλο είδος θέρμανσης που θα κρατήσει ζεστό το χώρο σου; Με την συνεχή άνοδο της τιμής του πετρελαίου, η οικονομική θέρμανση με ρεύμα απασχολεί πλέον πολλά ελληνικά νοικοκυριά! Είτε ως κύρια, είτε ως εναλλακτική πηγή θέρμανσης, είναι σίγουρα μία δημοφιλής λύση στις μέρες μας.

Προτού καταλήξεις σε μία επιλογή, θα πρέπει να εξετάσεις τις ανάγκες, ανάλογα με το μέγεθος του σπιτιού. Επίσης, θα πρέπει να σκεφτείς το ύψος του κόστους, για να βεβαιωθείς ότι το αντέχει η τσέπη σου. Τέλος, είναι σημαντικό να λάβεις υπόψη σου και τις επιπτώσεις της επιλογής σου στο περιβάλλον. Συνεπώς, πρέπει να μελετήσεις τις εναλλακτικές επιλογές σου μία προς μία. Μήπως θα σε ενδιέφερε να μάθεις τις καλύτερες εναλλακτικές λύσεις για την οικονομική θέρμανση με ρεύμα;

Για αρχή, είναι ανάγκη να γίνει μια γενική παραδοχή. Δεν υπάρχει μια τέλεια πηγή θέρμανσης, η οποία να μας ζεσταίνει επαρκώς, να μην κοστίζει και ταυτόχρονα να μην επιβαρύνει το περιβάλλον. Συνήθως, για να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση των πηγών θέρμανσης του σπιτιού, χρειαζόμαστε ένα συνδυασμό πηγών. Έτσι, το αρχικό κόστος για αγορά και εγκατάσταση είναι μεγαλύτερο, αλλά με την πάροδο του χρόνου βλέπουμε πως πληρώνουμε συγκριτικά λιγότερα. Συνεπώς, ακόμα και η οικονομική θέρμανση με ρεύμα θα πραγματοποιηθεί με πλήρη επιτυχία, αν συνδυαστεί και με κάποια άλλη πηγή θέρμανσης.

Πώς η θέρμανση με ηλεκτρικό ρεύμα σε βοηθά να εξοικονομήσεις χρήματα;

Ας ξεκινήσουμε με το τι σου προσφέρει η θέρμανση με ηλεκτρικό ρεύμα, σε σχέση με άλλες πηγές θέρμανσης. Ένα βασικό πλεονέκτημα των ηλεκτρικών πηγών θέρμανσης, είναι πως είναι διαθέσιμες οποιαδήποτε στιγμή τις χρειαστείς, χωρίς να φοβάσαι ότι έχουν ανάγκη από αναπλήρωση καυσίμων. Το μόνο που έχεις να κάνεις για να λειτουργήσουν, είναι να τις βάλεις στην πρίζα και να τις ενεργοποιήσεις. Με άλλα λόγια, δε χρειάζεται να σε απασχολεί το αν υπάρχει απόθεμα πετρελαίου, καυσόξυλα, ή οτιδήποτε άλλο.

Αλλά υπάρχει κι άλλο σημείο που καθιστά τη θέρμανση με ρεύμα οικονομική. Αν το καλοσκεφτείς, οι συσκευές που παρέχουν θέρμανση στο σπίτι με ηλεκτρισμό δε χρειάζονται ιδιαίτερη συντήρηση. Ακόμα και το κλιματιστικό, το οποίο σίγουρα χρειάζεται συντήρηση κατά διαστήματα, δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις για να λειτουργεί. Η πιο συχνή συντήρηση που έχει ανάγκη, είναι ο καθαρισμός των φίλτρων, κάτι που μπορείς να κάνεις και μόνος/ -η σου! Αλλά και η συντήρηση κλιματιστικού που πραγματοποιεί ο επαγγελματίας, κοστίζει σημαντικά λιγότερο από τη συντήρηση ενός λέβητα.

Πώς θα αποκτήσεις οικονομική θέρμανση με ρεύμα για το σπίτι σου;

Για να βρεις τις πηγές που θα παρέχουν οικονομική θέρμανση με ρεύμα στο σπίτι σου, είναι καλό να γνωρίζεις ποιες είναι οι εναλλακτικές επιλογές σου και τι προσφέρει καθεμία. Ας δούμε, λοιπόν, κάποια βασικά μέσα για ηλεκτρική θέρμανση.

#1 Κλιματιστικό

Η λύση του κλιματιστικού μπορεί να είναι ιδιαίτερα οικονομική, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες. Ποιες είναι αυτές οι συνθήκες; Αν υποθέσουμε ότι έχεις ήδη μια συσκευή κλιματιστικού στο χώρο σου, επειδή την είχες ανάγκη το καλοκαίρι, τότε ξέρεις πως δε θα επιβαρυνθείς με το κόστος αγοράς. Επίσης, αν μπορείς να καθαρίζεις τα φίλτρα του κλιματιστικού μόνος/ -η σου, τότε θα χρειάζεσαι πλήρη συντήρηση από επαγγελματία 1 φορά το χρόνο. Όσο για το κόστος συντήρησης, ενδεικτικά θα αναφέρουμε ότι μπορείς να βρεις προσφορές από 15 ευρώ. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι από αυτή την άποψη το κλιματιστικό είναι μια πολύ συμφέρουσα επιλογή.

Πέρα από αυτό, είναι ανάγκη να γνωρίζεις και τι κατανάλωση ρεύματος κάνει, σωστά; Ένα κλιματιστικό ενεργειακής κλάσης Α, παρέχει πάνω από 3,5 φορές περισσότερη θερμότητα, από το ρεύμα που καταναλώνει. Συνεπώς, προσφέρει σαφώς μεγαλύτερη οικονομία από τα κλιματιστικά τύπου G, τα οποία καταναλώνουν πολύ περισσότερο ρεύμα, για να επιτελέσουν το ίδιο έργο. Αν υπάρχει ένα πράγμα που θα πρέπει να προσέξεις, όταν εξετάζεις την πιθανότητα της θέρμανσης με κλιματιστικό, είναι η ισχύς του. Όσο πιο μεγάλος είναι ο χώρος που θέλεις να ζεστάνεις, τόσο μεγαλύτερη ισχύ πρέπει να έχει το κλιματιστικό, για να μπορεί να ανταπεξέλθει.

#2 Θερμοπομπός/ Αερόθερμο

Οι θερμοπομποί, όπως και τα αερόθερμα, λειτουργούν κυρίως συμπληρωματικά σε άλλα συστήματα θέρμανσης. Αυτό συμβαίνει, γιατί αν και είναι πολύ οικονομικά για να αγοραστούν, συνήθως δεν επαρκούν για να ζεστάνουν ένα δωμάτιο το χειμώνα. Οι συσκευές αυτές έχουν περιορισμένη ικανότητα θέρμανσης και είναι κατάλληλες κυρίως για μικρά δωμάτια και για μέρες που δεν κάνει πολύ κρύο. Συνεπώς, μπορείς να έχεις οικονομική θέρμανση με ρεύμα, μέσω θερμοπομπού ή αερόθερμου, το φθινόπωρο και την άνοιξη.

Τι σου προσφέρουν αυτές οι συσκευές; Καταρχήν, σου προσφέρουν τη δυνατότητα της εύκολης μεταφοράς. Επειδή δεν είναι ιδιαίτερα ογκώδεις και βαριές, μπορείς να τις μεταφέρεις από δωμάτιο σε δωμάτιο χωρίς κόπο. Επίσης, δεν έχουν ανάγκη για συντήρηση, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε φορά που τις χρειάζεσαι, μπορείς απλά να τις ενεργοποιείς, ενώ το καλοκαίρι μπορείς να τις αποθηκεύεις στη ντουλάπα σου, για να μη φαίνονται καθόλου. Παρόλα αυτά, είναι γεγονός ότι σαν πηγές θέρμανσης, καταναλώνουν αρκετό ρεύμα για να λειτουργήσουν σωστά. Συγκριτικά με τα κλιματιστικά, καταναλώνουν σίγουρα περισσότερο, κάτι που πρέπει να συνυπολογίζεις στα έξοδα του λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος.

#3 Ηλεκτρικό καλοριφέρ

Όπως οι θερμοπομποί και τα αερόθερμα, έτσι και τα ηλεκτρικά καλοριφέρ, λειτουργούν κυρίως σαν συμπληρωματικές πηγές θέρμανσης. Αυτό συμβαίνει, γιατί η κατανάλωση ρεύματος τους είναι σχετικά μεγάλη, με αποτέλεσμα να μη συμφέρουν σαν βασική πηγή θέρμανσης. Ένα ηλεκτρικό καλοριφέρ κοστίζει περισσότερο από το θερμοπομπό και το αερόθερμο για να αγοραστεί. Ωστόσο, είναι ικανό να ζεστάνει και μεγαλύτερα δωμάτια, ανάλογα με την ισχύ του. Πριν το αγοράσεις, μπορείς να συμβουλευτείς τους υπαλλήλους στο κατάστημα ηλεκτρικών ειδών, για να μάθεις αν το συγκεκριμένο καλοριφέρ καλύπτει τις ανάγκες των δωματίων του σπιτιού σου.

Σε κάθε περίπτωση, καλό θα ήταν να μη χρησιμοποιείς συστηματικά το ηλεκτρικό καλοριφέρ, για να έχεις οικονομική θέρμανση με ρεύμα. Το γεγονός ότι καταναλώνει αρκετή ενέργεια, σημαίνει πως ο λογαριασμός του ηλεκτρικού ρεύματος θα σου έρθει “φουσκωμένος”, κάτι που σίγουρα πρέπει να αποφύγεις. Ωστόσο, η λύση αυτή δεν είναι και ιδιαίτερα οικολογική. Τι εννοούμε με αυτό; Στην Ελλάδα, μεγάλο μέρος του ηλεκτρικού ρεύματος παρέχεται χάρη στην καύση λιγνίτη, ο οποίος δεν αποτελεί ανανεώσιμη πηγή ενέργειας. Συνεπώς, είναι καλό να χρησιμοποιείς συσκευές που δεν έχουν υπερβολικές απαιτήσεις κατανάλωσης ενέργειας.

#4 Ηλεκτρικός λέβητας

Ο ηλεκτρικός λέβητας εγκαθίσταται στο χώρο σου και τροφοδοτείται από ρεύμα, ώστε να θερμαίνει νερό, το οποίο διαχέεται στις πηγές θέρμανσης του σπιτιού. Με άλλα λόγια, το νερό φτάνει στα σώματα του καλοριφέρ, ή στην ενδοδαπέδια θέρμανση των δωματίων και ζεσταίνει το χώρο. Γενικά, η απαιτούμενη ισχύς του λέβητα εξαρτάται από το μέγεθος του σπιτιού. Το κόστος αγοράς ηλεκτρικού λέβητα ξεκινά από τα 700 ευρώ, αλλά πρέπει να συνυπολογίσεις και τα έξοδα εγκατάστασης από το συνεργείο. Γενικά, όσο μεγαλύτερη η ισχύς του λέβητα, τόσο μεγαλύτερο το κόστος.

Επίσης, πρέπει να έχεις υπόψιν σου ότι θα μπορέσεις σίγουρα να εγκαταστήσεις ένα λέβητα χαμηλότερης ισχύος, αν έχεις ενδοδαπέδια θέρμανση. Τι εννοούμε με αυτό; Ένα σύστημα ενδοδαπέδιας θέρμανσης απαιτεί χαμηλότερη θερμοκρασία νερού, σε σχέση με τα σώματα του καλοριφέρ. Σαν αποτέλεσμα, καταναλώνει λιγότερη ενέργεια και αποδίδει περισσότερο. Συνεπώς, το σύστημα μπορεί να προσφέρει οικονομική θέρμανση με ρεύμα, αρκεί να μπορείς να αντέξεις το κόστος της αρχικής επένδυσης.

Αυτές είναι μερικές βασικές εναλλακτικές επιλογές που έχεις, όταν αναζητείς οικονομική θέρμανση με ρεύμα. Φυσικά, είναι καλό να συμβουλευτείς τους ειδικούς, πριν πάρεις κάποια απόφαση, για να ξεδιαλύνει κάθε πιθανή απορία σου. Όταν κάνεις την επιλογή σου και αποφασίσεις ότι έρχεται η ώρα της εγκατάστασης, θα είμαστε στο πλευρό σου! Επικοινώνησε με τους αξιολογημένους επαγγελματίες της πλατφόρμας μας και πάρε άμεσα την καλύτερη προσφορά, για να ζεστάνεις το σπίτι σου!

Από: Δάφνη Γεωργαδάκη

Πηγή 

Continue Reading

Διακόσμηση

9 πολύ ενοχλητικά έντομα που θα ( εύχεσαι να μην ) συναντήσεις στο Σπίτι σου!

Τα έντομα σε ένα σπίτι μπορούν να εμφανιστούν ανά πάσα στιγμή. Όμως, ποιος θέλει απρόσκλητους επισκέπτες στο σπίτι του; Η απάντηση είναι ‘κανείς!’. Ορισμένα έντομα σπιτιού είναι εμφανή με γυμνό μάτι, κάποια ωστόσο δεν είναι εύκολο να τα εντοπίσεις. Δεν είναι καθόλου σπάνιο το να επιβαρύνουν την υγεία του ανθρώπου ή των κατοικιδίων. Επομένως, θα πρέπει να τα αντιμετωπίσεις έγκαιρα πριν δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα υγείας.

Είναι γεγονός ότι τα έντομα αυτά βρίσκουν το σπίτι μας ελκυστικό ή εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε ελκυστικές συνθήκες. Όχι, αυτό μην το θεωρήσεις ως κοπλιμέντο για το σπίτι σου, γιατί κάθε άλλο παρά κοπλιμέντο είναι! Καταφέρνουν και τρυπώνουν χωρίς καμία δυσκολία. Παρακάτω θα βρεις μια λίστα με τα πιο ενοχλητικά έντομα σπιτιού που μπορείς να συναντήσεις.

9 Πολύ Ενοχλητικά  Έντομα Σπιτιού!

1. Κατσαρίδες

Τι να πει κανείς για τις κατσαρίδες; Ό,τι και να πει θα είναι λίγο. Είναι από τα πιο συχνά και ταυτόχρονα ενοχλητικά έντομα σε ένα σπίτι. Οι περισσότεροι, ανάμεσά τους κι εγώ, με το που θα αντικρίσουν μία, τρομάζουν. Θες ότι φημίζεται πως θα επιζήσουν από πυρηνική καταστροφή; Θες ότι κινούνται με υπερβολικά μεγάλη ταχύτητα και χάνονται από τα μάτια σου; Όπως και να έχει, υπάρχουν λόγοι να τις φοβάσαι. Οι κατσαρίδες προσελκύονται από πολλά στοιχεία σε ένα σπίτι με κυριότερο το νερό. Θα τις βρεις κοντά στο νεροχύτη και στο χώρο του μπάνιου. Είναι γεγονός ότι, χωρίς τροφή μπορούν να ζήσουν αρκετές ημέρες, χωρίς νερό όμως όχι. γι’ αυτό και το αναζητούν συνεχώς.

2. Κοριοί

Οι κοριοί είναι ένα έντομο που δυσκολεύεσαι να το αντιληφθείς άμεσα. Συνήθως εντοπίζονται όταν πια έχουν φωλιάσει σε ένα σπίτι. Οι εστίες που τους αρέσει να κρύβονται είναι το κρεβάτι, οι καναπέδες, κάτω από τα χαλιά και τις μοκέτες ή τα ρούχα. Τρέφονται με ανθρώπινο αίμα για αυτό και ζουν σε αυτές τις κρυψώνες. Οι κοριοί, όμως, δεν είναι από τα έντομα σπιτιού που θα εισέλθουν στο χώρο σου από τη φύση. Το πιο πιθανό είναι να μεταφερθούν με τα ρούχα ή τις βαλίτσες σου όταν φεύγεις από νοσοκομείο, στρατώνα ή ακόμα και κάποιο ξενοδοχείο.

3. Ψύλλοι

Οι ψύλλοι είναι μικροσκοπικά έντομα που μπορούν να προκαλέσουν με το τσίμπημά τους διάφορες ασθένειες. Η αγαπημένη τους εποχή είναι το καλοκαίρι, περίοδος που εξαπλώνονται γρηγορότερα. Η πιο πιθανή εκδοχή είναι να εισέλθουν στο σπίτι σου μέσω του κατοικίδιου ζώου σου. Συνηθίζουν να κρύβονται στο τρίχωμά τους, με αποτέλεσμα να φαγουρίζονται. Οι ψύλλοι τσιμπούν και τον άνθρωπο, αφήνοντας ενοχλητικά σημάδια. Αυτός είναι κι ένας τρόπος να αντιληφθείς την παρουσία τους στο χώρο και να προχωρήσεις σε αντιμετώπιση.

4. Μυρμήγκια

Τα μυρμήγκια είναι κατά γενική ομολογία άκακα. Παρ’ όλα αυτά, το να εμφανιστούν μυρμήγκια στην κουζίνα σου ξαφνικά δεν είναι μια ευχάριστη έκπληξη. Δεν κάνουν μεμονωμένες εμφανίσεις, αλλά σε οργανωμένες στρατιές, επομένως σίγουρα θα τα δεις. Τα πιο ελκυστικά στοιχεία σε ένα σπίτι για τα μυρμήγκια είναι τα ψίχουλα και τα φαγητά. Φρόντισε, λοιπόν, να διατηρείς την κουζίνα σου συνεχώς καθαρή.

5. Κουνούπια

έντομα σπιτιού κουνούπια

Πρόκειται για ένα ακόμη από τα έντομα σπιτιού που συναντάται κυρίως το καλοκαίρι. Τα κουνούπια είναι ικανά να μπουν πολύ εύκολα στο σπίτι εάν έχεις αφήσει ανοιχτό ένα παράθυρο ή μια μπαλκονόπορτα. Τους αρέσουν συνήθως τα σκοτεινά και υγρά μέρη, όπως οι βάλτοι, αλλά δε θα έλεγαν όχι και για μια επιδρομή στο σπίτι σου. Δώσε περισσότερη προσοχή τις βραδινές ώρες που ποτίζεις τα λουλούδια σου. Ιδιαίτερα εάν είσαι από αυτούς που σε ταλαιπωρούν χωρίς έλεος, φρόντισε να χρησιμοποιείς αντικουνουπικές μεθόδους, όπως κάποιο σπρέι ή να έχεις κάποιο εντομοαπωθητικό φυτό.

6. Μύγες

Γενικά τα πετούμενα έντομα είναι πιο εύκολο να εισέλθουν σε έναν χώρο. Το να αερίζεις το χώρο και να μπαίνει μια μύγα μέσα είναι πολύ συχνό φαινόμενο. Μπορείς όμως να τις διώξεις σχετικά εύκολα. Αυτά που είναι ιδιαίτερα ενοχλητικά, είναι τα μικρά μυγάκια. Θα τα δεις κυρίως γύρω από τα σκουπίδια της κουζίνας σου, λόγω των τροφίμων. Έχε στο νου σου να πετάς έγκαιρα τα σκουπίδια σου για να προλαβαίνεις την εμφάνισή τους. Τόσο οι μύγες, όσο και τα μυγάκια είναι φορείς αρκετών μικροβίων και ιών, επειδή “κάθονται” παντού, γι’αυτό θεωρούνται ιδιαίτερα βρώμικες.

7. Σκόρος

Οι σκόροι είναι έντομα σπιτιού που προσβάλλουν ρούχα, υφάσματα και χαλιά. Συνήθως προκαλούν φθορές στα ρούχα και αυτό είναι μια ένδειξη να αντιληφθείς την ύπαρξή τους. Φρόντισε τα ρούχα σου να είναι καθαρά πριν τα τοποθετήσεις στη ντουλάπα, γιατί τα βρώμικα ή λερωμένα ρούχα είναι ελκυστικότερα. Έλκονται από τα φώτα του σπιτιού και βρίσκουν σκοτεινά και ήσυχα μέρη, όπως οι ντουλάπες, για να αφήσουν τα αυγά τους. Όταν το μέγεθος της προσβολής των σκόρων είναι μικρό, υπάρχουν στο εμπόριο αρκετές λύσεις για τους αντιμετωπίσεις αποτελεσματικά.

8. Σκαθάρια

Οι ανοιγμένες συσκευασίες τροφίμων είναι ιδιαίτερα ελκυστικές για τα ομώνυμα σκαθάρια τροφίμων. Τους αρέσει να κρύβονται σε συσκευασίες μακαρονιών, ρυζιού, σιτηρών, δημητριακών και αλευριού. Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, τρέφονται από αυτά. Επίσης, υπάρχουν διαφορετικά είδη που ενδέχεται να έχουν διαφορετικές προτιμήσεις στο είδος τροφής. Επομένως, καλό θα ήταν να μη ξεχνάς ανοιχτές τις συσκευασίες σου και να τις κλείνεις ερμητικά αποφεύγοντας την ύπαρξή τους.

9. Ακάρεα

Στα αόρατα έντομα σπιτιού περιλαμβάνονται τα ακάρεα. Συνήθως κρύβονται στο στρώμα του κρεβατιού, τον καναπέ ή στις μοκέτες σου. Τα ίδια και τα περιττώματά τους είναι υπεύθυνα για πολλές αλλεργίες, τη δημιουργία άσθματος και αναπνευστικών προβλημάτων. Τρέφονται κυρίως από τα νεκρά κύτταρα του ανθρώπου και τους αρέσει η υγρασία. Για την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους απαιτείται βιολογικός καθαρισμός όλων των επιφανειών που είναι πιθανές εστίες μόλυνσης.

Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή έντομα σπιτιού που είναι πιθανό να συναντήσεις στο χώρο σου. Εάν ψάχνεις κάποιον ειδικό για την απεντόμωση ή την απολύμανση του σπιτιού σου, εμείς είμαστε εδώ! Καταχώρησε την εργασία σου στην πλατφόρμα μας και πάρε προσφορές από αξιολογημένους επαγγελματίες που θα σε απαλλάξουν από τα ενοχλητικά έντομα!

Continue Reading

Trending