Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

Πρόστιμο Ανυποταξίας 6.000€ – Τι να κάνω; Το πληρώνω; Πώς να αποφύγεις την πληρωμή του

Το πρόστιμο ανυποταξίας 6.000€ είναι μια από τις σοβαρότερες κυρώσεις της ανυποταξίας , η οποία ταλαιπωρεί τους ανυπότακτους εσωτερικού και εξωτερικού, καθώς έχει πολλές παράπλευρες συνέπειες όπως κατασχέσεις λογαριασμού, μπλοκάρισμα φορολογικής ενημερότητας κ.α.

Η πιο συχνή ερώτηση των υπόχρεων για στράτευση που έρχονται σε επαφή μαζί μας είναι μία: «Τι να κάνω με το πρόστιμο». Ενώ υπάρχουν κι άλλες όπως «θα μου πάρουν τα χρήματα απ το λογαριασμό, θα μου πάρουν το σπίτι, θα έχω πρόβλημα να ταξιδέψω στο εξωτερικό» κ.α. Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση έχει τριπλή εκδοχή και μπορεί να αναλυθεί μόνο σε συνάντηση, που κάνουμε με τους εντολείς μας είτε δια ζώσης, είτε ακόμα καλύτερα εξ αποστάσεως μέσω Zoom. Στο παρόν άρθρο θα αναλύσουμε μόνο την πρώτη από τις τρεις διαφορετικές εκδοχές που μπορεί να έχει η αποφυγή της πληρωμής του Προστίμου Ανυποταξίας των 6.000€ και αυτή είναι η Προσφυγή ενώπιων Διοικητικών Δικαστηρίων.

Προσοχή! Δεν αναφερόμαστε στην προσφυγή εντός δύο (2) μηνών που προβλέπει στο υπ. αριθ. 2 του σώματος του Προστίμου η απόφαση επιβολής της.

 Δεν αναφερόμαστε δηλαδή στη διοικητική προσφυγή που γίνεται στη Στρατολογία και απευθύνεται ενώπιων του ΓΕΕΘΑ και η οποία κατά 90% απορρίπτεται, ενώ αποφασίζει γι αυτή μια ειδική επιτροπή. 

Αναφερόμαστε στην Προσφυγή Ουσίας, που γίνεται ενώπιων των Διοικητικών Δικαστηρίων και η οποία έχει πιθανότητες άνω του 50% να γίνει δεκτή και να διαγραφεί το Πρόστιμο μαζί με τις προσαυξήσεις του. Για την ευδοκίμησή της θα αποφασίσουν τακτικοί διοικητικοί Δικαστές.

Το μόνο κοινό ανάμεσα στις δύο προσφυγές είναι ότι η προθεσμία υποβολής της είναι δύο (2) μήνες από τότε που αποδεδειγμένα λάβατε γνώση αυτής.

  1. Πρέπει να έρθετε σε επαφή με ένα δικηγορικό γραφείο που ασχολείται με αυτήν την εξειδίκευση και έχει την εμπειρία να αναλάβει την υπόθεση.
  2. Υποβάλλουμε την εν λόγω προσφυγή στα τακτικά διοικητικά Δικαστήρια. Καλό θα είναι  να έχετε στείλει από πριν  την απόφαση επιβολής Προστίμου και το σημείωμα κατάταξης, δυνάμει του οποίου δεν παρουσιαστήκατε και σας επιβλήθηκε στη συνέχεια το Πρόστιμο Ανυποταξίας. 

Για τα ειδικά θέματα, απευθύνεστε στους ειδικούς.

Υγ. Τόσο βάσει νομοθεσίας, όσο και βάσει πρακτικής, όποιος πλήρωσε το πρόστιμο, δεν του επιστράφηκε.

Επικοινωνία με το γραφείο μας : [email protected] ή [email protected].

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Οι ΑΓΡΟΤΙΣΣΕΣ προσκαλούν για το «ΟΡΑΜΑ 2040»

Την ΤΡΙΤΗ, 12 Ιαν 2021, στις 20.00 στην τακτική διαδικτυακή συζήτηση οι Αγρότισσες θα προετοιμάσουν το πρόγραμμα των συναντήσεων από 12/1/2021 έως 27/1/2021 για το ΟΡΑΜΑ 2040, με Γυναίκες της Υπαίθρου. 

Την Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, στις 12.00, στον Κτηνοτροφικό Σύλλογο Αττικής θα γίνει διαδικτυακή Ανταλλαγή Ευχών, δημόσια στο facebook: Skywalker. 

Την Τρίτη, 5/1/2021, ευχές αντάλλαξαν οι: κα Μάγδα Κοντογιάννη (Γραμματέας Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής), κα Όλγα Σταυροπούλου (Πρόεδρος Ελλήνων Αυστρίας & Γραμματέας Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού), κα Δέσποινα Γαζωράκη (Χασιά), κα Αθηνά Μπρούζα (Ελασσόνα), κα Αργυρώ Λαγγουράνη (Λιδωρίκι), κα Μαρία Καραντάνη (Καλάβρυτα), κα Αθηνά-Ελπίδα Μιχαηλίδου (Μέγαρα), κα Ειρήνη Σερέτη (Πέλλα), κα Καίτη Καμηλάκη (π. Δ/ντρια Κέντρου Λαογραφίας), κα Μαρία-Χριστίνα Μακρανδρέου (Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο), κα Φωτεινή Τσιρογιάννου (Τιθορέα), κα Δήμητρα Χόντου (Σαρωνίδα), κα Κατερίνα Κοντογιάννη (Μενίδι), κα Μαρία Τέλιου (Βερδικούσα), κα Νότα Βογιατζή (Δράμα), κα Μαρίνα Μόσχου (Αχαρναί), κα Φιλλιώ Κρασσά (Γαλάτσι) & κα Λένα Χόντου-Καράτζαλου. 

Την βασιλόπιτα έκοψε η κα Μάγδα Κοντογιάννη (κτηνοτρόφος, 6932094231) με τυχερή της χρονιάς την κα Φιλλιώ Κρασσά (κτηνοτρόφος, Αττική) στην οποία κληρώθηκαν ζυμαρικά και ροδοζάχαρη από την οικοτεχνία «Ζυμαρικά ΧΕΛΜΟΣ» του κτηνοτρόφου, μέλος του Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Καλαβρύτων, Ανδρέα Καραμούζη (2692022424, [email protected]), που εξασφάλισε η κα Μ. Καραντάνη. Όλη η εκδήλωση των ΑΓΡΟΤΙΣΣΩΝ βρίσκεται στο video https://www.facebook.com/magda.kodogianni/videos/4018059214871224

Οι αγρότισσες συναντώνται διαδικτυακά κάθε Τρίτη, στις 20.00 και κάνουν μια ανοικτή διαδικτυακή εκδήλωση μια φορά τον μήνα, ενώ για τις καθημερινές επαφές δημιούργησαν στο facebook την Ομάδα ΓΥΝΑΙΚΕΣ της ΥΠΑΙΘΡΟΥ και καλούν όλες στο https://www.facebook.com/groups/1260404191008954.

Από τις πολύ αξιόλογες ευχές και σκέψεις που ακούσθηκαν καταγράφθηκαν:

  • Τα ήθη και έθιμα δημιουργούν την απαραίτητη για την βιωσιμότητα κοινωνική συνοχή, και θεματοφύλακες τους είναι συνήθως οι γυναίκες. 
  • Όλοι αντλούν κουράγιο από το ορατό παράδειγμα των αγροτισσών σε αυτήν την εποχή της βαθιάς οικονομικής, υγειονομικής και κοινωνικής κρίσης που θέτουν σε κίνδυνο την κοινωνική συνοχή και τα πολιτιστικά χαρακτηριστικά. 
  • Ο οικουμενικός ελληνισμός, βρίσκεται στο πλευρό των αγροτισσών, διότι είναι σημαντικός ο ρόλος τους για το μέλλον του ελληνισμού. 
  • Το μέλλον της αγροτικής Ευρώπης μπορεί να διαμορφωθεί μόνο τοπικά … 
  • Μπορούμε να σχεδιάσουμε κάτι για το μέλλον μόνο αν ξέρουμε τις ρίζες μας, και οι φροντιστές του περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, τεχνολογικού, πολιτιστικού κλπ) είναι κυρίως οι αγρότισσες. 
  • Οι Αγρότισσες θα μπορούσαν να οργανώσουν μια εκδήλωση στους πρόποδες της Ακρόπολης των Αθηνών μέσα στο 2021, ή να συντονίσουν ομοειδείς τοπικές εκδηλώσεις την ίδια ημέρα σε όλη την Ελλάδα
  • Ο βαθύτερος συμβολισμός της βασιλόπιτας είναι η συμμετοχή και το κοινό  μοίρασμα του κοινού ψωμιού ανάμεσα σε όλα τα μέλη της οικογένειας, και σε μερικές περιοχές έβαζαν κομμάτι και για τα χωράφια, και έδινα βασιλόπιτα και στα μεγάλα αγροτικά ζώα. 
  • Παλαιότερα αντί για «φλουρί» έβαζαν κάτι από τον τρόπο ζωής τους, πχ από την σοδειά, από τα αμπέλια ή από τα ζωντανά τους, ή/& τρία τυχερά 
  • Ο ορθόδοξος Αη Βασίλης ήταν ξερακιανός, γεωργός, βοσκός, στην Καισάρεια με μαύρα μαλλιά, θεμελιωτής της φιλανθρωπίας, που ενώνει τους φτωχούς με τους πλούσιους, που ενώνει τους αγρότες με τους αστούς …
  • Ο κόσμος όλος έχει στραφεί στην τοπικότητα.
  • Οι γυναίκες είναι οι «δασκάλες» της επόμενης γενιάς μέσα στις οικογένειές τους, και είναι αυτές που προετοιμάζουν ακόμα και τις επαναστάσεις … 
  • Ο αγρότης και η αγρότισσα είναι «πολυεργαλείο». Δεν αρκεί να ξέρει μόνο για την καλλιέργεια των φυτών, ή μόνο για την εκτροφή ζώων, αλλά πρέπει να έχει και καλλιέργειες και εκτροφές, και να είναι μαραγκός, και ηλεκτροκολλητής, και υδραυλικός, και ηλεκτρολόγος, και συντηρητής μηχανών και σωστός διαχειριστής, και επιχειρηματίας, και να ξέρει καλές πρακτικές προστασίας περιβάλλοντος, και να μπορεί να δώσει πρώτες βοήθειες στα ζώα του ή σε όσους αγαπά, και να μπορεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις, και να μετέχει της κοινωνικής δράσης, και τελευταία, και λογιστής, και κομπιουτεράς, και …. Οι αστοί συνήθως είναι εξειδικευμένοι σε ένα μόνο πράγμα …
  • Οι αγρότισσες είναι περισσότερο δεμένες με τον τόπο και με την οικογένεια και η πλατφόρμα zoom του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής δίνει μια διέξοδο για νέες γνωριμίες, για ανταλλαγή καλών πρακτικών και για άρση της απομόνωσης
  • Μερικές από τις συμμετέχουσες ήταν διαχειρίστριες σε ομάδες κτηνοτρόφων με 8.000 μέλη ή με 10.500 μέλη …
  • Με την πανδημία covid 19 μοιάζει να ξαναείδαμε τα τοπικά προϊόντα και ίσως να υπάρχουν περιθώρια να ιδωθεί η τοπική αγροτική παραγωγή με νέες προτεραιότητες, κυρίως προτεραιότητες αγροδιατροφικής αυτάρκειας ….
  • Ο αγρότης απαιτείται να συμμετέχει οικογενειακά στις εργασίες παραγωγής και στην ζωή, και να διαμένει στον χώρο της επαγγελματικής του δράσης …
  • Ο αγρότης πρέπει να μπορεί να παρακολουθεί τις εξελίξεις, τόσο της επιστήμης, όσο και της αγοράς για να προσαρμόζει την παραγωγή του κάθε φορά στην ζήτηση των καταναλωτών. 
  • Οι αγρότισσες που συμμετείχαν συνειδητοποίησαν την ανάγκη για εξωστρέφεια και για την ενημέρωση όλης της κοινωνίας για την ανάγκη σεβασμού όλων των συμπολιτών και των τοπικών οικοσυστημάτων, και οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ της ΥΠΑΙΘΡΟΥ θα μπορούσαν να συμβάλλουν. 

Το ΟΡΑΜΑ για την Ύπαιθρο 2040 που προσπαθεί να συνθέσει η Ευρ. Επιτροπή μέχρι την άνοιξη 2021 δέχεται προτάσεις από οργανωμένες συζητήσεις μέχρι τις 31 Ιαν 2021. 

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής σε εκδήλωση της 7/7/2018 με ομιλία του προέδρου του κ Γιάννη Κοντογιάννη, είχε δηλώσει: Οι Κτηνοτρόφοι της Αττικής επιβίωσαν αειφόρα στην Αττική επί αιώνες, μέχρι σήμερα, και επιθυμούν, μέσα σε κλίμα συνεννόησης και συμβίωσης, να συνδιαμορφώσουν, μαζί με τους νεοαφιχθέντες τα τελευταία 30-40 χρόνια συμπολίτες, ένα νέο «συμβόλαιο», που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις της ζωής, ώστε οι κοινωνίες μας να γίνουν βιώσιμες, με όλους τους συμπολίτες μαζί και να επιβιώσουν με τις καλύτερες δυνατές ωφέλειες για όλους. Και οι συζητήσεις για το ΟΡΑΜΑ για την Αττική ύπαιθρο 2040 που θα ολοκληρωθούν την Τετάρτη, 27 Ιαν 2021, στις 12.00 είναι μια ακόμα ευκαιρία για εξομάλυνση της πίεσης που δέχεται η Αττική ύπαιθρος.

Continue Reading

Lifestyle

Ερωτικά Τρίγωνα: Μπορείς να Διαλέξεις Ανάμεσα σε Δύο Σχέσεις

Θα ξεκινήσω με ιστορίες παρμένες από τη ζωή (φυσικά τα ονόματα είναι αλλαγμένα).

Η Μαρία είναι παντρεμένη με τον Γιάννη εδώ και 6 χρόνια, αλλά έχει εξωσυζυγική σχέση με τον Φίλιππο.

Ο Γιάννης είναι «καλό παιδί», οικογενειάρχης, εργατικός, μαζεμένος, ήρεμος, λιγάκι «βαρετός». Ο Φίλιππος πάλι είναι έντονη προσωπικότητα, κοινωνικός, εξωστρεφής και έχει την τέλεια σεξουαλική χημεία με τη Μαρία.

Η Μαρία έχει αισθήματα για τον Γιάννη, αλλά «πεθαίνει» για τον Φίλιππο, ο οποίος την πιέζει να πάρει διαζύγιο και να τον παντρευτεί. Η Μαρία δεν ξέρει τι να κάνει και αισθάνεται ότι έχει κολλήσει σε μία δύσκολη κατάσταση.

 

Ο Γιώργος είναι φρεσκοχωρισμένος σαραντάρης με ένα μικρό παιδί. Βγαίνει με δύο κοπέλες παράλληλα.

Η μία είναι συνάδελφος του, επίσης χωρισμένη και στην ίδια ηλικία. Η Ευγενία είναι η προσωποποίηση της σταθερότητας, της συναισθηματικής σιγουριάς και ασφάλειας. Ο Γιώργος αισθάνεται ότι επικοινωνούν υπέροχα, καταλαβαίνουν ο ένας τον άλλον και έχουν κοινούς στόχους.

Παράλληλα, και χωρίς να της το έχει πει, ο Γιώργος βγαίνει και με μία κοπέλα 17 χρόνια νεότερή του. Η Αμαλία μόλις πήρε το πτυχίο της, είναι ελεύθερο πνεύμα, θέλει να κάνει μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, λατρεύει τα σπορ και την αδρεναλίνη στη ζωή της και θέλει να ζει μια έντονη ζωή χωρίς περιορισμούς από επάγγελμα, ωράρια και υποχρεώσεις.

Ο Γιώργος δεν ξέρει ποια γυναίκα και ποιο στυλ ζωής να προτιμήσει, αφού και τα δύο έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Καθώς παραμένει αναποφάσιστος, αντιλαμβάνεται ότι κινδυνεύει να τινάξει και τις δύο σχέσεις στον αέρα κάποια στιγμή.

Πρόκειται για περιπτώσεις ανθρώπων που βλέπω καθημερινά στο γραφείο μου, με διαφορετικές παραλλαγές, αλλά το ίδιο κοινό θέμα: άνθρωποι που είναι συναισθηματικά μπερδεμένοι, που βρίσκονται σε ένα σταυροδρόμι στην ερωτική τους ζωή και δεν ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν. Η επιλογή ανάμεσα σε δύο συντρόφους είναι δύσκολη και διστάζουν να πάρουν μία τελική απόφαση.

 

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.
Συχνά οι άνθρωποι μπλέκουν σε ένα ερωτικό τρίγωνο θεωρώντας ότι αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα που έχουν στο γάμο τους ή τη ζωή τους. Σύντομα όμως αντιλαμβάνονται ότι τελικά δημιούργησαν ένα πρόσθετο πρόβλημα.

Αν έχεις κολλήσει σε ένα ερωτικό τρίγωνο αυτό προκαλεί άγχος, ψυχολογικό ζόρισμα αλλά και πόνο.

Εδώ σου προτείνω τρεις ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να σκεφτείς την τελική σου επιλογή, για να πάρεις μία απόφαση.

1. Σε ποια σχέση μπορώ να είμαι πραγματικά ο εαυτός μου και να νιώθω ότι καλύπτομαι από τον/τη σύντροφό μου;

Οι περισσότεροι άνθρωποι που έχουν δύο παράλληλες σχέσεις προσπαθούν να λύσουν το δίλημμα του ποια να διαλέξουν συγκρίνοντας τα υπέρ και τα κατά της κάθε σχέσης.

Και ενώ αυτό φαίνεται λογικό, στην πραγματικότητα είναι αδιέξοδο. Και οι δύο σχέσεις έχουν προφανώς υπέρ και κατά και, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να προβλέψει κανείς το μέλλον με τον έναν ή τον άλλο άνθρωπο.

Η προσέγγιση αυτή είναι περιορισμένη και περιοριστική και αφήνει έναν καθοριστικό παράγοντα έξω από την εξίσωση- εσένα!

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

Άρα είναι σημαντικό να εξετάσεις το πώς είσαι εσύ μέσα στη σχέση.

Όχι το πώς περνάς, αλλά πώς νιώθεις τον εαυτό σου μέσα στη σχέση. Προφανώς και είσαι το ίδιο άτομο, αλλά στην κάθε σχέση «εμφανίζεσαι» διαφορετικά: στη μία, όπως η Μαρία μπορεί να βαριέσαι και στην άλλη να αισθάνεσαι ότι ξεχειλίζεις από ενθουσιασμό και έρωτα.

Στη μία σχέση μπορεί να νιώθεις ότι είσαι ο συνηθισμένος, προβλέψιμος εαυτός, ενώ στην άλλη παίρνεις ρίσκα, ενθουσιάζεσαι, δείχνεις το πώς είσαι βαθιά μέσα σου.

Αν ρωτήσεις τον εαυτό σου «σε ποια σχέση νιώθω πιο άνετα να εκφραστώ και να είμαι ο αληθινός μου εαυτός;», η απάντηση που θα δώσεις θα σε ξεμπλοκάρει και θα σου επιτρέψει να κάνεις την επιλογή σου.

Γιατί σε τελική ΕΣΥ + το ΑΛΛΟ ΑΤΟΜΟ δημιουργείτε τη σχέση και όχι το άλλο άτομο μόνο του!

2. Τι με εμποδίζει να επιλέξω;

Αυτή είναι άλλη μία σημαντική ερώτηση! Πρόσεξε όμως! Συνήθως οι άνθρωποι αναρωτιούνται:
«Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;»
Εγώ σου επισημαίνω εδώ τη λεπτή διαφορά που υπάρχει στην εξής ερώτηση:
«Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;»

 

Στην ερώτηση «Γιατί δε μπορώ να διαλέξω;» καλείσαι να δώσεις μία απάντηση τύπου «επειδή αυτό και αυτό». Και σε όποια απάντηση δώσεις θα υπάρχει σίγουρα μια δόση αυτοκατηγορίας ή ντροπής.

Ντροπή επειδή «νιώθω δειλή/φοβάμαι/δεν έχω λεφτά/έχω μικρά παιδιά».

Αυτοκατηγορία «τι άνθρωπος είμαι να σηκωθώ να φύγω και να αφήσω τα παιδιά μου/βλακεία μου που δε δουλεύω και δεν έχω οικονομική ανεξαρτησία/ αν φύγω και με εγκαταλείψει στη συνέχεια, θα αποδειχτεί ότι είμαι εντελώς βλάκας. Κλπ.

Στη δεύτερη ερώτηση όμως, στο «Τι με εμποδίζει από το να διαλέξω;» αναγκάζεσαι να σκεφτείς με διαφορετικό τρόπο.

Να αντικρίσεις με περιέργεια την κατάσταση σου και να αναζητήσεις το κρυμμένο εμπόδιο που σε σταματάει.

Οι άνθρωποι δεν επιλέγουν όταν υπάρχει μία κρυφή ανταμοιβή. Για παράδειγμα, μπορεί να μη διαλέγεις επειδή φοβάσαι μήπως πληγωθείς, οπότε το ερωτικό τρίγωνο που δημιούργησες ικανοποιεί την ανάγκη της ασφάλειας και σιγουρεύει ότι δε θα πληγωθείς (αφού μένεις στον γάμο).

 

3. Αν η/ο καλύτερη/ος μου φίλη/ος ήταν σε αυτή τη θέση, τι συμβουλή θα του έδινα;

Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι κρίνουν τον εαυτό τους διαφορετικά απ’ ότι κρίνουν τους αγαπημένους φίλους τους.

Μπορεί να είσαι ιδιαίτερα σκληρή και επικριτική με τον εαυτό σου, ενώ είσαι πιο επιεικής και δείχνεις περισσότερη κατανόηση στους φίλους σου.

Ρόλος των φίλων στις δύσκολες συζητήσεις δεν είναι να καταδικάσουν, αλλά να βοηθήσουν τον φίλο τους να δείξει τον καλύτερο εαυτό του και να πάρει την ευθύνη των πράξεων του.

Αυτό λοιπόν που θα έκανε ένας φίλος σε εσένα, τώρα πρέπει να το κάνεις εσύ στον εαυτό σου.

Τι να κάνω αν είμαι σε ερωτικό τρίγωνο;

Το συμπέρασμα είναι ότι οι ανθρώπινες σχέσεις είναι μπερδεμένες και δύσκολες!

Αυτές οι τρείς ερωτήσεις σε βοηθάνε να δεις τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία, να κοιτάξεις μέσα σου αντί για γύρω σου. Αυτές οι ερωτήσεις αποτελούν μονοπάτια για να εξερευνήσεις τον εσωτερικό σου κόσμο και να βρεις μέσα σου τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.

Continue Reading

Trending