Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διακόσμηση

Πώς να κάνετε mix & match με διάφορα στυλ διακόσμησης ανανεώνοντας τον χώρο

Οι εποχές που διαλέγαμε ένα συγκεκριμένο στυλ εσωτερικής διακόσμησης και το ακολουθούσαμε τυφλά έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Σήμερα, τόσο οι επαγγελματίες αρχιτέκτονες και διακοσμητές όσο και οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες ενός σπιτιού είναι διατεθειμένοι να υιοθετήσουν διαφορετικά στυλ και να κάνουν mix and match τα αγαπημένα τους στοιχεία από το καθένα για να δημιουργήσουν μοναδικούς χώρους που αναδεικνύουν την προσωπικότητα του κάθε ατόμου ξεχωριστά.

Συνδυάζοντας στοιχεία από διάφορες εποχές και αισθητικές, μπορείτε κι εσείς να δώσετε νέα πνοή στο σπίτι σας ώστε να αφήσετε την προσωπικότητά σας να λάμψει. Ας δούμε πώς.

1. Η τέχνη του mix & match

Το κλειδί για έναν πετυχημένο συνδυασμό βρίσκεται στην εύρεση της χρυσής τομής, της κλωστής αυτής που ενώνει (φαινομενικά) ανόμοια στοιχεία. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια κοινή χρωματική παλέτα ή ένα επαναλαμβανόμενο υλικό ή μοτίβο.

Για παράδειγμα, αν σας ελκύει η ρουστίκ γοητεία των vintage επίπλων αλλα νιώθετε ότι θα κάνουν το σαλόνι σας πολύ “βαρύ”, δοκιμάστε πιο μοντέρνα έπιπλα αλλά δώστε τους αυτή την υφή του φθαρμένου ξύλου που θα ενώσει τις δύο αισθητικές.

Ομοίως και η αντίθεση δύο υλικών δημιουργεί οπτικό ενδιαφέρον όπως ο συνδυασμός ξύλου με γυαλί, κάνοντας ακόμα και ένα βοηθητικό τραπεζάκι να μοιάζει βγαλμένο από περιοδικό. Σε μεγάλα καταστήματα όπως η Παρουσίαση, η Black Friday έχει ξεκινήσει, που σημαίνει ότι αυτή είναι η ευκαιρία σας να αρχίσετε τα… πειράματα.

2. Παραδείγματα “αντίθετων” στυλ που μπορείτε να συνδυάσετε

Αν δεν είστε ακόμα σίγουροι για το ποια στυλ διακόσμησης αλληλοσυμπληρώνονται και λειτουργούν μεταξύ τους, ακολουθούν μερικές ιδέες που θα σας δώσουν την απαραίτητη ώθηση να ξεκινήσετε το mix & match.

● Ρουστίκ και μοντέρνο: Αυτός ο συνδυασμός αποτελεί δημοφιλή επιλογή για τη δημιουργία μιας ζεστής και φιλόξενης ατμόσφαιρας. Τα ρουστίκ στοιχεία, όπως οι εκτεθειμένοι τοίχοι όπου φαίνονται τα τούβλα ή τα ξύλινα δοκάρια, προσθέτουν βάθος και χαρακτήρα, ενώ τα μοντέρνα κομμάτια, όπως τα κομψά έπιπλα και ο μινιμαλιστικός φωτισμός, φέρνουν μια πινελιά κομψότητας.

● Vintage και contemporary: Vintage κομμάτια, όπως καθρέφτες αντίκες ή έπιπλα της δεκαετίας του ‘50 και του ‘60 (midcentury) μπορούν να προσθέσουν μια νότα νοσταλγίας σε έναν σύγχρονο χώρο. Αν τα συνδυάσετε με “καθαρά”, μοντέρνα έπιπλα και αξεσουάρ, το αποτέλεσμα θα είναι πολύ ιδιαίτερο.

● Boho και μίνιμαλ: Και όμως γίνεται! Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να φαίνεται αντισυμβατικός, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε έναν εκπληκτικά όμορφο και ισορροπημένο χώρο. Τα minimal στοιχεία, όπως οι ουδέτερες χρωματικές παλέτες, θα τονίσουν τα μποέμ κομμάτια, δημιουργώντας μια αίσθηση ηρεμίας και τάξης.

3. Eclectic design – Το στυλ διακόσμησης που έχει αλλάξει τα δεδομένα

Το eclectic design έχει φέρει επανάσταση στη σύγχρονη διακόσμηση και αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό των πιο ιδιαίτερων κατοικιών που βλέπουμε στα περιοδικά και το Pinterest.

Αποτελεί, θα λέγαμε, τον ορισμό του mix and match, αφού χαρακτηρίζεται από τον συνδυασμό προσεκτικά επιλεγμένων κομματιών με έναν απρόβλεπτο χαρακτήρα. Το eclectic ξεπερνά την παραδοσιακή ιδέα του να ταιριάζουν όλα τέλεια και αντ’ αυτού εστιάζει στη δημιουργία ενός αρμονικού μείγματος διαφορετικών στοιχείων, συνδυάζοντας παλιά και νέα έπιπλα και ενσωματώνοντας κομμάτια από διαφορετικές περιόδους και στυλ, κάνοντας κάθε σπίτι απόλυτα μοναδικό.

Για να υιοθετήσετε κι εσείς αυτό το στυλ, σκεφτείτε να ενσωματώσετε μερικά από τα παρακάτω έπιπλα και διακοσμητικά:

● Ιδιαίτερα χαλιά: Το eclectic στυλ φαίνεται να “μισεί” το σκέτο γκρι! Επιλέξτε ένα χαλί με σχέδιο ή υφή που συμπληρώνει τα υπόλοιπα έπιπλα του χώρου, όπως από ψάθα ή Περσίας Εφραίμογλου, που θα προσθέσει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

● Statement φωτιστικά: Ένα μοναδικό φωτιστικό μπορεί να αποτελέσει κομβικό σημείο σε οποιοδήποτε δωμάτιο. Σκεφτείτε ένα κρεμαστό φωτιστικό που μοιάζει με γλυπτό σύγχρονης τέχνης, έναν πολυέλαιο ή ένα σετ με λάμπες που κρέμονται πάνω από την τραπεζαρία και θυμίζουν industrial στυλ διακόσμησης.

● Τέχνη και καθρέφτες: Τα έργα τέχνης και οι ογκώδεις καθρέφτες μπορούν να προσθέσουν προσωπικότητα και βάθος. Συνδυάστε και ταιριάξτε διαφορετικά στυλ, από αφηρημένα έργα ζωγραφικής και vintage prints έως ολόσωμους καθρέπτες – αντίκες που στηρίζονται στο πάτωμα για να δημιουργήσετε την ψευδαίσθηση ενός μεγάλου χώρου.

● Μαξιλάρια και ριχτάρια: Τα μαξιλάρια και τα ριχτάρια μπορούν να προσθέσουν χρώμα, υφή και άνεση σε έναν χώρο. Ανακατέψτε διαφορετικά μοτίβα, υφάσματα και χρώματα για να δημιουργήσετε μια πολυεπίπεδη και ελκυστική εμφάνιση που θα απογειώσει κάθε δωμάτιο του σπιτιού.

Η ομορφιά του mix & match έγκειται στις ατελείωτες δυνατότητές του. Κάθε στοιχείο που επιλέγετε λέει τη δική σας ιστορία και προσθέτει μια προσωπική πινελιά στο συνολικό design, αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα και δίνοντάς σας την ελευθερία να πειραματιστείτε με διαφορετικά στοιχεία. Αφήστε, λοιπόν, τη δημιουργικότητά σας να λάμψει και διασκεδάστε εκφράζοντας το μοναδικό σας στυλ μέσα από το eclectic mix and match!

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Από το δίπλωμα μέχρι την οδήγηση… πολλές σκέψεις δρόμος! 9 λύσεις γι’ αυτές

Για πολλούς ανθρώπους μπορεί η οδήγηση να είναι κάτι απλό, μια φυσική διαδικασία για την οποία χρειάζονται ελάχιστη εξάσκηση. Για άλλους, τα πράγματα μπορεί να είναι πιο περίπλοκα: δεν είναι λίγοι οι νέοι οδηγοί που, παρόλο που έχουν βγάλει το δίπλωμά τους, έχουν ενδοιασμούς και δυσκολεύονται να οδηγήσουν τελικά. Για αυτούς, ο δρόμος μέχρι την οδήγηση έχει… σαμαράκια και απαιτείται χρόνος, εξάσκηση και αφοσίωση μέχρι να νιώσουν έτοιμοι.

Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, μην ανησυχείτε! Ακολουθούν λύσεις που θα σας βοηθήσουν να ξεπεράσετε οποιοδήποτε εμπόδιο βρεθεί στον δρόμο σας, ώστε να αναπτύξετε τις απαραίτητες δεξιότητες για μια οδήγηση ασφαλή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.

  1. Άγχος και φόβος

Για αρκετούς νέους οδηγούς, οι πρώτοι μήνες αφού βγάλουν το δίπλωμά τους χαρακτηρίζονται από στρες. Η μη εξοικείωση με τον δρόμο, η πολυπλοκότητα του ΚΟΚ, ακόμα και η πιθανότητα τρακαρίσματος μπορούν να επηρεάσουν πολλούς, ακόμα κι εσάς.

Λύση #1: Για να μετριαστούν αυτά τα συναισθήματα, χρειάζεται εξάσκηση. Ξεκινήστε σε περιοχές με χαμηλή κίνηση ή άδειους χώρους στάθμευσης και ενισχύστε σιγά-σιγά την αυτοπεποίθησή σας. Καθώς αυξάνεται η εμπιστοσύνη στον εαυτό σας, μπορείτε να οδηγείτε σε πιο πολυσύχναστους δρόμους.

Λύση #2: Ένα μικρό τρακάρισμα ή μια γρατζουνιά στο αυτοκίνητο δεν πρέπει να σας πτοεί – συμβαίνει σε όλους αργά ή γρήγορα και σπανίως έχει σχέση με τις οδηγικές σας ικανότητες. Ιδανικά, ξεκινήστε με ένα σχετικά οικονομικό, μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή δοκιμάστε avis leasing. Έτσι θα ελαχιστοποιήσετε τις αρνητικές σκέψεις που μπορεί να προκύπτουν από την “καταστροφή” ενός καινούριου, ακριβού αυτοκινήτου και θα αφαιρέσετε από τη λίστα κάτι που σας αγχώνει.

Λύση #3: Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι, αν αυτό που σας προκαλεί άγχος είναι το ότι δεν γνωρίζετε ορισμένους δρόμους, υπάρχουν οικονομικά συστήματα πλοήγησης όπως τα Garmin που μπορούν να τοποθετηθούν σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, βοηθώντας σας να κινηθείτε με ευκολία ακόμα και σε πόλεις που δεν γνωρίζετε!

  1. Έλλειψη εμπειρίας

Μια κοινή πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι νέοι οδηγοί είναι η έλλειψη εμπειρίας και, όπως είναι λογικό, μόνο η συστηματική οδήγηση μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτό.

Λύση #4: Εάν βγάλατε το δίπλωμα αλλά δεν έχετε ακόμα δικό σας αμάξι ή αν δεν οδηγείτε συχνά γιατί προτιμάτε τα ΜΜΜ, μην επαναπαυθείτε. Προσπαθήστε να περάσετε όσο περισσότερο χρόνο γίνεται πίσω από το τιμόνι, είτε του δικού σας αυτοκινήτου είτε ενός φίλου, για να μη χάσετε επαφή με την οδήγηση.

Λύση #5: Επιπλέον, μην φοβηθείτε να ζητήσετε τη βοήθεια κάποιου άλλου ατόμου, το οποίο θα βρίσκεται στη θέση του συνοδηγού τις στιγμές που οδηγείτε ώστε να νιώθετε περισσότερη ασφάλεια και σιγουριά.

Λύση #6: Τέλος, μία καλή λύση είναι να κάνετε περισσότερα μαθήματα με έναν δάσκαλο οδήγησης αν νιώθετε ότι τα χρειάζεστε ή αν έχει περάσει καιρός απ’ όταν βγάλατε το δίπλωμά σας. Μόνο έτσι θα νιώσετε βεβαιότητα για τις ικανότητές σας!

  1. Άσχημες καιρικές συνθήκες

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, όπως η βροχή, το χιόνι και η ομίχλη, μπορούν να αγχώσουν έναν νέο οδηγό και να τον κάνουν να παραλύσει ακόμα και στην ιδέα της καταιγίδας.

Λύση #7: Για να αντιμετωπίσετε τέτοιες προκλήσεις, είναι σημαντικό να αποκτήσετε εμπειρία οδήγησης σε διάφορες καιρικές συνθήκες. Με την εξάσκηση οι οδηγοί όχι μόνο μπορούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους αλλά και την κρίση τους, που θα τους βοηθήσει να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου.

Επιπλέον, η προσαρμογή της οδηγικής συμπεριφοράς (επιβράδυνση, αύξηση απόστασης από το μπροστινό αυτοκίνητο, χρήση συγκεκριμένης σκάλας στα φώτα κ.λπ.) μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο ατυχημάτων, που σημαίνει ότι μόνο με την εξάσκηση θα νιώθετε πιο έτοιμοι και σίγουροι να ανταπεξέλθετε σε κάθε πρόκληση.

  1. Parking

Η αλήθεια είναι πως το parking, ειδικά ή η παράλληλη στάθμευση, μπορεί να αποθαρρύνει πολλούς νέους οδηγούς – και όχι μόνο! Αν μάλιστα οδηγείτε σε πολυσύχναστους δρόμους ή ζείτε σε περιοχές με “δύσκολο” parking, τότε μπορεί να σας πιάνει κρύος ιδρώτας και μόνο στην ιδέα ότι θα ψάχνετε θέση για ώρα ή ότι θα αναγκαστείτε να παρκάρετε σε πολύ στενό χώρο καθώς μάλιστα άλλοι οδηγοί περιμένουν πίσω σας και ενδεχομένως σας κορνάρουν.

Λύση #8: Για να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας στο παρκάρισμα, εξασκηθείτε πρώτα σε άδειους χώρους στάθμευσης ή, ακόμα καλύτερα, τοποθετήστε κάποια αντικείμενα, όπως για παράδειγμα δυο καρέκλες, και δοκιμάστε να παρκάρετε ανάμεσά τους.

Λύση #9: Η χρήση τεχνολογίας, όπως αισθητήρες στάθμευσης ή κάμερες, μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ακρίβεια στάθμευσης. Σε κάθε περίπτωση, όμως, μη βιάζεστε! Οι άλλοι οδηγοί μπορούν να περιμένουν και δεν υπάρχει κανένας λόγος να αγχώνεστε γι’ αυτό.

Μην ξεχνάτε πως η “καλή” οδήγηση είναι μια σταδιακή διαδικασία που απαιτεί χρόνο και εξάσκηση. Η υπομονή και η επιμονή είναι το κλειδί για να κατακτήσετε αυτή την δεξιότητα και να νιώσετε την αυτοπεποίθηση που απαιτείται για να πιάσετε το τιμόνι χωρίς φόβο και πάθος!

Continue Reading

Εκδηλώσεις

«Μια βραδιά αφιερωμένη στη μουσική και την αλληλεγγύη: Το σωματείο “Ανοιχτή Αγκαλιά” ευχαριστεί θερμά όλους όσους στήριξαν τη φιλανθρωπική συναυλία με τον Νίκο Πορτοκάλογλου»

Οι Φίλοι της Κοινωνικής Παιδιατρικής/Ιατρικής “Ανοιχτή Αγκαλιά” ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη
φιλανθρωπική συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης Νίκος Πορτοκάλογλου, συνοδευόμενος από τις εξαιρετικές
ερμηνεύτριες Ελένη Τσαλιγοπούλου και Νατάσσα Μποφίλιου, καθώς και τους ταλαντούχους
συνεργάτες του, Βίκυ Καρατζόγλου, Βύρων Τσουράπη και τους “Ευγενείς Αλήτες”, δημιούργησαν
μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη μουσική και συναισθήματα. Η συναυλία είχε ως στόχο τη συγκέντρωση πόρων για τη στήριξη του έργου της “Ανοιχτής Αγκαλιάς” και τη Γ’ Πανεπιστημιακή Παιδιατρική Κλινική του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν συγκινητική μέσα στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά την ύπαρξη και τη δύναμη της αλληλεγγύης και της προσφοράς.

Continue Reading

Trending