Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading

Lifestyle

Connect With Our Customers: Μία πρωτοβουλία των PET CITY και της HATZI FILAX GROUP

Η Hatzi Filax Group αποτελεί μία εταιρεία εκπαίδευσης και ανάπτυξης η οποία ειδικεύεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους και τις συνεργαζόμενες μαζί της επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει αναλάβει να υλοποιήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα CX Accelerator Program για όλο το δίκτυο καταστημάτων Pet City, με επίκεντρο την Εμπειρία του Πελάτη για τη μετάβαση στη Νέα Εποχή των Pet City. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των Pet City με την Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology αφορά την πραγματοποίηση του Connect With Our Customers, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ενιαίας κουλτούρας και εμπειρίας στον Πελάτη. 

Την υλοποίηση των εκπαιδεύσεων ανέλαβαν η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology και η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, οι οποίες σε στενή συνεργασία με τον κο. Χρήστο Ντίκο, Διευθυντή Δικτύου των Pet City, υλοποιούν το πρωτοποριακό πρόγραμμα για τη Νέα Εποχή του Ομίλου.    

Οι εκπαιδεύσεις του Connect With Our Customers ξεκίνησαν για όλους τους εργαζομένους του Ομίλου στις 17 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 7 Δεκεμβρίου του 2022. Στόχος της καθολικής συμμετοχής είναι μία οριζόντια εκπαίδευση σε μία νέα ενιαία κουλτούρα. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ακολουθώντας καινοτόμα πρότυπα ενώ παράλληλα εστιάζει στην εξέλιξη και την ευθυγράμμιση των συμμετεχόντων με τις σύγχρονες και απαραίτητες έννοιες της παροχής Εμπειρίας προς τον Πελάτη και τη βέλτιστη παροχή εξυπηρέτησης για τη Νέα Εποχή των Pet City. 

Ο κος. Χρήστος Ντίκος, Διευθυντής Δικτύου των Pet City δήλωσε: 

Η εμπειρία του πελάτη μέσα στα καταστήματα Pet City αποτελεί πρωταρχικό στόχο στην στρατηγική μας για τη νέα εποχή του δικτύου καθώς η αγοραστική εμπειρία δεν βασίζεται πλέον μόνο στα προϊόντα που θα προσφερθούν αλλά και στην άψογη εξυπηρέτηση, την βαθιά γνώση του αντικειμένου και την αγάπη μας για τα ζώα. Στοιχεία που έχει κάθε εργαζόμενος του δικτύου μας και θεωρούμε ότι η συνεργασία μας με την της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology θα προσφέρει στο ανθρώπινο δυναμικό μας τα απαραίτητα επικοινωνιακά εργαλεία για να τα εκφράσει και να δώσει την προστιθέμενη αξία που επιθυμούμε. 

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Είναι χαρά και τιμή για εμάς να συμμετέχουμε σ’ αυτό το σπουδαίο εργό για τη νέα εποχή των Pet City. H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης εταιρικής κουλτούρας και θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη της νέας εποχής των Pet City! Το πρόγραμμα CX Accelerator Programme θα επικεντρωθεί στο μοντέλο Customer Experience (CX) και στις χρήσεις του.

 Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης θα βοηθήσει σημαντικά όλο το ανθρώπινο δυναμικό των Pet City στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Η μεθοδολογία του προγράμματος ακολουθεί τον τίτλο του προγράμματος Connect With Our Customers, αφού θα αναπτύξουμε δεξιότητες που θα διασφαλίσουν καλύτερη Εμπειρία στον Πελάτη. 

Continue Reading

Lifestyle

MUSIC & FASHION SHOW “BEAUTY SAVES THE WORLD”

Το ROTARY CLUB AGIA PARASKEVI η Πρεσβεία της Ουκρανίας στην Ελληνική Δημοκρατία και το AHEPA Chapter Icarus, συνεργάζονται για ένα μοναδικό Music & Fashion Show με σκοπό να βοηθήσουν στην κάλυψη των αναγκών που έχουν δημιουργηθεί στις παθούσες οικογένειες της Ουκρανίας απο τον πόλεμο και βρίσκονται στην Ελλάδα. 

Πρόκειται για μια επίδειξη μόδας με μουσικό θέαμα από Ουκρανούς και Έλληνες σχεδιαστές και καλλιτέχνες. Η εν λόγω εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Νοεμβρίου 2022 στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών με εκτέλεση παραγωγής την εταιρία Le Spot | IWG σε συνεργασία με την Ουκρανική Πρεσβεία στην Ελλάδα και το Sister Cities International που εδρεύει στην Washington, DC

Επιπλέον τα έσοδα της εκδήλωσης θα διτεθούν και για την εκπαίδευση των παιδιών που έχουν πληγεί απο τον πόλεμο στην χώρα της Ουκρανίας και βρίσκονται στην Ελλάδα. 

Ζητάμε την προβολή της εκδήλωσης στο κανάλι – ραδιοφωνικό σταθμό – Έντυπο & Ηλεκτρονικό τύπο σας καθώς και την δημοσιογραφική κάλυψη αυτής. 

Η βοήθεια και η προσφορά σας είναι ουσιαστική και ανεκτίμητη. 

Ακολουθεί, επισυναπτόμενη η παρουσίαση της εκδήλωσης. 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΒΕΛΛΙΔΗ

Στην Εκδήλωση που διοργάνωσε το EAWC (EURO AMERICAN WOMENS’ COUNCIL) στο Ζάππειο Μέγαρο στις 3 Οκτωβρίου 2022 με σκοπό τον εορτασμό των 26 χρόνων δράσης του για κοινωφελείς σκοπούς, απονεμήθηκαν τα θεσμοθετημένα από τον Οργανισμό Βραβεία της «Θεάς Αρτέμιδος» σε 30 διακεκριμένες προσωπικότητες, για τη συνολική επαγγελματική τους προσφορά και το κοινωφελές έργο τους, σε παγκόσμια κλίμακα. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα από τα βραβεία, απονεμήθηκε στη μνήμη της αείμνηστου Κατερίνας Βελλίδη, Εκδότριας των εφημερίδων «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» & «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» & Α΄ Προέδρου του «ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ», για την συμβολή της στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδος,  από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Αυτοκινητοδρόμων-Hellastron και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εγνατίας Οδού, κ. Κωνσταντίνο Κουτσούκο. Εκ μέρους του Ιδρύματος, το βραβείο παρέλαβε η κυρία Βίκυ Καρνέζη.

Continue Reading

Trending