Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading

Lifestyle

Διαλέγοντας το πιο όμορφο νυφικό

Βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος όλων, είναι το πιο πολυσυζητημένο, το πιο αξιοσημείωτο σημείο ενός γάμου. Το νυφικό κλέβει πάντα την παράσταση, είτε είναι όμορφα ταιριασμένο, είτε όχι, γι΄ αυτό αξίζει την ιδιαίτερη προσοχή σας.

Η εκλογή του τέλειου νυφικού μπορεί να στοιχίσει την ψυχική σας ηρεμία και να σας γίνει μόνιμος εφιάλτης. Η νύφη μ’ ένα συγκρατημένο ενθουσιασμό προσπαθεί να συγκεντρώσει όσο γίνεται περισσότερες πληροφορίες από τα πιο έμπιστα και καλόγουστα άτομα του περιβάλλοντός της. Προσπαθεί να δημιουργήσει μια εικόνα προσαρμοσμένη με τα πρότυπα από τα διάφορα μοντέλα που βλέπει στα περιοδικά, τις βιτρίνες, τα καταστήματα ή ακόμη παρατηρώντας άλλες νύφες. Πολύ συχνά όμως, φτάνει στη θλιβερή ανακάλυψη ότι όλες οι πληροφορίες που συγκέντρωσε δεν κατάφεραν να την οδηγήσουν σε μια δελεαστική επιλογή. Σε μια επιλογή ανάλογη με τα όνειρα μιας ζωής εναρμονισμένης με τον χαρακτήρα της, όπου ο ρομαντισμός της, η προσωπική της συγκίνηση και αναστάτωση θα συμβαδίζουν. Αυτό συμβαίνει γιατί πολλές φορές τα πρόσωπα του άμεσου περιβάλλοντος μας, ενώ διακατέχονται από υπερβολική αγάπη δεν έχουν τις κατάλληλες γνώσεις και μας παρασύρουν σε λάθος εκλογές. Διότι  η σωστή επιλογή του νυφικού είναι προσωπική υπόθεση της νύφης. Πρέπει πάνω από όλα να κολακεύονται τα πιο όμορφά της χαρακτηριστικά. Επεμβαίνοντας διακριτικά σε καίρια σημεία, στην εικόνα που έχει εκείνη δημιουργήσει στην ονειροφαντασία της.  Γίνεται λοιπόν κατανοητό, πόσο η γνώμη ενός ειδικού γίνεται απαραίτητη, πόσο βοηθάει θετικά χωρίς να δημιουργεί άγχος, αποφεύγοντας λάθος επιλογές. Βεβαίως, μαζί με τη νύφη, ο γαμπρός, οι κουμπάροι και οι γονείς πρέπει να επικοινωνούν  με μια τέλεια αρμονία, όπως ταιριάζει στην ατμόσφαιρα της πιο όμορφης στιγμής δυο ανθρώπων που αποφασίζουν να ζήσουν μαζί.

Ο 12άλογος του σωστού νυφικού

  1. Προσδιορίστε όσο το δυνατόν καλύτερα το σχήμα του κορμιού σας, τις αναλογίες σας και το ύψος.
  2. Βρείτε τα καλύτερα σας σημεία και ποια στυλ φορεμάτων σας κολακεύουν περισσότερο. 
  3. Μην αγοράσετε απολύτως τίποτα που δεν σας εκφράζει προσωπικά. 
  4. Προσέξτε ιδιαίτερα τα πλισέ, τα βολάν, και γενικώς τα περιττά στολίδια. Αν δεν τα συνηθίσατε, αν δεν είναι μέσα στην ιδιοσυγκρασία σας μην τα προτιμήσετε, γιατί μετά από λίγο καιρό θα διαπιστώσετε ότι δεν σας ταιριάζουν.
  5. Προσέξτε ιδιαίτερα το μακιγιάζ σας και το στυλ του χτενίσματός σας. Θέλετε να είστε πιο όμορφη από ποτέ και όχι να μοιάζετε με κάτι που ποτέ δεν υπήρξατε.
  6. Προσδιορίστε ένα καλό κατάστημα που ειδικεύεται στα νυφικά. 
  7. Διαλέξτε ορισμένα στυλ και ποιότητες που σας αρέσουν. Κάντε μία προσεκτική έρευνα και προσδιορίστε τα στοιχεία που πλειοψηφούν. Ο κίνδυνος της πρόβας είναι ότι τα περισσότερα σχέδια δείχνουν θαυμάσια πάνω σας, αλλά μόνον ένα ή το πολύ δύο από αυτά είναι ακριβώς το ομορφότερο νυφικό για σας!
  8. Μην αγοράζετε το νυφικό σας φόρεμα πολύ πιο μπροστά από την ημερομηνία του γάμου. Γιατί όπως οι μέρες του γάμου πλησιάζουν θα αποκτάτε περισσότερες εμπειρίες και θα νιώθετε πλέον ότι είστε αρκετά ενημερωμένη για να κάνετε μια πιο σωστή επιλογή.
  9. Οι ιδέες σας πιθανόν να αλλάξουν. Επίσης πολλές νύφες χάνουν βάρος καθώς οι μέρες του γάμου πλησιάζουν και τότε θα πρέπει να διορθώσετε το νυφικό.
  10. Στη συνέχεια προσέξτε εάν πράγματι το λευκό του χιονιού σας κολακεύει, σας δίνει μια μοναδική έκφραση χαράς και υπερηφάνειας. Η μήπως οι πιο μαλακοί τόνοι του λευκού, του ιβουάρ έρχονται σε περισσότερη αρμονία με τους τόνους της επιδερμίδας σας και δίνουν στα μάτια σας μια μοναδική λάμψη. 
  11. Δεχθείτε ορισμένες αντικειμενικές συμβουλές. Αλλά, με προσοχή γιατί οι φίλοι, οι συγγενείς του στενού σας  περιβάλλοντος μπορεί να σας δώσουν λάθος κατευθύνσεις.
  12. Μια γνωριμία με μια χρωματολόγο ειδική σε θέματα εμφάνισης, μπορεί να σας βοηθήσει να κερδίσετε χρόνο, να εξοικονομήσετε χρήματα, να σας απομακρύνει από κάθε στεναχώρια και άγχος καθώς επίσης και να σας δώσει τις πλέον κατάλληλες συμβουλές για να οργανώσετε την γκαρνταρόμπα της πρώτης περιόδου του γάμου σας. 

Βάσω Πατεράκη – Σύμβουλος Επικοινωνίας

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Η Μεγαλύτερη Ελληνική Αποστολή έρχεται στην Gamescom

Με μεγάλη χαρά και περηφάνια, ο Σύλλογος Δημιουργών Ψηφιακών Παιχνιδιών Ελλάδος (GDA Greece) ανακοινώνει την συμμετοχή της ελληνικής αποστολής στην Gamescom που θα διεξαχθεί στην Κολωνία.

Η ελληνική συμμετοχή συνδιοργανώνεται με την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την υποστήριξη του ΕΚΟΜΕ. Για τρίτη συνεχή χρονιά, οι Ελληνες δημιουργοί παιχνιδιών θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα project τους στη μεγαλύτερη εμπορική έκθεση ψηφιακής ψυχαγωγίας στην Ευρώπη. Φέτος, η ελληνική αποστολή θα είναι η μεγαλύτερη που έχει συμμετάσχει ποτέ στην Gamescom, φιλοδοξώντας να κατακτήσει την έκθεση και να εντυπωσιάσει την παγκόσμια κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου. Με 12 μοναδικά projects, οι Ελληνες δημιουργοί είναι έτοιμοι να αναδείξουν τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και το πάθος τους για την τέχνη των ψηφιακών παιχνιδιών.


Τα Project της Ελληνικής Αποστολής:

  1. Homeseek από την Traptics
    Ένα μετα-αποκαλυπτικό παιχνίδι στρατηγικής επιβίωσης, τοποθετημένο σε μια
    δυστοπική Γη του επόμενου αιώνα, όπου οι πόροι έχουν εξαντληθεί. Σε μια έρημο,
    όπου το νερό έχει γίνει το νέο χρυσάφι, κάθε απόφαση γίνεται ζήτημα ζωής ή
    θανάτου. Με την καθοδήγηση του πάικτη, η επιβίωση μπορεί να είναι εφικτή.
  2. Selini από την Cymban
    Ο πάικτης βυζίζεται σε μια μη γραμμική περιπέτεια γεμάτη με σκοτεινούς και
    διεφθαρμένους replicants, εναλλακτική βαρύτητα, ένα αρχαίο διαστημόπλοιο, μια
    εγκαταλελειμμένη αλιευτική βάρκα, μυστικές φυλές και άλλα. Καθοδηγεί έναν
    μοναχικό replicant μέσα από τις σκιές και αποκαλύπτει τα μυστικά αυτού του
    κρυπτικού κόσμου. Συνδυάζοντας τα στυλ παιχνιδιών όπως το Inside, Hyper Light
    Drifter και Environmental Station Alpha, το SELINI μεταμορφώνεται σε ένα 2.5D story-
    rich metroidvania επικεντρωμένο στην εξερεύνηση ενός αινιγματικού
    διασυνδεδεμένου κόσμου.
  3. Chantey από την Gordyn Code
    Ένα pirate-metal-inspired, top-down adventure game αναπτυγμένο για την σειρά φορητών κονσολών GAMEBOY™. Τοποθετημένο σε μια εναλλακτική ιστορία όπου η μυθολογία των πειρατών της Χρυσής Εποχής συναντά τους δυνατούς ρυθμούς του heavy metal, οι παίκτες ξεκινούν ένα επικό ταξίδι για να συλλέξουν μυστηριώδεις ναυτικές μελωδίες, τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν σε ρυθμικές μάχες για να ξεπεράσουν εχθρούς, να πλοηγηθούν σε επικίνδυνα νερά και να επιβιώσουν από τους τρόμους που κρύβονται κάτω από τα κύματα του ωκεανού. Το Chantey προσφέρει μια μοναδική, cross-genre εμπειρία, συνδυάζοντας στοιχεία κλασικού adventure και rhythm gameplay με σύγχρονο game design και παρουσιάζεται με ένα εντυπωσιακά μοναδικό οπτικό στυλ που ωθεί το υλικό στο όριο των δυνατοτήτων του. Το Chantey διαθέτει επίσης ένα αυθεντικό soundtrack που αντηχεί τον διακριτικό ήχο της pirate metal μουσικής, αποτίοντας φόρο τιμής στα θρυλικά και πρωτοπόρα συγκροτήματα του είδους.
  1. UNSAFE από την Onskulls
    Ένα horror co-op sci-fi game. Ο παίκτης παίζει μόνος ή συνεργάζεται με μια ομάδα
    έως 4 παικτών για να επιβιώσει σε διαφορετικούς διαστημικούς σταθμούς που έχουν
    υποκύψει σε φρίκες της δικής τους κατασκευής. Ο πάικτης έχει τη δυνατότητα
    εξερευνήσει σταθμούς, να ανακαλύψει μυστικά, να ανακτήσει υλικά και να τα
    πουλήσει για να συνεχίσει τον κύκλο επιβίωσης.
    Unsafe Gameplay Trailer
  2. Necrophosis από την Dragonis Games
    Ένα first-person horror adventure που βυθίζει τον παίκτη σε έναν εφιαλτικό-
    κολασμένο κόσμο γεμάτο με παράξενες μορφές και ζοφερά οπτικά εφέ. Ο παίκτης
    εξερευνεί απόκοσμα-σουρεαλιστικά τοπία και ξετυλίγει μυστήρια σε αυτό το
    ατμοσφαιρικό ταξίδι μέσα από το μακάβριο.
  3. Elevator Down από την Envy Softworks 
    Ένα παιχνίδι, κρίσιμο κόμβο του Άλλου Κόσμου – Το Τμήμα Αξιολόγησης Ζωής. Στο
    “Elevator Down”, ο παίκτης παίζει τον ρόλο ενός φύλακα μεταξύ του Παραδείσου και
    της Κόλασης, διορισμένου να παίρνει την σημαντικότερη απόφαση: ποιος Ανεβαίνει
    εν τόπω χλοερώ και ποιος Κατεβαίνει σε κολασμένα βασανιστήρια. Ο παίκτης θα γίνει
    προάγγελος ελπίδας ή εκτελεστής καταδίκης; Θα πρέπει να διερευνήσει τις
    λεπτομέρειες διαφορετικών θρησκειών, να βουτήξει στα βάθη της ηθικής, της
    λύτρωσης και της ανθρώπινης κατάστασης και να ορίσει το πεπρωμένο των Ψυχών.
  1. Dunestake από την Eteros Studios
    Ένα single player, high-risk high-rewarding auto-battler με έμφαση στο betting,
    προσφέροντας ποικιλία στρατηγικών και συνδυασμών που επηρεάζουν τα
    αποτελέσματα των μαχών και του betting.
  2. Spellbound Hearts από την Funigami 
    Ένα visual novel που ακολουθεί την ιστορία του Lycos, ενός βρικόλακα που
    παγιδεύεται σε ένα έρημο κάστρο από μια ισχυρή κατάρα. Συναντά τον νεαρό μάγο
    Zephyros, που αναζητά μια σταγόνα από το αίμα του για να σώσει το χωριό του από
    μια πανώλη. Καθώς οι μοίρες τους διασταυρώνονται, ξεκινούν ένα ταξίδι
    εμπιστοσύνης, λύτρωσης και αγάπης.
  1. Haunted Bloodlines από την Horrified Triangles
    Ένα survival, psychological horror game πρώτου προσώπου. Σε σκοτεινά δωμάτια ενός
    επεκτεινόμενου αρχοντικού, μια τρομακτική ιστορία ξεδιπλώνεται. Καθώς το
    αρχοντικό “αναπνέει”, κρυμμένα μυστικά αποκαλύπτονται μέσα στους τοίχους του. Η
    επιβίωση εξαρτάται από τη δική σου ψυχική υγεία. Θυμήσου πάντα ότι ο χρόνος
    μπορεί να είναι είτε φίλος είτε εχθρός.
  2. Cat Detective Albert Wilde από την Beyond Those Hills 
    Ένα comedy adventure game με στοιχεία noir, sci-fi και mystery, τοποθετημένο σε μια
    φανταστική εκδοχή της Νέας Υόρκης στη δεκαετία του 1930. Με ατμοσφαιρικά
    ασπρόμαυρα vintage γραφικά, αξιαγάπητους ανθρωπόμορφους χαρακτήρες,
    καθηλωτικό Voice-Over και “μη ανθρώπινη” υποκριτική φωνών, το παιχνίδι
    υπόσχεται τουλάχιστον ένα αστείο για τις θηλές μιας γάτας (έχουν έξι!).
  3. Monarchy από την Brain Seal Ltd
    Ένα minimal 2D strategy game που επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και διαχείριση μιας
    μοναρχίας, συνδυάζοντας στρατηγική και τακτική.
  4. Arcweave από την Arcweave
    Μια βραβευμένη, cross-device, no-code, collaborative λύση σχεδιασμένη για
    οργανισμούς που δημιουργούν διαδραστικές εμπειρίες. Επειδή είναι web-based,
    οποιοσδήποτε μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή αμέσως, χωρίς ανάγκη για
    κουραστικές λήψεις. Τα real-time collaborative features μας επιτρέπουν στις ομάδες
    και τα studios να βλέπουν, να γράφουν και να επεξεργάζονται projects ταυτόχρονα,
    χωρίς καθυστερήσεις. Με πλήρη ενσωμάτωση με Unreal Engine, Unity και Godot
    μέσω των δωρεάν επίσημων plugins μας, καθώς και υποστήριξη τρίτων plugins όπως
    DefArc για Defold, JArcscript για Java και Pixel Crushers Dialogue System για Unity.
    Design And Play Your Interactive Stories With Arcweave

Οι επισκέπτες της Gamescom θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν
αυτά τα συναρπαστικά παιχνίδια στο Hall 10.2, Booth F-06G στο Indie Area της Gamescom,
γνωρίζοντας από κοντά τους δημιουργούς τους και μαθαίνοντας την ιστορία και την
έμπνευση πίσω από κάθε project.
Η στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών αποτελεί προτεραιότητα για
εμάς. Η Gamescom είναι μια σημαντική πλατφόρμα για την προβολή των ελληνικών
ταλέντων και είμαστε πεπεισμένοι ότι οι δημιουργοί μας θα εντυπωσιάσουν την παγκόσμια
κοινότητα των gamers και των επαγγελματιών του κλάδου για ακόμα μία φορά.
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Lifestyle

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους!

ΚΡΗΤΙΚΟΣ τιμές σταθερά στα κάτω τους, φροντίζουμε για σταθερά μειωμένες τιμές σε πληθώρα βασικών ειδών.

Δεδομένης της συγκυρίας και της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρίσκονται τα
ελληνικά νοικοκυριά, στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ προσπαθούμε να επιβεβαιώσουμε την
υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας» εξασφαλίζοντας σταθερά χαμηλές τιμές.

Σε συνδυασμό με τα μέτρα της κυβέρνησης κατά της ακρίβειας και με αίσθημα
ευθύνης απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, δίνουμε σε όλους την δυνατότητα να
καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες, προσφέροντας πληθώρα προϊόντων σε πιο
συμφέρουσες τιμές.

Είμαστε το supermarket που είναι δίπλα στον καταναλωτή και αποτελεί μέρος της
καθημερινότητάς του, δίνοντας λύσεις με την σιγουριά της καλής σχέσης ποιότητας –
τιμής και της φροντίδας, υλοποιώντας δράσεις που συμβάλλουν στην ευρύτερη
συλλογική ανάγκη του σήμερα για βελτίωση της αγοραστικής δύναμης των
νοικοκυριών.

Continue Reading

Trending