Connect with us

Προγράμματα

Η ΚΡΗΤΙΚΟΣ στηρίζει την πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»

Στην ΚΡΗΤΙΚΟΣ, βρισκόμαστε ακόμη πιο δίπλα στους παράγωγους της Ελλάδας και στηρίζουμε την καινοτόμα συνεταιριστική πρωτοβουλία «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»

Η “Ποιος είναι το Αφεντικό;” είναι, επί της ουσίας, ένας δεσμός εμπιστοσύνης μεταξύ των παραγωγών και των καταναλωτών. Μία συλλογική πρωτοβουλία για τη δημιουργία υπεύθυνων και ποιοτικών προϊόντων, με τη συνεργασία καταναλωτών και παραγωγών.

Πρόκειται για μια κοινωνική πρωτοβουλία, η οποία δημιουργήθηκε από τους καταναλωτές οι οποίοι γίνονται οι «πρωταγωνιστές» και συμμετέχουν στο ταξίδι δημιουργίας ενός προϊόντος, από το χωράφι και τη φάρμα έως το ράφι. Πώς; Οι ίδιοι αποφασίζουν με διαφάνεια, σεβασμό και αξιοπιστία τι θέλουν να καταναλώνουν, με ποιες προδιαγραφές, σε ποια τιμή́ και πώς αυτή κατανέμεται σε όσους φροντίζουν ώστε το προϊόν να φτάνει στο τραπέζι τους, έχοντας σαν προτεραιότητα τη σωστή ανταμοιβή του παραγωγού.

Φέροντας στα καταστήματά ΚΡΗΤΙΚΟΣ τα προϊόντα «Ποιος είναι το Αφεντικό; Η Μάρκα του Καταναλωτή»  στηρίζουμε τους παραγωγούς της χώρας μας και δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να δημιουργήσουν τα προϊόντα που οι ίδιοι επιθυμούν, σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες. Η πρωτοβουλία αποσκοπεί στην βιώσιμη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας μέσω της στήριξης του αγροδιατροφικού τομέα, στηρίζοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον, την κοινωνία και τους συνανθρώπους μας.

Έτσι ήδη στα ράφια μας μπορείτε να βρείτε το φρέσκο αγελαδινό γάλα σε πλήρες και ελαφρύ με το οποίο στηρίζονται παραγωγοί της Θεσσαλίας, το στραγγιστό γιαούρτι με 10% και 2% λιπαρά με το οποίο στηρίζονται παραγωγοί της Μακεδονίας, ενώ σύντομα αναμένεται στα ράφια μας και το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο ανωτέρας κατηγορίας. 

Επιχειρηματικότητα

Έναρξη υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά

Ανοικτές θα παραμείνουν από τις 12 Σεπτεμβρίου έως και τις 2 Οκτωβρίου 2022 οι αιτήσεις για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata του Οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Trophy-Τροφή

Η πρωτοβουλία Trophy-Τροφή υλοποιείται από τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» μέσω της ιδρυτικής δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Στο ανοικτό κάλεσμα για το Trophy-Τροφή Open Innovation by Trata μπορούν να συμμετάσχουν νεοφυείς επιχειρήσεις και ομάδες με νέες ιδέες ή ερευνητικές εργασίες. Μετά από αξιολόγηση, θα επιλεγούν μέχρι 10 startups και μέχρι 15 ομάδες, οι οποίες και θα προκριθούν στην τελική φάση του προγράμματος. Οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στη δράση με έτοιμες λύσεις ή προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές ή με λύσεις/προϊόντα που θα μπορούσαν να προσαρμοστούν (pivoting) στις ανάγκες του προγράμματος. Οι ερευνητές και φοιτητές – ομάδες και εργαστήρια – μπορούν να συμμετέχουν με ιδέες για λύσεις/προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές, με έρευνα που παράγει λύσεις ή προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές ή με συμμετοχή σε σχήματα που ασχολούνται με λύσεις/προϊόντα που αφορούν εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές. 

Μέσω τη συμμετοχή τους, οι startups και οι μικρές επιχειρήσεις θα παρακολουθήσουν feedback sessions από στελέχη της ΤΡΑΤΑ, παρουσιάσεις για την στρατηγική και τις θεματικές από την ΤΡΑΤΑ, εργαστήρια για το pivoting και την ανάπτυξη καινοτομίας από το ACEin του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), mentoring sessions και παρουσιάσεις μετά την εξειδίκευση των προτάσεων, με την συνεργασία των στελεχών της ΤΡΑΤΑ και με εξειδικευμένους συνεργάτες. Στη συνέχεια, θα ακολουθηθεί διαδικασία αξιολόγησης για την επιλογή μίας λύσης που έχει ενδιαφέρον πιλοτικής εφαρμογής. Η επιλεγμένη πρόταση/λύση, θα λάβει ως βραβείο €2.000 και τη δυνατότητα ανάπτυξης περαιτέρω συνεργασίας με την ΤΡΑΤΑ.

Οι ερευνητικές και φοιτητικές ομάδες θα έχουν επίσης πρόσβαση στα feedback sessions από τα στελέχη της ΤΡΑΤΑ, σε ideas generation bootcamp, σε εργαστήρια ανάπτυξης καινοτομίας, σε δραστηριότητες δημιουργίας/ανάπτυξης ομάδων από το ACEin του ΟΠΑ, σε mentoring sessions και σε παρουσιάσεις μετά την εξειδίκευση των προτάσεων, με τη συνεργασία των στελεχών της ΤΡΑΤΑ και με εξειδικευμένους συνεργάτες. Από τη μετέπειτα διαδικασία αξιολόγησης θα προκύψει η επιλογή δυο λύσεων που έχουν ενδιαφέρον πιλοτικής εφαρμογής, οι οποίες θα λάβουν ως βραβείο €2.000 και τη δυνατότητα ανάπτυξης περαιτέρω συνεργασίας με την ΤΡΑΤΑ.

Το Trophy-Tρoφή Open Innovation by Trata στοχεύει στην αναζήτηση λύσεων που αφορούν τις εναλλακτικές πρωτεϊνούχες θαλάσσιες τροφές, καθώς και οποιαδήποτε πρόταση θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά. Με το πρόγραμμα Trophy-Τροφή Open Innovation δίνεται η δυνατότητα σε ομάδες φοιτητών, ερευνητών και σε νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της αγροδιατροφής να παρουσιάσουν νέες ιδέες ή ερευνητικά ευρήματα, να αναπτύξουν καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, και να σχεδιάσουν εφαρμογές και νέες ψηφιακές επιχειρηματικές δραστηριότητες.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ACEin).

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και να καταθέτετε τις προτάσεις και τις ιδέες σας στο www.generationag.org/open-innovation.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα “The Business of Food” της Wise Greece σημείωσε μεγάλη επιτυχία!

Πάνω από 1.300 άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ελλάδας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό
πρόγραμμα “The Business of Food” με το 96% να δηλώνει ότι έλαβε πολύτιμες
πρακτικές γνώσεις που θα του φανούν χρήσιμες για τα επιχειρηματικά του βήματα,
ενώ το 99% θα συνέστηνε το σεμινάριο σε φίλους και γνωστούς!
Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε από τη μη κερδοσκοπική Wise Greece για να
υποστηρίξει ανθρώπους που αντιμετωπίζουν την ανεργία στις μεγάλες πόλεις και
στην περιφέρεια, καθώς και νέους που θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους
επαγγελματικά βήματα. Το “The Business of Food” επικεντρώθηκε, όπως φανερώνει
ο τίτλος του, στην επιχειρηματικότητα γύρω από την παραγωγή τροφίμων, καθώς
στην Ελλάδα έχουμε πρόσβαση σε εξαιρετικές πρώτες ύλες, οι οποίες εάν
αναδειχθούν κατάλληλα θα μπορέσουν να προσφέρουν πολλές ευκαιρίες
απασχόλησης.
Ο στόχος του προγράμματος ήταν να δώσει δεξιότητες στους συμμετέχοντες και να
τους προσφέρει πρακτικές γνώσεις οι οποίες θα τους φανούν χρήσιμες με ότι και αν
τελικά ασχοληθούν στο μέλλον. Μέσα από τις online συνεδρίες, οι έμπειροι
εκπαιδευτές μετέφεραν τις προσωπικές τους εμπειρίες, ενώ επιτυχημένοι
παραγωγοί τροφίμων, αλλά και αγαπημένοι Σεφ όπως η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου
και ο Ανδρέας Λαγός, μοιράστηκαν με τους συμμετέχοντες τη δική τους πορεία
προς την επιτυχία με στόχο να τους εμπνεύσουν και να τους παρακινήσουν.
Συγκεκριμένα, στο “The Business of Food” οι συμμετέχοντες έμαθαν μεταξύ άλλων
πώς να δημιουργήσουν τη δική τους σειρά προϊόντων, πώς να καταρτίσουν ένα
βασικό επιχειρηματικό και οικονομικό πλάνο και πώς να αναζητήσουν το κατάλληλο
δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. Ανακάλυψαν πώς θα
μετατρέψουν τις ιδέες και την ιστορία τους σε εργαλεία marketing, τι πρέπει να
προσέξουν στη συσκευασία των προϊόντων τους και τι είδους υπηρεσίες ζητάει ο
σύγχρονος καταναλωτής. Ταυτόχρονα, ενημερώθηκαν για τις παγκόσμιες τάσεις
στην παραγωγή προϊόντων, το διαδικτυακό Marketing και το πώς μπορούν μόνοι
τους να ξεκινήσουν διαφημιστικές καμπάνιες και να δημιουργήσουν πρωτότυπο
υλικό που θα ενδιαφέρει τους καταναλωτές!

Μερικοί από τους συμμετέχοντες δήλωσαν:
”Με εντυπωσίασε η θετικότητα όλων και η παρότρυνση. Μέσα από το σεμινάριο
έμαθα πως τίποτα δεν είναι αδύνατο και πως αν έχω θέληση μπορώ να πετύχω κάτι
πρωτοποριακό!”, Δήμητρα Τ. από Ν. Φωκίδας
“Έμαθα πώς να φτιάξω το δικό μου επιχειρηματικό πλάνο, με τρόπο εύκολο και
κατανοητό, επειδή αναλύθηκε πάνω σε μια υπάρχουσα εταιρεία με αληθινά
στοιχεία’’ Φωτεινή Χ. από Ν. Δράμας
“Δύσκολα συναντάς τέτοιες προσωπικότητες που θα σου μιλήσουν ανοιχτά για τα
βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να αναπτυχθείς! Τα πιο πολλά σεμινάρια
είναι γενικόλογα και θεωρητικά… Το παρακολούθησα με την αδερφή μου και τώρα
σκεφτόμαστε πώς θα εφαρμόσουμε όσα μάθαμε.” Βασιλική Κ. από Ν. Ευρυτανίας

Τα αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες ανήλθαν στους 1360 από 200 μέρη της Ελλάδας, με το 35% αυτών
να αναφέρεται σε κωμοπόλεις και χωριά απομακρυσμένων περιοχών.
Το ποσοστό των γυναικών άγγιξε το 70% και των ανδρών το 30%.
Με βάση τα στατιστικά από τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι
συμμετέχοντες, η διαφορά στις γνώσεις τους είναι μεγάλη, με το 80,2% αυτών να
δηλώνει ότι δεν γνώριζε καθόλου πριν το σεμινάριο τους όρους Business plan και
Marketing plan, ενώ μετά το πέρας το 95% αυτών δήλωσε ότι έχει πλήρη εικόνα και
κατανόησε τους όρους.
Το 96% των συμμετεχόντων γνωρίζει καλύτερα τον διατροφικό κλάδο αμέσως μετά
τη διεξαγωγή του σεμιναρίου και ότι πήρε πρακτικές γνώσεις που θα βοηθήσουν σε
οποιοδήποτε επαγγελματικό βήμα.
Το 60% αισθάνεται πιο κοντά πλέον στο να ανοίξει τη δική του επιχείρηση, ενώ το
92% σκέφτεται την επιχειρηματικότητα σαν πιθανή καριέρα.

Το έργο υλοποιήθηκε από τον μη κερδοσκοπικό Φορέα Wise Greece στο πλαίσιο του
προγράμματος Active citizens fund, υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας
Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.wisegreece.com / [email protected] /
213 0276559

Continue Reading

Προγράμματα

#1 Food For Thought

Η εταιρείαFood Threeσυστήνεται στη Κρήτη και  παρουσιάζει το εκπαιδευτικό σεμινάριο στο ξενοδοχείο Aquila Atlantis στις 6 Απριλίου 2022 Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example

O επισιτιστικός και ο ξενοδοχειακός κλάδος στο μικροσκόπιο…

 *Mε εισηγήτρια την αναγνωρισμένη και επιτυχημένη Χάτζη Φύλαξ*

H FoodThree αντιλαμβανόμενη τις συνεχόμενες αλλαγές καθώς και τις διαφορετικές απαιτήσεις που ανακύπτουν στον επισιτιστικό καθώς και στον ξενοδοχειακό τομέα, προσφέρει στους επαγγελματίες του κλάδου ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις.

Από το servicetraining μέχρι την συμβουλευτική και το management, η Εμπειρία ξετυλλίγεται σύμφωνα με τα πιο σύγχρονα εργαλεία, τις πιο ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικές με μία διάδραση απόλυτα βιωματική.

Αυτό που ενδιαφέρει την αγορά πλέον είναι η εξατομικευμένη προσέγγιση, η αποτελεσματική εργαλειοθήκη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της υπηρεσίας καθώς και το customerexperience που εκτοξεύεται ψηλά και πραγματοποιεί αυτό που κάθε επιχείρηση χρειάζεται…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Ο κόσμος των επιχειρήσεων και του ανθρωπίνου δυναμικού βρίσκεται σε προτεραιότητα…

HFoodThree “βγαίνει στον αέρα”…

Η πολυετής εμπειρία στο χώρο της εστίασης αποτελεί το μεγάλο εργαλείο της αλλά και την έμπνευση της… 

Η εταιρεία ενορχηστρώθηκε υπό την συνθήκη της πολυετούς εμπειρίας στον επισιτιστικό κλάδο με συνεργάτες εξειδικευμένους, πολυπράγμονες και δημιουργικούς για το αντικείμενο και την εξέλιξη του.

Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε όλους τους τομείς, η τεχνογνωσία, η στρατηγική εργαλειοθήκη και η υλοποίηση καθώς και η ανάπτυξη μίας στοχευμένης επιχειρηματικής κουλτούρας αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία στα οποία η Food Three εστιάζει και πραγματοποιεί.

Στοχεύει στην εξέλιξη των σημαντικότερων μοντέλων μέτρησης της ποιότητας, στη συμβουλευτική και στις διοικητικές ικανότητες. Δημιουργεί το σύγχρονο έδαφος μέσα στο οποίο καρποφορούν αρχές και αξίες που θέτουν σε πρώτο πλάνο την αποτελεσματικότητα και την εύστοχη λειτουργικότητα της εξυπηρέτησης. Με την Eκπαίδευση να αποτελεί τον πυρήνα και το κύριο συστατικό στοιχείο μέσα από το οποίο η ιδέα γίνεται πράξη με τον πιο “επίκαιρο” τρόπο.

To εκπαιδευτικό σεμινάριο “προσγειώνεται” για 1η φορά στη Κρήτη

To σεμινάριο σχετίζεται άμεσα με τον επισιτιστικό και ξενοδοχειακό κλάδο

 Η αυξημένη ανταγωνιστικότητα και η ανάγκη για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και υψηλότερη ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, διαμορφώνει πλέον τις σύγχρονες απαιτήσεις στις οποίες καλούνται να ανταποκριθούν όλες οι επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους.

“Behind every great leader, there is a great advisor.”

Έχει στόχο να εστιάσει και να εμβαθύνει στα σύγχρονα μέσα, σε εμπεριστατωμένες πρακτικές και στρατηγικές για την ανάπτυξη καθώς και για την εξέλιξη της επιχείρησης μέσα σε ένα περιβάλλον το οποίο αλλάζει από την μία μέρα στην άλλη, στο οποίο εσύ καλείσαι να ανταποκριθείς.

Το σεμινάριο ξεκλειδώνει δεξιότητες, παρουσιάζει νέες τάσεις ηγεσίας και εξυπηρέτησης και προωθεί καινοτόμες προτάσεις για το ανθρώπινο δυναμικό. Επιπλέον στην κορυφή της ιεραρχίας του  εκπαιδευτικού προγράμματος βρίσκεται η μετά Covid εποχή με την ψυχολογία και την εμπειρία του πελάτη να παίζει καθοριστικό ρόλο και να αναδημιουργεί μία νέα πραγματικότητα. Το customer experience θα βρεθεί στο μικροσκόπιο και θα παρουσιάσει την δυναμικότητα του καθώς και την απόλυτη ανάγκη υλοποίησης και πραγμάτωσης του από την μεριά των επιχειρήσεων και του προσωπικού.

Το σεμινάριο σίγουρα θα αποτελέσει “Tροφή για Σκέψη”  και παράλληλα θα δημιουργήσει τις συνθήκες εκείνες που η εταιρεία σου σίγουρα αναζητά…

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

ΗαναγνωρισμένηεισηγήτριαΧάτζηΦύλαξ

Our mission is to transform companies’ culture from customer service to offering customer experience…


Η κυρία Χάτζη Σκευοφύλακα (MSc) είναι υποψήφιαΔιδάκτωρ και κάτοχος MBA στηΔιοίκησηΕπιχειρήσεων, NLP Certified practitioner και CEO της επιχείρησης Hatzi Filax Group Consulting|Training|Technology.

Με την επιχείρησή της και την ομάδα της συμβουλεύουν και εκπαιδεύουν κάποιες από τις καλύτερες και πιο αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της πορείας έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από

30.000 άτομα και έχει δημιουργήσει περισσότερους από 1.500 εκπαιδευτές σε επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα, καθώς και ελεύθερους επαγγελματίες.

Έχει διατελέσει Πρώην Γενική Διευθύντρια στην Epsilon Net και Διευθύντρια της Σχολής Σπύρος Σκλαβενίτης και Αναπληρώτρια διευθύντρια στην επιχείρηση “Ι & Σκλαβενίτης”.  Στο ιστορικό της καριέρας της έχει συνεργαστεί, διδάξει και διδάσκει σε κορυφαίες και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ελλάδας. Είναι αυθεντία στο πεδίο στη διοίκηση και οργάνωση Ανθρώπινου Δυναμικού και στην Εκπαίδευση υψηλών αποδόσεων.

Στις μεγαλύτερες προσωπικές επιτυχίες και διακρίσεις της συγκαταλέγονται η αναγνώριση της από το περιοδικό Who is Who, αλλά και η συγγραφή και έκδοση τριών παιδικών βιβλίων, βασισμένα στη συναισθηματική νοημοσύνη και τον νευρογλωσσικό προγραμματισμό. Τα βιβλία έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και γαλλικά.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Η συνεργασία της FoodThree με την αναγνωρισμένη Χάτζη Φύλαξ παρουσιάζει το σύγχρονο εκπαιδευτικό σεμινάριο 

    “Ηγείσαι δια του παραδείγματος – Lead by example 

Περιγραφή/Στόχοι:

Με τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο θα γνωρίσετε τους τρόπους για να:

  • Εφαρμόζετε τις αρχές διοίκησης & ηγεσίας στην καθημερινότητά σας με σκοπό την επίτευξη των στόχων σας και τη σωστή καθοδήγηση των ανθρώπων σας προς τους στόχους αυτούς.
  •  Μπορείτε να ανταποκριθείτε και να καθοδηγήσετε αποτελεσματικά την ομάδα σας.
  • Ελέγχετε και να αναπτύσσετε τις διαδικασίες σας με σκοπό την μεγιστοποίηση της εύρυθμης λειτουργίας της επιχείρησής σας.

 Ενότητες του Σεμιναρίου:

Ενότητα 1η:

Από την εποχή της εξυπηρέτησης στην εποχή της εμπειρίας

Η Εμπειρία του Πελάτη (Customer Experience) 

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι η Εμπειρία του Πελάτη και πως διαφέρει από την Εξυπηρέτηση
  • Κατηγορίες Πελατών
  • Τι Εμπειρία μπορεί να έχει ο Πελάτης μου
  • Εξωτερικός Πελάτης – Εσωτερικός Πελάτης
  • Προσφέρω ΕμπειρίαΤο Ταξίδι του Πελάτη στην Επιχείρησή μου
  • Ο κύκλος της Εμπειρίας του Πελάτη – Τα εργαλεία μου

 Ενότητες του Σεμιναρίου

Ενότητα 2η:

“Ηγεσία – Leadership: Ηγεσία δια το παραδείγματος – Lead by Example

Διάρκεια: 3,5 ώρες

Θεματολογία

  • Τι είναι Ηγεσία;
  • Ηγέτης
  • Manager
  • Καθοδηγητής
  • Δημιουργώ ομάδες
  • Εργαλεία Ηγεσίας
  • Πως να καθοδηγούμε τους ανθρώπους γύρω μας

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε:

*όλες τις βαθμίδες εργασίας του επισιτιστικού και ξενοδοχειακού κλάδου*

  • Διευθυντές
  • Επιχειρηματίες
  • HR Managers
  • Επαγγελματίες του χώρου
  • Στελέχη HORECA
  • Εταιρείες με επισιτιστικές και ξενοδοχειακές υπηρεσίες

Mεθοδολογία:

Τα προγράμματα της Hatzifilax αποτελούνται από θεωρητική εκπαίδευση και διαδραστικές ασκήσεις, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν τα μέγιστα αποτελέσματα σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες.Οι διαδραστικές ασκήσεις του σεμιναρίου εξασφαλίζουν την κατανόηση της θεωρίας και την άμεση εφαρμογή της, στην καθημερινότητα της εργασίας όλων των συμμετεχόντων.Το σεμινάριο είναι ανεπτυγμένο σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων, έτσι ώστε να είναι εφαρμόσιμο ό,τι αποκομίσουν οι άνθρωποί σας από την πρώτη κιόλας μέρα της εκπαίδευσης.

*Δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης σε έντυπη μορφή

ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΔΩ

Για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή σας, μπορείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας με τραπεζική κατάθεση στον παρακάτω λογαριασμό.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΕUROBANK

FOOD THREE E. KAI M. ΙΚΕ 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0020.12.0201943867 

IBAN: GR0802600200000120201943867 

Continue Reading

Trending