Μόδα
Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Η κάθε γυναίκα δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνισή της. Ακολουθεί τις ενδυματολογικές τάσεις, ενημερώνεται από περιοδικά κι έχει τη δική της άποψη για τις διαγωνιζόμενες των εκπομπών μόδας.
Ακόμη κι αν δεν έχει τη δυνατότητα συχνής αγοράς ρούχων, μπορεί να δώσει έναν άλλον αέρα στην εμφάνισή της προσθέτοντας απλώς ένα αξεσουάρ. Η ηλικία και ο σωματότυπος δείχνουν το δρόμο της επιλογής του κατάλληλου κομματιού.
Αγαπημένο αξεσουάρ το φουλάρι, ιδανικό για τα ¾ του χρόνου. Φθινοπωρινές, χειμωνιάτικες και ανοιξιάτικες αποχρώσεις τονίζουν το ρούχο ή τραβάνε το βλέμμα όταν θέλουμε να «κρύψουμε» κάτι που δεν μας αρέσει στο υπόλοιπο σύνολο. Οι fashion experts προτείνουν από 5 έως 25 τρόπους δεσίματος, ενώ οι bloggers θεωρούν πως ένα φουλάρι φορεμένο ως crop top ή μπαντάνα θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω σας! Θυμηθείτε πως ένα μεταξωτό φουλάρι είναι πάντα καλοδεχούμενο δώρο άρα σας βγάζει από τη δύσκολη θέση όταν δεν ξέρετε τι να αγοράσετε!
Η εικόνα μιας γυναίκας με καρφίτσα σε παλτό ή ταγιέρ ίσως μας παραπέμπει σε λίγο παλιότερες εποχές ή μεγαλύτερες ηλικίες. Πλέον αυτό δεν ισχύει! Καρφίτσες για όλες τις ηλικίες, με παιχνιδιάρικα ή πιο κλασικά σχέδια στολίζουν φορέματα και πέτα. Σε περίπτωση που έχετε το ταλέντο να δημιουργείτε τις δικές σας ιδιαίτερες καρφίτσες από τσόχα ή ύφασμα ξέρετε ότι φοράτε ένα εντελώς μοναδικό αξεσουάρ! Καρφιτσωμένη πάνω σε μια πάνινη τσάντα κάνει την «ειδοποιό διαφορά»!
Προχωρώντας στα υπόλοιπα αξεσουάρ που χρησιμοποιεί μια γυναίκα σε καθημερινή βάση, το μάτι μας πέφτει στα κοσμήματα. Είτε σκουλαρίκια είτε κολιέ είτε βραχιόλια φωτίζουν και ολοκληρώνουν τη γυναικεία ομορφιά! Μαργαριταρένια και μακριά σκουλαρίκια γίνονται σύμμαχοι όταν το υπόλοιπο ντύσιμο είναι ήπιο, τα βραχιόλια στολίζουν θαυμάσια τα γυναικεία χέρια ειδικά τις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές ημέρες και τα κολιέ έχουν τη δύναμη με μεταμορφώνουν ένα πρωινό look σε απογευματινό/βραδινό!
Δύο αξεσουάρ που συνδέονται άμεσα με τον εκάστοτε σωματότυπο είναι η ζώνη και η τσάντα. Λαμβάνοντας ως κανόνα πως οι ζώνες μεταμορφώνουν
ολοκληρωτικά ένα μονόχρωμο φόρεμα ή μακρύ πουλόβερ, βρείτε το σχέδιο και το χρώμα που θα δώσει άλλη λάμψη στο πολυφορεμένο σας ρούχο! Προσοχή στο μέγεθος! Πειραματιστείτε στον καθρέφτη και μην αγοράσετε μια φαρδιά ή λεπτή ζώνη που δε σας πηγαίνει
απλώς και μόνο επειδή είναι ωραία! Οι τσάντες επίσης έχουν τις δικές τους αρχές: Το κατάλληλο μήκος φτάνει ως τη μέση. Ο μεσογειακός σωματότυπος καλό είναι να διαλέξει την τσάντα που φτάνει πάνω από τους γοφούς ώστε να μην τονίσει κι άλλο αυτό το σημείο.
Εσείς σε ποιο αξεσουάρ ποντάρετε την επιτυχία της εμφάνισής σας;
By: Elli Zografou
Lifestyle
Λάζαρος Ορφανίδης | Η μόδα του σήμερα

Ο Λάζαρος Ορφανίδης είναι fashion και styling expert και πιστοποιημένος specialist σε θέματα Δημοσίων Σχέσεων στον χώρο της μόδας .Με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία της μόδας κατάφερε να εργαστεί σε μερικά από τα μεγαλύτερα global brands.

Την περίοδο αυτή εκτός των άλλων θα τον βρείτε και εκπαιδευτή στην Pansik σχολή μόδας , στο τμήμα styling .
Ο Λάζαρος πιστεύει πως η εκπαίδευση είναι το παν για την επαγγελματική ολοκλήρωση και ανέλιξη. Για αυτό τον λόγο έχει επενδύσει πολλά σε αυτόν τον τομέα έχοντας παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων, εξειδικεύσεων και workshops τόσο σε ελληνικά όσο και σε παγκόσμια πανεπιστήμια και φορείς διεθνούς κύρους.

Πιο συγκεκριμένα είναι Acredited Public Relations Expert απο την Irish Academy of Public Relations, εξειδικευμένος σε θέματα Luxury Branding, Fashion Branding & Fashion History από το Universita Commerciale Luigi Bocconi, Milan, Italy.
Έχει παρακολουθήσει σειρά σεμιναρίων από το MoMA της Νέας Υόρκης με ειδίκευση την Ιστορία της Μόδας καθώς έχει αποφοιτήσει από τη Μεταπτυχιακή Ειδίκευση του ΕΚΠΑ με γνωστικό αντικείμενο το Business Management & Public Relations.







Ο Λάζαρος Ορφανίδης είναι fashion και styling expert
Πιστοποιημένος specialist σε θέματα Δημοσίων Σχέσεων στον χώρο της μόδας
Μπορείτε να δείτε περισσότερα στο instagram του εδω : https://www.instagram.com/lazaros_orfanidis/
Lifestyle
Mary Stasini | Η μόδα του σήμερα

Η Mary Stasini, σχεδιάστρια και δημιουργός ενδυμάτων, βρίσκεται στο επίκεντρο μιας ιστορίας μόδας. Από τη στιγμή που η ανάγκη για δημιουργία και χρώμα ξεπροβάλλει σαν παιδί, ο κόσμος γίνεται καμβάς για τη δική της καλλιτεχνική έκφραση.
Η πορεία της ξεκινά το 2011, όταν ανοίγει ένα κατάστημα με νήματα και είδη ραπτικής. Εκεί, το νήμα γίνεται πλούτος, χρώματα και υφές ενώνονται σε μια συνεχή ροή δημιουργικότητας. Το μαγαζί αποτελεί όχι μόνο ένα κατάστημα αλλά και ένα σχολείο, το οποίο διαμορφώνει το Brand Mary Stasini.
Σήμερα, η εταιρεία εδρεύει στο Λαγονήσι Αττικής και ασχολείται κυρίως με χειροβαμμένα denim jackets. Κάθε συλλογή έχει διαφορετικό χαρακτήρα και συνεχώς εξελίσσεται. Πιστεύουν στη διαχρονικότητα του ενδύματος και ανήκουν στην slow fashion, δίνοντας υπεραξία στο ρούχο και σεβόμενοι τον χρόνο που δαπανούν για να δημιουργήσουν ένα τέτοιο jacket.
Όλα τα jackets σχεδιάζονται και κατασκευάζονται αποκλειστικά από αυτούς, ξεκινώντας από το denim και καταλήγοντας σε ένα υψηλής ποιότητας fashion ένδυμα, μοναδικό διότι είναι χειροβαμμένο ή χειροξεβαμμένο και tailor made. Χρησιμοποιούν κεντήματα, τεχνικές patchwork και υφαντά στο χέρι για τη διακόσμησή τους.
Το όραμά τους είναι να αλλάξουν συλλογικά την καθημερινότητα μέσα από την παραγωγή ενδυμάτων, καθιστώντας την πιο όμορφη και ισορροπημένη. Ο ράφτης είναι ο πρώτος αρχιτέκτονας, επιστρατεύοντας όλη την τέχνη και την καλαισθησία για να ομορφύνει τον άνθρωπο, ο οποίος στη συνέχεια θα ομορφύνει το περιβάλλον του.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο www.marystasini.com και στην έδρα τους στο Λαγονήσι, καθώς και σε boutiques σε όλη τη χώρα.





Mary Stasini
Apparel Designer and Creator

Εκδηλώσεις
Τα νέα ταλέντα πρωταγωνίστησαν την 2 η μέρα του 33rd Athens FashionWeek

Αφιερωμένη στη δημιουργικότητα και το ταλέντο των νέων σχεδιαστών ήταν η τρίτη μέρα του 33ου Athens Fashion Week. Έντεκα νέοι δημιουργοί παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους εντυπωσιάζοντας το κοινό και τη κριτική επιτροπή των New Designers Awards by “HUAWEI WATCH GT4 .”
Οι πρωτοεμφανιζόμενοι σχεδιαστές μόδας παρουσίασαν τις δημιουργίες τους στη κριτική επιτροπή, διεκδικώντας τα βραβεία Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk. Τρία βραβείαπου αντιστοιχούν σε πολύ σημαντικά έπαθλα για τη μετέπειτα εξέλιξη τους στον κλάδο της μόδας. Επίσης, αυτή τη σεζόν ανακοινώθηκε κι άλλο ένα βραβείο έκπληξη το Best Fashion Tech Wearable, εμπνευσμένο από τον χορηγό των New Designers Awards, την εταιρεία Huawei και το νέο της smartwatch HUAWEI WATCH GT4.
Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο Λάκης Γαβαλάς με την πολυετή εμπειρία του στο χώρο της μόδας και ωςσυνιδιοκτήτης Temeno, η Fashion Editor των Αττικών Εκδόσεων (Madame Figaro, Harpers Bazaar) Κατερίνα Πιπέρη, η Fashion Editor του περιοδικού L’Officiel Italia η Giorgia Cantarini, η σχεδιάστρια μόδας, καθηγήτρια και ιδιοκτήτρια του Athens Fashion Club η Μαρία Βυτινίδου και o Sales Manager της Huawei, Γιώργος Ζάρκας. Παρουσιάστρια της τελετής απονομής βραβείων ήταν μια από τις ιέρειες της μόδας και της ομορφιάς, η Τζίνα Αλιμόνου ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσεκη η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.

Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός των New Designers Awards. Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Με το HUAWEI WATCH GT4, ο συνδυασμός της τεχνολογίας με την μόδα γίνεται αρμονικά και , δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να εξατομικεύουν το ταξίδι τους στην υγεία και τον αθλητισμό με βοηθό την τεχνολογία, χωρίς να «θυσιάζουν» το στυλ τους.
Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.

Πριν την απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε ένα special runway με looks από τους έντεκα διαγωνιζόμενους με μια δημιουργία από τον καθένα εμπνευσμένη από το smartwatch HUAWEI WATCH GT4, ενώ τα μοντέλα φορούσαν το Fashion Gadget της Huawei συνδυασμένο με την δημιουργία τους.
Νικητές των New Designers Awards by HUAWEI WATCH GT4 αναδείχθηκαν οι:
Best New Designer: Triamia κέρδισε τις εντυπώσεις με τη συλλογή “Recharge your spirit”αποσπώντας το σημαντικό βραβείο που εξασφάλισε το Athens Fashion Week και αντιστοιχεί σε συμμετοχή της νικήτριας σε Fashion Week του εξωτερικού χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση προσφέροντας της μια καταπληκτική εμπειρία για την μετέπειτα καριέρας της.
Η συλλογή A/W 2023-24 “Recharge Your Spirit” διαθέτει τα χαρακτηριστικά ασπρόμαυρα μοτίβα της μάρκας, ενώ η χρωματική παλέτα κυμαίνεται σε ζωηρές αποχρώσεις, δίνοντας μια νότα αισιοδοξίας στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Το βραβείο απένειμε η κ. Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρος της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

Best Trendsetter:Ο νέος σχεδιαστής μόδας Ιωάννης Κουλούρης με την συλλογή “What is femininity” fall/winter 2023 απέσπασε το βραβείο που αντιστοιχεί σε μονοετές εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστών Μόδας “Foundation Fashion Design & Production” το πιο πρωτοπόρο στην Ελληνική Εκπαίδευση, καθώς παρέχει συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς με Χορηγίες των καλύτερων εργοστασίων παραγωγής υφασμάτων και δωρεάν συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις.
Η συλλογή “What is femininity fall/winter 2023” πρόκειται για μια εξερεύνηση της σχέσης μεταξύ των ρούχων και των στερεοτύπων αρρενωπότητας και θηλυκότητας. Αυτή η συλλογή εξετάζει την τρέχουσα στροφή προς τη γυναικεία ενδυνάμωση, η οποία οδηγεί σε μια αίσθηση ενηλικίωσης. Χρησιμοποιούνται αιχμηρές ραφές χεριών σε συνδυασμό με ρομαντικές πιέτες και βολάν για να προκληθεί ένα τολμηρό φεμινιστικό αίσθημα. Το βραβείο απένειμε o κος Γιώργος Ζάρκας, Sales Manager της Huawei.
Best Catwalk: Τοfashion brand Galactik Geisha με την συλλογή “Milky Way Oasis” απέσπασε το βραβείο που αντιστοιχεί σε μια συνέντευξη- παρουσίαση σε fashion μέσο των Αττικών Εκδόσεων. Η έμπνευση της σχεδιάστριας για την συγκεκριμένη συλλογή εμφανίστηκε σε ένα διαυγές όνειρο, όπου διάφορες εξωγήινες φυλές από το ηλιακό μας σύστημα και τους γύρω αστερισμούς διεξήγαγε μια επική μάχη ενάντια στην καταπιεστική Γαλαξιακή Ομοσπονδία. Βγαίνοντας νικητές, ενώθηκαν για να ξαναχτίσουν τα οικοσυστήματα τους, συνεισφέροντας το καθένα με τη μοναδική του τεχνογνωσία στη δημιουργία του Milky Way Oasis. Το βραβείο απένειμε η κα Ζωή Μπίρη από το Fisikon, τη ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ.
Επίπλέον, και οι τρεις νικητές κέρδισαν από ένα καταπληκτικό ρολόι HUAWEI WATCH GT4.
Best Fashion Tech Wearable: Η ανταπόκριση, ο ενθουσιασμός και η αγάπη που έχει δείξει ο κόσμος στο νέο αυτό fashion gadget είναι τεράστια και δικαίως το βραβείο αυτό το κέρδισε το smartwatch, HUAWEI WATCH GT4, για τον Fashion Forward συνδυασμό του στυλ και της τεχνολογίας!Το βραβείο το παρέλαβε ο κος Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director της εταιρείας Huawei, ο οποίος ευχαρίστησε όλους του συμμετέχοντες για τις πρωτοποριακές δημιουργίες τους και την κ. Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρο της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας για την άψογη διοργάνωση, τονίζοντας με την σειρά του πως «Η τεχνολογία έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας και η Huawei έχει καταφέρει εκτός από λειτουργικότητα να προσφέρει και μοναδικότητα, συνδυάζοντας έτσι τεχνολογία και μόδα, με τον πιο αρμονικό τρόπο».

Στα New Designers Awards διαγωνίστηκαν και άλλοι 8 ταλαντούχοι νέοι σχεδιαστές (με σειρά εμφάνισης):
Μαρία Αδαμίδου: Παρουσίασε μια συλλογή εμπνευσμένη από τα γκράφιτι και τη hip -hop με σκοπό κάθε ρούχο να δώσει τη δυνατότητα σε κάθε άτομο που το φοράει να μπορεί να εκφράσει τη προσωπικότητα του.
Λαζαρία Μπεντζαρτζιάν: Παρουσίασε τη συλλογή “Armatenery”, που σημαίνει ρίζες και αποτελεί φόρο τιμής στο ανθεκτικό πνεύμα της αρμενικής κουλτούρας. Εμπνευσμένη από τη βαθιά ριζωμένη ιστορία και την τραγική γενοκτονία των Αρμενίων, τα σχέδιά αγκαλιάζουν υφές και χρώματα που λένε μια δυνατή ιστορία.
Envreta: Παρουσίασε τη συλλογή “ Enchanted Oasis” που είναι εμπνευσμένη από το μαγευτικό τοπίο και τα αρχιτεκτονικά θαύματα των αραβικών ερήμων. Η συλλογή αγκαλιάζει το αρμονικό συνδυασμό του πορτοκαλί, λευκού και τις αποχρώσεις της ανατολής.

Triskeleon : Στη συλλογή Triskélèon αποτυπώνεται το μαγικό μεσογειακό φως και ο ήχος του ανέμου ως ένας τόπος οικείος και καθησυχαστικός. Οι δημιουργίες αυτές αντλούν έμπνευση από τον εντατικό ρυθμό της σύγχρονης ζωής, όπου η τεχνολογία κυριαρχεί, αλλά παράλληλα εκφράζει μια αίσθηση απελευθέρωσης που μόνο το φυσικό περιβάλλον μπορεί να προσφέρει. Στη συλλογή χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά βιώσιμα υφάσματα.
Στυλιάνα Κουλουντή: Παρουσίασε την συλλογή “the tomorrow’s today”. Πηγή έμπνευσης αποτελεί η διαφορετικότητα του σώματος και η αλλαγή που μπορεί να κάνει ο κάθε άνθρωπος στο σώμα του. Ο όγκος που έχουν τα ρούχα είναι εμπνευσμένος από της καμπύλες του σώματος . Το concept πήρε την κατεύθυνση του sci-fi δηλαδή πιο διαστημικό και πιο φουτουριστικό. Το λευκό χρώμα συμβολίζει την αγνότητα και την ελευθερία.
ΝΜ Nasia Marcou: Μια συλλογή εμπνευσμένη από τους ανθρώπους όλων των ηλικιών που προσπαθούν ακόμα να καταλάβουν ποιοι είναι. Σε όλη αυτή την συλλογή θα δείτε όλες τις κλειστές πόρτες του μυαλού σας που σας εμποδίζουν να αποδεχτείτε αυτό που είστε.

Συλλογές επίσης παρουσίασαν η νέα σχεδιάστρια Βέρα Σεφιλίδου και το fashion brand, Cicad.
Νωρίτερα την ίδια μέρα, oi σπουδαστές της σχολής RK FASHION SCHOOL παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην εβδομάδα μόδας της Αθήνας. Συγκεκριμένα το show άνοιξε με τους πρωτοετείς σπουδαστές του προγράμματος Σχεδίου Μόδας, Τεχνολογία και Κατασκευή που κλήθηκαν να δουλέψουν ομαδικά και υπεύθυνα σχεδιάζοντας και δημιουργώντας μια ανατρεπτική sustainable συλλογή σε συνεργασία με το PERSIL στοχεύοντας στο μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Το θέμα της συλλογής είναι BACK to BLACK και έχει εμβληματικές ροκ επιρροές.
Χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες που αναπτύξανε κατά την διάρκεια των σπουδών τους οι τελειόφοιτοι του προγράμματος παρουσίασαν την πρώτη προσωπική τους capsule collection ως κομμάτι της διπλωματικής τους εργασίας. Η συλλογή αυτή αποτελεί τη γέφυρα από το εκπαιδευτικό περιβάλλον στο επαγγελματικό τους μέλλον.
Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το L’Officiel Arabia, το Elle Serbia, από την Ιταλία το L’Officiel , το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.
Η COSMOTE TV έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα εντυπωσιακά showrooms των εταιρειών: iPerfumes και να δοκιμάσουν αρώματα με ασύγκριτη ποιότητα και διάρκεια, Pavone Rossa και να ανακαλύψουν τα μοναδικά χειροποίητα ξύλινα γυαλιά ηλίου και οράσεως και το showroom του Brag Fashion με τις ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού οργανισμούWWF όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.
Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης.Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!
Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).
To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.
Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.
H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.
Τα Hondos Center όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.
Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.
Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.
Για περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να πατήσετε ΕΔΩ
-
Ψυχολογία
Πώς να αποκτήσεις ακριβώς αυτό που θέλεις;
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Παναγιώτα Τρουπή
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Νάντια Μπαζιωτάκη
-
Τουρισμός
Αναπτυξιακό Διεθνές Συνέδριο στη Δυτική Ελλάδα “Ναύπακτος 2030”
-
Τουρισμός
Επίτιμα μέλη της Ελληνικής Ένωσης Γυναικών στον Πολιτισμό και τον Τουρισμό/HAWCT οι κυρίες Ολυμπία Αναστασοπούλου και Λίλα ντε Τσάβες
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Βίβιαν Μανωλέσου
-
Τουρισμός
Press Conference για τις ανάγκες ενημέρωσης των δράσεων του έργου CapTour
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
«Αφιέρωμα» Η Αρκαδία επιχειρεί: Χριστίνα Μανιάτη