Connect with us

Μόδα

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Η κάθε γυναίκα δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνισή της. Ακολουθεί τις ενδυματολογικές τάσεις, ενημερώνεται από περιοδικά κι έχει τη δική της άποψη για τις διαγωνιζόμενες των εκπομπών μόδας.

Ακόμη κι αν δεν έχει τη δυνατότητα συχνής αγοράς ρούχων, μπορεί να δώσει έναν άλλον αέρα στην εμφάνισή της προσθέτοντας απλώς ένα αξεσουάρ. Η ηλικία και ο σωματότυπος δείχνουν το δρόμο της επιλογής του κατάλληλου κομματιού.

SHEILA – Silk Scarf

Αγαπημένο αξεσουάρ το φουλάρι, ιδανικό για τα ¾ του χρόνου. Φθινοπωρινές, χειμωνιάτικες και ανοιξιάτικες αποχρώσεις τονίζουν το ρούχο ή τραβάνε το βλέμμα όταν θέλουμε να «κρύψουμε» κάτι που δεν μας αρέσει στο υπόλοιπο σύνολο. Οι fashion experts προτείνουν από 5 έως 25 τρόπους δεσίματος, ενώ οι bloggers θεωρούν πως ένα φουλάρι φορεμένο ως crop top ή μπαντάνα θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω σας! Θυμηθείτε πως ένα μεταξωτό φουλάρι είναι πάντα καλοδεχούμενο δώρο άρα σας βγάζει από τη δύσκολη θέση όταν δεν ξέρετε τι να αγοράσετε!

Η εικόνα μιας γυναίκας με καρφίτσα σε παλτό ή ταγιέρ ίσως μας παραπέμπει σε λίγο παλιότερες εποχές ή μεγαλύτερες ηλικίες. Πλέον αυτό δεν ισχύει! Καρφίτσες για όλες τις ηλικίες, με παιχνιδιάρικα ή πιο κλασικά σχέδια στολίζουν φορέματα και πέτα. Σε περίπτωση που έχετε το ταλέντο να δημιουργείτε τις δικές σας ιδιαίτερες καρφίτσες από τσόχα ή ύφασμα ξέρετε ότι φοράτε ένα εντελώς μοναδικό αξεσουάρ! Καρφιτσωμένη πάνω σε μια πάνινη τσάντα κάνει την «ειδοποιό διαφορά»!

Bison Ζώνη

Προχωρώντας στα υπόλοιπα αξεσουάρ που χρησιμοποιεί μια γυναίκα σε καθημερινή βάση, το μάτι μας πέφτει στα κοσμήματα. Είτε σκουλαρίκια είτε κολιέ είτε βραχιόλια φωτίζουν και ολοκληρώνουν τη γυναικεία ομορφιά! Μαργαριταρένια και μακριά σκουλαρίκια γίνονται σύμμαχοι όταν το υπόλοιπο ντύσιμο είναι ήπιο, τα βραχιόλια στολίζουν θαυμάσια τα γυναικεία χέρια ειδικά τις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές ημέρες και τα κολιέ έχουν τη δύναμη με μεταμορφώνουν ένα πρωινό look σε απογευματινό/βραδινό!

Paul Smith Δερμάτινη Τσάντα

Δύο αξεσουάρ που συνδέονται άμεσα με τον εκάστοτε σωματότυπο είναι η ζώνη και η τσάντα. Λαμβάνοντας ως κανόνα πως οι ζώνες μεταμορφώνουν

ολοκληρωτικά ένα μονόχρωμο φόρεμα ή μακρύ πουλόβερ, βρείτε το σχέδιο και το χρώμα που θα δώσει άλλη λάμψη στο πολυφορεμένο σας ρούχο! Προσοχή στο μέγεθος! Πειραματιστείτε στον καθρέφτη και μην αγοράσετε μια φαρδιά ή λεπτή ζώνη που δε σας πηγαίνει

απλώς και μόνο επειδή είναι ωραία! Οι τσάντες επίσης έχουν τις δικές τους αρχές: Το κατάλληλο μήκος φτάνει ως τη μέση. Ο μεσογειακός σωματότυπος καλό είναι να διαλέξει την τσάντα που φτάνει πάνω από τους γοφούς ώστε να μην τονίσει κι άλλο αυτό το σημείο.

Εσείς σε ποιο αξεσουάρ ποντάρετε την επιτυχία της εμφάνισής σας;

 

By: Elli Zografou

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending