Connect with us

Έρευνες

Η περιαστική κτηνοτροφία συντηρεί … & τις πόλεις

Η ζωντανή ισόρροπη ύπαιθρος συντηρεί τις πόλεις και οι μεγάλες πόλεις την χρειάζονται περισσότερο. Η ύπαιθρος είναι ένα πλήρες οικοσύστημα και στην ισορροπία της συμπεριλαμβάνεται τόσο το δάσος, τα βοσκοτόπια, οι καλλιέργειες, τα περιβόλια, οι δενδροκαλλιέργειες όσο και η κτηνοτροφία.

Η ζωντανή ύπαιθρος εξασφαλίζει τα απαραίτητα για την επιβίωση δωρεάν δημόσια αγαθά που προσφέρονται από τους αγρότες (γεωργοί, κτηνοτρόφοι, ψαράδες & δασοκόμοι). Οι αγρότες με τις επαγγελματικές τους δραστηριότητες (πάντα σύμφωνα με τις ορθές γεωργικές, κτηνοτροφικές & αλιευτικές πρακτικές) προσφέρουν καθαρό αέρα, πόσιμο νερό και ευχάριστο τοπίο, τα οποία είναι απαραίτητα για να συντηρηθούν και να επιβιώσουν οι κάτοικοι των πόλεων.

Η λέξη κλειδί είναι η ισορροπία.

Η Αττική ύπαιθρος ήταν βιώσιμη (αειφόρος) επί χιλιάδες χρόνια, και ξεκάθαρη απόδειξη είναι ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια υπήρχε η αγροτική ύπαιθρος της Αττικής και λειτουργούσε σωστά. Και φροντιστές της υπαίθρου είναι οι αγρότες.

Από τότε που το Υπουργείο Γεωργίας άλλαξε όνομα (μόνο?…) και από Υπουργείο κύριου αντικειμένου, έγινε Υπουργείο διαδικασίας (αγροτικής ανάπτυξης) φαίνεται ότι προσανατολίζεται στον μηχανισμό ΜΟΝΟ (?) της παραγωγής.

Αλλά το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων ΔΕΝ είναι μόνο παραγωγικό υπουργείο. Είναι το μόνο σημείο του επιτελικού κράτους στο οποίο η παραγωγή τροφής (και όχι μόνο) συμπίπτει πλήρως με την ζωή των εργαζόμενων σε αυτήν αγροτικών κοινωνιών.

Τυχόν προσήλωση μόνο στην παραγωγή, μονόπλευρα, μπορεί να καταστρέψει το οικοσύστημα της υπαίθρου, το οικοσύστημα όπου όλα βρίσκονται σε ισορροπία, και η φύση, και τα δάση, και τα βοσκοτόπια, και η φυτική παραγωγή, και η κτηνοτροφία, και η κοινωνία, και ο πολιτισμός, και η γαστρονομία, και η οικονομία …. και ΟΧΙ ΜΟΝΟ οικοπεδοποίηση και τσιμεντοποίηση. ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ.

Και η τελευταία εμπειρία από την πανδημία του covid 19 επανέφερε την ΖΩΗ και την υγεία, αλλά και την διατροφική αυτάρκεια στην απόλυτη προτεραιότητα των νοημόνων συμπολιτών … ελπίζοντας πάντα, ότι κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και στα «αφυδατωμένα» μυαλά γραφειοκρατών και μικροπολιτικών …

Αυτά και πολλά άλλα είχαν την ευκαιρία να εξηγήσουν οι εκπρόσωποι του Διοικητικού Συμβουλίου του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Περιφέρειας Αττικής Άγιος Γεώργιος περιγράφοντας τις ιδιαιτερότητες της περιαστικής κτηνοτροφίας και την έλλειψη επαρκών προνοιών στα γενικά «οριζόντια» νομοθετήματα για την κτηνοτροφία στην Ελλάδα, κατά την συζήτηση που είχαν με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ Σπήλιο Λιβανό, την Δευτέρα, 8/2/2021.

Η κα Μάγδα Κοντογιάννη, κτηνοτρόφος, γραμματέας του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής παρέδωσε στον κ Υπουργό κατάλογο με τα video από τις είκοσι έξη (26) συζητήσεις κάθε Τετάρτης (12.00), κατάλογο με τις δώδεκα (12) συναντήσεις των ΑΓΡΟΤΙΣΣΩΝ κάθε Τρίτης (20.00), κατάλογο με τις δώδεκα (12) εκδηλώσεις κάθε ημέρα (20.00) για το τοπικό ΟΡΑΜΑ 2040 σε δέκα περιοχές της Ελλάδας (Δωρίδα, Αχαΐα, Πάρνηθα, Σέρρες, Μεσσηνία, Πιερία, Κυκλαδονήσια, Λέρος, Αττική, Ελασσόνα) και για το ξεκίνημα των συναντήσεων με τους Κτηνοτρόφους κάθε Παρασκευή (20.00).

Η Κα Μ. Κοντογιάννη ενημέρωσε για προσεχείς εκδηλώσεις του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής, με πιθανή πανελλήνια υιοθέτηση μεταξύ των οποίων: 9/3/2021-Οι Αγρότισσες συνεργάζονται, 3/7/2021-Διεθνής Ημέρα ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΥ, 6/7/2021-Οι Γυναικείες Συνεργατικές δυνατότητες & 15/10/2021-Παγκόσμια Ημέρα ΑΓΡΟΤΙΣΣΑΣ.

Ο κ Γιάννης Κοντογιάννης, πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής εξήγησε ότι η ραγδαία αυθαίρετη και άναρχη τσιμεντοποίηση εγκλώβισε τις συνήθεις δραστηριότητες στην ύπαιθρο της Αττικής σε «θύλακες» περιτριγυρισμένους από τσιμεντένιες οικοδομές. Είναι θέμα ηθικής τάξης να εξασφαλισθεί η διατήρηση των «μνημείων» αυτών της παράδοσής μας με άδειες διατήρησης ή ως city farm. Ταυτόχρονα πρέπει να δημιουργηθούν επαρκή επισκέψιμα αγροκτήματα ως «πρεσβείες» ώσμωσης της τεχνητής αστικής ζωής με την πραγματικότητα της ζωής στην ύπαιθρο.

Σε περίπτωση που δεν μπορεί να βρεθεί βιώσιμη λύση «επί τόπου», όπως ήταν τις τελευταίες δεκαετίες, θα πρέπει να εξευρεθεί χώρος, εντός του ίδιου Δήμου, για την δημιουργία κτηνοτροφικών Πάρκων.

Ο κ Κώστας Μαντζουράνης, μέλος της διοίκησης του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής μίλησε για μια ζωντανή «Σχολή Αγροτικής Επιχειρηματικότητας» με το σύστημα της Μαθητείας. Οι μαθητές θα μένουν μαζί στο αγρόκτημα και κοινωνικοποιούνται, θα ζουν και θα εργάζονται όλη μέρα, έχουν απασχολήσεις (θέατρο, μουσική, εκκλησία, μαγείρεμα, ζωγραφική, εργαστήρια κλπ) όπως ακριβώς θα είναι η καθημερινότητά τους σε όλη την αγροτική τους ζωή.

Απασχολούνται, ζούν και εκπαιδεύονται πολύπλευρα, τόσο για φυτική παραγωγή, όσο και για ζωική παραγωγή, αλλά ταυτόχρονα και σε ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ξυλουργικά, συντήρηση μηχανών, τεχνικές μάρκετινγκ, ψηφιακές τεχνικές, τεχνικές ηγεσίας, κοινωνικές δεξιότητες, μαγειρική, φιλοξενία & μεταποίηση. Η κάθε επί μέρους δραστηριότητα θα είναι επιχειρηματικό κέντρο κόστους και τα έσοδα από κάθε δραστηριότητα θα λειτουργούν ως συνεργατικό σχήμα. Η «Σχολή Αγροτικής Επιχειρηματικότητας» εξασφαλίζει με τεχνικές rotation την επαρκή πολύπλευρη πολυλειτουργική επαγγελματική και κοινωνική κατάρτιση. Η παραγωγή καταναλώνεται τοπικά στους εκπαιδευόμενους και στους επισκέπτες. Η «Σχολή Αγροτικής Επιχειρηματικότητας» θα είναι περιβαλλοντικά ουδέτερο σύστημα με πλήρη κυκλική οικονομία, όπως ακριβώς είναι και η φύση.

Μετά από δέκα χρόνια μνημονιακής ταλαιπωρίας και μετά την βίαιη ανατροπή της πανδημίας του covid 19 o Έλληνας αγρότης, φροντιστής του περιβάλλοντος (φυσικού, κοινωνικού, πολιτιστικού κλπ) πρέπει να επανέλθει στη θέση που του αξίζει, ως κεντρικού πυλώνα της ελληνικής κοινωνίας και οικονομίας.

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής ζήτησε να υπάρξουν στην ύπαιθρο της Αττικής χρηματοδοτήσεις προγραμμάτων μορφής LEADER ή CLLD ή ΟΧΕ για την τοπική αγροτική ανάπτυξη.

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής αισθάνεται ότι το ΥπΑΑΤ μαζί με το παραγωγικό του αντικείμενο, είναι το μόνο σημείο του επιτελικού κράτους το οποίο μπορεί να αντιληφθεί την ιδιαιτερότητα της αγροτικής κοινωνίας και ίσως να μπορεί να προστατεύσει τον τρόπο ζωής, ως ελεύθερη επιλογή των κτηνοτρόφων πολιτών και να τονώσει τον οφειλόμενο σεβασμό στην συμβολή των κτηνοτρόφων της Αττικής στην τοπική οικονομία, με την πρόσκληση συμμετοχής τους σε θέματα που τους αφορούν στην περιαστική κτηνοτροφία.

Για την καταγραφή, Δημήτρης Μιχαηλίδης , ΑγροΝέα

Διαγωνισμοί

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: Με Επιτυχία Πραγματοποιήθηκε ο Μεγάλος Διαγωνισμός των Ελληνικών Start-up!

By:Έφη Βαλίλα

Στο μεγάλο διαγωνισμό των Ελληνικών start-up επιχειρήσεων, «WMF Worldwide Event Greece» στη Θεσσαλονίκη, αναδείχθηκε πρώτη επιχείρηση η «Along Route»

Διάκριση τριών καινοτόμων start-up επιχειρήσεων

Τρεις πρωτοποριακές και καινοτόμες start-up επιχειρήσεις διακρίθηκαν στο πλαίσιο του μεγάλου διαγωνισμού, WMF Worldwide Event Greece, που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο, στη Θεσσαλονίκη, στο Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων της Cisco και του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικότερα

Πρώτη η επιχείρηση Along Route, με αντικείμενο την ανάπτυξη μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης, που επιτρέπουν την ακριβή πρόβλεψη των θαλάσσιων καιρικών συνθηκών προς όφελος των θαλασσίων μεταφορών, κατατάχθηκε πρώτη.

Δεύτερη η Agro U, που δραστηριοποιείται στο πεδίο της απασχόλησης-εύρεσης εργασίας στον αγροτικό κλάδο

Τρίτη η Vivestia, που ασχολείται με την αξιοποίηση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας στο πεδίο της εύρεσης τουριστικού καταλύματος-ξενοδοχείου.

Φορείς Διοργάνωσης 

Το WMF Worldwide Event Greece συνδιοργανώθηκε από:

  • το Ελληνο-Ιταλικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης,
  • το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης
  • και το We Make Future Festival του Ρίμινι (Ιταλία).

Έναρξη Εργασιών

Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο κ. Μαργαρίτης Σχοινάς, Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο οποίος σημείωσε ότι: η Ευρώπη χρειάζεται μια επανάσταση δεξιοτήτων, τονίζοντας ότι το 2023 θα είναι το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυναν επίσης: ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, ο Πρόεδρος του Ελληνοϊταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, ο Ά Αντιπρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, ο CEO του WMF, και ο Managing Director της Cisco Greece, Cyprus, Portugal και Μάλτα.

Ακροτελεύτια

Οι ανωτέρω ελληνικές start-up επιχειρήσεις που έλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις,  θα συμμετάσχουν στο Παγκόσμιο Συνέδριο του WMF! Festival στο Rimini της Ιταλίας στις 15,16 και 17 Ιουνίου 2023, με δυνατότητα παρουσίασης της ιδέας τους, σε διεθνή διαγωνισμό και κοινό επιχειρηματικών παραγόντων, εκπροσώπων επενδυτικών εταιρειών και business angels.

Κορυφαίες Προσωπικότητες

Εκτός από τους εκπροσώπους των start-up επιχειρήσεων, στο WMF Worldwide Event Greece συμμετείχαν και κορυφαίες προσωπικότητες από την επιχειρηματική και την ακαδημαϊκή κοινότητα.

**Θερμά συγχαρητήρια σε όλους!!

Continue Reading

Έρευνες

Μελέτη της ICAP CRIF για τον κλάδο των Έτοιμων Φαγητών

Ο κλάδος των τυποποιημένων έτοιμων γευμάτων (ready meals), τα οποία διατίθενται μέσω των super markets στους καταναλωτές διακρίνονται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες όσον αφορά τη «μορφή διάθεσής» τους: κατεψυγμένα, θερμοκρασίας ψυγείου, θερμοκρασίας περιβάλλοντος και αποξηραμένα.

Ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελείται από σημαντικό αριθμό παραγωγικών επιχειρήσεων, όπως επίσης και από ορισμένες εταιρείες οι οποίες ασχολούνται με την εισαγωγή των εξεταζόμενων προϊόντων. Βασικό χαρακτηριστικό του αποτελεί η ανομοιογένεια όσον αφορά το μέγεθος των παραγωγικών και εισαγωγικών επιχειρήσεων και το βαθμό δραστηριοποίησής τους στα εξεταζόμενα προϊόντα (εκφραζόμενος ως ποσοστό που καταλαμβάνουν οι πωλήσεις των έτοιμων φαγητών στο συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών τους), καθώς στην πλειοψηφία τους δραστηριοποιούνται στους ευρύτερους κλάδους της Βιομηχανίας και του Εμπορίου Ειδών Διατροφής.

H ζήτηση για έτοιμα φαγητά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής και ως αποτέλεσμα αυτών, την τάση για «λιγότερο μαγείρεμα στο σπίτι». Οι αυξημένες επαγγελματικές υποχρεώσεις των μελών της οικογένειας και η συνεπακόλουθη μείωση του ελεύθερου χρόνου, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα, ωθούν τους καταναλωτές σε εύκολες λύσεις διατροφής. Ακόμη, το μέγεθος και το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών, η διαφήμιση που ωθεί το καταναλωτικό κοινό προς συγκεκριμένα εμπορικά σήματα, καθώς επίσης και οι συνθήκες έντονου ανταγωνισμού από τα προϊόντα των καταστημάτων εστίασης (ιδίως λόγω των υπηρεσιών delivery) και των εστιατορίων γρήγορης εξυπηρέτησης («fast food»), επηρεάζουν σημαντικά τη ζήτηση των τυποποιημένων έτοιμων φαγητών. Παρ’ όλα αυτά, η τιμή πώλησης αποτελεί τον κυριότερο παράγοντα που καθορίζει την τελική επιλογή του καταναλωτή ανάμεσα σε πλήθος εμπορικών σημάτων που διατίθενται στην αγορά.

Διαβάστε περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Νέα έρευνα του ομίλου ManpowerGroup: Ποιους δείκτες εκπροσώπησης φύλων και διαφορετικότητας καταγράφουν οι Έλληνες εργοδότες.

Τι αναζητούν οι γυναίκες από την εργασία τους παγκοσμίως

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας που αφιερώνεται ολόκληρο τον μήνα, τα Ηνωμένα Έθνη, με το μήνυμα #BreaktheBias, μας καλούν να «σπάσουμε» τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις. Ποιες είναι, όμως, οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην εργασία τους και τι κάνουν οι εργοδότες για να τις στηρίξουν; Ποιος είναι ο ρόλος της διαφορετικότητας και τι πρόοδο σημειώνουν οι εταιρείες προς αυτή την κατεύθυνση; 

Η τελευταία έρευνα της ManpowerGroup εξετάζει τους δείκτες που καταγράφουν οι Ελληνικές εταιρείες αναφορικά με την ισότητα των φύλων και την εκπροσώπηση της διαφορετικότητας καθώς και τι αναζητούν οι γυναίκες στην εργασία τους. Στόχος της έρευνας είναι να βοηθήσει τους εργοδότες να κατανοήσουν τις σημερινές τάσεις και προκλήσεις προκειμένου να είναι σε θέση να τις υποστηρίξουν.

Οι περισσότερες Ελληνικές εταιρείες μετρούν την ισότητα των φύλων. Ωστόσο, πολύ λίγες εξετάζουν τη μεγάλη εικόνα – γυναίκες στην ηγεσία, γυναίκες σε διαφορετικούς ρόλους, ισότητα αμοιβών και άλλα​

Συγκεκριμένα, σε δείγμα 515 Ελλήνων εργοδοτών, το 89% των εταιρειών μετράει ως δείκτη την ισότητα των φύλων. ​Ωστόσο, μόνο το 19% των εταιρειών μετράει τον αριθμό των γυναικών που λαμβάνουν ανώτερους ηγετικούς ρόλους ή διευθυντικές θέσεις​ ενώ μόνο 1 στις 5 εταιρείες μετρά τον αριθμό των γυναικών από διαφορετικά περιβάλλοντα σε ηγετικές θέσεις​. Το 11% δεν μετρά καθόλου δείκτες εκπροσώπησης φύλου ούτε έχει θέσει στόχους​. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι κλάδοι που είναι πιο πιθανό να μετρήσουν ή να θέσουν στόχους είναι: Οικονομικών, Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, Εμπόριο, ενώ οι κλάδοι που είναι λιγότερο πιθανό να μετρήσουν ή να θέσουν στόχους είναι: η Βιομηχανία/Παραγωγή, το Δημόσιο και ο Τουρισμός.​ Περισσότεροι από το 90% των οργανισμών που θέτουν στόχους δηλώνουν ότι, κατά κάποιον τρόπο, είναι υπόλογοι για τους στόχους αυτούς: είτε μέσω αναφοράς στο διοικητικό συμβούλιο (25%), είτε στους εργαζόμενους (24%), είτε στους μετόχους (24%). Για περισσότερα στοιχεία, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό Infographic. 

Επαναπροσδιορισμός της εργασίας – ευελιξία, παροχή επιλογών και αίσθηση σκοπού

Η παγκόσμια έρευνά «Τι αναζητούν οι γυναίκες από την εργασία», η οποία διεξήχθη σε 5.043 εργαζομένους σε πέντε χώρες (ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Γαλλία και Ιταλία) αποκαλύπτει ότι τόσο οι γυναίκες όσο και οι άνδρες αναζητούν ευελιξία, δίκαιες αμοιβές και περισσότερη αυτονομία. Επιπλέον, πολλοί εργαζόμενοι φαίνεται πως εστιάζουν στις αξίες, την ύπαρξη ηγετών που διακρίνονται από ενσυναίσθηση και στην κουλτούρα εμπιστοσύνης. Η δυνατότητα επιλογής ευέλικτων ωραρίων έναρξης/ λήξης της εργασίας, η ύπαρξη ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας, οι άδειες μετ’ αποδοχών και η υποστήριξη της ψυχικής υγείας αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για τις εργαζόμενες. Όσον αφορά στην ευελιξία, το 65% των εργαζομένων θα προτιμούσε μια συμπιεσμένη τετραήμερη εβδομάδα για να εργάζεται​. Το 19% θα προτιμούσε να επιλέξει από τις 7 ημέρες –  και να ολοκληρώσει την εργασία του τις ημέρες / ώρες που του ταιριάζουν, ενώ 1 στις 5 γυναίκες θα ήθελε να εργαστεί τέσσερις ημέρες, σε σύγκριση με το ποσοστό 16% των ανδρών​.

Για περισσότερα στοιχεία, μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό Infographic.

Πως μπορούν οι εργοδότες να στηρίξουν τις γυναίκες

Οι εργοδότες οφείλουν να στηρίξουν τις γυναίκες τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο. Πιο συγκεκριμένα, οι οργανισμοί πρέπει να βοηθήσουν τις γυναίκες  να αναπτύξουν τόσο τεχνικές όσο και κοινωνικές δεξιότητες, να αναλάβουν ηγετικούς ρόλους και να διαμορφώσουν μία κουλτούρα εμπιστοσύνης και συμπερίληψης. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην εξισορρόπηση των εργασιακών και προσωπικών υποχρεώσεων, στην ύπαρξη υποστηρικτικών ομάδων και ευκαιριών ανάπτυξης.

Οι εταιρείες οφείλουν να αναλάβουν τις ευθύνες τους

Η πανδημία αποκάλυψε ότι υπάρχει περιθώριο προόδου για την προώθηση της ισότητας των φύλων στην εργασία, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τα ευρήματά μας. Συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το 14% των εργοδοτών παγκοσμίως δεν καταγράφουν καθόλου δείκτες εκπροσώπησης φύλου, ούτε έχουν θέσει ανάλογους μελλοντικούς στόχους. Παρόλο που οι ανισότητες προϋπήρχαν της πανδημίας, οι εργαζόμενοι φαίνεται να θέτουν πλέον τα όριά τους με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. 

Σχετικά με τη ManpowerGroup™

Η ManpowerGroup®, η κορυφαία διεθνώς εταιρία παροχής λύσεων ανθρώπινου δυναμικού, βοηθά τους οργανισμούς να εξελίσσονται και να ξεχωρίζουν σε έναν κόσμο που αλλάζει γρήγορα παρέχοντας υπηρεσίες όπως η εύρεση, η αξιολόγηση, η ανάπτυξη και η διαχείριση ταλέντων. Αναπτύσσουμε καινοτόμες λύσεις για εκατοντάδες χιλιάδες οργανισμούς κάθε χρόνο, παρέχοντάς τους εξειδικευμένα ταλέντα, ενώ, παράλληλα, βρίσκουμε ουσιαστικές θέσεις εργασίας για εκατομμύρια ανθρώπους από ένα ευρύ φάσμα κλάδων και δεξιοτήτων. Η εξειδικευμένη οικογένεια των “brands” μας – Manpower®, Experis® και Talent Solutions® – δημιουργεί ουσιώδη αξία για τους υποψηφίους και πελάτες σε 80 χώρες εδώ και 70 χρόνια. Είμαστε αναγνωρισμένοι για την εταιρική μας ποικιλομορφία – ως μια από τις καλύτερες εταιρίες που δίνουν έμφαση στις γυναίκες, αλλά και στην ενσωμάτωση, στην ισότητα και την αναπηρία. Το 2022 η ManpowerGroup αναγνωρίστηκε για δέκα τρίτη φορά ως μία από τις πλέον Ηθικές Εταιρίες στον Κόσμο – “World’s Most Ethical Companies”, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως την πιο αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρία στον κλάδο.

Ο όμιλος ManpowerGroup στην Ελλάδα 

Στην Ελλάδα, ο όμιλος ManpowerGroup ιδρύθηκε το 1998. Μέσα από το δίκτυο 2 υποκαταστημάτων στην Αττική και Θεσσαλονίκη εντοπίζουμε, αξιολογούμε, αναπτύσσουμε και διαχειριζόμαστε ταλέντα σε όλο το φάσμα βασικών κλάδων της οικονομίας. Πιστοποιημένη σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού καθώς και υπηρεσιών προσωρινής απασχόλησης σε όλο το δίκτυο των υποκαταστημάτων της. Ενώ, το 2020 η ManpowerGroup Ελλάδας απέκτησε την πιστοποίηση Great Place to Work® που υπογραμμίζει το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της αξιοπιστίας και του σεβασμού που κυριαρχούν στον οργανισμό μας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ManpowerGroup Ελλάδας επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες μας.

Για εταιρείες: www.manpowergroup.gr  

Για υποψήφιους: www.manpower.gr 

Continue Reading

Trending