Connect with us

Τουρισμός

Η τουριστική ανάπτυξη απαιτεί καλό συντονισμό και ευελιξία.

Η έκρηξη της νόσου covid-19 επηρεάζει αρνητικά την οικονομία και δυσχεραίνει το έργο των κυβερνήσεων της ΕΕ  στην ανάληψη πρωτοβουλιών. 

Οι πολίτες αντιδρούν έντονα και αρχίζουν να φαίνονται έντονα σημάδια κόπωσης και άρνησης εφαρμογής των εντολών. Οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και οι άνθρωποι του τουρισμού, εργοδότες και εργαζόμενοι, ανησυχούν για τη φετινή διάρκεια της τουριστικής περιόδου. 

Στη συζήτηση μπήκε το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό εμβολιασμού για την ενίσχυση του τουρισμού και την άνεση στις μετακινήσεις και ελπίζουμε γρήγορα να συμφωνήσουν τα κράτη-μέλη.

Με την τουριστική βιομηχανία να παρέχει 27 εκατομμύρια θέσεις εργασίας σε ολόκληρη της Ευρώπη και να αντιπροσωπεύει περίπου το 10% του ευρωπαϊκού ΑΕΠ, οι χώρες του μπλοκ θέλουν να ενθαρρύνουν την επιστροφή των τουριστών του καλοκαιριού, με το “ψηφιακό πράσινο πιστοποιητικό” ή διαβατήριο εμβολιασμού να φαίνεται ως την καταλληλότερη επιλογή για τη διευκόλυνση των ταξιδιών στην ΕΕ.

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κα Ούρσουλα φον ντε Λάιεν, έχει ταχθεί υπέρ του σχεδίου για ένα κοινό πιστοποιητικό εμβολιασμού, ενώ και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας επεξεργάζεται ένα αντίστοιχο διεθνές πιστοποιητικό.

Είτε στην ψηφιακή είτε στην έντυπη μορφή του, το διαβατήριο ή πιστοποιητικό εμβολιασμού θα εκδίδεται από τη χώρα προέλευσης του ταξιδιώτη και θα του επιτρέπει να μετακινείται στην Ευρώπη και να έρθει στην Ευρώπη από τρίτη χώρα, χωρίς να απαιτείται η διεξαγωγή πρόσθετου διαγνωστικού τεστ για τον κορονοϊό ή η παραμονή του σε καραντίνα.

Το έγγραφο θα αναφέρει το όνομα, την ημερομηνία γέννησης, τον αριθμό υγειονομικής ασφάλισης, τον τύπο και την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγνωστικού ελέγχου και του εμβολίου που έχει κάνει ο κάτοχος (ημερομηνία χορήγησης των δύο δόσεων), ενώ θα αναφέρει και την περίοδο που απαιτείται για την ανοσοποίηση σύμφωνα με τις οδηγίες που ισχύουν για κάθε εμβόλιο.

Πολλές ευρωπαϊκές χώρες έχουν ήδη δεσμευτεί να αναγνωρίσουν τόσο τα πιστοποιητικά που θα εκδίδονται από χώρες της ηπείρου, όσο και τα πιστοποιητικά διεθνούς επιπέδου άλλων χωρών.

Η Ελλάδα και η Πορτογαλία (ειδικότερα οι αυτόνομες περιοχές των Νήσων Μαδέρα και των Αζόρων) αλλά και η Γεωργία, η Σουηδία, η Δανία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Πολωνία και η Δημοκρατία της Τσεχίας, κινούνται επίσης προς την ίδια κατεύθυνση. 

Ο ασφαλέστερος προορισμός του περσινού καλοκαιριού, η Τιφλίδα, κατάφερε να παραμείνει μεταξύ των περιοχών που επηρεάστηκαν λιγότερο από την πανδημία. 

Η πρωτεύουσα της Γεωργίας βρίσκεται μάλιστα στην πρώτη θέση των πιο δημοφιλών προορισμών  της Ευρώπης και αυτό το καλοκαίρι. 

Σημειώνεται ότι η Γεωργία έχει “ανοίξει” τις πόρτες της για τους εμβολιασμένους ταξιδιώτες από οποιαδήποτε χώρα, χωρίς να απαιτείται είτε η καραντίνα είτε η διεξαγωγή πρόσθετους διαγνωστικού ελέγχου.

Η Κεφαλονιά ψηφίστηκε ως ένας από τους κορυφαίους προορισμούς του 2021, καθώς θεωρείται από τα ομορφότερα ελληνικά νησιά.

Η Ελλάδα είναι η χώρα που έφερε στο τραπέζι των συζητήσεων τη χρήση του πιστοποιητικού εμβολιασμού.

Η πατρίδα μας έχει ήδη συνάψει συμφωνία για να υποδεχθεί τουρίστες από το Ισραήλ που διαθέτουν πιστοποιητικό, ενώ και η Κύπρος έχει ανακοινώσει ότι θα καλωσορίσει τους τουρίστες από την 1η Μαΐου αρκεί να έχουν λάβει και τις δύο δόσεις οποιουδήποτε εμβολίου έχει εγκριθεί από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων (EMA) .

Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατόρθωσε να παραμείνει προσηλωμένη στους στρατηγικούς στόχους της, προετοιμάζοντας το έδαφος για μια Ευρώπη πιο ισχυρή, πιο συνεκτική, πιο δημιουργική στη μετά τον κορονοϊό εποχή.

Ο Ευρωπαϊκός τρόπος ζωής, σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Μαργαρίτη Σχοινά,  εμπεριέχει ένα πλαίσιο αρχών που προστατεύει κάθε πολίτη απέναντι σε κάθε απειλή, προαπαιτούμενο ανάπτυξης και ευημερίας σε μια ελεύθερη κοινωνία.

Τον Ευρωπαϊκό τρόπο ζωής των αξιών, των ευκαιριών και της κινητικότητας. Με τον πολιτισμό, την εκπαίδευση, την ιστορική μας ταυτότητα αλλά και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Με την καταπολέμηση του αντισημιτισμού και κάθε μορφής μισαλλοδοξίας και ρατσισμού – που δεν ταιριάζουν με την ποικιλόμορφη ευρωπαϊκή μας ταυτότητα.

Για να επιτύχουμε μια πραγματική ψηφιακή επανάσταση δεν αρκεί να επενδύσουμε μόνο σε τεχνολογίες και υποδομές, αλλά – πρωτίστως – σε ανθρώπους.

Η επέτειος των 40 χρόνων της  Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι μια μεγάλη πρόκληση για το μέλλον. Με μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, ωριμότητα και πίστη στην ευρωπαϊκή αλληλεγγύη. Ας μην πάει η ευκαιρία χαμένη… 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Τουρισμός

PHILOXENIA 2021: Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών

Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών 

Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2021, όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, WTM 2021, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, 12-14 Νοεμβρίου 2021.

Η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο περίπτερο 15 με 20 τ.μ. ήταν δυναμική δίνοντας έμφαση στις 4 εποχές που μπορείς να επισκεφτείς τη Χαλκιδική μέσω των βιωματικών εμπειριών όπως επισκέψιμα οινοποιεία, τοπικούς παραγωγούς κά. Αρωγούς στην προσπάθεια αυτή είχε τα οινοποιεία της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα τα βιολογικά κρασιά του οινοποιείου Κωνσταντάρα στην Πορταριά, το οινοποιείο Domaine Agrovision στον Ξηροπόταμο, το οινοποιείο Άκραθως του Χαράλαμπου Μπεκρή στη Μεγάλη Παναγία, το κτήμα Λειβαδιώτη στη Μαραθούσα, το οινοποιείο της Κλαούντια Παπαγιάννη στην Αρναία και το κτήμα Μυλοποτάμου στο Άγιο Όρος που πρόσφεραν τα κρασιά τους. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα εξαιρετικά ροζέ, λευκά και κόκκινα κρασιά των οινοποιείων συνοδευόμενα από μοναδικά παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα της εταιρείας “Βαλμά” και τα διαλεκτά αρτοσκευάσματα της εταιρείας Φίλιππος Γαβανάς bakery. O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους παραπάνω χορηγούς και υποστηρικτές του.

Παράλληλα, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 10 διαφορετικές χώρες, όπως Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Ουκρανία, Τουρκία κτλ -στο διευρυμένο 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers- με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού και την παροχή πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας. 

Continue Reading

Τουρισμός

Online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά»

Ιδανικά συμπληρώνονται οι δράσεις του GRBossible  και στον χώρο του τουρισμού με άλλη μια διαδικτυακή ημερίδα που εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του skywalker.gr «Βγαίνουμε μπροστά» με τίτλο «Τουρισμός με… διαφορά».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του Skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε μπροστά».

Σκοπός της online ημερίδας «Τουρισμός με… διαφορά» είναι να παρουσιάσει πρωτοβουλίες και project που ενισχύουν την επανεκκίνηση του τουρισμού και προβάλλουν την καινοτομική αναγκαιότητά του.

Στην online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» και στο πλαίσιο ενός πάνελ, oι διακεκριμένοι ομιλητές θα συζητήσουν για τις προκλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων στην εποχή του Covid και τη μετά Covid εποχή, θα αναπτύξουν το όραμα και τον σχεδιασμό του τουριστικού μέλλοντος της χώρας και θα παρουσιάσουν εργαλεία και πρωτοβουλίες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Στο πάνελ συμμετέχουν οι ομιλητές:

  • Ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Επικεφαλής Γραφείου Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Δρ. Χρ. Δήμα.
  • O κ. Δημήτρης Μπούχαλης, Επισκέπτης καθηγητής στη Σχολή Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, Κίνα, και Υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής και Ξενοδοχειακής Έρευνας του Πανεπιστημίου Bournemouth. 
  • Η κα Άννα Μανιά, Co-founder, Greeking.me.
  • Ο κ. Νίκος Καραφλός, CEO of Dexamenes Seaside Hotel.
  • Ο κ. Ανδρέας Φατούρος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Clio Muse Tours.
  • Ο κ. Iyad Kayali, Σύμβουλος & Εκπαιδευτής Αειφόρου Τουρισμού.

Την οnline ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» συντονίζει ο δημοσιογράφος κ. Χάρης Ντιγριντάκης.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: Online ημερίδα: «Τουρισμός με… διαφορά».

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΩ,                     E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUP.GR, STARTUPPER, BUSINESS NEWS.GR, EMEA.GR, MAGDAS NEWS, TRAVEL DAILY NEWS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, TOURISM TODAY.GR, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, TOUR MARKET, DEAL NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, GREEK HOTELIER NEWS, FLOW MAGAZINE, PINK.GR, GREEN GUIDE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021 η CHC GROUP

Τον τίτλο Best Hotel Management Company 2021, καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021, κατέκτησε επάξια η CHC GROUP Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. στα International Travel Awards 2021.

Μια ακόμη διάκριση για τον Όμιλο CHC με διεθνή απήχηση, που επιτεύχθηκε έπειτα από σκληρή δουλειά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον δύσκολο, όσο και απαιτητικό, επαγγελματικό στίβο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έρχεται ως επιστέγασμα των προσπαθειών που το σύνολο των συνεργατών του Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. καταβάλλουν αδιάκοπα.

Με αφορμή αυτή τη βράβευση, ο Γενικός Διευθυντής και Ιδρυτής του Ομίλου CHC Ζαχαρίας Α. Χνάρης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Μια ακόμη βράβευση που μας φέρνει συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης. Αλλά και μια διεθνής διάκριση, που μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης για το μέλλον. Η δε χρονική συγκυρία αυτής της αναγνώρισης, μια χρονιά με πολλά προβλήματα για το τουρισμό διεθνώς λόγω της πανδημίας όπως είναι το 2021, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. 

Θα ήθελα να συγχαρώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου που ενστερνίζονται το όραμα του Ομίλου CHC. Ένα όραμα που έχει στο επίκεντρο την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε δυναμικά, με πίστη στις δυνατότητες των ανθρώπων μας, ρεαλιστικά οραματικό σχεδιασμό βασισμένο στη γνώση, την εμπειρία και τις ιδιαιτερότητες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού.».

Τα International Travel Awards

Τα International Travel Awards θεωρούνται τα κορυφαία βραβεία στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Απονέμονται έπειτα από διαδικασία ψηφοφορίας 100.000 και πλέον επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας, επισκεπτών και ταξιδιωτών, έπειτα από προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, που γίνεται από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται προσεκτικά έτσι ώστε να πληροί τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής και να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που τυγχάνουν τα International Travel Awards διεθνώς, είναι το γεγονός ότι για το 2021 έλαβαν μέρος περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 50 και πλέον χώρες.

Τα International Travel Awards διοργανώνονται από την KSA Tourism Marketing & PR Company, μια εταιρεία με εμπειρία δεκαετιών στην τουριστική προώθηση και το branding περισσοτέρων από 5.000 τουριστικών εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.

Continue Reading

Trending