Συνεντεύξεις
Η φετινή τουριστική περίοδος απαιτεί δεξιότητες και αντανακλαστικά.


Οι σχεδιασμοί για τη φετινή τουριστική περίοδο είναι περιορισμένοι και με πολλούς αστερίσκους. Υπάρχουν καλές ενδείξεις από τη Μεγάλη Βρετανία και το Ισραήλ, που προχωρούν με γοργούς ρυθμούς στους εμβολιασμούς, αλλά η αισιοδοξία των ανθρώπων του τουρισμού είναι περιορισμένη.
Η Αθήνα ως προορισμός, εξακολουθεί να αντιστέκεται, να γοητεύει και να κερδίζει τους επισκέπτες της, οι οποίοι την συστήνουν ανεπιφύλακτα, παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία της νόσου covid-19, όπως προκύπτει από την 16η ετήσια Έρευνα «Περί ικανοποίησης ξενοδοχείων και απόδοσης ξενοδοχείων Αττικής 2019», τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάσθηκαν διαδικτυακά , στο πλαίσιο της 50ης Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης Μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού.
Αξίζει να σημειωθεί πως για το 2020, παρά τις αντικειμενικές, οικονομικές και πρακτικές αντιξοότητες λόγω της πανδημίας covid-19, κρίθηκε σκόπιμο και ουσιαστικό για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό της Αθήνας, η φετινή Έρευνα “Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων” να διεξαχθεί κανονικά, στα εν λειτουργία ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης, προκειμένου να καταγράψουνε τα δεδομένα μιας αντικειμενικά ‘ιστορικής’ για τον διεθνή, τον ελληνικό και τον αθηναϊκό τουρισμό χρονιάς, μαζί με τις απόψεις και το προφίλ των πελατών στα ξενοδοχεία – εν μέσω πανδημίας.
Τα στοιχεία που προκύπτουν από τις απαντήσεις των επισκεπτών, μαζί με τα φετινά στοιχεία απόδοσης των ξενοδοχείων, είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και απολύτως απαραίτητα για την αποτίμηση της κατάστασης και την εξαγωγή σωστών συμπερασμάτων.
Η έρευνα διήρκησε από τον μήνα Αύγουστο έως και τον Οκτώβριο, δρομολογήθηκε νέος τρόπος συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους ενοίκους των ξενοδοχείων (μέσω tablets και application), τα φετινά ερωτηματολόγια επικαιροποιήθηκαν με ερωτήσεις σχετικές με τις συνθήκες – μέτρα – πρωτόκολλα ασφάλειας για τον covid -19, όπως άλλωστε επικαιροποιήθηκε και το δείγμα των ξενοδοχείων που συμμετείχαν – λόγω ανοιχτών και κλειστών ξενοδοχείων.
* Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο που προέκυψε ήταν ότι το 43% των επισκεπτών που ήρθαν στην Αθήνα από ευρωπαϊκές αγορές (όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία), δήλωσαν ότι την επέλεξαν συνειδητά, επειδή τη θεώρησαν ασφαλή προορισμό. Μεταξύ των επισκεπτών αναψυχής ηλικίας 18-25 ετών, αυτό το ποσοστό ήταν 60%. Επιπλέον, οι αλλοδαποί επισκέπτες αισθάνθηκαν, με βαθμολογία 7,6 στα 10, ότι ήταν αρκετά καλά ενημερωμένοι για τα μέτρα Covid-19 της Ελλάδας.
* Η συστηματική προσπάθεια εφαρμογής μέτρων ασφαλούς διαμονής από τους ξενοδόχους της Αθήνας είχε ως αποτέλεσμα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες να νιώθουν πολύ ασφαλείς, στο ξενοδοχείο (βαθμολογώντας το με 8,9 και 9,2 αντίστοιχα).
*Οι επισκέπτες ήρθαν κυρίως για διακοπές (σε ποσοστό 75%) και αισθάνθηκαν ασφαλείς (βαθμολογία 8+) και στις διαδρομές τους στην πόλη. Επίσης, η συνολική εμπειρία τους στην πόλη δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα από τα μέτρα covid στα μάτια των αλλοδαπών τουριστών. Στην πραγματικότητα, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης αυξήθηκε από 8,1 το 2019 σε 8,2 το 2020.
*Οι περισσότεροι επισκέπτες θα ξαναέρχονταν (σε ποσοστό 97%), αντιλαμβάνονται ότι έχουν να δουν πολλά περισσότερα (77%) και θα σύστηναν ανεπιφύλακτα (98%) την Αθήνα, δηλώνοντας απολύτως ευχαριστημένοι από την σχέση τιμής – ποιότητας.
Οι αρνητικοί δείκτες , ωστόσο, αφορούν στα στοιχεία που περιγράφουν την «απόδοση» των αθηναϊκών ξενοδοχείων, όπου πέραν της ‘κάθετης ελεύθερης πτώσης’ σε ζήτηση, πληρότητα και σε όλα τα επί μέρους στοιχεία που εξετάζονται (μέση τιμή δωματίου, έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο κ.λπ.), είναι ορατές πλέον σοβαρές αλλαγές στο τουριστικό προφίλ της Αθήνας, σε αγορές, πελατεία, κ.ά. τομείς, στους οποίους η πόλη και η ξενοδοχία βασίζονταν παραδοσιακά σε μεγάλο βαθμό, όπως:
α. Η απώλεια τουλάχιστον 700 εκ. ευρώ για τα ξενοδοχεία, κάτι που σίγουρα αναμένεται να επιδράσει στις επιχειρηματικές αποφάσεις και επενδύσεις,
β. Η ‘εξαφάνιση’ στην κυριολεξία των βασικών παραδοσιακών και μεγάλων αγορών της Αθήνας (Αμερική, Ασία κ.λπ. – όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο)
γ. Η ‘εξαφάνιση’ (επίσης) του επαγγελματικού – συνεδριακού Τουρισμού, αλλά και της κρουαζιέρας.
Τα ως άνω φαινόμενα (οικονομικές απώλειες, απώλειες αγορών και θεματικών δραστηριοτήτων) πιστεύουνε ότι θα έχουν διάρκεια και πολύ σοβαρές συνέπειες, καθώς όχι απλώς επηρεάζονται αλλά και καθορίζονται από τον παράγοντα ‘υγεία’ / covid και τα όποια μέτρα και κανόνες (lockdown, εμβόλια, υγειονομικά πρωτόκολλα, πιστοποιητικά ελεύθερης διακίνησης κ.ά.) θεσπίζουν όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά και όλες οι χώρες από τις οποίες δεχόμαστε επισκέπτες.
Όπως δήλωσε η Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ κυρία Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς, « είναι αναγκαίο να μελετήσουμε πολύ προσεκτικά όλα τα νέα δεδομένα και στοιχεία που προκύπτουν, όχι μόνο από την έρευνα της ΕΞΑΑΑ αλλά και από όλες τις έρευνες που διεξήχθησαν από τους φορείς του Τουρισμού κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 με αντικειμενικότητα, καθώς θα χρειαστεί να συνθέσουμε τα συμπεράσματά τους και να λάβουμε υπόψη μας την πραγματική εικόνα, η οποία και θα καθορίσει τις όποιες κινήσεις, επιλογές και στρατηγικές αποφάσεις μας για το μέλλον.
Όλοι οι φορείς πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και με αισιοδοξία παρά τις αντίξοες συνθήκες με ένα νέο όραμα: Μια νέα Ελλάδα και μια καινούργια Αθήνα, που θα ‘αναδυθεί’ στα μάτια των επισκεπτών μας. Και θα πρέπει να συνεργαστούμε γι’ αυτό, ξεκινώντας από το χτες και από το σήμερα, για το φετινό καλοκαίρι αλλά και για την «επόμενη ημέρα» στον αθηναϊκό, στον ελληνικό και στον διεθνή τουρισμό.»
Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΑΑΑ κ. Ευγένιος Βασιλικός, επεσήμανε πως «ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη φορά καλούνται να συνεργαστούν, να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να επιλύσουν τα πολύ σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν για το τουριστικό και οικονομικό μέλλον της χώρας και της Αθήνας ειδικά, υποστηρίζοντας ουσιαστικά τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους στην ξενοδοχία και στον Τουρισμό.»
Τη συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ, ενόψει της ΙΤΒ 2021, επικύρωσαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού.
Στόχος της συμφωνίας, αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στην γερμανική και την διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021. Η συνεργασία των δύο φορέων, που θα υλοποιηθεί αρχικά στην διεθνή τουριστική έκθεση ITB Βερολίνου, φέτος πραγματοποιείται σε ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021.
Η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία.
Η χώρα μας καλείται να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα του τουρισμού με ασφάλεια και επιτυχία.
Κων/νος Σ. Μαργαρίτης
Δημοσιογράφος
You may like
-
Δημήτρης Παπανικολάου: Κάνεις δεν πεθαίνει από αυτισμό αλλά μπορεί να πεθάνει από αποκλεισμό
-
Υγιή Ούλα και Διατροφή [ΟΔΗΓΟΣ]
-
«Αποφασίζω γιατί Γνωρίζω»:
Δωρεάν εκπαιδευτικά webinars για τον καρκίνο του μαστού -
Χαλκιδική ΙΤΒ 2023: Επιστροφή στα επίπεδα 2019
-
Foodex Japan 2023: τα ελληνικά τρόφιμα στην αγορά της Ιαπωνίας!
-
H ATHENS FASHION TRADE SHOW ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ
Επιχειρηματικότητα
Φιλοξενούμε την Επιχειρηματία του «AUTO CLUB» κα Αθηνά Κρούγιου


By Efi Valila
To Business Woman – εν όψει της ημέρας της γυναίκας – φιλοξενεί μία Επιχειρηματία, με δυναμισμό, όραμα και δημιουργία! Η ίδια απαιτεί την υλοποίηση των στόχων της, με πάθος, σε συνάρτηση με νέες ιδέες και δημιουργικό μέλλον. Η Επιχειρηματικότητα είναι κάτι περισσότερο από την απλή εποπτεία της επιχείρησής της, αφού η ίδια εντοπίζει ευκαιρίες μέσα σε ένα αμιγώς ανδροκρατούμενο περιβάλλον, υψηλού ανταγωνισμού!!
Ακολουθεί η συνέντευξη μαζί της και την ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία της στο περιοδικό μας.


Κα Κρούγιου: Σήμερα τo χάσμα των αριθμών των δύο φύλων, στην επιχειρηματικότητα, τείνει να εκλείψει, δηλαδή μεταξύ ανδρών και γυναικών. Μάλιστα λέγεται ότι: για την επιχειρηματική απόδοση, οι γυναίκες προηγούνται!!
Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη;
Η γυναίκα αν και είναι μέσα σ’ ένα τόσο ανδροκρατούμενο και δύσκολο επάγγελμα, «ναι» μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το μόνο που χρειάζεται είναι: το δυνατό θέλω, το πείσμα, η αγάπη και ο σεβασμός για αυτό που κάνει! Από τα πρώτα βήματα της ενασχόλησής μου με την ενοικίαση αυτοκινήτων, φροντίζω και αναπτύσσω την δράση μου μέσα από την εταιρεία μου, με κριτήριο και κίνητρο τη «διαφορετικότητα» –από μία απρόσωπη συναλλαγή που αναπτύσσεται – μεταξύ αυτών που προσφέρουν υπηρεσίες και αυτών που τις αγοράζουν.
Η γυναικεία επιχειρηματικότητα σήμερα και στη χώρα μας, με επικέντρωση και στον Τομέα παροχής υπηρεσιών (Τουρισμό), αποδεικνύει ότι οι ικανότητες των γυναικών για να έχουν μια βιώσιμη επιχείρηση, πρέπει να είναι ταυτόσημες ή και περισσότερες με αυτές των ανδρών.
Αυτό σας λέει κάτι;
Βεβαίως, διότι η γυναίκα που δραστηριοποιείται στον τουρισμό, δεν θα σου προσφέρει μόνο την κλασσική εξυπηρέτηση, ενός τουριστικού προϊόντος, αλλά θα σε υποδεχθεί με το χαμόγελο, θα σε καλωσορίσει, θα σε ακούσει, θα σου προσφέρει κεράσματα, θα αποφύγει τις συγκρούσεις εάν της παραπονεθούν για κάτι και θα προσπαθήσει να σε βοηθήσει, σε ότι χρειαστείς. Ως γυναίκα επιχειρηματίας λοιπόν και με πάνω από 20 χρόνια ενασχόλησης μου στον τομέα του τουρισμού, και συγκεκριμένα στην υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου, έχω διδαχθεί το πόσο σημαντική είναι η σχέση εμπιστοσύνης, ασφαλείας και φιλοξενίας που αναπτύσσεις με τον πελάτη.
Αν λάβουμε δε υπόψη ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών που ασχολούνται με την επιχειρηματικότητα, όχι μόνον λόγω ανάγκης για καθαρή επιβίωση, αλλά και επειδή διαθέτουν όλα εκείνα τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, με αποτέλεσμα να πραγματοποιούν εξαιρετικές επιχειρηματικές επιδόσεις στην αγορά.
Εσείς συμφωνείτε με τις επιδόσεις του γυναικείου φύλου στις αγορές;
Τα τυπικά και τα ουσιαστικά προσόντα στον τομέα παροχής υπηρεσιών που απαιτούνται – και εγώ υπηρετώ – επικεντρώνονται στην «Αβραμιαία μας φιλοξενία»!! Η προσωπική εξυπηρέτηση, είναι απαραίτητη προϋπόθεση και απαράβατη αρχή μας, ώστε να νοιώσει ο πελάτης ότι είναι «σπίτι του» και φυσικά γι αυτό και θα μας επισκεφθεί και πάλι, γεγονός που συμβαίνει πολλαπλές φορές! Μερικές φορές μάλιστα, έρχεται ξανά, μόνο και μόνο, για το συναίσθημα που του προσφέρει η φιλοξενία και η σιγουριά της εταιρείας μας.


Η επιχειρηματικότητα ως εφόδιο, ενθαρρύνει τις γυναίκες επιχειρηματίες να επιτύχουν τις φιλοδοξίες τους, αυξάνοντας με τη δέουσα επαγγελματική συμπεριφορά τις ικανότητες για ανάπτυξη της επιχείρησης τους.
Η δική σας άποψη επ’ αυτού;
Το πιο πολύτιμο εφόδιο που έχω αποκομίσει, μέχρι στιγμής, από το συγκεκριμένο επάγγελμα, είναι αυτές οι στιγμές: του να μοιράζομαι τους προβληματισμούς με τους ανθρώπους που μας επισκέπτονται. Δηλώνω μάλιστα απερίφραστα ότι, αυτό το μεγαλειώδες συναίσθημα του ανταμώματος, η λαχτάρα να σμίξουν ξανά με τη μητέρα πατρίδα, και λέγοντας φεύγοντας τη φράση «Σαν την Ελλάδα δεν έχει!! Θα τα πούμε του χρόνου!!!..»
Ολοκληρώνοντας τη συνομιλία μας, σας ερωτώ, πώς καταφέρατε και ξεφύγατε μέσα σε έναν ανδροκρατούμενο χώρο και μπορέσατε τελικά να αναδειχτείτε ως πρωτοπόρα εταιρεία στον κλάδο ενοικίασης αυτοκινήτων;
Κλείνοντας θέλω να εκφράσω πόσο ευγνώμων νιώθω για όλους όσους μας εμπιστεύονται και μας προτιμούν, πάνω από 22 χρόνια. Αναδειχτήκαμε και με τους πολύτιμους συνεργάτες μου, για όσα έχουμε καταφέρει έως σήμερα, γι αυτό και συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα σας σε κάθε ανάγκη μετακίνησης σας, προσφέροντας όχι απλά μία υπηρεσία, αλλά μια εμπειρία στην ενοικίαση αυτοκινήτου!


**Επιχειρηματίες σαν την κα Αθηνά Κρούγιου, με την επαγγελματική ευσυνειδησία που την διακρίνει, συμπληρώνει με θετικό πρόσημο τις εντυπώσεις των επισκεπτών – τουριστών της χώρας μας.
Επίκαιρα Πρόσωπα
Το Οικονομικό Μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την Ινδία…


By: Έφη Βαλίλα
Δημοσιογράφος
Με αφορμή την επίσκεψη ενός Ευρωπαίου Ηγέτη στην Ινδία, το ΕΛΛΗΝΟ-ΙΝΔΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ σημειώνει: Η ΙΝΔΙΑ αποτελεί έναν σπουδαίο Άμβωνα και για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
Ο Καγκελάριος Olaf Scholz και ο Πρωθυπουργός της Ινδίας Narendra Modi μπροστά από το Προεδρικό Μέγαρο Rashtrapati Bhavan στο Νέο Δελχί
Αφορμή του ταξιδιού του Καγκελάριου Όλαφ Σόλτς
Το ταξίδι του Γερμανού Καγκελάριου Όλαφ Σόλτς, που βρέθηκε στην Ινδία, για πρώτη φορά το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, βλέπει την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας, ως εναλλακτική λύση, αντί της Κίνας για τις γερμανικές εταιρείες. Πηγή: D.W.
Η πολύ έγκριτη Γερμανική εφημερίδα «Tagesspiegel» έχει κεντρικό τίτλο: Για εμάς, η Ινδία είναι βασικός εταίρος.
Το Οικονομικό Μέλλον και με την Ε.Ε.
Η Γερμανία και η Ινδία θέλουν να επεκτείνουν την οικονομική συνεργασία μεταξύ των δυο χωρών! Πιο συγκριμένα: η συνεργασία θα ενισχυθεί επίσης στον αμυντικό τομέα, δήλωσε ο Μόντι το Σάββατο μετά από συνάντηση στο Νέο Δελχί, χωρίς να δώσει λεπτομέρειες[…] Επιπλέον, και οι δύο υποστήριξαν τη σύναψη συμφωνίας ελεύθερων συναλλαγών ΕΕ- Ινδίας.
Η «Προσωπική εμπλοκή» του Όλαφ Σολτς στην Ε.Ε.
Σε αυτό το θέμα, ο Γερμανός Καγκελάριος Όλαφ Σολτς, υποσχέθηκε ότι θα εμπλακεί «προσωπικά», μετά τη συνάντησή του με τον Μόντι στο Νέο Δελχί.
Πιο συγκεκριμένα επισημαίνεται ότι: Η Ε.Ε. και η Ινδία αναβίωσαν τις διαπραγματεύσεις για τη σύναψη συμφωνίας ελεύθερου εμπορίου πέρυσι, με στόχο την ολοκλήρωση των συνομιλιών έως τα τέλη του 2023.
Για την Ε.Ε., μία συμφωνία ελεύθερου εμπορίου με την Ινδία, εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής, για αύξηση της παρουσίας της στην περιοχή του Ινδο-Ειρηνικού!!
Η Ε.Ε. στοχεύει σε διμερείς συμφωνίες για να επωφεληθεί από την αναμενόμενη υψηλότερη οικονομική ανάπτυξη. Ταυτόχρονα η συμφωνία αυτή θα μπορούσε να λειτουργήσει και ως αντίβαρο στην αυξανόμενη επιρροή της Κίνας στην ευρύτερη περιοχή!
Στην ίδια γραμμή πλεύσης και τα Στελέχη του Ελληνο-ινδικού Επιμελητηρίου
Πηγές του «Business Woman» αναφέρουν ότι και το Ελληνο – Ινδικό Επιμελητήριο της Χώρας μας, εκτιμά ότι η «Συμφωνία Ελεύθερου Εμπορίου» προφανώς αφορά και εμάς, ως χώρα μέλος της Ε.Ε. και αυτό μας κάνει να είμαστε περισσότερο αισιόδοξοι, αφού ο Γερμανός Καγκελάριος Όλαφ Σολτς, αποκάλυψε το Σάββατο ότι: ο ίδιος και ο Πρωθυπουργός της Ινδίας Ναρέντρα Μόντι, δεσμεύτηκαν να επισφραγίσουν μία Συμφωνία Ελεύθερου Εμπορίου μεταξύ Ινδίας και Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ).
Ενδεικτικές Επενδύσεις – Συνεργασίας Γερμανίας – Ινδίας
Σύμφωνα με τον Scholz, οι επενδύσεις των 1.800 γερμανικών εταιρειών στη χώρα της Ινδίας θα πρέπει να αυξηθούν!!
Ο Καγκελάριος τάχθηκε επίσης υπέρ της πρόσληψης ειδικών πληροφορικής από την Ινδία για να εργαστούν στη Γερμανία. Η επόμενη διάσκεψη γερμανικών επιχειρήσεων Ασίας – Ειρηνικού έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στην Ινδία το 2024.
Ο Scholz ελπίζει ότι η επέκταση των οικονομικών και στρατηγικών σχέσεων με την Ινδία, θα μειώσει την εξάρτηση από την Κίνα. Παρεμπιπτόντως, η εισροή άμεσων ξένων επενδύσεων από τη Γερμανία στην Ινδία ήταν πάντα λιγότερο από 800 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε ετήσια βάση.


Ο Ρόλος του Μόντι στους G20
Ο Μόντι κατέχει την Προεδρία των 20 κορυφαίων αναπτυγμένων και αναδυόμενων οικονομιών (G20) φέτος.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Scholz διατύπωσε απαιτήσεις σε μια συνέντευξη: Σε συνέντευξή του στους «Times of India», υπενθύμισε ότι τον Νοέμβριο του 2022 οι G20 είχε καταδικάσει ξεκάθαρα τον ρωσικό επιθετικό πόλεμο. «Θα είναι σημαντικό να βασιστούμε σε αυτό κατά τη διάρκεια της προεδρίας της G20 της Ινδίας», είπε ο Scholz στην εφημερίδα. Η τελική δήλωση των Υπουργών Οικονομικών των G20 απειλεί να αποτύχει λόγω των αμφιλεγόμενων διατυπώσεων για τον πόλεμο. (οι Δημοσιογραφικές πληροφορίες πηγάζουν από τις δημοσιογραφικές πηγές ZEIT ONLINE, dpa, Reuters, fo, kas)
**Τέλος μερικές επισημάνσεις από το «Business Woman» για τις – τους επιχειρηματίες που βρίσκονται στη αναζήτηση Νέων Αγορών!


**Το Ελληνο – Ινδικό Επιμελητήριο, προσφέρει άξονες Οικονομικής Στρατηγικής και κατευθύνσεις με προτάσεις για άσκηση συγκεκριμένων δράσεων με επιχειρήσεις της Ινδίας, που μπορούν να συμβάλουν στην «απογείωση» της Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα. Οι ιδέες και οι προτάσεις των μελών του Επιμελητηρίου, αποτελούν ρηξικέλευθες και καινοτόμες παρεμβάσεις, που – αν υιοθετηθούν από τους επιχειρηματίες της Χώρας μας – μπορούν λάβουν τη μέγιστη επιχειρηματική ικανοποίηση!!
Συνεντεύξεις
Τριήμερο εθνικό πένθους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη


Τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη κηρύχθηκε με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ο οποίος μεταβαίνει στη Λάρισα σήμερα και στον τόπο του δυστυχήματος.
Το τριήμερο πένθος ξεκινά από σήμερα, 1η Μαρτίου και έως και την 3η Μαρτίου 2023 με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτίρια και αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων.
Kατηγορίες
- Editorial
- Lifestyle
- Magazine
- Online Dating
- Online Stories
- Videos
- Αστρολογία
- Αυτοκίνητο
- Βιβλία
- Γαστρονομία
- Διαγωνισμοί
- Διακόσμηση
- Διατροφή
- Εκδηλώσεις
- Εναλλακτικός τουρισμός
- Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)
- Επίκαιρα Πρόσωπα
- Επιχειρηματικότητα
- Έρευνες
- Εστιατόρια-χώροι εκδηλώσεων
- Θέατρο
- Κινηματογράφος
- Μόδα
- Ξενοδοχεία
- Οικογένεια
- Ομορφιά
- Παιδί
- Παρουσίαση
- Προγράμματα
- Προϊόντα
- Προορισμοί-Ελλάδα και εξωτερικό
- Συνέδρια
- Συνεντεύξεις
- Συνταγές
- Τεύχη
- Τέχνη πολιτισμός
- Τουρισμός
- Υγεία
- Φορολογικά
- Ψυχαγωγήσου
- Ψυχολογία
BusinessWoman Facebook
Trending
-
Γαστρονομία
PIZZA FAN. Η ΝΕΑ PIZZA AL FORNO ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΙΤΑΛΙΑ
-
Γαστρονομία
Γεύση από τον Τόπο σου από την Ομάδα Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα
-
Τουρισμός
Epsilon Hospitality : σημαντικές διακρίσεις στα Tourism Awards 2022
-
Τουρισμός
Δήλωση του Προέδρου της ΠΟΞ κ. Γρηγόρη Τάσιου
-
Τουρισμός
Η GRECOTEL ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΕΞΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
-
Τουρισμός
Η Ελευσίνα αποκτά διεθνή ακτινοβολία.
-
Τουρισμός
Με επιτυχία και εποικοδομητική συζήτηση ολοκληρώθηκε το 12ο
Διεπιστημονικό Συνέδριο στο Καστελλόριζο -
Τουρισμός
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση τουρισμού «Global Birdfair» του Λέστερ