Connect with us

Συνεντεύξεις

Η φετινή τουριστική περίοδος απαιτεί δεξιότητες και αντανακλαστικά.

Οι σχεδιασμοί για τη φετινή  τουριστική περίοδο είναι περιορισμένοι και με πολλούς αστερίσκους. Υπάρχουν καλές ενδείξεις από τη Μεγάλη Βρετανία και το Ισραήλ, που προχωρούν με γοργούς ρυθμούς στους εμβολιασμούς, αλλά η αισιοδοξία των ανθρώπων του τουρισμού είναι περιορισμένη. 

Η Αθήνα ως προορισμός, εξακολουθεί να αντιστέκεται, να γοητεύει και να κερδίζει τους επισκέπτες της, οι οποίοι την συστήνουν ανεπιφύλακτα, παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία της νόσου covid-19, όπως προκύπτει από την 16η ετήσια Έρευνα «Περί ικανοποίησης ξενοδοχείων και απόδοσης ξενοδοχείων Αττικής 2019», τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάσθηκαν διαδικτυακά , στο πλαίσιο της 50ης Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης Μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού.
Αξίζει να σημειωθεί πως για το 2020, παρά τις αντικειμενικές, οικονομικές και πρακτικές αντιξοότητες λόγω της πανδημίας covid-19, κρίθηκε σκόπιμο και ουσιαστικό για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό της Αθήνας, η φετινή  Έρευνα “Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων” να διεξαχθεί κανονικά, στα εν λειτουργία ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης, προκειμένου να καταγράψουνε τα δεδομένα μιας αντικειμενικά ‘ιστορικής’ για τον διεθνή, τον ελληνικό και τον αθηναϊκό τουρισμό χρονιάς, μαζί με τις απόψεις και το προφίλ των πελατών στα ξενοδοχεία – εν μέσω πανδημίας.
Τα στοιχεία που προκύπτουν από τις απαντήσεις των επισκεπτών, μαζί με τα φετινά στοιχεία απόδοσης των ξενοδοχείων, είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και απολύτως απαραίτητα για την αποτίμηση της κατάστασης και την εξαγωγή σωστών συμπερασμάτων.  
Η έρευνα διήρκησε από τον μήνα Αύγουστο έως και τον Οκτώβριο, δρομολογήθηκε νέος τρόπος συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους ενοίκους των ξενοδοχείων (μέσω tablets και application),  τα φετινά ερωτηματολόγια επικαιροποιήθηκαν με ερωτήσεις σχετικές με τις συνθήκες – μέτρα – πρωτόκολλα ασφάλειας για τον covid -19, όπως άλλωστε επικαιροποιήθηκε  και το δείγμα των ξενοδοχείων που συμμετείχαν  – λόγω ανοιχτών και κλειστών ξενοδοχείων. 
 
* Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο που προέκυψε ήταν ότι το 43% των επισκεπτών που ήρθαν στην Αθήνα από ευρωπαϊκές αγορές (όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία), δήλωσαν ότι την επέλεξαν συνειδητά, επειδή τη θεώρησαν ασφαλή προορισμό. Μεταξύ των επισκεπτών αναψυχής ηλικίας 18-25 ετών, αυτό το ποσοστό ήταν 60%.  Επιπλέον, οι αλλοδαποί επισκέπτες αισθάνθηκαν, με βαθμολογία 7,6 στα 10, ότι ήταν αρκετά καλά ενημερωμένοι για τα μέτρα Covid-19 της Ελλάδας.
 
* Η συστηματική προσπάθεια εφαρμογής μέτρων ασφαλούς διαμονής από τους ξενοδόχους της Αθήνας είχε ως αποτέλεσμα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες να νιώθουν πολύ ασφαλείς, στο ξενοδοχείο (βαθμολογώντας το με 8,9 και 9,2 αντίστοιχα).
 
*Οι επισκέπτες ήρθαν κυρίως για διακοπές (σε ποσοστό 75%) και αισθάνθηκαν ασφαλείς (βαθμολογία 8+) και στις διαδρομές τους στην πόλη. Επίσης, η συνολική εμπειρία τους στην πόλη δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα από τα μέτρα covid στα μάτια των αλλοδαπών τουριστών. Στην πραγματικότητα, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης αυξήθηκε από 8,1 το 2019 σε 8,2 το 2020. 
 
*Οι περισσότεροι επισκέπτες θα ξαναέρχονταν (σε ποσοστό 97%), αντιλαμβάνονται ότι έχουν να δουν πολλά περισσότερα (77%) και θα σύστηναν ανεπιφύλακτα (98%) την Αθήνα, δηλώνοντας απολύτως ευχαριστημένοι από την σχέση τιμής – ποιότητας.
 Οι αρνητικοί δείκτες , ωστόσο, αφορούν στα στοιχεία που περιγράφουν την «απόδοση» των αθηναϊκών ξενοδοχείων, όπου πέραν της ‘κάθετης  ελεύθερης  πτώσης’ σε ζήτηση, πληρότητα και σε όλα τα επί μέρους στοιχεία που εξετάζονται (μέση τιμή δωματίου, έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο κ.λπ.), είναι ορατές πλέον σοβαρές αλλαγές στο τουριστικό προφίλ της Αθήνας, σε αγορές, πελατεία, κ.ά. τομείς, στους οποίους η πόλη και η ξενοδοχία  βασίζονταν παραδοσιακά σε μεγάλο βαθμό, όπως:
α. Η απώλεια τουλάχιστον 700 εκ. ευρώ για τα ξενοδοχεία, κάτι που σίγουρα αναμένεται να επιδράσει στις επιχειρηματικές αποφάσεις και επενδύσεις,
β. Η ‘εξαφάνιση’ στην κυριολεξία των βασικών παραδοσιακών και μεγάλων αγορών της Αθήνας (Αμερική, Ασία κ.λπ. – όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο) 
γ. Η ‘εξαφάνιση’ (επίσης) του επαγγελματικού – συνεδριακού Τουρισμού, αλλά και της κρουαζιέρας.
Τα ως άνω φαινόμενα (οικονομικές απώλειες, απώλειες αγορών και θεματικών δραστηριοτήτων) πιστεύουνε ότι θα έχουν διάρκεια και πολύ σοβαρές συνέπειες, καθώς όχι απλώς επηρεάζονται αλλά και καθορίζονται από τον παράγοντα ‘υγεία’ / covid και τα όποια μέτρα  και κανόνες (lockdown, εμβόλια, υγειονομικά πρωτόκολλα, πιστοποιητικά ελεύθερης διακίνησης κ.ά.) θεσπίζουν όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά και όλες οι χώρες από τις οποίες δεχόμαστε επισκέπτες.
 
Όπως δήλωσε η Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ κυρία Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς, « είναι αναγκαίο να μελετήσουμε πολύ προσεκτικά όλα τα νέα δεδομένα και στοιχεία που προκύπτουν, όχι μόνο από την έρευνα της ΕΞΑΑΑ αλλά και από όλες τις έρευνες που διεξήχθησαν από τους φορείς του Τουρισμού κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 με αντικειμενικότητα, καθώς θα χρειαστεί να συνθέσουμε τα συμπεράσματά τους και να λάβουμε υπόψη μας την πραγματική εικόνα, η οποία και θα καθορίσει τις όποιες κινήσεις, επιλογές  και στρατηγικές αποφάσεις μας για το μέλλον.  
Όλοι οι φορείς πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και με αισιοδοξία παρά τις αντίξοες συνθήκες με ένα νέο όραμα: Μια νέα Ελλάδα και μια καινούργια Αθήνα, που θα ‘αναδυθεί’ στα μάτια των επισκεπτών μας. Και θα πρέπει να συνεργαστούμε γι’ αυτό, ξεκινώντας από το χτες και από το σήμερα, για το φετινό καλοκαίρι αλλά και για την «επόμενη ημέρα»  στον αθηναϊκό, στον ελληνικό και στον  διεθνή τουρισμό

Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΑΑΑ κ. Ευγένιος Βασιλικός, επεσήμανε  πως «ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη φορά καλούνται να συνεργαστούν, να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να επιλύσουν τα πολύ σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν για το τουριστικό και οικονομικό μέλλον της χώρας και της Αθήνας ειδικά, υποστηρίζοντας ουσιαστικά τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους στην ξενοδοχία και στον Τουρισμό.» 

Τη συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ, ενόψει της ΙΤΒ 2021, επικύρωσαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού. 

Στόχος της συμφωνίας, αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στην γερμανική και την διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021. Η συνεργασία των δύο φορέων, που θα υλοποιηθεί αρχικά στην διεθνή τουριστική  έκθεση ITB Βερολίνου, φέτος πραγματοποιείται σε  ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021.

Η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία.

Η χώρα μας καλείται να ανταπεξέλθει στα νέα  δεδομένα του τουρισμού με ασφάλεια και επιτυχία.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος 

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Χρύσα Πάτσα

Η Χρύσα Πάτσα είναι ιδιοκτήτρια και γενική διευθύντρια της εταιρίας ITBIZ Digital Agency (www.itbiz.gr), η οποία δραστηριοποιείται  από το 2005 στην ανάπτυξη Ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων καθώς και στην παροχή υπηρεσιών Internet και Digital Marketing. 

Αντικείμενο εργασίας της Χρύσας είναι η διεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρίας της και κυρίως ο σχεδιασμός αλλά και έλεγχος των Project που υλοποιούνται, τα οποία κυρίως αφορούν Ηλεκτρονικά Καταστήματα, Ψηφιακούς κόμβους, Ιστοσελίδες επιχειρήσεων καθώς εκστρατείες digital marketing. Η λήψη αποφάσεων για επίλυση προβλημάτων και ο σχεδιασμός λύσεων προς τους πελάτες τους, αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς της.

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

    Το αντικείμενο στο οποίο δραστηριοποιείται η εταιρία μου χαρακτηρίζεται από συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις και την απαίτηση υψηλής τεχνογνωσίας σε πολλαπλούς άξονες (Τεχνολογίες Internet, Programming, Βάσεις δεδομένων, WEB Development, Scripting, Digital Marketing κ.α.) Για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών αλλά την υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι απαραίτητη η ύπαρξη ομάδας που θα υποστηρίζει όλες τις λειτουργίες της εταιρίας.  Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις είναι η δημιουργία αλλά και η διοίκηση αυτής της ομάδας ώστε το κάθε project που ολοκληρώνεται να είναι επιτυχημένο, συμβάλλοντας στην συνολική επιτυχία της εταιρίας.

    Τα απαραίτητα εφόδια είναι υψηλή τεχνογνωσία στο αντικείμενο, αναλυτική ικανότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων καθώς και ικανότητες διοίκησης ομάδων (team management)  και έργων (project management). 

    Τέλος σε έναν σχετικά ανδροκρατούμενο χώρο, χρειάζεται επιμονή και το να προσπερνάς χωρίς να δίνεις σημασία, συμπεριφορές που προκύπτουν από στερεότυπα.
  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα  πρώτα της βήματα στον χώρο.

    Ο χώρος μας σίγουρα είναι δημιουργικός αλλά ταυτόχρονα πολύ απαιτητικός. Υπάρχει ανάγκη για υψηλή τεχνογνωσία, προσοχή στη λεπτομέρεια και την ποιότητα του κάθε έργου και συνεχής παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων οι οποίες είναι ταχείες.

    Τέλος είναι απαραίτητη η υπομονή και επιμονή, καθώς στο χώρο των υπηρεσιών χρειάζεται κάποιος χρόνος για την ανάπτυξη της επιχείρησης.
  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να  ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

    Αυτό που παρατηρούμε είναι η πρόκληση για μετασχηματισμό του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων, με την ευρεία υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών εξαιτίας της πανδημίας του COVID 19. Η τάση αυτή υπήρχε και προ COVID, αλλά η πανδημία ενίσχυσε την στροφή στις ψηφιακές τεχνολογίες, αυξάνοντας την πίεση προς τις επιχειρήσεις, οι οποίες μόλις είχαν αρχίσει να εξέρχονται από την οικονομική κρίση.
  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

    Στο χώρο μας, η ποιότητα των υπηρεσιών, ο επαγγελματισμός και η ικανότητα για υποστήριξη των πελατών σε βάθος χρόνου είναι βασικά στοιχεία για την επιτυχία μίας επιχείρησης. Η συνεχής εξέλιξη και η ύπαρξη μίας ομάδας η οποία δουλεύει συμπληρωματικά και συντονισμένα προς έναν κοινό σκοπό είναι επίσης ιδιαίτερα σημαντικά. 

    Με βάση αυτά τα στοιχεία, επιμονή και προσπάθεια πιστεύω ότι έρχεται και η επιτυχία.
  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

    Καταρχάς να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε επιτυχώς ως εταιρία σε ένα ιδιαίτερα μεγάλο όγκο εργασίας που έχουμε αυτή την περίοδο. Σε επόμενο χρόνο η ανάπτυξη του μεγέθους της εταιρίας, τόσο σε επίπεδο πελατολογίου όσο και σε επίπεδο ομάδας, διατηρώντας το ευχάριστο κλίμα εργασίας που έχουμε αυτή τη στιγμή.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Μαρία Γκρούμτσια

Τα τελευταία 34 χρόνια της ζωής της η Μαρία εργάζεται στον κλάδο της κομμωτικής τέχνης. Παρόλο που ασχολείται τόσα χρόνια με την κομμωτική, το επάγγελμά της την κρατάει ακόμη ενθουσιώδη. Αυτό συμβαίνει διότι το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν σταματά ποτέ να εξελίσσεται. Υπάρχει συνεχής επαφή με τον κόσμο, αναβάθμιση τεχνικών διεργασιών και προϊόντων, ανάπτυξη και διαφήμιση μέσω των social media. Ο κόσμος έχει ανάγκη να νιώθει όμορφα. Τι πιο όμορφο από το να προσφέρεις ευχαρίστηση, χαρά στους γύρω σου. Έχει δημιουργήσει 4 κομμωτήρια μέχρι στιγμής και έχει σκοπό να συνεχίσω να αναπτύσσομαι καθώς θεωρεί ότι δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βλέπεις τους γύρω σου να νιώθουν όμορφα με τον εαυτό τους. 

  • Ο τίτλος του περιοδικού μας είναι businesswoman.gr .  τι σας έρχεται    στο μυαλό όταν ακούτε αυτήν την λέξη;

Ακούγοντας τον τίτλο του περιοδικού business woman δεν θα μπορούσε να μου έρθει κάτι διαφορετικό στο μυαλό από μια δυναμική, επιτυχημένη γυναίκα. Όλες οι γυναίκες, όπως και όλοι οι άνθρωποι, έχουμε μέσα μας δύναμη και θέληση. Η ζωή δεν είναι τίποτα άλλο από αποφάσεις. Αρκεί να το αποφασίσεις λοιπόν. Ο δρόμος για την επιτυχία μπορεί να γίνει εφικτός αρκεί να αποφασίσεις να τον διασχίσεις. Ο τίτλος αντικατοπτρίζει γυναίκες, μάνες, εργαζόμενες, άτομα ανεξάρτητα, επιτυχή, εξελισσόμενα, ισότιμα με κάθε άλλο άνθρωπο.

  • Ποιο είναι το «δυνατό» σημείο της εταιρίας σας, το πλεονέκτημά της σε σχέση με τις άλλες εταιρίες του ανταγωνισμού;

Το δυνατό σημείο της επιχείρησης μου είναι οι κόρες μου. Δουλεύω με τις τέσσερις κόρες μου και διαχειριζόμαστε μαζί τις επιχειρήσεις. Υπάρχει απέραντη αγάπη, συνεργασία και επικοινωνία. Δουλεύουμε ενωμένες, είμαστε μια οικογένεια με όλη την σημασία της λέξης και θεωρώ αυτό είναι κάτι το ανεκτίμητο που δεν χρειάζεται να ανταγωνιστεί.

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια
    επιχείρηση;

Τα βασικά στοιχεία που θεωρώ ότι εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση είναι: τάξη- οργάνωση , εμπιστοσύνη μεταξύ εργοδότη και συνεργατών, προγραμματισμός, μεθοδικότητα, σοβαρότητα στην λήψη αποφάσεων και συνεχής ενημέρωση και εκπαίδευση.

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

5) Τα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ. Η κομμωτική για μένα δεν θα σταματήσει. Το συγκεκριμένο επάγγελμα είναι η ζωή μου. Μου δίνει δύναμη, χαρά. Ένα από τα μελλοντικά μας σχέδια είναι η ανάπτυξη των κομμωτηρίων μας σε άλλες πόλεις εκτός Θεσσαλίας. Μέχρι τότε ανυπομονούμε να σας εξυπηρετήσουμε στα ήδη υπάρχοντα κομμωτήρια μας. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Αφιέρωμα» Η Θεσσαλία επιχειρεί: Ελένη Καραγιώργου

Τα τελευταία 25 περίπου χρόνια η Ελένη δραστηριοποιείται στον αγροτικό τομέα και  συγκεκριμένα στον κλάδο παραγωγής σποροφύτων. Πέρα από τη γενική επίβλεψη  όλων των καθημερινών εργασιών που απαιτούνται στο φυτώριο, έχει αναλάβει  συγκεκριμένα το οικονομικό κομμάτι της επιχείρησης, διαχειρίζοντας τις οικονομικές συναλλαγές με προμηθευτές και πελάτες, αλλά και όλες τις απαραίτητες λογιστικές διαδικασίες και οικονομικές υποχρεώσεις που έχει μία  επιχείρηση. 

  • Μιλήστε μας λίγο για την εταιρία σας, ποια τυχόν προβλήματα υπάρχουν και ποια εφόδια πρέπει να έχει μια γυναίκα για να προχωρήσει;   

Το μεγαλύτερο νομίζω πρόβλημα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε και η  μεγαλύτερη πρόκληση ταυτόχρονα είναι το ίδιο το προϊόν που παράγουμε. Όπως αντιλαμβάνεστε, το αντικείμενό μας αφορά στην παραγωγή ενός ιδιαίτερα  ευπαθούς προϊόντος. Οι προσπάθειες λοιπόν που γίνονται για να αντιμετωπίσουμε  παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες που επηρεάζουν άρρηκτα την παραγωγή  μας, είναι καθημερινές και ο εφησυχασμός είναι κάτι που δεν επιτρέπεται! Από την  άλλη, γνωρίζετε ότι ο πρωτογενής τομέας στη χώρα μας είναι κατά βάση ανδροκρατούμενος και οι γυναίκες αντιμετωπίζονται με μεγάλο σκεπτικισμό και  απαξίωση. Χρειάζεται λοιπόν πολύ υπομονή και σκληρή δουλειά για μία γυναίκα να  αποδείξει ότι έχει τις γνώσεις ώστε να σταθεί επάξια και να ξεχωρίσει στον κλάδο  αυτό. 

  • Τι θα προτείνατε σε μια νέα γυναίκα επιχειρηματία που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα στον χώρο.

Αυτό που θα συμβούλευα τις νέες γυναίκες που ξεκινάνε τώρα τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα, θα ήταν να οπλιστούν με υπομονή και γνώσεις. Η συνεχής  εκπαίδευση είναι απαραίτητη προϋπόθεση σε οποιονδήποτε κλάδο  δραστηριοποιείται κάποιος και είναι εκείνη που θα τους δώσει όλα τα απαραίτητα  εφόδια ώστε να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές προκλήσεις και να επιτύχουν τους στόχους τους. 

  • Ποια πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην οποία καλούνται να ανταποκριθούν σήμερα οι ελληνικές επιχειρήσεις.

Σίγουρα, η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν σήμερα οι  ελληνικές επιχειρήσεις είναι η πανδημία του κορονοιού και οι δραματικές αλλαγές  που έχει επιφέρει στη λειτουργία των επιχειρήσεων, με τις τελευταίες να παλεύουν  καθημερινά να υπερπηδήσουν τα εμπόδια που έχει επιφέρει ο Covid19 και να  αποτελέσουν σημαντικό ρόλο στην ανάκαμψη της οικονομίας της χώρας μας. Επιπλέον, οι δραματικές αλλαγές που έχει επιφέρει η κλιματική αλλαγή και η  εξέλιξη της τεχνολογίας, δεν μπορούν να αφήσουν ανεπηρέαστες τις ελληνικές 

επιχειρήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν δραστικά τη στρατηγική τους για να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες προκλήσεις.  

  • Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Αν ξεκινήσουμε από το εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης, πιστεύω πως οι  ανθρώπινοι πόροι, με τη συνεχή εκπαίδευση, αξιολόγηση και παρακίνηση,  αποτελούν ίσως και τον πιο σημαντικό παράγοντα ενός οργανισμού προς την  επιτυχία και την εξέλιξη. Κάθε επιχείρηση χρειάζεται όραμα, φιλοδοξίες και κυρίως  διάθεση για δουλειά. Η συνέπεια και ο σεβασμός προς τον πελάτη είναι στοιχεία  άρρηκτα συνδεδεμένα με την επιτυχία μιας εταιρίας. Επιπλέον θεωρώ, πως μια επιχείρηση πρέπει να είναι συνεχώς σε θέση να αντιλαμβάνεται και να αντιδράει  γρήγορα σε όλες τις αλλαγές και τις επιχειρηματικές προκλήσεις που εμφανίζονται  για να εξασφαλίσει μία επιτυχημένη και μακροπρόθεσμη επιτυχία. 

  • Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;

Στα άμεσα μελλοντικά μου σχέδια, σίγουρα πρωταρχικό ρόλο έχει η επιχείρησή  μου, που καταλαμβάνει και τον περισσότερο χρόνο από την καθημερινότητά μου.  Οι απαιτήσεις έχουν αυξηθεί πάρα πολύ στη σύγχρονη εποχή και οι προκλήσεις δυσκολίες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορονοιού απαιτούν ιδιαίτερη  προσοχή και συνεχόμενη προσπάθεια. Στόχος μου είναι βέβαια κάποια στιγμή να  καταφέρω να έχω περισσότερο προσωπικό ελεύθερο χρόνο για την οικογένεια και τους φίλους μου. Τέλος, ένα ταξίδι στο εξωτερικό είναι κάτι που σίγουρα θέλω να  καταφέρω να κάνω στο άμεσο μέλλον!

Continue Reading

Trending