Connect with us

Συνεντεύξεις

Η φετινή τουριστική περίοδος απαιτεί δεξιότητες και αντανακλαστικά.

Οι σχεδιασμοί για τη φετινή  τουριστική περίοδο είναι περιορισμένοι και με πολλούς αστερίσκους. Υπάρχουν καλές ενδείξεις από τη Μεγάλη Βρετανία και το Ισραήλ, που προχωρούν με γοργούς ρυθμούς στους εμβολιασμούς, αλλά η αισιοδοξία των ανθρώπων του τουρισμού είναι περιορισμένη. 

Η Αθήνα ως προορισμός, εξακολουθεί να αντιστέκεται, να γοητεύει και να κερδίζει τους επισκέπτες της, οι οποίοι την συστήνουν ανεπιφύλακτα, παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία της νόσου covid-19, όπως προκύπτει από την 16η ετήσια Έρευνα «Περί ικανοποίησης ξενοδοχείων και απόδοσης ξενοδοχείων Αττικής 2019», τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάσθηκαν διαδικτυακά , στο πλαίσιο της 50ης Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης Μελών της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής και Αργοσαρωνικού.
Αξίζει να σημειωθεί πως για το 2020, παρά τις αντικειμενικές, οικονομικές και πρακτικές αντιξοότητες λόγω της πανδημίας covid-19, κρίθηκε σκόπιμο και ουσιαστικό για όλους τους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό της Αθήνας, η φετινή  Έρευνα “Ικανοποίησης Επισκεπτών και Απόδοσης Ξενοδοχείων” να διεξαχθεί κανονικά, στα εν λειτουργία ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης, προκειμένου να καταγράψουνε τα δεδομένα μιας αντικειμενικά ‘ιστορικής’ για τον διεθνή, τον ελληνικό και τον αθηναϊκό τουρισμό χρονιάς, μαζί με τις απόψεις και το προφίλ των πελατών στα ξενοδοχεία – εν μέσω πανδημίας.
Τα στοιχεία που προκύπτουν από τις απαντήσεις των επισκεπτών, μαζί με τα φετινά στοιχεία απόδοσης των ξενοδοχείων, είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα και απολύτως απαραίτητα για την αποτίμηση της κατάστασης και την εξαγωγή σωστών συμπερασμάτων.  
Η έρευνα διήρκησε από τον μήνα Αύγουστο έως και τον Οκτώβριο, δρομολογήθηκε νέος τρόπος συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων από τους ενοίκους των ξενοδοχείων (μέσω tablets και application),  τα φετινά ερωτηματολόγια επικαιροποιήθηκαν με ερωτήσεις σχετικές με τις συνθήκες – μέτρα – πρωτόκολλα ασφάλειας για τον covid -19, όπως άλλωστε επικαιροποιήθηκε  και το δείγμα των ξενοδοχείων που συμμετείχαν  – λόγω ανοιχτών και κλειστών ξενοδοχείων. 
 
* Το πλέον εντυπωσιακό στοιχείο που προέκυψε ήταν ότι το 43% των επισκεπτών που ήρθαν στην Αθήνα από ευρωπαϊκές αγορές (όπως Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία), δήλωσαν ότι την επέλεξαν συνειδητά, επειδή τη θεώρησαν ασφαλή προορισμό. Μεταξύ των επισκεπτών αναψυχής ηλικίας 18-25 ετών, αυτό το ποσοστό ήταν 60%.  Επιπλέον, οι αλλοδαποί επισκέπτες αισθάνθηκαν, με βαθμολογία 7,6 στα 10, ότι ήταν αρκετά καλά ενημερωμένοι για τα μέτρα Covid-19 της Ελλάδας.
 
* Η συστηματική προσπάθεια εφαρμογής μέτρων ασφαλούς διαμονής από τους ξενοδόχους της Αθήνας είχε ως αποτέλεσμα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες να νιώθουν πολύ ασφαλείς, στο ξενοδοχείο (βαθμολογώντας το με 8,9 και 9,2 αντίστοιχα).
 
*Οι επισκέπτες ήρθαν κυρίως για διακοπές (σε ποσοστό 75%) και αισθάνθηκαν ασφαλείς (βαθμολογία 8+) και στις διαδρομές τους στην πόλη. Επίσης, η συνολική εμπειρία τους στην πόλη δεν επηρεάστηκε ιδιαίτερα από τα μέτρα covid στα μάτια των αλλοδαπών τουριστών. Στην πραγματικότητα, ο συνολικός βαθμός ικανοποίησης αυξήθηκε από 8,1 το 2019 σε 8,2 το 2020. 
 
*Οι περισσότεροι επισκέπτες θα ξαναέρχονταν (σε ποσοστό 97%), αντιλαμβάνονται ότι έχουν να δουν πολλά περισσότερα (77%) και θα σύστηναν ανεπιφύλακτα (98%) την Αθήνα, δηλώνοντας απολύτως ευχαριστημένοι από την σχέση τιμής – ποιότητας.
 Οι αρνητικοί δείκτες , ωστόσο, αφορούν στα στοιχεία που περιγράφουν την «απόδοση» των αθηναϊκών ξενοδοχείων, όπου πέραν της ‘κάθετης  ελεύθερης  πτώσης’ σε ζήτηση, πληρότητα και σε όλα τα επί μέρους στοιχεία που εξετάζονται (μέση τιμή δωματίου, έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο κ.λπ.), είναι ορατές πλέον σοβαρές αλλαγές στο τουριστικό προφίλ της Αθήνας, σε αγορές, πελατεία, κ.ά. τομείς, στους οποίους η πόλη και η ξενοδοχία  βασίζονταν παραδοσιακά σε μεγάλο βαθμό, όπως:
α. Η απώλεια τουλάχιστον 700 εκ. ευρώ για τα ξενοδοχεία, κάτι που σίγουρα αναμένεται να επιδράσει στις επιχειρηματικές αποφάσεις και επενδύσεις,
β. Η ‘εξαφάνιση’ στην κυριολεξία των βασικών παραδοσιακών και μεγάλων αγορών της Αθήνας (Αμερική, Ασία κ.λπ. – όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο) 
γ. Η ‘εξαφάνιση’ (επίσης) του επαγγελματικού – συνεδριακού Τουρισμού, αλλά και της κρουαζιέρας.
Τα ως άνω φαινόμενα (οικονομικές απώλειες, απώλειες αγορών και θεματικών δραστηριοτήτων) πιστεύουνε ότι θα έχουν διάρκεια και πολύ σοβαρές συνέπειες, καθώς όχι απλώς επηρεάζονται αλλά και καθορίζονται από τον παράγοντα ‘υγεία’ / covid και τα όποια μέτρα  και κανόνες (lockdown, εμβόλια, υγειονομικά πρωτόκολλα, πιστοποιητικά ελεύθερης διακίνησης κ.ά.) θεσπίζουν όχι μόνο η Ελλάδα, αλλά και όλες οι χώρες από τις οποίες δεχόμαστε επισκέπτες.
 
Όπως δήλωσε η Πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ κυρία Λαμπρινή Καρανάσιου Ζούλοβιτς, « είναι αναγκαίο να μελετήσουμε πολύ προσεκτικά όλα τα νέα δεδομένα και στοιχεία που προκύπτουν, όχι μόνο από την έρευνα της ΕΞΑΑΑ αλλά και από όλες τις έρευνες που διεξήχθησαν από τους φορείς του Τουρισμού κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 με αντικειμενικότητα, καθώς θα χρειαστεί να συνθέσουμε τα συμπεράσματά τους και να λάβουμε υπόψη μας την πραγματική εικόνα, η οποία και θα καθορίσει τις όποιες κινήσεις, επιλογές  και στρατηγικές αποφάσεις μας για το μέλλον.  
Όλοι οι φορείς πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και με αισιοδοξία παρά τις αντίξοες συνθήκες με ένα νέο όραμα: Μια νέα Ελλάδα και μια καινούργια Αθήνα, που θα ‘αναδυθεί’ στα μάτια των επισκεπτών μας. Και θα πρέπει να συνεργαστούμε γι’ αυτό, ξεκινώντας από το χτες και από το σήμερα, για το φετινό καλοκαίρι αλλά και για την «επόμενη ημέρα»  στον αθηναϊκό, στον ελληνικό και στον  διεθνή τουρισμό

Ο Γενικός Γραμματέας της ΕΞΑΑΑ κ. Ευγένιος Βασιλικός, επεσήμανε  πως «ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας περισσότερο απ’ οποιαδήποτε άλλη φορά καλούνται να συνεργαστούν, να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να επιλύσουν τα πολύ σοβαρά προβλήματα που προκύπτουν για το τουριστικό και οικονομικό μέλλον της χώρας και της Αθήνας ειδικά, υποστηρίζοντας ουσιαστικά τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους στην ξενοδοχία και στον Τουρισμό.» 

Τη συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ, ενόψει της ΙΤΒ 2021, επικύρωσαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του Οργανισμού. 

Στόχος της συμφωνίας, αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στην γερμανική και την διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021. Η συνεργασία των δύο φορέων, που θα υλοποιηθεί αρχικά στην διεθνή τουριστική  έκθεση ITB Βερολίνου, φέτος πραγματοποιείται σε  ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021.

Η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία.

Η χώρα μας καλείται να ανταπεξέλθει στα νέα  δεδομένα του τουρισμού με ασφάλεια και επιτυχία.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος 

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη

Η διακοπή των σχολικών υποχρεώσεων της Μαρίνας Προκοϊωσήφη την οδήγησαν στον χώρο της εστίασης και πιο συγκεκριμένα στην Αγγλία. Ωστόσο, η παράλληλη ενασχόλησή της με το διαδίκτυο και το marketing της έδωσαν την ευκαιρία να εργαστεί ως manager αλλά και το έναυσμα να αναπτύξει ένα καινοτόμο λογισμικό για εστιατόρια, το Dinerly.

Κυρία Μαρίνα Προκοϊωσήφη, μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για τις σπουδές και την πορεία σας μέχρι τώρα;

Ευτυχώς οι σπουδές μου κόπηκαν στην πρώτη λυκείου του ΕΠΑΛ Ιεράπετρας στην Κρήτη, και λέω ευτυχώς διότι αν τις είχα συνεχίσει, ίσως να μην βρισκόμουν εδώ σήμερα. Οι βαθμοί μου ήταν τόσο χαμηλοί, που κάθε χρόνος υπήρχε κίνδυνος να επαναλάβω την ίδια χρονιά. Όπως έλεγαν και οι καθηγητές, μπορούσα να τα πάω καλύτερα, αλλά δεν υπήρχε ενδιαφέρoν από μεριάς μου. Βέβαια, παρόλο που δεν είχα ενδιαφέρον στο σχολείο, με ενδιέφεραν πολύ οι υπολογιστές, πως λειτουργούν και πως λειτουργούν τα λογισμικά τους.
Η πορεία μου μετά με έφερε στην Αγγλία με την μητέρα μου για αρχή, διότι ο πατέρας μου δεν είχε ακόμα ελληνικά χαρτιά, όπου ξεκίνησα να δουλεύω ως σερβιτόρα στα 16 μου. Παρόλο τον ρόλο μου στην εστίαση, στον ελεύθερο μου χρόνο πάντα έψαχνα και μάθαινα είτε για ιστοσελίδες, είτε για μάρκετινγκ, είτε για οτιδήποτε έχει να κάνει με το διαδίκτυο.

Έτσι λοιπόν μια μέρα, αποφάσισα να κάνω αίτηση για μια θέση εκπαιδευόμενης σε γραφείο μάρκετινγκ, για να επεκτείνω την γνώση μου πάνω στο μάρκετινγκ. Πήρα την δουλειά, και παράλληλα δούλευα ως σερβιτόρα για να καταφέρω να πληρώνω τους λογαριασμούς μου. Μετά από 1,5 χρόνο, επέστρεψα στην εστίαση σε ρόλο μάνατζερ εστιατορίου, διότι κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να ζήσω χωρίς την αδρεναλίνη του εστιατορίου στην ζωή μου. Η ζωή του γραφείου δεν ήταν για έμενα. Μετά από μερικούς μήνες στο εστιατόριο όμως, μου ήρθε μια ιδέα για ένα λογισμικό που θα μπορούσε να βοηθήσει το εστιατόριο στο οποίο εργαζόμουν, και ξεκίνησα με με τον πρώην συνεργάτη μου, Bhupendra Singh από την εταιρεία μάρκετινγκ να το χτίζουμε μαζί. Έτσι ξεκίνησε το Dinerly.


Ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Όταν γύρισα πίσω στην εστίαση, και με ότι είχα μάθει για το μάρκετινγκ και τις ιστοσελίδες στην εταιρεία που δούλευα προηγουμένως, μπόρεσα να δω το εστιατόριο με άλλο μάτι. Πάνω από όλα, καταλάβαινα καλύτερα πως λειτουργούν οι διαδικτυακές εταιρείες στον χώρο της εστίασης. Έτσι λοιπόν, όταν έμαθα τα γιγάντια ποσά που πλήρωνε ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου σε εταιρείες διαδικτυακών κρατήσεων, παραγγελιών, και για την ιστοσελίδα του σοκαρίστηκα. Ήμουν σίγουρη ότι υπήρχε καλύτερος τρόπος και πολύ πιο οικονομικός, να μπορέσουμε να παίρνουμε κρατήσεις, παραγγελίες και να κάνουμε μάρκετινγκ μέσω της ιστοσελίδας μας. Προς μεγάλη μου έκπληξη, δεν μπορούσα να βρω μια εταιρεία που τα έκανε όλα αυτά, αυτόματα και εύκολα για τα εστιατόρια. Έτσι λοιπόν, με την γνώση μου στον τομέα της εστίασης, ήθελα να δημιουργήσω ένα σύστημα για το εστιατόριο στο οποίο εργαζόμουν με ότι χρειάζεται ο ιδιοκτήτης για να τρέχει το εστιατόριο του στον “αυτόματο” και πιο οικονομικά. Η έμπνευση και η σπίθα της ιδέα δεν δημιουργήθηκε για να ξεκινήσουμε επιχείρηση, αλλά για να βοηθήσουμε το μαγαζί στο οποίο δούλευα, όταν μετά από αρκετούς μήνες όμως φτάσαμε στα 10 εστιατόρια, τότε ξεκινήσαμε να παίρνουμε πιο σοβαρά το Dinerly.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να έχουν συγκέντρωση και υπομονή στον στόχο τους, οι πιθανότητες επιτυχίας αυξάνονται κάθε μέρα, μήνα και χρόνο που περνάει, ειδικά όταν συνεχώς βελτιώνεις και τον εαυτό σου και την επιχείρηση σου. Θυμάμαι στην αρχή ήθελα να τα κάνω όλα και νόμιζα ότι θα μπορώ να κάνω 2-3 δουλειές μαζί και 2 επιχειρήσεις ταυτόχρονα. Όλοι με συμβούλευαν ότι αν απλωθώ πολύ, σε πολλά πράγματα το μόνο που θα καταφέρω θα είναι να βάζω 20% προσπάθειας σε 5 πράγματα αντί 100% σε ένα. Είχαν απόλυτο δίκιο, είδα την μεγαλύτερη διαφορά όταν έβγαλα όλους τους αντιπερισπασμούς και συγκεντρώθηκα πλήρως σε ένα στόχο. Επίσης όταν βλέπουν όλους να τα πάνε τέλεια και επιχειρήσεις να εκτοξεύονται από την μία μέρα στην άλλη, να γνωρίζουν ότι πίσω από την επιτυχία της μιας μέρα μπορεί να κρύβονται 7 χρόνια σκληρής δουλειάς με μηδέν αναγνώριση.

Δεν είναι όλα όπως φαίνονται, και ότι για να πετύχει μια επιχείρηση πραγματικά συνήθως χρειάζεται τουλάχιστον 3 χρόνια συνεχείς περιποίησης για να κάνει τα πρώτα της βήματα. Επίσης, ως επιχειρηματίες, νομίζω είναι σημαντικό να είναι πάντα σε εγρήγορση. Μια καινούργια επιχείρηση μερικές φορές πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση γρήγορα και να δοκιμάσει καινούργια πράγματα μέχρι να βρει αυτό που δουλεύει καλύτερα για αυτήν. Με συγκέντρωση, υπομονή, εγρήγορση και συνεχή βελτίωση, η επιτυχία είναι σχεδόν σίγουρη.


Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;

Με εμπνέουν πολλά άτομα που δημιουργούν προϊόντα που λατρεύω, και θαυμάζω πολλά στοιχεία τους ανάλογα την επιχείρηση. Για παράδειγμα, θαυμάζω την δημιουργό του Canva, Melanie Perkins για την απίστευτη εκτέλεση της ιδέας της, και το ότι άλλαξε ολόκληρο τον τομέα του graphic design, δίνοντας την δυνατότητα σε κάποιον που δεν γνωρίζει από σχεδιασμό να φτιάξει κάτι που είναι όμορφο με μόλις λίγα κλίκ. Θαυμάζω τον Mark Zuckerberg δημιουργό του Facebook όχι απλά για το ότι δημιούργησε το νούμερο ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και για το γεγονός ότι αναγνώρισε την επιτυχία του Instagram και του WhatsApp και εξαγόρασε τις εταιρείες που θα είναι οι διάδοχοι του Facebook όταν το Facebook δεν θα είναι πια το νούμερο ένα. Επίσης, θα θαυμάζω πάνω από όλα ότι κατάφερε να διευθύνει αυτούς τους τρεις κολοσσούς κρατώντας τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας του.

Με εμπνέουν επίσης ο Alex και Leila Hormozi για την ικανότητα τους να αναλύουν πολύπλοκα επιχειρηματικά μαθήματα σε απλές συμβουλές για νέους επιχειρηματίες.Μου αρέσει γενικά να παίρνουν τα καλύτερα κομμάτια από πολλούς επιχειρηματίες και να τα εφαρμόζω στην επιχείρηση μου.


Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

“Υπάρχει πάντα κατάρα στην ευλογία και ευλογία στην κατάρα” – Lewis Mocker

Αυτή η φράση με βοηθάει να τα βλέπω όλα πιο ήρεμα, και να γνωρίζω ότι όλα τα καλά μπορεί να κρύβουν κακό και όλα τα κακά μπορεί να κρύβουν καλό. Με αυτόν τον τρόπο έχω πάντα το κουράγιο ότι οτιδήποτε συμβεί, είτε καλό, είτε κακό, γίνεται για κάποιο λόγο και πάντα μπορώ να μάθω κάτι από αυτό. Επίσης μου δίνει έμπνευση ότι παρόλο κάτι μπορεί να φαίνεται αρνητικό σήμερα, σε 2 χρόνια να είναι πραγματικά θετικό.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;

Θέλουμε να φτάσουμε τα 1000 εστιατόρια μέχρι το 2025 και να δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερα προϊόντα που κάνουν την διοίκηση του εστιατορίου πιο εύκολη για τους ιδιοκτήτες. Πάνω από όλα, θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερα μαγαζιά εστίασης να αυξήσουν την κερδοφορία τους, και να μπορέσουν να προσφέρουν το φαγητό τους πιο οικονομικά στον καταναλωτή. Το οποίο έχουμε καταφέρει ήδη να το κάνουμε στην Αγγλία με πάρα πολλά εστιατόρια, με το Dinerly.

Μαρίνα Προκοϊωσήφη

Co-founder Dinerly


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα

Η κυρία Πατέρα Μαριλένα έχει σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων και έχει εκπαιδευτεί στο Styling – Ενδυματολόγία καθώς και στα Ναυτιλιακά. Έχει προϋπηρεσία 10 χρόνια στον χώρο της μόδας και ειδικότερα ως Visual Merchandiser και Fashion and Content Specialist (όμιλος AXF SA) και 5 χρόνια στα Ναυτιλιακά όπου ξεκίνησε ως PA και εξελίχθηκε σε Operations and Crew Assistant.


Κυρία Μαριλένα Πατέρα, μπορείτε να μας πείτε ποια η έμπνευση πίσω από αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;

Απο μικρή είχα εντοπίσει ότι δεν μπορώ να λειτουργήσω μέσα σε έναν ανοργάνωτο χώρο. Ξεκινώντας ως Visual merchandiser επηρεάστηκα και ξεκίνησα να οργανώνω την ντουλάπα μου με βάση το είδος, το χρώμα και να βρίσκω λειτουργικές λύσεις για να βρίσκω εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνω. Αυτό άλλαξε την καθημερινότητα μου. Έτσι το 2011 σκέφτηκα να ξεκινήσω μια υπηρεσία styling και οργάνωσης ντουλάπας. Μετά ήρθε η οικονομική κρίση και αποφάσισα να μεταπηδήσω στον κλάδο της Ναυτιλίας για ασφάλεια. Εκεί έμαθα πολλά γύρω από την οργάνωση γραφείου, την αρχειοθέτηση τόσο σε hard copies όσο και digital.

Όλα τα παραπάνω με οδήγησαν το 2018 να επικοινωνήσω με κάποιον marketer για να μοιραστώ την ιδέα που είχα προ κρίσης. Τότε έμαθα για τους Professional Organizers που διέπρεπαν στο εξωτερικό. Είδα τις σειρές Tidying Up και The Home Edit και έτσι δημιουργήθηκε το πρώτο μου brand, το Walking Closet. Το 2019, λάνσαρα το The Tidy Guru αναλαμβάνοντας πλέον την οργάνωση όχι μόνο ντουλαπών αλλά και ολόκληρου του σπιτιού ενώ λανσάραμε και B2B υπηρεσίες οργάνωσης αλλά και training.


Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;

Να ρισκάρουν, να μην φοβηθούν και να βρουν ανθρώπους στο περιβάλλον τους που να μπορούν να τους καθοδηγήσουν από την εμπειρία τους για τα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνουν. Όλοι μας έχουμε ανθρώπους από την οικογένεια μας ή φίλους που θαυμάζουμε για ότι έχουν πετύχει και αυτοί μπορούν να είναι οι πρώτοι μας μέντορες. Επίσης είναι σημαντικό να αναγνωρίζεις μέχρι που μπορείς να φτάσεις και ποια γνώση έχεις! Ότι δεν γνωρίζεις καλό είναι να ζητάς την συμβουλή ειδικών.


Πιστεύετε πως η επιχείρηση σας ανταποκρίνεται κατα βάση σε γυναικείο κοινό;

Οι υπηρεσίες οργάνωσης απευθύνονται τόσο σε γυναίκες όσο και άντρες, ιδιώτες ή επαγγελματίες. Μέχρι σήμερα τα ποσοστά μεταξύ γυναικών και αντρών πελατών είναι 70 – 30. Θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει γιατί στην Ελλάδα υπεύθυνες για τα περισσότερα νοικοκυριά είναι οι γυναίκες, πράγμα που βλέπω ότι σταδιακά πάει να αλλάξει. Επίσης παρατηρώ ότι οι γυναίκες τείνουν να είναι περισσότερο συγκεντρωτικές αλλά και συναισθηματικές με τα αντικείμενα, έτσι χρειάζονται μεγαλύτερη βοήθεια τόσο στο να ξεκαθαρίσουν και να αποχωριστούν πράγματα όσο και στο να οργανώσουν το χώρο τους.

Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;

Η φράση που μου δίνει κουράγιο είναι σίγουρα η φράση “Η υπομονή είναι αρετή”. Δεν θα μπορούσα να κάνω αυτό το επάγγελμα αν δεν είχα υπομονή. Η έμπνευση μου όμως, όπως λέει και το tag line του The Tidy Guru, κρύβεται στην φράση “an organized space leads to a happy face”, δηλαδή ένας οργανωμένος χώρος μπορεί να μας κάνει να χαμογελάμε! Συνεχίζω να κάνω αυτό που κάνω γιατί η μεγαλύτερη ανταμοιβή μου είναι το χαμόγελο στο πρόσωπο των πελατών μου όταν βλέπουν τον χώρο τους οργανωμένο και τα λόγια ευγνωμοσύνης όταν επικοινωνούμε και πάλι, μετά από καιρό, για την αλλαγή που βλέπουν στην ζωή τους.


Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Το όραμα μου είναι η ολιστική προσέγγιση της οργάνωσης τόσο από την πλευρά της υπηρεσίας όσο και από την πλευρά του προϊόντος. Στόχος μου είναι σύντομα, ο πελάτης να μπορεί μέσω του thetidyguru.gr να μπορεί να επιλέξει τον κατάλληλο επαγγελματία αλλά και να βρει τα κατάλληλα εργαλεία για να οργανώσει τον χώρο του.

Πατέρα Μαριλένα – The Tidy Guru
Professional Organizer / Επαγγελματίας Οργάνωσης


Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου

Το Stefmagnet μία καινοτόμος ευρεσιτεχνία, αλλάζει τον τρόπο που χρησιμοποιεί κανείς τα γυαλιά του, δημιουργώντας ένα άνετο θυλάκι που λειτουργεί ως κούμπωμα ή κουμπί εκεί που δεν υπάρχει. Με τη βοήθεια των μαγνητών, τα γυαλιά ή και τα ακουστικά παραμένουν ασφαλή, ακόμη και κατά τη διάρκεια δραστηριοτήτων. Επίσης χρησιμοποιείται για να σταθεροποιηθούν φουλάρια, μαντήλια χωρίς αντιαισθητικού κόμπους. Ακόμα και η γραβάτα. Είναι εύκολο στο να μαγνητίσει κανείς καρφίτσες, πρόκες και να τις έχει πάνω του όταν χρειαστεί, ή ενδεχομένως κάποιο μαχαίρι ή ψαλίδι το οποίο είναι πιο εύκολο να υπάρχει πάνω του, αντί να το ακουμπήσουμε γύρω του ενώ δουλεύει. Είναι λοιπόν ένα αξεσουάρ που μαζί του η καθημερινότητα απλοποιείται!
Η σκέψη κατα τη σχεδίαση του προϊόντος ήταν ο σημερινός πολυάσχολος άνθρωπος που με ένα αξεσουάρ μόλις τρεισήμισι εκατοστών κάνει πολύ πιο εύκολη την ζωή του.

Στεφανία Φράρου

Δημιουργός StefMagnet


Παρουσίαση από την ομάδα του BusinessWoman

Continue Reading

Trending