Επιχειρηματικότητα
Η MANDYNAMIC ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ 1ο MD FORUM

Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το πρώτο MD Forum, που διοργανώθηκε από την MANDYNAMIC στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, την Πέμπτη, 15/12/2022, με θέμα «Εργασία Χωρίς Δουλειά», Ο ρόλος της MANDYNAMIC στην εύρεση και διατήρηση ταλαντούχου προσωπικού στην Ελλάδα. Εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας, του ΕΦΚΑ και του ΣΕΠΕ, τίμησαν την εταιρεία με την παρουσία τους και αντάλλαξαν απόψεις για το μείζον αυτό θέμα.
O Πρόεδρος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Πέτρος Νίκου, ευχαρίστησε θερμά τους εκλεκτούς ομιλητές και προσκεκλημένους της εκδήλωσης και τόνισε: «Το πρώτο MD Forum είναι πραγματικότητα. Ευελπιστούμε ότι θα γίνει θεσμός και θα αποτελέσει ένα βήμα για την ουσιαστική συζήτηση των θεμάτων που απασχολούν την αγορά εργασίας. Η συμβολή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προς αυτήν την κατεύθυνση και ειδικότερα του Υπουργού, κου. Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος είναι ο αρχιτέκτονας του ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, είναι ιδιαίτερα σημαντική. Με αυτού του είδους τις μεταρρυθμίσεις είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι και βέβαιοι ότι θα επιφέρουν αποτελεσματικές λύσεις στα ζητήματα που απασχολούν την αγορά εργασίας».
Ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Ιωάννης Μπουζούρης, παρουσίασε, βάσει μελέτης της εταιρείας, την εξέλιξη του περιβάλλοντος εργασίας και τα χαρακτηριστικά των νέων εργαζομένων. Στο περιβάλλον που διαμορφώνεται στη μετά-covid εποχή, το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό επιθυμεί να επιλέγει ωράριο εργασίας σύμφωνα με τις ανάγκες του, προτιμά την εξ αποστάσεως εργασία, κάνει χρήση πολλαπλών εργαλείων επικοινωνίας, επιμορφώνεται διαρκώς και αναζητά προσαρμοστικότητα και γρήγορη εξέλιξη.

Η εταιρεία συνέβαλε σημαντικά στη μείωση της ανεργίας, προσφέροντας σε νέους και ανέργους την ευκαιρία να εισέλθουν στην αγορά εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, 10.000 νέοι – άνεργοι, από τους συνολικά 45.000 εργαζόμενους, ξεκίνησαν την καριέρα τους, έλαβαν δηλαδή το πρώτο τους ένσημο, μέσω της MANDYNAMIC. «Σε όλους αυτούς τους εργαζόμενους δόθηκε η απαραίτητη εμπειρία και προϋπηρεσία, ώστε να καταφέρουν να ενταχθούν ομαλά στο δυναμικό της εκάστοτε επιχείρησης. Είναι σημαντικό ότι τo 67% του συνολικού αριθμού των εργαζομένων μας απορροφήθηκε μόνιμα στην αγορά εργασίας», τόνισε ο κ. Μπουζούρης. Το Α’ εξάμηνο του 2022 η εταιρεία ξεπέρασε τις 9.000 προσλήψεις, ενώ το Β΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υπερβεί τις 10.000.
Όσον αφορά στο μείζον θέμα της μεγάλης φυγής των ταλέντων προς το εξωτερικό, η MANDYNAMIC ανέπτυξε τεχνικές και μεθόδους, οι οποίες συνέβαλαν στην αντιστροφή του φαινομένου. Ανέδειξε την πραγματική κλίση των εργαζομένων, με αποτέλεσμα να απασχολούνται σε θέσεις εργασίας που πραγματικά τους ενδιαφέρουν και τους έδωσαν πρόσφορο έδαφος για να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία παρουσίασε 7 βασικές τάσεις και πρακτικές που συμβάλουν στη διατήρηση των ταλέντων στη χώρα μας, που είναι: η προσαρμοστικότητα, η ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, η αποδοχή και οι ίσες ευκαιρίες, ο ανθρώπινος παράγοντας, η κατανόηση της νέας γενιάς εργαζομένων (Gen Ζ), η καλή εταιρική φήμη και οι δίκαιες αμοιβές.
Στην πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση του πάνελ, που συντόνισε κ. Ιορδάνης Χασαπόπουλος, δημοσιογράφος του Mega Channel, συμμετείχαν εκπρόσωποι σημαντικών φορέων, της Ε.Σ.Ε.Ε., υπό την αιγίδα της οποίας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, του Υπουργείου Εργασίας, του ΣΕΒ, του Ε.Ε.Α. και της ΠΟΕΣΕ. Η συζήτηση κάλυψε τρεις άξονες: 1. Δε βρίσκω εργασία, δε βρίσκω στελέχη, 2. Ο ρόλος των εταιρειών Στελέχωσης Επιχειρήσεων και 3. Η διατήρηση ταλέντων.
Ο κ. Γ. Καρανίκας, Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.), υπογράμμισε: «Παρακολουθώ την αγορά εργασίας τα τελευταία 40 χρόνια και θεωρώ ότι βασικοί λόγοι που μας έχουν οδηγήσει στη σημερινή δυσκολία εύρεσης προσωπικού είναι το δημογραφικό, η αναντιστοιχία των προσόντων και των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας, η έλλειψη πληροφόρησης, καθώς και το brain drain, το οποίο όπως φαίνεται παρουσιάζει μία σχετική επιβράδυνση. Ο ρόλος της MANDYNAMIC, και γενικότερα των εταιρειών στελέχωσης επιχειρήσεων, είναι καίριος, καθώς έχουν τη γνώση και μπορούν να λειτουργήσουν ως hub μεταξύ επιχειρήσεων και εργαζομένων».
Ο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α), σχολίασε: «Η MANDYNAMIC έρχεται να καλύψει μία σημαντική ανάγκη, καθώς το ταλέντο, όσο καλό και να είναι, χρειάζεται εκπαίδευση και συνεργασία της παιδείας με την αγορά εργασίας. Με την ανεργία να βρίσκεται στο 12%, το 98% των επιχειρήσεων σε βασικούς κλάδους της οικονομίας δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό. Επικροτούμε την αμοιβή από την εργασία και όχι από την ανεργία. Εκπροσωπώντας 140.000 επιχειρήσεις, είμαστε υπέρ των αξιοπρεπών μισθών, αλλά αναμένουμε να γίνουν κινήσεις από την Πολιτεία για την άρση κάποιων βαρών, των τελευταίων 13 ετών που σημαδεύτηκαν από μνημόνια, πανδημία και ενεργειακό, με κυριότερο το μη μισθολογικό κόστος».

Στη συνέχεια, ο κ. Ι. Δαβερώνης, Γεν. Γραμματέας της ΠΟΕΣΕ και Πρόεδρος της Ένωσης Εστιατορίων Αττικής, σημείωσε: «Η εστίαση αποτελεί έναν δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο και χρειάζεται συνεχή υποστήριξη, με 80.000 επιχειρήσεις και 350.000 εργαζόμενους. Μαζί με τον τουρισμό αποτελούν τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Στην εστίαση, υπάρχει ανάγκη να εκπαιδευτεί το προσωπικό και η απασχόλησή του στον κλάδο να είναι από επιλογή και όχι από ανάγκη. Η εποχικότητα δε βοηθάει στην διατήρηση των ταλέντων στην εστίαση, οπότε η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου θα μπορούσε να λειτουργήσει επικουρικά».
Ο κ. Χρήστος Ιωάννου, Διευθυντής του Τομέα Απασχόλησης και Αγοράς Εργασίας του ΣΕΒ, πρόσθεσε: «Επικροτώ τα συμπεράσματα της μελέτης της MANDYNAMIC, καθώς απεικονίζουν επακριβώς τις τάσεις στην αγορά εργασίας. Η Ελλάδα πρέπει να επιλύσει τα ζητήματα της παιδείας και της εκπαίδευσης, της λειτουργίας της αγοράς εργασίας, και του μη μισθολογικού κόστους. Εφόσον ρυθμιστούν τα ανωτέρω, το ταλέντο θα μείνει στη χώρα μας, γιατί το προσελκύει ο τρόπος ζωής. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα θετικό ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει τα τελευταία χρόνια, καθώς πραγματοποιούνται επενδύσεις, δημιουργούνται start-ups, όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και αποκεντρωμένα».
Τέλος, ο κ. Κωνσταντίνος Αγραπιδάς, Γενικός Διευθυντής Εργασιακών Σχέσεων, Υγείας, Ασφάλειας & Ένταξης στην Εργασία, Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου, σχολίασε: «Στην εργασία συντελούνται τεράστιες αλλαγές, με νέα δεδομένα, καθώς σε μικρό χρονικό διάστημα, λόγω της πανδημίας, πραγματοποιήθηκε μία ποιοτική αλλαγή και στροφή σε νέες τεχνολογίες από το Υπουργείο Εργασίας. Η λειτουργία των εταιρειών στελέχωσης επιχειρήσεων ρυθμίστηκε στην Ελλάδα το 2001 και κατοχυρώθηκε από το Ευρωπαϊκό δίκαιο με την Οδηγία 104/2008. Τα δικαιώματα των εργαζομένων προστατεύονται με ίση μεταχείριση και οι εταιρείες, όπως η MANDYNAMIC, παρέχουν εγγυήσεις και αναγνωρίζονται ως άμεσος εργοδότης. Τέλος, σύμφωνα με τον American Staffing Association, η εξέλιξη της προσωρινής απασχόλησης είναι δείκτης και προπομπός για την πορεία της οικονομίας και του ΑΕΠ».
Επιχειρηματικότητα
5 + 1 TIPS…. Ορθής Επικοινωνίας!

BUSINESS COMMUNICATION
5 + 1 TIPS…. ΟΡΘΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!
Είναι γνωστό πως η Επικοινωνία αποτελεί μέσο επαφής και διάδοσης μηνυμάτων μεταξύ των ανθρώπων σε προσωπικό, οικογενειακό, κοινωνικό και φυσικά επαγγελματικό επίπεδο. Στον τομέα του «Επιχειρείν», ο ρόλος της Επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη διαμόρφωση της εικόνας μιας επιχείρησης και την προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών της στον αποδέκτη, που δεν είναι άλλος από τον πελάτη- καταναλωτή.
Ο ρόλος του στελέχους Επικοινωνίας έγκειται ακριβώς στην ικανότητα του να διοχετεύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην αγορά τα μηνύματα εκείνα που θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον του ευρύ κοινού -καταναλωτών για την επιχείρηση που εκπροσωπεί.
Αυτή η μορφή επικοινωνίας διαφοροποιείται ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησης, (εμπορική, τουριστική κ.α.),αποτελεί αντικείμενο σπουδών, ενώ απαιτεί ειδικές γνώσεις και τεχνικές.
Υπάρχουν αρκετοί κανόνες επικοινωνίας που χαρακτηρίζουν έναν επιτυχημένο επικοινωνιολόγο, ωστόσο θα αναφερθούμε στους σημαντικότερους από αυτούς.
- Η γνώση του αντικειμένου που προωθούμε αποτελεί τη βάση για τη σωστή μετάδοση του μηνύματος. Γνωρίζουμε με λεπτομέρειες το προϊόν-υπηρεσία και με τη σωστή τοποθέτηση και χρήση φωνής μεταφέρουμε στο συνομιλητή μας τους λόγους που θα τον κάνουν να το επιλέξει.
- Ο τρόπος που θα ξεκινήσουμε μια συζήτηση σε προσωπική επαφή με τον υποψήφιο καταναλωτή παίζει σημαντικό ρόλο για την έκβαση του ποθητού αποτελέσματος, που είναι η αποδοχή του μηνύματος. Κάνουμε πάντοτε ερωτήσεις που προωθούν τη συζήτηση.
- Το ότι είμαστε γνώστες του αντικειμένου της επικοινωνίας δε σημαίνει ότι μιλάμε ακατάπαυστα ή ότι διακόπτουμε το συνομιλητή μας σε τυχόν ερωτήσεις του. Πάνω από όλα, οφείλουμε να ακούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του.
- Οι ασκήσεις άρθρωσης βοηθούν σημαντικά στο να γίνουμε κατανοητοί από το συνομιλητή μας. Καθαρή προφορά, λέξεις κλειδιά, χροιά οικειότητας και στάση σώματος αποτελούν μερικά μονάχα από τα σημεία που οφείλουμε να εστιάσουμε κατά τη προετοιμασία μιας εταιρικής παρουσίασης σε μεμονωμένο υποψήφιο καταναλωτή ή ομάδα.
- Φυσικά, τόσο στην απευθείας όσο και στη γραπτή επικοινωνία δεν παραλείπουμε ποτέ να παραθέτουμε διάφορες εναλλακτικές προτάσεις που θα καταστήσουν το προϊόν που προωθούμε αναγκαίο και ανταγωνιστικό.
Σε περίπτωση που οι βασικοί κανόνες αποτελούν αρχή σε κάθε μας επαγγελματική επικοινωνία και επιθυμούμε να γνωρίζουμε ποιο είναι το μυστικό που θα μας οδηγήσει στο τελικό αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η επιλογή της υπηρεσίας ή του προϊόντος της επιχείρησης μας, να θυμόμαστε το εξής: Η επικοινωνία σε επαγγελματικό επίπεδο δε διαφέρει και πολύ από την καθημερινή επικοινωνία που έχουμε με ένα οικείο πρόσωπο που το εκτιμάμε και το σεβόμαστε. Είμαστε ευγενικοί, χαλαροί, το ακούμε, η επαφή μας στηρίζεται στην αλληλοκατανόηση αλλά πάνω από όλα είμαστε…Εμείς!
Από την Έλενα Τζήκα | Σύμβουλο Επικοινωνίας
Προγράμματα
Προτεραιότητα του Επιμελητηρίου Αρκαδίας η ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας

«Το Επιμελητήριο Αρκαδίας με τη νέα του σύνθεση έχει ιδρύσει τμήμα γυναικείας και νεανικής επιχειρηματικότητας και ήδη έχει σχεδιάσει συγκεκριμένες δράσεις και έχει αναλάβει πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση» δήλωσε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής κατά τη διάρκεια της ανοιχτής δράσης του Συνεργατικού Χώρου Εργασίας Ark Coworking Space τη Δευτέρα.
Τη δεδομένη χρονική στιγμή, σύμφωνα με τον κ. Τρουπή, οι ευκαιρίες επιχειρηματικής ανάπτυξης είναι πολλές και σημαντικές, ειδικά λόγω των προσκλήσεων επιχειρηματικότητας στο πλαίσιο του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης και για το σκοπό αυτό το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα για την ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου.

Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου αναφέρθηκε επίσης σε μια πολύ σημαντική κατάκτηση για την Αρκαδία και την Περιφέρεια Πελοποννήσου, τη δημιουργία γραφείου του ΕΦΕΠΑΕ, του φορέα αξιολόγησης και ελέγχου των επιχορηγούμενων επενδυτικών σχεδίων, στους χώρους του Επιμελητηρίου Αρκαδίας. «Η επιτυχία αυτή είναι προϊόν συνεργασίας με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Δημήτριο Πτωχό και τους υπόλοιπους Προέδρους των Επιμελητηρίων. Και είναι βέβαιο ότι θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε καλύτερα και πιο άμεσα τις επιχειρήσεις της Πελοποννήσου».
Ο κ. Τρουπής χαρακτήρισε τέλος το Ark ένα φιλόξενο χώρο με σημαντική ήδη δραστηριότητα στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας και την ανάδειξή της. Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει το συγκεκριμένο χώρο και τις επιχειρήσεις που έχουν ήδη ενταχθεί στο πρόγραμμα φιλοξενίας του.
Κεντρικό ρόλο στην ανοιχτή δράση αυτή είχαν τα μέλη του τμήματος γυναικείας επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου η Αν. Πρόεδρος του Τμήματος Μεταποίησης κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, η κα Άννα Γαβρήλου και η κα. Ματίνα Παράσχου.

Η κα Γαβρήλου στην τοποθέτησή της σημείωσε τους πολυδιάστατους ρόλους που καλούνται να εξυπηρετήσουν οι γυναίκες και την υστέρηση που παρουσιάζουν, σύμφωνα με στατιστικά δεδομένα, στο επιχειρείν. Τόνισε ωστόσο την ικανοποίησή της για τη διαπίστωση ότι η συνθήκη αυτή δείχνει να αλλάζει τα τελευταία χρόνια και πρόσθεσε ότι το Επιμελητήριο Αρκαδίας έχει στοχεύσει στρατηγικά στην περαιτέρω ενίσχυσή της γυναικείας επιχειρηματικότητας.
Η κα Παράσχου, η οποία είναι παράλληλα Πρόεδρος του ΔΣ της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας «Αγαπήνωρ» από την πλευρά της, αναφέρθηκε στο δύσκολο ανταγωνισμό που συνάντησε όταν δραστηριοποιήθηκε επιχειρηματικά σε έναν «ανδροκρατούμενο» επαγγελματικό χώρο. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου Αρκαδίας που στοχεύουν στην ενίσχυση της γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Ειδικότερα, επισήμανε τα επιμορφωτικά σεμινάρια σε τομείς όπως το marketing, η ψηφιακή τεχνολογία και η χρηματοοικονομική διαχείριση κ.α. Παράλληλα, υπογράμμισε τις συνεχείς παρεμβάσεις του Επιμελητηρίου προς τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να αναπτυχθούν ειδικά προγράμματα που θα στηρίξουν τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Τέλος, αναφέρθηκε στην ανάγκη για δικτύωση των γυναικών επιχειρηματιών, ώστε να ενισχυθούν οι συνεργασίες και οι επαφές μεταξύ τους.
Η κα Παρασκευοπούλου – Σύριου τέλος, η οποία είναι παράλληλα Γενική Γραμματέας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Τρίπολης, αναφέρθηκε στο γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες στη ΒΙ.ΠΕ. Τρίπολης είναι μειοψηφία. Σημείωσε βέβαια ότι πολλές γυναίκες πλέον βγαίνουν μπροστά και αναλαμβάνουν ρόλους και πρωτοβουλίες κάτι που μέχρι σήμερα δεν ήταν αναμενόμενο.
Προγράμματα
Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στηρίζει την Καινοτομία και την Περιβαλλοντική Συνείδηση

Με συνέπεια στον ρόλο του ως φορέας ανάπτυξης, καινοτομίας και κοινωνικής ευθύνης, το Επιμελητήριο Αρκαδίας έδωσε το «παρών» σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με επίκεντρο την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και την περιβαλλοντική παιδεία.
Regional Growth Conference στην Πάτρα
Με ενεργό και ουσιαστικό ρόλο συμμετείχαν τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στο κορυφαίο φόρουμ για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, το Regional Growth Conference (RGC 2025), το οποίο διεξήχθη στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, με συνδιοργανωτή το ίδιο το Πανεπιστήμιο.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Αχαϊκή Επιμελητηριακή Ανάπτυξη (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ) πραγματοποίησε workshop για τον ρόλο των αναπτυξιακών Εταιρειών ως βασικοί μοχλοί τοπικής και περιφερειακής αναπτυξιακής.
Το Επιμελητήριο εκπροσωπήθηκε από τα μέλη της Διοίκησης της Εταιρείας Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου «Αγαπήνωρ», την Πρόεδρο κα. Ματίνα Παράσχου, την Αντιπρόεδρο κα. Χριστίνα Παρασκευοπούλου – Σύριου, το μέλος του ΔΣ κα. Άννα Γαβρήλου και τον Υπεύθυνο της εταιρείας «Αγαπήνωρ» κ. Νικόλαο Μεγρέμη.
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου συμμετείχαν σε γόνιμες συζητήσεις, ανταλλάσσοντας απόψεις με εκπροσώπους φορέων και εισηγητές από όλο το φάσμα της αγοράς, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον διάλογο για την ενίσχυση της καινοτομίας και στρατηγικές συνεργασίας και δικτύωσης των αναπτυξιακών εταιρειών.
Περιβαλλοντική δράση «Εν αρχή ην η φύσις»
Ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Υπηρεσιών, κ. Κώστας Καλαμαράς, συμμετείχε ενεργά στη στην εκδήλωση της διήμερης περιβαλλοντικής δράσης «Εν αρχή ην η φύσις», που πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Τρίπολης και σε συνεργασία με τον ΦΟΔΣΑ Πελοποννήσου, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αρκαδίας και το Επιμελητήριο Αρκαδίας.
Στον χαιρετισμό του, ο κ. Καλαμαράς χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ουσιαστική επένδυση στην περιβαλλοντική παιδεία και στο μέλλον της κοινωνίας μας, ενώ τόνισε τη σημασία της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Όπως επεσήμανε, η αειφορία αποτελεί συλλογική ευθύνη που μας αφορά όλους.
Η συμμετοχή και συνεργασία του Επιμελητηρίου Αρκαδίας στις παραπάνω εκδηλώσεις επιβεβαιώνει τη διαρκή προσήλωση του στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και τη δημιουργία συνεργειών για την ανάπτυξη της Αρκαδίας.
-
Διατροφή
Τρώγοντας από σπίτι
-
Υγεία
Γυναικεία Κατάθλιψη
-
Ψυχολογία
Είσαι Αληθινός ή Συμβατικός Γονιός;
-
Διατροφή
Τα Αντιοξειδωτικά | Ισορροπημένη Διατροφή
-
Ομορφιά
Πως να περιποιηθούμε το δέρμα μας μετά το καλοκαίρι; Δώστε στο δέρμα σας την υγρασία που του έχει λείψει για να το δείτε και πάλι ελαστικό και ζωντανό!
-
Τουρισμός
Υπερτουρισμός: Υπάρχει Πραγματικά ή Υπερβάλλουμε;
-
Υγεία
Έλεγχοι υγείας που αναπόφευκτα χρειάζεται να κάνουμε τακτικά
-
Υγεία
Όλη η αλήθεια για τα ωάρια : Μύθοι και πραγματικότητα