Connect with us

Μόδα

Η Tommy Hilfiger παρουσίασε στο Λονδίνο το TOMMYNOW

Η TOMMY HILFIGER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

ΤΟ TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”

ΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ FASHION EVENT ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017

Το “ROCKCIRCUSevent έφερε στο Λονδίνο το σόου TOMMYNOWSee Now, Buy Now” με τους παγκόσμιους πρεσβευτές της εταιρείας Gigi Hadid και The Chainsmokers.

Συνδυάζοντας look τόσο από την αντρική όσο και τη γυναικεία συλλογή, ολόκληρη η επίδειξη μόδας ήταν άμεσα διαθέσιμη για αγορά μέσα από τα καταστήματα λιανικής και χονδρικής, ηλεκτρονικά, αλλά και μέσα από πρωτοποριακά εμπορικά κανάλια όπως το augmented reality, chatbots, και image recognition.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (20 Σεπτεμβρίου, 2017) – Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσίασε το TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”, ένα γεμάτο ενέργεια εμπειρικό σόου, βασισμένο πάνω στη μόδα, τη μουσική και τη διασκέδαση. Εμπνευσμένο από τη διαχρονική αγάπη του Tommy Hilfiger για το rock-and-roll, το σόου συνδύασε τη γοητεία και τη νοσταλγία με μια φρέσκια και τολμηρή στάση. Το TOMMYNOW για το Φθινόπωρο 2017, το τρίτο runway σόου που γίνεται μέσα στην ίδια σεζόν, έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου στις 9:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) στο Roundhouse, τον εμβληματικό χώρο συναυλιών στο κέντρο της ροκ ιστορίας του Λονδίνου. Στηριζόμενο πάνω στην επιτυχία των δύο πρώτων σόου TOMMYNOW που έγιναν ανάρπαστα, το fashion event για το Φθινόπωρο 2017 βασίστηκε στο «See Now, Buy Now» concept της Tommy Hilfiger. Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW περιελάβανε τόσο τις ανδρικές όσο και τις γυναικείες συλλογές, όπως και την τρίτη TommyXGigi capsule συλλογή. Όλα τα looks της επίδειξης ήταν άμεσα διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα σύστημα καναλιών αγοράς σε περισσότερες από 70 χώρες.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017

Αυτή τη σεζόν, η Tommy Hilfiger ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο την πρωτοποριακή εμπειρία μόδας TOMMYNOW, παρουσιάζοντας μαζί σε μια επική σκηνή τις συλλογές Tommy Hilfiger, TommyXGigi, Hilfiger Collection και Hilfiger Edition.

Οι συλλογές για το Φθινόπωρο 2017 διαθέτουν μια επαναστατική ματιά πάνω στην κληρονομιά του brand από τα ‘90s. Είναι το όραμα για την μοντέρνα Americana, εκεί που η κουλτούρα των νέων και το grunge συναντούν το prep. Είναι η παράδοση που συναντά το στιλ του δρόμου, μαζί με statement καρό, απρόσμενες αναλογίες καθώς και αναφορές σε αθλητικές σιλουέτες και το skate.

H Tommy Hilfiger συνεχίζει να σπάει τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας, δίνοντας άμεση πρόσβαση στις συλλογές χάρη σε πρωτοποριακές ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η νέα εφαρμογή TOMMYNOW SNAP φτιαγμένη πάνω σε augmented reality.

Καλωσορίσατε στο ROCKCIRCUS.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Στο TOMMYNOW “ROCKCIRCUS” κυριάρχησε η παγκόσμια παρουσίαση της capsule συλλογής TommyXGigi για το Φθινόπωρο του 2017. Η Gigi Hadid είναι η παγκόσμια πρέσβειρα για τη γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger και περιλαμβάνει είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, ρολόγια και αρώματα. Η συλλογή TommyXGigi αναμειγνύει το επαναστατικό στιλ με μια δόση θηλυκότητας, συνδυάζοντας το μοναδικό και ανεπιτήδευτο στιλ της Gigi με την αγάπη του Tommy για τη rock-and-roll.

Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW συνδύασε τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές, παρουσιάζοντας look από τη συλλογή Hilfiger Edition, την κορυφαία γυναικεία συλλογή και τη συλλογή Hilfiger Edition, που αποτίει φόρο τιμής στην ιστορική κληρονομιά  των ανδρικών ενδυμάτων της Tommy Hilfiger.

ROCKCIRCUS

Πάνω από 2.000 προσκεκλημένοι, μεταξύ τους καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αγοραστές, VIP και influencers, απόλαυσαν και εμπνεύστηκαν από αυτή τη fashion εμπειρία. Οι προσκεκλημένοι αγόρασαν ρούχα από την επίδειξη στο ROCKCIRCUS Pop-up, απόλαυαν τη συναυλία TOMMYNOW που στήθηκε ειδικά για τη βραδιά και ανακάλυψαν τα κλασικά κομμάτια Tommy Hilfiger στο True Vintage. Είχαν επίσης την ευκαιρία να φτιάξουν customized τα αγαπημένα τους αντικείμενα στο TommyXYou Lab και να αγοράσουν την αγαπημένη μουσική του Tommy στο ROCKCIRCUS Records. Το event έκλεισε με μια αποκλειστική εμφάνιση των The Chainsmokers που γιόρτασαν την έναρξη της συνεργασίας του διεθνώς καταξιωμένου ντουέτου μουσικών/παραγωγών ως παγκόσμιων πρεσβευτών των ανδρικών συλλογών Tommy Hilfiger.

ΜΟΝΤΕΛΑ

Το σόου άνοιξε με το διεθνές supermodel Gigi Hadid και περιελάμβανε κορυφαία μοντέλα όπως οι Bella Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Joan Smalls, Sara Sampaio, Jourdan Dunn, Georgia May Jagger, Anwar Hadid, Lucky Blue Smith και Presley Gerber.

Όλα τα look αλλά και πληροφορίες για το show είναι διαθέσιμα στο http://runwaynewsroom.tommy.com/

Continue Reading

Μόδα

Δυναμική παρουσία της Ελλάδος στις εκθέσεις
HOMI FASHION & JEWELS και MICAM MILANO

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ελλάδος στις διεθνείς
εκθέσεις κοσμήματος, αξεσουάρ και υποδήματος HOMI FASHION & JEWELS και MICAM
Milano, οι οποίες διεξήχθησαν από 16 έως 20 Σεπτεμβρίου, στο Μιλάνο της Ιταλίας.
Η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου- Enterprise Greece οργάνωσε
την εθνική αντιπροσωπεία και στήριξε τις ελληνικές εταιρείες, οι οποίες συμμετείχαν στις
δύο εκθέσεις, ενώ ήταν διάχυτη η αισιοδοξία για το μέλλον του κλάδου, όπως φάνηκε και
από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στα ελληνικά περίπτερα.
Στη φετινή διοργάνωση ΗOMI FASHION & JEWELS έλαβαν μέρος 17 ελληνικές επιχειρήσεις,
σε συνολικά 228 τετραγωνικά μέτρα εκθεσιακής επιφάνειας, ενώ στη MICAM Milano, υπό
την ομπρέλα της Enterprise Greece, βρέθηκαν 11 ελληνικές εταιρείες υποδημάτων.
Την Enterprise Greece εκπροσώπησε η Εντεταλμένη Σύμβουλος και μέλος του Δ.Σ., κα
Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, η οποία ξεναγήθηκε στα ελληνικά περίπτερα και είχε την
ευκαιρία να συνομιλήσει με τους εκπροσώπους των εταιρειών. Παράλληλα είχε συνάντηση
με τη Γενική Σύμβουλο ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Παρασκευή Καμπούρογλου, η οποία
επισκέφθηκε τη διεθνή έκθεση HOMI FASHION & JEWELS.
Σε δηλώσεις της η κα. Αλεξανδροπούλου τόνισε ότι: «Η Enterprise Greece επιδιώκει μια
πολυδιάστατη ανάπτυξη της εξαγωγικής προσπάθειας της χώρας, στηρίζοντας κλάδους
όπως είναι αυτός της Μόδας (Ένδυση-Υπόδηση-Κόσμημα). Η εθνική συμμετοχή στις διεθνείς
εκθέσεις HOMI Fashion & Jewels 2022 και MICAM 2022 που έγιναν στο Μιλάνο, με τη
συμμετοχή 28 ελληνικών εταιρειών, ανέδειξε τη δυναμική που εμφανίζει ο κλάδος,
δημιουργώντας εξαιρετικά ευοίωνες προοπτικές. To ελληνικό σχέδιο κερδίζει ολοένα και
μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές με την υποστήριξη της Enterprise Greece, που
ταυτόχρονα συνδράμει με ενισχυμένο και καινοτόμο πρόγραμμα δράσεων προβολής,
δικτύωσης και ενδυνάμωσης των εξαγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου».
Από την πλευρά της η Γενική Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ Μιλάνου, κα Καμπούρογλου, ανέφερε ότι:
«Ο τομέας της μόδας, και ειδικότερα οι κλάδοι των αξεσουάρ μόδας, των κοσμημάτων και
των υποδημάτων, συνεχίζουν να αναπτύσσονται παγκοσμίως. Μετά τις επιπτώσεις της
πανδημίας 2020 (-14,8%), ο κλάδος των αξεσουάρ μόδας και των κοσμημάτων, σημείωσε
σημαντική ανάκαμψη της τάξης του +25,3% και ανήλθε στα 44 δις ευρώ. Η συμμετοχή 17
ελλήνων κατασκευαστών μόδας και κοσμημάτων στη διεθνή εμπορική έκθεση HOMI
FASHION & JEWLLERY και 11 κατασκευαστών υποδημάτων στη ΜICAM, χάρη στη
χρηματοδότηση της Enterprise Greece, αποτελεί σημαντικό βήμα εξωστρέφειας για τις
εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας μας. Οι εν λόγω εκθέσεις επιστρέφουν, όσον αφορά στη
συμμετοχή και στην επισκεψιμότητα, στην προ COVID περίοδο, καθώς οι εμπορικοί
επισκέπτες ανήλθαν στις 33.000 και οι συνολικές συμμετοχές στις 425 και 1012 αντίστοιχα».
Λίγα λόγια για τις εκθέσεις

H HOMI FASHION & JEWELS είναι μια σημαντική,
διεθνής, εμπορική έκθεση, η οποία διεξάγεται δύο φορές τον χρόνο, Φεβρουάριο και
Σεπτέμβριο, στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano (Rho), φιλοξενώντας μεγάλη ποικιλία
συλλογών και προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και μοντέρνων κοσμημάτων.
Σε αυτή συμμετέχουν 400 brands, το 34% των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό (κυρίως
από την Ευρώπη με επικεφαλής την Ελλάδα, ακολουθούμενη από την Ισπανία και τη
Γαλλία), καθώς και καταξιωμένοι ή ανερχόμενοι σχεδιαστές και καλλιτέχνες.
Καλύπτει τρεις βασικούς τομείς σε Style , Everyday και Gems & Components και τα προϊόντα
προβάλλονται θεματικά:
Style: συγκεντρωμένες συλλογές πλούσιες σε σχεδιασμό και έρευνα, όπου παρουσιάζονται
οι τάσεις.
Everyday: μεγάλη γκάμα προτάσεων και συλλογών που απευθύνονται σε καταστήματα,
πολυκαταστήματα και εξειδικευμένα σημεία πώλησης.
Gems & Components: παραγωγοί ημικατεργασμένων προϊόντων και εξαρτημάτων για
αξεσουάρ μόδας, μπιζού και μοντέρνα κοσμήματα, καθώς και πλούσια ποικιλία από
πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους.
H MICAM Milano είναι μία είναι από τις κορυφαίες διεθνείς, εμπορικές εκθέσεις της
βιομηχανίας υποδημάτων, η οποία διεξάγεται δύο φορές το χρόνο στο Μιλάνο
(Φεβρουάριο τον Σεπτέμβριο) σε έκταση περίπου 60.000 τετραγωνικών μέτρων και
προωθείται από την Assocalzaturifici. Φιλοξενεί πάνω από 1.700 συλλογές υποδημάτων και
1.200 εταιρείες σε κάθε έκδοση, εκ των οποίων περισσότερες από 570 είναι διεθνείς. Μαζί
αντιπροσωπεύουν πάνω από 30 διαφορετικές χώρες. Η MICAM αποτελεί σημείο
συνάντησης για επαγγελματίες της βιομηχανίας υποδημάτων από όλο τον κόσμο. Με
45.000 εμπορικούς επισκέπτες, από περίπου 130 χώρες, η MICAM επιβεβαιώνει το ρόλο της
ως η καλύτερη πλατφόρμα για την προώθηση νέων συλλογών και αποτελεί μια εξαιρετική
ευκαιρία εμπορικής δικτύωσης και δημιουργίας νέων, εμπορικών επαφών.
Enterprise Greece
Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.)
είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την
προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να
προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά
εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Continue Reading

Μόδα

Κατερίνα Κοντή: Μέσα από τα μάτια ενός Στυλίστα.

Μόδα, Ομορφιά , Έμπνευση, Δημιουργικότητα ,Στυλ, με λίγα λόγια Στυλίστας.

Πόσα πολλά αλήθεια μπορούν να συνδεθούν σε μια εικόνα, σε ένα όνειρο?

Θέλετε να μάθετε? 

Φανταστείτε ότι βλέπετε ένα όνειρο, ένα περιβάλλον με στάχυα, όχι πολύ χρώμα κι εσείς να κάθεστε κάπου εκεί  αλλά να μην νιώθετε , ιδιαίτερα όμορφα.

Τώρα σκεφτείτε να κάθεστε στο ίδιο μέρος φορώντας όμορφα, ρούχα που σας κολακεύουν, λαμπερά αξεσουάρ ,που πάντα θέλατε αλλά δεν τολμούσατε!

Μα αλήθεια πόσο πολύ σας  ταιριάζουν?Και κάπου εκεί δίπλα σας να κάθετε εκείνη η νεραϊδόύλα!

Ναι , ναι με αυτό το ραβδάκι που σας μεταμορφώνει  τον πιο όμορφο εαυτό σας!

Ε,  αυτή η νεραιδούλα είναι ο Στυλίστας σας. Αυτό ακριβώς κάνει!

Αυτή   είναι η δουλειά ενός Στυλίστα!Να  σας μεταμορφώσει  στην ωραιότερη εκδοχή  του εαυτού σας, να σας κάνει να νιώθετε χαρούμενοι και να ξεχωρίζετε!

Σε συνεργασία πάντα μαζί σας, γιατί σημασία    για εμάς έχετε   εσείς και οι δικές σας ανάγκες.

Ο στυλίστας δεν επιλέγει τυχαία το συγκεκριμένο επάγγελμα!Πρέπει να το αγαπάει, να είναι κομματι του,  να νιώθει πάθος ,  να το νιώθει όνειρό του!Να ενημερώνετε συνέχεια, να διαβάζει, να εξελίσσετε!

Να βρίσκετε πάντα  στην πρώτη γραμμή ,να μαθαίνει συνέχεια, έτσι ώστε να δίνει στους πελάτες του, την  πιο ξεχωριστή ,την πιο στυλάτη και πιο πρωτοποριακή εικόνα τους,!

Αυτό ακριβώς θέλει να δημιουργήσει  ένας στυλίστας, αυτό τον εξιτάρει! Κουραστικό  σας ακούγεται?

Κι όμως  ΄όλο αυτό   που σε κάποιους μπορεί να ακούγεται κουραστικό, για  αυτόν αποτελεί διασκέδαση!

 Μα δεν είναι η μόδα και το στυλ, ένα παρτυ?       

 Μπορεί να φτιάξει μια ιστορία και να το μεταμορφώσει σε εικόνα! Και όχι μόνο! Θα σας δείξει και  θα  οργανώσει  την γκαρνταρόμπα σας , αλλά και θα σας προτείνει αυτά που σας        ταιριάζουν σύμφωνα με τα trends της μόδας ,της εποχής αλλά και το στυλ σας.Θα πάει μαζί σας στα μαγαζιά  η θα πάει εκείνος για εσάς και θα φροντίσει για την νέα, υπέροχη εικόνα σας.

Θα σας μάθει ότι το διαχρονικό   θα πρέπει να μείνει  στην ντουλάπα σας, και ότι η βιώσιμη μόδα,   δεν είναι απλά μόδα, αλλά η ελπίδα για το περιβάλλον και την ζωή μας!.Θα σας μιλήσει και για την ανακύκλωση. 

Και αυτό γιατί η φαντασία θέλει έμπνευση και η έμπνευση καθαρές εικόνες, άρα πάνω από όλα καθαρό περιβαλλον!

Ενας στυλίστας  επίσης  επιμελείται φωτογραφήσεις,  editorial σε περιοδικά, fashion show,  και πολλά αλλά!

Να  θυμάστε ένας Στυλίστας  κάνει  την  ζωή σας ευκολότερη, ομορφότερη αλλά και ευφάνταστη !

Για μένα είναι το μόνο που θέλω να κάνω στην ζωή μου και χαίρομαι που πραγματοποιώ το όνειρο μου! Όσο για εσάς να θυμάστε όπως είπε ο  Yves Saint Laurent . <Η μόδα ξεθωριάζει, το στυλ είναι αιώνιο>!!

Continue Reading

Lifestyle

Γνωρίστε την HUNTER! Το απόλυτο ελληνικό brand.

Δημιουργήθηκε το 1988, από την ανάγκη των εμπνευστών της, για ανάδειξη της γυναικείας φινέτσας και τη θέληση για πρακτικές – πάντα με στυλ- λύσεις στην καθημερινότητα της μέσης Ελληνίδας.

Αναλογιζόμενοι τις ανάγκες, της ολοένα και εξελισσόμενης ελληνικής κοινωνίας, αύξησε την εμβέλεια των ειδών της. Με την πάροδο των ετών πρόσθεσε στα είδη της, είδη ταξιδίου, ομπρέλες, πορτοφόλια και υποδήματα. Στην μεγάλη αυτή πορεία της δε θα μπορούσε να λείπει το ανδρικό στοιχείο στις κολεξιόν της, όπως ανδρικές τσάντες, πορτοφόλια και επαγγελματικά είδη για κάθε στυλ.

Από άκρη σ’ άκρη της Ελλάδας, η HUNTER έχει γίνει πλέον το απαραίτητο brand στα αξεσουάρ που συμπληρώνει το look μίας γυναίκας. Με ποιότητα, φινέτσα, άνεση και μοντέρνα σχέδια , προωθεί τη μόδα, εισάγει το στυλ και επιλέγεται καθημερινά από μεγάλο ποσοστό των γυναικών.

Μέχρι και σήμερα επιμένει ελληνικά, παράγει τα είδη της σχεδόν εξολοκλήρου στην Ελλάδα και προάγει την ελληνική δημιουργικότητα ανά τον κόσμο, καθώς μεγάλο μέρος του αγοραστικού της κοινού βρίσκεται και εκτός των ορίων του Ελλαδικού χώρου, σε Κύπρο, σε Αμερική, σε Αυστραλία και σε πολλές ακόμα χώρες. Αποτελεί must have του τουριστικού αγοραστικού κοινού που επιθυμεί να αγοράσει ελληνικά προϊόντα κατά την επίσκεψή του στη χώρα μας.

Εμπνεόμενη πάντα από τις διεθνείς τάσεις της μόδας, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες που επιτάσσει η ελληνική καθημερινότητα μιας γυναίκας, και εξακολουθώντας να κατέχει υλικά με διεθνή αναγνώριση της πιστοποίησης ISO, προσφέρει μέγιστης ποιότητας προϊόντα.

Continue Reading

Trending