Connect with us

Μόδα

Η Tommy Hilfiger παρουσίασε στο Λονδίνο το TOMMYNOW

Η TOMMY HILFIGER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

ΤΟ TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”

ΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ FASHION EVENT ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017

Το “ROCKCIRCUSevent έφερε στο Λονδίνο το σόου TOMMYNOWSee Now, Buy Now” με τους παγκόσμιους πρεσβευτές της εταιρείας Gigi Hadid και The Chainsmokers.

Συνδυάζοντας look τόσο από την αντρική όσο και τη γυναικεία συλλογή, ολόκληρη η επίδειξη μόδας ήταν άμεσα διαθέσιμη για αγορά μέσα από τα καταστήματα λιανικής και χονδρικής, ηλεκτρονικά, αλλά και μέσα από πρωτοποριακά εμπορικά κανάλια όπως το augmented reality, chatbots, και image recognition.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (20 Σεπτεμβρίου, 2017) – Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσίασε το TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”, ένα γεμάτο ενέργεια εμπειρικό σόου, βασισμένο πάνω στη μόδα, τη μουσική και τη διασκέδαση. Εμπνευσμένο από τη διαχρονική αγάπη του Tommy Hilfiger για το rock-and-roll, το σόου συνδύασε τη γοητεία και τη νοσταλγία με μια φρέσκια και τολμηρή στάση. Το TOMMYNOW για το Φθινόπωρο 2017, το τρίτο runway σόου που γίνεται μέσα στην ίδια σεζόν, έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου στις 9:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) στο Roundhouse, τον εμβληματικό χώρο συναυλιών στο κέντρο της ροκ ιστορίας του Λονδίνου. Στηριζόμενο πάνω στην επιτυχία των δύο πρώτων σόου TOMMYNOW που έγιναν ανάρπαστα, το fashion event για το Φθινόπωρο 2017 βασίστηκε στο «See Now, Buy Now» concept της Tommy Hilfiger. Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW περιελάβανε τόσο τις ανδρικές όσο και τις γυναικείες συλλογές, όπως και την τρίτη TommyXGigi capsule συλλογή. Όλα τα looks της επίδειξης ήταν άμεσα διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα σύστημα καναλιών αγοράς σε περισσότερες από 70 χώρες.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017

Αυτή τη σεζόν, η Tommy Hilfiger ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο την πρωτοποριακή εμπειρία μόδας TOMMYNOW, παρουσιάζοντας μαζί σε μια επική σκηνή τις συλλογές Tommy Hilfiger, TommyXGigi, Hilfiger Collection και Hilfiger Edition.

Οι συλλογές για το Φθινόπωρο 2017 διαθέτουν μια επαναστατική ματιά πάνω στην κληρονομιά του brand από τα ‘90s. Είναι το όραμα για την μοντέρνα Americana, εκεί που η κουλτούρα των νέων και το grunge συναντούν το prep. Είναι η παράδοση που συναντά το στιλ του δρόμου, μαζί με statement καρό, απρόσμενες αναλογίες καθώς και αναφορές σε αθλητικές σιλουέτες και το skate.

H Tommy Hilfiger συνεχίζει να σπάει τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας, δίνοντας άμεση πρόσβαση στις συλλογές χάρη σε πρωτοποριακές ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η νέα εφαρμογή TOMMYNOW SNAP φτιαγμένη πάνω σε augmented reality.

Καλωσορίσατε στο ROCKCIRCUS.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Στο TOMMYNOW “ROCKCIRCUS” κυριάρχησε η παγκόσμια παρουσίαση της capsule συλλογής TommyXGigi για το Φθινόπωρο του 2017. Η Gigi Hadid είναι η παγκόσμια πρέσβειρα για τη γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger και περιλαμβάνει είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, ρολόγια και αρώματα. Η συλλογή TommyXGigi αναμειγνύει το επαναστατικό στιλ με μια δόση θηλυκότητας, συνδυάζοντας το μοναδικό και ανεπιτήδευτο στιλ της Gigi με την αγάπη του Tommy για τη rock-and-roll.

Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW συνδύασε τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές, παρουσιάζοντας look από τη συλλογή Hilfiger Edition, την κορυφαία γυναικεία συλλογή και τη συλλογή Hilfiger Edition, που αποτίει φόρο τιμής στην ιστορική κληρονομιά  των ανδρικών ενδυμάτων της Tommy Hilfiger.

ROCKCIRCUS

Πάνω από 2.000 προσκεκλημένοι, μεταξύ τους καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αγοραστές, VIP και influencers, απόλαυσαν και εμπνεύστηκαν από αυτή τη fashion εμπειρία. Οι προσκεκλημένοι αγόρασαν ρούχα από την επίδειξη στο ROCKCIRCUS Pop-up, απόλαυαν τη συναυλία TOMMYNOW που στήθηκε ειδικά για τη βραδιά και ανακάλυψαν τα κλασικά κομμάτια Tommy Hilfiger στο True Vintage. Είχαν επίσης την ευκαιρία να φτιάξουν customized τα αγαπημένα τους αντικείμενα στο TommyXYou Lab και να αγοράσουν την αγαπημένη μουσική του Tommy στο ROCKCIRCUS Records. Το event έκλεισε με μια αποκλειστική εμφάνιση των The Chainsmokers που γιόρτασαν την έναρξη της συνεργασίας του διεθνώς καταξιωμένου ντουέτου μουσικών/παραγωγών ως παγκόσμιων πρεσβευτών των ανδρικών συλλογών Tommy Hilfiger.

ΜΟΝΤΕΛΑ

Το σόου άνοιξε με το διεθνές supermodel Gigi Hadid και περιελάμβανε κορυφαία μοντέλα όπως οι Bella Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Joan Smalls, Sara Sampaio, Jourdan Dunn, Georgia May Jagger, Anwar Hadid, Lucky Blue Smith και Presley Gerber.

Όλα τα look αλλά και πληροφορίες για το show είναι διαθέσιμα στο http://runwaynewsroom.tommy.com/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

‘Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΙΣΩ… ΓΥΡΝΑ’

«Σ’ έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω η μνήμη μου δε μ’ απατά» λέει ένα από τα πιο γνωστά τραγούδια του Πασχάλη. Έτσι χιουμοριστικά λοιπόν λέω να ξεκινήσω κι εγώ το άρθρο μου μελετώντας τις τάσεις της μόδας  -στα ρούχα πιο συγκεκριμένα- για τη σεζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2020. 

Ρίχνοντας μία πρώτη ματιά στις δημιουργίες των οίκων μόδας, η πρώτη λέξη με την οποία θα τις χαρακτήριζα είναι «wearable». Μπορεί μερικές από εσάς να απορείτε. Δικαιολογημένα, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που στις πασαρέλες βλέπουμε να περπατούν άπειρα κομμάτια κορυφαίων σχεδιαστών, τα οποία είναι κάπως πιο «ιδιαίτερα», πιο τολμηρά και ίσως πιο δύσκολο να φορεθούν από το ευρύ κοινό.

Κάπου εδώ θα ήθελα να προσθέσω και τη φράση της Lisa Aiken η οποία χαρακτήρισε τη φετινή σεζόν «Keep it simple but never boring». 

Επομένως, τι καλύτερο από το να φορέσεις ένα απλό και όμορφο σύνολο αλλά συγχρόνως χωρίς να είναι καθόλου βαρετό!

Διαβάζοντας τη συνέχεια του άρθρου θα καταλάβετε τι ακριβώς εννοώ! 

Κατά τη γνώμη μου η περίοδος που διανύουμε είναι η καλύτερη για να κάνουμε μια ανασκαφή στη ντουλάπα μας –ακόμη και στης μαμάς μας- και να βρούμε παλιά κομμάτια που θα αναδείξουν την γκαρνταρόμπα μας. Μέσα από αυτή τη διασκεδαστική -τουλάχιστον για μένα- διαδικασία βγαίνουμε κερδισμένες εις διπλούν! Πώς; 

Θα σας πω αμέσως!

  • δεν χρειάζεται να μπούμε σε περαιτέρω έξοδα για να είμαστε στη μόδα μιας και οι καιροί που ζούμε είναι δύσκολοι και οι καταστάσεις που βιώνουμε μετέωρες.
  • δεν επιβαρύνουμε το περιβάλλον με την παραγωγή περισσότερων ρύπων με το να πετάμε συνεχώς στα σκουπίδια ρούχα τα οποία πια δεν είναι «in fashion» ή «on season»

 

 

*Ο δεύτερος μεγαλύτερος ρυπαντής του πλανήτη είναι η βιομηχανία της μόδας!* 

Μέσα από την έρευνα που έκανα αυτές τις μέρες σε διάφορα sites, παρατηρώντας τις γυναίκες στο δρόμο και χαζεύοντας τις βιτρίνες στην Τσιμισκή, στην Εγνατία, στη Μητροπόλεως παρατήρησα αυτή τη διαχρονική νότα, αυτό το «παλιό» αν θέλεις, σε μερικές από αυτές. Μπόρεσα να δω τις δεκαετίες του ’60, ’70, ’80, ’90 ακόμη και του ’20 να παρελαύνουν από μπροστά μου. 

Κάνοντας ένα μεγάλο tour μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μου και περπατώντας στους δρόμους με ένα παγωμένο τσάι στο χέρι, κατάφερα να παντρέψω την τότε εικόνα με την τωρινή και να φτάσω σήμερα να σας την παρουσιάσω!

«ΠΥΡΕΤΟΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ»

Υποστηρίζω σθεναρά πως η Disco δεν έχει πεθάνει. Έντονοι γιακάδες με εντυπωσιακά μοτίβα κοσμούν πολλά από τα σακάκια και τις μπλούζες που κυκλοφορούν στην αγορά παρόμοια με εκείνο το σακάκι που φόρεσε το ‘70 ο John Travolta στην ταινία «Πυρετός το Σαββατόβραδο».

CLEAN LINES

Οι καθαρές γραμμές του ’90. Νομίζω πως πάντα θα τις αναζητούμε. Πάντα θα μας γοητεύει ο μινιμαλισμός εκείνης της δεκαετίας σε συνδυασμό φυσικά με το μονοχρωματικό στοιχείο. 

THERE IS NEVER A WRONG TIME FOR A POLKA DOT

Το γνωστό σε όλους μας pattern βγαλμένο από το ’20 με τις μικρές και μεγάλες βούλες. Το Πουά ή αλλιώς Polka Dots. Αγαπημένο μοτίβο που όπως φαίνεται και φέτος αποτελεί ένα από τα must have της κολεξιόν άνοιξη/καλοκαίρι.

BUSINESS BERMUDA SHORTS

Άρχισαν να μπαίνουν σταδιακά στη ντουλάπα μας με τη μορφή των cycling shorts με πρέσβειρα την Kim Kardashian, μα τώρα μεταλλάσσονται και γίνονται ‘Business’ bermuda shorts. Με σιγουριά μπορώ να σου πω ότι μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι σου φίλοι για το γραφείο, την βραδινή σου έξοδο, τα ψώνια σου καθώς είναι άνετα και φυσικά δεν σε ζεσταίνουν όπως τα συνηθισμένα jeans. Προσωπικά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!

IN THE JUNGLE, THE MIGHTY JUNGLE…

 Ένα ακόμη στοιχείο που θα παρατηρήσεις είναι και τα Tropical/Jungle Prints σε φορέματα, μπλούζες, πουκάμισα και παντελόνια. Οι περισσότερες μόλις ακούμε αυτό τον όρο το μυαλό μας τρέχει στην πασαρέλα του οίκου Versace το Σεπτέμβρη του 2019, στην οποία περπάτησε η θρυλική Jenifer Lopez με το Iconic Green Versace φόρεμά της. 

KEEP CALM AND ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΕΚΕΙΣ!

Ντελικάτο. Αυτή είναι η λέξη που θα χαρακτήριζα οτιδήποτε με πλέξη. Συνήθως τα βλέπαμε κατά εκατοντάδες στις παραλίες σε μαγιό και καφτάνια ιδιαίτερα τα προηγούμενα χρόνια, τώρα όμως μπορούν να φορεθούν άφοβα και σε μια έξοδό σου. Νομίζω πως επιτέλους πήραν τη θέση που τους άξιζε! 

Τώρα πώς σου φαίνεται η ιδέα να μάθεις βελονάκι; Δελεαστική θα έλεγα!

IT’S BRITNEY B**!

Hate them or love them θα χαρακτήριζα την επόμενη τάση. Όπως μας δείχνουν τα δεδομένα τα χαμηλόμεσα και φαρδιά στο καβάλο παντελόνια όλων των ειδών, ξεπηδούν από την ντουλάπα της Britney Spears και επιστρέφουν στην αγορά. Διάσημες εν μέσω 2020 που τα αγαπάνε είναι η Bella Hadid και η Victoria Beckam.

EVERY WOMAN NEEDS A LITTLE BLACK DRESS!

Το αγαπούν οι σχεδιαστές και με κάποιο τρόπο το βάζουν να περπατήσει πάνω στις πασαρέλες. Αναφέρομαι στο πολυαγαπημένο Little Black Dress το οποίο επιστρέφει -αν και για μένα να δεν έφυγε ποτέ από τη μόδα-. Αποτελεί έναν άσσο στο μανίκι όλων των γυναικών καθώς φοριέται παντού και πάντα!

I MEAN… WHO DOESN’T HAVE A POLO SHIRT?!

Κάπου στο 1927, εμπνευσμένα από τους παίχτες του τένις και από τα αμερικάνικα πανεπιστήμια τα Polo μπλουζάκια έκαναν την εμφάνισή τους. Πολλοί τα χαρακτηρίζουν ως ‘hero buys’ και όχι άδικα αφού οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι πάρα πολλοί. Μερικοί από αυτούς είναι οι pencil φούστες, τα τζιν παντελόνια, οι σαλοπέτες, τα shorts και πολλά ακόμη κομμάτια. Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων και υφών. 

*Αν δεν μείνεις ικανοποιημένη από το γυναικείο τμήμα των καταστημάτων ένδυσης, μην ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά και στο ανδρικό!*

-Ελπίζω να βρήκατε το άρθρο μου χρήσιμο. Όσες δοκιμάσετε κάτι από τα παραπάνω θα χαρώ πολύ να λάβω τις δικές σας φωτογραφίες!-

                            *Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είστε εργαζόμενες αλλά παραμένετε γυναίκες!*

Η Professional Makeup Artist & Fashion Stylist Τσιπέλη Μαρία

e-mail επικοινωνίας: [email protected]

Continue Reading

Lifestyle

Το φαινόμενο της ‘ Άδειας Ντουλάπας’

Όλες μας γνωρίζουμε αυτόν τον βάρβαρο και ανυπόφορο ήχο που βγάζει το ξυπνητήρι μας κάθε πρωί.

Όλες γνωρίζουμε φυσικά και τι πρόκειται να ακολουθήσει.

Στέκεσαι μπροστά στη ντουλάπα σου νυσταγμένη και την κοιτάζεις λες και άνοιξες την πόρτα για τη Νάρνια.

Εκεί είναι λοιπόν που έρχεται το αιώνιο ερώτημα, το οποίο παρεμπιπτόντως απασχολεί τους επιστήμονες από την απαρχή του κόσμου, ‘’Τι να βάλω σήμερα!;’’.

Εγώ σου έχω την απάντηση!

Μπορεί να μην γνωρίζω τι έχεις στη ντουλάπα σου, αλλά κάτι από τα παρακάτω σίγουρα μπορείς να τα βρεις σε κάποιο από τα συρτάρια σου είτε στρυμωγμένο ανάμεσα στις κρεμάστρες.

Είσαι έτοιμη; 

Βάλε ό,τι έχεις μπροστά σου! (καλά, όχι οτιδήποτε έχεις μπροστά σου!).

-Φόρεσε ένα καπέλο, το αγαπημένο σου ζευγάρι γυαλιά ηλίου σε συνδυασμό πάντα με το αντηλιακό σου! Είναι οι καλύτεροί σου φίλοι για τις ηλιόλουστες μέρες. Σε προστατεύουν από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου (UV), οι οποίες είναι υπεύθυνες έως και για το 90% των ρυτίδων μας!

-Αντί για ζώνη στο τζιν ή στο φόρεμά σου επίλεξε να βάλεις ένα από τα φουλάρια σου. Ο ρόλος του θα είναι διπλός. Το πρωί στη δουλειά ως μία στιλάτη ζώνη και το βράδυ ως φουλάρι σε περίπτωση που παρατηρήσεις κάποια πτώση της θερμοκρασίας. Αναμφισβήτητα βγαίνεις διπλά κερδισμένη χωρίς να παραγεμίζεις την τσάντα σου!

Αν τίποτα από τα δύο δεν σε εκφράζει, δοκίμασε το φουλάρι σου ως μπαντάνα ή δεμένο σε αλογοουρά μιας που έχει κάνει δυναμικό come back και αυτό το καλοκαίρι!

-Την ψιλή μακρυμάνικη μπλούζα σου. Επειδή είσαι ακόμη στο μεταίχμιο για το αν ήρθε ο καιρός να την ανεβάσεις στο πατάρι μαζί με τα υπόλοιπα χειμωνιάτικα ρούχα. Αξιοποίησέ την αυτή τη φορά ως ‘πανωφόρι-ζακέτα’. Διάλεξε ένα polo μπλουζάκι είτε ένα λινό πουκάμισο και ρίξε από πάνω το ‘’πανωφόρι’’ σου. Έτσι θα νιώθεις στιλάτη και έτοιμη για οποιαδήποτε αλλαγή του καιρού προκύψει!

-Επίσης, μία πολύ όμορφη πινελιά στο ντύσιμό σου είναι οι floral μακριές/midi φούστες και τα φορέματα. Μπορεί να ήταν περισσότερο στη μόδα το 2019 αλλά για μένα παραμένουν στα πιο εύκολα και κομψά ντυσίματα, κατάλληλα για τη δουλεία αλλά και για τη βραδινή σου έξοδο. Για τις πιο τολμηρές προτείνω το συνδυασμό λευκής/πουά κάλτσας και πέδιλου. Μπορώ να πω με σιγουριά πως αγαπήθηκε πολύ τα τελευταία δύο χρόνια από το ευρύ κοινό, τους διάσημους και τους οίκους μόδας ανά τον κόσμο.

Άφησα για το τέλος τα κοσμήματα. Μια πινελιά που αναβαθμίζει αυτομάτως το στιλ μας χωρίς κόπο και πολλά χρήματα.

Το μότο μου είναι λίγα και καλά! 

-Ένα σετ από λεπτά δαχτυλίδια να κοσμούν τα άκρα μας σε rose gold,χρυσό ή και ασημένιο χρώμα.

-Ένα minimal ζευγάρι σκουλαρίκια. Συχνά επιλέγω ή μικρούς κρίκους ή μικρές λευκές πέρλες.

-Μία κομψή μπαρέτα με vintage, λευκές πέρλες για τις δύσκολες hair days σου! (αν δεν έχεις, αξίζει να αγοράσεις. Κοστίζει λιγότερο από 5€!).

Χωρίς έξτρα κόπο και χρόνο είσαι πανέτοιμη για ακόμη μία δημιουργική μέρα στη δουλειά! Κομψή, διαφορετική γεμάτη στιλ και αυτοπεποίθηση! 

*Ποτέ μην ξεχνάτε ότι είστε εργαζόμενες αλλά παραμένετε γυναίκες!*

-Ελπίζω να βρήκατε τις συμβουλές μου χρήσιμες. Όσες δοκιμάσετε κάτι από τα παραπάνω θα χαρώ πολύ να λάβω τις δικές σας φωτογραφίες!-

Η Professional Makeup Artist & Fashion Stylist 

Τσιπέλη Μαρία

Continue Reading

Lifestyle

Το Δικαίωμα Στην Ομορφιά

ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ  ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ 2020

Από το τέλος του β Παγκοσμίου πολέμου και μετά η ομορφιά δημοκρατικοποιήθηκε  και βρίσκεται στην διάθεση κάθε γυναίκας σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή βρίσκονται ινστιτούτα ,κομμωτές ,γιατροί και ειδικοί χειρουργοί.

Η μεγάλη ανάπτυξη της επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί  εικόνες και πρότυπα ταυτόχρονα σε όλα υα γεωγραφικά πλάτη της γης,  έτσι στο στάδιο της ανάπτυξης που βρισκόμαστε σήμερα τα πρότυπα της ομορφιάς επιβάλλονται κατ επί το πλείστον από  εξωτερικούς παράγοντες και όχι από την ίδια την γυναίκα.

 Τα περιοδικά, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση εξακολουθούν να δημιουργούν και να επιβάλουν κώδικες ομορφιάς που με τη σειρά τους μετατρέπονται σε κοινωνικές αναφορές. Επιβάλλουν  το πώς πρέπει να μοιάζουμε, πώς να βαφόμαστε, τι είδους ρούχα πρέπει να φοράμε και πώς να συμπεριφερόμαστε. Έχουμε εντυπωσιαστεί από τη δύναμη των ΜΜΕ στην ταυτότητα των ανθρώπων.

Tα πρότυπα ομορφιάς έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, με βάση τις μεταβαλλόμενες πολιτιστικές αξίες. Ιστορικά, οι πίνακες στα διάφορα μουσεία, μας   δείχνουν ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών προτύπων για την ομορφιά. Ωστόσο, οι άνθρωποι που είναι σχετικά νέοι, με λεία επιδερμίδα, σώματα με σωστές αναλογίες και συνηθισμένα χαρακτηριστικά, παραδοσιακά θεωρούνται οι πιο όμορφοι.

Η σύγχρονη έρευνα μετέφερε την ιδέα ότι οι άνθρωποι των οποίων τα χαρακτηριστικά του προσώπου είναι συμμετρικά και αναλογικά σύμφωνα με την χρυσή τομή θεωρούνται πιο ελκυστικοί από αυτούς στους οποίους δεν υπάρχει συμμετρία. Η συμμετρία είναι επίσης σημαντική γιατί δηλώνει την απουσία γενετικών ή επίκτητων ατελειών.. Τα μεγάλα μάτια και μια καθαρή επιδερμίδα, για παράδειγμα, θεωρούνται όμορφα και στους άντρες και στις γυναίκες σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου..η ομορφιά είναι άραγε συντελεστής ευτυχίας και εσωτερικής ισορροπίας ; θα σας  απαντούσα με μια λέξη ..ΝΑΙ..

Οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις εικόνες που βλέπουν στα μέσα ενημέρωσης για να καθορίσουν τι είναι ή δεν είναι όμορφο. Ορισμένοι γιατροί έχουν υποδείξει ότι τα πολύ λεπτά μοντέλα που εμφανίζονται σε περιοδικά προωθούν τις διατροφικές διαταραχές..Ας δούμε και μια σχετική έρευνα στις προηγούμενες δεκαετίες τι επικρατούσε.

 Το 1960..Έρχονται τα υποσιτισμένα πρότυπα» των γυναικών Το εύθραυστο μοντέλο που καθιέρωσε το ανορεξικό και ανδρόγυνο στυλ, υπήρξε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα  στην πασαρέλα και στις φωτογραφήσεις περιοδικών  τ ο λεπτεπίλεπτο (στα όρια του υπερβολικά αδύνατου) στυλ της Audrey Hepburn στον αντίποδα της πληθωρικότητας της Marilyn και της Taylor δημιούργησε ακόμα μια «σχολή» ομορφιάς και κομψότητας την δεκαετία του ’60, καθιερώνοντας στις τάξεις του Χόλυγουντ τον Γάλλο μόδιστρο Givenchy, φέρνοντας πολλά προβλήματα σε νέα κορίτσια που υιοθετούσαν  τα ανάλογα κατά την τότε μόδα προτυπα.

 Το  1970..Skinny  model ..οι αφίσες της Farrah Fawcett ουσιαστικά κυριαρχούσαν στα εφηβικά δωμάτια τη δεκαετία του 70’. Η Beverly Johnson έγινε ουσιαστικά η πρώτη Αφροα..μερικανή που κόσμησε το εξώφυλλο της Vogue. Το πρότυπο για το ιδανικό σώμα ήταν ψηλόλιγνο και λίγο αθλητικό. Δεδομένου ότι τα ρούχα της δεκαετίας ήταν συνθετικά και από πολυεστέρα, οι γυναίκες θα έπρεπε να είναι αρκετά λεπτές για να τα αναδεικνύουν. 

 Το 1980 ..Η επιτομή της δεκαετίας του 80’ ήταν η άνοδος του supermodeling και η μάστιγα της γυμναστικής, του αερόμπικ και του τζόκινγκ. Οι πολιτιστικές αντιλήψεις μετατοπίζονται στην υγεία και την ευεξία (γυμναστήρια ξεφυτρώνουν παντού). Οι γυναίκες πρέπει πια να είναι αθλητικές, πολύ αδύνατες και με πολύ μακριά πόδι.

Το 1990..Η  μουσική βιομηχανία προώθησε τα νέα πρότυπα όπου ιδανικό σώμα είναι το σούπερ αδύνατο και ψηλόλιγνο. Η Kate Moss κυριαρχεί στις πασαρέλες και στα εξώφυλλα περιοδικών τη δεκαετία του 90’, αλλά υπήρχε και ο αντίποδας. Ο ράπερ Sir Mix-A-Lot έδωσε το σύνθημα με το τραγούδι “Baby Got Back” 

Από το 2000 και μετά  σταδιακά επιστρέφουμε σε ένα πιο  φυσιολογικό σωματότυπο γυναικών .Η επιστημονική διατροφή πλέον  πήρε θέση στον κύκλο των συνηθειών της γυναίκας .Υπάρχουν ακόμα πολλοί που δύσκολα παραδέχονται ότι δίαιτα δεν σημαίνει περιορισμό, αλλά τρόπο ζωής..ανάλογα με, την ηλικία το φύλο τον τρόπο ζωής μας , όλα αυτά λοιπόν συμβάλουν στην εσωτερική και εξωτερική μας υγεία και ομορφιά.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΠΕΤΚΑΚΗ ΠΩΛΙΝΑ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ

Continue Reading

Trending