Connect with us

Μόδα

Η Tommy Hilfiger παρουσίασε στο Λονδίνο το TOMMYNOW

Η TOMMY HILFIGER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

ΤΟ TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”

ΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ FASHION EVENT ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017

Το “ROCKCIRCUSevent έφερε στο Λονδίνο το σόου TOMMYNOWSee Now, Buy Now” με τους παγκόσμιους πρεσβευτές της εταιρείας Gigi Hadid και The Chainsmokers.

Συνδυάζοντας look τόσο από την αντρική όσο και τη γυναικεία συλλογή, ολόκληρη η επίδειξη μόδας ήταν άμεσα διαθέσιμη για αγορά μέσα από τα καταστήματα λιανικής και χονδρικής, ηλεκτρονικά, αλλά και μέσα από πρωτοποριακά εμπορικά κανάλια όπως το augmented reality, chatbots, και image recognition.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (20 Σεπτεμβρίου, 2017) – Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσίασε το TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”, ένα γεμάτο ενέργεια εμπειρικό σόου, βασισμένο πάνω στη μόδα, τη μουσική και τη διασκέδαση. Εμπνευσμένο από τη διαχρονική αγάπη του Tommy Hilfiger για το rock-and-roll, το σόου συνδύασε τη γοητεία και τη νοσταλγία με μια φρέσκια και τολμηρή στάση. Το TOMMYNOW για το Φθινόπωρο 2017, το τρίτο runway σόου που γίνεται μέσα στην ίδια σεζόν, έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου στις 9:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) στο Roundhouse, τον εμβληματικό χώρο συναυλιών στο κέντρο της ροκ ιστορίας του Λονδίνου. Στηριζόμενο πάνω στην επιτυχία των δύο πρώτων σόου TOMMYNOW που έγιναν ανάρπαστα, το fashion event για το Φθινόπωρο 2017 βασίστηκε στο «See Now, Buy Now» concept της Tommy Hilfiger. Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW περιελάβανε τόσο τις ανδρικές όσο και τις γυναικείες συλλογές, όπως και την τρίτη TommyXGigi capsule συλλογή. Όλα τα looks της επίδειξης ήταν άμεσα διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα σύστημα καναλιών αγοράς σε περισσότερες από 70 χώρες.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017

Αυτή τη σεζόν, η Tommy Hilfiger ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο την πρωτοποριακή εμπειρία μόδας TOMMYNOW, παρουσιάζοντας μαζί σε μια επική σκηνή τις συλλογές Tommy Hilfiger, TommyXGigi, Hilfiger Collection και Hilfiger Edition.

Οι συλλογές για το Φθινόπωρο 2017 διαθέτουν μια επαναστατική ματιά πάνω στην κληρονομιά του brand από τα ‘90s. Είναι το όραμα για την μοντέρνα Americana, εκεί που η κουλτούρα των νέων και το grunge συναντούν το prep. Είναι η παράδοση που συναντά το στιλ του δρόμου, μαζί με statement καρό, απρόσμενες αναλογίες καθώς και αναφορές σε αθλητικές σιλουέτες και το skate.

H Tommy Hilfiger συνεχίζει να σπάει τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας, δίνοντας άμεση πρόσβαση στις συλλογές χάρη σε πρωτοποριακές ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η νέα εφαρμογή TOMMYNOW SNAP φτιαγμένη πάνω σε augmented reality.

Καλωσορίσατε στο ROCKCIRCUS.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Στο TOMMYNOW “ROCKCIRCUS” κυριάρχησε η παγκόσμια παρουσίαση της capsule συλλογής TommyXGigi για το Φθινόπωρο του 2017. Η Gigi Hadid είναι η παγκόσμια πρέσβειρα για τη γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger και περιλαμβάνει είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, ρολόγια και αρώματα. Η συλλογή TommyXGigi αναμειγνύει το επαναστατικό στιλ με μια δόση θηλυκότητας, συνδυάζοντας το μοναδικό και ανεπιτήδευτο στιλ της Gigi με την αγάπη του Tommy για τη rock-and-roll.

Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW συνδύασε τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές, παρουσιάζοντας look από τη συλλογή Hilfiger Edition, την κορυφαία γυναικεία συλλογή και τη συλλογή Hilfiger Edition, που αποτίει φόρο τιμής στην ιστορική κληρονομιά  των ανδρικών ενδυμάτων της Tommy Hilfiger.

ROCKCIRCUS

Πάνω από 2.000 προσκεκλημένοι, μεταξύ τους καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αγοραστές, VIP και influencers, απόλαυσαν και εμπνεύστηκαν από αυτή τη fashion εμπειρία. Οι προσκεκλημένοι αγόρασαν ρούχα από την επίδειξη στο ROCKCIRCUS Pop-up, απόλαυαν τη συναυλία TOMMYNOW που στήθηκε ειδικά για τη βραδιά και ανακάλυψαν τα κλασικά κομμάτια Tommy Hilfiger στο True Vintage. Είχαν επίσης την ευκαιρία να φτιάξουν customized τα αγαπημένα τους αντικείμενα στο TommyXYou Lab και να αγοράσουν την αγαπημένη μουσική του Tommy στο ROCKCIRCUS Records. Το event έκλεισε με μια αποκλειστική εμφάνιση των The Chainsmokers που γιόρτασαν την έναρξη της συνεργασίας του διεθνώς καταξιωμένου ντουέτου μουσικών/παραγωγών ως παγκόσμιων πρεσβευτών των ανδρικών συλλογών Tommy Hilfiger.

ΜΟΝΤΕΛΑ

Το σόου άνοιξε με το διεθνές supermodel Gigi Hadid και περιελάμβανε κορυφαία μοντέλα όπως οι Bella Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Joan Smalls, Sara Sampaio, Jourdan Dunn, Georgia May Jagger, Anwar Hadid, Lucky Blue Smith και Presley Gerber.

Όλα τα look αλλά και πληροφορίες για το show είναι διαθέσιμα στο http://runwaynewsroom.tommy.com/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μόδα

TASTE THE FASHION THE 6 SENSES

Το πρωτοποριακό fashion & gourmet δείπνο «Taste the Fashion The 6 Senses» διοργανώνεται για 6η χρονιά
την Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018 στο Hilton Αθηνών και ώρα 21:00, με μεγάλο χορηγό την IWC Schaffhausen και χορηγούς την Affinity Card, την Coca-Cola Τρία Έψιλον και το LURPAK και με σκοπό τη στήριξη του έργου της Επιτροπής «ELPIDA YOUTH» του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ-Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο».

Γιορτάζοντας 6 χρόνια δημιουργίας και προσφοράς, το Taste the Fashion στρέφει και φέτος το βλέμμα του στην Ελλάδα και τους ταλαντούχους Έλληνες δημιουργούς, προβάλλοντας το σύγχρονο, ανταγωνιστικό σε διεθνές επίπεδο πρόσωπο της χώρας μας.

Ο Χριστόφορος Πέσκιας του Balthazar και του Different & Different, ο Στέλιος Παρλιάρος των Sweet Alchemy και o
Κώστας Αθανασίου του Hilton Aθηνών εμπνέονται φέτος από τις συλλογές των κορυφαίων Ελλήνων σχεδιαστών
Deux Hommes, Vrettos Vrettakos και Yiorgos Eleftheriades, και συνθέτουν ένα ιδιαίτερα δημιουργικό μενού, που θα παρουσιαστεί παράλληλα με τα fashion shows που το ενέπνευσαν, με στόχο μία ολοκληρωμένη εμπειρία για όλες τις αισθήσεις!

Η πρωτότυπη αυτή σύμπραξη, πιο ολοκληρωμένη και δημιουργική από ποτέ, παρουσιάζεται με τον τίτλο «The 6 Senses» αναδεικνύοντας ως 6η αίσθηση του ανθρώπου την ενσυναίσθηση, την ιδιαίτερη αυτή ικανότητα του ανθρώπου να «συναισθάνεται», που κινητοποιεί κάθε ειλικρινή πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης. Το φετινό Taste the Fashion προσκαλεί – και προκαλεί – το κοινό του να απολαύσει μια βραδιά γεμάτη ερεθίσματα με όλες του τις αισθήσεις, όραση, γεύση, όσφρηση, αφή και ακοή, αλλά, κυρίως, με την καρδιά του, αφού άλλωστε οι συμμετέχοντες θα στηρίξουν παράλληλα με την παρουσία τους το πρόγραμμα θεραπευτικής κατασκήνωσης «Elpida Youth Summer Camp», που λειτουργεί με πρωτοβουλία της Επιτροπής «Elpida Youth» του Συλλόγου «ΕΛΠΙΔΑ» από το 2017 με σκοπό να επαναφέρει την ελπίδα και τη χαρά στις καρδιές των παιδιών που δίνουν αγώνα ζωής από τόσο τρυφερή ηλικία.

Το «Taste the Fashion-The 6 Senses» υποστηρίζουν επίσης κορυφαίοι επαγγελματίες που δίνουν κάθε χρόνο τον καλύτερο εαυτό τους για την επιτυχία της βραδιάς, όπως η APG για τον οπτικοακουστικό εξοπλισμό, η Μυρτώ Πεζούλα για τη διακόσμηση, το Pavlos The Flower Workshop για τον ανθοστολισμό, η οινοποιία Tsa nta li, o fashion editor Μιχάλης Πάντος για την επιμέλεια και τη σκηνοθεσία των fashion shows, η ομάδα της MAC για το μακιγιάζ και ο κορυφαίος hair stylist Νικόλας Βιλλιώτης.

Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι μέχρι στιγμής και χάρη στην ευαισθησία όλων όσων συμμετείχαν στις 5 πρώτες διοργανώσεις, το «Taste the Fashion» έχει συγκεντρώσει συνολικά το πολύ σημαντικό ποσό των €160.000, χάρη στο οποίο πραγματοποιήθηκε ένα μεγάλο έργο ανακαίνισης στο Σπίτι Φιλοξενίας του «Χαμόγελου του Παιδιού» στην Αρχαία Κόρινθο, ενισχύθηκε ο Ξενώνας του σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ» που φιλοξενεί παιδιά που πάσχουν από καρκίνο και νοσηλεύονται στην «Ογκολογική Μονάδα Παίδων Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη-ΕΛΠΙΔΑ», καθώς και τις οικογένειές τους, χρηματοδοτήθηκε η δημιουργία ειδικά προσαρμοσμένης παιδικής χαράς στο χώρο του Κέντρου της «ΕΛΕΠΑΠ» Αθήνας, υποστηρίχθηκαν τα εθνικά προγράμματα του «ΕΛΙΖΑ» για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παιδικής κακοποίησης σε νοσοκομεία και σχολεία σε όλη τη χώρα και ενισχύθηκαν τα προγράμματα του «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ» που αγκαλιάζουν πάνω από 5.000 παιδιά κάθε χρόνο. Αυτό ακριβώς το αποτέλεσμα οδήγησε στη συνέχιση του καθιερωμένου πλέον θεσμού «Taste the Fashion», πάντα με στόχο την υποστήριξη παιδιών που βρίσκονται σε κάθε είδους ανάγκη. Άλλωστε, το «Taste the Fashion» είναι κυρίως η απόδειξη του πόσο όμορφα και σημαντικά πράγματα μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι όταν ενώνουν τις δυνάμεις και τα ταλέντα τους.

Για περισσότερες πληροφορίες:
[email protected]
[email protected]

Continue Reading

Μόδα

Τα linasexclusive jewels by Toupektsi έχουν αναβαθμιστεί αισθητά

Μέσα σε μια απόλυτα πιεσμένη εποχή καθώς το καλοκαίρι η αύξηση των συνεργαζόμενων καταστημάτων ήταν πέρα από τα αναμενόμενα και το Λινάρι αγαπήθηκε σε κάθε μεριά της Ελλάδας, σχεδιάστηκε η καλύτερη χειμερινή συλλογή των τελευταίων 6 χρόνων. Τα προηγούμενα χρόνια το Λινάρι το διαδεχόταν το χειμώνα το δέρμα, είχε απήχηση αλλά σίγουρα δεν μπορούσε να συγκριθεί με την καλοκαιρινή συλλογή. Φέτος το καλοκαίρι το Λινάρι το πλαισίωσε και μια νέα μικρή συλλογή με περίτεχνα σχεδία από κρύσταλλα τα οποία πήγαν πολύ καλά εμπορικά κ συμπλήρωναν τις παραγγελίες των συνεργατών μας. Έτσι το πείραμα πέτυχε κ η νέα χειμερινή συλλογή Linasexclusive jewels πιο elegant και chic από ποτέ, ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή. Μητέρα κ κόρη έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Η Λίνα Τουπεκτση, δημιουργός της συλλογής μας αναφέρει: «Το ένιωθα, όταν τα σχεδίαζα. Συζητούσα κ έδειχνα τα νέα κοσμήματα στη μητέρα μου όλο το καλοκαίρι. Το πίστευα απόλυτα κ το κατάλαβα από την πρώτη στιγμή της συμμετοχής μας στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Ο κόσμος παρ όλο τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής κ τις υποχρεώσεις που όλοι έχουμε ήθελε να έχει ένα κόσμημα μας. Οι συνεργάτες μας θέλησαν να έχουν νωρίτερα τα κοσμήματα μας στις βιτρίνες τους κ ήδη σχεδιάζεται η νέα καλοκαιρινή συλλογή που θα παρουσιαστεί στην Αθήνα 9 Ιανουαρίου 2019»
Η χειμερινή συλλογή αποτελείται από αρίστης ποιότητας κρύσταλλα, βελούδο, σύρμα κ δέρμα, τεχνική μακραμε σε σκουλαρίκια κ βραχιόλια, κεραμικά κ σμάλτο. Μπορείτε να την ανακαλύψετε στο fb στη σελίδα https://m.facebook.com/vraxioliakaikolie

Continue Reading

Μόδα

Κάλεσμα ΝΕΩΝ δημιουργών

– Calling @NEW Designers από το 2ο ECO Fashion Film Festival της Λάρισας.

 

Το 2ο ECO Fashion Film Festival που θα πραγματοποιηθεί 1-3 Νοέμβρη 2018 (Πέμπτη-Σάββατο) στην Λάρισα δίνει βήμα σε νέους σχεδιαστές ρούχων και αξεσουάρ που προωθούν μέσα από τη δουλειά τους την Οικολογία στη Μόδα.

Δηλώστε συμμετοχή και ελάτε μαζί μας στο ECO Fashion Film Festival μαζί με μια δημιουργία σας που θα εκτεθεί σε κούκλα στο χώρο του event “NEW ECO Fashion Designers”.

Για να δηλώσετε συμμετοχή στείλτε μας Email στο [email protected] έως τη Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018:

  • Τα στοιχεία σας (βιογραφικό, μια φωτογραφία σας και το προφίλ σας στα Social Media
  • έως 3 φωτογραφίες από δημιουργίες σας για να εκτεθούν (είτε σε φωτογραφία, είτε σε κούκλα) στην έκθεση NEW ECO Fashion Designers.

Η έκθεση θα διαρκέσει 2 ημέρες (2-3 Νοέμβρη) και οι σχεδιαστές θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με τον καλεσμένο σχεδιαστή μόδας και να συμμετέχουν στη συζήτηση με θέμα “Η τάση της οικολογικής μόδας μέσα από τα Social Media”.

Το 2ο ECO Fashion Film Festival παρέχει φιλοξενία σε κεντρικό ξενοδοχείο της Λάρισας και γεύμα στους συμμετέχοντες Νέους Σχεδιαστές.

Continue Reading

Trending