Connect with us

Μόδα

Η Tommy Hilfiger παρουσίασε στο Λονδίνο το TOMMYNOW

Η TOMMY HILFIGER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

ΤΟ TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”

ΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ FASHION EVENT ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017

Το “ROCKCIRCUSevent έφερε στο Λονδίνο το σόου TOMMYNOWSee Now, Buy Now” με τους παγκόσμιους πρεσβευτές της εταιρείας Gigi Hadid και The Chainsmokers.

Συνδυάζοντας look τόσο από την αντρική όσο και τη γυναικεία συλλογή, ολόκληρη η επίδειξη μόδας ήταν άμεσα διαθέσιμη για αγορά μέσα από τα καταστήματα λιανικής και χονδρικής, ηλεκτρονικά, αλλά και μέσα από πρωτοποριακά εμπορικά κανάλια όπως το augmented reality, chatbots, και image recognition.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (20 Σεπτεμβρίου, 2017) – Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσίασε το TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”, ένα γεμάτο ενέργεια εμπειρικό σόου, βασισμένο πάνω στη μόδα, τη μουσική και τη διασκέδαση. Εμπνευσμένο από τη διαχρονική αγάπη του Tommy Hilfiger για το rock-and-roll, το σόου συνδύασε τη γοητεία και τη νοσταλγία με μια φρέσκια και τολμηρή στάση. Το TOMMYNOW για το Φθινόπωρο 2017, το τρίτο runway σόου που γίνεται μέσα στην ίδια σεζόν, έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου στις 9:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) στο Roundhouse, τον εμβληματικό χώρο συναυλιών στο κέντρο της ροκ ιστορίας του Λονδίνου. Στηριζόμενο πάνω στην επιτυχία των δύο πρώτων σόου TOMMYNOW που έγιναν ανάρπαστα, το fashion event για το Φθινόπωρο 2017 βασίστηκε στο «See Now, Buy Now» concept της Tommy Hilfiger. Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW περιελάβανε τόσο τις ανδρικές όσο και τις γυναικείες συλλογές, όπως και την τρίτη TommyXGigi capsule συλλογή. Όλα τα looks της επίδειξης ήταν άμεσα διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα σύστημα καναλιών αγοράς σε περισσότερες από 70 χώρες.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017

Αυτή τη σεζόν, η Tommy Hilfiger ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο την πρωτοποριακή εμπειρία μόδας TOMMYNOW, παρουσιάζοντας μαζί σε μια επική σκηνή τις συλλογές Tommy Hilfiger, TommyXGigi, Hilfiger Collection και Hilfiger Edition.

Οι συλλογές για το Φθινόπωρο 2017 διαθέτουν μια επαναστατική ματιά πάνω στην κληρονομιά του brand από τα ‘90s. Είναι το όραμα για την μοντέρνα Americana, εκεί που η κουλτούρα των νέων και το grunge συναντούν το prep. Είναι η παράδοση που συναντά το στιλ του δρόμου, μαζί με statement καρό, απρόσμενες αναλογίες καθώς και αναφορές σε αθλητικές σιλουέτες και το skate.

H Tommy Hilfiger συνεχίζει να σπάει τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας, δίνοντας άμεση πρόσβαση στις συλλογές χάρη σε πρωτοποριακές ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η νέα εφαρμογή TOMMYNOW SNAP φτιαγμένη πάνω σε augmented reality.

Καλωσορίσατε στο ROCKCIRCUS.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Στο TOMMYNOW “ROCKCIRCUS” κυριάρχησε η παγκόσμια παρουσίαση της capsule συλλογής TommyXGigi για το Φθινόπωρο του 2017. Η Gigi Hadid είναι η παγκόσμια πρέσβειρα για τη γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger και περιλαμβάνει είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, ρολόγια και αρώματα. Η συλλογή TommyXGigi αναμειγνύει το επαναστατικό στιλ με μια δόση θηλυκότητας, συνδυάζοντας το μοναδικό και ανεπιτήδευτο στιλ της Gigi με την αγάπη του Tommy για τη rock-and-roll.

Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW συνδύασε τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές, παρουσιάζοντας look από τη συλλογή Hilfiger Edition, την κορυφαία γυναικεία συλλογή και τη συλλογή Hilfiger Edition, που αποτίει φόρο τιμής στην ιστορική κληρονομιά  των ανδρικών ενδυμάτων της Tommy Hilfiger.

ROCKCIRCUS

Πάνω από 2.000 προσκεκλημένοι, μεταξύ τους καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αγοραστές, VIP και influencers, απόλαυσαν και εμπνεύστηκαν από αυτή τη fashion εμπειρία. Οι προσκεκλημένοι αγόρασαν ρούχα από την επίδειξη στο ROCKCIRCUS Pop-up, απόλαυαν τη συναυλία TOMMYNOW που στήθηκε ειδικά για τη βραδιά και ανακάλυψαν τα κλασικά κομμάτια Tommy Hilfiger στο True Vintage. Είχαν επίσης την ευκαιρία να φτιάξουν customized τα αγαπημένα τους αντικείμενα στο TommyXYou Lab και να αγοράσουν την αγαπημένη μουσική του Tommy στο ROCKCIRCUS Records. Το event έκλεισε με μια αποκλειστική εμφάνιση των The Chainsmokers που γιόρτασαν την έναρξη της συνεργασίας του διεθνώς καταξιωμένου ντουέτου μουσικών/παραγωγών ως παγκόσμιων πρεσβευτών των ανδρικών συλλογών Tommy Hilfiger.

ΜΟΝΤΕΛΑ

Το σόου άνοιξε με το διεθνές supermodel Gigi Hadid και περιελάμβανε κορυφαία μοντέλα όπως οι Bella Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Joan Smalls, Sara Sampaio, Jourdan Dunn, Georgia May Jagger, Anwar Hadid, Lucky Blue Smith και Presley Gerber.

Όλα τα look αλλά και πληροφορίες για το show είναι διαθέσιμα στο http://runwaynewsroom.tommy.com/

Continue Reading

Lifestyle

Μαρία Τζάνη:”Μια γυναίκα όλα τα μπορεί.”

Η δουλειά της Μαρίας είναι εκπαιδευτικός στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση(συγκεκριμένα νηπιαγωγός) εδώ και 12 χρόνια, αλλά ασχολείται ενεργά με τη μόδα καθώς σχεδιάζει ρούχα και σε συνεργασία με ένα ατελιέ στο Ηράκλειο υλοποιούνε limited edition συλλογές, με δικά τους υφάσματα και prints που  εμπνέονται από  κάθε τι όμορφο γύρω τους! Παράλληλα διαφημίζει και εταιρίες στο ινσταγκραμ!

  • Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο  για τον εαυτό σας

Η αλήθεια είναι ότι έχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο λόγω
των πολλών δραστηριοτήτων που ασχολούμαι, αλλά φροντίζω να βρίσκω σίγουρα για να διοργανώνω ταξίδια ( εκτός πανδημίας )

  • Είστε πραγματικά πανέμορφη, έχετε κάποια μυστικά ομορφιάς;

Αγαπώ στη διατροφή μου οτιδήποτε είναι πράσινο, κοιμάμαι  σωστές  ώρες και το πιο βασικό για μένα, ξεκινώ τη μέρα μου πάντα με ένα χαμόγελο που αντικατοπτρίζει την ψυχική αρμονία ,γέννημα της οποίας είναι η ομορφιά και η  ωραία αύρα!

  • Aκολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας  ή αυτοσχεδιάζετε ; πως ντύνεστε στη καθημερινή σας ζωή ;

Ως σχεδιάστρια αυτό που προτείνω και μέσα από  τα ρούχα της συλλογής μας , είναι να φοράμε οτιδήποτε μας κάνει να νιώσουμε όμορφες, να είμαστε άνετες μέσα σε  αυτό και να αναδεικνύει  την προσωπικότητα μας!  Αυτή είναι η φιλοσοφία μου και στη καθημερινότητα μου ενώ φυσικά επιλεγώ και πολλές φορές ρούχα της συλλογής μας στις αποδράσεις μου!

  • Ποια είναι η σχέση σας με τα social media

Έχω πολύ ενεργό ινσταγκραμ, καθώς ασχολούμαι επαγγελματικά ενώ στα υπόλοιπα social media δεν έχω ιδιαίτερη κινητικότητα

  • Έχετε όνειρα που ακόμη δεν έχουν γίνει πραγματικότητα

Στο επαγγελματικό κομμάτι θέλω τα ρούχα της συλλογής μας  να αποκτήσουν μεγαλύτερη εμβέλεια στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό και να κάνω μια όμορφη οικογένεια

  • Πιστεύετε μια γυναίκα  πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί  με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

Θεωρώ όλα χρειάζονται μέτρο και τις σωστές προτεραιότητες στη κατάλληλη ηλικία!

Μια γυναίκα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη στο τι θέλει απ τη ζωή της, αν έχει όνειρο να κανει και μια οικογένεια σίγουρα το βιολογικό κομμάτι τη δεσμεύει μέχρι κάποια ηλικία! Όχι ότι σα μανούλες δε μπορούν οι γυναίκες να ναι επιτυχημένες, απλά πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία! Μη ξεχνάμε άλλωστε… ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΟΡΕΙ!

  • Πόσο business women πιστεύετε ότι  είναι οι  Ελληνίδες ;

Θεωρώ ότι με τη πάροδο των χρόνων οι Ελληνίδες εξελίσσονται όλο και περισσότερο, βλέπουμε επιτυχημένες γυναίκες  σε όλους τους κλάδους και αυτό με χαροποίει ιδιαίτερα!

  • Ποια είναι τα επόμενα σχεδιά σας ;

Ασχολούμαι πυρετωδώς με τις επόμενες συλλογές των ρούχων μας  αλλά και τη προώθηση τους σε μεγαλύτερη εμβέλεια ενώ σα Μαρία  θέλω και  να κάνω μια όμορφη οικογένεια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Lifestyle

Κλασικό και Ακαταμάχητο Μπλέ

Από την Μαριάννα Τσουλιά

Η Μαριάννα Τσουλιά είναι Σύμβουλος διαχείρισης κρίσεων και διαπιστευμένος Διαμεσολαβητής του Υπουργείου Δικαιοσύνης. Πρώην Διευθυντικό στέλεχος στην Εθνική Τράπεζα, την ICAP και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και senior consultant σε Εταιρείες εντός και εκτός Ελλάδας. Έχει ΜΒΑ και οικονομικές σπουδές αλλά και πτυχίο και άδεια εξασκήσεως Κτηνιάτρου(MDV).Είναι μαμά τριών παιδιών και έχει πέντε εγγόνια!

Ας παίξουμε ντουλάπες.

Η Καραντίνα χρονίζει και μέσα μας  σκεφτόμαστε και αναρωτιόμαστε  για το πότε θα έρθει το τέλος της.

Ο χρόνος πολύς μέσα στο σπίτι.

Μια αγαπημένη μου ασχολία είναι να τακτοποιώ τις ντουλάπες μου. Τα χρόνια συγκέντρωσαν πολλές ενδυματολογικές επιλογές, όλες προσαρμοσμένες στους εκάστοτε ρόλους μου, κατά βάσει τους επαγγελματικούς γιατί αυτό ήταν ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου. Όμως πάντα αγαπούσα και συνεχίζω να αγαπώ το ντύσιμο και την πολυάριθμες συνδυαστικές επιλογές που σου προσφέρουν τα όμορφα και αγαπημένα κομμάτια, που αγοράστηκαν με λαχτάρα και επιθυμία, φορέθηκαν πολύ και συνεχίζουν να μαγεύουν την φαντασία μου. Το όμορφο ντύσιμο είναι πηγή ευχαρίστησης και δεν έχει χρόνο και ηλικία. Είναι  ένδειξη τιμής στο εαυτό μας και τους άλλους.

Ανοίγω τις ντουλάπες μου λοιπόν και σας ξεναγώ στις δικές μου προτάσεις γυναικείας χαράς . Όπως όλες μας συνδυάζω το παλιό με το καινούργιο, το περασμένο με το μοντέρνο και το μεταχειρισμένο με την φρέσκια  δύναμη των αξεσουάρ.

Οι Ρίγες είναι παρούσες πάντοτε σε όλες τις κολεξιόν….

Οι επιλογές είναι πολυάριθμες , ξεκινάμε και πειραματιζόμαστε.

Ρίγα άσπρη-μπλε για όλες τις ηλικίες και όλες τις περιστάσεις.

Εάν θέλεις δοκίμασε το με κάτι μονόχρωμο στην ίδια απόχρωση του μπλε και δώσε μια πινελιά με ενα κολιέ…

Για ένα πιο εντυπωσιακό λουκ συνδύασε ρίγα με ρίγα.

Μάρτης:  Ο μήνας του κλασικού και ακαταμάχητου μπλε!

Continue Reading

Trending