Connect with us

Μόδα

Η Tommy Hilfiger παρουσίασε στο Λονδίνο το TOMMYNOW

Η TOMMY HILFIGER ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

ΤΟ TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”

ΕΝΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΟ FASHION EVENT ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΟΥ 2017

Το “ROCKCIRCUSevent έφερε στο Λονδίνο το σόου TOMMYNOWSee Now, Buy Now” με τους παγκόσμιους πρεσβευτές της εταιρείας Gigi Hadid και The Chainsmokers.

Συνδυάζοντας look τόσο από την αντρική όσο και τη γυναικεία συλλογή, ολόκληρη η επίδειξη μόδας ήταν άμεσα διαθέσιμη για αγορά μέσα από τα καταστήματα λιανικής και χονδρικής, ηλεκτρονικά, αλλά και μέσα από πρωτοποριακά εμπορικά κανάλια όπως το augmented reality, chatbots, και image recognition.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (20 Σεπτεμβρίου, 2017) – Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσίασε το TOMMYNOW “ROCKCIRCUS”, ένα γεμάτο ενέργεια εμπειρικό σόου, βασισμένο πάνω στη μόδα, τη μουσική και τη διασκέδαση. Εμπνευσμένο από τη διαχρονική αγάπη του Tommy Hilfiger για το rock-and-roll, το σόου συνδύασε τη γοητεία και τη νοσταλγία με μια φρέσκια και τολμηρή στάση. Το TOMMYNOW για το Φθινόπωρο 2017, το τρίτο runway σόου που γίνεται μέσα στην ίδια σεζόν, έκλεισε την Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου την Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου στις 9:00 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) στο Roundhouse, τον εμβληματικό χώρο συναυλιών στο κέντρο της ροκ ιστορίας του Λονδίνου. Στηριζόμενο πάνω στην επιτυχία των δύο πρώτων σόου TOMMYNOW που έγιναν ανάρπαστα, το fashion event για το Φθινόπωρο 2017 βασίστηκε στο «See Now, Buy Now» concept της Tommy Hilfiger. Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW περιελάβανε τόσο τις ανδρικές όσο και τις γυναικείες συλλογές, όπως και την τρίτη TommyXGigi capsule συλλογή. Όλα τα looks της επίδειξης ήταν άμεσα διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα σύστημα καναλιών αγοράς σε περισσότερες από 70 χώρες.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017

Αυτή τη σεζόν, η Tommy Hilfiger ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο την πρωτοποριακή εμπειρία μόδας TOMMYNOW, παρουσιάζοντας μαζί σε μια επική σκηνή τις συλλογές Tommy Hilfiger, TommyXGigi, Hilfiger Collection και Hilfiger Edition.

Οι συλλογές για το Φθινόπωρο 2017 διαθέτουν μια επαναστατική ματιά πάνω στην κληρονομιά του brand από τα ‘90s. Είναι το όραμα για την μοντέρνα Americana, εκεί που η κουλτούρα των νέων και το grunge συναντούν το prep. Είναι η παράδοση που συναντά το στιλ του δρόμου, μαζί με statement καρό, απρόσμενες αναλογίες καθώς και αναφορές σε αθλητικές σιλουέτες και το skate.

H Tommy Hilfiger συνεχίζει να σπάει τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας, δίνοντας άμεση πρόσβαση στις συλλογές χάρη σε πρωτοποριακές ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η νέα εφαρμογή TOMMYNOW SNAP φτιαγμένη πάνω σε augmented reality.

Καλωσορίσατε στο ROCKCIRCUS.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ

Στο TOMMYNOW “ROCKCIRCUS” κυριάρχησε η παγκόσμια παρουσίαση της capsule συλλογής TommyXGigi για το Φθινόπωρο του 2017. Η Gigi Hadid είναι η παγκόσμια πρέσβειρα για τη γυναικεία συλλογή Tommy Hilfiger και περιλαμβάνει είδη ένδυσης, υπόδησης, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου, ρολόγια και αρώματα. Η συλλογή TommyXGigi αναμειγνύει το επαναστατικό στιλ με μια δόση θηλυκότητας, συνδυάζοντας το μοναδικό και ανεπιτήδευτο στιλ της Gigi με την αγάπη του Tommy για τη rock-and-roll.

Για πρώτη φορά, το TOMMYNOW συνδύασε τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές, παρουσιάζοντας look από τη συλλογή Hilfiger Edition, την κορυφαία γυναικεία συλλογή και τη συλλογή Hilfiger Edition, που αποτίει φόρο τιμής στην ιστορική κληρονομιά  των ανδρικών ενδυμάτων της Tommy Hilfiger.

ROCKCIRCUS

Πάνω από 2.000 προσκεκλημένοι, μεταξύ τους καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αγοραστές, VIP και influencers, απόλαυσαν και εμπνεύστηκαν από αυτή τη fashion εμπειρία. Οι προσκεκλημένοι αγόρασαν ρούχα από την επίδειξη στο ROCKCIRCUS Pop-up, απόλαυαν τη συναυλία TOMMYNOW που στήθηκε ειδικά για τη βραδιά και ανακάλυψαν τα κλασικά κομμάτια Tommy Hilfiger στο True Vintage. Είχαν επίσης την ευκαιρία να φτιάξουν customized τα αγαπημένα τους αντικείμενα στο TommyXYou Lab και να αγοράσουν την αγαπημένη μουσική του Tommy στο ROCKCIRCUS Records. Το event έκλεισε με μια αποκλειστική εμφάνιση των The Chainsmokers που γιόρτασαν την έναρξη της συνεργασίας του διεθνώς καταξιωμένου ντουέτου μουσικών/παραγωγών ως παγκόσμιων πρεσβευτών των ανδρικών συλλογών Tommy Hilfiger.

ΜΟΝΤΕΛΑ

Το σόου άνοιξε με το διεθνές supermodel Gigi Hadid και περιελάμβανε κορυφαία μοντέλα όπως οι Bella Hadid, Devon Windsor, Hailey Baldwin, Joan Smalls, Sara Sampaio, Jourdan Dunn, Georgia May Jagger, Anwar Hadid, Lucky Blue Smith και Presley Gerber.

Όλα τα look αλλά και πληροφορίες για το show είναι διαθέσιμα στο http://runwaynewsroom.tommy.com/

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μόδα

The Fashion Gate

Είσαι Σχεδιαστής, Βιοτέχνης ή έχεις μία νέα τεχνολογική ιδέα που μπορεί να βρει εφαρμογή στον χώρο της Μόδας;

Δήλωσε συμμετοχή στην  1η και μοναδική στην Ελλάδα Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και δημιούργησε τo δικό σου Fashion Brand ή Tech Startup!

Κατέθεσε την πρότασή σου μέχρι τις 28.01.2019!

Σχεδιαστική κι επιχειρηματική ανάπτυξη, συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις στο εξωτερικό και σε international fashion shows,  εξωστρέφεια και όραμα για τη δημιουργία μίας διεθνούς επιχείρησης μόδας. Με αυτή την αποστολή συνεχίζει για ακόμη μία χρονιά η 1η και μοναδική Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate”, που φέτος έρχεται ανανεωμένη, «αγκαλιάζοντας» πλέον όχι μόνο Σχεδιαστές και Βιοτέχνες, αλλά και φιλόδοξους tech stratuppers , που διαθέτουν πολύτιμες για το χώρο της Μόδας ιδέες για πρωτοπόρες εφαρμογές και πλατφόρμες.

Ο  3Ος κύκλος του προγράμματος μόλις άνοιξε και φέτος φιλοδοξεί να συγκεντρώσει φρέσκιες ιδέες για καινοτόμα επιχειρηματικά σχήματα που θα κάνουν την αλλαγή στο τοπίο της ελληνικής επιχειρηματικότητας Μόδας.

Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub πάντα πρωτοπόρος στην Εκπαίδευση, συνδέοντας την Μόδα με την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία, δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδα   Σχεδιαστών και Επιχειρηματιών Μόδας “The Fashion Gate”, δίνοντας τη δυνατότητα στους Νέους Σχεδιαστές, αλλά και ευρύτερα σε όσους έχουν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες γύρω από τον χώρο της Μόδας να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση άμεσα με σωστή καθοδήγηση και επαγγελματισμό.

Η κ. Μαρία Βυτινίδου, Σχεδιάστρια και Ιδρύτρια της Θερμοκοιτίδας Μόδας αναφέρει χαρακτηριστικά: «Διαπιστώνοντας ότι οι απόφοιτοι των Σχολών Μόδας, παρ’  ότι είναι έτοιμοι σχεδιαστικά να  δημιουργήσουν collections, δεν έχουν καμία εκπαίδευση στο πώς να επιχειρήσουν, η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” έχτισε ένα εξειδικευμένο  πρόγραμμα καθοδήγησης βήμα βήμα για να τους βοηθήσει να ενταχθούν στην αγορά εργασίας αυτόνομα ως επιχειρηματίες-σχεδιαστές και μάλιστα με πνεύμα εξωστρέφειας. Η δημιουργία ενός fashion brand στην σύγχρονη εποχή απαιτεί σοβαρή μελέτη με Business Model Canvas, τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση, ανάδειξη της αξίας του brand, marketing, κοστολόγηση και πολλά άλλα στοιχεία που θα αποδείξουν αν η επιχείρηση είναι βιώσιμη ή όχι.

Επίσης, μία μεγάλη ανάγκη των νέων σχεδιαστών είναι η εύρεση αρχικού κεφαλαίου κίνησης, η στέγαση της επιχείρησής τους σε επαγγελματικό χώρο, ο δειγματισμός των συλλογών τους σε buyers και η προώθηση των προϊόντων τους σε εύρωστες αγορές του εξωτερικού.

Σε ό,τι αφορά τους Βιοτέχνες, εκείνοι από την πλευρά τους ήταν ήδη επιχειρηματίες αλλά με διαφορετικό μοντέλο λειτουργίας, που δεν μπορούσε να υποστηρίξει καινοτομία στον σχεδιασμό μίας συλλογής.

Παράλληλα, ακούμε καθημερινώς φρέσκιες τεχνολογικές ιδέες, που υλοποιούνται σε μορφή εφαρμογών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διαδικτυακών πλατφορμών που κινούνται γύρω από τον χώρο της Μόδας κι έρχονται να διευκολύνουν κατά πολύ είτε τον επαγγελματία σχεδιαστή ή στυλίστα, είτε και τον απλό fashion lover που ακολουθεί τις τάσεις της μόδας κι ενημερώνεται για όλα τα μεγάλα fashion events.

Όλες τις παραπάνω ανάγκες έρχεται να καλύψει η δομή της Θερμοκοιτίδας Μόδας  «The Fashion Gate», η οποία εκπαιδεύει σχεδιαστές, βιοτέχνες και tech talents να γίνουν οι Fashion Startuppers του μέλλοντος, ο καθένας από τον δικό του τομέα.

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, οι Σχεδιαστές θα έχουν φτάσει στη δημιουργία μίας άρτιας συλλογής με προδιαγραφές εξωτερικού, την οποία θα μπορούν να προωθήσουν σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις. Οι Σχεδιαστές που συμμετείχαν τις δύο τελευταίες χρονιές στην εμπορική έκθεση Styl Kabo, στο Brnο της Τσεχίας, κατάφεραν να προωθήσουν τις συλλογές τους με επιτυχία στο εξωτερικό και να αντιπροσωπεύονται πλέον από ένα διεθνές Showroom στην Πράγα. Παράλληλα, από το 2019 η Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” τους παρέχει υποστηρικτικά χώρο δειγματισμού των συλλογών τους σε Co-working space ή Virtual Office για φορολογική έδρα της επιχείρησης με πολύ χαμηλά κόστη.

Οι Βιοτέχνες από πλευράς τους θα είναι σε θέση να εξελίξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και να το εντάξουν σε ένα πιο σύγχρονο και καινοτόμο πλαίσιο σχεδιαστικής δημιουργίας.

Τέλος, τα tech talents που υπάρχουν εκεί έξω και θέλουν να συνεισφέρουν με τις δικές τους γνώσεις και με το δικό τους τεχνολογικό  υπόβαθρο στο χώρο της μόδας, θα μπορούν να αναπτύξουν μέσα στη Θερμοκοιτίδα Μόδας την τεχνολογία τους δίπλα σε καταξιωμένα στελέχη επιχειρήσεων, έτσι  ώστε να κάνουν την ιδέα τους επιχείρηση».

Η πιο μεγάλη επιτυχία της δράσης της «The Fashion Gate», είναι η συνεργασία με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα χρηματοδότησης Fashion Startups «WORTH PROJECT» , στο οποίο η Σχεδιάστρια Μόδας Μαρία Βυτινίδου είναι αποκλειστική Ambassador στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα μπορεί να ενισχύσει οικονομικά νέους δημιουργούς μέχρι 10.000 ευρώ.

Όραμα

Οι Fashion Incubators σε Ευρώπη και Αμερική λειτουργούν ήδη 30 χρόνια. Η Σχολή Μόδας AthensFashionClub δημιούργησε την 1η Θερμοκοιτίδας Μόδας, ως συνέχεια του έργου  της Σχολής για την υποστήριξη των σπουδαστών της, αλλά και για την ανάπτυξη του Fashion Community.

Επιπλέον, αξιοποιεί την τεχνογνωσία που διαθέτει για την δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Κέντρου Μόδας, το οποίο θα προωθήσει την Ελληνική Μόδα έξω από τα σύνορα της χώρας, δίνοντας βήμα στην καινοτομία, στις συνεργασίες, στον υγιή ανταγωνισμό και στην εξωστρέφεια.

Τα success stories των «αποφοίτων» της Θερμοκοιτίδας

Έλπιδα Όμρι και Ειρήνη Ταμάεβα είναι δύο φωτεινά παραδείγματα «απόφοιτων» της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” που αγαπούν την μόδα και τόλμησαν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.

H Ελπίδα Όμρι μεγάλωσε και ζει σε  μια επαρχιακή πόλη, την Αντίκυρα και έχει καταγωγή από την Τυνησία. Διαθέτει σπουδές στην Γαλλική φιλολογία και πολυετή εμπειρία εργασίας στην οργάνωση επιχειρήσεων μέχρι που κάποια στιγμή αποφάσισε να ακολουθήσει το δρόμο γι’ αυτό που πραγματικά αγαπούσε, την μόδα. Σήμερα έχει δημιουργήσει το δικό της brand “El Omri”, ενώ η συλλογή της έχει φτάσει να έχει δικό της αφιέρωμα στις σελίδες της VOGUE ITALIA. Η ένταξή της στην 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας Τhe Fashion Gate, της έδωσε την ώθηση να προωθήσει τις συλλογές της στο εξωτερικό και να κατορθώσει να κλείσει συμφωνία εκπροσώπησης από διεθνές Showroom στην Πράγα. Στα άμεσα σχέδιά της είναι και η δημιουργία ενός e-shop (www.elomri.com) προκειμένου να κάνει ένα άνοιγμα προς τη διεθνή αγορά και οι δημιουργίες της να φτάσουν έως την άλλη άκρη της γης. Από φέτος η Ελπίδα λειτουργεί ένα ακόμα Showroom στην Αθήνα, στο CO-WORKING SPACE for Designers, που έχει δημιουργήσει η Σχολή AthensFashionClub και η Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, ως συνεργατικό χώρο για Νέους Σχεδιαστές.

Αντίστοιχα και η Ειρήνη Ταμάεβα, μία δυναμική γυναίκα και ταλαντούχα σχεδιάστρια, που βρήκε το δρόμο της στο χώρο της μόδας μετά τη δημιουργία της οικογένειάς της. Δεν τα παράτησε, αφού το ταλέντο της ήταν τόσο ισχυρό που δεν της το επέτρεψε. Στην Σχολή Μόδας AthensFashionClub εκπαιδεύτηκε ως Πατρονίστ/Μοντελίστ. Παράλληλα και με αρκετές ώρες προσωπικής εξάσκησης, άνοιξε το δικό της ατελιέ νυφικών και βραδινών δημιουργιών και ολοκληρώθηκε ως δημιουργός όταν εντάχθηκε στην Θερμοκοιτίδα Μόδας The Fashion Gate, όπου έμαθε τη διαχείριση όλων των κομματιών της επιχείρησής της. Η συμμετοχή της στη Διεθνή Εμπορική Έκθεση StylKabo στην Τσεχία αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία προβολής της δουλειάς της στο εξωτερικό. Και οι δικές της συλλογές εκπροσωπούνται πλέον από Διεθνές Showroom στην Πράγα.

Η 1η Θερμοκοιτίδα Μόδας στην Ελλάδα “The Fashion Gate” παρέχει τις εξής υπηρεσίες:

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Σχεδιαστικής & Επιχειρηματικής Ανάπτυξης
  • Tεχνική Υποστήριξη στην Δημιουργία Συλλογής
  • Συνεργασίες με Βιοτεχνίες, Προμηθευτές Χονδρικής
  • Μentoring
  • Special Workshops
  • Φιλοξενία των Συλλογών σε Private Showroom
  • Eργασία σε CO-WORKING SPACE for New Designers
  • Νομική και Λογιστική Υποστήριξη
  • Συμμετοχή στην Εμπορική Έκθεση Styl Kabo στην Τσεχία
  • Αντιπροσώπευση από International Showroom στην Πράγα
  • Ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης για Λιανική και Χονδρική στους συμμετέχοντες
  • Υποστήριξη τεχνολογικών startups στην ανάπτυξη της τεχνολογίας
  • Εξέλιξη της επιχειρηματικής ιδέας και της υλοποίησής της, με βάση διεθνείς πρακτικές
  • Παροχή ολοκληρωμένων φυσικών και άυλων υποδομών στις εγκαταστάσεις μας
  • Δυνατότητες δικτύωσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό
  • Ενημέρωση για τις επιχειρηματικές ευκαιρίες, που δημιουργούνται στο ραγδαία αναπτυσσόμενο οικοσύστημα καινοτομίας

Οι εκπαιδευτικές, υποστηρικτικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες επιχειρηματικότητας παρέχονται από έμπειρα στελέχη της αγοράς και του ακαδημαϊκού χώρου, που θα βοηθήσουν με πρακτικό τρόπο στην ωρίμανση της επιχειρηματικής ιδέας με στόχο την ανάπτυξη και δημιουργία μίας βιώσιμης επιχείρησης.

Δέχεται μόνο 10 Σχεδιαστές ετησίως στο πρόγραμμα κατόπιν Συνέντευξης και οι αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι  28 Ιανουαρίου 2019.

Next Move

Έναρξη 3ου Κύκλου του προγράμματος: 1 Φεβρουαρίου 2019

Αιτήσεις συμμετοχής για ένταξη στην Θερμοκοιτίδα, κατόπιν προσωπικής συνέντευξης  μέχρι τις 28 Ιανουαρίου 2019.

Καλέστε στα τηλέφωνα  2103300008, 6983415251 για ενημέρωση και επίσκεψη στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” και τους χώρους της.

“The Fashion Gate”

 

Continue Reading

Lifestyle

Lucky Snake 2019: Βρήκαμε το πιο rock γούρι της χρονιάς

gp lucky snake

Γίνεται να ξεκινήσεις την νέα χρονιά, χωρίς τύχη; Μια περίοδος σκέψης, ανασυγκρότητησης και νέων ξεκινημάτων είναι μπροστά μας και όλοι θέλουμε να πάρουμε την τύχη με το μέρος μας και ένα lucky charm που θα μας διασφαλίσει ότι θα την έχουμε, και το βρήκαμε! Διαφορετικό, με rock διάθεση και μίνιμαλ σχεδιασμό, θα γίνει το αγαπημένο σου κόσμημα για όλο το χρόνο!

the designers

Οι δημιουργοί της G & P Jewellery Designers, George Prokopidis και Renee Gero, εμπνευσμένοι από τη νέα χρονιά δημιούργησαν ένα μοναδικό διαχρονικό κόσμημα-γούρι που μας καλεί να θέσουμε νέους στόχους και να τους κατακτήσουμε.

gp gouri1

Για το 2019,  επέλεξαν το φίδι ως σύμβολο της αναγέννησης, της αρχέγονης ζωοδότειρας ορμής και της ατέρμονης αλυσίδας της ζωής για να δημιουργήσουν το Lucky Snake, ένα unisex κόσμημα για τον λαιμό που σχηματίζει το  «9», ένας αριθμός με ιδιαίτερη δύναμη και σημασία. Αντιπροσωπεύει την ολοκλήρωση, την συμπόνια αλλά και την προσφορά. Το αποτέλεσμα; Τo πιο όμορφo και stylish Lucky Charm.  Σε ασήμι, χρυσό και μαύρο, με δερμάτινο κορδόνι ή αλυσίδα, όποια και αν είναι η επιλογή σου θα είναι υπέροχη.

Το Lucky Snake δεν είναι απλά ένα γούρι! Έχει ως στόχο να σου φέρει τύχη, επιτυχία και αγάπη για τη νέα χρονιά και υπόσχεται να αναδείξει ακόμη και τις πιο casual εμφανίσεις σου! Είναι ένα κόσμημα που μπορείς να φοράς όλο το χρόνο και που θα προσδώσει ανατρεπτική διάθεση στο στυλ και την καθημερινότητα σου. 

Lucky Charm Silver Snake 9 Unisex

φιδι-κρ-ασημι

Βρες το ΕΔΩ

Lucky Charm Black Snake 9 Unisex

φιδι-κρ-μαυρο

Βρες το ΕΔΩ

Lucky Charm Gold Snake 9 Unisex

φιδι-κρ-χρυσο

Βρες το ΕΔΩ

 

Ανακάλυψε όλη τη συλλογή ΕΔΩ

Eshop: gpjewellery.gr

Facebook: @GPjewellerydesigner

Instagram: @gpjewellerydesigners

Continue Reading

Lifestyle

4 υπέροχα δώρα για να του μείνουν αυτά τα Χριστούγεννα αξέχαστα

dwra-xristougenna

Οι γιορτές πλησιάζουν και η σκέψη «τι δώρο να πάρω στον καλό μου» τριγυρίζει ολοένα και περισσότερο στο μυαλό σου. Δεν θες ένα απλό δώρο αλλά κάτι που θα ικανοποιήσει τον παραλήπτη του, θα τον αντιπροσωπεύει και θα δεις αυτή τη λάμψη στα μάτια του που θα σου επιβεβαιώσει ότι έκανες τη σωστή επιλογή. Όσο και αν προσπαθείς να ξεφύγεις από τα τετριμμένα, νιώθεις ότι οι επιλογές σου είναι περιορισμένες, όμως στην πραγματικότητα είναι αμέτρητες, όπως τα ανδρικά κοσμήματα που δεν έχουν περάσει από το μυαλό σου.

Τα ανδρικά κοσμήματα είναι ένα δώρο που πολλές το φοβόμαστε, και προφανώς και εσύ για να μην το είχες μέχρι σήμερα στη λίστα σου. Φοβάσαι ότι δε θα του αρέσει, ότι δε θα κάνεις τη σωστή επιλογή ή μπορεί να είναι υπερβολικό για το στυλ του καλού σου, όμως τα κοσμήματα που επιλέξαμε, θα σου αλλάξουν γνώμη.

Αν μας ρωτάς γιατί να του κάνεις δώρο ένα κόσμημα, η απάντηση είναι απλή. Γιατί πόσα ακόμη πουλόβερ, πόσα ρολόγια και πόσα «καλά βιβλία» να πάρεις σε έναν άνθρωπο; Το κόσμημα είναι κάτι που θα μείνει για πάντα, θα αναβαθμίσει την εικόνα του καλού σου και θα μπορείς να το φοράς και εσύ 😉

The Black Feather & The Silver Stone 925

Black Feather

Βρες το ΕΔΩ

The Lion Rings Silver 925

Lion Rings

Βρες το ΕΔΩ

The Black lucky Snake for 2019

Lucky Snake 9

Βρες το ΕΔΩ

Slim Line Silver Bracelet Set

Silver Bracelets

Βρες το ΕΔΩ

Τα ανακαλύψαμε στη συλλογή G&P Jewels, ένα ελληνικό brand χειροποίητων κοσμημάτων που κάθε του δημιουργία είναι catch eye.

the designers

Ο σχεδιαστής George Prokopidis και η σχεδιάστρια Renee Gero αποτυπώνoυν στις δημιουργίες τους μια ροκ αισθητική ενώ παράλληλα επικεντρώνονται στα μέταλλα και την υψηλή ποιότητα. Το αποτέλεσμα; Τα πιο όμορφα και stylish κοσμήματα που μπορούν να φορεθούν άνετα και από άντρες και από γυναίκες!

thepackaging

Extra tip: Όποιο κόσμημα και αν επιλέξεις, θα το παραλάβεις σε αυτή την πολυτελή συσκευασία δώρου!  

Ανακάλυψε όλη τη συλλογή ΕΔΩ

Eshop: gpjewellery.gr

Facebook: @GPjewellerydesigner

Instagram: @gpjewellerydesigners

Continue Reading

Trending