Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Κλείσε το Στόμα! & Κλείσε την Πώληση!

Η φόρμουλα για επιτυχημένες πωλήσεις…

Είτε το θέλεις είτε όχι, πουλάς. Όλοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάτι πουλάνε. Άλλος πουλάει προϊόντα, άλλος υπηρεσίες, άλλος πουλάει τον «εαυτό» του και άλλος πουλάει «τρέλα». Όσο πιο γρήγορα χωνέψουμε τη «ρετσινιά» του πωλητή τόσο πιο γρήγορα θα περάσουμε σε αποτελέσματα.

Από το Γιώργο Σαμπροβαλάκη
Σύμβουλος Επιχειρήσεων (και αθεράπευτος πωλητής)
www.oxynous.gr
[email protected]

Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους. Η επιτυχία τους προέρχεται από το ότι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στη διαδικασία της πώλησης, με ποιο τρόπο να το κάνουν, πως να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το χρόνο και πως να προγραμματίζουν τις ενέργειές τους. Μέσα από τη μελέτη, έχει αποκαλυφθεί σχετικά ποιες είναι οι συμπεριφορές που εξασφαλίζουν την επιτυχία στις πωλήσεις:

Διατήρησε τη ψυχραιμία σου, μην αγχώνεσαι
Οι πωλητές βιώνουν καθημερινά την απόρριψη, τη δυσαρέσκεια των πελατών και τις πιέσεις από τους διευθυντές τους. Έτσι αγχώνονται και χάνουν το θάρρος και την αυτοεκτίμησή τους. Στην πραγματικότητα οι πωλήσεις απαιτούν ψυχρή λογική και έλεγχο των συναισθημάτων μας. Δεν πρέπει να αφήνουμε το φόβο της απόρριψης να μας εμποδίζει να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας στις
πωλήσεις.

Διατήρησε υψηλά την αυτοπεποίθησή σου
Ο πωλητής πρέπει κάθε μέρα να νιώθει δυνατός και ικανός. Αν ασφαλίζεται μέσα στα όρια των ικανοτήτων του, δεν ρισκάρει και δεν προσπαθεί για να επιτύχει περισσότερα, τότε η αυτοπεποίθησή του μειώνεται. Αν λαμβάνει το ΟΧΙ του πελάτη ως προσωπική απόρριψη και αποτυχία, τότε χάνει το θάρρος του και το κουράγιο του να συνεχίσει την επόμενη μέρα.

Βρες υποστηρικτές
Για να νιώσουν καλύτερα οι πωλητές χρειάζονται την συμβουλή και την βοήθεια ανθρώπων που εμπιστεύονται. Αυτοί δεν είναι μόνο οι συνάδελφοι τους που ζουν τις ίδιες καταστάσεις αλλά και η οικογένειά τους και οι φίλοι τους. Ακόμη και αν οι πωλητές συνεργάζονται με άλλους 100 ανθρώπους, οι πωλήσεις είναι μοναχικό επάγγελμα, κυρίως όταν ακούν το ΟΧΙ του πελάτη ή δέχονται τις πιέσεις από τη διεύθυνση. Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους.

Γνώρισε την αγορά και τα προϊόντα σου
Ένας πωλητής πρέπει να γνωρίζει καλά τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων του, την κουλτούρα και τους στόχους της εταιρίας του, τις στρατηγικές πωλήσεων και του marketing.
Η γνώση των προϊόντων είναι σημαντική γιατί βοηθά τον πωλητή να προσανατολιστεί στη λύση που ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη του. Ωστόσο η γνώση του προϊόντος δεν μπορεί να αποτελεί την μόνη τεχνική που θα χρησιμοποιήσει ο πωλητής για να πουλήσει ούτε χρησιμοποιείται για να δείξουμε στον πελάτη πόσο ειδικοί είμαστε ή να του κάνουμε επίδειξη γνώσεων. Η γνώση του
προϊόντος χρησιμεύει όταν ανιχνεύουμε τις ανάγκες του πελάτη ώστε να είμαστε σε θέση να παντρέψουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας με τις ανάγκες του πελάτη. Θυμήσου ότι δεν πουλάς οτιδήποτε στον οποιονδήποτε. Η γνώση του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί παγίδα και να υποπέσουμε στο παράπτωμα της Δωρεάν Παροχής Συμβουλών. Η γνώση του προϊόντος δεν είναι μέσο για πουλήσουμε αλλά μέσο για να πάρουμε πληροφορίες και να θεραπεύσουμε τον πόνο του πελάτη.

Γνώρισε τον ανταγωνισμό σου
Γνωρίζοντας τα δυνατά σημεία των ανταγωνιστών σου και ανακαλύπτοντας ποια οφέλη επιζητά ο πελάτης από τα προϊόντα της αγοράς μπορείς να ανακαλύψεις τα κριτήρια βάση των οποίων θα αποφασίσει ο πελάτης την αγορά. Ξεπέρασε τα όρια των ικανοτήτων σου Προσπάθησε να κάνεις ότι δεν έκανες μέχρι τώρα. Αν δεν ζητούσες συστάσεις, άρχισε να ζητάς. Αν δίσταζες να συζητήσεις για χρήματα άρχισε να συζητάς. Αν σου άρεσε να μιλάς πολύ και να ακούει ο πελάτης, σταμάτα να μιλάς και κάνε με ερωτήσεις τον πελάτη να μιλήσει.

Δημιούργησε ένα πλάνο προσέγγισης νέων πελατών
Η πώληση είναι σαν την ανάγνωση ενός χάρτη. Αν δεν ξέρεις που θέλεις να πας δεν θα φτάσεις ποτέ στο προορισμό σου. Μην λειτουργείς με το ένστικτο ή την τύχη, προγραμμάτισε τις ενέργειές σου
και σχεδίασε εναλλακτικά πλάνα αν δεις ότι κάποιες από τις αρχικά προγραμματισμένες ενέργειες δεν φέρνουν αποτέλεσμα.

Διαχειρίσου το χρόνο με σύνεση
Ο χρόνος, είναι ένα αγαθό που οι ωλητές στερούνται. Υπάρχουν ενέργειες που είναι μισθωμένες γιατί αποφέρουν χρήματα στην επιχείρηση και ενέργειες άμισθες. Αξιολόγησε ποιες από τις ενέργειές σας είναι μισθωμένες και προγραμμάτισε το χρόνο ανάλογα.

Υιοθέτησε Θετική Στάση και Συμπεριφορά
Χτίσε την αυτοεκτίμησή σου και βελτίωσε το ρόλο σου ως πωλητής. Εντόπισε ποια είναι τα εμπόδια που δεν σε αφήνουν να βελτιώσεις την απόδοσή σου και τόλμησε να τα αντιμετωπίσεις.
Εφάρμοσε Σύστημα στις πωλήσεις Εφαρμόζοντας μια συστηματική διαδικασία πωλήσεων, δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσεις και να αποφύγεις τα λάθη που οδηγούν σε αποτυχία στην πώληση, ελέγχεις τη διαδικασία και περιορίζεις την αβεβαιότητα και την απάντηση «θα το σκεφτώ» από τον πελάτη.

Καλή Επιτυχία!
Θα με βρεις εκεί έξω!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία Ζαννής Μ. Κοκολιάς & Σια ΟΕ ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στις εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

Η δραστηριότητά της ξεκίνησε από την Χίο, όπου διαθέτει ένα τεχνικό πολυκατάστημα 3000 τετραγωνικών μέτρων με πάνω από 45.000 κωδικούς προϊόντων, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κορωπί, στον τομέα της χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις εκτείνονται σε 6000 τετραγωνικά μέτρα, όπου βρίσκονται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service, καθώς και οι αποθήκες. Εκτός από τη χονδρική πώληση, η εταιρεία εξυπηρετεί επίσης τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Αποτελεί αποκλειστικούς αντιπροσώπους για επώνυμα license στην Ελλάδα και την Κύπρο:

Dewalt Σπάτουλες, Dewalt Γεννήτριες, Dewalt Επαγγελματικές Σκούπες υγρών/στερεών, Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις, Dewalt Ένδυση, Dewalt Μπαλαντέζες, Black & Decker Γεννήτριες, Black & Decker Μπαλαντέζες, Stanley junior Παιχνίδια, Βleispitz Μαρκαδόρους, Facom Ένδυση, JCB Κάλτσες, ΜomoDesign Αξεσουάρ Ποδηλάτου.

Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και σε ολόκληρη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

1ο χλμ Κορωπίου – Βάρης, Κορωπί, 19400, ΑΤΤΙΚΗΣ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η επιτυχής αξιοποίηση των συνεργατών σας συμβάλλει στο κοινωνικό προφίλ της επιχείρηση σας

Η έννοια και ο ρόλος της  υγιούς  εργασίας  ανέκαθεν  αποτελούσε την βάση για την   πρόοδο, την οικονομική ευημερία,  την κοινωνική καταξίωση  και αναγνώριση των ανθρώπων αλλά και την δίοδο  για την επίτευξη προσωπικών στόχων  και επιτευγμάτων  ή απολαύσεων.

Η επίδραση του  εργασιακού  περιβάλλοντος  μέσω του οποίου το άτομο αποκτά γνώσεις, αναπτύσσει ικανότητες και δεξιοτεχνίες και εφαρμόζει αξίες και αρχές   βοηθά στην κοινωνικοποίηση των  ανθρώπων, με αποτέλεσμα την διαρκή και αυξανόμενη αποδοτικότητά τους στη δουλειά.

Η ψυχολογική κατάσταση ενός νέου στελέχους στην δουλειά  είναι όμοια με  την συμπεριφορά  που παρουσιάζει  κάποιος που αργοπορεί σε μια κοινωνική εκδήλωση.

Επειδή αισθάνεται άβολα , αμήχανα  και περίεργα ίσως το πιο πιθανόν είναι να μην  δύναται να εκφραστεί άνετα και ελεύθερα εκτός αν κάποιος αναλάβει τουλάχιστον για τα πρώτα λεπτά  να τον απασχολήσει  και να του εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.

Η αδυναμία λοιπόν ενός νεοπροσληφθέντος ατόμου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν κανόνες και κώδικες και εφαρμόζονται μοντέλα συμπεριφοράς  άγνωστα σ΄ αυτόν, έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθει ότι πατά σε ναρκοπέδιο , ή ότι βρίσκεται σε εχθρικό έδαφος  και πρέπει να αμυνθεί.

Το σπουδαιότερο δε  και το πιο σημαντικό είναι  ότι η όποια αμηχανία  ή αβεβαιότητα  νοιώθει κανείς  οδηγεί σε προκατάληψη, ότι δηλ. δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εργοδότη ή του προϊσταμένου του,  ότι ίσως δεν  θα του δοθούν οι ευκαιρίες για προσωπική ανέλιξη στην ιεραρχία, ή διακατέχεται από διαρκή φόβο πλήρους  αποτυχίας και απόρριψης.

Ποια είναι τα κίνητρα :

Η διαδικασία παραχώρησης  κινήτρων  για την αποτελεσματικότερη απόδοση  και την ταχύτατη προσαρμογή των νέων στελεχών εγκυμονεί κινδύνους  και αρκετές φορές  προκαλεί αδιέξοδα  στην ίδια την επιχείρηση.

Πρώτον  γιατί οι προσωπικές φιλοδοξίες του εργαζόμενου δεν ταυτίζονται με του στόχους του επιχειρηματία

Δεύτερον  γιατί το αναμενόμενο αποτέλεσμα   προσδοκιών  και  σχέσης μεταξύ  εργαζόμενου και εργοδότη δεν βασίζονται στο ίδιο  οικονομικό,  κοινωνικό και στοχευμένο ορθολογιστικά μοντέλο Διοίκησης.

Τρίτον  γιατί  η πιθανή  αρνητικήσχέση εξάρτησης , ή έλλειψη αυτονομίας ,  η μη εφαρμογή  σωστής κατανομής αρμοδιοτήτων, η μη αποδοχή   της όποιας μορφής πρωτοβουλίας και τέλος η ύπαρξη  μόνιμης εργασιακής ρουτίνας δημιουργεί αντίθετο αποτέλεσμα..

Για  αυτό λοιπόν  θα πρέπει  η επιχείρηση να εφαρμόζει τα κατάλληλα μοντέλα επικοινωνίας  τα οποία θα βασίζονται  στα εργαλεία της συνεχούς μάθησης  και εξέλιξης των στελεχών παλαιών και νέων εφαρμόζοντας τρεις αρχές:

  1. Την επιβράβευση  των ανθρώπων  της  και την παροχή κινήτρων υλικής και ηθικής ,,αποζημίωσης,,
  2. Την κατανόηση της όποιας ψυχολογικής κατάστασης  των εργαζομένων και την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με βαθιές ρίζες  και σχέσεις σαν αυτή της μάνας και του παιδιού. Ας μη λησμονούμε ότι η επαγγελματική κοινωνικοποίηση κτίζει στο θεμέλιο της οικογενειακής κοινωνικοποίηση
  3. Την διατήρηση  μηχανισμού συνεχούς ανάπτυξης των στελεχών

εφαρμόζοντας την στρατηγική ανταλλαγμάτων  <<  κερδίζω – κερδίζεις  >>

παραχωρώντας στον εργαζόμενο την δυνατότητα να συμμετέχει στους στόχους  και τις νόρμες της επιχείρησης.

Για τον λόγο αυτόν  θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι:

1.   Ο φόβος λόγω   εργασιακής   ανασφάλειας  έχει σαν αποτέλεσμα  την δυσχέρεια στην μάθηση

2.   Η εργασιακή απογοήτευση έχει σαν αποτέλεσμα   μειωμένο ενδιαφέρον και προσπάθεια

3.   Η παρερμηνεία των ρόλων  στην ιεραρχία έχει σαν αποτέλεσμα  τριβές και συγκρούσεις.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη                                                                                            

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για σωστές διαπραγματεύσεις

Η διαδικασία των διαπραγματεύσεων χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: την προετοιμασία, και την πραγματοποίηση. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων και υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένους κανόνες και βήματα.

1ο Βήμα: Να είστε προετοιμασμένοι. Περιληπτικά, μία σωστή προετοιμασία περιλαμβάνει την καταγραφή των επιθυμητών και μη επιθυμητών δικών μας στόχων, της εκάστοτε αντίθετης μεριάς, καθώς και την καταγραφή των στοιχείων που μπορούμε να παραχωρήσουμε,  των εναλλακτικών μας λύσεων, και την μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών που διέπουν τους ανθρώπους, με τους οποίους πρόκειται να διαπραγματευτούμε.

2ο Βήμα: Ντυθείτε επαγγελματικά και ανάλογα με την περίσταση. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η δημιουργία της πρώτης εντύπωσης εξαρτάται κατά 87% από τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε μέσω της όρασης. Δημιουργήστε μία όσο το δυνατόν πιο πλήρη γκαρνταρόμπα, συμπεριλαμβάνοντας διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και υφάσματα, έτσι ώστε να έχετε πολλές και ικανοποιητικές επιλογές.

3ο Βήμα: Ακούστε πολύ προσεκτικά τους συνομιλητές σας. Οι περισσότερες παρεξηγήσεις κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δημιουργούνται είτε γιατί μία από τις δύο πλευρές δεν άκουσε καποιες λεπτομέρειες, είτε γιατί παρερμήνευσε κάποια δεδομένα που δεν εξηγήθηκαν με σαφήνεια. Οι έμπειροι διαπραγματευτές γνωρίζουν πολύ καλά τα 5 επίπεδα της ακρόασης και συνήθως επιλέγουν το 5ο (ακούνε συμμετοχικά).

4ο Βήμα: Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο

παράγοντα. Στις διαπραγματεύσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά προβλήματα που συνδέονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και τα οποία χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης: α) ύπαρξη διαφορετικών αντιλήψεων, β) δυσκολία ελέγχου των συναισθημάτων, γ) δυσκολία εύρεσης κοινού κώδικα επικοινωνίας, και δ) ανεπαρκής χρόνος για το «χτίσιμο» ανθρώπινης επαφής.

5ο Βήμα: Πρέπει να δείχνετε ότι πιστεύετε πολύ τόσο στους στόχους σας, όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας καλής συνεργασίας. Η πίστη σε αυτά που κάνουμε και που πρεσβεύουμε αντικατοπτρίζεται ανάγλυφα στα λόγια μας, στη φωνή μας, στο βλέμμα μας, και γενικά σε όλες μας τις κινήσεις και στάσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα που περνάμε και τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

6ο Βήμα:Αντλήστε πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της μη λεκτικής επικοινωνίας. Η γλώσσα του σώματος θεωρείτε για τις διαπραγματεύσεις ένα από τα σπουδαιότερα και πιο αναγκαία εργαλεία. Η βασικότερη αιτία κρύβεται στο γεγονός, ότι τα μηνύματα που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πιο πιστευτά και αληθινά, αφού η γλώσσα του σώματος είναι οντογενετικό χαρακτηριστικό.

7ο Βήμα: Εστιάστε στα κοινά σας οφέλη. Μία συμφωνία η οποία ικανοποιεί κυρίως τα δικά μας συμφέροντα είναι ανώφελη και δύσκολα επιτεύξιμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία με τα δύο παιδιά τα οποία μαλώναν για ένα καρπούζι. Τελικά, μοιράσανε το καρπούζι στη μέση. Το ένα παιδί έφαγε το εσωτερικό και πέταξε τη φλούδα, ενώ το άλλο πήρε τη φλούδα για να φτιάξει γλυκό και πέταξε το εσωτερικό του φρούτου. Πολλές επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μαθαίνοντας να επικεντρωνόμαστε στα κοινά ενδιαφέροντα και όχι στις στενές μας θέσεις, μπορούμε να καταλήξουμε σε καλύτερες συμφωνίες,  και να χτίσουμε ουσιαστικότερες συνεργασίες.

8ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές επιλογές που καταλήγουν σε κοινή συμφωνία. Η σωστή εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνει: α) την καταγραφή όλων των δυνατών επιλογών, β) τη δημιουργία επιπλέον επιλογών μέσα από διαδικασίες brainstorming, γ) την αποφυγή οποιασδήποτε αρχικής και αυθόρμητης κριτικής – σχολιασμού πάνω στις πιθανές επιλογές, και δ) στην κοινή συμφωνία της καταλληλότερης επιλογής.

9ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές εναλλακτικές που έχετε εάν τελικά δεν καταλήξετε σε συμφωνία. Τι θα κάνουμε εάν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν; Πριν από κάθε διαπραγμάτευση, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σκεφτεί κάποιες εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί να μην είναι όλες ελκυστικές, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους.

10ο Βήμα: Για το κλείσιμο μιας συμφωνίας πρέπει να προωθήσετε και να εξασφαλίσετε την ύπαρξη νομιμότητας, ισονομίας, και δικαιοσύνης και για τις δύο πλευρές. Κανένας δεν θα υποκύψει σε μία άδικη και καταχρηστική συμφωνία. Για να μπορέσουν οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε μια κοινή πορεία θα πρέπει, σε γενικές γραμμές, να ικανοποιούνται τα συμφέροντα όλων, ενώ ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να διαφυλάσσεται η μακροπρόθεσμα εύρυθμη συνεργασία τους μέσα από ασφαλιστικές δικλίδες και εξωγενή πρότυπα, τα οποία θα πιστοποιούν την ύπαρξη δικαιοσύνης.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending