Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Κλείσε το Στόμα! & Κλείσε την Πώληση!

Η φόρμουλα για επιτυχημένες πωλήσεις…

Είτε το θέλεις είτε όχι, πουλάς. Όλοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάτι πουλάνε. Άλλος πουλάει προϊόντα, άλλος υπηρεσίες, άλλος πουλάει τον «εαυτό» του και άλλος πουλάει «τρέλα». Όσο πιο γρήγορα χωνέψουμε τη «ρετσινιά» του πωλητή τόσο πιο γρήγορα θα περάσουμε σε αποτελέσματα.

Από το Γιώργο Σαμπροβαλάκη
Σύμβουλος Επιχειρήσεων (και αθεράπευτος πωλητής)
www.oxynous.gr
[email protected]

Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους. Η επιτυχία τους προέρχεται από το ότι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στη διαδικασία της πώλησης, με ποιο τρόπο να το κάνουν, πως να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το χρόνο και πως να προγραμματίζουν τις ενέργειές τους. Μέσα από τη μελέτη, έχει αποκαλυφθεί σχετικά ποιες είναι οι συμπεριφορές που εξασφαλίζουν την επιτυχία στις πωλήσεις:

Διατήρησε τη ψυχραιμία σου, μην αγχώνεσαι
Οι πωλητές βιώνουν καθημερινά την απόρριψη, τη δυσαρέσκεια των πελατών και τις πιέσεις από τους διευθυντές τους. Έτσι αγχώνονται και χάνουν το θάρρος και την αυτοεκτίμησή τους. Στην πραγματικότητα οι πωλήσεις απαιτούν ψυχρή λογική και έλεγχο των συναισθημάτων μας. Δεν πρέπει να αφήνουμε το φόβο της απόρριψης να μας εμποδίζει να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας στις
πωλήσεις.

Διατήρησε υψηλά την αυτοπεποίθησή σου
Ο πωλητής πρέπει κάθε μέρα να νιώθει δυνατός και ικανός. Αν ασφαλίζεται μέσα στα όρια των ικανοτήτων του, δεν ρισκάρει και δεν προσπαθεί για να επιτύχει περισσότερα, τότε η αυτοπεποίθησή του μειώνεται. Αν λαμβάνει το ΟΧΙ του πελάτη ως προσωπική απόρριψη και αποτυχία, τότε χάνει το θάρρος του και το κουράγιο του να συνεχίσει την επόμενη μέρα.

Βρες υποστηρικτές
Για να νιώσουν καλύτερα οι πωλητές χρειάζονται την συμβουλή και την βοήθεια ανθρώπων που εμπιστεύονται. Αυτοί δεν είναι μόνο οι συνάδελφοι τους που ζουν τις ίδιες καταστάσεις αλλά και η οικογένειά τους και οι φίλοι τους. Ακόμη και αν οι πωλητές συνεργάζονται με άλλους 100 ανθρώπους, οι πωλήσεις είναι μοναχικό επάγγελμα, κυρίως όταν ακούν το ΟΧΙ του πελάτη ή δέχονται τις πιέσεις από τη διεύθυνση. Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους.

Γνώρισε την αγορά και τα προϊόντα σου
Ένας πωλητής πρέπει να γνωρίζει καλά τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων του, την κουλτούρα και τους στόχους της εταιρίας του, τις στρατηγικές πωλήσεων και του marketing.
Η γνώση των προϊόντων είναι σημαντική γιατί βοηθά τον πωλητή να προσανατολιστεί στη λύση που ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη του. Ωστόσο η γνώση του προϊόντος δεν μπορεί να αποτελεί την μόνη τεχνική που θα χρησιμοποιήσει ο πωλητής για να πουλήσει ούτε χρησιμοποιείται για να δείξουμε στον πελάτη πόσο ειδικοί είμαστε ή να του κάνουμε επίδειξη γνώσεων. Η γνώση του
προϊόντος χρησιμεύει όταν ανιχνεύουμε τις ανάγκες του πελάτη ώστε να είμαστε σε θέση να παντρέψουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας με τις ανάγκες του πελάτη. Θυμήσου ότι δεν πουλάς οτιδήποτε στον οποιονδήποτε. Η γνώση του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί παγίδα και να υποπέσουμε στο παράπτωμα της Δωρεάν Παροχής Συμβουλών. Η γνώση του προϊόντος δεν είναι μέσο για πουλήσουμε αλλά μέσο για να πάρουμε πληροφορίες και να θεραπεύσουμε τον πόνο του πελάτη.

Γνώρισε τον ανταγωνισμό σου
Γνωρίζοντας τα δυνατά σημεία των ανταγωνιστών σου και ανακαλύπτοντας ποια οφέλη επιζητά ο πελάτης από τα προϊόντα της αγοράς μπορείς να ανακαλύψεις τα κριτήρια βάση των οποίων θα αποφασίσει ο πελάτης την αγορά. Ξεπέρασε τα όρια των ικανοτήτων σου Προσπάθησε να κάνεις ότι δεν έκανες μέχρι τώρα. Αν δεν ζητούσες συστάσεις, άρχισε να ζητάς. Αν δίσταζες να συζητήσεις για χρήματα άρχισε να συζητάς. Αν σου άρεσε να μιλάς πολύ και να ακούει ο πελάτης, σταμάτα να μιλάς και κάνε με ερωτήσεις τον πελάτη να μιλήσει.

Δημιούργησε ένα πλάνο προσέγγισης νέων πελατών
Η πώληση είναι σαν την ανάγνωση ενός χάρτη. Αν δεν ξέρεις που θέλεις να πας δεν θα φτάσεις ποτέ στο προορισμό σου. Μην λειτουργείς με το ένστικτο ή την τύχη, προγραμμάτισε τις ενέργειές σου
και σχεδίασε εναλλακτικά πλάνα αν δεις ότι κάποιες από τις αρχικά προγραμματισμένες ενέργειες δεν φέρνουν αποτέλεσμα.

Διαχειρίσου το χρόνο με σύνεση
Ο χρόνος, είναι ένα αγαθό που οι ωλητές στερούνται. Υπάρχουν ενέργειες που είναι μισθωμένες γιατί αποφέρουν χρήματα στην επιχείρηση και ενέργειες άμισθες. Αξιολόγησε ποιες από τις ενέργειές σας είναι μισθωμένες και προγραμμάτισε το χρόνο ανάλογα.

Υιοθέτησε Θετική Στάση και Συμπεριφορά
Χτίσε την αυτοεκτίμησή σου και βελτίωσε το ρόλο σου ως πωλητής. Εντόπισε ποια είναι τα εμπόδια που δεν σε αφήνουν να βελτιώσεις την απόδοσή σου και τόλμησε να τα αντιμετωπίσεις.
Εφάρμοσε Σύστημα στις πωλήσεις Εφαρμόζοντας μια συστηματική διαδικασία πωλήσεων, δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσεις και να αποφύγεις τα λάθη που οδηγούν σε αποτυχία στην πώληση, ελέγχεις τη διαδικασία και περιορίζεις την αβεβαιότητα και την απάντηση «θα το σκεφτώ» από τον πελάτη.

Καλή Επιτυχία!
Θα με βρεις εκεί έξω!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έρευνες

Μελέτη ICAP: «Πρόσφατες εξελίξεις και επιδόσεις επιλεγμένων κλάδων»

Η ICAP ΑΕ εκδίδει την επιχειρηματική έκδοση «40 Κορυφαίοι Κλάδοι της Ελληνικής
Οικονομίας», μία επιτομή στις Κλαδικές Μελέτες του Ομίλου, που στοχεύει στην παροχή
σφαιρικής και εμπεριστατωμένης πληροφόρησης προς το ευρύτερο κοινό, για σημαντικούς
κλάδους δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων, σε μία περίοδο που η αγορά εξακολουθεί να
χαρακτηρίζεται από αβεβαιότητα. Στη φετινή, 10η κατά σειρά, ετήσια έκδοση δίδεται συνοπτικά η
εικόνα που παρουσιάζουν 40 επιλεγμένοι κλάδοι, βάσει των αντίστοιχων Μελετών έκδοσης 2018-
2017.
Μετά από μία μακρά περίοδο ύφεσης, η ελληνική οικονομία κινήθηκε με χαμηλούς αλλά θετικούς
ρυθμούς μεταβολής την τελευταία διετία, καθώς το ΑΕΠ της χώρας κατέγραψε αύξηση 1,5% το
2017 σε σχέση με το 2016 (σε όρους όγκου), ενώ σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις1 το 2018
αυξήθηκε περαιτέρω, κατά 1,9%.
Υπό αυτές τις συνθήκες, ενδιαφέρον έχει να καταγραφούν οι εξελίξεις που χαρακτήρισαν
διάφορους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας, όπως αποτυπώνονται στα οικονομικά δεδομένα
και αποτελέσματα των ελληνικών εταιρειών. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοποιώντας το υλικό που
περιέχεται στις ΚΛΑΔΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ της ICAP, στην παρούσα έκδοση δίδεται συνοπτικά η εικόνα
που παρουσιάζουν 40 επιλεγμένοι κλάδοι, βάσει των αντίστοιχων μελετών έκδοσης 2018-2017.
Κατά τη διάρκεια της κρίσης, οι απώλειες του εταιρικού τομέα ήταν μεγάλες, με κύριο
χαρακτηριστικό τη σημαντική επιδείνωση της κερδοφορίας και τη συσσώρευση ζημιών επί σειρά
ετών, Ωστόσο, η εικόνα αυτή άλλαξε το 2015 και βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο τη διετία 2016-
2017. Όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις, προκειμένου να δοθεί η γενικότερη εικόνα των
μεταβολών που χαρακτήρισαν τους ευρύτερους κλάδους της οικονομίας (βάσει κατάταξης NACE),
αρχικά παρατίθενται ορισμένα συγκεντρωτικά στοιχεία, τα οποία προκύπτουν από την ανάλυση
των στοιχείων που περιλαμβάνονται στους δημοσιευμένους ισολογισμούς (χρήσης 2017) των
ελληνικών εταιρειών ΑΕ και ΕΠΕ, που παρουσιάστηκαν στην τελευταία έκδοση της ICAP «Η
Ελλάδα σε Αριθμούς» (2019).
Από τα σχετικά δεδομένα προκύπτει ότι, το 2017 ο ελληνικός εταιρικός τομέας εμφάνισε αξιόλογη
αύξηση στον κύκλο εργασιών του και σημαντική διεύρυνση της κερδοφορίας του.

Πιο συγκεκριμένα, εξετάζοντας αρχικά τις εταιρείες του Μη Χρηματοπιστωτικού Τομέα,
προκύπτει ότι ο συνολικός κύκλος εργασιών τους αυξήθηκε κατά 9,8% το 2017/16 και
διαμορφώθηκε σε €125,9 δισ. περίπου.
Ειδικότερα, αύξηση κατέγραψαν οι πωλήσεις σε οκτώ από τους εννέα ευρύτερους κλάδους του
εταιρικού τομέα (εξαιρουμένου του χρηματοπιστωτικού). Την υψηλότερη αύξηση στον κύκλο
εργασιών κατέγραψε ο κλάδος της Μεταποίησης (16,2%) και ακολούθησε ο κλάδος της Γεωργίας
– Αλιείας (13,9%) και των Ξενοδοχείων – Εστιατορίων (12,0%). Χαμηλότερο ποσοστό αύξησης
εμφάνισε ο κλάδος του Εμπορίου (8,3%), της Ενέργειας – Ύδρευσης (7,3%), των Λοιπών
Υπηρεσιών (7,2%), των Μεταφορών – Επικοινωνιών (5,1%) και των Ορυχείων – Λατομείων
(3,8%). Αντίθετα, μικρή υποχώρηση του κύκλου εργασιών εμφάνισε μόνο ο κλάδος των
Κατασκευών (-2,6%).
Όσον αφορά στα συνολικά αποτελέσματα του εταιρικού τομέα (ανεξαρτήτως κλάδου
δραστηριότητας), διαπιστώνονται τα εξής: Παράλληλα με την αύξηση των συνολικών πωλήσεων
(κατά 9,8%), διευρύνθηκαν και τα συνολικά μεικτά κέρδη αλλά με χαμηλότερο ρυθμό (6,5%),
στοιχείο ενδεικτικό της αύξησης του κόστους πωλήσεων. Οι δαπάνες διοίκησης και διάθεσης
αυξήθηκαν κατά 5,4% ενώ οι χρηματοοικονομικές δαπάνες περιορίστηκαν κατά 3,0%. Οι
μεταβολές αυτές συνέβαλαν στην αξιόλογη βελτίωση των συνολικών λειτουργικών αποτελεσμάτων
(κατά 16,9%) και τελικά στη σημαντική αύξηση της κερδοφορίας (13,7%).
Επισημαίνεται ότι η πλειοψηφία των εταιρειών του δείγματος (64,6%) ήταν κερδοφόρες το 2017,
τα δε κέρδη τους υπερίσχυσαν και καθόρισαν και το συνολικό αποτέλεσμα.
3
Αναφορικά με τους επί μέρους κλάδους του μη χρηματοπιστωτικού εταιρικού τομέα, μόνο ένας
ήταν ζημιογόνος το 2017, ενώ οι υπόλοιποι ήταν κερδοφόροι. Τη μεγαλύτερη συμμετοχή στα
κέρδη είχαν οι κλάδοι της Μεταποίησης, του Εμπορίου και της Ενέργειας-Ύδρευσης.
Ζημιογόνος το 2017 ήταν μόνο ο κλάδος των Μεταφορών – Επικοινωνιών (από κερδοφόρος το
2016). Από την άλλη πλευρά, οι κλάδοι των Κατασκευών και των Ορυχείων – Λατομείων από
ζημιογόνοι το 2016 κατέστησαν κερδοφόροι το 2017.

Ειδικότερα, ο τομέας της Μεταποίησης αν και εμφάνισε αξιόλογη αύξηση σε επίπεδο κύκλου
εργασιών (16,2%) τα μεικτά κέρδη διευρύνθηκαν με αρκετά χαμηλότερο ρυθμό (7,4%), λόγω
σημαντικής αύξησης του κόστους πωλήσεων (κατά 18,5%). Από την άλλη μεριά, η βελτίωση των
μεικτών κερδών σε συνδυασμό με τη συγκράτηση των λειτουργικών δαπανών (αύξηση κατά 2,5%)
και την παράλληλη μείωση των χρηματοοικονομικών δαπανών (κατά 10,7%) οδήγησαν στην
εντυπωσιακή αύξηση των λειτουργικών αποτελεσμάτων (30,2%) και κατ’ επέκταση στη διεύρυνση
της κερδοφορίας κατά 28,7% το 2017/2016.
Περαιτέρω, σχετικά με τις κλαδικές τους επιδόσεις, στα πλαίσια της προαναφερθείσας έκδοσης οι
μεταποιητικές εταιρείες κατανεμήθηκαν σε 22 κλάδους, βάσει της διψήφιας κατάταξης NACE (2).
Οι χρηματοοικονομικοί δείκτες των επί μέρους μεταποιητικών κλάδων περιλαμβάνονται στους
πίνακες 1Α΄ & 1Β΄ που παρατίθενται στο τέλος της ανάλυσης.
Όσον αφορά στον χρηματοπιστωτικό τομέα, παρατηρείται σημαντική αύξηση των ζημιών το
2017 λόγω του δυσμενούς αποτελέσματος του τραπεζικού κλάδου. Συγκεκριμένα, το 2017 τα
συνολικά έσοδα των 14 τραπεζών που περιλαμβάνονται στην ανάλυση μειώθηκαν κατά 7,2%.
Επιπροσθέτως, σημαντική μείωση (κατά 31,7%) κατέγραψαν και τα λοιπά λειτουργικά έσοδα του
τομέα. Το συνολικό λειτουργικό αποτέλεσμα συρρικνώθηκε κατά 32,3%. Η εξέλιξη αυτή σε
συνδυασμό με τις αυξημένες προβλέψεις (κατά 19,5%) οδήγησαν στην κατακόρυφη αύξηση των
ζημιών, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε €1,1 δισ. το 2017 από €92 εκατ. το προηγούμενο έτος.
4
Βελτίωση της κερδοφορίας παρουσίασε ο κλάδος των ασφαλειών, αν και τα συνολικά έσοδα των
ασφαλιστικών επιχειρήσεων παρέμειναν στα ίδια σχεδόν επίπεδα με το 2016 (οριακή μεταβολή
0,3%). Ωστόσο, ο περιορισμός του κόστους οδήγησε στην αύξηση των μεικτών κερδών κατά 7,9%
ενώ και τα λειτουργικά αποτελέσματα εμφανίζονται αυξημένα σε ποσοστό 15,1%. Αντίστοιχη
εξέλιξη χαρακτήρισε και το τελικό αποτέλεσμα, με τα κέρδη (προ φόρου) να διαμορφώνονται σε
€412 εκατ. το 2017, αυξημένα κατά 15,2% σε ετήσια βάση.
Τέλος, κερδοφόρος κατέστη ο σύνθετος κλάδος των λοιπών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών,
που περιλαμβάνει επιχειρήσεις προερχόμενες από κλάδους συμμετοχών, χρηματοδοτικής
μίσθωσης, χρηματιστηριακών συναλλαγών, factoring, κ.ά.
Επιδόσεις Επιλεγμένων Κλάδων/Υποκλάδων της Έκδοσης
Εκτός όμως από τα προαναφερόμενα στοιχεία που αφορούν συνολικά τον εταιρικό τομέα
(ευρύτεροι κλάδοι κατά NACE), στη συνέχεια αξιολογούνται και συγκρίνονται οι δείκτες που
αφορούν μία στοχευμένη επιλογή κλάδων και υποκλάδων οικονομικής δραστηριότητας (τα
δεδομένα των οποίων αναλύονται στις Κλαδικές Μελέτες της ICAP). Οι συγκρίσεις – κατατάξεις που
παρουσιάζονται στη συνέχεια, αφορούν τους 40 επιλεγμένους κλάδους που παρουσιάζονται
στην παρούσα έκδοση2
. Από την επεξεργασία των βασικών χρηματοοικονομικών δεικτών (δείκτες
έτους 2017 – βλέπε Πίνακα 2) των επί μέρους κλάδων, προκύπτουν οι πέντε κορυφαίοι κλάδοι
όσον αφορά στους δείκτες Κερδοφορίας, Αποδοτικότητας και Χρηματοοικονομικής
Διάρθρωσης.

Συγκρίνοντας τους μέσους δείκτες κερδοφορίας και αποδοτικότητας των επιλεγμένων κλάδων
του 2017 σε σχέση με τους αντίστοιχους του 2016 (από την περσινή έκδοση), διαπιστώνεται
βελτίωση της Αποδοτικότητας τόσο των Ιδίων (κυρίως) όσο και των Απασχολουμένων
Κεφαλαίων το 2017 σε σχέση με το 2016.
Μικρή υποχώρηση φαίνεται ότι παρουσίασε ο δείκτης του περιθωρίου μικτού κέρδους, ενώ το
περιθώριο καθαρού κέρδους σημείωσε ελαφρά ανοδική τάση.
Στις παρούσες συνθήκες, όπου η ελληνική οικονομία παρουσιάζει ελαφρά ανάκαμψη, οι
επιχειρήσεις εξακολουθούν να καταβάλουν έντονες προσπάθειες με σκοπό την αύξηση της
παραγωγικότητας, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας καθώς και τη διεύρυνση της
εξωστρέφειάς τους, παράγοντες που θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξή τους και στη
δημιουργία θετικών προοπτικών για το μέλλον.

Πηγή

Continue Reading

Συνέδρια

«Παραγωγικά Παίγνια»

HR Community Conference & Awards 2019

«Παραγωγικά Παίγνια»

Το Skywalker.gr διοργανώνει για 5η συνεχή χρονιά το HR Community Conference & Awards με θέμα: «Παραγωγικά Παίγνια» στις 9 Μαΐου 2019 στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς.

Το βασικό ερώτημα το οποίο θα τεθεί προς προβληματισμό και συζήτηση στο συνέδριο είναι το εξής: Είναι δυνατόν παραγωγική διαδικασία και παιχνίδι να ενωθούν, εξασφαλίζοντας βελτίωση τόσο της παραγωγικότητας (της αποδοτικότητας), όσο και της προοπτικής της ανθρώπινης ευτυχίας;

Πρόκειται για μια καινούργια οπτική, όπου οι ρόλοι, οι κανόνες, η πεμπτουσία του παιχνιδιού μπορούν να δημιουργήσουν εκείνες τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να αλλάξει αποτελεσματικά το υφιστάμενο μοντέλο παραγωγής σε κάθε τομέα.

Μπορούν, για παράδειγμα, η βαριά βιομηχανία μας, ο τουρισμός, και η παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους με την αξιοποίηση του παιχνιδιού στην παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών;

Σημαντικοί Έλληνες επιχειρηματίες, managers παραγωγής και διοίκησης, θεσμικοί, ακαδημαϊκοί,  στελέχη διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, gamers, αθλητές, σύμβουλοι θα μοιραστούν προβληματισμούς και απόψεις σε έναν γόνιμο διάλογο.  

Μέσα από τη διεργασία στους κόμβους εμπειρίας για μία ακόμα χρονιά οι σύνεδροι θα προσπαθήσουν να σκεφτούν και να προτείνουν, να διαψεύσουν ή/και να επαληθεύσουν. Τα αποτελέσματα αυτής της διεργασίας θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια του συνεδρίου.

To πρόγραμμα του συνεδρίου:

Καλωσόρισμα / χαιρετισμοί

  • Δημήτρης Φυντάνης, Business Continuity Manager, Skywalker.gr.
  • Νάνσυ Παπαλεξανδρή, Ομότιμη Καθηγήτρια Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Γιάννης Σιδηρόπουλος, Policy Expert, Ανάπτυξη Ανθρώπινου Κεφαλαίου, Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας.

Εναρκτήριες ομιλίες:

  • «Παραγωγικότητα», Γρηγόρης Ταπεινός, Senior Partner της Key Consultants.
  • «Το παιχνίδι ως κοινωνικό και πολιτισμικό αγαθό», Ελίνα Ροϊνιώτη, Kοινωνιολόγος, Game Researcher, Game Lab, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
  • «Παιχνιδοποίηση στις διαδικασίες προσέλκυσης και επιλογής ανθρώπινου δυναμικού»,
    Ιωάννης Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής Οργανωσιακής Συμπεριφοράς στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Πάνελ Ι: «Τα παιδία παίζει»: Κυρίαρχος του παιχνιδιού το ίδιο το παιχνίδι                          

Παρουσιάσεις και συζήτηση για τη διείσδυση του παιχνιδιού σε όλους τους τομείς των ανθρώπινων δραστηριοτήτων.

Συντονίστρια: Δώρα Φούντα, Κοινωνιολόγος, Certified Coach, University of Cambridge, Επιστημονικός Συνεργάτης Πανεπιστημίου Αιγαίου

Ομιλητές:

  • «Το παιχνίδι στη διάγνωση κλίσεων και δραστηριοτήτων», Νίκος Σταθόπουλος, Owner, ISON Psychometrica.
  • «Το on-line gaming στη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών», Γιάννης Σκαρπέλος, Αναπληρωτής Καθηγητής Οπτικού Πολιτισμού, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων & Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο.
  • «Το παιχνίδι στη βιωματική εκπαίδευση ενηλίκων», Αγγελική Τομαρά, Θεατρολόγος, Σκηνογράφος, Σκηνοθέτης.
  • «Εικονική και εμπλουτισμένη πραγματικότητα», Κώστας Καρπούζης, Διευθυντής Ερευνών στο Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών & Υπολογιστών του ΕΜΠ (ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ) και Head of Games Programming στη SAE Athens.
  • «Η παιχνιδοποίηση του marketing και της επικοινωνίας», Γιώργος Βεϊνόγλου, Εμπορικός Διευθυντής, ICON Platforms.

Κεντρική ομιλία: «Τους κύκλους τάραττε»: Σκέψεις για τον «εμβολιασμό» της παραγωγικής διαδικασίας με τον «ιό» του παιχνιδιού, Κώστας Παπαχριστόπουλος, Οργανωσιακός Ψυχολόγος, COCREATE

Εισαγωγή και οδηγίες για τους κόμβους εμπειρίας: Απόπειρες αναμοντελοποίησης της παραγωγικής διαδικασίας σε μορφή παιχνιδιού

Επεξεργασία κλασικών παραγωγικών διαδικασιών στην προοπτική της παιχνιδοποίησης.

Εισηγητές:

  • Δημήτρης Κουτσομήτσος, CEO και Game Designer, Tamasenco.
  • Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου, Συνιδρυτής και Lead Game Designer, Τraptics.
  • Ιωάννης Χατζόπουλος,  CEO και Programmer, Noema Games.

                                                                                                                            

Κόμβοι εμπειρίας: Εργασίες στις ροτόντες

Πάνελ ΙΙ: «Παιγνίου και Εργατών γωνία»: Ποιος και πώς μπορεί να βοηθήσει στο work gamification

 

Υπηρεσίες, εργαλεία και άνθρωποι με εμπειρία στην παιχνιδοποίηση και στο παιχνίδι ίσως μπορούν να βοηθήσουν.

Συντονίστρια: Ειρήνη Νικολαΐδου, Professional Certified Coach (PCC) by ICF, Certified mBIT Personal & Executive Coach, Σύμβουλος HRM & Επικοινωνίας, HRM-Business Mentor, Change Facilitator & Εισηγήτρια σε Ενδοεπιχειρησιακά & Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ενηλίκων

Ομιλητές:

  • Ντόρα Αγγελοπούλου, Founder, Learning & Development Architect, Game Tree.
  • Άννα Βαφειάδου, HeterArt Founder, Educational R&D, Cultural Planning.
  • Γιώργος Καπούλας, General Manager, Ευ Ζην Greece.
  • Ιωάννης Λιάτσος, HR Management Consultant & Co-Owner of Great Escape.
  • Βασίλης Μηνούδης, Πρώην Διεθνής Αθλητής Πετοσφαίρισης, Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Αμειβόμενων Πετοσφαιριστών.

Απονομή βραβείων και τιμητικών διακρίσεων HR Community Awards 2019

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το https://www.hrcommunity.gr

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει; Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει το μυαλό μας να δουλεύει με χίλια. Πρώτον γιατί μπορεί να το κάνει, δεύτερον γιατί είναι ωραίο να δουλεύει το μυαλό με χίλια και τρίτον γιατί αν δεν το κάνει τότε θα υπάρχει πρόβλημα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε όλοι γνωρίζουμε πως οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να επιβιώσουν. Συνήθως υπάρχει μια παγίδα. Ποια είναι αυτή η παγίδα που πέφτουν οι περισσότερες επιχειρήσεις; Ή δεν έχουν καλό προϊόν ή δεν έχουν καλό marketing για να προωθήσουν το προϊόν τους.

Για ποιον λόγο και τα δύο είναι πάρα πολύ σημαντικά;

Ας ξεκινήσουμε να δούμε τι κάνει το καθ’ ένα..

Το marketing θα φέρει τον πελάτη στην πόρτα της επιχείρησης σου. Και θα αγοράσει, γιατί το έπεισες ότι το προϊόν σου είναι πάρα πολύ καλό. Όμως εάν δεν έχεις ένα καλό προϊόν, στην ουσία είναι σαν να έχεις έναν κουβά τρύπιο που βάζεις πελάτες από πάνω αλλά από κάτω οι πελάτες αυτοί φεύγουν γιατί το προϊόν σου δεν είναι καλό.. Το αποτέλεσμα; Συνέχεια να είσαι στον αγώνα, να πληρώνεις marketers, να πληρώνεις διαφημιστές, να πληρώνεις την Google, το Facebook, τους Developers, SEO, να κάνεις διάφορες κινήσεις, καμπάνιες, κ.ο. Δεν δουλεύει αυτό.

Τώρα από την άλλη πλευρά του νομίσματος αν έχεις ένα τέλειο προϊόν αλλά δεν έχεις τον κατάλληλο τρόπο για να το επικοινωνήσεις με τους ανθρώπους σου τότε πάλι είναι πρόβλημα. Γιατί; Γιατί ποτέ κανένας δεν θα ξέρει ότι αυτό το προϊόν υπάρχει εκεί πέρα έξω. Δηλαδή μπορεί να έχεις κάτι πολύ ωραίο κι εγώ να μην το ξέρω ότι το έχεις. Πώς θα μπορούσα να το μάθω;

Αν θέλεις να πετύχεις..

Άρα λοιπόν εάν θέλεις να πετύχεις και να δημιουργήσεις μια αξιοπρεπέστατη επιχείρηση που να είναι μήνα με τον μήνα όλο και καλύτερη χρειάζεται να έχεις και τα δύο. Και ναι ξέρω, δεν θα έχει ανοδική πορεία συνέχεια αλλά θα κάνει κάποια σκαμπανεβάσματα η γραμμή ανάπτυξης όπως συμβαίνει σε όλες τις επιχειρήσεις και μετά θα έχει μια σταδιακή πορεία με μια ελαφριά τάση προς τα πάνω ή σταθερότητας. Και αυτό είναι τέλειο. Γιατί συνήθως υπάρχει πτωτική τάση. Γιατί; Για τον λόγο που προαναφέραμε: Γιατί πολλές φορές λείπει ένα από τα δύο.

  • Έτσι λοιπόν θέλω να σκεφτείς το εξής:
  • Απ’ το μηδέν έως το δέκα εσύ πόσο ενθουσιασμένος είσαι με αυτό που δίνεις στους ανθρώπους σου; Αν δεν είσαι δέκα 100% βελτίωσε το.
  • Απ’ το μηδέν έως το δέκα με τον τρόπο που έχεις στήσει την καμπάνια σου πόσο αποτελεσματική είναι; Την μετράς; Ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει;

Ας μιλήσουμε τώρα και σαν καταναλωτές και σαν υπάλληλοι..

Γιατί αυτό μας αφορά;

Αν λοιπόν είσαι υπάλληλος, και θέλεις να εξασφαλίσεις τα χρήματα σου, θέλεις να είσαι σίγουρος ότι θα πληρώνεσαι μήνα με τον μήνα, πρέπει να ξέρεις ότι η επιχείρηση στην οποία πας να εργαστείς έχει λογική και μπορεί να είναι κερδοφόρα. Γιατί αν η επιχείρηση δεν είναι κερδοφόρα κι εσύ δεν θα πληρώνεσαι αργά ή γρήγορα.

Άρα τι χρειάζεται; Χρειάζεται να αρχίσεις να βλέπεις στις επιχειρήσεις που πας να δουλέψεις αν έχουν υπόσταση. Έχουν ένα καλό προϊόν; Και ειδικά αν είσαι πωλητής. Έχουν ένα καλό προϊόν; Υπάρχει ένα καλό σύστημα που προωθεί αυτό το προϊόν έξω στην αγορά έτσι ώστε να υπάρχει μια επαναλαμβανόμενη μηνιαία κίνηση για να μπορεί να κάνει τζίρους η εταιρεία, για να μπορείς κι εσύ να πληρώνεσαι τέλος του μήνα, να έχεις λόγο, να έχεις ρόλο μέσα σε αυτό;

Πάντα υπάρχει επιλογή..

Και τώρα θα μου πεις “Μα, ρε συ Μάνο, με όλα αυτά που γίνονται έχω την επιλογή να ψάξω για όλα αυτά;” Η αλήθεια είναι ότι πάντα έχουμε την επιλογή αλλά επειδή έχουμε μοτίβα περιορισμών μέσα στον εγκέφαλο μας δεν μας επιτρέπει να την δούμε.

Τώρα, δεν σου λέω ότι είναι απλό, δεν σου λέω ότι είναι εύκολο, δεν σου λέω ότι αύριο θα βρεις πάρα πολλές εταιρίες, αλλά εάν θέλεις πραγματικά να είσαι όσο πιο σίγουρος θέλεις στην καριέρα σου ψάξε να βρεις εταιρίες οι οποίες έχουν υπόσταση. Ή τουλάχιστον ξεκίνα από αυτό.

Ας κλείσω λοιπόν πάλι απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες: Δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις την ποιότητα του προϊόντος και δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις τον τρόπο που επικοινωνείς το μήνυμα του προϊόντος σου. Και όλα θα πάνε υπέροχα.

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Continue Reading

Trending