Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Κλείσε το Στόμα! & Κλείσε την Πώληση!

Η φόρμουλα για επιτυχημένες πωλήσεις…

Είτε το θέλεις είτε όχι, πουλάς. Όλοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάτι πουλάνε. Άλλος πουλάει προϊόντα, άλλος υπηρεσίες, άλλος πουλάει τον «εαυτό» του και άλλος πουλάει «τρέλα». Όσο πιο γρήγορα χωνέψουμε τη «ρετσινιά» του πωλητή τόσο πιο γρήγορα θα περάσουμε σε αποτελέσματα.

Από το Γιώργο Σαμπροβαλάκη
Σύμβουλος Επιχειρήσεων (και αθεράπευτος πωλητής)
www.oxynous.gr
[email protected]

Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους. Η επιτυχία τους προέρχεται από το ότι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στη διαδικασία της πώλησης, με ποιο τρόπο να το κάνουν, πως να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το χρόνο και πως να προγραμματίζουν τις ενέργειές τους. Μέσα από τη μελέτη, έχει αποκαλυφθεί σχετικά ποιες είναι οι συμπεριφορές που εξασφαλίζουν την επιτυχία στις πωλήσεις:

Διατήρησε τη ψυχραιμία σου, μην αγχώνεσαι
Οι πωλητές βιώνουν καθημερινά την απόρριψη, τη δυσαρέσκεια των πελατών και τις πιέσεις από τους διευθυντές τους. Έτσι αγχώνονται και χάνουν το θάρρος και την αυτοεκτίμησή τους. Στην πραγματικότητα οι πωλήσεις απαιτούν ψυχρή λογική και έλεγχο των συναισθημάτων μας. Δεν πρέπει να αφήνουμε το φόβο της απόρριψης να μας εμποδίζει να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας στις
πωλήσεις.

Διατήρησε υψηλά την αυτοπεποίθησή σου
Ο πωλητής πρέπει κάθε μέρα να νιώθει δυνατός και ικανός. Αν ασφαλίζεται μέσα στα όρια των ικανοτήτων του, δεν ρισκάρει και δεν προσπαθεί για να επιτύχει περισσότερα, τότε η αυτοπεποίθησή του μειώνεται. Αν λαμβάνει το ΟΧΙ του πελάτη ως προσωπική απόρριψη και αποτυχία, τότε χάνει το θάρρος του και το κουράγιο του να συνεχίσει την επόμενη μέρα.

Βρες υποστηρικτές
Για να νιώσουν καλύτερα οι πωλητές χρειάζονται την συμβουλή και την βοήθεια ανθρώπων που εμπιστεύονται. Αυτοί δεν είναι μόνο οι συνάδελφοι τους που ζουν τις ίδιες καταστάσεις αλλά και η οικογένειά τους και οι φίλοι τους. Ακόμη και αν οι πωλητές συνεργάζονται με άλλους 100 ανθρώπους, οι πωλήσεις είναι μοναχικό επάγγελμα, κυρίως όταν ακούν το ΟΧΙ του πελάτη ή δέχονται τις πιέσεις από τη διεύθυνση. Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους.

Γνώρισε την αγορά και τα προϊόντα σου
Ένας πωλητής πρέπει να γνωρίζει καλά τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων του, την κουλτούρα και τους στόχους της εταιρίας του, τις στρατηγικές πωλήσεων και του marketing.
Η γνώση των προϊόντων είναι σημαντική γιατί βοηθά τον πωλητή να προσανατολιστεί στη λύση που ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη του. Ωστόσο η γνώση του προϊόντος δεν μπορεί να αποτελεί την μόνη τεχνική που θα χρησιμοποιήσει ο πωλητής για να πουλήσει ούτε χρησιμοποιείται για να δείξουμε στον πελάτη πόσο ειδικοί είμαστε ή να του κάνουμε επίδειξη γνώσεων. Η γνώση του
προϊόντος χρησιμεύει όταν ανιχνεύουμε τις ανάγκες του πελάτη ώστε να είμαστε σε θέση να παντρέψουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας με τις ανάγκες του πελάτη. Θυμήσου ότι δεν πουλάς οτιδήποτε στον οποιονδήποτε. Η γνώση του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί παγίδα και να υποπέσουμε στο παράπτωμα της Δωρεάν Παροχής Συμβουλών. Η γνώση του προϊόντος δεν είναι μέσο για πουλήσουμε αλλά μέσο για να πάρουμε πληροφορίες και να θεραπεύσουμε τον πόνο του πελάτη.

Γνώρισε τον ανταγωνισμό σου
Γνωρίζοντας τα δυνατά σημεία των ανταγωνιστών σου και ανακαλύπτοντας ποια οφέλη επιζητά ο πελάτης από τα προϊόντα της αγοράς μπορείς να ανακαλύψεις τα κριτήρια βάση των οποίων θα αποφασίσει ο πελάτης την αγορά. Ξεπέρασε τα όρια των ικανοτήτων σου Προσπάθησε να κάνεις ότι δεν έκανες μέχρι τώρα. Αν δεν ζητούσες συστάσεις, άρχισε να ζητάς. Αν δίσταζες να συζητήσεις για χρήματα άρχισε να συζητάς. Αν σου άρεσε να μιλάς πολύ και να ακούει ο πελάτης, σταμάτα να μιλάς και κάνε με ερωτήσεις τον πελάτη να μιλήσει.

Δημιούργησε ένα πλάνο προσέγγισης νέων πελατών
Η πώληση είναι σαν την ανάγνωση ενός χάρτη. Αν δεν ξέρεις που θέλεις να πας δεν θα φτάσεις ποτέ στο προορισμό σου. Μην λειτουργείς με το ένστικτο ή την τύχη, προγραμμάτισε τις ενέργειές σου
και σχεδίασε εναλλακτικά πλάνα αν δεις ότι κάποιες από τις αρχικά προγραμματισμένες ενέργειες δεν φέρνουν αποτέλεσμα.

Διαχειρίσου το χρόνο με σύνεση
Ο χρόνος, είναι ένα αγαθό που οι ωλητές στερούνται. Υπάρχουν ενέργειες που είναι μισθωμένες γιατί αποφέρουν χρήματα στην επιχείρηση και ενέργειες άμισθες. Αξιολόγησε ποιες από τις ενέργειές σας είναι μισθωμένες και προγραμμάτισε το χρόνο ανάλογα.

Υιοθέτησε Θετική Στάση και Συμπεριφορά
Χτίσε την αυτοεκτίμησή σου και βελτίωσε το ρόλο σου ως πωλητής. Εντόπισε ποια είναι τα εμπόδια που δεν σε αφήνουν να βελτιώσεις την απόδοσή σου και τόλμησε να τα αντιμετωπίσεις.
Εφάρμοσε Σύστημα στις πωλήσεις Εφαρμόζοντας μια συστηματική διαδικασία πωλήσεων, δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσεις και να αποφύγεις τα λάθη που οδηγούν σε αποτυχία στην πώληση, ελέγχεις τη διαδικασία και περιορίζεις την αβεβαιότητα και την απάντηση «θα το σκεφτώ» από τον πελάτη.

Καλή Επιτυχία!
Θα με βρεις εκεί έξω!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς

Η Μεγαλύτερη και Σημαντικότερη Κλαδική Έκθεση

Επαγγελματικών Προϊόντων Ομορφιάς της Βορείου Ελλάδος

Η 7η Διεθνής Έκθεση Επαγγελματικών Προϊόντων & Υπηρεσιών Ομορφιάς «BEAUTY MACEDONIA Καλοκαίρι 2019», διεξήχθη με Επιτυχία από 18 έως 20 Μαΐου 2019, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ/HELEXPO (Περίπτερα 15 & 13).

Το συγκριτικό πλεονέκτημα της BEAUTY, από την πρώτη στιγμή μέχρι και σήμερα, που αποτελεί και τον κύριο πόλο έλξης των επισκεπτών της, είναι η μοναδική δυνατότητα που δίνει, για άμεση επαφή των επαγγελματιών, με τις κορυφαίες εταιρείες του ευρύτερου κλάδου της Ομορφιάς.

Τον εκθεσιακό χώρο των περίπου 7.000τ.μ., επισκέφθηκαν 14.438 εγγεγραμμένοι επαγγελματίες, οι οποίοι περιηγήθηκαν στους χώρους της έκθεσης και συνάντησαν από κοντά, 135 εταιρείες/εκθέτες από τους κλάδους της Αισθητικής, του Μακιγιάζ, του Ημιμόνιμου Μακιγιάζ, της Κομμωτικής και της Περιποίησης Άκρων. Με αυτόν τον τρόπο, τους δόθηκε η ευκαιρία να εμπλουτίσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους, με νέα προϊόντα και τεχνικές, αφού πρώτα ενημερώθηκαν, δοκίμασαν και έκαναν έρευνα αγοράς σε ποιότητα και τιμές!

Το Συνέδριο της BEAUTY, διεξήχθη στην αίθουσα του «Meeting Point» και προσέλκυσε μεγάλο αριθμό επισκεπτών, που παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τις άκρως ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις εξειδικευμένων επαγγελματιών, με ποικιλία θεμάτων (Μακιγιάζ – Ονυχοπλαστική & Nail Art – Κομμωτική – Ημιμόνιμο Μακιγιάζ). Την Κυριακή, ξεκίνησε δυναμικά με ένα show Κομμωτικής γεμάτο φαντασία και θέμα «Μυθικά πλάσματα», από την Καλλιτεχνική ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών» και έκλεισε το απόγευμα, με ένα εξίσου εντυπωσιακό Show Κομμωτικής, με θέμα «Looks from the past», που παρουσίασαν οι Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE ACADEMY».

Ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, με τον καλύτερο τρόπο, με το Happening Λήξης Συνεδρίου, που επιμελήθηκε με εξαιρετική επιτυχία, το «Σωματείο Επαγγελματιών Κομμωτών Δυτικής Θεσσαλονίκης». Μας παρουσίασαν ένα φαντασμαγορικό show για τις τάσεις στις κουπ, τα χτενίσματα και το μακιγιάζ του Καλοκαιριού.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU, προσκαλεί όλους τους επαγγελματίες των κλάδων Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς, στο επόμενο μεγάλο τους επαγγελματικό «ραντεβού», στη Βόρεια Ελλάδα, την «BEAUTY MACEDONIA Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από 30 Νοεμβρίου έως και 2 Δεκεμβρίου 2019, στη HELEXPO, στην Θεσσαλονίκη.

Με μεγάλη μας χαρά επίσης, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε και την επόμενη «BEAUTY GREECE Χειμώνας 2019», που θα διεξαχθεί από τις 2 έως και τις 4 Νοεμβρίου 2019, στο ΜΕΚ Παιανίας.

Πληροφορίες: 2109010016 – www.beautygreece.gr

Κάρτες Εισόδου (Μέλη & Νέες Εγγραφές): www.bgt.gr

Facebook Group: BEAUTY GREECE TSIRIMOKOU (Official Group)

Facebook Page: @BeautyGreeceTradeFairs

Instagram: beauty_greece_trade_fairs

You Tube Channel: Beauty Greece   

Mobile App: “my BEAUTY GR app”   

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΛΕΖΑΝΤΕΣ
1.ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΣΟΔΟΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
2.ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
3.ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ «BEAUTY MACEDONIA ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019»
3α.ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΟΜΜΩΤΩΝ Ν. ΣΕΡΡΩΝ Show Κομμωτικής με τίτλο «ΜΥΘΙΚΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ», από την Καλλιτεχνική Ομάδα του «Σωματείου Κομμωτών Ν. Σερρών»
3β. PIRAKI PROFESSIONAL & SEDE GROUP Show Κομμωτικής με τίτλο «LOOKS FROM THE PAST», από τις Καλλιτεχνικές Ομάδες των «PIRAKI PROFESSIONAL» & «SEDE GROUP»
                4. BACKDROP ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΣΤΟ «BACKDROP» ΤΗΣ BEAUTY
         5. ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ Happening Λήξης Συνεδρίου «ΚΟΜΜΩΤΙΚΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ», από την καλλιτεχνική ομάδα του «ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΚΟΜΜΩΤΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ».
6.ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ:  GEL.IT.UP

ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ: COSMITAL, STAR NAILS –  SERGIO, my BEAUTY APP               

7. ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ Ημερολόγιο εκθέσεων BEAUTY

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Αγροδιατροφικός Διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge»

Εννιά ημέρες απομένουν για να δηλώσετε συμμετοχή στον μεγάλο αγροδιατροφικό διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge»

 

Παρατείνεται μέχρι τις 23 Ιουνίου 2019 η προθεσμία συμμετοχής στον Διαγωνισμό «Trophy – Τροφή Challenge». Μέχρι τότε οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στο www.trophychallenge.gr.

Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό διεκδικούν:

  1. Απ’ ευθείας συμμετοχή στον τελικό του παγκόσμιου αγροδιατροφικού διαγωνισμού Future Agro-challenge, που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ΔΕΘ 2019, και παρουσία με περίπτερο στην έκθεση.
  2. Πενθήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι στα agri-food τμήματα και ερευνητικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Rutgers στις Η.Π.Α., όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν με ερευνητές, επιχειρηματίες και επενδυτές, όλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά.
  3. Xρηματικά έπαθλα ύψους €25.000.

Ο διαγωνισμός «Trophy – Τροφή Challenge», υλοποιείται από το πρόγραμμα «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά», υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και με την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC) και της Πρεσβείας των Η.Π.Α. Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος και του “Trophy – Τροφή Challenge” είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), ενώ Χρυσός Χορηγός του Διαγωνισμού η Τράπεζα Πειραιώς.

Οι προτάσεις θα πρέπει να απαντούν σε προκλήσεις των δύο ευρύτερων θεματικών Agri-Tech / Πρωτογενής Παραγωγή και Food-Tech / Επεξεργασία και Ποιότητα Τροφίμων. Οι φιναλίστ θα λάβουν υποστήριξη για την επιχειρηματική τους ανάπτυξη, ειδικά ως προς το business planning και το marketing.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι αφενός να αναδείξει και να επιβραβεύσει καινοτόμες ιδέες, που αξιοποιούν τεχνολογίες αιχμής για να αναπτύξουν προϊόντα, υπηρεσίες και επιχειρηματικές λύσεις στον τομέα της αγροδιατροφής, αφετέρου να δημιουργήσει τη δυνατότητα για νέα πεδία συνεργασίας και να δώσει πρόσβαση σε ευκαιρίες δικτύωσης και χρηματοδότησης. O διαγωνισμός περιλαμβάνει όλους τους τομείς της αγροδιατροφής, από την γεωργική και ζωική παραγωγή μέχρι την επεξεργασία και την τεχνολογία τροφίμων.

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές»

Η επιτυχής εκδήλωση με θέμα: «Γυναίκα και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές» στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της ΓΓΙΦ

 

Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων

 

Ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία η εκδήλωση με θέμα «Γυναίκες και αναπηρία: Φεμινιστικές διεκδικήσεις και πολιτικές», που πραγματοποιήθηκε στις 11/6/2019 στη Βιβλιοθήκη Θεμάτων Ισότητας και Φύλου της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ).

Η Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, στο χαιρετισμό της, επεσήμανε εξ΄ αρχής ότι μέσω της εκδήλωσης προσφέρεται η δυνατότητα να ακουστεί η δυνατή φωνή των γυναικών που υφίστανται αναπηρία, ως άτομα απολύτως και εξίσου ισότιμα όλων μας υπό τις αρχές και τις αξίες της ισότητας των φύλων.

Στη συνέχεια, αναγνώρισε ότι σε καιρούς γενικότερης αμφισβήτησης και συνάμα όμως προόδου και εξελίξεων, είναι τουλάχιστον οξύμωρο οι γυναίκες με αναπηρία να βιώνουν κοινωνικούς αποκλεισμούς, έμφυλες ή/και πολλαπλές διακρίσεις, γεγονός που εντείνει την ανάγκη εντατικοποίησης του αγώνα εκ μέρους όλων μας για την υπέρβαση όλων αυτών των ανισοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, πρόσθεσε ότι: «Η καθολικότητα των ίσων ευκαιριών και της ανεμπόδιστης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία παντού προϋποθέτουν και τη λήψη ειδικών μέτρων».

Περαιτέρω, έκανε αναφορά στις πολιτικές και τα μέτρα της Κυβέρνησης για τους ανθρώπους με αναπηρία, αλλά και στο έργο της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων, εμμένοντας στη θεματική «Κοινωνική ένταξη και ισότιμη μεταχείριση γυναικών που υφίστανται πολλαπλές διακρίσεις» του «Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Ισότητα των Φύλων» της περιόδου 2016-2020, μέσα από τις δράσεις της οποίας επιδιώκεται η οριστική άρση των έμφυλων διακρίσεων και η εγκαθίδρυση της ουσιαστικής  ισότητας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Επιπρόσθετα, η κα Κούβελα επεσήμανε ότι η αναγνώριση των δικαιωμάτων όλων των ατόμων με αναπηρία και ιδίως των γυναικών, συνιστά αδιαπραγμάτευτο συνταγματικό δικαίωμα, ώστε η οποιαδήποτε παραβίασή του να αντιτίθεται στο Σύνταγμά μας και τόνισε ότι: «Οι πολιτικές μας, συνολικά, βρίσκονται σε άρρηκτη σύνδεση και συνέχεια των φεμινιστικών διεκδικήσεων, τιμώντας, κατ’ αυτή την αναλογία, τα προτάγματα, τους αγώνες και τις κατακτήσεις του φεμινιστικού κινήματος» και συμπλήρωσε ότι: «Οφείλουμε να συσπειρωθούμε ακόμη περισσότερο, προκειμένου να επιτύχουμε την οριστική απόλαυση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθολικότητα και την πληρότητά τους για όλες και όλους ανεξαιρέτως. Και από ένα τέτοιο πλαίσιο είναι αδύνατο να μη λαμβάνεται υπόψη η παράμετρος της αναπηρίας».

 

Πηγή

Continue Reading

Trending