Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Κλείσε το Στόμα! & Κλείσε την Πώληση!

Η φόρμουλα για επιτυχημένες πωλήσεις…

Είτε το θέλεις είτε όχι, πουλάς. Όλοι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο κάτι πουλάνε. Άλλος πουλάει προϊόντα, άλλος υπηρεσίες, άλλος πουλάει τον «εαυτό» του και άλλος πουλάει «τρέλα». Όσο πιο γρήγορα χωνέψουμε τη «ρετσινιά» του πωλητή τόσο πιο γρήγορα θα περάσουμε σε αποτελέσματα.

Από το Γιώργο Σαμπροβαλάκη
Σύμβουλος Επιχειρήσεων (και αθεράπευτος πωλητής)
www.oxynous.gr
[email protected]

Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους. Η επιτυχία τους προέρχεται από το ότι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν στη διαδικασία της πώλησης, με ποιο τρόπο να το κάνουν, πως να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το χρόνο και πως να προγραμματίζουν τις ενέργειές τους. Μέσα από τη μελέτη, έχει αποκαλυφθεί σχετικά ποιες είναι οι συμπεριφορές που εξασφαλίζουν την επιτυχία στις πωλήσεις:

Διατήρησε τη ψυχραιμία σου, μην αγχώνεσαι
Οι πωλητές βιώνουν καθημερινά την απόρριψη, τη δυσαρέσκεια των πελατών και τις πιέσεις από τους διευθυντές τους. Έτσι αγχώνονται και χάνουν το θάρρος και την αυτοεκτίμησή τους. Στην πραγματικότητα οι πωλήσεις απαιτούν ψυχρή λογική και έλεγχο των συναισθημάτων μας. Δεν πρέπει να αφήνουμε το φόβο της απόρριψης να μας εμποδίζει να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας στις
πωλήσεις.

Διατήρησε υψηλά την αυτοπεποίθησή σου
Ο πωλητής πρέπει κάθε μέρα να νιώθει δυνατός και ικανός. Αν ασφαλίζεται μέσα στα όρια των ικανοτήτων του, δεν ρισκάρει και δεν προσπαθεί για να επιτύχει περισσότερα, τότε η αυτοπεποίθησή του μειώνεται. Αν λαμβάνει το ΟΧΙ του πελάτη ως προσωπική απόρριψη και αποτυχία, τότε χάνει το θάρρος του και το κουράγιο του να συνεχίσει την επόμενη μέρα.

Βρες υποστηρικτές
Για να νιώσουν καλύτερα οι πωλητές χρειάζονται την συμβουλή και την βοήθεια ανθρώπων που εμπιστεύονται. Αυτοί δεν είναι μόνο οι συνάδελφοι τους που ζουν τις ίδιες καταστάσεις αλλά και η οικογένειά τους και οι φίλοι τους. Ακόμη και αν οι πωλητές συνεργάζονται με άλλους 100 ανθρώπους, οι πωλήσεις είναι μοναχικό επάγγελμα, κυρίως όταν ακούν το ΟΧΙ του πελάτη ή δέχονται τις πιέσεις από τη διεύθυνση. Οι καλοί πωλητές δεν είναι πιο έξυπνοι ή πιο τυχεροί από τους υπόλοιπους.

Γνώρισε την αγορά και τα προϊόντα σου
Ένας πωλητής πρέπει να γνωρίζει καλά τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων του, την κουλτούρα και τους στόχους της εταιρίας του, τις στρατηγικές πωλήσεων και του marketing.
Η γνώση των προϊόντων είναι σημαντική γιατί βοηθά τον πωλητή να προσανατολιστεί στη λύση που ικανοποιεί τις ανάγκες του πελάτη του. Ωστόσο η γνώση του προϊόντος δεν μπορεί να αποτελεί την μόνη τεχνική που θα χρησιμοποιήσει ο πωλητής για να πουλήσει ούτε χρησιμοποιείται για να δείξουμε στον πελάτη πόσο ειδικοί είμαστε ή να του κάνουμε επίδειξη γνώσεων. Η γνώση του
προϊόντος χρησιμεύει όταν ανιχνεύουμε τις ανάγκες του πελάτη ώστε να είμαστε σε θέση να παντρέψουμε τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας με τις ανάγκες του πελάτη. Θυμήσου ότι δεν πουλάς οτιδήποτε στον οποιονδήποτε. Η γνώση του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί παγίδα και να υποπέσουμε στο παράπτωμα της Δωρεάν Παροχής Συμβουλών. Η γνώση του προϊόντος δεν είναι μέσο για πουλήσουμε αλλά μέσο για να πάρουμε πληροφορίες και να θεραπεύσουμε τον πόνο του πελάτη.

Γνώρισε τον ανταγωνισμό σου
Γνωρίζοντας τα δυνατά σημεία των ανταγωνιστών σου και ανακαλύπτοντας ποια οφέλη επιζητά ο πελάτης από τα προϊόντα της αγοράς μπορείς να ανακαλύψεις τα κριτήρια βάση των οποίων θα αποφασίσει ο πελάτης την αγορά. Ξεπέρασε τα όρια των ικανοτήτων σου Προσπάθησε να κάνεις ότι δεν έκανες μέχρι τώρα. Αν δεν ζητούσες συστάσεις, άρχισε να ζητάς. Αν δίσταζες να συζητήσεις για χρήματα άρχισε να συζητάς. Αν σου άρεσε να μιλάς πολύ και να ακούει ο πελάτης, σταμάτα να μιλάς και κάνε με ερωτήσεις τον πελάτη να μιλήσει.

Δημιούργησε ένα πλάνο προσέγγισης νέων πελατών
Η πώληση είναι σαν την ανάγνωση ενός χάρτη. Αν δεν ξέρεις που θέλεις να πας δεν θα φτάσεις ποτέ στο προορισμό σου. Μην λειτουργείς με το ένστικτο ή την τύχη, προγραμμάτισε τις ενέργειές σου
και σχεδίασε εναλλακτικά πλάνα αν δεις ότι κάποιες από τις αρχικά προγραμματισμένες ενέργειες δεν φέρνουν αποτέλεσμα.

Διαχειρίσου το χρόνο με σύνεση
Ο χρόνος, είναι ένα αγαθό που οι ωλητές στερούνται. Υπάρχουν ενέργειες που είναι μισθωμένες γιατί αποφέρουν χρήματα στην επιχείρηση και ενέργειες άμισθες. Αξιολόγησε ποιες από τις ενέργειές σας είναι μισθωμένες και προγραμμάτισε το χρόνο ανάλογα.

Υιοθέτησε Θετική Στάση και Συμπεριφορά
Χτίσε την αυτοεκτίμησή σου και βελτίωσε το ρόλο σου ως πωλητής. Εντόπισε ποια είναι τα εμπόδια που δεν σε αφήνουν να βελτιώσεις την απόδοσή σου και τόλμησε να τα αντιμετωπίσεις.
Εφάρμοσε Σύστημα στις πωλήσεις Εφαρμόζοντας μια συστηματική διαδικασία πωλήσεων, δίνεται η δυνατότητα να εντοπίσεις και να αποφύγεις τα λάθη που οδηγούν σε αποτυχία στην πώληση, ελέγχεις τη διαδικασία και περιορίζεις την αβεβαιότητα και την απάντηση «θα το σκεφτώ» από τον πελάτη.

Καλή Επιτυχία!
Θα με βρεις εκεί έξω!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Επιδότηση έως 5000€ για κατασκευή eshop!

Αναρτήθηκε η προδημοσίευση  της δράση του ΕΠΑνΕΚ «e-λιανικό»  που έχει ως στόχο την επιχορήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων για τη δημιουργία ή αναβάθμιση του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. 

Από το πρόγραμμα επιδοτούνται αιτήσεις έως 5000€ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ. Προϋπολογισμός δράσης 80000000€

Δικαιούχοι της δράσης είναι  μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις διακρίνονται σε:

  • Υφιστάμενες, οι οποιες έχουν συσταθεί έως και την 30.09.2019
  • Νεοσύστατες, οι οποίες έχουν συσταθεί από 01/10/2019 και μετά, μέχρι τις 07/11/2020.

Ηλεκτρονική Υποβολή

Για τη χρηματοδότηση από την παρούσα Δράση, απαιτείται η υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης σε ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα ανακοινωθεί με τη δημοσίευση της Αναλυτικής Πρόσκλησης της Δράσης.

Η εταιρεία Darwin με πολυετή εμπειρία στο χώρο των υπηρεσιών διαδικτύου και με άριστα καταρτισμένη ομάδα μπορεί να αναλάβει πλήρως και με υπευθυνότητα την αίτησή σας στο πρόγραμμα και σε περίπτωση έγκρισής σας, την κατασκευή του eshop σας. 

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο υλοποίησης της δράσης και τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η επιχείρησή σας, μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ *
ή να επικοινωνήσετε με την εταιρεία Darwin στα τηλέφωνα 2315 516216 και 210 3001787.

* https://darwin.gr/blog/επιδότηση-για-κατασκευή-eshop/

Continue Reading

Προγράμματα

ΟΡΑΜΑ για την αγροτική Αττική

Την Τετάρτη, 27 Ιαν 2021, στις 12.00, ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Περιφέρειας Αττικής «Άγιος Γεώργιος» προσκαλεί όλες τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών στην ολοκλήρωση της εκστρατείας για το «ΟΡΑΜΑ για τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης το 2040», στην διαδικτυακή πλατφόρμα zoom, με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα. 

Το ΟΡΑΜΑ για τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης το 2040 ξεκίνησε την δημόσια διαβούλευσή τον Σεπ 2020 (μέχρι 30/11/2020), και συνεχίζει να δέχεται προτάσεις από συλλογικές διοργανώσεις μέχρι 31 Ιαν 2021 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG AGRI) και το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Αγροτικής Ανάπτυξης ανέπτυξαν υποστηρικτικό υλικό για τους φορείς που θα συμβάλλουν στις τοπικές διαβουλεύσεις με τους ενδιαφερόμενους για το Μακροπρόθεσμο όραμα για τις αγροτικές περιοχές. Το υλικό αυτό περιλαμβάνει εργαλεία που είναι προσαρμόσιμα για κάθε φορέα και βοηθούν στη διαδικασία της συνεργασίας τους με τους ενδιαφερομένους κατά τη διεξαγωγή των συναντήσεών τους. Το υλικό βρίσκεται στο https://ead.gr/orama-agrotikes-perioxes-2040/ Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο (210 5275100, [email protected]) . 

Το υποστηρικτικό υλικό περιλαμβάνει: Αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο διεξαγωγής των συζητήσεων με όσους ενδιαφέρονται, Παρουσίαση της διαδικασίας, Φύλλο καταγραφής των απόψεων κατά τη διάρκεια της συζήτησης, Θέματα που βοηθούν στην παρακίνηση της συζήτησης και Δελτίο καταγραφής των αποτελεσμάτων κάθε συνάντησης. Αρκεί να θέλουν οι τοπικές οργανώσεις, και το υλικό βοηθάει κάθε έναν. 

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής, ως μια οργάνωση της κοινωνίας των πολιτών με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ευημερία των κατοίκων της υπαίθρου της Αττικής και την βιωσιμότητα των τοπικών κοινωνιών οργάνωσε δημόσια διαδικτυακή συζήτηση με την κα Μ-Χ. Μακρανδρέου (Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο) την Τετάρτη, 9/12/2020, που βρίσκεται στο https://www.facebook.com/323590504929/videos/1347970512223600 με άλλα είκοσι τρία video του Skywalker και ήδη το έχουν δει 11.000 θεατές. 

Την διετία 2015-2016 ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής έκανε μια προσπάθεια να κινητοποιήσει τοπικές συλλογικότητες προς την Τοπική Ανάπτυξη της Υπαίθρου της Αττικής. Έγιναν τότε δημόσιες συζητήσεις με πολλά μέλη των κοινωνιών της υπαίθρου της Αττικής, μεταξύ των οποίων στις 29/7/2015-Μέγαρα, 18/8/2015-Καρδίτσα, 20/8/2015-Λεβίδι, 3/9/2015-Καλύβια, 28/9/2015-Μαραθώνας, 5/10/2015-Χασιά, 12/10/2015-Μαρκόπουλο, 19/10/2015-Μάνδρα, 2/11/2015-Πέραμος, 7/12/2015-Μενίδι, 28/12/2015-Αχαρναί, 10/1/2016-Αθήνα, 8/2/2016-Χασιά, 22/2/2016-Ν. Μάκρη, 4/3/2016-Αθήνα, 16/3/2016-Μέγαρα, 22/3/2016-Ελευσίνα, 5/4/2016-Μενίδι, 24/4/2016-Γλυφάδα & 20/11/2016-Βαρυμπόμπη. Συνολικά είκοσι (20) συζητήσεις. 

Η προσπάθεια κατέληξε στην ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ και στο όνομα της προσπάθειας που ήταν το «ΑΡΑΤΤΙΚΑ», που σημαίνει «Αττική Γη», καθ’ όσον «ΑΡ» στα αρχαία Πελασγικά και τα Αρβανίτικα σημαίνει «ΓΗ», όπως το βρίσκουμε στα: αρουραίος, άροτρο κλπ. Τότε συνυπέγραψαν την ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ πολλοί φορείς. 

Το 2019 αναβίωσε η σκέψη ενεργοποίησης της τοπικής ανάπτυξης με πρόθεση να δημιουργηθεί Ομάδα Τοπικής Δράσης για την Ύπαιθρο της Αττικής. Έγιναν συζητήσεις στις 7/4/2019-Μενίδι, 7/6/2019-Παλήνη, 26/9/2019-Κερατέα, 15/10/2019-Κερατέα, 9/11/2019-Καπανδρίτι, 20/11/2019-Μέγαρα & 30/11/2019-Αθήνα, με πρόθεση να διαμορφωθούν οι συνθήκες ώστε και η Ύπαιθρος της Αττικής να συμμετέχει στα Προγράμματα Αγροτικής Ανάπτυξης 2021-2027, αλλά και στο Περιφερειακό Πρόγραμμα Αττικής 2021-2027, και όπου αλλού. Συνολικα επτά (7) συναντήσεις. Λόγω της μακρόσυρτης διαδικασίας της Κοινής Γεωργικής Πολιτικής 2021-2027, και την μετάθεση ημερομηνιών έναρξης της ΚΓΠ-CAP, αδρανοποιήθηκαν.

Με τις εκλογικές διαδικασίες 2019 (Ευρ. Ένωση και Ελλάδα) ο σχεδιασμός πήγε δύο χρόνια πίσω και με την διακήρυξη της Προέδρου της Ευρ Επιτροπής κας Ursula von der Leyen, στις 7/9/2020 για το «Όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040» δίνεται ακόμα μία σημαντική ευκαιρία. Η κα Leyen είπε: Το μέλλον της αγροτικής Ευρώπης μπορεί να διαμορφωθεί μόνο τοπικά. Η δημόσια διαβούλευση θα οδηγήσει σε μια νέα στρατηγική και όραμα για την αγροτική Ευρώπη το 2040 που θα προκύψει από τον αγροτικό κόσμο. Η διαδικασία ανάπτυξης του «οράματος 2040», μέχρι το καλοκαίρι του 2021, θα εμπλέξει διάφορες υπηρεσίες καθώς και συνεισφορές πολλών άλλων ενδιαφερομένων. 

Η κα Μ-Χ Μακρανδρέου Ελληνικό Αγροτικό Δίκτυο, 210 5275142, [email protected]) προσφέρει υποστηρικτικό υλικό για τον τρόπο οργάνωσης των συζητήσεων για το «ΟΡΑΜΑ της Υπαίθρου 2040». 

H κα Mάγδα Κοντογιάννη (κτηνοτρόφος, [email protected], 6932094231) οργανώνει την πρώτη εξειδικευμένη διαδικτυακή συζήτηση με τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ της ΥΠΑΙΘΡΟΥ την Τρίτη, 12 Ιαν 2021, στις 20.00, στο https://us02web.zoom.us/j/81678095095?pwd=OERRLzJ4S21rcjIvM0M3bjUyelF3Zz09

Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής προσφέρει την πολύχρονη τεχνογνωσία του, όπως φαίνεται από την απαρίθμηση των συζητήσεων (είκοσι οκτώ-28) που ήδη έχουν γίνει, και την πλατφόρμα zoom που διαχειρίζεται, με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα. 

Από 12 Ιαν 2021 έως 27 Ιαν 2021 ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Αττικής προτίθεται να ανταποκριθεί σε κάθε πρόσκληση για συζήτηση με θέμα το «ΟΡΑΜΑ για μια ευημερούσα Αττική Ύπαιθρο μέχρι το 2040». Όποιος Σύλλογος, Συνεταιρισμός, Ένωση, Κίνημα, Πολιτιστικός, Αγροτικός, Αθλητικός, Περιβαλλοντικός, Επαγγελματικός, Επιτροπή, Ομάδα, ή ακόμα και μεμονωμένοι πολίτες, που θέλουν να συμβάλλουν στο ΟΡΑΜΑ είναι ευπρόσδεκτοι για να καταγραφούν απόψεις και σκέψεις, με ορίζοντα μια ευημερούσα και ελκυστική ύπαιθρο το 2040 για όλους. 

Την Τετάρτη, 13 Ιαν 2021, στις 12.00, στην Ανταλλαγή Ευχών για το 2021, ο κ Γιάννης Κοντογιάννης, πρόεδρος του Κτηνοτροφικού Συλλόγου Αττικής προσκαλεί όλους του φορείς της Αττικής, τους εκπροσώπους φορέων και τους φίλους, στο https://us02web.zoom.us/j/88001678146, να στρέψουν το βλέμμα τους στην προοπτική της Αττικής Υπαίθρου το 2040, μαζί με το 2021 και την καθημερινότητα της επιβίωσης. 

Την Τετάρτη, 27 Ιαν 2021, στις 12.00 προσκαλούνται όλες οι οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών καθώς και κάτοικοι της υπαίθρου της Αττικής στην ολοκλήρωση της εκστρατείας για το «ΟΡΑΜΑ για τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης το 2040», ώστε τα συμπεράσματα της πολύχρονης προσπάθειας να υποβληθούν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέχρι 31/1/2021 και να ληφθούν υπ’ όψη στις ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής την άνοιξη 2021. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η νέα χρονιά φέρνει νέα οράματα και στόχους.

Η παιδεία  οφείλει να είναι  σε προτεραιότητα σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ.

Οι πολιτικές που θα ακολουθηθούν να έχουν «βλέμμα στο μέλλον» και να δημιουργούν προϋποθέσεις σύνδεσης με την απασχόληση. Η επαγγελματική κατάρτιση είναι το μέλλον για την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Οι εκθέσεις που κατά διαστήματα βλέπουν το φως της δημοσιότητας είναι ανησυχητικές και συνάμα δίνουν το στίγμα της επανεκκίνησης σε πολλά επίπεδα.

Ο διάλογος για τη παιδεία δε χωρά κομματικές αντιπαραθέσεις , αλλά προκαλεί για γόνιμες συνθέσεις και συνεργασίες.

Η έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης της Ευρωπαϊκής  Επιτροπής, δείχνει ότι τα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα γίνονται συνεχώς αποτελεσματικότερα και με λιγότερους αποκλεισμούς. Ωστόσο, επιβεβαιώνει επίσης ότι το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρό τους.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στηρίζει τα κράτη μέλη ώστε να διασφαλίζουν ότι τα εκπαιδευτικά τους συστήματα είναι αποτελεσματικά — τα στοιχεία που δημοσιεύονται στην ετήσια έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και της κατάρτισης είναι ένα σημαντικό μέρος του έργου αυτού. Η τελευταία έκθεση δείχνει ότι, παρόλο που τα κράτη μέλη έχουν σημειώσει πρόοδο ως προς την επίτευξη των περισσότερων από τους βασικούς στόχους της ΕΕ για τη μεταρρύθμιση και τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης, πρέπει να καταβληθεί μεγαλύτερη προσπάθεια για την επίτευξη της ισότητας στην εκπαίδευση.

Το ποσοστό ολοκλήρωσης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι υψηλό, αλλά το ποσοστό απασχόλησης των πρόσφατων αποφοίτων παραμένει χαμηλό και οι μακροοικονομικές αναντιστοιχίες δεξιοτήτων εξακολουθούν να υφίστανται, οδηγώντας σε σημαντική εκροή ατόμων με υψηλού επιπέδου δεξιότητες.

Νέα μέτρα πολιτικής στοχεύουν στην ενίσχυση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης, αλλά οι προσπάθειες για την επίτευξη μεγαλύτερης αυτονομίας και αποδοτικότητας φαίνεται να είναι ανεπαρκείς.

Η Ελλάδα καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες για να παράσχει εκπαίδευση στα παιδιά των προσφύγων, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές προκλήσεις όσον αφορά την ένταξή τους στη γενική εκπαίδευση.

Είναι η ώρα να αναληφθούν πρωτοβουλίες που θα κάνουν την εκπαίδευση στη χώρα μας ανταγωνιστική και κερδοφόρα. Να δούμε μπροστά και να καταγράψουμε τις προκλήσεις του μέλλοντος. Η νέα γενιά απαιτεί νέες στρατηγικές πιο ευέλικτες και πιο αποδοτικές.

Η μεταρρύθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης σημειώνει πρόοδο, αλλά υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω αύξηση της ελκυστικότητάς της και για ενίσχυση της συμμετοχής.

Η επαγγελματική κατάρτιση ειναι το μέλλον για την πατρίδα μας. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αναζητούν εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό, που δύσκολα το βρίσκουν. Η πολιτική ηγεσία καλό ειναι να βρίσκεται σε συνεχή επαφή και συνεργασία με το CEDEFOP , τον μοναδικό ευρωπαϊκό οργανισμό με έδρα  την Ελλάδα.

Οι προκλήσεις είναι πολλές μπροστά μας. Να δουμε χωρις αγκυλώσεις το  «αύριο»  της χώρας μας και να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις απασχόλησης της νέας γενιάς.

Υπάρχουν ευκαιρίες και κοινοτικοί πόροι που παραμένουν αναξιοποίητοι. Στρατηγικός σχεδιασμός και όραμα για το μέλλον. 

Η Ελλάδα αλλάζει πρόσωπο και φιλοσοφία. Επενδύει στην νέα γενιά και αναζητά προοπτικές αναβάθμισης για την παιδεία.

Καλή μας χρονιά με 2021 επιτυχίες σε όλα τα επίπεδα.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Trending