Connect with us

Lifestyle

Κουνιστές Ουρές «Μια εθελοντική σελίδα για τους τετράποδους φίλους μας»

Μέρα με την μέρα περισσότερα ζώα καταλήγουν στους δρόμους. Μερικά από αυτά καταφέρνουν να επιβιώσουν άλλα όμως δεν είναι το ίδιο τυχερά. Πολλά ζωάκια βρίσκονται σε καταφύγια και περιμένουν κάποιον να βρεθεί και να τους δώσει την αγάπη που αξίζουν. Η υιοθεσία ενός ζώου κάνει διπλό καλό. Σου δίνει την δυνατότητα να δώσεις σπίτι σε μια αθώα ψυχή και ταυτόχρονα μια θέση στο καταφύγιο για ένα άλλο εγκαταλελειμμένο ζωο.  H Αγνή είναι φοιτήτρια στην Θεσσαλονίκη. Είναι Εθελόντρια στο καταφύγιο «Η ΑΓΑΠΗ» και έχει δημιουργήσει την σελίδα «ΚΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΥΡΕΣ» σε Facebook και Instagram  με σκοπό να προωθήσει με τον δικό της τρόπο να υιοθετήσουν ζωάκια από το καταφύγιο.

-Από πότε ξεκινήσατε τη δράση σας στον εθελοντισμό;

-Ασχολούμαι με τον εθελοντισμό από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από μικρή βοηθούσα αδέσποτα ζωάκια, τα έπαιρνα σπίτι μου και τους παρείχα όλα τα απαραίτητα, μέχρι να τους βρω το κατάλληλο σπίτι.

-Πως πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε τη σελίδα «Κουνιστές Ουρές» ;

– Η σελίδα «Κουνιστές Ουρές» δημιουργήθηκε μετά από πολλή σκέψη. Η αλήθεια είναι πως πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου το να δημιουργήσω κάτι δικό μου και να βοηθήσω με το δικό μου τρόπο.  Για την ακρίβεια, η ιδέα αυτή μου ήρθε βλέποντας τις υπόλοιπες φιλοζωικές σελίδες. Οι υπόλοιπες σελίδες συχνά χρησιμοποιούν την επίκληση στο συναίσθημα, κοινοποιώντας φωτογραφίες από ζωάκια παρατημένα στους δρόμους, σε άθλιες συνθήκες, τρομαγμένα και φοβισμένα.

Έτσι πήρα την απόφαση να κάνω τη δίκη μου σελίδα, όπου η κάθε φωτογραφία η οποία κοινοποιείται, αντιπροσωπεύει τις στιγμές που θα χαρίσει το ζωάκι στη μελλοντική του οικογένεια. Με την βοήθεια λοιπόν φωτογράφων, επαγγελματιών και μη, φωτογραφίζουμε τα ζωάκια και προσπαθούμε να επιλέξουμε τις φωτογραφίες στις οποίες δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.

-Πιστεύετε πως ο κόσμος είναι πλέον ευαισθητοποιημένος με τα ζώα ή όχι;

 

-Θεωρώ πως από τα παλαιότερα χρόνια μέχρι τώρα, έχει

υπάρξει μια πρόοδος, κυρίως στο εξωτερικό, σχετικά με την ευαισθητοποίηση του κόσμου, καθώς τα ζώα είναι μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και όλων των ηλικιών, αλλά δυστυχώς όχι σε κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο. Η Ελλάδα συγκεκριμένα, είναι ανάμεσα στις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά κακοποίησης ζώων. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 έγιναν 1799 καταγγελίες για κακοποίηση ζώου, εκ των οποίων μόλις 117 άτομα συνελήφθησαν, ενώ πάρα πολλές ήταν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης τους στο δρόμο ή δεμένα εξώ από μαγαζιά.

 

-Δίνετε εύκολα κάποιο από τα ζώα σας προς υιοθεσία σε κάποιον ή πρέπει να υπάρχουν απαραίτητες προϋποθέσεις;

 

-Οι υιοθεσίες είναι από τα πιο ευχάριστα γεγονότα στην ζωή ενός εθελοντή. Παρόλα αυτά, είναι μία διαδικασία δύσκολη και πολλές φορές χρονοβόρα, και αυτό ισχύει καθώς, παρότι θέλουμε να υιοθετηθούν όλα τα ζωάκια, ελέγχουμε εξονυχιστικά τους υποψήφιους ιδιοκτήτες.

Για να υιοθετηθεί ένα ζωάκι, πρέπει αρχικά η υπεύθυνη του καταφυγίου να κρίνει αν ο μελλοντικός του κηδεμόνας είναι υπεύθυνος και κατάλληλος για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ζώου. Επιπλέον, πολλές φορές γίνεται έλεγχος του χώρου όπου θα μένει το ζώο, με σκοπό να διαπιστωθεί ότι είναι ασφαλής.

Τέλος, αν αποφασίσει το σωματείο να πραγματοποιηθεί η υιοθεσία, υπογράφεται συμβόλαιο υιοθεσίας από τον πλέον ιδιοκτήτη του ζώου.

 

Βοηθάει ο κόσμος την οργάνωση σας;

 

-Υπάρχει απήχηση αλλά δυστυχώς όχι όση χρειαζόμαστε. Η συντήρηση ενός καταφύγιου ζώων είναι δύσκολη σωματικά, ψυχικά αλλά κυρίως οικονομικά. Χρειαζόμαστε άτομα να ενισχύσουν και τους 3 αυτούς τομείς. Πολλοί δείχνουν ενδιαφέρον αλλά καταλήγουν να τα λυπούνται με σχόλια στο Facebook και όχι με πράξεις. Για τον λόγο αυτό, προσπαθώ να ενημερώνω συχνά την σελίδα με φωτογραφίες και video με σκοπό την ευαισθητοποίηση, αλλά και να παρακινώ τον κόσμο που πραγματικά ενδιαφέρετε να γίνει μέρος αυτού του έργου.

Τι θα συμβουλεύατε σε έναν άνθρωπο που θέλει να υιοθετήσει κάποιο ζώο;

 

-Να το σκεφτεί καλά!‘Όπως είπα και προηγουμένως η υιοθεσία ενός ζώου είναι ένα υπέροχο γεγονός, αλλά μόνο όταν ο ιδιοκτήτης του ζώου είναι συνειδητοποιημένος. Επειδή λοιπόν αυτός ο παράγοντας είναι προσωπικός είναι σημαντικό να τηρηθεί μια διαδικασία. Αρχικά πρέπει να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης για τις ανάγκες που έχει ένα ζώο και να κρίνει αν μπορεί να τις καλύψει. Συνδυαστικά με την ενημέρωση, είναι αναγκαία η έρευνα με σκοπό την επιλογή του κατάλληλου ζώου (ηλικιωμένο, νεαρό, μικρό, μεγάλο). Το πρόγραμμα του ιδιοκτήτη πρέπει να του επιτρέπει την κάλυψη των αναγκών του. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος ο οποίος δουλεύει πολλές ώρες καθημερινά και δεν έχει σπίτι με αυλή, εάν υιοθετήσει έναν νεαρό σε ηλικία και μεγαλόσωμο σκύλο, θα δυσκολευτεί και ο ίδιος και ο σκύλος. Τέλος, επιτακτική ανάγκη αποτελεί η συνειδητοποίηση της ευθύνης που αποτελεί ένα ζώο. Κάτι το οποίο πολλοί δεν αντιλαμβάνονται, είναι ότι για παράδειγμα ο μέσος σκύλος ζει περίπου 12 χρόνια, που σημαίνει πως για 12 χρόνια θα πρέπει να φροντίζεις ένα ζώο το οποίο ποτέ δε θα μπορέσει να σηκωθεί και να βάλει μόνο του το ίδιο το φαγητό του για να φάει.

Προσωπικά, θέλω να προσθέσω πως είναι μία υπέροχη ευθύνη και μια σχέση η οποία σου προσφέρει ιδιαίτερα, και πολλές φορές πρωτόγνωρα συναισθήματα, αλλά δεν είναι για όλους. Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα, για προσωπικούς ή κοινωνικούς λόγους, να αφοσιωθούν σε ένα ζώο, το οποίο θα αποτελέσει προτεραιότητα για αυτούς.

Η συμβουλή μου λοιπόν, είναι να υιοθετεί ο κόσμος συνειδητοποιημένα!

 

-Ωθείτε ανθρώπους στο να υιοθετούν ζωάκια μεγαλύτερης ηλικίας;

-Η υιοθεσία των ηλικιωμένων ζώων, αν και σπανίζει, προσφέρει χαρούμενα συναισθήματα σε όλους. Τα ζώα αυτά τις περισσότερες φορές είναι ταλαιπωρημένα και κουβαλάνε όλες τις  ατυχίες που τους έχουν συμβεί στο παρελθόν. Προσπαθούμε λοιπόν να τα προωθούμε και να τους βρίσκουμε σπίτια, όπου θα τους δοθεί η ευκαιρία να ξεκουραστούν και να περάσουν τα τελευταία του χρόνια σε μια ζεστή και ασφαλή γωνιά.

-Μπορούν να ενταχθούν νέα άτομα στην ομάδα σας;

 

Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να βοηθήσουν, προσφέροντας ό,τι και όσο μπορεί ο καθένας. Ο εθελοντισμός είναι μια ανοικτή πόρτα, η οποία οδηγεί σε ένα δωμάτιο, γεμάτο μέχρι το ταβάνι με αγάπη και ανιδιοτέλεια.

Παρακάτω μπορείτε δείτε τα social media από τις  «Κουνιστές Ουρές» και το «Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ».

Κουνιστές Ουρές                                                          Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ»

Instagram: @kounistes.oures.thess                         Instagram: @filozoiki_h_agaph

Facebook: Κουνιστές Ουρές Θεσσαλονίκης            Facebook: Η ΑΓΑΠΗ (φιλοζωικό σωματείο)

www.love4pets.gr

Επιμέλεια Άρθρου : Σοφία Μελεκίδου(@fiaraf)

Εκδηλώσεις

Εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη πασχαλινή εκδήλωση του 

Συνδέσμου Φίλων Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ»

Την Τετάρτη και ώρα 7:00 μ.μ., στο φιλόξενο περιβάλλον του Pink Dot Cafe (Hondos Center – Apollonia Politia), πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια εκδήλωση του Συνδέσμου Φίλων του Ιδρύματος Άγιος Παντελεήμων – «Είμαι Εδώ», με αφορμή το παραδοσιακό τσούγκρισμα του πασχαλινού αυγού.

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου, κα. Βενούλα Βαρδαλή μαζί με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, υποδέχθηκαν με θέρμη φίλους και υποστηρικτές του Ιδρύματος, σε μια γιορτινή ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αλληλεγγύη.

Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού
Βενούλα Βαρδαλή, Τασούλα Δενδρινού

Η εκδήλωση περιλάμβανε ευχάριστες στιγμές, ανταλλαγή ευχών και ενημέρωση για τις δράσεις του Ιδρύματος, που συνεχίζει αδιάλειπτα να στηρίζει με ευαισθησία και φροντίδα τους ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς, αποτέλεσε η απονομή τιμητικής πλακέτας στην κυρία Τασούλα Δενδρινού, για την πολυετή εθελοντική προσφορά της. 

Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά όλους όσοι τίμησαν την εκδήλωση με την παρουσία τους και ανανεώνει το ραντεβού για τις επόμενες δράσεις του, με αίσθημα ευθύνης, ελπίδας και προσφοράς.

Continue Reading

Αυτοκίνητο

THE BMW OIKOS: Μοναδική εκδήλωση πολυτέλειας και καινοτομίας με εντυπωσιακά μοντέλα BMW στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

+++ Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα για τη νέα BMW iX. +++

Christopher Puth: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας και τους επόμενους μήνες θα προσφέρουμε το επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». +++ Εντυπωσιακό drone show στο Opening Party. +++ Η στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών. +++

Αθήνα. Στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας, στον υπέροχο χώρο υψηλής αισθητικής του Domus (στα Αστέρια Γλυφάδας), το BMW Group Hellas διοργάνωσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση «THE BMW OIKOS». Παρουσία ξεχωριστών προσκεκλημένων, πελατών, συνεργατών, αντιπρόσωπων και εκπροσώπων των ΜΜΕ, η BMW επαναπροσδιόρισε την έννοια της «Premium» κινητικότητας παρουσιάζοντας εντυπωσιακά μοντέλα BMW που συμβολίζουν την πολυτέλεια και την καινοτομία, σε ένα καλαίσθητο  περιβάλλον δίπλα στη θάλασσα δίνοντας με αυτόν τον τρόπο το έναυσμα για την αρχή της καλοκαιρινής περιόδου. 

Οι υπερπολυτελείς BMW X7 και BMW Σειρά 7 κέντρισαν το ενδιαφέρον των καλεσμένων με την ασύγκριτη άνεση και τις καινοτόμες ψηφιακές λειτουργίες που προσφέρουν. Η αδρεναλίνη εκτοξεύτηκε με την παρουσία των υψηλών επιδόσεων μοντέλων, BMW XM και τη νέα εκρηκτική BMW M5 των 727 hp, που για πρώτη φορά διαθέτει σύστημα M HYBRID. Σε επίπεδο ηλεκτροκίνησης, οι αμιγώς ηλεκτρικές BMW i4 και i5 έκλεψαν τις εντυπώσεις, προσφέροντας απολαυστική οδήγηση με μηδενικούς ρύπους ενώ μοντέλα BMW που έχουν πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις, όπως η δυναμική BMW Σειρά 1 και οι επιβλητικές BMW X1 και X2, ήταν επίσης εκεί.

Η μεγάλη πρωταγωνίστρια του «THE BMW OIKOS» ήταν η νέα αμιγώς ηλεκτρική BMW iX που πραγματοποίησε Αποκλειστική Πανελλαδική Πρεμιέρα. Το νέο κορυφαίο Sports Activity Vehicle (SAV) της BMW που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά βιώσιμης κινητικότητας της μάρκας, διαθέτει μια τολμηρή, φουτουριστική σχεδίαση με ευρύχωρο, πολυτελές εσωτερικό. Η νέα BMW iX προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με αυξημένη αυτονομία έως 701 χλμ. και εντυπωσιακή ισχύ που αγγίζει τους 659 hp (για την έκδοση BMW iX M70 xDrive). 

Το «THE BMW OIKOS» άνοιξε τις πύλες του με ένα φαντασμαγορικό opening night με την ταλαντούχα, Γιολάντα Καλογεροπούλου να δίνει το έναυσμα και στη συνέχεια να καλωσορίζει τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του BMW Group Hellas, κύριο Christopher Puth. Σε μία άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση επί σκηνής, ο κύριος Puth αναφέρθηκε στην επιτυχημένη πορεία του BMW Group Hellas τους πρώτους μήνες της φετινής χρονιάς και στην πελατοκεντρική προσέγγιση που ακολουθεί η εταιρεία στη διαδικασία λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων. Χαρακτηριστικά επισήμανε: «Επιθυμούμε να επαναπροσδιορίσουμε την έννοια της Premium Κινητικότητας αναβαθμίζοντας τις Εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων μας τους επόμενους μήνες και να τις φέρουμε στο επόμενο επίπεδο μιας ξεχωριστής Εμπειρίας για τους Πελάτες μας». 

Ακολούθησαν σημαντικές αναφορές στην ολοκληρωμένη προϊοντική γκάμα των μοντέλων BMW που περιλαμβάνει όλα τα συστήματα κίνησης (κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά) και σημαντικές στιγμές από την ιστορία της μάρκας που αποτυπώνεται σχεδιαστικά από τη χαρακτηριστική μάσκα νεφρών, προτού ξεκινήσει ένα εντυπωσιακό χορευτικό act από έμπειρους dancers που οδήγησαν τους καλεσμένους στον εξωτερικό χώρο της εκδήλωσης για να παρακολουθήσουν ένα ανεπανάληπτο drone show. Φωτίζοντας τον ουρανό της Αθήνας, τα drones πραγματοποίησαν μία ιστορική αναδρομή της μάρκας BMW δημιουργώντας έντονα συναισθήματα ενώ στη συνέχεια προϊδέασαν το κοινό για την άφιξη της νέας μελλοντικής γενιάς μοντέλων BMW Neue Klasse. Η βραδιά κορυφώθηκε με δυνατή μουσική από την γνωστή DJ και Παραγωγό, Xenia Ghali.

Κατά τη διάρκεια του τετραήμερου event «THE BMW OIKOS», οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να οδηγήσουν την πιο πρόσφατη γκάμα μοντέλων BMW, να συμμετάσχουν σε διαδραστικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και να ζήσουν από κοντά το πρώτο BMW Fine Art Activation byAKTO. Στο υψηλής αισθητικής περιβάλλον του Domus, μια BMW Σειρά 1 μεταμορφώθηκε in situ σε έργο τέχνης, μέσα από μια εντυπωσιακή 10ωρη live performance. Η δημιουργική ομάδα του προγράμματος σπουδών BA (Hons) Fine Art & New Media του AKTO εμπνεύστηκε από την πολυχρωμία, τη ροή και την αίσθηση της κίνησης στο αστικό τοπίο και εφάρμοσε masking, σχεδιαστικές σημάνσεις και ακρυλικά χρώματα με απόλυτη ακρίβεια. Οι οργανικές φόρμες που αναδείχθηκαν ενίσχυσαν τη γεωμετρία του οχήματος, αποτυπώνοντας τη δυναμική του design στον δημόσιο χώρο. Το αποτέλεσμα: ένα ισχυρό εικαστικό statement, το πρώτο BMW Fine Art Activation by AKTO, όπου η τέχνη συνάντησε την τεχνολογία και η premium κινητικότητα μετατράπηκε σε ζωντανή εμπειρία.

Η εκδήλωση «THE BMW OIKOS» δεν ήταν απλώς μια παρουσίαση αυτοκινήτων, αλλά μια εμπειρία που ανέδειξε την δέσμευση του BMW Group Hellas στην αριστεία και την καινοτομία. Η λέξη «ΟΙΚΟΣ» που χρησιμοποιείται για να εκφράσει την ιδέα πίσω από την εκδήλωση προέρχεται από την αρχαία ελληνική γλώσσα και ορίζεται ως το «σπίτι» που περιλαμβάνει το σύνολο των αγαθών και των ανθρώπων που το απαρτίζουν.

Με την αφοσίωση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η BMW είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος και να παραμείνει στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου εφαρμόζοντας την στρατηγική της Τεχνολογικής Δεκτικότητας για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της.  

Με τις τέσσερις μάρκες του, BMW, MINI, Rolls-Royce και BMW Motorrad, το BMW Group είναι ο Νο. 1 premium κατασκευαστής αυτοκινήτων και μοτοσικλετών σε όλο τον κόσμο, ενώ παράλληλα προσφέρει premium χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες μετακίνησης. Το δίκτυο παραγωγής του BMW Group περιλαμβάνει πάνω από 30 εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλο τον κόσμο. Η εταιρεία έχει ένα παγκόσμιο δίκτυο πωλήσεων σε περισσότερες από 140 χώρες.

Το 2024, το BMW Group πούλησε πάνω από 2,45 εκατομμύρια αυτοκίνητα και περισσότερες από 210.000 μοτοσικλέτες παγκοσμίως. Το κέρδος προ φόρων για το οικονομικό έτος 2024 ήταν 11,0 δισεκατομμύρια ευρώ, με έσοδα που ανήλθαν στα 142,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Στις 31 Δεκεμβρίου του 2024, το BMW Group είχε παγκόσμιο έμψυχο δυναμικό 159.104 ατόμων.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογική και υπεύθυνη δράση. Η εταιρεία καθόρισε από νωρίς την πορεία της για το μέλλον και θέτει τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα των πόρων στο επίκεντρο της στρατηγικής της κατεύθυνσης – από την αλυσίδα εφοδιασμού, μέχρι την παραγωγή, και το τέλος της φάσης χρήσης, για όλα τα προϊόντα της.

www.bmwgroup.com 

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/bmw-group/

YouTube: https://www.youtube.com/bmwgroup

Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup

Facebook: https://www.facebook.com/bmwgroup

X: https://www.x.com/bmwgroup

Κωνσταντίνος Διαμαντής

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Agrino – Επετειακή Διαφήμιση «70 χρόνια σκεφτόμαστε έξω από τα πλαίσια»

Η Agrino γεννήθηκε πριν από 70 χρόνια από 3 ανήσυχα πνεύματα, που «πάντα κοίταζαν ψηλά, μακριά απ’ τα γνωστά». Την ιστορία του Στράτου, του Θύμιου και του Γιώργου Πιστιόλα από το Αγρίνιο, αφηγείται η νέα επετειακή διαφήμιση της Agrino, μια που αξίζει να ειπωθεί, γιατί αποτελεί παράδειγμα διορατικότητας, αποφασιστικότητας και προσήλωσης στις αξίες της ποιότητας, καινοτομίας και ελληνικότητας

Μέσα σε μια φανταστική γκαλερί, οι 70 κορνίζες-πλαίσια που φιλοξενούν αποσπάσματα της ιστορίας της Agrino, ζωντανεύουν και αλληλεπιδρούν, μεταφέροντας τον θεατή από εποχή σε εποχή και εξιστορώντας τα γεγονότα, τις πρωτοπορίες και τις αξίες της μάρκας με έναν ευφάνταστο και μοντέρνο τρόπο. Η αφήγηση με παραδοσιακά τετράστιχα αλλά σύγχρονο λεκτικό, έρχεται να συμπληρώσει την πρωτότυπη εικόνα με μια γλώσσα λυρική αλλά και καθημερινή. 

Η ταινία συνολικής διάρκειας 70’’ φέρει την υπογραφή της δημιουργικής ομάδας του Λάζαρου Ευμορφία – LamaDDB, της Stefi στην παραγωγή, της Mellow στο 3D animation και του Chris Τσούνη στη σκηνοθεσία. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV και digital. 

Η εταιρεία Agrino γιορτάζει την επέτειο των 70 χρόνων από την ίδρυση της με δράσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Μέχρι στιγμής, έχει πραγματοποιηθεί μία διήμερη εταιρική εκδήλωση στη γενέτειρα-Αγρίνιο με συμμετοχή των 200 εργαζομένων της και διακεκριμένων τοπικών παραγόντων, ενώ ακολούθησε η πρόσφατη εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, όπου βρίσκεται η κεντρική της παραγωγική μονάδα. Το αποκορύφωμα του διημέρου αποτέλεσαν τα επίσημα εγκαίνια της νέας, υπερσύγχρονης μονάδας παραλαβής, ξήρανσης και αποθήκευσης ελληνικού ρυζιού στο Κλειδί Ημαθίας, με την παρουσία εκπρόσωπων των μέσων ενημέρωσης, της πολιτικής σκηνής, συνεργάτων από τον αγροτικό τομέα, καθώς και στελέχων της εταιρίας.

Λίγα λόγια για την εταιρεία:

Με ιστορία που κρατά 70 χρόνια, η AGRINO, αποτελεί μια από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην ελληνική αγορά η οποία προσφέρει ελληνικά ρύζια, όσπρια και σνακ ρυζιού υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας. Με σταθερά ανοδική πορεία και σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα έχει καταφέρει με προσήλωση στους στόχους της να κερδίσει την πρώτη θέση στο καλάθι των καταναλωτών ήδη από τη δεκαετία του 1980. Η ποιότητα και η καινοτομία αποτελούν τις θεμελιώδεις αξίες της επιτυχημένης πορείας της AGRINO, επενδύοντας και ενισχύοντας συνεχώς την δυναμική των προϊόντων της.

Continue Reading

Trending