Connect with us

Lifestyle

Κουνιστές Ουρές «Μια εθελοντική σελίδα για τους τετράποδους φίλους μας»

Μέρα με την μέρα περισσότερα ζώα καταλήγουν στους δρόμους. Μερικά από αυτά καταφέρνουν να επιβιώσουν άλλα όμως δεν είναι το ίδιο τυχερά. Πολλά ζωάκια βρίσκονται σε καταφύγια και περιμένουν κάποιον να βρεθεί και να τους δώσει την αγάπη που αξίζουν. Η υιοθεσία ενός ζώου κάνει διπλό καλό. Σου δίνει την δυνατότητα να δώσεις σπίτι σε μια αθώα ψυχή και ταυτόχρονα μια θέση στο καταφύγιο για ένα άλλο εγκαταλελειμμένο ζωο.  H Αγνή είναι φοιτήτρια στην Θεσσαλονίκη. Είναι Εθελόντρια στο καταφύγιο «Η ΑΓΑΠΗ» και έχει δημιουργήσει την σελίδα «ΚΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΥΡΕΣ» σε Facebook και Instagram  με σκοπό να προωθήσει με τον δικό της τρόπο να υιοθετήσουν ζωάκια από το καταφύγιο.

-Από πότε ξεκινήσατε τη δράση σας στον εθελοντισμό;

-Ασχολούμαι με τον εθελοντισμό από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Από μικρή βοηθούσα αδέσποτα ζωάκια, τα έπαιρνα σπίτι μου και τους παρείχα όλα τα απαραίτητα, μέχρι να τους βρω το κατάλληλο σπίτι.

-Πως πήρατε την απόφαση να δημιουργήσετε τη σελίδα «Κουνιστές Ουρές» ;

– Η σελίδα «Κουνιστές Ουρές» δημιουργήθηκε μετά από πολλή σκέψη. Η αλήθεια είναι πως πάντα υπήρχε στο πίσω μέρος του μυαλού μου το να δημιουργήσω κάτι δικό μου και να βοηθήσω με το δικό μου τρόπο.  Για την ακρίβεια, η ιδέα αυτή μου ήρθε βλέποντας τις υπόλοιπες φιλοζωικές σελίδες. Οι υπόλοιπες σελίδες συχνά χρησιμοποιούν την επίκληση στο συναίσθημα, κοινοποιώντας φωτογραφίες από ζωάκια παρατημένα στους δρόμους, σε άθλιες συνθήκες, τρομαγμένα και φοβισμένα.

Έτσι πήρα την απόφαση να κάνω τη δίκη μου σελίδα, όπου η κάθε φωτογραφία η οποία κοινοποιείται, αντιπροσωπεύει τις στιγμές που θα χαρίσει το ζωάκι στη μελλοντική του οικογένεια. Με την βοήθεια λοιπόν φωτογράφων, επαγγελματιών και μη, φωτογραφίζουμε τα ζωάκια και προσπαθούμε να επιλέξουμε τις φωτογραφίες στις οποίες δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό.

-Πιστεύετε πως ο κόσμος είναι πλέον ευαισθητοποιημένος με τα ζώα ή όχι;

 

-Θεωρώ πως από τα παλαιότερα χρόνια μέχρι τώρα, έχει

υπάρξει μια πρόοδος, κυρίως στο εξωτερικό, σχετικά με την ευαισθητοποίηση του κόσμου, καθώς τα ζώα είναι μέρος της καθημερινότητας πολλών ανθρώπων και όλων των ηλικιών, αλλά δυστυχώς όχι σε κάποιο αξιοπρεπές επίπεδο. Η Ελλάδα συγκεκριμένα, είναι ανάμεσα στις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά κακοποίησης ζώων. Το πρώτο εξάμηνο του 2019 έγιναν 1799 καταγγελίες για κακοποίηση ζώου, εκ των οποίων μόλις 117 άτομα συνελήφθησαν, ενώ πάρα πολλές ήταν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης τους στο δρόμο ή δεμένα εξώ από μαγαζιά.

 

-Δίνετε εύκολα κάποιο από τα ζώα σας προς υιοθεσία σε κάποιον ή πρέπει να υπάρχουν απαραίτητες προϋποθέσεις;

 

-Οι υιοθεσίες είναι από τα πιο ευχάριστα γεγονότα στην ζωή ενός εθελοντή. Παρόλα αυτά, είναι μία διαδικασία δύσκολη και πολλές φορές χρονοβόρα, και αυτό ισχύει καθώς, παρότι θέλουμε να υιοθετηθούν όλα τα ζωάκια, ελέγχουμε εξονυχιστικά τους υποψήφιους ιδιοκτήτες.

Για να υιοθετηθεί ένα ζωάκι, πρέπει αρχικά η υπεύθυνη του καταφυγίου να κρίνει αν ο μελλοντικός του κηδεμόνας είναι υπεύθυνος και κατάλληλος για τις ανάγκες του συγκεκριμένου ζώου. Επιπλέον, πολλές φορές γίνεται έλεγχος του χώρου όπου θα μένει το ζώο, με σκοπό να διαπιστωθεί ότι είναι ασφαλής.

Τέλος, αν αποφασίσει το σωματείο να πραγματοποιηθεί η υιοθεσία, υπογράφεται συμβόλαιο υιοθεσίας από τον πλέον ιδιοκτήτη του ζώου.

 

Βοηθάει ο κόσμος την οργάνωση σας;

 

-Υπάρχει απήχηση αλλά δυστυχώς όχι όση χρειαζόμαστε. Η συντήρηση ενός καταφύγιου ζώων είναι δύσκολη σωματικά, ψυχικά αλλά κυρίως οικονομικά. Χρειαζόμαστε άτομα να ενισχύσουν και τους 3 αυτούς τομείς. Πολλοί δείχνουν ενδιαφέρον αλλά καταλήγουν να τα λυπούνται με σχόλια στο Facebook και όχι με πράξεις. Για τον λόγο αυτό, προσπαθώ να ενημερώνω συχνά την σελίδα με φωτογραφίες και video με σκοπό την ευαισθητοποίηση, αλλά και να παρακινώ τον κόσμο που πραγματικά ενδιαφέρετε να γίνει μέρος αυτού του έργου.

Τι θα συμβουλεύατε σε έναν άνθρωπο που θέλει να υιοθετήσει κάποιο ζώο;

 

-Να το σκεφτεί καλά!‘Όπως είπα και προηγουμένως η υιοθεσία ενός ζώου είναι ένα υπέροχο γεγονός, αλλά μόνο όταν ο ιδιοκτήτης του ζώου είναι συνειδητοποιημένος. Επειδή λοιπόν αυτός ο παράγοντας είναι προσωπικός είναι σημαντικό να τηρηθεί μια διαδικασία. Αρχικά πρέπει να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης για τις ανάγκες που έχει ένα ζώο και να κρίνει αν μπορεί να τις καλύψει. Συνδυαστικά με την ενημέρωση, είναι αναγκαία η έρευνα με σκοπό την επιλογή του κατάλληλου ζώου (ηλικιωμένο, νεαρό, μικρό, μεγάλο). Το πρόγραμμα του ιδιοκτήτη πρέπει να του επιτρέπει την κάλυψη των αναγκών του. Για παράδειγμα, ένας άνθρωπος ο οποίος δουλεύει πολλές ώρες καθημερινά και δεν έχει σπίτι με αυλή, εάν υιοθετήσει έναν νεαρό σε ηλικία και μεγαλόσωμο σκύλο, θα δυσκολευτεί και ο ίδιος και ο σκύλος. Τέλος, επιτακτική ανάγκη αποτελεί η συνειδητοποίηση της ευθύνης που αποτελεί ένα ζώο. Κάτι το οποίο πολλοί δεν αντιλαμβάνονται, είναι ότι για παράδειγμα ο μέσος σκύλος ζει περίπου 12 χρόνια, που σημαίνει πως για 12 χρόνια θα πρέπει να φροντίζεις ένα ζώο το οποίο ποτέ δε θα μπορέσει να σηκωθεί και να βάλει μόνο του το ίδιο το φαγητό του για να φάει.

Προσωπικά, θέλω να προσθέσω πως είναι μία υπέροχη ευθύνη και μια σχέση η οποία σου προσφέρει ιδιαίτερα, και πολλές φορές πρωτόγνωρα συναισθήματα, αλλά δεν είναι για όλους. Δεν έχουν όλοι την δυνατότητα, για προσωπικούς ή κοινωνικούς λόγους, να αφοσιωθούν σε ένα ζώο, το οποίο θα αποτελέσει προτεραιότητα για αυτούς.

Η συμβουλή μου λοιπόν, είναι να υιοθετεί ο κόσμος συνειδητοποιημένα!

 

-Ωθείτε ανθρώπους στο να υιοθετούν ζωάκια μεγαλύτερης ηλικίας;

-Η υιοθεσία των ηλικιωμένων ζώων, αν και σπανίζει, προσφέρει χαρούμενα συναισθήματα σε όλους. Τα ζώα αυτά τις περισσότερες φορές είναι ταλαιπωρημένα και κουβαλάνε όλες τις  ατυχίες που τους έχουν συμβεί στο παρελθόν. Προσπαθούμε λοιπόν να τα προωθούμε και να τους βρίσκουμε σπίτια, όπου θα τους δοθεί η ευκαιρία να ξεκουραστούν και να περάσουν τα τελευταία του χρόνια σε μια ζεστή και ασφαλή γωνιά.

-Μπορούν να ενταχθούν νέα άτομα στην ομάδα σας;

 

Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι να βοηθήσουν, προσφέροντας ό,τι και όσο μπορεί ο καθένας. Ο εθελοντισμός είναι μια ανοικτή πόρτα, η οποία οδηγεί σε ένα δωμάτιο, γεμάτο μέχρι το ταβάνι με αγάπη και ανιδιοτέλεια.

Παρακάτω μπορείτε δείτε τα social media από τις  «Κουνιστές Ουρές» και το «Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ».

Κουνιστές Ουρές                                                          Φιλοζωικό σωματείο «Η ΑΓΑΠΗ»

Instagram: @kounistes.oures.thess                         Instagram: @filozoiki_h_agaph

Facebook: Κουνιστές Ουρές Θεσσαλονίκης            Facebook: Η ΑΓΑΠΗ (φιλοζωικό σωματείο)

www.love4pets.gr

Επιμέλεια Άρθρου : Σοφία Μελεκίδου(@fiaraf)

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending