Connect with us

Οικογένεια

Μία αποτυχία οδηγεί στο σκοπό της ζωής σου;

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσοι άνθρωποι φοβούνται την αποτυχία;

 

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πόσοι άνθρωποι δεν κάνουν πράγματα που θα ήθελαν να κάνουν στην ζωή τους γιατί φοβούνται να αποτύχουν;

 

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ μήπως εσύ ο ίδιος πολλές φορές έχεις αποτρέψει τον εαυτό σου έχοντας μια φωνούλα εδώ πέρα μέσα που σου λέει “Μην το κάνεις αυτό. Μην το κάνεις. Είναι επικίνδυνο. Μπορεί να αποτύχεις. Μπορεί το ένα. Μπορεί το άλλο.”

 

Είμαι σίγουρος ότι σε όλους τους ανθρώπους πάνω κάτω μας έχει συμβεί αυτό αλλά ξέρεις τι δεν μας έχει συμβεί; Δεν μας έχει συμβεί να σκεφτούμε κάτι πάνω σε αυτό που ενδεχομένως θα άλλαζε άρδην την όλη κατάσταση μέσα στο μυαλό μας.

 

Γιατί; Η επιτυχία είναι μια απόσταση 10-15 εκατοστών. Από την μία άκρη του μυαλού μας έως την άλλη. Τόσο μικρή είναι η απόσταση της επιτυχίας. Όλα είναι μέσα στο μυαλό μας.

 

Μέσα στον εγκέφαλο μας λοιπόν έχουμε μία λάθος αρχειοθέτηση. Έχουμε αρχειοθετήσει από την μία πλευρά την αποτυχία και από την άλλη την επιτυχία. Τι σημαίνει αυτό; Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που κάνουμε πράγματα εάν δεν φέρνουν το αποτέλεσμα που θέλουμε τότε τι λέμε; “Αποτύχαμε”

 

Τι είναι αυτό που δεν έχουμε σκεφτεί όμως; Το “Ναι” η επιτυχία, το να έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε, μας κάνει χαρούμενους, μας δίνει ικανοποίηση. Όμως επειδή η συνειδητότητα των ανθρώπων είναι τέτοια, το “Ναι” δεν χτίζει την συνειδητότητα μας. Δεν χτίζει τον χαρακτήρα μας. Και ποιος τον χτίζει; Το “Όχι”. Η αποτυχία. Το “Όχι”, χτίζει τον χαρακτήρα μας. Κράτησε το αυτό.

 

Πάμε σε κάτι άλλο. Για να πετύχουμε χρειάζεται να γίνουμε οι κατάλληλοι άνθρωποι. Ξέρεις σε πόσους ανθρώπους τους ήρθε ουρανοκατέβατη η επιτυχία, είτε χρήματα, είτε άνθρωποι, σύντροφοι, και τα έχασαν; Γιατί; Γιατί δεν ήταν οι κατάλληλοι άνθρωποι.

 

Πάμε λίγο να τα συνθέσουμε. Αν λοιπόν θέλεις να βρεις τον σκοπό της ζωής σου χρειάζεται να αποτύχεις τόσο όσο δεν φανταζόσουν ποτέ. Η αποτυχία θα σε οδηγήσει στον σκοπό της ζωής σου. Γιατί μέσα από την αποτυχία θα ανακαλύψεις το ποιος πραγματικά είσαι. Και μόλις ανακαλύψεις το ποιος είσαι τότε όλες οι πόρτες θα είναι ορθάνοιχτες για να τις περπατήσεις. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις την κατάλληλη πόρτα.

 

Έτσι λοιπόν αν δεν έχεις πετύχει στην ζωή σου όσο θα ήθελες τότε δεν έχεις αποτύχει όσο θα έπρεπε. Γιατί; Γιατί μέσα στο μυαλό σου είχες αρχειοθετήσει λάθος την αποτυχία σε σχέση με την επιτυχία. Η αποτυχία είναι λίγο πριν την επιτυχία. Είναι ο προθάλαμος της επιτυχίας. Η αποτυχία χτίζει τον χαρακτήρα σου έτσι ώστε όταν έρθει η επιτυχία να μπορείς να την διατηρήσεις.

 

Γιατί οι πιο πολλοί άνθρωποι πετυχαίνουν για έναν πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Και αυτό θα το παρατηρήσεις αν κάνεις μια έρευνα και μιλήσεις με ανθρώπους που είναι 50-60 χρονών. Όλοι ξέρεις τι θα σου πουν; “Εγώ τότε..”. Αλλά τώρα τι; Γιατί; Γιατί συνήθως οι άνθρωποι δεν δίνουμε σημασία στο να χτίσουμε τον εαυτό μας.

 

Μια πολύ ωραία κουβέντα την άκουσα από έναν πολύ πετυχημένο χρηματιστή. Θα σου πω λίγα λόιγια για την ιστορία αυτού του ανθρώπου: Είναι ένας χρηματιστής πάρα πολύ πετυχημένος, μέσα σε όλο αυτό το business show, σε όλο αυτό τον τρόπο ζωής. Και κάποια στιγμή είδε την ζωή διαφορετικά. Και τώρα ξέρεις τι λέει; “Η μεγαλύτερη επένδυση την οποία μπορείς να κάνεις στην ζωή σου είναι στον εαυτό σου”.

 

Έπαθα σοκ όταν το άκουσα από αυτόν τον άνθρωπο. Όταν μιλούσα με έναν ασφαλιστικό σύμβουλο για μία ασφάλεια και γυρίζει και λέει “Δεν είναι αυτό η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις. Η καλύτερη επένδυση είναι στον εαυτό σου”. Τέλειο;

 

Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να πετύχεις άρχισε να αποτυγχάνεις. Γιατί μέσα από την αποτυχία θα ανακαλύψεις όπως ο Tomas Eddison τι είναι αυτό που δεν δουλεύει, τι είναι αυτό δεν σου κάνει. Μέσα από την εις άτοπον επαγωγή και αφού δεις τι είναι αυτό που δεν δουλεύει θα φτάσεις σε αυτό που δουλεύει. Θα φτάσεις σε αυτό που είναι για εσένα. Αυτό που είσαι εσύ.

 

Έτσι λοιπόν ξεκίνα να αποτυγχάνεις και βάλε έναν στόχο για τις επόμενες 90 ημέρες να αποτύχεις τραγικά. Πίστεψε με θα είναι η καλύτερη επιτυχία που είχες στην ζωή σου.

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

 

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Οικογένεια

Πανελλήνιες 2018: Συμβουλές για την συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου

104.040 υποψήφιοι από τα Γενικά Λύκεια και τα ΕΠΑΛ, διεκδικούν 74.692 θέσεις στις Πανελλήνιες εξετάσεις 2018, για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Τα αντίστοιχα εφηβικά όνειρα δεν είναι 104.040. Είναι άπειρα και δεν μπορεί κανένα λογισμικό να τα προσεγγίσει ούτε καν με στατιστικά μεγέθη, γιατί τα όνειρα την ίδια στιγμή που γεννιούνται στο μυαλό και στη ψυχή του εφήβου μπορεί και να αναιρεθούν.

Παρόλα αυτά το εκπαιδευτικό μας σύστημα απαιτεί απόφαση, η οποία κορυφώνεται μετά από τις επιλογές της κατεύθυνσης στις δύο τελευταίες τάξεις του Λυκείου, κατά την συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου. Αρκετά σημαντική απόφαση η οποία αν παρθεί εκτιμώντας σωστά όλες τις παραμέτρους, μπορεί να γλυτώσει από συναισθηματικές και οικονομικές ταλαιπωρίες και τους μαθητές αλλά και τις οικογένειες τους.

 

Είμαστε λοιπόν “εν καιρώ εξετάσεων’’, τα αποτελέσματα, ως είθισται, τα αναμένουμε τέλη Ιουνίου και μετά το Υπουργείο Παιδείας θα ανακοινώσει τις ημερομηνίες  για τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.

Πολλές φορές έχουμε δει παιδιά να συμπληρώνουν το μηχανογραφικό υπό το βάρος της  βαθμολογίας που πήραν, με τα νεύρα τεταμένα και χωρίς απαιτούμενη επαγγελματική καθοδήγηση, η οποία μπορεί να τους γλυτώσει από τεράστια λάθη επιλογών ακόμη και από το να μην μπουν σε καμία σχολή, γιατί απλά κάποιος δεν τους είπε ότι οι σχολές μπορούν και να δηλωθούν όλες, δεν το απαγορεύει κανείς, σχολές μέχρι τουλάχιστον 3.000 μόρια πιο κάτω από τη βαθμολογία που συγκέντρωσε ο μαθητής. Για το λόγο αυτό η τυχαία και σπασμωδική συμπλήρωσή του μηχανογραφικού, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις που ο μαθητής δεν έχει πιάσει την  “περσινή” βάση της σχολής που ήθελε, οδηγεί σε λανθασμένες επιλογές.

Τι πρέπει λοιπόν οπωσδήποτε να έχουμε στο μυαλό μας για να αποφύγουμε λανθασμένη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

  • Δηλώνουμε πρώτα τη σχολή που μας αρέσει περισσότερο και όχι αυτή με τα περισσότερα μόρια.
  • Ακόμη και αν δεν έχουμε σε προηγούμενο χρόνο ακολουθήσει ένα πλήρες πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού, φροντίζουμε οι σχολές που θα επιλέξουμε να ανταποκρίνονται στις κλίσεις μας, στα προσωπικά μας ενδιαφέροντα και αξίες, και βάσει αυτών, τις ιεραρχούμε στο Μηχανογραφικό.
  • Δεν ακούμε τις Κασσάνδρες αναφορικά με το ποιες σχολές έχουν ζήτηση και ποιες όχι, αφού κανείς δεν γνωρίζει πως θα είναι το εργασιακό περιβάλλον σε 8-10 χρόνια που θα βγούμε στην αγορά εργασίας.
  • Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου οι περσινές βάσεις στην δήλωση των προτιμήσεών μας
  • Προσπαθούμε να ιεραρχήσουμε τις αποφάσεις μας βάσει και των οικογενειακών οικονομικών δυνατοτήτων μας  αν η επιλογή μας θα γίνει βάσει πόλης ή βάσει σχολής
  • Φτιάχνουμε πολλά σενάρια μηχανογραφικών. Έτσι και αλλιώς στο site του υπουργείου, μας δίνεται η δυνατότητα να φτιάξουμε πολλά δοκιμαστικά μηχανογραφικά πριν οριστικοποιήσουμε το τελικό.
  • Καλό είναι να εκτυπώσουμε το μηχανογραφικό για να μπορέσουμε εκ του ασφαλούς να φτιάξουμε τα εναλλακτικά σενάριά μας.
  • Ενημερωνόμαστε αναλυτικά για τις σχολές, για τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, για τα μεταπτυχιακά και τα επαγγελματικά δικαιώματα κάθε σχολής, έτσι ώστε να μην βρεθούμε προ εκπλήξεως μετά την εισαγωγή μας στη σχολή.
  • Δηλώνουμε και σχολές που είναι αρκετά χαμηλών µορίων, όπως προ είπαμε μέχρι 3-4000 μόρια πιο κάτω, για να υπάρχει ασφάλεια Μηχανογραφικού.
  • Συμβουλευόμαστε (αν δεν το έχουμε κάνει έως τώρα ), εξειδικευμένους επαγγελματίες στο χώρο του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, για πληρέστερη ενημέρωση όλων των ανωτέρω.

 

Και το πιο σημαντικό: Προτιμότερο και λιγότερο αγχωτικό είναι να αρχίσουμε τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού μας πριν την ανακοίνωση των βαθμών.

Το μηχανογραφικό δελτίο καθώς και τα βήματα για τη συμπλήρωσή του διατίθενται online στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας, www.minedu.gr.

Το φετινό μηχανογραφικό, περιέχει σημαντικές αλλαγές, σε σχέση με την περσινή χρονιά. Φέτος, τα επιστημονικά πεδία έχουν μειωθεί σε τέσσερα από πέντε που ήταν το 2017, καθώς οι Παιδαγωγικές σχολές είναι πλέον κοινά τμήματα όλων των Επιστημονικών Πεδίων.  Επίσης οι  υποψήφιοι θα έχουν για πρώτη φορά στη διάθεσή τους να επιλέξουν ανάμεσα στα 26 επιπλέον νέα τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, με 2.905 επιπλέον εισακτέους

Καλή επιτυχία σε όλες και όλους!

Μαρία Γεωργαλά 

MSc Επικοινωνιολόγος 

Πιστοποιημένη Σύμβουλος Σταδιοδρομίας – Mentor Επιχειρηματικότητας 

Global Career Development Facilitator

Site: www.career-design.gr

Facebook Page: Career Design

 

 

Η Μαρία Γεωργαλά σπούδασε Κοινωνιολογία, Διοίκηση Επιχειρήσεων και Δημοσιογραφία στην Αθήνα. Πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Παρίσι στον τομέα της Επικοινωνίας και Πληροφορίας. Κατέχει την επαγγελματική πιστοποίηση, Σύμβουλου Σταδιοδρομίας, GCDF (Global Career Development Facilitator) (http://www.cce-global.org/GCDF), από τον Διεθνή Οργανισμό NBBC. Έχει εκπαιδευτεί στην  Βασική  Συστημική Προσέγγιση στο Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου (ΑΚΜΑ). Έχει βεβαίωση παρακολούθησης του προγράμματος Mental Health Facilitator (MHF), NBCC-I & World Health Organization (WHO).

Δραστηριοποιείται ως Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού  Εφήβων και  Σύμβουλος Σταδιοδρομίας και Ανάπτυξης Ενηλίκων.

Δουλεύει με βιωματικό τρόπο, με άτομα και ομάδες, στους τομείς του σχεδιασμού πλάνου καριέρας  της λήψης επαγγελματικής και εκπαιδευτικής απόφασης, της δημιουργίας επαγγελματικής ταυτότητας, του personal branding, της επαγγελματικής μετάβασης, της γυναικείας επιχειρηματικότητας (crafting), της ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ζωής.

Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στον  Επιχειρηματικό τομέα με εξειδίκευση στην Εταιρική Επικοινωνία/ Νέες Τεχνολογίες / Τηλεπικοινωνίες. Δραστηριοποιείται  στην  ανάπτυξη Εταιρικής Κουλτούρας και αποτελεσματικής επικοινωνίας στον εργασιακό χώρο, με στόχο τη βιωσιμότητα Οργανισμών και Επιχειρήσεων.

Είναι επιστημονική υπεύθυνη στα Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας και Απασχολησιμότητας και στα συνέδρια που διοργανώνει η εταιρεία Skywalker.gr.

Αρθρογραφεί στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, είναι μέλος της ΕΛΕΣΥΠ και συγγραφέας παιδικών βιβλίων.

Continue Reading

Οικογένεια

Η αλήθεια πίσω από την ασθένεια της απόρριψης

Αλήθεια, απορρίπτεις ή απορρίπτεσαι; Αυτό το άρθρο το αφιερώνω σε όλους τους ανθρώπους, συμπεριλαμβάνοντας και εμένα, που ήταν κάτι το οποίο με ταλαιπώρησε πάρα πολλά χρόνια στην ζωή μου, οι οποίοι πάσχουν από την ασθένεια της απόρριψης.

 

Ξέρω ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να νιώθεις ότι δεν ανήκεις πουθενά.. Ότι δεν αξίζεις.. Ότι είσαι ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας.. Να μην σου δίνει κανένας σημασία και ότι και να κάνει ο οποιοσδήποτε εσύ να νομίζεις ότι δεν σε αγαπούν.. Δεν σε υπολογίζουν.. Δεν σε σέβονται.. Και στο τέλος της ημέρας όλο αυτό δημιουργεί έναν εξαιρετικό θυμό, μία σύγκρουση μέσα σου.. Και αυτό πολλές φορές οδηγεί σε στεναχώρια, ακόμα και σε κατάθλιψη.

 

Όμως είναι η αλήθεια αυτό;

 

Η απάντηση που έδωσα στον εαυτό μου όταν έπρεπε να απαντήσω σε αυτή την ερώτηση ήταν όχι. Ήταν ένας μύθος που είχα μέσα στο μυαλό μου, όπως είναι όλα εξάλλου. Αλλά τι συνέβαινε τελικά;

 

Θα μοιραστώ λοιπόν κάτι πολύ προσωπικό και εύχομαι πραγματικά να σε βοηθήσει εάν σκεφτείς μήπως κάτι τέτοιο γινόταν και με εσένα ή γίνεται και με εσένα. Να προσθέσω ότι αυτό που θα σου πω τώρα είναι κάτι το οποίο δεν το παρατήρησα μόνο σε εμένα αλλά το παρατήρησα και σε πάρα πολλούς ανθρώπους έξω, είτε φίλους, είτε συγγενείς, ακόμα και ανθρώπους που κάνω coaching.

 

Οι άνθρωποι λοιπόν οι οποίοι έχουν μέσα τους αυτό το αίσθημα της απόρριψης συνήθως είναι οι άνθρωποι που, 2 πράγματα συμβαίνουν:

 

Ή απορρίπτουν όλους τους άλλους ανθρώπους. Και ναι αν απορρίψω τον εργοδότη μου, αν απορρίψω τους φίλους μου, αν απορρίψω την γυναίκα μου, τον άντρα μου, την οικογένεια μου, τότε αντικειμενικά όταν απορρίπτω κάτι δεν μπορώ να ανήκω σε αυτό.. Ούτε μπορεί να μου δίνει αξία και σημασία.

 

Και το δεύτερο κομμάτι είναι οι άνθρωποι που έμμεσα υποσυνείδητα θέλουν να χειραγωγήσουν τους άλλους ανθρώπους γιατί ψευδώς πιστεύουν ότι δεν μπορούν με άλλον τρόπο να επικοινωνήσουν ή να περάσει η γνώμη τους.. Που πίσω από αυτό κρύβεται η έλλειψη αυτοπεποίθησης ή αυτοεκτίμησης. Ή γνώση επικοινωνίας του πως μπορώ να επικοινωνώ / να επηρεάζω τους άλλους ανθρώπους θετικά μιλώντας.

 

Έτσι λοιπόν η ερώτηση μου για εσένα είναι η εξής: Βάλε το χέρι στην καρδιά και θέλω να είσαι ειλικρινής.. Σε απορρίπτουν οι άλλοι άνθρωποι ή εσύ τους απορρίπτεις με την συμπεριφορά σου;

 

Για παράδειγμα: Κάθε φορά που σου λέει κάποιος κάτι εσύ νομίζεις ότι σε απορρίπτει με αποτέλεσμα να τον “ευνουχίζεις”, να μην τον αφήνεις να σου μιλήσει. Να μην τον αφήνεις να σου εκφράσει αυτό που θέλει. Γιατί κάθε φορά εσύ το παίρνεις προσωπικά.. Και κάθε φορά θα είναι η αιτία να τσακωθείτε ή να απομακρυνθείς από αυτόν γιατί εσύ πρώτα τον απέρριψες.

 

Δεν περιμένω να απαντήσεις τώρα.. Ούτε αύριο. Μπορεί όμως και να συμβεί. Αυτό όμως που θα ήθελα είναι το εξής: Αν αυτό δεν ισχύει τότε Ok, είναι κάτι το οποίο δεν ισχύει μπορείς να το περάσεις και να φύγει, να πάει παρακάτω. Αν μια στο 1 εκατομμύριο όμως ισχύει και το συνειδητοποιήσεις τότε μπορείς να φανταστείς τι αντίκτυπο θα έχει αυτό στην ζωή σου;

 

Μπορείς να φανταστείς πώς θα αλλάξει η ζωή σου αν μπορείς να σχετίζεσαι καλά με τους άλλους ανθρώπους, να κάνεις παρέα; Να νιώθεις την αγάπη τους. Να σε αγαπούν.. Και είμαι σίγουρος ότι σε αγαπούν. Αλλά έχοντας αυτό μέσα στο μυαλό, ότι με απορρίπτουν δεν μπορείς να συσχετιστείς με αυτούς τους ανθρώπους, να χτίσεις μια σχέση αγάπης, μια σχέση εμπιστοσύνης, μια σχέση αξιοπρεπέστατη, υγιή σχέση.

 

Έτσι λοιπόν δες αν συμβαίνει αυτό. Δες αν εσύ με την συμπεριφορά σου υποσυνείδητα τους απορρίπτεις χωρίς καν να τους καταλάβεις, φοβούμενος μην σε απορρίψουν τους απορρίπτεις πρώτος και αφού το κάνεις αυτό δες λοιπόν τι είναι αυτό που μπορείς να κάνεις, τι είναι αυτό που μπορείς να αποφασίσεις, τι είναι αυτό που μπορείς να σκεφτείς ή μπορεί μέσα σου να υπάρχει αυτή η στιγμή της συνειδητοποίησης που είναι αυτό το “Αχά.. ναι αυτό είναι” και αμέσως να αλλάξουν τα πάντα στην ζωή σου.

 

Να θυμάσαι λοιπόν ότι αν κάτι το προσπαθείς και δεν μπορείς να έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις, δηλαδή αν προσπαθείς πολλά χρόνια να βγάλεις από μέσα σου αυτή την αίσθηση της απόρριψης ή οτιδήποτε άλλο είναι αυτό τότε σημαίνει ότι δεν έχεις την κατάλληλη γνώση.

 

Ο τρόπος που θα τεστάρεις αν η γνώση που έχεις είναι κατάλληλη είναι να δεις πόσο γρήγορα σου δίνει αποτελέσματα. Δοκίμασε λοιπόν μήπως απορρίπτεις πρώτα χωρίς να απορρίπτεσαι και παρατήρησε την ζωή σου να αλλάζει τόσο γρήγορα όσο δεν φανταζόσουν γιατί τα πράγματα είναι απλά όταν ξέρεις τι είναι και πως να τα κάνεις.

 

Να θυμάσαι ότι είσαι υπέροχος!

 

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

 

Πηγή: www.manolisischakis.gr

 

Continue Reading

Οικογένεια

Ιούνιος με 3 & 1 υπέροχα βιβλία για παιδιά

Το μαγικό κλειδί για το παιδί σας προτείνει κάθε μήνα όμορφα παραμύθια που εξάπτουν τη φαντασία,  δημιουργούν πρότυπα και  προάγουν την αγάπη για τη φιλαναγνωσία . Είναι πολύτιμη η αξία του καλού εικονογραφημένου παιδικού βιβλίου, μέσα από τις εικόνες του, μπορεί να αναπτύξει θέματα όπως είναι η Ζήλια, ο Φόβος, η αξία της Φιλίας, ο σεβασμός στη Διαφορετικότητα, η Μετανάστευση.                                                                                         Παραμύθια μύθια , μύθια …του κόσμου ολάκερου η αλήθεια !!! 
Μελετώντας το συγγραφικό έργο Λαρισαίας συγγραφέως Βεατρίκης Σαϊας –Μαγρίζου θα σταθούμε στο εφηβικό βιβλίο της ‘’ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ’’ 

Στην ιστορία της αυτή η Εύα Καμπά μια έφηβη με σοβαρά κινητικά προβλήματα, έχει ως κρυφό της όνειρο να γίνει μπαλαρίνα. Ζει τη ζωή της σε μια κοινωνία που δεν έχει μάθει να αποδέχεται τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Ένα βράδυ του Ιουνίου του 1988 απάγεται μαζί με τις φίλες της από το σπίτι της. Τι σχέση μπορεί να έχει η απαγωγή με τον ατιμώρητο εγκληματία πολέμου Άλμπερτ Χόρβαρτ; Τι ρόλο θα παίξει ένα πολύτιμο ρουμπίνι; Ποιο θα είναι το τέλος του θρίλερ αυτού και ποιο ρόλο θα παίξει η Εύα; Το βιβλίο αυτό είναι ένα περιπετειώδες μυθιστόρημα το οποίο συνεπαίρνει νέους & μεγάλους. Η ευαισθησία της γραφής της συγγραφέως απογειώνει το βιβλίο, στο οποίο θριαμβεύει η αλήθεια, η αποδοχή και η δύναμη της ψυχής.
«Βίκτωρ, ο ταξιδευτής του ουρανού» βιβλίο για μικρά παιδιά της κας Μαγρίζου σε εικονογράφηση Αιμιλίας Κονταίου – Εκδόσεις ΔΙΑΠΛΑΣΗ Στην όμορφη αυτή ιστορία της κας Μαγρίζου βλέπουμε πως οι τρεις σοφοί του σύμπαντος, ο Χρόνος, ο Χώρος και η Τύχη, όρισαν για τον Βίκτωρ να ταξιδέψει στη Γη. Αποφάσισαν γι αυτό πως μόνο έτσι θα γίνει καλός και δίκαιος Βασιλιάς στον πλανήτη του. Ένας πιτσιλωτός γλάρος τον παίρνει στα δυνατά του φτερά και τον οδηγεί εκεί. Μια γλυκιά μαμά, ένας στοργικός μπαμπάς , η κολλητή του φίλη, μια τεράστια κουκουβάγια και οι συμμαθητές του τον συντροφεύουν όσο ζει στη Γη.
Οι περιπέτειές του, του μαθαίνουν πολλά και τον κάνουν σοφό, ώσπου έτοιμος πια, γυρνάει πίσω στον πλανήτη του για γίνει ένας δίκαιος και καλός βασιλιάς. Στη Γη ο Βίκτωρ θα μάθει τι πραγματικά έχει αξία & από τις εμπειρίες του θα καταλάβει ότι τα «επικίνδυνα αγριόχορτα» που θα πρέπει να ξεριζώσει για να μην καταστραφεί ο πλανήτης του, είναι η αδιαφορία, η κακία, η πείνα και ο πόλεμος. Ο Βίκτωρ, είναι ένας από τους πολλούς ταξιδευτές του Ουρανού, που πέρασαν από τη Γη και που τώρα βασιλεύουν ειρηνικά στα αστέρια τους .
Η Βεατρίκη Σαίας-Μαγρίζου, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη & ζει στην πόλη της Λάρισας.Είναι παντρεμένη και μητέρα μιας κόρης. Σπούδασε οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει γράψει τα μυθιστορήματα Στην Πολυξένη 1996, Ο Νέστορας που Τόρη τον φώναζε αυτή 1997, Μοιραία ταύτιση 2002, Το βραχιόλι της φωτιάς 2006 Εκδόσεις Καστανιώτη. Τα παραμύθια ‘’Ο πρίγκιπας του πλανήτη Βίκτωρ’’ 2011και ‘’Βίκτωρ ο ταξιδευτής του ουρανού’’2014 Εκδόσεις Διάπλαση. Θεατρικά Η προίκα 2000, Το κοινό ταμείο 2001, και «Η τελευταία βελονιά’ που πήρε κρατικό βραβείο, το παιδικό θεατρικό ’’O πρίγκιπας του πλανήτη Βίκτωρ’’ 2012, το θεατρικό αναλόγιο Λε χάιμ-Στη ζωή 2000 απέδωσαν η Αντιγόνη Βαλάκου και ο Πέτρος Φυσσούν. Συμμετοχή στο βιβλίο « Νέοι στη Δίνη της Κατοχής » έκδοση Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς 2008. Στο Δημοτικό Ραδιόφωνο της Λάρισας είχε την εβδομαδιαία εκπομπή λόγου « Ιστορίες χωρίς τίτλο». Το 2006 έγραψε σενάριο για ταινία μικρού μήκους ΑΒΡΑΑΜ-ΑΛΜΠΕΡΤΟ σκηνοθεσία Γαβριηλίδη. Τον Οκτώβριο του 2013 ανέβηκε το θεατρικό της Η ΠΡΟΙΚΑ σε σκηνοθεσία Φώτη Μακρή και Κλεοπάτρας Τολόγγου με την Στέλλα Παπαδημητρίου στο θέατρο Στούντιο Μαυρομιχάλη Κείμενά της διδάσκονται στο τμήμα νεοελληνικής λογοτεχνίας του Πανεπιστημίου της Πάδοβα & παρουσίασε το έργο της σε Ακαδημαϊκό κοινό στην έδρα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας στο Σέλουιν Κόλετζ του Κέιμπριτζ.

«Το Μαγικό κλειδί για το Παιδί» προτείνει για τους προσχολικούς μας φίλους το παιδικό βιβλίο «Τα παιδιά του Γεροχρόνου» της Κατερίνας Μουρίκη από τις Εκδόσεις Διάπλους. Το βιβλίο αυτό χαρίζει στα μικρά παιδιά, τη γνώση μέσα από χαρούμενους στίχους & μουσική. Τα παιδιά μαθαίνουν τους Μήνες, τις Μέρες & τις Εποχές του Χρόνου με ευχάριστο τρόπο. Είναι ένα αξιόλογο εργαλείο γνώσης που θα βοηθήσει γονείς και εκπαιδευτικούς . Η Ζωή Χωριατέλλη με την όμορφη εικονογράφηση της, κάνει ακόμη πιο δελεαστικό το διάβασμα του. Τη μουσική του υπογράφουν η Ελιάνα- Ελένη Σινιάρη & ο Λάκης Τζήμκας
Η Κατερίνα Μουρίκη είναι μια αξιόλογη συγγραφέας παιδικών βιβλίων, με πολλούς τίτλους στο δυναμικό της .Γεννήθηκε στην Aθήνα το 1951, σπούδασε Xημεία, Στατιστική και Oικονομία. Aσχολήθηκε ερασιτεχνικά με το θέατρο και παρακολούθησε μαθήματα Yποκριτικής στην Oμάδα Tέχνης «Πάροδος» του Λάκη Kουρετζή. Eργάσθηκε στο Γεωργικό Πανεπιστήμιο της Aθήνας επί 17 χρόνια ως E.Δ.T.Π., στις έδρες Γενικής Xημείας και Oικολογίας. Στο χώρο της Λογοτεχνίας πρωτοεμφανίστηκε το 1984 με το έργο της «H μικρή Pιρή επιστρέφει» που τιμήθηκε με έπαινο από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά. Συνεργάστηκε με την Eλληνική Pαδιοφωνία, την Tηλεόραση και το Yπουργείο Παιδείας. Aπό το 1992 ήταν παραγωγός της Λογοτεχνικής Pαδιοφωνικής εκπομπής «Παιδικός Γαλαξίας» που μεταδιδόταν από τον «Δίαυλο 10». Eπίσης συνεργάστηκε με τον τοπικό Pαδιοφωνικό σταθμό της Eλευσίνας στην εκπομπή που παρουσίαζε η ίδια μαζί με μαθητές, δασκάλους, λογοτέχνες και είχε τον τίτλο «Παιδικές φωνές». Έργα της έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογές διηγημάτων της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και είναι μέλος του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου. www.katerinamouriki.gr.

Υπέροχο «Το παραμύθι με τα χρώματα» του Αλέξη Κυριτσόπουλου μας μιλά για το αίσθημα της ντροπής ‘ζωγραφίζοντας αισθήματα & συναισθήματα’. Το βιβλίο εκδόθηκε για πρώτη φορά το 2011 κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Κέδρος και απευθύνεται σε παιδιά από τριών έως έξι ετών, η γραφή του είναι υπέροχη & τα μηνύματα του καταπληκτικά. ¨Ένα ουράνιο τόξο έφυγε γιατί κανένας δεν το πρόσεχε, πήρε και όλα τα χρώματα του μαζί του και έτσι ξαφνικά όλα γύρω έγιναν γκρίζα μαύρα και λευκά. Τρία παιδιά ξεκίνησαν να βρουν και να φέρουν πίσω το ουράνιο τόξο, θα τα καταφέρουν άραγε? Αξίζει να το χαρίσουμε στα παιδιά μας είναι ένα υπέροχο βιβλίο γεμάτο χρώμα και ελπίδα
Ο Αλέξης Κυριτσόπουλος γεννήθηκε & ζει στην Αθήνα. Σπούδασε & εγκατέλειψε τη Νομική. Δούλεψε ως σκιτσογράφος σε εφημερίδες και περιοδικά ως το 1967 . Σπούδασε στο Παρίσι, στην École nationale supérieure des Beaux-Arts και στην des Recherches sur les Arts Plastiques et l’ Environnement. Δουλεύει ως εικονογράφος & ζωγράφος. Δημιούργησε εξώφυλλα δίσκων και βιβλίων, συνεργάστηκε με τον Διονύση Σαββόπουλο, σε παιδικές εκπομπές της ελληνικής τηλεόραση, δημιούργησε σκηνικά σε τρεις ελληνικές ταινίες Ένα παραμύθι που εικονογράφησε εμπνευσμένο από ποιήματα του Νίκου Εγγονόπουλου κέρδισε το 2014 Κρατικό Βραβείο Εικονογραφημένου Παιδικού Βιβλίου.

 

Από: την στήλη Μαγικό κλειδί για το παιδί της Λήτως Τσακίρη Παπαθανασίου

Πηγή:Postlarissa.gr

Continue Reading

Trending