Connect with us

Τουρισμός

Μεγάλης κλίμακας έρευνα ικανοποίησης ξεκίνησε στη Χαλκιδική

Φέτος, για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με το ACT – American College of Thessaloniki, μέλος του Κολλεγίου Ανατόλια, πραγματοποιεί μεγάλης κλίμακας έρευνα ικανοποίησης των τουριστών στη Χαλκιδική κατά τη διάρκεια της τρέχουσας τουριστικής περιόδου. Στόχος είναι -μέσω αυτής της διαδικασίας – η Χαλκιδική να αποκτήσει ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό της.

Η έρευνα αυτή έρχεται ως συνέχεια της εξαιρετικής συνεργασίας του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής με το ACT – American College of Thessaloniki. H συνεργασία έχει ξεκινήσει εδώ και τρία (3) χρόνια στο πλαίσιο της κατάρτισης και μαθητείας των σπουδαστών των ακαδημαϊκών προγραμμάτων Τουρισμού του ACT στα μέλη του Οργανισμού όπως στην Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Επιμελητήριο Χαλκιδικής κτλ, ενισχύοντας τις συνέργειες του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού με φορείς και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου αλλά και της εξωστρέφειας που επιδεικνύει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής από την ίδρυσή του.

Το ερωτηματολόγιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να αποκτηθούν πληροφορίες για το προφίλ των τουριστών της Χαλκιδικής (δημογραφικά στοιχεία, χώρα προέλευσης, ηλικιακό γκρουπ κτλ), στοιχεία του ταξιδιού, της διαμονής, του βαθμού ικανοποίησης σε σχέση με συγκεκριμένα κριτήρια και βαθμός επιβεβαίωσης προσδοκιών, καθώς και να διερευνηθούν οι προθέσεις των ερωτώμενων για ενδεχόμενη μελλοντική επίσκεψη και σύσταση σε τρίτους.

Το ερωτηματολόγιο, που είναι μεταφρασμένο σε τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Ρώσικα), διανέμεται σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής διαφορετικών κατηγοριών, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, camping, εστιατόρια, σημεία αναχωρήσεων επισκεπτών (λεωφορεία τουριστικών γραφείων, ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, αεροδρόμιο) ώστε τα αποτελέσματα να είναι -όσο το δυνατόν- πιο αντιπροσωπευτικά.

Η έρευνα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2018, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της τουριστικής σεζόν (Οκτώβριος 2018) και αναμένεται να συγκεντρώσει δείγμα 5.000 ερωτηματολογίων.

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό project που θα προσφέρει στη Χαλκιδική μία πραγματική εικόνα για τον εισερχόμενο τουρισμό της και θα αποτελέσει τη βάση για τον καλύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

We Love Aegina!

Συμμαχίες, τεχνολογικές εξελίξεις και εντυπωσιακή αύξηση στα νούμερα για το weloveaegina.com

 

  • Στρατηγική σύμπραξη με το noupou.gr και τα νότια προάστια της Αθήνας
  • Δεκαπλασιασμός σε επισκεψιμότητα μέσα σε ένα χρόνο
  • Τώρα και με μηχανές για online booking ξενοδοχείων και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

 

Αίγινα, 19 Μαρτίου 2019: Με ιδιαίτερα ευοίωνες προοπτικές ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τον ταξιδιωτικό οδηγό της Αίγινας weloveaegina.com.

Μέσα από μία σειρά στρατηγικών κινήσεων που πραγματοποίησε η ομάδα του We Love Aegina όλο αυτό το χρονικό διάστημα, έχει επιτύχει να φέρει δεκαπλάσια, συγκριτικά με πέρυσι, νούμερα επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα, με το καλοκαίρι του 2019 να αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ τον περσινό 5ψήφιο αριθμό pageviews ανά μήνα.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της εξέλιξής του, το We Love Aegina ενσωματώνει μηχανές αναζήτησης και κράτησης διαμονής και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για την Αίγινα, με στόχο την παροχή όχι μόνο ολοκληρωμένης πληροφορίας αλλά και των απαραίτητων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της σελίδας και κατ’ επέκταση του νησιού.

Πρώτη στρατηγική σύμπραξη

Με εστίαση στις συνέργειες, η εταιρία στις αρχές του μήνα ανακοίνωσε τη στρατηγική της σύμπραξη με το nou-pou.gr, τον αντίστοιχο οδηγό των νοτίων προαστίων της Αθήνας, το πρώτο και σταθερά ανοδικό localized site της πόλης. Πρόκειται για μία πολύ δυνατή και αμοιβαία επωφελή συμμαχία που θα προσδώσει δύναμη και κύρος και στα δύο μέσα, διευρύνοντας την ύλη αλλά και την αναγνωρισιμότητά τους στο κοινό στο οποίο αμφότερα απευθύνονται.

Η Ελίνα Αργύρη, εμπνεύστρια και δημιουργός του We Love Aegina, δήλωσε σχετικά: «Το We Love Aegina δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2017 από καθαρή αγάπη για το νησί. Η αναγνώρισή μας από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς είναι σημαντική αλλά αυτό που μας δίνει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι η προτίμηση του κόσμου που αποδεικνύεται από τα σταθερά αυξανόμενα νούμερα που καταγράφει η σελίδα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι προσπάθειές μας αποδίδουν ήδη και αισιόδοξοι για τη μελλοντική πορεία του We Love Aegina. Αυτά συμβαίνουν όταν κάνεις αυτό που αγαπάς και όταν αγαπάς αυτό που κάνεις. Και επειδή “we love Aegina”, ευχόμαστε και πιστεύουμε ότι μέσα από τις δικές μας αυτές κινήσεις, και το νησί το ίδιο θα προβάλλεται με το σωστό τρόπο και θα επωφελείται όπως του αξίζει. Σύντομα θα ανακοινωθούν και τα επόμενα πλάνα ανάπτυξής μας.»

 

Πληροφορίες για το weloveaegina.com

Με έτος ίδρυσης το 2017, το We Love Aegina είναι ο μόνος δίγλωσσος και ο πιο πλήρης σε περιεχόμενο ηλεκτρονικός οδηγός για την Αίγινα, ενώ είναι και ο μοναδικός οδηγός που προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις σε κάθε επισκέπτη μέσα από τη χρήση ειδικών φίλτρων αναζήτησης ανά κατηγορία. Με 700 σελίδες πρωτότυπου περιεχομένου σε κείμενα και φωτογραφίες έχει καταφέρει να κερδίσει την καρδιά 6.000 followers που τον ακολουθούν στα social media.

Στο We Love Aegina όραμά μας είναι να αναδείξουμε την αληθινή ομορφιά της Αίγινας και να κάνουμε γνωστό τον πλούτο των επιλογών που προσφέρει το νησί ως ταξιδιωτικός προορισμός.

Αποστολή μας είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένη πληροφορία, δοκιμασμένες προτάσεις και ιδέες για κάθε τύπο ταξιδιώτη που φτάνει στην Αίγινα, όχι μόνο για τα πιο γνωστά αξιοθέατα του νησιού (Άγιο Νεκτάριο, Ναό της Αφαίας, Κολώνα) αλλά και για τα πιο κρυμμένα μυστικά του (κολπάκια με κρυστάλλινα νερά,  περιπατητικά μονοπάτια, παραδοσιακά ταβερνάκια, πολυτελή διαμονή και εστιατόρια, θαλάσσια σπορ και περιπέτεια στη φύση). Ακολουθήστε το weloveaegina.com στα social media για ταξιδιωτικές ενημερώσεις και έμπνευση.

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

Ο τουρισμός… «Επί το Έργον»!

Με τις καταλληλότερες επαφές γέμισαν τις «αποσκευές» τους οι επισκέπτες του #JobDay Τουρισμού, καθώς συναντήθηκαν με εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων και κατέθεσαν το βιογραφικό τους σημείωμα.

Το #JobDay Τουρισμού, που διοργάνωσε για πρώτη χρονιά το Skywalker.gr στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», έλαβε χώρα την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο Σεράφειο, ένα σύγχρονο κέντρο αθλητισμού, πολιτισμού και καινοτομίας του Δήμου Αθηναίων, με τη συνδιοργάνωση του EUROPE DIRECT CITY OF ATHENS.

Ο βασικός σκοπός της ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι παριστάμενοι κατάφεραν:

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 36 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter.

Το Skywalker.gr συμβάλλει στην προσπάθεια ενίσχυσης του οικοσυστήματος της εργασίας στην Ελλάδα διοργανώνοντας δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες, όπως τα #JobFestivals και τα #JobDays, με δωρεάν πρόσβαση και συμμετοχή για όλους.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο Skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του #JobDay Τουρισμού πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Υποστηρικτής: DILMAH

Υποστήριξη παράλληλων δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, CAREER IN PROGRESS

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, POPAGANDA, BUSINESS NEWS, SIGMA MEDIA GROUP, ACTION IN GREECE, HOTEL TECH NEWS, STARTUP.GR, GET BUSY, INFOSPOUDES.GR, SCHOOLS.GR, BUSINESS WOMAN, ECOZEN.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, STENTORAS.GR

 

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

Μεγάλη αύξηση της τουριστικής ροής

Μεγάλη αύξηση της τουριστικής ροής από τη Γερμανία

στην Κεντρική Μακεδονία: Συμμετοχή της Περιφέρειας

στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο

 

Έναν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς για τους Γερμανούς τουρίστες αποτελεί η Κεντρική Μακεδονία, καθώς οι αφίξεις επισκεπτών από τη Γερμανία για το 2018 στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ξεπέρασαν το 33% των συνολικών αφίξεων. Από τη φετινή δυναμική συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ITB στο Βερολίνο (6-10 Μαρτίου 2019) και τις συναντήσεις των στελεχών της Διεύθυνσης Τουρισμού στη διοργάνωση διαφάνηκε η ισχυρά ανοδική πορεία της τουριστικής ροής από τη Γερμανία στην Κεντρική Μακεδονία. Συνολικά, πάνω από 4,5 εκατομμύρια Γερμανοί τουρίστες αναμένονται φέτος στη χώρα μας, σε συνέχεια του περσινού αριθμού ρεκόρ των 4,4 εκατομμυρίων αφίξεων Γερμανών, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως τον 2ο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό προορισμό για τους επισκέπτες από τη Γερμανία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς της γερμανικής αγοράς και με στοιχεία του Ινστιτούτου Έρευνας της Τουριστικής Αγοράς (GfK), υπάρχει ιδιαίτερα θετική εικόνα στην εξέλιξη των κρατήσεων από τη Γερμανία φέτος και αναμένεται νέα αύξηση το 2019. Η αυξημένη αυτή ζήτηση για την Ελλάδα έχει ωθήσει τους Γερμανούς tour οperators να διευρύνουν όχι μόνο τους υπάρχοντες και ήδη γνωστούς προορισμούς, αλλά και να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο, με πτήσεις έως και τα μέσα του Νοεμβρίου. Σύμφωνα με αυτούς, οι Γερμανοί τουρίστες αναζητούν καινούριες αυθεντικές εμπειρίες και δραστηριότητες στη φύση, πέρα από τις παραδοσιακές διακοπές στη θάλασσα.

Οι θεματικές μορφές τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία, όπως ο ορειβατικός-περιηγητικός, ο ιαματικός, ο γαστρονομικός, ο πολιτιστικός και ο θρησκευτικός τουρισμός αποτελούν ανεξερεύνητους θησαυρούς για αγορές όπως η Γερμανία, και το ισχυρότερο όπλο της τουριστικής πολιτικής της Περιφέρειας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αλλά και για τη δημιουργία επαναλαμβανόμενων επισκεπτών στην  περιοχή μας.

Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού  “Internationale Tourismus -Borse Berlin” (ITB Berlin) αποτελεί κορυφαίο γεγονός της τουριστικής βιομηχανίας, καθώς επίσης και τη σημαντικότερη επιχειρηματική πλατφόρμα για την παγκόσμια τουριστική προσφορά, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των σπουδαιότερων διεθνών τουριστικών και πολιτικών φορέων. Η φετινή διοργάνωση πραγματοποιήθηκε από τις 6 έως τις 10 Μαρτίου 2019 στο Βερολίνο και προσέλκυσε πάνω από 10.000 εκθέτες. Στο ελληνικό περίπτερο φέτος φιλοξενήθηκαν τουριστικοί και ξενοδοχειακοί οργανισμοί, περιφέρειες και ναυτιλιακές εταιρείες.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για ένατη συνεχή χρονιά ως συνεκθέτης στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Στο stand της φιλοξενήθηκαν διάφοροι φορείς και επαγγελματίες της περιοχής.

Πηγή

Continue Reading

Trending