Connect with us

Lifestyle

Μόνο εσύ ξέρεις τι είναι καλό για σένα δουλεύοντας στο σπίτι!

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε ακούσει στη διάρκεια της καραντίνας συμβουλές, tips, οδηγίες ή ακόμα και υποχρεωτικά προγράμματα για το πως πρέπει να δουλεύουμε από το σπίτι, πως να μοιράζουμε το χρόνο μας ή τι σειρά να βάλουμε τις δραστηριότητές μας.  Sorry, αλλά ποιος μπορεί να σου πει τι ακριβώς να κάνεις;  Κανείς δε ξέρει τη ψυχολογία σου, τις αντοχές σου ή τη διάθεσή σου.

Μια εξαντλημένη ψυχολογία, αντοχές που λύγισαν και ανύπαρκτη διάθεση. Πόσο παραγωγικός να είσαι με αυτό το παζλ των τριών στη φαρέτρα σου μη ξέροντας πότε θα επιστρέψεις στην κανονικότητα που κάποτε μισούσες αλλά τώρα σου φαίνεται ιδεατό σενάριο;

Ποιος μπορεί να σου πει από πότε μέχρι πότε να δουλεύεις στο σπίτι ή πως να διαμορφώσεις την εσώκλειστη ρουτίνα σου, όταν το μόνο που έχεις συνηθίσει πλέον είναι η πλήρης αταξία και αναρχία σε ωράριο; 

1. Η παραγωγικότητα θέλει έμπνευση, διάθεση, δημιουργικότητα και σαφείς μικρούς στόχους. Δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί στο σπίτι, αλλά ίσως αν οργανώσουμε ένα συγκεκριμένο χώρο να κάνουμε αποκλειστικά δουλειά, μας βοηθήσει να συγκεντρωθούμε περισσότερο. Αυτός ο χώρος δε μπορεί κανείς να σου πει ποιος θα είναι.

Αν βολευτείς να είσαι με το laptop αγκαλιά στον καναπέ, στο γραφείο, στην κουζίνα ή ακόμα και στο κρεβάτι σου, κανείς δε μπορεί να σε συμβουλέψει να μην το κάνεις. Η φωτεινότητα και η θέα ίσως μπορούν να σε βοηθήσουν. Ακόμα κι αν είσαι σπίτι, δυστυχώς ξέρεις πως πρέπει να φέρεις εις πέρας μια καθημερινή αναγκαιότητα, επομένως όσο περισσότερο χαλαρός είσαι στο χώρο σου, τόσο ευκολότερο για σένα. 

2. Ξέρω πως είναι δύσκολο, αλλά ίσως αν αφήσεις λίγο στην άκρη το κινητό να έχεις περισσότερα παραγωγικά αποτελέσματα από άποψη διάσπασης προσοχής. Δε μπορώ να φανταστώ πόσες δουλειές μππορούν να γίνουν χωρίς social media ή digital κομμάτι, αλλά αν έχεις το περιθώριο κάνε ένα τεστ με τον εαυτό σου και άσε το στην άκρη.

Αν κάνεις πραγματικά καλό multitasking, είμαι σίγουρη πως μπορείς να τα κοιτάς όλα ταυτόχρονα χωρίς να αφήνεις πίσω τη δουλειά. Και κανείς προφανώς δε μπορεί να σου πει τον τρόπο που εσύ μπορείς ευκολότερα και γρηγορότερα να τελειώσεις τη δουλειά σου – με ή χωρίς διαλείμματα και με ή χωρίς social.

3. Έχει αποδειχτεί πως φέρνει ημερήσια αποτελέσματα, οπότε θα σε συμβούλευα με το που ξυπνάς το πρωί να γράφεις σε ένα post it με bullets τα 5 πράγματα που απαραιτήτως πρέπει να φέρεις εις πέρας μέσα στη μέρα είτε πρόκειται για δουλειά είτε όχι. Θα δεις πόσο παραγωγική είναι αυτή η μικρή καθημερινή στοχοθεσία! 

4. Εκτός κι αν έχεις συγκεκριμένο ωράριο στη δουλειά σου που σε υποχρεώνει συγκεκριμένες ώρες από το σπίτι να παράγεις έργο για να το κοινοποιείς σε κάποιους, κανείς δε θα σου πει ποιες είναι οι ώρες που εσύ είσαι πιο παραγωγικός και έχεις τη διάθεση να παράξεις έργο. Το αν πρόκειται για πολύ πρωινές ή βραδινές ώρες, αυτό το ξέρεις μόνο εσύ, η ψυχολογία σου και το καθεστώς που επικρατεί στο σπίτι σου.

Ο σκοπός δεν είναι απλά να κάνεις τη δουλειά σου, αλλά όταν λήξει όλο αυτό να είσαι ο ίδιος υγιής και δημιουργικός άνθρωπος.   Με λίγα λόγια, κανείς δε ξέρει καλύτερα από σένα τι δουλεύει καλύτερα για σένα.  Το αν πεινάς συνέχεια, το αν θέλεις τακτικά διαλείμματα, το αν σε βολεύει να δουλεύεις ξημερώματα ή το αν θέλεις συνέχεια να έχεις ανοικτά τα social media διαβάζοντας νέα ή λέγοντας 3 λέξεις με τους ανθρώπους που θέλεις- αυτό είναι μόνο δικός σου λογαριασμός.  

Ακόμα κι αν συνηθίσαμε στην απομόνωση, κανείς δε θα μας στερήσει το δικαίωμα της επικοινωνίας. Σε κάθε της μορφή.  Με κάθε μέσο. Μέχρι η απομόνωση να πάρει τη θέση της αγκαλιάς, η σιωπή να πάρει τη θέση του γέλιου στο γραφείο και η δημιουργικότητα να ξαναγεννηθεί από τις στάχτες της μόλις την αφήσουν ελεύθερη να έρθει σε επαφή με το κοινωνικό σύνολο.  

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending