Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Μύλοι Λούλη: Με όραμα την δημιουργία αξίας για την ανθρώπινη διατροφή και ιστορία 238 χρόνων

Η ιστορία των Μύλων Λούλη ξεκινάει τον 18ο αιώνα, όταν το 1782 ο Ζώης Λούλης
κατασκευάζει στην Αετοράχη Ιωαννίνων έναν πετρόμυλο. Ο υιός του Ιωάννης Λούλης, ιδρύει
στα Γιάννενα μια από τις μεγαλύτερες τράπεζες της περιοχής, ενώ παράλληλα με όραμα και
στρατηγική αναπτύσσει μια σημαντική φιλανθρωπική και κοινωνική δράση με μεγάλη
επιρροή, που τον καθιστούν ως έναν από τους μεγάλους ευεργέτες της περιοχής.
Το 1898 o Χρήστος Θ. Λούλης, που διαθέτει επιχειρηματικό μυαλό, εγκαθίσταται στον
απελευθερωμένο από τους Τούρκους, Βόλο, διαβλέποντας τα πλεονεκτήματα της περιοχής:
το λιμάνι και την μεγάλη παραγωγή σιτηρών. Αρχικά, εργάζεται στον υδροκίνητο Μύλο Ρήγα –
Ζαρζαμπά και ακολουθούν και τα αδέλφια του Κωνσταντίνος και Νίκος Λούλης.
Οι αδελφοί Λούλη, το 1909 ενοικιάζουν τον Ατμόμυλο Ξύδη στον Άνω Βόλο και ξεκινούν την
δική τους επιχειρηματική δράση. Παράλληλα, τρία χρόνια αργότερα, κατά την οπισθοχώρηση
των Τούρκων, η περιουσία της οικογένειας Λούλη στην Ήπειρο καταστρέφεται και ο Μύλος
καίγεται. Η επιτυχία τους και το όραμα της εκβιομηχάνισης και της εξέλιξης, τους οδηγούν, το
1914 στην ίδρυση νέου εργοστασίου και στη σύσταση εταιρείας με την επωνυμία
Κυλινδρόμυλος Αδελφών Λούλη – Ν. Χατζηνίκου & Σία. Εξελίσσεται στον μεγαλύτερο Μύλο της εποχής του, στην Θεσσαλία, με παραγωγή 80 τόνους ανά 24ωρο και 50 άτομα
προσωπικό.
Το 1924 ο Μύλος περιέχεται στην πλήρη ιδιοκτησία των αδελφών Λούλη. Παράλληλα, την
ίδια χρονιά αποκτούν και το 25% των Μύλων Αλλατίνη στη Θεσσαλονίκη.  Δυο χρόνια μετά,
μια πυρκαγιά καταστρέφει τον Μύλο Λούλη. Λίγους μήνες αργότερα, στην ίδια θέση αρχίζει
να κτίζεται ένας καινούριος μύλος και εξοπλίζεται με τον τελειότερο για την εποχή του
μηχανολογικό εξοπλισμό Bühler, ελβετικής τεχνολογίας ενώ η παραγωγή αυξάνεται στους
100 τόνους/24 ώρες.
Το 1927 ο Μύλος μετατρέπεται σε ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία Κυλινδρόμυλος
Λούλη Α.Ε. και πρόεδρο Δ.Σ. τον Χρήστο Θεμ. Λούλη.
Στις 24 Οκτωβρίου του 1951 η Κυλινδρόμυλος Λούλη A.E. εισάγεται στο Χρηματιστήριο
αξιών Αθηνών.
Ένα χρόνο αργότερα, επί προεδρίας Κωνσταντίνου Θεμ. Λούλη, η Κυλινδρόμυλος Λούλη Α.Ε.
κατασκευάζει τον πρώτο σιμιγδαλόμυλο της Ελλάδος, προκαλώντας επανάσταση στον χώρο
της μακαρονοποιίας.
Το 1961 τη διοίκηση της εταιρείας αναλαμβάνει ο Νικόλαος Κ. Λούλης και στα χρόνια που
ακολουθούν η εταιρεία εισέρχεται σε νέα τροχιά ανάπτυξης.
Το 1975 μετά τον πρόωρο θάνατο του πατέρα του, την διοίκηση της εταιρείας αναλαμβάνει ο
Κωνσταντίνος Νικ. Λούλης και μια νέα εποχή ξεκινάει. Την δεκαετία 1978-1988 ο μύλος
σταδιακά εκσυγχρονίζεται και αναπτύσσεται ραγδαία με δυναμική παρουσία σε όλη την
ελληνική αγορά αλλά και σε αγορές του εξωτερικού με αποτέλεσμα να φτάσει το 1988 σε
δυναμικότητα 700 τόνους/24 ώρες φέρνοντας την εταιρεία στη δεύτερη θέση της ελληνικής
αλευροβιομηχανίας από τη 12η που κατείχε το 1978.
Το 1999 η Κυλινδρόμυλος Λούλη Α.Ε. εξαγοράζει μέσω του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών
την Μύλοι Αγ. Γεωργίου Α.Ε., που από την ίδρυσή της το 1927 ήταν ο μεγαλύτερος μύλος
της Ελλάδος.

Η νέα ενοποιημένη εταιρεία γίνεται η μεγαλύτερη εταιρεία άλεσης στα βαλκάνια και
συνεχίζει την πορεία της στην νέα χιλιετία με τις καλλίτερες προϋποθέσεις και στόχο την
δυναμική παρουσία στην ελληνική και βαλκανική αγορά αλλά και την μεγιστοποίηση των
οικονομικών αποτελεσμάτων. Σε αυτό το διάστημα επεκτείνεται στα βαλκάνια ελέγχοντας 7
μύλους σε 4 χώρες: Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Ελλάδα.
Το 2001 το όνομα αλλάξει από Κυλινδρόμυλος Λούλη Α.Ε. σε Μύλοι Λούλη Α.Ε. και ξεκινάει
την λειτουργία του ο καινούργιος και υπερσύγχρονος επιλιμένιος μύλος στη Σούρπη
Μαγνησίας με παραγωγική δυναμικότητα 1.000 τόνους/24 ώρες.
Το 2007 η Μύλοι Λούλη πουλά τις θυγατρικές της εταιρείες στις χώρες των Βαλκανίων και
επικεντρώνει την παραγωγή της στην Ελλάδα.
Το 2010 η εταιρεία περνά στην έβδομη γενιά της ίδιας οικογένειας και τη διοίκηση
αναλαμβάνει ο Νίκος Κ. Λούλης, απόφοιτος του Πανεπιστημίου της Βοστώνης (τμήμα
Λογιστικής και Χρηματοοικονομικών), της Ανωτέρας Ειδικής Τεχνικής Σχολής Μηχανικών
Κυλινδρόμυλων της Ελβετίας, καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού στη διοίκηση επιχειρήσεων –
MBA του πανεπιστήμιου INCEAD Σιγκαπούρης.

Στα χρόνια που ακολουθούν, παρά την ύφεση της ελληνικής οικονομίας, η εταιρεία
εξελίσσεται και συνεχίζει να επενδύει. Ξεκινά στις εγκαταστάσεις της Σούρπης τη λειτουργία
του ο πρώτος βιολογικός μύλος.
Το 2011 ανακαινίζεται πλήρως, κτηριακά και τεχνολογικά η βιομηχανική μονάδα στο

Κερατσίνι και στο ίδιο κτήριο ιδρύονται και στεγάζονται το Μουσείο Λούλη και η Ελληνική
Σχολή Αρτοποιίας που συμβάλλει ουσιαστικά στην εκπαίδευση των επαγγελματιών του
χώρου της διατροφής. Το αποτέλεσμα είναι η σημαντική αναβάθμιση του ιστορικού κτιρίου
των Μύλων  Αγίου Γεωργίου, με τη λειτουργία μιας εστίας πολιτισμού και εκπαίδευσης μέσα
σε μια ενεργή και υπερσύγχρονη βιομηχανική μονάδα.
Το Μουσείο Λούλη είναι βιωματικό,  απαρτίζεται από 12 θεματικές ενότητες, με κεντρική
ιδέα τα δημητριακά και την διατροφή και υποστηρίζεται από πλούσιο εκπαιδευτικό
πρόγραμμα.
Στη διαδρομή του, ο επισκέπτης παρακολουθεί την εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού σε
συνάρτηση με τα δημητριακά και βιώνει τις αλλαγές που συντελούνται διαχρονικά στη
γεωργία και στη βιομηχανική παραγωγή, ενώ στόχος του είναι, η ευαισθητοποίηση του
κοινού σε θέματα διατροφής και σπατάλης των τροφίμων. Κάθε χρόνο δέχεται
περισσότερους από 10.000 επισκέπτες, που κυρίως είναι οργανωμένες σχολικές ομάδες.
Το 2013 επιτυγχάνεται στρατηγική συνεργασία με την Al Dahra Agriculture η οποία θέτει
γερά θεμέλια για περεταίρω ανάπτυξη σε χώρες της Μέσης Ανατολής και της Ασίας.
Το 2015 η Μύλοι Λούλη εξαγοράζει την ελληνική εταιρεία Kenfood, πρωτοπόρο στον χώρο
παραγωγής μειγμάτων και πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, έτσι η εταιρεία
ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο τη θέση της.
Συγχρόνως, η γκάμα των καταναλωτικών προϊόντων Μύλοι Αγίου Γεωργίου, μεγάλωσε
θεαματικά, με πολλά νέα και καινοτόμα προϊόντα καθώς και με την νέα σειρά μειγμάτων
Easy Bake.
Το 2018 η εταιρεία, μετά από 11 χρόνια, επεκτείνεται πάλι στο εξωτερικό καθώς αγόρασε ένα
σύγχρονο μύλο στο Τόσεβο της Βουλγαρίας, που της δίνει την δυνατότητα να εδραιωθεί στις
αγορές της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.
Επίσης την ίδια χρονιά αγόρασε κτίριο στην Μάνδρα Αττικής όπου δημιουργήθηκε το
καινούργιο και σύγχρονο κέντρο διανομής και αποθήκευσης Αττικής.

Η Μύλοι Λούλη με όραμα και στρατηγική βαδίζει με σταθερά βήματα στον 3 ο αιώνα της
εξέλιξής της.

Επιχειρηματικότητα

eCommerce & Digital Marketing Conference North 2021

Στην τελική ευθεία το event της Βόρειας Ελλάδας για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ

Με το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων να έχει στραφεί στο eCommerce, ο ψηφιακός μετασχηματισμός των εμπόρων είναι πιο επιτακτικός από ποτέ! Με γνώμονα την υποστήριξη της δυναμικής αγοράς τής Βόρειας Ελλάδας, η επανεκκίνηση των ECDM events της Verticom ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη με το eCommerce & Digital Marketing Conference North, 2021.

Πρόκειται για το κορυφαίο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Digital Marketing στη Βόρεια Ελλάδα, το οποίο θα συνδυαστεί με εκθεσιακή παρουσία εταιρειών και θα πραγματοποιηθεί στις 6 & 7 Νοεμβρίου 2021, στο Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, στις εγκαταστάσεις της HELEXPO στη Θεσσαλονίκη.

Το επίσημο Web site της διοργάνωσης, ECDM Conference North 2021 περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες. Επίσης, είναι διαθέσιμοι οι μηχανισμοί εγγραφής των επισκεπτών του ECDM Conference North 2021, όσον αφορά στον εκθεσιακό του χώρο, όπου η επίσκεψη είναι δωρεάν, αλλά και όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, που θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της διοργάνωσης.

Το κύριο συνέδριο της διοργάνωσης χωρίζεται σε τέσσερις θεματικές ενότητες, eCommerce Platforms, Digital Marketing, Digital Payments, Shipments & Logistics και έχει στόχο να παρουσιάσει στο κοινό της Βόρειας Ελλάδας τις βέλτιστες πρακτικές από εγχώρια και διεθνή επιτυχημένα project και όλες τις μοντέρνες υπηρεσίες και προϊόντα για το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν: υποδομές ηλεκτρονικών καταστημάτων, ψηφιακή διαφήμιση, ηλεκτρονικές πληρωμές και ταχυμεταφορές.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου και για τις δύο ημέρες του συνεδρίου είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ. Τέλος, για όσους κλείσουν το εισιτήριό τους έως τις 24 Οκτωβρίου, προβλέπεται μειωμένο κόστος, στα 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο, συμπεριλαμβάνονται, εκτός από τη συμμετοχή και τις δύο ημέρες, διάλειμμα για καφέ και υλικό συνεδρίου (τσάντα, στυλό, σημειωματάριο).

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο του ECDM Conference North 2021 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών που θα βρείτε εδώ.

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 6 & 7 Νοεμβρίου 2021.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com

Διοργάνωση: Verticom

Υγειονομικά Πρωτόκολλα διεξαγωγής της εκδήλωσης ECDM Conference North 2021

Με βάση τα ισχύοντα πρωτόκολλα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων για τη λειτουργία των εμπορικών εκθέσεων, οι κανόνες διεξαγωγής τής εκδήλωσης, είναι οι εξής:

1. Κανόνες Εισόδου στο Εκθεσιακό Κέντρο (χώρο της έκθεσης)
  • Η είσοδος επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο με την επίδειξη του GreenPass (εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες). Οι μη εμβολιασμένοι εργαζόμενοι υπόκεινται στο καθεστώς testing που ισχύει για τις τουριστικές υπηρεσίες και τις υπηρεσίες εστίασης. 
  • Οι επισκέπτες προσέρχονται μόνον κατόπιν ηλεκτρονικής προεγγραφής.
  • Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής στους στεγασμένους χώρους του εκθεσιακού κέντρου για όλους ανεξαιρέτως.

2. Κανόνες Λειτουργίας Έκθεσης
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Εντός των εκθετηρίων ισχύουν οι κανόνες τήρησης των αποστάσεων. Για τα τραπέζια συσκέψεων ισχύουν οι κανόνες για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.

3. Πρόσθετα Μέτρα Προστασίας
  • Ο κλιματισμός λειτουργεί με εισροή νωπού αέρα καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
  • Μονοδρόμηση κατεύθυνσης του ρεύματος των επισκεπτών.
  • Σημεία αντισηψίας και απολύμανσης.
  • Σύστημα καταμέτρησης ατόμων.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα καθαρισμού και απολύμανσης της εγκατάστασης και των εξοπλισμών.
  • Ενημερωτικές αφίσες, banners, roll–ups και οθόνες προβολής οπτικοακουστικών μηνυμάτων με παρουσίαση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας.
  • Τακτικές δίγλωσσες ηχητικές ανακοινώσεις μηνυμάτων.


* Τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορεί να τροποποιηθούν από τις αρμόδιες Αρχές, μέχρι την ημερομηνία έναρξης της διοργάνωσης.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανάκαμψη στις προθέσεις προσλήψεων παγκοσμίως.

Μετά την πανδημία, οι αγορές καταγράφουν ισχυρές προθέσεις προσλήψεων με την έλλειψη ταλέντου όμως να πρωταγωνιστεί.

Πως οι οργανισμοί την αντιμετωπίζουν

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup για το 4ο τρίμηνο του 2021, οι προθέσεις προσλήψεων των 45.000 εργοδοτών που συμμετείχαν στην ερεύνα είναι υψηλότερες σε ετήσια σύγκριση -σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2020.  Οι 14 από τις 43 χώρες αναφέρουν τις υψηλότερες προθέσεις των τελευταίων δέκα ετών. ΄Ωστόσο, η εύρεση εξειδικευμένων ταλέντων παραμένει κορυφαία πρόκληση για τους εργοδότες παγκοσμίως – το 69% αναφέρει δυσκολία στην κάλυψη κενών θέσεων – το υψηλότερο ποσοστό των 15 ετών για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο. Οι εργοδότες με την μεγαλύτερη δυσκολία καταγράφονται στην Ινδία (89%), στη Ρουμανία (84%) και στη Σιγκαπούρη (84%). Και οι Έλληνες εργοδότες αγωνίζονται να βρουν εξειδικευμένα ταλέντα με το ποσοστό να αγγίζει το 72% – ίδιο ποσοστό και για τις ΕΜΕΑ χώρες. 

Αντιμετώπιση Έλλειψης Ταλέντου

Οι Έλληνες εργοδότες προσφέρουν τα παρακάτω κίνητρα ώστε να προσελκύσουν ταλέντα τις επιχειρήσεις τους: 

  • Εκπαίδευση, Ανάπτυξη δεξιοτήτων ή η επαγγελματική καθοδήγηση (55%)
  • Ευέλικτα ωράρια εργασίας (42%)
  • Υψηλό μισθό (39%) και Μπόνους και (29%)

Από την άλλη πλευρά, παγκοσμίως ο πρωταρχικός τρόπος αντιμετώπισης της έλλειψης ταλέντου αποτελεί η προσφορά εργασιακής ευελιξίας (67%) τόσο σε επίπεδο ωραρίου όσο και χώρου εργασίας ενώ το 41% ​​επενδύει στην κατάρτιση, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και το mentoring.

Ανάπτυξη και διακράτηση ταλέντων 

Σε περιόδους μετασχηματισμών και αβεβαιότητας, οι προσωπικές και τεχνικές δεξιότητες είναι πιο σημαντικές από ποτέ για τους εργαζόμενους αλλά και τους ηγέτες. Τα προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων, προσωπικών δεξιοτήτων και τα προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη αποτελούν βασικές προτεραιότητες ανάπτυξης και διακράτησης ταλέντων για τις ομάδες ανθρώπινου δυναμικού. Συγκεκριμένα, το 42% των Ελλήνων εργοδοτών σχεδιάζει να υιοθετήσει προγράμματα αναβάθμισης προσωπικών δεξιοτήτων (π.χ. διαχείριση χρόνου, επικοινωνία) (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο), το 38% σχεδιάζει να εφαρμόσει προγράμματα ανάπτυξης για μάνατζερς και ανώτερα στελέχη και το 37% σχεδιάζει να επενδύσει σε προγράμματα αναβάθμισης τεχνικών δεξιοτήτων (διάρκειας 6 εβδομάδων ή λιγότερο).

Όπως αναφέρουν οι εργοδότες, το μεγαλύτερο εμπόδιο αναφορικά με την αύξηση εφαρμογής προγραμμάτων ανάπτυξης δεξιοτήτων στον οργανισμό τους είναι: τα χρήματα (33%), ο χρόνος (16%) και η πρόσβαση στους κατάλληλους συνεργάτες για αναβάθμιση/ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού (12%). 

Επένδυση στο υπάρχον ταλέντο 

Γνωρίζουμε ότι η διακράτηση των ανθρώπων είναι η βέλτιστη οικονομική λύση σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, σε σύγκριση με την διαδικασία πρόσληψης και εκπαίδευσης νέων ανθρώπων. Το κόστος της πρόσληψης είναι 25% υψηλότερο σε σχέση με το κόστος της διακράτησης. Εάν οι οργανισμοί επενδύσουν στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό τους, δε θα δημιουργήσουν μόνο πιο εξειδικευμένους εργαζόμενους, αλλά θα εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα. Η επένδυση στους ανθρώπους είναι ένας σημαντικός τρόπος για να παραμείνει ένας οργανισμός ανταγωνιστικός.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ V: Από την κρίση στην κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου  «Η Ελλάδα Μετά V: Από την  κρίση στην  κανονικότητα ή η κρίση ως κανονικότητα;», που πραγματοποιήθηκε 11 και 12 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη. To συνέδριο διοργανώνεται από το think tank “Ο Κύκλος Ιδεών για την Εθνική Ανασυγκρότηση” σε συνεργασία με την εταιρία επικοινωνίας “Συμεών Γ. Τσομώκος ΑΕ”. 

Διακεκριμένες προσωπικότητες από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετείχαν και την δεύτερη μέρα του συνεδρίου – π.Υπουργοί, Κυβερνητικοί Βουλευτές, Πρέσβεις, καθηγητές και αναλυτές διεθνών σχέσεων, δημοσιογράφοι και πολλοί άλλοι – συνεχίζοντας την συζήτηση πάνω στα κρίσιμα διακυβεύματα της εποχής και το μέλλον της Ελλάδας απέναντι σε αυτά. Συγκεκριμένα, οι θεματικές συζητήσεις την δεύτερη μέρα ήταν: 

  • Τουρισμός και Μεταποίηση. Ανταγωνιστικοί ή συμπληρωματικοί τομείς της ελληνικής οικονομίας;
  • Η ανασυγκρότηση της Δύσης μετά το Αφγανιστάν – οι επιπτώσεις στη Μεσόγειο και τα Βαλκάνια, με την χορηγία του NATO’s Public Diplomacy Division
  •  Νέα μεγάλα διλήμματα για την Ευρώπη
  • Τα κόμματα και το πολιτικό σύστημα: από την πολιτική στη μεταπολιτική

Το συνέδριο έκλεισε με απολογισμό των δύο ημερών και τα συμπεράσματα των συζητήσεων.

Continue Reading

Trending