Επίκαιρα Πρόσωπα
Νάνσυ Ανοιξά «Με επιμονή και μεθοδικότητα»

Η εταιρεία VOYAGER TRAVEL & CONGRESS δραστηριοποιείται στην οργάνωση συνεδρίων, στους τομείς του συνεδριακού και επαγγελματικού τουρισμού, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με έδρα την Θεσσαλονίκη, παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε εταιρικούς και όχι μόνον πελάτες. Δημιουργήθηκε από ικανά στελέχη , που μετρούν πολύχρονη εμπειρία, βαθιάς γνώσης και εξειδίκευσης στον χώρο του τουρισμού. Την τελευταία δεκαετία, παράλληλα με το τουριστικά προϊόντα αναλαμβάνει την οργάνωση Συνεδρίων, Ημερίδων, Κοινωνικών Εκδηλώσεων, Επαγγελματικών Συναντήσεων, Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων. Συνοδοιπόρος όλα αυτά τα χρόνια είναι η Πάτρα Γκάτζιου από τους καλύτερους γνώστες τόσο της διεθνής όσο και της εγχώριας τουριστικής αγοράς. Οι δραστηριότητες της εταιρείας χαρακτηρίζονται από συνέπεια, σοβαρότητα και επαγγελματισμό, στην εγχώρια και τη διεθνή σκηνή, με κύριο στόχο την σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Το πιο σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει κάθε ελληνική επιχείρηση είναι η υπερφορολόγηση και η μη βελτίωση κλίματος της οικονομίας. Με αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία χρειάζεται προσεκτικές κινήσεις, “έξυπνη” διαχείριση και αύξηση του κύκλου εργασιών. Επιμονή και μεθοδικότητα είναι γυναικεία χαρακτηριστικά, απαραίτητα για μια επιτυχημένη επιχείρηση, άλλωστε πίσω από μία πετυχημένη εταιρεία “κρύβεται” μια γυναίκα.
Ποια είναι για σας τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια τουριστική επιχείρηση;
Η συνέπεια και η αξιοπιστία είναι δύο βασικά στοιχεία για να πετύχει το στόχο της μια τουριστική επιχείρηση. Ο πελάτης ζητάει συγκεκριμένα πράγματα. Η εταιρεία έχει ως βασικό σκοπό να ικανοποιεί με απόλυτο τρόπο τον κάθε ένα πελάτη λέγοντας πάντα την αλήθεια. Η ειλικρίνεια είναι ένα στοιχείο που ο πελάτης πάντα εκτιμά.
Αντιμετωπίσατε δυσκολίες ή απόρριψη λόγω της γυναικείας σας φύσης στο επάγγελμα του ταξιδιωτικού πράκτορα;
Όχι δεν έχει τύχει να αρνηθεί κάποιος πελάτης την υπηρεσία μας επειδή είμαι γυναίκα. Άλλωστε η επικεφαλής του τμήματος της εταιρείας είναι μία έμπειρη, καταρτισμένη και όπως είπα και παραπάνω η καταλληλότερη στον τομέα του τουρισμού. Τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας μας άλλωστε αποδεικνύουν αυτό που σας ανέφερα.
Τι θα συμβουλεύατε σε μια νέα γυναίκα που φιλοδοξεί να ασχοληθεί με τον τομέα του τουρισμού;
Η συμβουλή μπορεί να είναι υποκειμενική. Η εμπειρία που μπορώ να σας μεταφέρω είναι πως ο τουρισμός είναι ένας πολυσύνθετος τομέας, επίκεντρο είναι ο άνθρωπος και ο κάθε πελάτης έχει διαφορετικές απαιτήσεις. Η εμπειρία μου λέει πως όταν κάποιος είναι αξιόπιστος, φερέγγυος και ευέλικτος στην σκέψη συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες για μια επιτυχημένη καριέρα στον τουρισμό.
Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη;
Να έχουμε την υγεία μας και αυτό που δεν καταφέραμε σήμερα, θα το καταφέρουμε αύριο!
Ποια είναι τα σημαντικότερα έργα τουριστικής υποδομής που πραγματοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια και συνέβαλαν στη αύξηση της τουριστικής ζήτησης ή στη βελτίωση της ποιότητας του τουρισμού αλλά και του ιατρικού συνεδριακού τουρισμού ειδικότερα;
Σημαντικά έργα δεν έχουν γίνει σε επίπεδο υποδομών. Η Θεσσαλονίκη έχει πολλές ελλείψεις σε βασικά αγαθά όπως είναι οι μεταφορές – συγκοινωνίες και συνεδριακά κέντρα. Η αλήθεια είναι ότι έχει σημειωθεί μεγάλη βελτίωση στην ποιότητα των καταλυμάτων και στις υπηρεσίες τους. Η εστίαση έχει, επίσης, βελτιωθεί σημαντικά χωρίς αυτό να σημαίνει ‘ότι δεν υπάρχουν περεταίρω περιθώρια ανάπτυξης. Πιστεύω πως ένα κομμάτι της πόλης επιβάλλεται να «γυαλιστεί » ώστε να καταφέρει να δελεάσει «ακριβούς τουρίστες» να επισκεφτούν την πόλη μας. Θεωρώ, πάντως, πως ένα σύγχρονο αεροδρόμιο, επιστροφή στη Θεσσαλονίκη μεγάλων αεροπορικών εταιρειών με μεγάλο δίκτυο πτήσεων και μια αντίστοιχη σιδηροδρομική γραμμή, ο τουρισμός και κατά συνέπεια ο ιατρικός κλάδος του, μπορεί να γνωρίσει “όμορφες” μέρες στο μέλλον.
Ποιοι είναι οι δικοί σας επιχειρηματικοί στόχοι σας για το 2019 όσον άφορα στην ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα, αλλά και ποιες οι προτάσεις σας για την αναβάθμιση και την ανάπτυξη ενός τέτοιου ευαίσθητου τουριστικού προϊόντος;
Οι στόχοι της εταιρείας μας είναι η ποιοτική διοργάνωση των συνεδρίων που έχουμε αναλάβει να διοργανώσουμε το τρέχον έτος. Σκοπός μας δεν είναι μόνο η ποσότητα των συνεδρίων αλλά η ποιοτικές υπηρεσίες που θέλουμε να προσφέρουμε και είναι κάτι που έως τώρα κρατούμε σε υψηλό επίπεδο. Η VOYAGER TRAVEL &CONGRESS έχει ως βασικό στόχο και φέτος, να οργανώσει ταξίδια σε όλα τα μέρη της γης, όπως και να δεχτεί επισκέπτες από το εξωτερικό. Για την ενδυνάμωση των επαγγελματικών σχέσεων, για τη δημιουργία νέων συνεργασιών, με άριστα προγράμματα συστήνουμε τα ιδανικότερα ταξίδια στην ιδανικότερη περίοδο.
Πως συνδυάζετε μια μέχρι τώρα επιτυχημένη καριέρα με την οικογένεια και τον ρόλο ως μητέρα και τι θυσίες χρειάστηκαν μέχρι σήμερα τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο;
Πρόκειται για δύο εκ διαμέτρου αντίθετους ρόλους οι οποίοι ρόλοι πρέπει να υλοποιούνται από το ίδιο πρόσωπο. Το πιο βασικό χαρακτηριστικό για μια επιτυχημένη καριέρα και συνάμα να είσαι μητέρα είναι να υπάρχει ισορροπία και προτεραιότητες. Ο χρόνος που απαιτείται για τη δουλειά και ο χρόνος που απαιτείται για την οικογένεια δεν επαρκεί ποτέ. Η οικογένεια μου αποτελεί τη βάση για την ζωή μου, δίνει την ώθηση για να δημιουργήσεις και να τα επιστρέψεις σε αυτήν. Άλλωστε, η ζωή είναι κύκλος με γνώμονα την οικογένεια.
Επίκαιρα Πρόσωπα
Δέσποινα Μπακάλη: Η γυναίκα πίσω από την επιτυχία των Curves

Με σπουδές στην Επικοινωνία, τη Διοίκηση και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, η Δέσποινα Μπακάλη ακολούθησε μια πολυδιάστατη πορεία, από τον τραπεζικό τομέα έως την επιχειρηματικότητα. Έφερε τα Curves στην Ελλάδα με όραμα να προάγει την υγεία και την ευεξία στις γυναίκες. Πιστεύει ότι «δυνατές γυναίκες σημαίνουν δυνατές κοινότητες» και ενθαρρύνει το franchising ως ασφαλή επιχειρηματική επιλογή. Με επίκεντρο την υποστήριξη και την αλλαγή συνηθειών σήμερα, τα Curves γίνονται ο σύμμαχος κάθε γυναίκας για μια καλύτερη ζωή.
Κυρία Μπακάλη μπορείτε να μας πείτε μας λίγα λόγια για τις σπουδές σας και την πορεία σας μέχρι τώρα;
Σπούδασα στο Πάντειο, Επικοινωνία και ΜΜΕ, συνέχισα με ένα masters στην Ευρωπαϊκή Διοίκηση, την εποχή που «έπρεπε». Την εποχή που ήθελα, λίγο πριν τα 50 έκανα ένα LLM στη Νομική, στα ανθρώπινα δικαιώματα. Αντίστοιχα και η επαγγελματική πορεία. 13 χρόνια σε Τράπεζα – το ήθελε ο μπαμπάς – παραίτηση και δημιουργία ενός από τα πρώτα Social Media Agencies στην Ελλάδα – το ήθελα εγώ – μετανάστευση στο Βέλγιο και μετά στην Κύπρο – το «ήθελαν» οι καταστάσεις. Master Franchise των Curves σε Ελλάδα και Κύπρο – μάλλον «το θέλαμε όλοι»…
Μπορείτε να μας μιλήσετε για την ιστορία της εταιρείας, την αποστολή της και ενδεχομένως την έμπνευση που υπάρχει πίσω από τη δημιουργία της;
«Ακόμα και τώρα, μερικές φορές σκέφτομαι: Τι θα γινόταν αν, όταν η μητέρα μου ζούσε, κάποιος της είχε διδάξει τη σημασία της άσκησης, την είχε πιάσει από το χέρι και είχε ασκηθεί μαζί της; Ίσως να ήταν ακόμα εδώ, χαμογελώντας δίπλα μου». Είναι τα λόγια του Gary Heavin που ίδρυσε τα Curves το 1992. Η μητέρα του πέθανε στον ύπνο της όταν ο ίδιος ήταν 13 ετών. Οι αιτίες του θανάτου δεν ήταν δύσκολο να διαπιστωθούν: μια μακροχρόνια μάχη με τον διαβήτη, την υψηλή αρτηριακή πίεση και την παχυσαρκία.
«Άνθρωποι σαν τη μητέρα μου δεν μπορούν να σωθούν μόνο με φάρμακα και ιατρική θεραπεία. Αυτό που πραγματικά χρειάζονται είναι σωστές συνήθειες ζωής. Χρειάζονται να γυμνάζονται σωστά και να προσέχουν τη διατροφή τους.» Ο Γκάρι άρχισε να εργάζεται για το όνειρο να δημιουργήσει ένα κέντρο γυμναστικής «όπου θα μπορούσαν να πάνε άνθρωποι σαν τη μητέρα μου».
Έτσι γεννήθηκαν τα «Curves, 30-minute Fitness for Women» που λειτουργούν για περισσότερα από 30 χρόνια και στις 5 Ηπείρους, με χιλιάδες Club και εκατομμύρια γυναίκες που κοντά μας αλλάζουν τη ζωή τους.
Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τον τομέα της γυμναστικής και της ευεξίας; Ήταν κάτι που σας ενδιέφερε από την αρχή ή προέκυψε στην πορεία;
Είμαι η κλασσική Ελληνίδα γυναίκα της εποχής μου. Απεχθάνομαι τη γυμναστική, της οποίας τα ουσιαστικά αποτελέσματα δεν διδάχθηκε η γενιά μου. Μέλος των Curves από την ίδρυση τους στην Ελλάδα «Γιατί κάτι πρέπει να κάνω, αλλά δε προλαβαίνω κιόλας», με κοπάνες χρόνων και τα κιλά να μπαινοβγαίνουν. Μεγαλώνοντας κατάλαβα. Δεν είναι ούτε τα κιλά, ούτε οι πόντοι. Δεν είναι ούτε η ντουλάπα με τα 3 διαφορετικά νούμερα. Είναι ότι δυο εβδομάδες χωρίς Curves και είμαι άλλος άνθρωπος. Κουρασμένος άνθρωπος, στο κορμί αλλά και στο πνεύμα. Τα Curves είναι μαγικά. Με τρία μισάωρα την εβδομάδα, πετάς.
Θέλω να «πετάμε» όλες. Για αυτό και ασχολήθηκα.

Ποια είναι η φιλοσοφία της Curves όσον αφορά τη γυναικεία γυμναστική και την υποστήριξη των μελών της;
Στα Curves αγαπάμε τις γυναίκες. Θέλουμε να τις βλέπουμε δυνατές – μέσα και έξω. Δυνατές γυναίκες σημαίνει δυνατές οικογένειες, δυνατές γειτονιές, δυνατές πόλεις, δυνατή Ελλάδα. Curves σημαίνει κατανόηση, υποστήριξη, κίνητρο, αλλά και ευθύνη. Εμείς με κάθε τρόπο είμαστε δίπλα σου. Εσύ, αναλαμβάνεις την ευθύνη του εαυτού σου;
Προσφέρουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκγύμνασης – μυϊκή ενδυνάμωση, καρδιαγγειακή άσκηση και διατάσεις – σε μόνο 30’, χωρίς ραντεβού, με προσωπική καθοδήγηση κάθε φορά! Με ειδικά σχεδιασμένα μόνο για γυναίκες μηχανήματα υδραυλικής αντίστασης, γυμνάζεσαι και διασκεδάζεις, ανεξάρτητα από την ηλικία σου και τη φυσική σου κατάσταση.
Αυτά είναι τα καλά μας. Το κακό μας: Δεν έχεις πια άλλοθι για να μη γυμναστείς. Μαζί μας δεν έχεις άλλοθι για να μην αγαπήσεις τον εαυτό σου!
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Επιχειρείν και Ελλάδα είναι έννοιες δυστυχώς ακόμη και σήμερα «τσακωμένες».
Το Franchise είναι ίσως η μέση λύση. Σε εμάς είναι όλα «πατερνταρισμένα» και όλα μετρήσιμα, ώστε ο νέος επιχειρηματίας να έχει έναν σίγουρο μονοπάτι. Αυτός που δε φοβάται να δουλέψει μπορεί να «εκτιναχθεί» επιχειρηματικά ξεκινώντας από μια στέρεα βάση και ένα « άπαικτο» δοκιμασμένο προϊόν.
Υπάρχουν σχέδια επέκτασης ή καινοτομίες που σκοπεύετε να εισάγετε στα γυμναστήρια Curves στο άμεσο μέλλον;
Τα Curves θέλουν να είναι προσβάσιμα σε κάθε γυναίκα. Μπαίνοντας στην τρίτη δεκαετία, και αφού έχουμε επιβιώσει κρίση και πανδημία είναι η ώρα να φτάσουμε παντού. Σε κάθε Ελληνική πόλη!
Αναφορικά με το προϊόν μας, έχουμε πίσω μας κορυφαία επιστημονική υποστήριξη από πανεπιστήμια των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας, πρωτοπόρα στην υγεία και ευεξία. Ό,τι καινούργιο αποδεικνύεται επιστημονικά το εφαρμόζουμε αμέσως.
Αν και εσένα σε ενδιαφέρει να χτίσεις τη δική σου επιχείρηση με γρήγορο ROI, χαμηλά λειτουργικά κόστη, εύκολο στήσιμο & κυρίως, προσφορά στην κοινότητα σου, επικοινώνησε σήμερα μαζί μας. www.curves.gr

Δέσποινα Μπακάλη
Master Franchisee των Curves για Ελλάδα & Κύπρο
Επίκαιρα Πρόσωπα
Η Δύναμη της Γυναικείας Ηγεσίας | Αϊδινίδου Λυδία

Η κυρία Αϊδινίδου Λυδία είναι ιδιοκτήτρια της εταιρείας LeChatnails Greece, η οποία αποτελεί την αποκλειστική αντιπροσωπεία στην Ελλάδα του αμερικάνικου brand LeChat. Προμηθεύει
επαγγελματικά προϊόντα ονυχοπλαστικής σε καταστήματα περιποίησης άκρων σε όλη την
Ελλάδα. Παράλληλα, διαθέτει το κατάστημα LeChatnails Spot, που περιλαμβάνει παροχές για την
περιποίηση των άκρων και εξειδικευμένες υπηρεσίες φρυδιών, βλεφαρίδων, αποτρίχωσης
και Solarium. Το φθινόπωρο του 2023 άνοιξε ένα ακόμη κατάστημα Le Chat στην Πάτρα.
Τα τελευταία χρόνια, οι δραστηριότητες της επεκτάθηκαν και στον κλάδο τoυ αυτοκινήτου,
και ειδικότερα του leasing αυτοκινήτων, με καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Μια
ακόμα ενασχόληση αφορά την εκμετάλλευση και αξιοποίηση οικογενειακών ακινήτων.
Κυρία Αϊδινίδου Λυδία, θα μπορούσατε να μας πείτε αν υπάρχουν πρότυπα ή μέντορες που σας έχουν επηρεάσει;
Θα έλεγα πως μέντοράς μου ηταν ο παππούς μου, ο οποίος από τα πρώτα μου βήματα στο
επιχειρείν αποτέλεσε τον πιο αξιόπιστο σύμβουλο, υποστηρικτή και θαυμαστή μου.
Βέβαια, για μένα πρότυπο αποτελεί κάθε γυναίκα που εργάζεται σκληρά και καταφέρνει να
πραγματοποιήσει το όνειρο της ενώ ταυτόχρονα επιτελεί πολλαπλούς κοινωνικούς ρόλους.
Είναι πολύ σημαντικό να αναγνωρίζουμε την δύναμη και την συνεισφορά των γυναικών στην
κοινωνία και την οικονομία.
Ποια είναι για εσάς τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν την επιτυχία μιας
επιχείρησης;
Προσωπικά πιστεύω ότι η ομαδικότητα, η δημιουργικότητα και η καινοτομία αποτελούν το
τρίπτυχο της επιτυχίας. Ένας άνθρωπος δεν μπορεί ποτέ να υλοποιήσει το όραμα του μόνος
του χωρίς τους κατάλληλους στόχους και συνεργάτες. Η προσφορά προϊόντων και
υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των πελατών συμβάλλει στην επιτυχία.
Θεωρώ όμως ότι αυτό που κάνει πραγματικά μία επιχείρηση να ξεχωρίζει είναι η διαρκής
αναζήτηση νέων ιδεών και τρόπων για να βελτιωθούν οι διαδικασίες και τα προϊόντα.
Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα επιχειρηματία που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το
αντικείμενο σας;
Δεν πρέπει να φοβόμαστε να κάνουμε λάθη, η αποτυχία συνιστά μέρος της διαδικασίας
μάθησης. Επιμονή και υπομονή. Η υλοποίηση ενός οράματος απαιτεί σκληρή δουλειά και
αφοσίωση και το πάθος μας κινητοποιεί κατά τη διάρκεια των δύσκολων περιόδων.
Ποιο είναι το πιο σημαντικό μάθημα που έχετε μάθει ούσα επιχειρηματίας;
Σε κάθε φάση της επιχειρηματικής μου πορείας αντιμετώπισα προκλήσεις και ανατροπές.
Εκείνο που με βοήθησε όμως πραγματικά είναι η δύναμη της αποφασιστικότητας και η
στοχοπροσήλωση. Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια συνειδητοποίησα ότι η αξία των
ανθρώπων είναι ανεκτίμητη και πολυδιάστατη. Οι άνθρωποι αποτελούν τον πυρήνα κάθε
επιχειρηματικής δραστηριότητας, δίνουν ζωή στην επιχείρηση και καθορίζουν την επιτυχία
της.
Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον;
Θέλω να διευρύνω την εταιρεία LeChatnails σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, πιστεύω ότι η
Αθήνα αποτελεί την κατάλληλη τοποθεσία για την έδρα του επόμενου καταστήματος μας.
Μέσα στις επιδιώξεις μου είναι η προσχώρηση στην ενοικίαση αυτοκινήτων και η επένδυση
στην αγορά της βραχυπρόθεσμης ενοικίασης ακινήτων.
Αϊδινίδου Λυδία | Επιχειρηματίας

Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman.
Επίκαιρα Πρόσωπα
Σοφία Κοκκίνη | Business Events Calendar

Η κυρία Σοφία Κοκκίνη αποφοίτησε το 1999 από τα εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Αγγλία και το Τμήμα Shipping, Trade & Finance του Cass Business School. Στη συνέχεια και έως σήμερα δραστηριοποιείται κυρίως στον χώρο της Ναυτιλίας (Golden Destiny S.A. από το 2003), έχοντας θητεύσει ως διοικητικό στέλεχος, με εξειδίκευση στους τομείς της Οργάνωσης και της Στρατηγικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας.
Η νέα επιχειρηματική της δράση αφορά την ίδρυση του Business Events Calendar, του 1ου επαγγελματικού ψηφιακού ημερολογίου που καταγράφει και αναδεικνύει όλες τις εκδηλώσεις ανά κλάδο στην Ελλάδα, επιτρέποντας στο σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου να έχει πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο προγραμματισμού.
Κυρία Κοκκίνη, μπορείτε να μας πείτε πως προέκυψε η ιδέα για αυτή την επαγγελματική δραστηριότητα;
H υγειονομική κρίση αποτέλεσε μία πρόκληση -εκτός από όσα γνωρίζουμε όλοι- για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε και διαχειριζόμαστε το χρόνο μας, κάτι το οποίο αποτέλεσε καταλύτη στην
έμπνευση του business events calendar! Το γεγονός ότι «πάγωσε» ο χρόνος και αποστασιοποιήθηκα από τους έντονους επαγγελματικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, μου επέτρεψε να εστιάσω στην ουσία της σωστής οργάνωση του χρόνου.

Άλλωστε, όσοι με γνωρίζουν καλύτερα, θα έλεγαν με σιγουριά ότι χαλαρώνω οργανώνοντας και οργανώνοντας εμπνέομαι. Έτσι το business events calendar, ήρθε να «ταράξει» τον τρόπο, με τον οποίο μέχρι σήμερα οργανώνουμε την καθημερινότητά μας και όσα συμβαίνουν στην αγορά. Ενώ αποτελεί μια απλή ιδέα είναι εδώ για να καλύψει το κενό αυτής της αγοράς καθώς δεν υπάρχει αντίστοιχη πλατφόρμα. Πρόκειται για ένα ενιαίο ημερολόγιο επαγγελματικού προγραμματισμού, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι διοργανωτές ενώ καταγράφονται και αναδεικνύονται επαγγελματικές εκδηλώσεις των βασικών οικονομικών κλάδων.
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση;
Η συμβουλή μου θα ήταν να σου αρέσει αυτό που κάνεις, να έχεις το θάρρος να «βγαίνεις» από το comfort zone σου και να είσαι ανοιχτός στην εποικοδομητική κριτική για να προχωρήσεις μπροστά.
Το «ταξίδι» του επιχειρείν είναι σαν ένας μαραθώνιος. Χρειάζεται σωστή προετοιμασία, συστηματική εργασία και εσωτερική ενδοσκόπηση. Ο εγκέφαλος χωρίζεται στα 2, από την μία σε απελευθερώνει από τα «πρέπει» της συμβατικής εργασιακής σχέσης και από την άλλη σε «δεσμεύει» από τους
προσωπικούς σου στόχους και απαιτήσεις. Το τμήμα το οποίο υπερτερεί μέσα σου αποτελεί την κινητήριο δύναμη για να αντιμετωπίσεις με θάρρος την πρόκληση του να έχεις δική σου επιχείρηση.
Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίσατε κατά τη διαδικασία αυτού του εγχειρήματος;
Η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν και είναι να μη στεναχωριέμαι & επηρεάζομαι
από τις δυσκολίες και από την ταχύτητα προόδου, να αναγνωρίζω τις νίκες
μου και να εστιάζω στον στόχο μου.
Ποια είναι η φράση που σας δίνει κουράγιο και έμπνευση να συνεχίσετε όσα έχετε καταφέρει;
Τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά κερδίζεται! Το συναίσθημα που αντλεί κανείς όταν αγωνίζεται και νικά είναι ασυναγώνιστο.
Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο άτομο στον χώρο του επιχειρείν που θαυμάζετε ιδιαίτερα και ενδεχομένως σας εμπνέει;
Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο. Εμπνέομαι από στοιχεία συμπεριφοράς και όχι στόχους που έχουν επιτευχθεί. Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν θάρρος, τους ανθρώπους που προσπαθούν και τους ανθρώπους που σέβονται. Όταν λοιπόν κάποιος προσπαθεί με θάρρος να πετύχει τους –
μικρούς ή μεγάλους- στόχους του, σεβόμενος τους συνανθρώπους του και το περιβάλλον στο οποίο κινείται, είναι άξιος θαυμασμού.
Ποιο είναι το όραμα και οι στόχοι της εταιρείας για το μέλλον;
Όραμα μου είναι το Business Events Calendar να αποτελέσει το απόλυτο επαγγελματικό market place, το σημείο ψηφιακής συνάντησης επαγγελματιών και επιχειρηματιών όπου μέσω την συνδρομής τους θα «ξεκλειδώνουν» τις επιλογές τους για τον κλάδο που τους ενδιαφέρει, θα έχουν άμεση πρόσβαση
στις εκδηλώσεις στις οποίες θέλουν να συμμετέχουν και θα απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια των διοργανωτών. Παράλληλα, θα χτίζονται συνέργειες εφόσον θα βρίσκονται στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή.
Το business events calendar είναι μία δυναμική πλατφόρμα που εξελίσσεται από την ημέρα που η ομάδα μας την οραματίστηκε. Είναι μία πλατφόρμα που πιάνει τον παλμό της αγοράς, των διοργανωτών / συνεργατών και των συνδρομητών της, αντιλαμβάνεται τα κενά που υπάρχουν και είναι ανοιχτή στην εποικοδομητική κριτική και στις συνέργειες.

Συνέντευξη από την ομάδα του BusinessWoman
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 3 Βήματα που μπορείς να κάνεις όταν νιώθεις οτι είσαι έτοιμη/ος να “εκραγείς”!
-
Videos
Η ιστορία του BusinessWoman
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Στεφανία Φράρου
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Παναγιώτα Μαθιουδάκη | Ανακαλύπτοντας την ομορφιά…
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | Επικοινωνία και Συγκρούσεις με Αποδοχή, Κατανόηση και Σεβασμό
-
Videos
Πέγκυ Μουζάκη | 5 Αλήθειες για να επικοινωνήσουμε με κάποιον άνθρωπο
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαριλένα Πατέρα
-
Επίκαιρα Πρόσωπα
Οι startup που “μαγνητίζουν” | Μαρίνα Προκοϊωσήφη