Connect with us

Lifestyle

Οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού “Trophy – Τροφή Challenge”

Οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού καινοτομίας στην αγροδιατροφή Trophy – Τροφή Challenge

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιουλίου, ο τελικός του μεγαλύτερου αγροδιατροφικoύ διαγωνισμού καινοτομίας “Trophy – Τροφή Challenge“, στον οποίον κατέθεσαν συνολικά 73 ομάδες τις επιχειρηματικές τους προτάσεις.  Στην online εκδήλωση, ανακοινώθηκαν οι νικητές που προέκυψαν για καθεμία από τις τρεις κατηγορίες του διαγωνισμού, οι οποίοι στη συνέχεια παρουσίασαν ζωντανά τις ιδέες και τις επιχειρηματικές τους προτάσεις.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Δρ. Βασίλης Νικολόπουλος, επικεφαλής Εφαρμοσμένης Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας του τομέα Ενέργειας της MYTILINEOS (Protergia) και ιδρυτής της πρώτης Ελληνικής deep tech startup Intelen, στον χώρο της Ενέργειας και της Ενεργειακής Πληροφορικής. Ο κύριος Νικολόπουλος μιλώντας στους συμμετέχοντες έδωσε απαντήσεις για όλα όσα συνθέτουν το μέλλον της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, την ώρα που όλα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς και παρουσίασε το πως μπορούμε να μετατρέψουμε μία ιδέα που λύνει κάποιο πρόβλημα ή κάποιο ερευνητικό αποτέλεσμα, σε επιχείρηση. Σημαντικός παράγοντας στα αρχικά στάδια, όπως τόνισε, είναι «το αρχικό κεφάλαιο, η δημιουργία αξίας για μία καινοτομία, τα soft skills της ομάδας καθώς και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ταχείας ανάπτυξης, δεδομένου ότι στην αρχική φάση υπάρχουν συνεχόμενα προβλήματα και δυσκολίες που ζητάνε λύση και προσαρμογή. Τέλος, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι συνεργασίες με μεγάλους εταιρικούς παίκτες, ακόμα και στα πρώιμα στάδια, οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τις διαδικασίες μετάβασης στην αγορά». 

Μεγάλοι νικητές του φετινού διαγωνισμού αγροδιατροφής  “Trophy – Τροφή Challenge”, αναδείχθηκαν:

* Η ELIMINATORE στην κατηγορία Agri-Tech Startups. Προτείνει μια νέα αυτόνομη μέθοδο καθαρισμού διχτυών για την υδατοκαλλιέργεια με χρήση AI. 

* Η NANOPLASMAS PRIVATE COMPANY στην κατηγορία Food-Tech Startups. Έχει αναπτύξει αποτελεσματικές διαγνωστικές μεθόδους για παθογόνα στο νερό και στα τρόφιμα.

* Η CITYVEG στην κατηγορία Agri-Tech & Food-Tech Ideas. Πρόκειται για μια τρισδιάστατη ρομποτική πλατφόρμα η οποία προσαρμόζεται σε έναν παρτέρι και υποστηρίζει τα φυτά με στοχευμένη άρδευση και λίπανση βάσει των αναγκών και του σταδίου ανάπτυξης του κάθε φυτού, καθώς και με ζιζανιοκτονία ακριβείας.

Οι νικήτριες ομάδες κέρδισαν χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 22.000 ευρώ καθώς και τη δυνατότητα να συμμετέχουν απευθείας στον τελικό του παγκόσμιου διαγωνισμού Future Agro Challenge. Επίσης, οι νικητές  θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Rutgers του New Jersey στις Η.Π.Α., θα συμμετέχουν σε  προγράμματα επιτάχυνσης, θα έχουν πρόσβαση στο δίκτυο 5G της Vodafone και θα λάβουν υποστήριξη σε θέματα εμπορικής εφαρμογής της ιδέας, κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας και λογιστικής.

Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους, η κυρία Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του προγράμματος “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά” τόνισε: «Προτεραιότητα μας είναι να συμβάλλουμε στην υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και στην εδραίωση μιας κουλτούρας καινοτομίας στον αγροδιατροφικό κλάδο. Οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και οι προκλήσεις που προέκυψαν στον τομέα της αγροδιατροφής, όχι μόνο δεν μας σταμάτησαν αλλά αντιθέτως, μας έδωσαν μεγαλύτερη ώθηση για να στηρίξουμε μέσα από το Διαγωνισμό Trophy – Τροφή Challenge, έμπρακτα και σε βάθος χρόνου εκείνες τις νεοφυείς επιχειρήσεις που οι ιδέες τους θα φέρουν καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις  στον κλάδο». 

Η κυρία Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος δήλωσε: «Λέγεται ότι κάθε κρίση δημιουργεί νέες ευκαιρίες, αρκεί κανείς να έχει τη διάθεση να συνεργαστεί, να δοκιμάσει, να δοκιμαστεί και να αποτύχει για να επιτύχει. Οι νέοι άνθρωποι, και όχι μόνο οι νικητές, που συμμετέχουν στον διαγωνισμό Trophy – Τροφή Challenge δείχνουν έμπρακτα ότι έχουν περίσσευμα διάθεσης, παραμένουν στη χώρα μας, ακόμη και στις πιο δυσοίωνες συνθήκες και επιμένουν μέσα από τις ιδέες και την καθημερινή τους προσπάθεια να εξελίξουν τον αγροδιατροφικό τομέα και να κάνουν τον κόσμο μας λίγο καλύτερο. Για όλους εμάς στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, κάθε ένας από αυτούς τους νέους ανθρώπους αποτελεί κίνητρο για να συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να υποστηρίζουμε προγράμματα, σαν τη Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά και πρωτοβουλίες, όπως το Trophy – Τροφή Challenge».   

Ο κύριος Μιχάλης Στάγκος, συνιδρυτής των Industry Disruptors Game Changers, ανέφερε: «Σε όλο τον κόσμο οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζονται από νέα οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά και υγειονομικά δεδομένα. Ο κλάδος της αγροδιατροφής, που «εκτείνεται από το χωράφι στο πιρούνι» μετασχηματίζεται για να ανταποκριθεί σε αναδυόμενες καταναλωτικές ανάγκες αλλά και στα παγκόσμια ζητούμενα της βιώσιμης ανάπτυξης και της ορθής διαχείρισης των πόρων. Το Trophy Challenge αναδεικνύει, για μία ακόμη χρονιά, ομάδες και επιχειρήσεις που με όχημα την καινοτομία και την τεχνολογία αξιοποιούν τις ευκαιρίες του μετασχηματισμού και επεκτείνουν την αλυσίδα αξίας τη αγροδιατροφής». 

Ο διαγωνισμός “Trophy – Τροφή Challenge” υλοποιείται από το πρόγραμμα “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”, υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC)

Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και του διαγωνισμού «Trophy – Τροφή Challenge» είναι το  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι η Πρεσβεία των Η.ΠΑ. και οι εταιρείες BAYER, BASF, efood και Tuvunu. Τα μη χρηματικά έπαθλα τα προσφέρουν η VODAFONE Business, η δικηγορική εταιρεία Ποταμίτης Βεκρής, ο εθελοντικός οργανισμός ΚΕΜΕΛ και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων RSM Greece

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Ανοιχτή Διαδικτυακη εκδήλωση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Το τμήμα Παιδιού του Όμιλου για την Unesco Πειραιώς και Νήσων γιορτάζει το παιδικό βιβλίο με μια διαδικτυακή ανοιχτή εκδήλωση.

Η συγγραφέας και παιδαγωγός  Λητώ Τσακίρη – Παπαθανασίου μελος του Ομίλου,  της Ibby, της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και της International Action Art Ελλάδος, θα είναι αφηγήτρια παραμυθιών στη διαδρομή  ανοιχτής  εκδήλωσης  προς τιμή της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου από το Όμιλο για την UNESCO CLUB PIRAEUS & ISLANDS  και την International Action  Art  Ελλάδος Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού

Βιβλίου Παρασκευή  2 Απριλίου 2021 ώρα 06:00μμ Athens

Join Zoom Meetinghttps://us02web.zoom.us/j/88411751426?pwd=aXBiLzFKN3cybThYY1ordTdRRGswQT09
Meeting ID: 884 1175 1426Passcode: 2TALxK

Continue Reading

Lifestyle

Εαρινή Ισημερία 2021

Κάθε Εαρινή Ισημερία και μια Επανάσταση!

Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη έχει γενέθλια και προσθέτει ένα χρόνο ακόμη ζωής στη χιλιόχρονη πλάτη της.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη επαναστατεί.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη ξεκινά και πάλι από την αρχή.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη ξυπνά από τη χειμερία της νάρκη σαν βαρύθυμη πεινασμένη αρκούδα.
Σε κάθε Εαρινή Ισημερία η Γη δίνει τη μάχη του Φωτός και την κερδίζει.
Τόσο νύχτα όσο και μέρα! Τόσο φως όσο και σκοτάδι!
Μια τέτοια γιορτινή ανοιξιάτικη μέρα διάλεξε ο Πλάστης και έδωσε την εντολή: Aς γεννηθεί το Φως και ας εισχωρήσει όσο πιο βαθιά μπορεί στα πλάσματα του, να τα θρέψει, να τα φωτίσει, να τα ”καθαρίσει”.

Ανοίξτε την καρδιά σας να μπει ο Ήλιος της Εαρινής Ισημερίας να στεγνώσει τις υγρασίες και από τις πιο μύχιες γωνιές της!
Ανοίξτε τα μάτια σας και αφήστε τα να χορτάσουν με τα χρώματα της άνοιξης που έκανε και επίσημα την είσοδό της στο Βόρειο Ημισφαίριο!
Ανοίξτε το μυαλό σας και αφήστε το να ταξιδέψει εκεί που δεν μπορούν να σας πάνε τα βήματά σας!
Ανοίξτε την αγκαλιά σας και γεμίστε τη με αισιοδοξία, γεμίστε τη με λιακάδα και όνειρα… ναι δεν είναι εύκολο, το ξέρω, όλοι μας το ξέρουμε!
Αφού όμως δεν μπορούμε να αλλάξουμε την πραγματικότητα, ας αλλάξουμε για λίγο τα μάτια που την βλέπουν.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευκαιρία από αυτή, σήμερα, που ξανά δημιουργείται ο κόσμος!

Κάθε Εαρινή Ισημερία είναι και μια Γέννεση, ο Ήλιος στη 00 μοίρα του Κριού βρίσκεται στην κρίσιμη μοίρα της ανθρωπότητας , στην πρώτη – πρώτη στιγμή της Δημιουργίας!
Φέτος η Πρωτοχρονιά της Γης και τα γενέθλια της Αστρολογίας ήρθαν μια ημέρα νωρίτερα στις 20 Μαρτίου, λίγο βιαστικά. Για Κριό μιλάμε πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς;
Ο πολιορκητής αυτός που μπαίνει με ορμή και τσαμπουκά στη ζωή , που την αρχίζει άσκεφτα και αχόρταγα, που ήρθε να φέρει το νέο, το πρωτόλειο, το άφθαρτο! Ευκαιρία λοιπόν για ανανέωση. Βάλτε νέους στόχους, δώστε νέες υποσχέσεις και προσπαθήστε να φέρετε την άνοιξη στη ζωή σας και στις ζωές αυτών που αγαπάτε.
Αυτός ο επετειακός Ήλιος στον Κριό μιλά για επανάσταση και απελευθέρωση. Σταδιακά θα κάνει όμορφα εξάγωνα με τον Άρη στους Διδύμους και θα μετατρέψει την κατάθλιψη σε αισιοδοξία πρώτα μέσα μας, και μετά ως προς τα γεγονότα που θα φέρει. Ο Δίας της Εαρινής Ισημερίας του 2021 σε τρίγωνο με τη Σελήνη στους Διδύμους συναινεί στην ανανέωση της διάθεσης και της ελπίδας που μετά την πρώτη Πανσέληνο του Μάρτη θα έχει πάρει σάρκα και οστά. Κάθε Επανάσταση που φέρνει την αλλαγή ξεκινά πρώτα από μέσα.

ΦΩΤΙΑ: ΚΡΙΟΙ, ΛΕΟΝΤΕΣ , ΤΟΞΟΤΕΣ.
Οι μέρες αυτές οι ανοιξιάτικες θα είναι φωτεινές και δημιουργικές, καθώς ο Ήλιος και η Αφροδίτη στον Κριό θα φέρουν ζωντάνια, χαρές και έρωτες για τα ζώδια της Φωτιάς. Η αισιοδοξία θα είναι έντονη και θα μπορεί να υπερνικήσει κάθε εμπόδιο. Ξεκινήματα καριέρας, ξεκινήματα σχέσεων, ευκαιρίες οικονομικές, όλα είναι στο πρόγραμμα σε αυτή την Εαρινή Ισημερία, ιδιαιτέρως για τους γεννημένους το πρώτο δεκαήμερο.
Εξαιρετικές ημέρες 26, 27 και 28 Μαρτίου.

ΓΗ: ΤΑΥΡΟΙ, ΠΑΡΘΕΝΟΙ, ΑΙΓΟΚΕΡΟΙ.
Για τα γήινα ζώδια, η είσοδος του Ήλιου στον Κριό θα φέρει… επενδύσεις. Εδώ, στα μέσα του Μάρτη οι σκέψεις θα αποκτήσουν υλική υπόσταση. Τα σχέδια γίνονται πράξεις, τα θεμέλια δένονται και οι εργασίες θα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Ευνοημένοι της Εαρινής Ισημερίας Παρθένοι και Αιγόκεροι του πρώτου δεκαημέρου και πάντα προσεκτικοί οι Ταύροι του πρώτου δεκαημέρου.
Εξαιρετικές ημερομηνίες 3, 4 και 5 Απριλίου

ΑΕΡΑΣ: ΔΙΔΥΜΟΙ, ΖΥΓΟΙ, ΥΔΡΟΧΟΟΙ
Μια Εαρινή Ισημερία και ένας Δίας σε τρίγωνο με τη Σελήνη που θα χαρίσει αισιοδοξία στα ζώδια του Αέρα. Διαύγεια σκέψης, ξαφνικές λιακάδες του μυαλού, αλλά και ευκαιρίες για νέες σχέσεις που θα αποδώσουν μέχρι το τέλος του 2021. Το πρώτο δεκαήμερο των Ζωδίων του Αέρα θα διοχετεύσει όλη του την ενέργεια σε συντρόφους και συνεργασίες. Απίστευτα ευνοημένος ο Αέρας της αρχής του τρίτου δεκαημέρου με τη στήριξη του Δία.
Εξαιρετικές ημερομηνίες 6, 7, 8 και 10 Απριλίου.

ΝΕΡΟ: ΚΑΡΚΙΝΟΙ, ΣΚΟΡΠΙΟΙ , ΙΧΘΥΕΣ.
Η εύνοια για τα Ζώδια του Νερού ξεκίνησε λίγο πριν την Εαρινή Ισημερία, με τη σύνοδο Ηλίου, Αφροδίτης στις τελευταίες μοίρες των Ιχθύων και θα συνεχιστεί με τα τρίγωνα του Ποσειδώνα κυρίως για Καρκίνους και Σκορπιούς. Ο Μάρτης και η Εαρινή Ισημερία θα φέρουν την πολυπόθητη εξωστρέφεια που καιρό τώρα περιμένατε! Το πρώτο δεκαήμερο των Νερών θα κάνει προσεκτικές οικονομικές κινήσεις και η αρχή του τρίτου θα ερωτευτεί πολύ!
Εξαιρετικές ημέρες 18, 19 και 20 Απριλίου.

Ο Μάρτης είναι επαναστατικός και μπροστάρης, ξυπνά τη Φύση και αυτή με τη σειρά της ξυπνά τα πλάσματά της. Φωτιές θα σπείρει η Πρωτοχρονιά της Γης.
Μικρές –μικρές εστίες που θα θρέψουν τη μεγάλη φωτιά… Φωτιές μικρές- μικρές σαν αυτές που άναψαν στο Μοριά το Μάρτη του 1821, τότε που ενώθηκαν και έδωσαν τη μεγάλη Φωτιά της Επανάστασης. Τότε, σ΄ ένα Μάρτη μακρινό… πριν 200 χρόνια!

Continue Reading

Lifestyle

Πώς ένα fashion brand μπορεί να αναπτυχθεί αποδοτικότερα ψηφιακά?

Βιώνουμε μια εποχή όπου οι εξελίξεις διαδέχονται η μια την άλλη, σε σημείο, ενδεχομένως,  που δεν προλαβαίνουμε να τις παρακολουθούμε στην ολότητά τους. Η ψηφιοποίηση προϊόντων ή υπηρεσιών, αντίστοιχα, ήρθε για να μείνει. Πρόσφατες μελέτες έχουν δείξει ότι η μετά covid-19 περίοδος, επέφερε αλλαγές που υπό άλλες συνθήκες θα παρατηρούνταν μετά από 100 χρόνια.

Ο χώρος της μόδας είναι μια από τις ανταγωνιστικές και δυναμικές βιομηχανίες στον κόσμο. Από τις πιο γνωστές μέχρι τις λιγότερο γνωστές και από τις πιο μεγάλες μέχρι τις πιο μικρές εταιρείες ανταγωνίζονται – συναγωνίζονται η μια την άλλη, ακόμα συμπράττουν και μεταξύ τους, προκειμένου να επικρατήσουν και ν’ αποκτήσουν το δικό του χώρο στον κόσμο της μόδας. Βάσει της μεθόδου της τμηματοποίησης, έρευνες έδειξαν ότι οι αγοραστές πλέον γίνονται ολοένα και πιο απαιτητικοί και δεν αγοράζουν ένα προϊόν απλά για να το αγοράσουν. Επιθυμούν να προβούν στην αγορά ενός προϊόντος, ανεξαρτήτου κόστους, που έχει να πει ΚΑΤΙ – μια ιστορία, ένα lifestyle, ένα συναίσθημα! Αυτό είναι και το βασικό μυστικό για την διαμόρφωση ενός άρτιου content στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, social media, ο συνδυασμός της δημιουργίας του περιεχομένου και η διαμόρφωση ενός έντονα παραστατικού περιεχομένου, μέσω φωτογραφιών, στα social media. Η σχεδιαστική αυτογνωσία είναι το όπλο για το πλέξιμο της παρουσίασης σε μεγαλύτερη εμβέλεια. 

Να ξέρω…

  • Ποιο είναι το brand?
  • Tί το διαφοροποιεί από τον «ανταγωνισμό»?
  • Πού στοχεύω μέσω αυτού? – Ποια είναι η αγορά – στόχος μου?
  • Ποιο θα είναι το ιδανικό story telling που θα προκαλεί ταύτιση με το κοινό και την παράλληλη αποτύπωσή του μέσα από εικόνες
  • Ποιο θα είναι το παραγωγικό υλικό που θα αποτελέσει την προστιθέμενη αξία για το brand μου

Κι αυτό να μπορώ να το αποδώσω πρακτικά και κυρίως ουσιαστικά!

Τί είναι BRAND?

Bold – κάτι τολμηρό 

Rare – κάτι σπάνιο

Amazing – κάτι φανταστικό

Notorious – κάτι με προοπτικές ν’ ακουστεί παγκοσμίως

Dynamic – κάτι δυναμικό

    Είναι η σχέση που χτίζεις με το κοινό σου, γιατί αντηχεί με το όραμα, τις αξίες και την φωνή σου!

Όμως η γέννηση ενός brand προκύπτει από τον ίδιο τον δημιουργό του και από την φιλοσοφία που υιοθετεί προκειμένου να το πραγματοποιήσει, καθώς αυτό και μόνο δημιουργεί εικόνες και οι εικόνες γεννούν σχέδια. Αυτή είναι ταυτόχρονα και μια γνωριμία με το «ψηφιακό» κοινό που επιθυμεί να σας γνωρίσει μέσα από το brand σας. Πώς μπορεί μια τυπική γνωριμία να μετατραπεί, χωρίς ν’ ακυρωθεί ως τέτοια, σε ψηφιακή με παραγωγικό και ανταποδοτικό τρόπο.

Η οικοδόμηση της επωνυμίας σας από το μηδέν δεν είναι εύκολη υπόθεση, για αυτό το branding είναι μια από τις πιο ακριβές επενδύσεις που πραγματοποιούν νέες εταιρείες. Η καθιέρωση επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα λογότυπο, είναι πώς η επιχείρησή σας κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι ο τρόπος που επικοινωνείτε και εμπνέετε. Όπως το έθεσε ο Jeff Bezos, “Η επωνυμία σας είναι ό, τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν δεν βρίσκεστε στο δωμάτιο.”

Χριστίνα Τριποδιανάκη

Instagram Page: @christinatripodianaki \

Digital Marketing Consultant, Βranding Specialist, Speaker

Η Χριστίνα Τριποδιανάκη  μέσω της ατομικής της επιχείρησης www.christinatripodianaki.com, προσφέρει υπηρεσίες digital marketing, branding,  δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, image making, e-consultation & workshops σε άτομα με ή χωρίς εταιρική ταυτότητα, ομάδες, επιχειρήσεις ή οργανισμούς, ώστε να δομούν μια άρτια επιχειρησιακή και ψηφιακή  εικόνα.

Αποφοίτησε από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης, διαθέτει master στο Digital Marketing από το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος  και διπλωματικές εξειδικεύσεις στην Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων, στο Human Resources Development & στο Tourism Management & Marketing από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ωστόσο φροντίζει να εκπαιδεύεται διαρκώς και να βρίσκεται πάντα up-to-date με ό,τι συμβαίνει στον ψηφιακό κόσμο και στην αγορά ΤΩΡΑ.

Συνεργάζεται με άτομα από όλο τον κόσμο που επιθυμούν να δομήσουν το προφίλ τους από την αρχή, μέσα από σεμινάρια, ομιλίες, και consultation one-to-one ή online.

Continue Reading

Trending