Connect with us

Lifestyle

Οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού “Trophy – Τροφή Challenge”

Οι μεγάλοι νικητές του διαγωνισμού καινοτομίας στην αγροδιατροφή Trophy – Τροφή Challenge

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Ιουλίου, ο τελικός του μεγαλύτερου αγροδιατροφικoύ διαγωνισμού καινοτομίας “Trophy – Τροφή Challenge“, στον οποίον κατέθεσαν συνολικά 73 ομάδες τις επιχειρηματικές τους προτάσεις.  Στην online εκδήλωση, ανακοινώθηκαν οι νικητές που προέκυψαν για καθεμία από τις τρεις κατηγορίες του διαγωνισμού, οι οποίοι στη συνέχεια παρουσίασαν ζωντανά τις ιδέες και τις επιχειρηματικές τους προτάσεις.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο Δρ. Βασίλης Νικολόπουλος, επικεφαλής Εφαρμοσμένης Έρευνας, Ανάπτυξης και Καινοτομίας του τομέα Ενέργειας της MYTILINEOS (Protergia) και ιδρυτής της πρώτης Ελληνικής deep tech startup Intelen, στον χώρο της Ενέργειας και της Ενεργειακής Πληροφορικής. Ο κύριος Νικολόπουλος μιλώντας στους συμμετέχοντες έδωσε απαντήσεις για όλα όσα συνθέτουν το μέλλον της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, την ώρα που όλα αλλάζουν με ταχύτατους ρυθμούς και παρουσίασε το πως μπορούμε να μετατρέψουμε μία ιδέα που λύνει κάποιο πρόβλημα ή κάποιο ερευνητικό αποτέλεσμα, σε επιχείρηση. Σημαντικός παράγοντας στα αρχικά στάδια, όπως τόνισε, είναι «το αρχικό κεφάλαιο, η δημιουργία αξίας για μία καινοτομία, τα soft skills της ομάδας καθώς και η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ταχείας ανάπτυξης, δεδομένου ότι στην αρχική φάση υπάρχουν συνεχόμενα προβλήματα και δυσκολίες που ζητάνε λύση και προσαρμογή. Τέλος, σημαντικό ρόλο παίζουν και οι συνεργασίες με μεγάλους εταιρικούς παίκτες, ακόμα και στα πρώιμα στάδια, οι οποίες μπορούν να επιταχύνουν τις διαδικασίες μετάβασης στην αγορά». 

Μεγάλοι νικητές του φετινού διαγωνισμού αγροδιατροφής  “Trophy – Τροφή Challenge”, αναδείχθηκαν:

* Η ELIMINATORE στην κατηγορία Agri-Tech Startups. Προτείνει μια νέα αυτόνομη μέθοδο καθαρισμού διχτυών για την υδατοκαλλιέργεια με χρήση AI. 

* Η NANOPLASMAS PRIVATE COMPANY στην κατηγορία Food-Tech Startups. Έχει αναπτύξει αποτελεσματικές διαγνωστικές μεθόδους για παθογόνα στο νερό και στα τρόφιμα.

* Η CITYVEG στην κατηγορία Agri-Tech & Food-Tech Ideas. Πρόκειται για μια τρισδιάστατη ρομποτική πλατφόρμα η οποία προσαρμόζεται σε έναν παρτέρι και υποστηρίζει τα φυτά με στοχευμένη άρδευση και λίπανση βάσει των αναγκών και του σταδίου ανάπτυξης του κάθε φυτού, καθώς και με ζιζανιοκτονία ακριβείας.

Οι νικήτριες ομάδες κέρδισαν χρηματικά έπαθλα συνολικής αξίας 22.000 ευρώ καθώς και τη δυνατότητα να συμμετέχουν απευθείας στον τελικό του παγκόσμιου διαγωνισμού Future Agro Challenge. Επίσης, οι νικητές  θα πραγματοποιήσουν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο Rutgers του New Jersey στις Η.Π.Α., θα συμμετέχουν σε  προγράμματα επιτάχυνσης, θα έχουν πρόσβαση στο δίκτυο 5G της Vodafone και θα λάβουν υποστήριξη σε θέματα εμπορικής εφαρμογής της ιδέας, κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας και λογιστικής.

Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.

Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους, η κυρία Έφη Λαζαρίδου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του προγράμματος “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά” τόνισε: «Προτεραιότητα μας είναι να συμβάλλουμε στην υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και στην εδραίωση μιας κουλτούρας καινοτομίας στον αγροδιατροφικό κλάδο. Οι ιδιαίτερες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία και οι προκλήσεις που προέκυψαν στον τομέα της αγροδιατροφής, όχι μόνο δεν μας σταμάτησαν αλλά αντιθέτως, μας έδωσαν μεγαλύτερη ώθηση για να στηρίξουμε μέσα από το Διαγωνισμό Trophy – Τροφή Challenge, έμπρακτα και σε βάθος χρόνου εκείνες τις νεοφυείς επιχειρήσεις που οι ιδέες τους θα φέρουν καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις  στον κλάδο». 

Η κυρία Εύα Πολυζωγοπούλου, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια Προγραμμάτων του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος δήλωσε: «Λέγεται ότι κάθε κρίση δημιουργεί νέες ευκαιρίες, αρκεί κανείς να έχει τη διάθεση να συνεργαστεί, να δοκιμάσει, να δοκιμαστεί και να αποτύχει για να επιτύχει. Οι νέοι άνθρωποι, και όχι μόνο οι νικητές, που συμμετέχουν στον διαγωνισμό Trophy – Τροφή Challenge δείχνουν έμπρακτα ότι έχουν περίσσευμα διάθεσης, παραμένουν στη χώρα μας, ακόμη και στις πιο δυσοίωνες συνθήκες και επιμένουν μέσα από τις ιδέες και την καθημερινή τους προσπάθεια να εξελίξουν τον αγροδιατροφικό τομέα και να κάνουν τον κόσμο μας λίγο καλύτερο. Για όλους εμάς στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, κάθε ένας από αυτούς τους νέους ανθρώπους αποτελεί κίνητρο για να συνεχίζουμε να σχεδιάζουμε και να υποστηρίζουμε προγράμματα, σαν τη Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά και πρωτοβουλίες, όπως το Trophy – Τροφή Challenge».   

Ο κύριος Μιχάλης Στάγκος, συνιδρυτής των Industry Disruptors Game Changers, ανέφερε: «Σε όλο τον κόσμο οι διατροφικές συνήθειες επηρεάζονται από νέα οικονομικά, κοινωνικά, περιβαλλοντικά και υγειονομικά δεδομένα. Ο κλάδος της αγροδιατροφής, που «εκτείνεται από το χωράφι στο πιρούνι» μετασχηματίζεται για να ανταποκριθεί σε αναδυόμενες καταναλωτικές ανάγκες αλλά και στα παγκόσμια ζητούμενα της βιώσιμης ανάπτυξης και της ορθής διαχείρισης των πόρων. Το Trophy Challenge αναδεικνύει, για μία ακόμη χρονιά, ομάδες και επιχειρήσεις που με όχημα την καινοτομία και την τεχνολογία αξιοποιούν τις ευκαιρίες του μετασχηματισμού και επεκτείνουν την αλυσίδα αξίας τη αγροδιατροφής». 

Ο διαγωνισμός “Trophy – Τροφή Challenge” υλοποιείται από το πρόγραμμα “Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά”, υπό την καθοδήγηση του Πανεπιστημίου Rutgers, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή και την υποστήριξη των Industry Disruptors Game Changers (ID-GC)

Μέγας δωρητής του ευρύτερου προγράμματος «Νέα Γεωργία για τη Νέα Γενιά» και του διαγωνισμού «Trophy – Τροφή Challenge» είναι το  Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι η Πρεσβεία των Η.ΠΑ. και οι εταιρείες BAYER, BASF, efood και Tuvunu. Τα μη χρηματικά έπαθλα τα προσφέρουν η VODAFONE Business, η δικηγορική εταιρεία Ποταμίτης Βεκρής, ο εθελοντικός οργανισμός ΚΕΜΕΛ και οι σύμβουλοι επιχειρήσεων RSM Greece

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα της γυναίκας στόχο έχουν την ανάδειξη και την επιβράβευση των γυναικών που τόλμησαν και πέτυχαν, που έγιναν πηγή έμπνευσης και άνοιξαν δρόμους, η κάθε μία στον τομέα της. 

Γυναίκες που αποτελούν φωτεινό παράδειγμα και μας δίνουν ελπίδα για να συνεχίσουμε  να πορευόμαστε με αξιοπρέπεια σε κάθε τομέα της ζωής μας.


Παρουσιάστρια της βραδιάς η μοναδική Ελένη Φιλίνη.

Επί σκηνής η ταλαντούχα Γεωργία Νταγάκη

Ο αγαπημένος συνθέτης Στέφανος Κόκκαλης στο πιάνο και ένα μουσικό πρόγραμμα υπό τον ήχο βιολιού & σαξόφωνου.

Τα βραβεία για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας θα παρουσιαστούν στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου (αίθουσα Καλοκαιρινού) στις 4 Μαρτίου 2024. Ώρα προσέλευσης 7:00.

 Στο Fuajé του Πολιτιστικού & Συνεδριακού Κέντρου, θα διεξαχθεί έκθεση φωτογραφίας για την γυναίκα με welcome Drink και finger food 

ΑΙΓΙΔΕΣ :

-Υπουργείου Ανάπτυξης και Τροφίμων

-Πανελλήνια Ένωση Γενικών Γραμματέων -Τοπικής Αυτοδιοίκησης «Κλεισθένης»

Δήμος Ηρακλείου

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Πολιτιστικών Κρητικών Σωματείων

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία (ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ)

-Επιμελητήριο Ηρακλείου

-Εθνική Ελληνική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου ICC HELLAS WOMAN

Λεύκωμα με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Εισιτήρια θα προμηθευτείτε από την www.ticketservices.gr  και αναγράφουν τον ακριβή αριθμό της θέσης σας.

https://www.ticketservices.gr/event/vraveia-tis-xronias-2024-gia-tin-pagkosmia-imera-gynaikas/

Το εισιτήριο περιλαμβάνει:

welcome drink,κρασί και finger food .

https://womansdayawards.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο : 6981051520

Διεκπεραίωση: www.dspartners.gr 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Αμάλθεια: Βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας & μη φονικής παραγωγής τροφής

Για πρώτη φορά, το skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα διοργανώνει τη βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής με τον τίτλο «Αμάλθεια», στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ., από τις 5 μέχρι και τις 10 Μαρτίου και ώρες 10:00-20:00.

H Αμάλθεια, η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Δήμου Αθηναίων, αποτελεί μια βιωματική εβδομάδα για όλες τις γενιές, με ευκαιρίες και πειρασμούς που θα τις φέρουν πιο κοντά στην παραγωγή αγαθών με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Σκοποί της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, η εξοικείωση, η ενεργοποίηση, η κινητοποίηση, η δικτύωση και η επιβράβευση των σημερινών και μελλοντικών πολιτών στην ερασιτεχνική γεωργία και τη μη φονική παραγωγή τροφής.

Όσοι βρεθούν στην Αμάλθεια θα ανακαλύψουν τη χαρά της παράδοσης, τη γονιμότητα της γης και τη δύναμη της κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα, θα έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με ντοματιές, πιπεριές, μαρούλια και πατάτες. Με μέλι, λάδι και ελιές, κρασί, μπίρα, τσίπουρο και λικέρ. Με  χυλοπίτες, τραχανά, τυρί, γιαούρτι, κομπόστες, τουρσί και σάλτσες. Με σαπούνια, αρωματικά φυτά και αποστάγματα. Με παραδοσιακή μαγειρική, ύφανση, πλέξη και κατασκευές. Με σπορά, φύτευση, πότισμα και φροντίδα. Με ανακύκλωση, κομποστοποίηση, μηδενικά απόβλητα, ορθολογική χρήση πόρων και μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Να πλέξουν καλάθια και να σκαλίσουν το χώμα. Να χτενίσουν στον αργαλειό, να καρφώσουν ξύλα από παλέτες, να μαγειρέψουν λαγγίτες και χορτόπιτες και να τις γευτούν.

Όσοι ασχολούνται με κάποιο από τα παραπάνω, μόνοι τους ή με παρέα, στη γειτονιά, στον σύλλογο, στο παρτέρι ή στο κτήμα, μπορούν να έρθουν στην Αμάλθεια να παρουσιάσουν το έργο τους για να κάνουν το ίδιο και οι επισκέπτες της εκδήλωσης. Επίσης, όσοι παράγουν ή εμπορεύονται αγροεφόδια, εξοπλισμό, αλεύρι, μούστο, αργαλειούς, οργανικά, μέλι ή έτοιμα παραδοσιακά προϊόντα μπορούν να παρευρεθούν για να τα δείξουν στους επισκέπτες.

 Ενδεικτικά, η βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής «Αμάλθεια» περιλαμβάνει:

  • Μεταποίηση (αλευρόμυλοι, συσκευασία, κομπόστες, τουρσί, χυλοπίτες, μακαρόνια τραχανάς, λιαστά, αποξήρανση τροφίμων, σάλτσες, καπνιστά, εξοπλισμός)
  • Κομποστοποίηση
  • Αγροεφόδια
  • Μελισσοκομία
  • Οινοποίηση, ζυθοποίηση, οινοπνευματώδη ποτά (ρακί, τσίπουρο), οινοπνευματώδη ηδύποτα
  • Παραγωγή, εμπόριο, εξαγωγή λαδιού, ελιών και παράγωγων προϊόντων
  • Αγροκτήματα
  • Το περιβόλι (Οικιακό περιβόλι, σπορά, φύτευση, πότισμα, φροντίδα, κύκλος ζωής, πυκνότητα, «συνύπαρξη», εξοπλισμός
  • Αρωματικά – φαρμακευτικά φυτά
  • Τυροκόμηση – γιαούρτι
  • Παραδοσιακή μαγειρική – ζαχαροπλαστική
  • Ύφανση – πλέξη – κατασκευές
  • Θεωρητικά και διαδραστικά workshops με θέματα τις Χειροτεχνίες, το Εργαστήριο Γης, τον Αργαλειό, τη Μελισσοκομία, τις Παλετοκατασκευές, το Μαγειρείο, τον Λαχανόκηπο, το Σχολειό, το Καφέ Παραγωγής, το Καφέ Μεταποίησης και το Καφέ Χειροτεχνίας
  • Τιμητικές διακρίσεις και βραβεία προκειμένου η δράση να ευχαριστήσει αυτούς οι οποίοι  προσφέρουν καθημερινά και δίνουν ένα κομμάτι του εαυτού τους για την ερασιτεχνική γεωργία και την παραγωγή τροφής
  • Ποικίλα δρώμενα ψυχαγωγικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα

Για το αναλυτικό πρόγραμμα και δωρεάν αιτήσεις συμμετοχής, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://fieldsofamalthea.gr.

Επιπλέον, μπορείτε να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Fields of Amathea by #skywalkergr.

Η διοργάνωση του φεστιβάλ πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των παρακάτω:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Υποστηρικτές: ΤΟΠΙΟΔΟΜΗ, OPEN FARM, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ, ΒΙΟΖΩ, ΗΛΕΣΙΟΝ

Χορηγοί επικοινωνίας: STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR,ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO,             START UP.GR,ENALLAKTIKOS.GR,THAT’S LIFE, TOURMISMTODAY.GR,BUSINESS WOMAN,PINK, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, CSR NEWS.GR, ECOZEN.GR, UNI-TIES.GR, HELLENIC MEDIA GROUP, MONEYVIEW, CULPANEWS, BULLMP.COM, LET IT BE.GR, EXPOS GREECE, STENTORAS.GR, STENT, SETTLE.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Continue Reading

Μόδα

Τα “Μυώδη Χέρια” της Collina Strada γυρίζουν κεφάλια στην εβδομάδα μόδας της Νέας Υόρκης

Θεωρούμε συχνά πως η επιτυχία ενός ανερχόμενου οίκου, κορυφώνεται όταν συζητιέται σε μια από τις εβδομάδες μόδας, άλλωστε η συμμετοχή σε μια από αυτές φαντάζει η καλύτερη ευκαιρία για την ανάδειξη της εταιρίας. Δεν είναι κρυφό όμως, πως αυτή η διαδικασία είναι κοστοβόρα, κάτι που την καθιστά ρίσκο για τους ανερχόμενους σχεδιαστές. Όχι όμως για την Hillary Taymour της
Collina Strada.


Η Taymour, καλλιτεχνική διευθύντρια και ιδρύτρια του οίκου, θεωρεί πως “κανένας σχεδιαστής δεν
θα έπρεπε να ξοδέψει ένα τόσο μεγάλο χρηματικό ποσό, όταν δεν έχει μια ισάξια μεγάλη ιδέα. Μια
μέση επίδειξη χρηματοδοτείται τουλάχιστον με 400.000$. Οι σχεδιαστές δεν μπορούν πάντα να
δημιουργήσουν το δικό τους πατρόν, μπορεί να χρειαστεί να αναθέσουν μια τέτοια δουλειά σε
εξωτερικό συνεργάτη και να ξοδέψουν χρήματα σε ένα μόνο ρούχο που θα αποτελέσει editorial
κομμάτι και δεν θα πουληθεί ποτέ.

Είναι λες και πετάνε λεφτά”. Μπορεί να ακούγεται κλισέ, αλλά
είναι πλέον γεγονός ότι η παρθενογένεση στην μόδα δεν αποτελεί συχνό φαινόμενο. Κανείς δεν θα
επιβραβεύσει έναν σχεδιαστή για ένα φόρεμα του, όσο όμορφο και καλοραμμένο και αν είναι, αν
δεν τοποθετηθεί στο πλαίσιο ενός επιδραστικού concept. Ο κόσμος της μόδας έχει ανάγκη να
νιώσει το κομμάτι που του παρουσιάζεται, κάτι που δύσκολα επιτυγχάνεται από το ρούχο το ίδιο,
μόνο του. “Έχω ένα θέμα, έχω έναν σκοπό, έχω μια ιδέα.” δηλώνει η Hillary Taymour λίγες ώρες
πριν την επίδειξή της.


Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Collina Strada, δεν είναι μια κλασική επιχειρηματίας. Σχεδιάζει όχι
μόνο για την εταιρία της, αλλά και για όλα τα κοινωνικά προβλήματα που απασχολούν αυτήν και
όλες τις προοδευτικές γυναίκες που ακολουθούν την ίδια πορεία σκέψης και την ανάπλαση της
αυτοέκφρασης της. Η Taymour, για την συλλογή της “Stronger” Fall/Winter 24’, είχε την ιδέα να
ενθαρρύνει την γυναικεία δύναμη, σε όλες τις ενσαρκώσεις. Τα ρούχα της παρουσιάστηκαν από
γυναίκες με ειδικές ανάγκες, έγκυες, μητέρες, τράνς, ηλικιωμένες και plus-size γυναίκες.

Η πασαρέλα αυτήν την φορά, έμοιαζε με το γυμναστήριο της εταιρίας, όπου η εσωτερική θηλυκή
δύναμη των μοντέλων πήρε μια καλογραμμένη μορφή εξωτερικά. “Με τις γυναίκες να αγνοούνται
συνέχεια για θέσεις ισχύος, το γυναικείο σώμα μορφοποιείται για αρκετό καιρό από την φαντασία
των ανδρών. Είναι πια καιρός να ξανά πλάσουμε αυτό το όραμα σε κάτι πιο κοντινό στην
πραγματικότητα της θηλυκότητας, κάτι πιο “ιδρωμένο” αλλά ταυτόχρονα εκλεπτυσμένο.”
αποκάλυψε η Taymour. Παρατηρώντας κολοκύθες που έμοιαζαν με βάρη να περνάνε από την
πασαρέλα και ακούγοντας ένα remix του “Stronger” της Britney Spears, η θηλυκή ταξιαρχία της
Collina Strada εξέφρασε αυτήν την αίσθηση μέσα από 36 εμφανίσεις.


Η σειρά κατασκευάστηκε από νεκρά αποθέματα και ανακυκλωμένα υλικά με τα έντονα γραφικά και
φλοράλ υφάσματα της Taymour. Τα ρούχα συχνά κολάκευαν τους μυς των μοντέλων, ή τους
δημιουργούσαν τα ίδια. Είδαμε όγκους σε μερικά πατρόν που δημιουργούσαν την αίσθηση ενός
καλογυμνασμένου και δυνατού σώματος, αντιθετικές υφές, φορέματα σλιπ με βολάν, ψυχεδελικά
σατέν παντελόνια, φουσκωτά jackets, χυτό denim, καρό παλτά με τεράστιους στρογγυλούς ώμους,
υβριδικά επίσημα ενδύματα, διάφανες φούστες, φανέλες και φόρμες. Αυτό το αντιδραστικό
μανιφέστο της Hillary Taymour, δεν ήταν μόνο συγκινητικό για τα παγκόσμια κοινωνικά
προβλήματα των γυναικών αλλά και σθεναρά ανατρεπτικό για τις παραδόσεις της μόδας

Συντάκτης Βέρα Αδαμίδου

Μπορείτε να βρείτε την Βέρα Αδαμίδου στο instagram ακολουθώντας τον σύνδεσμο πατώντας εδώ: https://www.instagram.com/veraadamidou/

Continue Reading

Trending