Connect with us

Lifestyle

Οι χρυσοί κανόνες για το… online flirting!

Το ψηφιακό φλερτ αποτελεί πλέον πραγματικότητα είτε αρχίζει, είτε εξελίσσει μια σχέση. Οι πληροφορίες που μοιράζεσαι στο διαδίκτυο με τους φίλους σου μπορούν να σε κάνουν πιο ποθητό στόχο και να προσελκύσουν περισσότερους θαυμαστές. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να γνωρίζεις πώς μπορείς να σπάσεις τα likes!

  • Φρόντισε το προφίλ σου

Είτε έχεις δημιουργήσει προφίλ στο facebook είτε σε κάποιο άλλο μέσο ή site κοινωνικής δικτύωσης, φρόντισέ το, καλλιέργησέ το, δώσε του ενέργεια σε κάθε λεπτομέρειά του. Το προφίλ σου μαρτυρά πράγματα για εσένα. Είναι πράγματι αξιοπερίεργο το πόσα μπορείς να καταλάβεις για κάποιον/-α βλέποντας απλώς το προφίλ του/της στο facebook. Το χρησιμοποιούν πλέον σχεδόν όλοι, και πιστεύω ακράδαντα πως έχεις και εσύ λογαριασμό. Θεωρείς πως είσαι κατάλληλα προετοιμασμένος/-η;

Φωτογραφία προφίλ: η κύρια φωτογραφία στο προφίλ σου είναι η πρώτη εικόνα που μεταφέρεις προς τα έξω. Φρόντισε να είναι μια φωτογραφία που σε αντιπροσωπεύει και φυσικά σε δείχνει όμορφο/-η. Μια φωτογραφία στην οποία έχεις καλή διάθεση και χαμογελάς θα σχηματίσει την πρώτη καλή εντύπωση.

Φωτογραφία εξωφύλλου/Cover Photo: τo facebook σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις μια φωτογραφία-εξώφυλλο. Η δική μου άποψη είναι ότι δεν πρέπει να είσαι εσύ στη φωτογραφία. Μπορείς να βάλεις το εξώφυλλο μιας ταινίας που σου άρεσε, ενός συγκροτήματος που ακούς ή κάποιο τοπίο που σε εμπνέει ή ίσως ένα αγαπημένο σου γνωμικό γραμμένο σε ένα όμορφο φόντο. Δώσε πληροφορίες για τον εαυτό σου με διακριτικό τρόπο μέσα και από το εξώφυλλό σου.

Φωτογραφίες timeline: δείξε αυτό που είσαι. Αν σου αρέσει να ταξιδεύεις, ανέβασε φωτογραφίες από την τελευταία σου απόδραση. Αν απολαμβάνεις πολύ τη μουσική, πόσταρε τα αγαπημένα σου τραγούδια. Αν βγαίνεις συχνά με τους φίλους σου, ανέβασε φωτογραφίες

από την τελευταία σας έξοδο. Μέτρον άριστον, φυσικά!

  • Μη γράφεις και προβάλλεις υπερβολές

Η πλειονότητα των ανθρώπων νιώθει πιο άνετα να μιλά για τον εαυτό της, επειδή είναι ένα θέμα μέσα από το οποίο αισθάνεται οικειότητα. Αλλά αντί απλώς να περιαυτολογήσουμε μιλώντας ή, σωστότερα, γράφοντας για εμάς ασταμάτητα, είναι καλύτερο να ενθαρρύνουμε το άλλο πρόσωπο να μιλήσει για τον εαυτό του.

Αυτό εξυπηρετεί παράλληλα δύο σκοπούς: διατηρεί  ενεργή και ενδιαφέρουσα τη συνομιλία, αλλά και επιτρέπει να μάθουμε περισσότερα για την προσωπικότητα και τα ενδιαφέροντα του ανθρώπου που φλερτάρουμε.

  • Διατήρησε τη ζωντάνια

Προστατέψτε τη συζήτηση όταν οδεύει προς το να γίνει «μπαγιάτικη». Ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθούν οι στιγμές αμηχανίας είναι να μην επιτρέψουμε να συμβούν. Ολοκληρώνοντας τη συζήτηση, είναι καλό να κανονίσετε από κοινού την επόμενη φορά που μπορείτε να συνομιλήσετε. Επίσης, δίνει ένα άλλο χρώμα το να αναφέρεις

πως απολαύσες τη συζήτηση λίγο πριν ολοκληρώσετε την συνομιλία.

  • Περάστε στο επόμενο επίπεδο

Μέσα από το φλερτ μπορείτε να συνομιλήσετε με καινούριους ενδιαφέροντες ανθρώπους και να διερευνήσετε αν είναι σημαντικό σε δεύτερο επίπεδο να γνωριστείτε και από κοντά. Δεν μπορείτε να εξαρτηθείτε από το texting και το chatting. Σε καμία περίπτωση βέβαια δε χρειάζεται να πιέσετε τον εαυτό σας ή να επιτρέψετε να πιεστείτε υπέρμετρα για κάτι.

Πάρε την ευκαιρία για μια δωρεάν life coaching συνεδρία με τον Νικόλα, για να δοκιμάσεις χωρίς καμία περαιτέρω δέσμευση πόσο αποτελεσματικό είναι το life coaching!

Νικόλας Ουρανός, PCC

Professional Certified Life & Relationship Coach by International Coaching Federation

Βραβευμένος συγγραφέας παγκόσμιου bestseller Αγάπη Τώρα, Ευ Ζην Τώρα και Ξαφνικά Τώρα, Ομιλητής

Αυτοκίνητο

MG ZS 1.5 Αυτοκίνητο για λίγα χρήματα

Το ZS είναι το μοντέλο με το οποίο η MG κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά. Είναι όμως το «value for money» το μοναδικό του προτέρημα;

Καιρό είχε να δημιουργηθεί τόσος θόρυβος στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου όσος αυτός που έχει προκαλέσει η MG Motor. Η βρετανική μάρκα επέστρεψε στη χώρα μας πιο ελκυστική από ποτέ, με τον Όμιλο Συγγελίδη να έχει αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μοντέλων της.

Το ZS είναι ένα B-SUV, που όμως από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων μάλλον ταιριάζει στα C-SUV: μήκος 4,32 μέτρα, πλάτος 1,81 μέτρα και ύψος 1,65 μέτρα. Επιπλέον, είναι αρκούντως γενναιόδωροι οι χώροι για τους επιβάτες (μεταξόνιο 2,58 μέτρων) και τις αποσκευές τους (448 λίτρα σε πενταθέσια διάταξη, έως 1.166 όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Το ZS προσφέρεται στην ελληνική αγορά τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και με δύο επιλογές κινητήρων βενζίνης: 1.5 ατμοσφαιρικό και 1.0 turbo. Το αυτοκίνητο της δοκιμής έφερε τον πρώτο κινητήρα, ισχύος 106 ίππων και ροπής 141 Nm (στις 4.500 σ.α.λ.). Με το βασικό – αλλά κάθε άλλο παρά φτωχό – επίπεδο εξοπλισμού Exclusive, η τιμή του MG ZS ορίζεται στα 18.950 ευρώ. Στα χρήματα δηλαδή ενός σουπερμίνι και με λιγότερα στοιχεία εξοπλισμού, προσφέρεται ένα οικογενειακό SUV.

Περνώντας καιρό με το ZS αντιλαμβάνεσαι ότι η χαμηλή τιμή δεν είναι το μοναδικό του προσόν. Μετά τους πλούσιους χώρους, θετική εντύπωση αφήνει και η εικόνα του εσωτερικού. Είναι πράγματι ευχάριστη έκπληξη τα υλικά που έχουν επιλεγεί από την MG στην καμπίνα των επιβατών και στο ταμπλό ειδικότερα.


Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν αναλογικά όργανα για το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, ενώ ανάμεσά τους έχει τοποθετηθεί μία μικρή ψηφιακή οθόνη, στην οποία εμφανίζονται ορισμένες ενδείξεις, όπως η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία. Στις επόμενες εκδόσεις (Luxury και Luxury Plus). Επιστρέφοντας στο ZS της δοκιμής μας, στην κεντρική κονσόλα, όμως κάτω από τους αεραγωγος, είναι τοποθετημένη η μεγάλη οθόνη αφής 10 ιντσών – στιλ τάμπλετ – για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η οποία υποστηρίζει τα πρωτόκολλα Android Auto και Apple CarPlay. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,5 λίτρων των 106 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και αποδεικνύεται οριακός στην πράξη για το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ιδίως όταν το ZS ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο, φορτωμένο. Παίρνει επάξια τον τίτλο του «value for money», διότι με τα χρήματα που αγοράζεις ένα αυτοκίνητο πόλης, αποκτάς ένα οικογενειακό SUV, με χώρους,

καλό εξοπλισμό και αξιοπρεπή οδική συμπεριφορά. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας στην έκδοση Exclusive περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που συναντάμε στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Και για όσους έχουν δεύτερες σκέψεις αναφορικά με την αξιοπιστία των μοντέλων της, η επταετής εργοστασιακή εγγύηση. Κινούμενοι πάντως με χαλαρούς ρυθμούς στην πόλη η κατανάλωση διατηρήθηκε περίπου στα 7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες (δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό οδικό δίκτυο) η σχετική ένδειξη… σταμάτησε στα 8-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Αυτοκίνητο

Volkswagen Tiguan 1.5 eTSI R-Line: Ένα όνειρο για κάθε οικογένεια.

Στην τρίτη πλέον γενιά του, τo best seller μοντέλο της Volkswagen έχει μια δύσκολη αποστολή: Nα συνεχίσει την επιτυχία του προκατόχου του.

Εξαιρετικό από κάθε άποψη ως οικογενειακό αυτοκίνητο. Ακόμα πιο όμορφο, ακόμα καλύτερο στην εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και ακόμα πιο ολοκληρωμένο suv όχημα και πλέον με τέσσερα χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, παίρνει τη σκυτάλη από το προηγούμενο μοντέλο χωρίς να χάσει μέτρο και στοχεύει πολύ ψηλά στην κατάταξη της κατηγορίας του. Με κόστος που στη βασική έκδοση εξοπλισμού του ήπια υβριδικού κινητήρα των 1.5 λίτρων 150 ίππων ξεκινά από τις 37.900 ευρώ και κορυφώνεται στις 42.500 ευρώ της έκδοσης R-Line της δοκιμής, τοποθετείται σωστά απέναντι στον ανταγωνισμό και έχει τα φόντα να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.

Στον δρόμο έχει πολύ καλή συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες εκεί που πάντα χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η γλίτσα, το οποίο ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα.

Όπως δείχνει και η νέα αισθητική προσέγγιση του αμαξώματος, το μοντέλο είναι εμφανώς καινούριο, αλλά χωρίς σχεδιαστικές ακροβασίες που θα έκαναν το πιστό κοινό της μάρκας να εκπλαγεί – προφανώς δυσάρεστα. Από την άλλη πλευρά, όλες οι αλλαγές έχουν βελτιώσει όχι μόνο το αισθητικό αποτέλεσμα αλλά και την αεροδυναμική, η οποία πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 αντί 0.33 του προηγούμενου μοντέλου.

Μελίνα, Ναταλία και Κώστας Νικολακόπουλος

Continue Reading

Μόδα

Εκπαίδευση στη Μόδα & Επιχειρηματικότητα Υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας & Αicep Greece

H AthensFashionClub έχει συνηθίσει το κοινό της σε πρωτοπόρες δράσεις και σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα σπουδών. Αυτήν τη φορά συνδυάζοντας και τα δύο, εκπαίδευση αλλά και πρωτοπορία, δημιουργεί ένα Βootcamp, ένα μοναδικό διαγωνισμό Μόδας & Επιχειρηματικότητας ανοιχτό για όλο το κοινό που θέλει να γνωρίζει βιωματικά το αντικείμενο της Μόδας και των Επιχειρήσεων.

Εάν είχατε πάντα όνειρο να ανακαλύψετε τους διάφορους ρόλους που συνθέτουν την πολυδιάστατη βιομηχανία της μόδας και να ζήσετε την εμπειρία τους βιωματικά, αυτό το Βοοtcamp είναι ανοιχτό για το κοινό και για όσους αγαπούν τις προκλήσεις.

Στο «Fashion Arena», καλείστε να γίνετε μέρος ενός συναρπαστικού παιχνιδιού που αναδεικνύει τη δύναμη της ομαδικής συνεργασίας και της δημιουργικότητας. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν και να αναλάβουν ρόλους όπως Σχεδιαστής, Πατρονίστας, Μοδίστρα, Στυλίστας, Visual Merchandiser, Digital Marketer, Business Strategist, Entrepreneur. Οι ομάδες θα ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να αναδείξουν την πιο καινοτόμα, οργανωμένη και επιτυχημένη επιχείρηση μόδας.

Η εκπαίδευση είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλους τους συμμετέχοντες για 3 ημέρες

Τοpics που θα αναλυθούν στην εκπαίδευση είναι:

 Fashion Design & Production

 Fashion Weeks

 Fashion Styling

 Creative Direction

 Sustainable Fashion

 Trade  Fairs

 Digital Marketing

 Trend Forecasting

 Fashion Marketing / Branding

Το Bootcamp διεξάγεται με:

 Εντατική εκπαίδευση 3 ημερών

 Εξειδικευμένους εκπαιδευτές

 Βιωματική προσέγγιση

 Μentoring

Η συμμμετοχή στο Bootcamp οφελεί πολλαπλά παρέχοντας:

 Εξειδικευμένες γνώσεις στο αντικείμενο της Μόδας & Επιχειρηματικότητας

 Απόκτηση πρακτικών δεξιοτήτων

 Βιωματική εμπειρία στη λειτουργία μίας επιχείρησης

 Σύνδεση με τη βιομηχανία της Μόδας

 Γνωριμία με το δίκτυο συνεργατών/προμηθευτών της AthensFashionClub 

 Διακρίσεις και δώρα στους νικητές

Οι νικητές θα κριθούν από ειδική επιτροπή, με σκοπό την ανάδειξη της καλύτερης εικονικής επιχείρησης. Η κριτική επιτροπή αποτελείται από ιδιοκτήτες εταιριών ενδυμάτων και επαγγελματιών στο αντικείμενο των επιχειρήσεων. Η ομάδα που θα στεφθεί νικήτρια, δεν θα κερδίσει μόνο τη δόξα αλλά και μοναδικά δώρα από τους χορηγούς μας, προσφέροντας μια αξέχαστη εμπειρία στον κόσμο της μόδας.

Το Bootcamp πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Πορτογαλικής Πρεσβείας και του Γραφείου στην Ελλάδα του Πορτογαλικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Επενδύσεων (AICEP), σε συνέχεια της αμοιβαίας εποικοδομητικής συνεργασίας τα τελευταία χρόνια με τη σχολή μόδας AthensFashionClub και με έμφαση στην ανανεώσιμη μόδα.

Βραβεία:

1ο Βραβείο: Προβολή όλων των νικητών στην τηλεόραση στο Alert Tv, στην εκπομπή <<Fashion Fly Tv Show>> με παρουσιάστρια τη Μαρία Βυτινίδου.

 2ο Βραβείο: Δωρεάν Β2Β Services και προσωπικής συνάντησης της International Trainer Μαρίας Βυτινίδου με τους νικητές για την καθοδήγηση στη δημιουργία του δικού τους Fashion Brand.

 3o Bραβείο: 50% έκπτωση σε όλα τα εκπαιδευτικά προγράμματα της AthensFashionClub

 4ο Βραβείο: Το αγαπημένο μας Shoe Brand «VOI NOI» θα χαρίσει υπέροχα υποδήματα σε όλες τις νικήτριες ομάδες. 

Ετοιμαστείτε για μια συναρπαστική περιπέτεια, εξερευνώντας τις πολλές πτυχές της μόδας και αποκτώντας γνώσεις που μπορεί να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπετε τη βιομηχανία.

Μην χάσετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε στο «Fashion Arena» και να αναδείξετε το ταλέντο σας στον κόσμο της μόδας!

Kριτική επιτροπή:

 Λωράν Αρμάος – Πορτογαλική Πρεσβεία & Aicep Greece

 Nίκος Ζαμπάρας – Εφημερίδα Deal News, Dealnews.gr 

 Ευάγγελος Δημητρακόπουλος – Γενικός Διευθυντής AthensFashionClub

 Κουρκουτάς Γιώργος  –  Αρχισυντάκτης Startupper MAG, Startupper.gr

 Αγιουτάντης Γιώργος  – Giorgio Ajutanti Fashion Brand

 Γιάννης Γιοβάννος  –  AdGuru Digital Marketing Agency

 Αλεξάνδρα Οικονόμου – Athens Fashion Trade Show

 Ηρώ Τζαμτζή – Athens Fashion Trade Show

 Tζέννυ Οικονόμου Ρίζου  – Public Relations (PR ) Expert

Continue Reading

Trending