Connect with us

Lifestyle

Ολικά αναβαθμισμένο το νέο Renault Captur.

Το Captur είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Renault. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2013 και αναδείχθηκε πολύ γρήγορα ως το πρώτο σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη, μια θέση την οποία διατήρησε μέχρι και τώρα, αφού και το 2019 ήταν το best-seller της κατηγορίας του.  Η Renault λανσάρει τη νέα, 2η γενιά του Captur, η οποία φιλοδοξεί να ακολουθήσει αλλά και να διευρήνει την επιτυχία του προκατόχου του.

Για να το καταφέρει αυτό η γαλλική εταιρεία προσφέρει ό,τι καλύτερο διαθέτει στο οπλοστάσιό της χτίζοντάς το πάνω στη νέα CMF-B πλατφόρμα του Groupe Renault, προσφέροντάς του όλους τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της (υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και LPG), αλλά και κρατώντας σε υψηλό βαθμό τόσο τα δεδομένα ασφαλείας του (έχει ήδη λάβει 5 αστέρια στα crash tests του EuroNCAP), όσο και αυτά της άνεσης και πρακτικότητας. Εμείς, υποδεχόμαστε το νέο Renault Captur στη χώρα μας δοκιμάζοντάς το στην Ελλάδα Τέλος Ιουλίου του 2020 στην ενδιαφέρουσα έκδοση με τον δυνατό 1.300άρη turbo κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC.

Πιο δυναμικό από ποτέ

Ένας τομέας του νέου Captur τον οποίο ενίσχυσε η Renault είναι εμφάνισή του. Οι γραμμές παραμένουν στρογγυλεμένες, όμως οι επιφάνειες είναι πιο μυώδεις, οι νευρώσεις πιο έντονες και τα φώτα πιο μεγάλα και παράλληλα. Οι αυξημένες του διαστάσεις και ειδικότερα το μήκος των 4,227 μέτρων (+105 χλστ.), το πλάτος των 1.797 χλστ. (+9 χλστ), αλλά και το ύψος των 1.576 χλστ. (+20 χλστ.) του δίνουν έναν άλλον αέρα. Η διχρωμία σε ασημί-μαύρο στο μοντέλο της δοκιμής μας (υπάρχουν 11 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα και 5 για την οροφή) τονιζει τον εκσυγχρονισμό και την απλότητα. Συνολικά, το νέο Captur επωφελείται από τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault για να αναδειχθεί ως ένα από τα πιο στιλάτα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Ενίσχυση σε εσωτερική ποιότητα και σε hi-tech στοιχεία

Στο εσωτερικό του νέου Captur η Renault προχώρησε σε μια ανανέωση, ενσωματώνοντας τη νεότερη σχεδίαση Smart Cockpit που έχουμε δει και στη νέα γενιά του Clio. Πρωταγωνιστής εδώ είναι η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, με διαγώνιο 9,3 ιντσών και πολύ ποιοτική γυάλινη επιφάνεια. Ακριβώς από κάτω της βρίσκεται ένα πάνελ διακοπτών καθώς και τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό με ψηφιακές ενδείξεις. Ο επιλογέας του κιβωτίου είναι υψηλά τοποθετημένος, βολεύοντας στην αφή. Το κάθισμα του οδηγού είναι πλήρους ρυθμίσεων και διευκολύνει την εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης, σε αντίθεση πάντως με το υψηλά τοποθετημένο κάθισμα του συνοδηγού που δεν ρυθμίζεται σε ύψος. Αμφότερα προσφέρουν πολύ καλή άνεση και βελτιωμένη σταθερότητα του σώματος συγκριτικά με πριν. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με τη 7ιντση ψηφιακή οθόνη πλήρους ενδείξεων (ενσωματώνει και το ψηφιακό ταχύμετρο-στροφόμετρο). Ποιοτικά, το εσωτερικό έρχεται σαφέστατα αναβαθμισμένο σε σχέση με πριν, αφού έχει γίνει πιο εκτενής χρήση μαλακών στην αφή πλαστικών και σε περισσότερες επιφάνειες που αναβαθμίζουν την απτή ποιότητα. Η συναρμογή και το φινίρισμα συνολικά ικανοποιούν. Ανάλογα με την έκδοση μπορούν να επιλεγούν πολλές επιφάνειες φωτεινών χρωματισμών και επενδύσεων, ωστόσο στο μοντέλο της δοκιμής και παρά το οριζόντιο ασημί φιλέτο, το μαύρο κυριαρχεί κάνοντάς το να δείχνει κάπως μουντό.

Ακόμη πιο πρακτικό

Ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα αποτελούσε πλεονέκτημα του προηγούμενου Captur, είναι η διευρυμένη πρακτικότητα του εσωτερικού του. Στο νέο Captur η Renault τονίζει ακόμη περισσότερο το χαρακτηριστικό αυτό, διατηρώντας το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα (σύρεται κατά 16 χλστ.), όμως πλέον το συνδυάζει με έναν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που καλύπτει ακόμη και οικογενειακές ανάγκες. Ειδικότερα, η χωρητικότητά του αγγίζει πλέον τα 422 lt. (+45 lt. συγκριτικά με πριν) με το πίσω κάθισμα στην πιο πίσω θέση, ενώ μπορεί να φθάσει έως και τα 536 lt. (+81 lt.) όταν το κάθισμα τραβηχτεί μπροστά. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά καλοί, αφού 2 ενήλικες θα μεταφερθούν χωρίς πολλές παραχωρήσεις έχοντας αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους. Αυξημένη είναι και η παρουσία των θηκών για μικροαντικείμενα μέσα στη καμπίνα, με κορωνίδα βέβαια το συρόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού που θα λέγαμε ότι αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου.

1.300άρης turbo με πολύ καλή απόδοση

Ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.333 κ.εκ. του Captur της δοκιμής μας αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 στροφές και έχει αυξημένη μέγιστη ροπή 24,5 kgm διαθέσιμα μόλις από τις 1.600 στροφές. Διακρίνεται για την πολύ καλή του απόδοση της ισχύος χωρίς κομπιάσματα ή εκρήξεις. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 σχέσεων έχει λειτουργία που προάγει την άνεση στην καθημερινή οδήγηση και παράλληλα, ιδίως εφόσον ο οδηγός επιλέξει το ECO στο set-up του (μοτέρ-κιβώτιο), φροντίζει ώστε να κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωση. Σε πιο γρήγορους, σπορ ρυθμούς, το κιβώτιο εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στο κατέβασμα της σχέσης κρατώντας λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται την υψηλότερη σχέση. Συνολικά πάντως, δεν προβληματίζει με τη λειτουργία του. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις που προσφέρει το μοτέρ, αφού το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9.6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 km/h. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η τιμή που καταγράψαμε κατά τη δοκιμή μας βρέθηκε στα 8.3 lt./100 km, με τη χρήση του ECO να μπορεί να τη μειώσει ακόμη.

Άνεση και ποιότητα κύλισης

Βασιζόμενο στη νέα πλατφόρμα CMF-B του Group Renault, η οποία συμβάλει στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και στην αύξηση της παρεχόμενης ακαμψίας, στο δρόμο το νέο Captur βγάζει έναν σαφώς πιο ώριμο και συνολικά ραφιναρισμένο χαρακτήρα συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Η ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό και με τα ελαστικά προάγουν την παρεχόμενη άνεση, ενώ παράλληλα συμβάλουν και στην πολή καλή ποιότητα κύλισης. Χαμηλός είναι ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό λόγω της βελτιωμένης ηχομόνωσης, δίνοντας στο Captur μια αίσθηση από premium μοντέλα. Στην πόλη, το Captur είναι ευκολοδήγητο, με υψηλή και εποπτική θέση οδήγησης, αλλά και χωρίς πολλές κρυφές γωνίες από το αμάξωμα (υπάρχει και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα). Σε πιο σπορ ρυθμούς, οι κλίσεις είναι λογικές και τα περιθώρια αυξημένα, αλλά η γενικότερη αίσθηση όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας του, δεν σπρώχνει τον οδηγό να πιέσει το αυτοκίνητο. Επίσης, σε full επιταχύνσεις από στάση μειώνεται ελαφρώς η ελκτική πρόσφυση, κάτι βέβαια που περισσότερο οφείλεται στην επιλογή των ελαστικών. Καλή γενικά είναι η αίσθηση από το τιμόνι με την ακρίβεια να είναι όση χρειάζεται για ένα SUV μοντέλο, ενώ τα φρένα έδειξαν να τα καταφέρνουν πολύ καλά ακόμη και σε πολύ βίαιες ακινητοποιήσεις.

Συμπέρασμα

Η Renault κινήθηκε πολύ έξυπνα με το νέο Captur και έφερε στον αγοραστή της κατηγορίας των B-SUV ένα μοντέλο που του προσφέρει όχι μόνο όσα χρειάζεται, αλλά πολλά περισσότερα. Το νέο Captur είναι πραγματικά όμορφο, πρακτικό, πολύ ποιοτικό και με τονισμένη άνεση στο δρόμο. Οι τιμές του είναι αρκετά καλές, αφού το μοντέλο 1.3 turbo 130 ίππων κοστίζει από 20.800 ευρώ, ενώ η έκδοση με τον 1.0 turbo των 100 ίππων έχει κόστος από 16.880 ευρώ.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

«Doing business in Germany»

«Doing business in Germany»

Τα ελληνικά προϊόντα κερδίζουν τη γερμανική αγορά

Το πολύ καλό επίπεδο των ελληνο-γερμανικών σχέσεων
επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του «Doing business in Germany» που οργάνωσε η
Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία
με το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο
Βερολίνο.

Το εικοστό δεύτερο (22 ο ) webinar της σειράς «Doing Business in… challenges and
opportunities» ήταν επίσης και το δεύτερο μετά το 2020 το οποίο αφιερώθηκε στη
Γερμανία, έναν από τους σημαντικότερους εμπορικούς εταίρους της Ελλάδας. Η επιτυχία
της εκδήλωσης επιβεβαιώθηκε από τις 140 συνολικά εγγραφές και τη συμμετοχή
διακεκριμένων θεσμικών εκπροσώπων από την ελληνική πρεσβεία στο Βερολίνο και
επιμελητήρια καθώς και ομιλητές από την ελληνική επιχειρηματική κοινότητα.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης επισημάνθηκαν τα χαρακτηριστικά της γερμανικής αγοράς,
όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί ιδιαίτερα κατά την περίοδο της στασιμότητας την οποία
διέρχεται η γερμανική οικονομία και τα οποία καλούνται οι ελληνικές εξωστρεφείς
επιχειρήσεις, ειδικότερα αυτές που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή και δευτερογενή
τομέα των τροφίμων και ποτών, να λάβουν σοβαρά υπόψιν τους.

Το καταναλωτικό κοινό στη Γερμανία εξακολουθεί να δίνει μεγάλη σημασία στη σχέση
ποιότητας -τιμής αλλά και στα θέματα προστασίας περιβάλλοντος και χρήσης νέων
τεχνολογιών. Τα ελληνικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις συνθήκες αυτές, παρουσιάζουν
εξαιρετικές προοπτικές συμμετέχοντας σε πολλές διεθνείς εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα
επί γερμανικού εδάφους. Χάρη δε στην αναγνωρισιμότητά που έχουν αποκτήσει λόγω του
μεγάλου αριθμού Ελλήνων που διαμένουν στη χώρα αλλά και των εκατομμύρια Γερμανών
τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, τονίσθηκε από όλους τους ομιλητές η σημασία
προβολής και προώθησης του ελληνικού επώνυμου προϊόντος υψηλής προστιθέμενης
αξίας, του «ελληνικού brand».

Την έναρξη της εκδήλωσης κήρυξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ.
Μαρίνος Γιαννόπουλος, δηλώνοντας μεταξύ άλλων: «Η Γερμανία αποτελεί μια εκ των
κυριότερων εμπορικών εταίρων της Ελλάδος, κατέχοντας την 3η θέση προορισμού των
ελληνικών εξαγωγών και την πρώτη χώρα προέλευσης των εισαγωγών για τη χώρα μας. Με
δεδομένο μάλιστα ότι θα είναι η τιμώμενη χώρα στην προσεχή, 88η ΔΕΘ, η εκδήλωση
«Doing business in Germany» αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία και επιβεβαίνει πως οι
εμπορικές σχέσεις των δύο χωρών δεν έχουν μόνο παρελθόν και παρών αλλά και ένα
σίγουρα δυναμικό και με τεράστιες προοπτικές, μέλλον».

Την Ελληνική Πρεσβεία στη Γερμανία εκπροσώπησε ο κ. Θεόδωρος Ξυπολιάς, Γενικός
Σύμβουλος ΟΕΥ Β’ του γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων στο Βερολίνο, ο
οποίος δήλωσε: «Η πραγματοποίηση εκδηλώσεων, όπως το διαδικτυακό σεμινάριο (webinar), στοχευμένο στην Γερμανική Οικονομία και τις εξελίξεις και προοπτικές της γερμανικής αγοράς, που είναι πρώτης προτεραιότητας για τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για αναλυτική ενημέρωση.
Συγχρόνως συμβάλλουν αποτελεσματικά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των
επιχειρήσεων σε δυναμικές αγορές, όπως εκείνη της Γερμανίας».

Continue Reading

Εκδηλώσεις

8ο WIB Forum MASTERING CHAOS

Η αλλαγή, η αβεβαιότητα και  το χάος κρύβουν ευκαιρίες

Τρίτη 11.6.2024 _ Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 8ο WIB Forum του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου με τίτλο: «Mastering Chaos» στις 5 Ιουνίου 2024. Στο κατάμεστο Ellinikon Experience Center μίλησαν διακεκριμένοι ομιλητές, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, «έβαλαν στο τραπέζι» σημαντικά θέματα ως προς το πώς μπορεί κανείς να ακμάσει σε συνθήκες αβεβαιότητας, ασάφειας και πολλαπλών ανατροπών.

Οι ομιλητές τόνισαν συνολικά την αξία της αυτογνωσίας και της ενσυναίσθησης σε μια νέα εποχή. Αναφέρθηκαν στη σημασία της ομάδας, όταν η επιχειρηματικότητα είναι σαν κινούμενη άμμος, στην τόλμη να παίρνει κανείς ρίσκα με σοφία, αντί να κάνει πίσω, και στην παραδοχή ότι μέσα στο ατελές και ασαφές του χάους αναδεικνύονται οι νέες ιδέες που θα κάνουν τη διαφορά.

Στην έναρξη του 8ου Women in Business Forum ο Πρόεδρος του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, Νικόλαος Μπακατσέλος, απέτεινε την πρόσκληση να αγκαλιάσουμε το απροσδόκητο, να αμφισβητήσουμε τις βεβαιότητες μας, να ανακαλύψουμε νέους τρόπους σκέψης και δράσης.

Ο Ηλίας Σπυρτούνιας, Γενικός Διευθυντής του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου στη συνέχεια, τόνισε ότι το χάος δεν είναι μόνο απειλή. Μέσα στο χάος κρύβονται οι σπόροι της καινοτομίας, της δημιουργικότητας και της προόδου.

Η Μυλαίδη Στούμπου, Πρόεδρος της Επιτροπής Women in Business του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, σημείωσε ότι για να πλοηγηθούμε σε αχαρτογράφητα νερά πρέπει να βρούμε την ισορροπία, το πολυπόθητο «μέτρο» ανάμεσα στο φόβο και την τόλμη, ανάμεσα στην απραξία και τη δράση, ανάμεσα στη στατικότητα και την εξέλιξη.

Η Σίσσυ Ηλιοπούλου, μέλος της Επιτροπής Women in Business και συντονίστρια της εκδήλωσης, ανέφερε ότι πρέπει σε προσωπικό και σε συλλογικό επίπεδο να δούμε πως θα βγούμε από τις προκλήσεις αναγεννημένοι.

Ο Δρ. Θεοφάνης Τάσσης, Καθηγητής Φιλοσοφίας στο Alpen Adria University στην Αυστρία, έβαλε στο τραπέζι την έννοια της «φρόνησης», ώστε κανείς να τολμά, να ρισκάρει, να γίνεται πολυμήχανος και εφευρετικός, χωρίς να χάνει τη σοφία, τα όρια, τη σύνεση που θα καθορίσουν την ασφαλή πορεία.

Η Δρ. Μαρίνα Οικονόμου-Λαλιώτη, καθηγήτρια Ψυχιατρικής στο ΕΚΠΑ υπογράμμισε πως σε συνθήκες χάους το μόνο σταθερό είναι ο εαυτός μας, και η ουσιαστική αυτογνωσία είναι θεμελιώδης για να έχει κανείς συγκρότηση και εσωτερική σταθερότητα στα ταραγμένα νερά της εποχής.

Η ηθοποιός Λένα Παπαληγούρα μίλησε για το ότι ενώ είναι όλα γύρω μας ρευστά, ωστόσο ο εσωτερικός εαυτός παραμένει ίδιος και αμετάλλακτος, ειδικά στους βασικούς του φόβους για τη ζωή, το θάνατο και την αγάπη. Ο ηθοποιός κάθε βράδυ στην σκηνή αναπροσδιορίζεται στον ίδιο ρόλο, με άλλο όμως κοινό, και στο τέλος της σεζόν ξεκινά από την αρχή ξανά. Και αυτό είναι το ζητούμενο της εποχής, να μπορείς να αντέχεις σε μια διαρκή καινούρια αρχή.

Η Ελένη Κοντοράβδη, Ιδρύτρια του The Laughter Experience ανέλυσε πώς το χιούμορ ξεκλειδώνει τη φαντασία, τις ιδέες και τις λύσεις, και μπορεί να ξεκινά από το σώμα, και όχι μόνο από τη σκέψη και το μυαλό.

Η Ελένη Βρεττού, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Τράπεζας Αττικής, τόνισε ότι τη διαφορά την κάνει η τόλμη να αναλάβει κανείς το ρίσκο, ώστε βγαίνοντας από τη ζώνη της άνεσης, να μπορεί να κάνει τη διαφορά, και να αντιμετωπίζει μια αναδυόμενη ανάγκη.

Η Eve Psalti, Senior Director, Artificial Intelligence Engineering, Microsoft, τόνισε ότι στη δική της διαδρομή στο διαρκώς ανατρεπόμενο τοπίο της τεχνολογίας, αυτό που στήριξε την πρόοδό της ήταν η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία. Μίλησε για τη σημασία της διαρκούς μάθησης, και την αφοσίωση στο να εξελίσσει κανείς τις γνώσεις του και να επανεφευρίσκει τις δεξιότητές του.

Ο καθηγητής στο ΜΙΤ, Dr. Manolis Kellis, έφερε πολλά παραδείγματα από την έρευνα στη βιολογία, που αναδεικνύουν το πώς το ατελές δίνει την ώθηση σε τέλειες λύσεις. Το ανθρώπινο είδος εξελίχτηκε σε αυτό που είναι σήμερα εξαιτίας των αδυναμιών και των λαθών του κι όχι παρά τις ατέλειές του.

Tέλος, ο Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ συνομίλησε με τη δημοσιογράφο Έλλη Στάη, και έδωσε έμφαση στην αξία της ομαδικότητας σε ασταθείς συνθήκες, καθώς και στη διαύγεια, την καθαρή ματιά που οδηγεί σε ακριβείς επιλογές και αποφάσεις. Ανέδειξε τη μεγάλη σημασία του να μπορεί κανείς να βλέπει τις λεπτές γραμμές και να ισορροπεί σε αυτές, με ανθρωπιά και με σταθερές εσωτερικές αξίες.

Ένα συνολικό συμπέρασμα του 8ου Women in Business Forum ήταν ότι οι συνθήκες χάους θα είναι η νέα μας κανονικότητα, και σε αυτές τις συνθήκες, ασφαλής πλοηγός θα είναι το μέτρο αλλά και η τόλμη, η διαρκής μάθηση, η ευελιξία, αλλά και η δέσμευση στις βαθιές ανθρώπινες αξίες.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Έκθεση Τεχνολογίας «IoT Solutions World Congress 2024»

«IoT Solutions World Congress 2024»

Με 16 εταιρείες η Ελλάδα στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση στο χώρο της ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) σε συνεργασία με τη HETiA (Ένωση Ελληνικών Εταιρειών Αναδυόμενων Τεχνολογιών), το Pleiades IoT innovation cluster (ΠΛΕΙΑΔΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΑΜΚΕ) και τη στήριξη του ΣΕΚΕΕ, διοργάνωσαν την εθνική συμμετοχή στην 8η Διεθνή Έκθεση Τεχνολογίας «IoT Solutions World Congress 2024», η οποία διεξήχθη στη Βαρκελώνη, στο εκθεσιακό κέντρο Fira Barcelona Gran Via Venue.

Η φετινή IoT Solutions World Congress 2024 αποτέλεσε για ακόμη μια χρονιά έναν ιδανικό
χώρο συνάντησης και δικτύωσης, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συνάψουν
σημαντικές συνεργασίες και να αναπτύξουν το επαγγελματικό τους δίκτυο. Στη διοργάνωση
συμμετείχαν περισσότερες από 300 εταιρείες και 11.000 επισκέπτες.

Δυναμική ήταν η παρουσία της χώρας μας στη μεγαλύτερη έκθεση στο χώρο της ψηφιακής
τεχνολογίας και καινοτομίας, με τη συμμετοχή 16 ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου στο
εθνικό περίπτερο, σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου. Το γεγονός αυτό συνέβαλε
στην προσέλκυση μεγάλου αριθμού επισκεπτών, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να
γνωρίσουν καλύτερα τα καινοτόμα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες αλλά και να
ενημερωθούν για τη σημαντική πρόοδο που έχει γίνει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της
χώρας και την ανοδική πορεία του κλάδου. Παράλληλα, έγινε ακόμη ένα σημαντικό βήμα
για το «άνοιγμα» των ελληνικών εταιρειών σε νέες διεθνείς αγορές αλλά και περαιτέρω
ενίσχυσή τους, σε ήδη υπάρχουσες.

Οι ελληνικές εταιρείες που μετείχαν στο εθνικό περίπτερο ήταν οι: ES Systems, Uni Systems,
WINGS ICT Solutions, DOTSOFT, PRISMA ELECTRONICS S.A., OPTECHAIN B.C., BK Plus Europe,
Calpak, EmDot S.A., GET Ltd., IntelliSoft, PROBOTEK P.C., Cicicom, Top Vision Ltd., NousPratIT
PC και Meteo.

Κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας της έκθεσης, διεξήχθη στο ελληνικό περίπτερο
εκδήλωση εξωστρέφειας και δικτύωσης με προγραμματισμένες και στοχευμένες Β2Β
συναντήσεις, στις οποίες συμμετείχε μεγάλος αριθμός επαγγελματιών του κλάδου.

Την ελληνική συμμετοχή τίμησαν με την παρουσία τους στο εθνικό περίπτερο καθώς και
στην εκδήλωση δικτύωσης που πραγματοποιήθηκε, ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος του
Ισπανο-Ελληνικού Εμπορικού Επιμελητηρίου κ.κ. Ανδρέας Παππάς και Jacobo Beltrán,
αντιστοίχως και ο Σύμβουλος ΟΕΥ Α’ από την Ελληνική Πρεσβεία στην Ισπανία, κ. Παντελής
Γκάσιος. Επιπλέον, στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωπος της ACCIÓ καθώς και
εκπρόσωποι του τεχνολογικού / επιστημονικού πάρκου Technova Barcelona. Τέλος, το
παρών έδωσαν ο τοπικός εκπρόσωπος Ομίλου Intracom Telecom, αλλά και στελέχη
γειτονικών περιπτέρων άλλων χωρών.

Continue Reading

Trending