Connect with us

Lifestyle

Ολικά αναβαθμισμένο το νέο Renault Captur.

Το Captur είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Renault. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2013 και αναδείχθηκε πολύ γρήγορα ως το πρώτο σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη, μια θέση την οποία διατήρησε μέχρι και τώρα, αφού και το 2019 ήταν το best-seller της κατηγορίας του.  Η Renault λανσάρει τη νέα, 2η γενιά του Captur, η οποία φιλοδοξεί να ακολουθήσει αλλά και να διευρήνει την επιτυχία του προκατόχου του.

Για να το καταφέρει αυτό η γαλλική εταιρεία προσφέρει ό,τι καλύτερο διαθέτει στο οπλοστάσιό της χτίζοντάς το πάνω στη νέα CMF-B πλατφόρμα του Groupe Renault, προσφέροντάς του όλους τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της (υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και LPG), αλλά και κρατώντας σε υψηλό βαθμό τόσο τα δεδομένα ασφαλείας του (έχει ήδη λάβει 5 αστέρια στα crash tests του EuroNCAP), όσο και αυτά της άνεσης και πρακτικότητας. Εμείς, υποδεχόμαστε το νέο Renault Captur στη χώρα μας δοκιμάζοντάς το στην Ελλάδα Τέλος Ιουλίου του 2020 στην ενδιαφέρουσα έκδοση με τον δυνατό 1.300άρη turbo κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC.

Πιο δυναμικό από ποτέ

Ένας τομέας του νέου Captur τον οποίο ενίσχυσε η Renault είναι εμφάνισή του. Οι γραμμές παραμένουν στρογγυλεμένες, όμως οι επιφάνειες είναι πιο μυώδεις, οι νευρώσεις πιο έντονες και τα φώτα πιο μεγάλα και παράλληλα. Οι αυξημένες του διαστάσεις και ειδικότερα το μήκος των 4,227 μέτρων (+105 χλστ.), το πλάτος των 1.797 χλστ. (+9 χλστ), αλλά και το ύψος των 1.576 χλστ. (+20 χλστ.) του δίνουν έναν άλλον αέρα. Η διχρωμία σε ασημί-μαύρο στο μοντέλο της δοκιμής μας (υπάρχουν 11 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα και 5 για την οροφή) τονιζει τον εκσυγχρονισμό και την απλότητα. Συνολικά, το νέο Captur επωφελείται από τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault για να αναδειχθεί ως ένα από τα πιο στιλάτα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Ενίσχυση σε εσωτερική ποιότητα και σε hi-tech στοιχεία

Στο εσωτερικό του νέου Captur η Renault προχώρησε σε μια ανανέωση, ενσωματώνοντας τη νεότερη σχεδίαση Smart Cockpit που έχουμε δει και στη νέα γενιά του Clio. Πρωταγωνιστής εδώ είναι η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, με διαγώνιο 9,3 ιντσών και πολύ ποιοτική γυάλινη επιφάνεια. Ακριβώς από κάτω της βρίσκεται ένα πάνελ διακοπτών καθώς και τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό με ψηφιακές ενδείξεις. Ο επιλογέας του κιβωτίου είναι υψηλά τοποθετημένος, βολεύοντας στην αφή. Το κάθισμα του οδηγού είναι πλήρους ρυθμίσεων και διευκολύνει την εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης, σε αντίθεση πάντως με το υψηλά τοποθετημένο κάθισμα του συνοδηγού που δεν ρυθμίζεται σε ύψος. Αμφότερα προσφέρουν πολύ καλή άνεση και βελτιωμένη σταθερότητα του σώματος συγκριτικά με πριν. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με τη 7ιντση ψηφιακή οθόνη πλήρους ενδείξεων (ενσωματώνει και το ψηφιακό ταχύμετρο-στροφόμετρο). Ποιοτικά, το εσωτερικό έρχεται σαφέστατα αναβαθμισμένο σε σχέση με πριν, αφού έχει γίνει πιο εκτενής χρήση μαλακών στην αφή πλαστικών και σε περισσότερες επιφάνειες που αναβαθμίζουν την απτή ποιότητα. Η συναρμογή και το φινίρισμα συνολικά ικανοποιούν. Ανάλογα με την έκδοση μπορούν να επιλεγούν πολλές επιφάνειες φωτεινών χρωματισμών και επενδύσεων, ωστόσο στο μοντέλο της δοκιμής και παρά το οριζόντιο ασημί φιλέτο, το μαύρο κυριαρχεί κάνοντάς το να δείχνει κάπως μουντό.

Ακόμη πιο πρακτικό

Ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα αποτελούσε πλεονέκτημα του προηγούμενου Captur, είναι η διευρυμένη πρακτικότητα του εσωτερικού του. Στο νέο Captur η Renault τονίζει ακόμη περισσότερο το χαρακτηριστικό αυτό, διατηρώντας το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα (σύρεται κατά 16 χλστ.), όμως πλέον το συνδυάζει με έναν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που καλύπτει ακόμη και οικογενειακές ανάγκες. Ειδικότερα, η χωρητικότητά του αγγίζει πλέον τα 422 lt. (+45 lt. συγκριτικά με πριν) με το πίσω κάθισμα στην πιο πίσω θέση, ενώ μπορεί να φθάσει έως και τα 536 lt. (+81 lt.) όταν το κάθισμα τραβηχτεί μπροστά. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά καλοί, αφού 2 ενήλικες θα μεταφερθούν χωρίς πολλές παραχωρήσεις έχοντας αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους. Αυξημένη είναι και η παρουσία των θηκών για μικροαντικείμενα μέσα στη καμπίνα, με κορωνίδα βέβαια το συρόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού που θα λέγαμε ότι αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου.

1.300άρης turbo με πολύ καλή απόδοση

Ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.333 κ.εκ. του Captur της δοκιμής μας αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 στροφές και έχει αυξημένη μέγιστη ροπή 24,5 kgm διαθέσιμα μόλις από τις 1.600 στροφές. Διακρίνεται για την πολύ καλή του απόδοση της ισχύος χωρίς κομπιάσματα ή εκρήξεις. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 σχέσεων έχει λειτουργία που προάγει την άνεση στην καθημερινή οδήγηση και παράλληλα, ιδίως εφόσον ο οδηγός επιλέξει το ECO στο set-up του (μοτέρ-κιβώτιο), φροντίζει ώστε να κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωση. Σε πιο γρήγορους, σπορ ρυθμούς, το κιβώτιο εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στο κατέβασμα της σχέσης κρατώντας λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται την υψηλότερη σχέση. Συνολικά πάντως, δεν προβληματίζει με τη λειτουργία του. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις που προσφέρει το μοτέρ, αφού το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9.6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 km/h. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η τιμή που καταγράψαμε κατά τη δοκιμή μας βρέθηκε στα 8.3 lt./100 km, με τη χρήση του ECO να μπορεί να τη μειώσει ακόμη.

Άνεση και ποιότητα κύλισης

Βασιζόμενο στη νέα πλατφόρμα CMF-B του Group Renault, η οποία συμβάλει στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και στην αύξηση της παρεχόμενης ακαμψίας, στο δρόμο το νέο Captur βγάζει έναν σαφώς πιο ώριμο και συνολικά ραφιναρισμένο χαρακτήρα συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Η ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό και με τα ελαστικά προάγουν την παρεχόμενη άνεση, ενώ παράλληλα συμβάλουν και στην πολή καλή ποιότητα κύλισης. Χαμηλός είναι ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό λόγω της βελτιωμένης ηχομόνωσης, δίνοντας στο Captur μια αίσθηση από premium μοντέλα. Στην πόλη, το Captur είναι ευκολοδήγητο, με υψηλή και εποπτική θέση οδήγησης, αλλά και χωρίς πολλές κρυφές γωνίες από το αμάξωμα (υπάρχει και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα). Σε πιο σπορ ρυθμούς, οι κλίσεις είναι λογικές και τα περιθώρια αυξημένα, αλλά η γενικότερη αίσθηση όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας του, δεν σπρώχνει τον οδηγό να πιέσει το αυτοκίνητο. Επίσης, σε full επιταχύνσεις από στάση μειώνεται ελαφρώς η ελκτική πρόσφυση, κάτι βέβαια που περισσότερο οφείλεται στην επιλογή των ελαστικών. Καλή γενικά είναι η αίσθηση από το τιμόνι με την ακρίβεια να είναι όση χρειάζεται για ένα SUV μοντέλο, ενώ τα φρένα έδειξαν να τα καταφέρνουν πολύ καλά ακόμη και σε πολύ βίαιες ακινητοποιήσεις.

Συμπέρασμα

Η Renault κινήθηκε πολύ έξυπνα με το νέο Captur και έφερε στον αγοραστή της κατηγορίας των B-SUV ένα μοντέλο που του προσφέρει όχι μόνο όσα χρειάζεται, αλλά πολλά περισσότερα. Το νέο Captur είναι πραγματικά όμορφο, πρακτικό, πολύ ποιοτικό και με τονισμένη άνεση στο δρόμο. Οι τιμές του είναι αρκετά καλές, αφού το μοντέλο 1.3 turbo 130 ίππων κοστίζει από 20.800 ευρώ, ενώ η έκδοση με τον 1.0 turbo των 100 ίππων έχει κόστος από 16.880 ευρώ.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μόδα

Fashion Alert !!! Lazaros Orfanidis X Anna Key

Fashion Alert !!!

Η συνεργασία του Lazaros Orfanidis X Anna Key είναι κάτι περισσότερο από μια σύμπραξη· είναι ένας φόρος τιμής στο στυλ, τη μοναδικότητα και τη διαχρονικότητα. Κάθε ζευγάρι γυαλιών δεν είναι απλώς ένα αξεσουάρ, αλλά μια έκφραση χαρακτήρα, μια δήλωση αυτοπεποίθησης.

Με οδηγό το πάθος για την αισθητική και την υψηλή ποιότητα, ο Lazaros Orfanidis και η Anna Key δημιουργούν ένα αποτέλεσμα που ξεχωρίζει. Κλασικές γραμμές συναντούν μοντέρνες πινελιές, αναδεικνύοντας το διαχρονικό και το σύγχρονο σε απόλυτη αρμονία.

Αυτή η συνεργασία είναι ένα ταξίδι στην κομψότητα και την αυθεντικότητα. Ένα ζευγάρι γυαλιών μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο – και τώρα, μπορεί να πει τη δική σου ιστορία.

Continue Reading

Μόδα

“Fashion made for the individual in you.” 

Ονομάζομαι Χριστιάννα Σιάχου και με γνώμονα τους προσωπικούς μου στόχους και τα όνειρα μου θα σας μιλήσω για την επαγγελματική εμπειρία μου, με βασικό κριτήριο όταν επιλέγω μία σχολή για την επαγγελματική μου κατάρτιση, συλλέγω αρκετές πληροφορίες ώστε να βρω την σχολή αυτήν που μου ταιριάζει περισσότερο στα προσωπικά μου ενδιαφέροντα και στον χαρακτήρα μου. Προσωπικά, όταν απευθύνθηκα στην σχολή AthensFashionClub, ως ολοκληρωμένη πλέον σχεδιάστρια, ήθελα να ενισχύσω τις γνώσεις μου και να διευρύνω τους επαγγελματικούς μου ορίζοντες. Προς έκπληξή μου, βρήκα πολλά περισσότερα από μαθήματα, γνώσεις και καθηγητές. Βρήκα τους κατάλληλους ανθρώπους και το εκτεταμένο δίκτυο επαγγελματιών που με στήριξαν στις επιδιώξεις μου και μου έδωσαν ένα διεθνή προσανατολισμό μέσω της μοναδικής Θερμοκοιτίδας Μόδας στην Ελλάδα «The Fashion Gate.» 

Η Σχολή AthensFashionClub ιδρύθηκε από την διακεκριμένη σχεδιάστρια μόδας και επιχειρηματία Μαρία Βυτινίδου, για την οποία έχω αποκομίσει τις άριστες εντυπώσεις σχετικά με την γνώση, την εμπειρία και την κατεύθυνση που παρέχουν οι επαγγελματίες της σχολής της προς στους σπουδαστές. Είναι απόφοιτος του Central St Martin’s College of Arts & Design και London College of Fashion, με 30ετή εμπειρία στον χώρο των επιχειρήσεων και της Μόδας και δεκάδες συμμετοχές σε συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό ως εισηγήτρια και εκπαιδεύτρια στο αντικείμενο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Η Διεθνής Έκθεση Premiere Vision στο Παρίσι την ανέδειξε ως την πιο καινοτόμα Σχεδιάστρια Μόδας στην Ελλάδα και η εταιρία της καθιερώθηκε ως μία από τις καλύτερες 20 εταιρίες υψηλής τεχνολογίας μόδας στον κόσμο. 

Κάποια από τα μαθήματα που διδάσκει η σχολή AthensFashionClub είναι η Πρόγνωση Μόδας με βάση τις διεθνείς τάσεις, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη collection, το  Fashion Styling καθώς και οι γνώσεις στο Πατρόν και τη Ραπτικής. Κυρίως όμως, η σχολή διακρίνεται για την υψηλού επιπέδου εκπαίδευση που παρέχει στο αντικείμενο της Bιώσιμης Μόδας, της Επιχειρηματικότητας, του Μarketing, των Social Media έως και τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) για σύγχρονους επαγγελματίες. 

Η σχολή AthensFashionClub απευθύνεται σε σπουδαστές που έχουν θέληση και όραμα και δίνει την δυνατότητα στους σπουδαστές της αφού ολοκληρώσουν τις σπουδές τους, να έχουν ίσες ευκαιρίες για να εργαστούν σε μεγάλες επωνυμίες ρούχων στην Ελλάδα καθώς λαμβάνουν μεγάλη υποστήριξη από την σχολή για να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση ενδυμάτων έτσι ώστε ο καθένας από τους σπουδαστές να διεκδικήσει την αγορά, να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να λάβει γνώση και εμπειρία για διαφοροποίηση της επωνυμίας του. 

Προσωπικά θαυμάζω το αίσθημα της μεγάλης κοινωνικής ευθύνης που διαθέτει η Μαρία Βυτινίδου, παρέχοντας ένα κοινωνικό αγαθό, την εκπαίδευση, σε ανθρώπους που επιθυμούν ίσες ευκαιρίες στην ζωή και την καθημερινότητα. Η αγάπη της για τους ανθρώπους που επιθυμούν τη γνώση, φάνηκε από τη πρωτοβουλία της να δημιουργήσει ένα καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης στην επιχειρηματικότητα για γυναίκες οι οποίες είναι κρατούμενες στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού, και η ίδια να αναλάβει να τις εκπαιδεύσει. Για αυτήν την πρωτοβουλία της έλαβε το πρώτο Βραβείο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τον θεσμό Bravo Awards. 

Αγαπά και ενδιαφέρεται πραγματικά για τους μαθητές της και στο πλαίσιο της ανάπτυξης νεοφυούς επιχειρηματικότητας στον χώρο της μόδας, όπου και συμμετείχα δημιούργησε τον Μάιο του 2016 τη 1η Θερμοκοιτίδα Νέων Σχεδιαστών Μόδας <<The Fashion Gate>> με σκοπό την Επιχειρηματική Επιτάχυνση νέων ταλαντούχων Ελλήνων σχεδιαστών και την προώθηση των Συλλογών τους σε Διεθνείς εκθέσεις στο εξωτερικό. 

Όλα τα αγαθά που έλαβα από την σχολή AthensFashionClub είναι πολύτιμα ενώ η σκληρή δουλειά, η συνεργασία και το πνεύμα ομαδικότητας με άλλους σπουδαστές καθώς ο επαγγελματισμός και η δημιουργικότητα για προσωπική έκφραση πάνω στην μόδα είναι ισχυρά εργαλεία με γνώμονα την έμπνευση και το σωστό παράδειγμα που αποτελεί για μένα η Μαρία Βυτινίδου ως επαγγελματίας αλλά και ως άνθρωπος. 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Επιμελητήριο Αρκαδίας: Στρατηγικός Συνεργάτης ανάπτυξης ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου με σημείο αναφοράς τη Μεγαλόπολη

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας, επιβεβαιώνοντας το έμπρακτο ενδιαφέρον του για τη μετάβαση της Μεγαλόπολης στη μεταλιγνιτική εποχή, συμμετείχε ενεργά στην Ευρωπαϊκή Συνδιάσκεψη: «Οι Προτεραιότητες της Πολωνικής Προεδρίας στο Συμβουλίο της ΕΕ το Πρώτο Εξάμηνο του 2025» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο και την Κυριακή στο Δημαρχείο Μεγαλόπολης.

Την Παρασκευή, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, κ. Γιάννης Τρουπής, και τα μέλη της Διοίκησης του Επιμελητηρίου, κ.κ. Βασίλης Αθανασιάδης (Α΄ Αντιπρόεδρος), Νίκος Τότσης (Β΄ Αντιπρόεδρος), Παναγιώτη Μαντάς (Γενικός Γραμματέας) και Σωτήρης Μπαλίκος (Αναπληρωτής Πρόεδρος του Τμήματος Εμπορίου), υποδέχτηκαν στα γραφεία του Επιμελητηρίου την Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, κα. Ελβίρα Φόρτε. Στη συνάντηση συζητήθηκαν τρόποι συνεργασίας εν όψει της έναρξης των διαβουλεύσεων για τη νέα προγραμματική περίοδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης 2028-2034. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εμπειρία που διαθέτει πλέον το Επιμελητήριο Αρκαδίας από την εφαρμογή του Προγράμματος Δίκαιης Μετάβασης στη Μεγαλόπολη και ειδικά σε ότι αφορά τον τομέα της επιχειρηματικότητας. 

Την πρώτη ημέρα της συνδιάσκεψης, ο Β΄ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Νίκος Τότσης, στην ομιλία του, τόνισε το ισχυρό ενδιαφέρον του Επιμελητηρίου για την ανάπτυξη της περιοχής και τη σημασία της δίκαιης αναπτυξιακής μετάβασης. Υπογράμμισε τις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου, όπως το έργο κατάρτισης που υλοποιείται σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και τις στρατηγικές συνεργασίες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Τη δεύτερη ημέρα των εργασιών, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, κ. Γιάννης Τρουπής, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η γεωργία, όπως η αύξηση του κόστους ενέργειας, η κλιματική αλλαγή, η έλλειψη εργατικού δυναμικού και νέων τεχνολογιών άρδευσης. Υπογράμμισε την ανάγκη για παραγωγή περισσότερων προϊόντων ανά στρέμμα και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών για την ενίσχυση της παραγωγικότητας, ενώ επισήμανε την ανάγκη για μεγαλύτερο κλήρο με την ταυτόχρονη επίτευξη οικονομιών κλίμακας, ώστε οι αγρότες να μπορούν να ανταγωνίζονται με τους ευρωπαίους συναδέλφους τους. 

Ο κ. Τρουπής, κλείνοντας, πρότεινε την εφαρμογή οικονομικών κινήτρων, τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα την αξιοποίηση ανεκμετάλλευτων εκτάσεων γης υψηλής παραγωγικότητας στον πρωτογενή τομέα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανταγωνιστικότητα των Ελλήνων αγροτών. 

Continue Reading

Trending