Connect with us

Lifestyle

Ολικά αναβαθμισμένο το νέο Renault Captur.

Το Captur είναι ένα από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα στη σύγχρονη ιστορία της Renault. Παρουσιάστηκε πρώτη φορά το 2013 και αναδείχθηκε πολύ γρήγορα ως το πρώτο σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη, μια θέση την οποία διατήρησε μέχρι και τώρα, αφού και το 2019 ήταν το best-seller της κατηγορίας του.  Η Renault λανσάρει τη νέα, 2η γενιά του Captur, η οποία φιλοδοξεί να ακολουθήσει αλλά και να διευρήνει την επιτυχία του προκατόχου του.

Για να το καταφέρει αυτό η γαλλική εταιρεία προσφέρει ό,τι καλύτερο διαθέτει στο οπλοστάσιό της χτίζοντάς το πάνω στη νέα CMF-B πλατφόρμα του Groupe Renault, προσφέροντάς του όλους τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της (υπάρχει και plug-in υβριδική έκδοση, αλλά και LPG), αλλά και κρατώντας σε υψηλό βαθμό τόσο τα δεδομένα ασφαλείας του (έχει ήδη λάβει 5 αστέρια στα crash tests του EuroNCAP), όσο και αυτά της άνεσης και πρακτικότητας. Εμείς, υποδεχόμαστε το νέο Renault Captur στη χώρα μας δοκιμάζοντάς το στην Ελλάδα Τέλος Ιουλίου του 2020 στην ενδιαφέρουσα έκδοση με τον δυνατό 1.300άρη turbo κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC.

Πιο δυναμικό από ποτέ

Ένας τομέας του νέου Captur τον οποίο ενίσχυσε η Renault είναι εμφάνισή του. Οι γραμμές παραμένουν στρογγυλεμένες, όμως οι επιφάνειες είναι πιο μυώδεις, οι νευρώσεις πιο έντονες και τα φώτα πιο μεγάλα και παράλληλα. Οι αυξημένες του διαστάσεις και ειδικότερα το μήκος των 4,227 μέτρων (+105 χλστ.), το πλάτος των 1.797 χλστ. (+9 χλστ), αλλά και το ύψος των 1.576 χλστ. (+20 χλστ.) του δίνουν έναν άλλον αέρα. Η διχρωμία σε ασημί-μαύρο στο μοντέλο της δοκιμής μας (υπάρχουν 11 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα και 5 για την οροφή) τονιζει τον εκσυγχρονισμό και την απλότητα. Συνολικά, το νέο Captur επωφελείται από τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault για να αναδειχθεί ως ένα από τα πιο στιλάτα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.

Ενίσχυση σε εσωτερική ποιότητα και σε hi-tech στοιχεία

Στο εσωτερικό του νέου Captur η Renault προχώρησε σε μια ανανέωση, ενσωματώνοντας τη νεότερη σχεδίαση Smart Cockpit που έχουμε δει και στη νέα γενιά του Clio. Πρωταγωνιστής εδώ είναι η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος πολυμέσων στο κέντρο της κονσόλας, με διαγώνιο 9,3 ιντσών και πολύ ποιοτική γυάλινη επιφάνεια. Ακριβώς από κάτω της βρίσκεται ένα πάνελ διακοπτών καθώς και τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό με ψηφιακές ενδείξεις. Ο επιλογέας του κιβωτίου είναι υψηλά τοποθετημένος, βολεύοντας στην αφή. Το κάθισμα του οδηγού είναι πλήρους ρυθμίσεων και διευκολύνει την εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης, σε αντίθεση πάντως με το υψηλά τοποθετημένο κάθισμα του συνοδηγού που δεν ρυθμίζεται σε ύψος. Αμφότερα προσφέρουν πολύ καλή άνεση και βελτιωμένη σταθερότητα του σώματος συγκριτικά με πριν. Ακριβώς μπροστά από τον οδηγό βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με τη 7ιντση ψηφιακή οθόνη πλήρους ενδείξεων (ενσωματώνει και το ψηφιακό ταχύμετρο-στροφόμετρο). Ποιοτικά, το εσωτερικό έρχεται σαφέστατα αναβαθμισμένο σε σχέση με πριν, αφού έχει γίνει πιο εκτενής χρήση μαλακών στην αφή πλαστικών και σε περισσότερες επιφάνειες που αναβαθμίζουν την απτή ποιότητα. Η συναρμογή και το φινίρισμα συνολικά ικανοποιούν. Ανάλογα με την έκδοση μπορούν να επιλεγούν πολλές επιφάνειες φωτεινών χρωματισμών και επενδύσεων, ωστόσο στο μοντέλο της δοκιμής και παρά το οριζόντιο ασημί φιλέτο, το μαύρο κυριαρχεί κάνοντάς το να δείχνει κάπως μουντό.

Ακόμη πιο πρακτικό

Ένα χαρακτηριστικό που σίγουρα αποτελούσε πλεονέκτημα του προηγούμενου Captur, είναι η διευρυμένη πρακτικότητα του εσωτερικού του. Στο νέο Captur η Renault τονίζει ακόμη περισσότερο το χαρακτηριστικό αυτό, διατηρώντας το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα (σύρεται κατά 16 χλστ.), όμως πλέον το συνδυάζει με έναν μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που καλύπτει ακόμη και οικογενειακές ανάγκες. Ειδικότερα, η χωρητικότητά του αγγίζει πλέον τα 422 lt. (+45 lt. συγκριτικά με πριν) με το πίσω κάθισμα στην πιο πίσω θέση, ενώ μπορεί να φθάσει έως και τα 536 lt. (+81 lt.) όταν το κάθισμα τραβηχτεί μπροστά. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι αρκετά καλοί, αφού 2 ενήλικες θα μεταφερθούν χωρίς πολλές παραχωρήσεις έχοντας αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους. Αυξημένη είναι και η παρουσία των θηκών για μικροαντικείμενα μέσα στη καμπίνα, με κορωνίδα βέβαια το συρόμενο ντουλαπάκι του συνοδηγού που θα λέγαμε ότι αποτελεί πλέον σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου.

1.300άρης turbo με πολύ καλή απόδοση

Ο turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.333 κ.εκ. του Captur της δοκιμής μας αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 στροφές και έχει αυξημένη μέγιστη ροπή 24,5 kgm διαθέσιμα μόλις από τις 1.600 στροφές. Διακρίνεται για την πολύ καλή του απόδοση της ισχύος χωρίς κομπιάσματα ή εκρήξεις. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των 7 σχέσεων έχει λειτουργία που προάγει την άνεση στην καθημερινή οδήγηση και παράλληλα, ιδίως εφόσον ο οδηγός επιλέξει το ECO στο set-up του (μοτέρ-κιβώτιο), φροντίζει ώστε να κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωση. Σε πιο γρήγορους, σπορ ρυθμούς, το κιβώτιο εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στο κατέβασμα της σχέσης κρατώντας λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται την υψηλότερη σχέση. Συνολικά πάντως, δεν προβληματίζει με τη λειτουργία του. Πολύ καλές είναι οι επιδόσεις που προσφέρει το μοτέρ, αφού το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 9.6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 km/h. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η τιμή που καταγράψαμε κατά τη δοκιμή μας βρέθηκε στα 8.3 lt./100 km, με τη χρήση του ECO να μπορεί να τη μειώσει ακόμη.

Άνεση και ποιότητα κύλισης

Βασιζόμενο στη νέα πλατφόρμα CMF-B του Group Renault, η οποία συμβάλει στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και στην αύξηση της παρεχόμενης ακαμψίας, στο δρόμο το νέο Captur βγάζει έναν σαφώς πιο ώριμο και συνολικά ραφιναρισμένο χαρακτήρα συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Η ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό και με τα ελαστικά προάγουν την παρεχόμενη άνεση, ενώ παράλληλα συμβάλουν και στην πολή καλή ποιότητα κύλισης. Χαμηλός είναι ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό λόγω της βελτιωμένης ηχομόνωσης, δίνοντας στο Captur μια αίσθηση από premium μοντέλα. Στην πόλη, το Captur είναι ευκολοδήγητο, με υψηλή και εποπτική θέση οδήγησης, αλλά και χωρίς πολλές κρυφές γωνίες από το αμάξωμα (υπάρχει και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα). Σε πιο σπορ ρυθμούς, οι κλίσεις είναι λογικές και τα περιθώρια αυξημένα, αλλά η γενικότερη αίσθηση όπως στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας του, δεν σπρώχνει τον οδηγό να πιέσει το αυτοκίνητο. Επίσης, σε full επιταχύνσεις από στάση μειώνεται ελαφρώς η ελκτική πρόσφυση, κάτι βέβαια που περισσότερο οφείλεται στην επιλογή των ελαστικών. Καλή γενικά είναι η αίσθηση από το τιμόνι με την ακρίβεια να είναι όση χρειάζεται για ένα SUV μοντέλο, ενώ τα φρένα έδειξαν να τα καταφέρνουν πολύ καλά ακόμη και σε πολύ βίαιες ακινητοποιήσεις.

Συμπέρασμα

Η Renault κινήθηκε πολύ έξυπνα με το νέο Captur και έφερε στον αγοραστή της κατηγορίας των B-SUV ένα μοντέλο που του προσφέρει όχι μόνο όσα χρειάζεται, αλλά πολλά περισσότερα. Το νέο Captur είναι πραγματικά όμορφο, πρακτικό, πολύ ποιοτικό και με τονισμένη άνεση στο δρόμο. Οι τιμές του είναι αρκετά καλές, αφού το μοντέλο 1.3 turbo 130 ίππων κοστίζει από 20.800 ευρώ, ενώ η έκδοση με τον 1.0 turbo των 100 ίππων έχει κόστος από 16.880 ευρώ.

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending