Connect with us

Προγράμματα

«Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)»

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου προκηρύσσει, για το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020,
σαράντα (40) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών. Το Πρόγραμμα θα λειτουργήσει εφόσον εξασφαλιστεί ικανός αριθμός συμμετεχόντων.

Το Πρόγραμμα απονέμει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στον τομέα της Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.). Επισημαίνεται ότι έχει διαπιστωθεί η συνάφεια του ΠΜΣ με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Τα μαθήματα πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης παράλληλα με τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Η χρονική διάρκεια για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης ορίζεται σε τέσσερα (4) διδακτικά εξάμηνα και απαιτείται η παρακολούθηση και επιτυχής εξέταση σε δώδεκα (12) μαθήματα, η εκπόνηση πρακτικής άσκησης, καθώς και η εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας.

Προβλέπεται η καταβολή τελών φοίτησης ενώ απαλλάσσεται από αυτά έως και το 30% του συνόλου των φοιτητών.
Δεκτοί γίνονται πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αναγνωρισμένων ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι Τμημάτων ΤΕΙ συναφούς γνωστικού αντικειμένου.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά
http://195.251.113.134/formtools/modules/form_builder/published/pmsamea.php ),
αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά κατά το διάστημα από 20/5/2019 έως και 19/7/2019 στη διεύθυνση: Λεωφ. Ε. & Σ. Βαλιώτη και Πλαταιών, 23100 Σπάρτη (υπόψη: Γεωργίου Χίου). Αναλυτικά ο φάκελος υποψηφιότητας πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής:
1. Αίτηση υποψηφιότητας (σύμφωνα με το προσφερόμενο έντυπο
http://pmsamea.uop.gr/index.php/students/forms ). (υποχρεωτικό)
2. Βιογραφικό σημείωμα. (υποχρεωτικό).
3. Φωτοτυπία δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας. (υποχρεωτικό)
4. Φωτοτυπία πτυχίου/διπλώματος ή βεβαίωσης Περάτωσης Α΄ κύκλου
Σπουδών, από το οποίο να προκύπτει ο βαθμός αποφοίτησης (σε περίπτωση
απόκτησης του πτυχίου/διπλώματος από ιδρύματα της αλλοδαπής απαιτείται και πράξη
αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ). (υποχρεωτικό)
5. Απόδειξη γλωσσομάθειας μιας ξένης γλώσσας τουλάχιστον Β2 επιπέδου.
(υποχρεωτικό)
6. Φωτοτυπία πιστοποιητικού αναλυτικής βαθμολογίας Α΄ κύκλου Σπουδών
απ’ όπου να προκύπτει ο βαθμός του πτυχίου του αιτούντος καθώς και η βαθμολογίατου στα μαθήματα που είναι σχετικά με το αντικείμενο της ειδικής αγωγής. (προαιρετικό)
7. Πιστοποιητικό απ’ όπου να προκύπτει το θέμα και ο βαθμός της διπλωματικής /πτυχιακής εργασίας του αιτούντος στον πρώτο κύκλο σπουδών. Οι αιτούντες που έχουν εκπονήσει διπλωματική εργασία σε θέματα ένταξης, αθλητισμού, υγείας, αναψυχής, και αποκατάστασης ατόμων με αναπηρίες αλλά και
εδικής αγωγής μοριοδοτούνται ανάλογα. (προαιρετικό)
8. Δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές ή σε πρακτικά συνεδρίων, εάν υπάρχουν (ο μέγιστος αριθμός δημοσιεύσεων που θα συμπεριληφθούν είναι 4 σε περιοδικά και 4 σε πρακτικά συνεδρίων).(προαιρετικό)
9. Αποδεικτικά συναφούς επαγγελματικής ή ερευνητικής δραστηριότητας, εάν υπάρχουν. (προαιρετικό)
10. Συστατικές επιστολές από μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ ή/και εργοδότες. (προαιρετικό)
11. Άλλοι τίτλοι σπουδών (1 ου , 2 ου ή 3 ου κύκλου σπουδών) (προαιρετικό)
Με την υποβολή της αίτησης υποψηφιότητας, οι υποψήφιοι αποδέχονται ρητά την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων για τις ανάγκες του Προγράμματος (GDPR – Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, ΕΕ 2016/679)

Ο μη πλήρης φάκελος συνεπάγεται τον αποκλεισμό των υποψηφίων από τη διαδικασία αξιολόγησης.

Η επιλογή των εισακτέων πραγματοποιείται ύστερα από βαθμολόγηση, σε εκατονταβάθμια κλίμακα των εξής κριτηρίων:
– Βαθμός πτυχίου /διπλώματος (συντελεστής βαρύτητας 30%)
– Βαθμολογία στα προπτυχιακά μαθήματα, που είναι σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ. (συντελεστής βαρύτητας 5%)
– Επίδοση στην Διπλωματική Εργασία, όπου αυτή προβλέπεται στον πρώτο κύκλο σπουδών, με θέμα σχετικού του γνωστικού αντικειμένου του Π.Μ.Σ (συντελεστής βαρύτητας 5%)
– Αποδεδειγμένη καλή γνώση (τουλάχιστον επιπέδου Β2) μιας ξένης γλώσσας
– Γνώση δεύτερης ή και περισσότερων ξένων γλωσσών (συντελεστής βαρύτητας 5%).
– Συνέντευξη (συντελεστής βαρύτητας 10%).
– Ερευνητική και συγγραφική δραστηριότητα σχετική με το αντικείμενο του ΠΜΣ (συντελεστής βαρύτητας 10% έως 20%). Με 10% βαθμολογείται η ερευνητική ή/και συγγραφική δραστηριότητα έως και 5 δημοσιεύσεων (δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά, παρουσιάσεις εργασιών σε συνέδρια με κριτές, κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους, βιβλία), και με 20% βαθμολογείται η ερευνητική ή/και συγγραφική δραστηριότητα άνω των 5 δημοσιεύσεων (δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά, παρουσιάσεις εργασιών σε συνέδρια με κριτές, κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους, βιβλία).
– Επαγγελματική δραστηριότητα σχετική με το αντικείμενο του ΠΜΣ (συντελεστής βαρύτητας από 5% έως 10%). Με 5% βαθμολογείται η επαγγελματική δραστηριότητα έως και 5 ετών και με 10% η επαγγελματική δραστηριότητα άνω των 5 ετών.
– Συστατικές επιστολές (συντελεστής βαρύτητας 5% έως 10%). Με 5% βαθμολογούνται οι έως και 2 στον αριθμό συστατικές επιστολές και με 10% βαθμολογούνται οι άνω των 2 στον αριθμό συστατικές επιστολές.
– Κατοχή άλλου τίτλου σπουδών (1 ου , 2 ου ή 3 ου κύκλου σπουδών) (συντελεστής βαρύτητας 5%).

Ενστάσεις επί των προσωρινών αποτελεσμάτων μπορούν να υποβάλλονται εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα του Προγράμματος. Οι ημερομηνίες εγγραφής των επιλεγέντων θα ανακοινωθούν με το πέρας της διαδικασίας. Τα μαθήματα του Προγράμματος αρχίζουν τον Οκτώβριο του Ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020 και οι ημέρες και ώρες διεξαγωγής τους χαρακτηρίζονται από ευελιξία με σκοπό την διευκόλυνση των
συμμετεχόντων.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον. κ. Γεώργιο Χίο, Υπεύθυνο Γραμματείας του ΠΜΣ «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Λ. Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη & Πλαταιών, Σπάρτη, ΤΚ. 23100 καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00–13:00, τηλέφωνο: 27310-89661 Φαξ: 27310-89657, ιστοσελίδα http://pmsamea.uop.gr/ , και email: [email protected] .

 

 

Ο Διευθυντής του ΠΜΣ

Καθηγητής, Μάριος – Δανιήλ Παπαλουκάς

Continue Reading

Προγράμματα

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking Practitioners

Το Hellenic Design Centre, το οποίο αποτελεί μία πρωτοβουλία του ΚΕΠΑ,
παρουσιάζει το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Πιστοποίησης για Design Thinking
Practitioners που υλοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον
φορέα Επιθεώρησης και Πιστοποίησης, TÜV HELLAS (TÜV NORD).
 
Το Design Thinking είναι μια ανθρωποκεντρική μέθοδος που χρησιμοποιεί
εργαλεία σχεδιασμού, όπως ο πειραματισμός, η πρακτική αξιολόγηση και η
ενσυναίσθηση  για την ανάπτυξη της καινοτομίας και την εξεύρεση λύσεων.   
Αφορά όποιον παράγει προϊόντα ή προσφέρει υπηρεσίες και θέλει να έχει απτά
αποτελέσματα. Προάγει την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και την ταχύτερη
εξυπηρέτηση και βοηθάει οργανισμούς και υπηρεσίες να βρουν συμμετοχικές
λύσεις για τα προβλήματα και τις προκλήσεις της καθημερινότητας

Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα:
Μάθετε την καινοτόμα μεθοδολογία του Design Thinking, που τοποθετεί τις
ανάγκες του χρήστη στο επίκεντρο του σχεδιασμού.
Αποκτήστε πρακτικές δεξιότητες σε όλα τα στάδια της μεθοδολογίας:
Empathize, Ideate, Prototype, Implement.
Κατανοήστε τη σημασία του Design Thinking στη σύγχρονη
επιχειρηματικότητα.
Εφαρμόστε το Design Thinking στην επίλυση πραγματικών προκλήσεων.
Ανακαλύψτε τις νέες τάσεις στον χώρο του Design.
 
Σε ποιους απευθύνεται:
Στελέχη Επιχειρήσεων & Οργανισμών
Συμβούλους Επιχειρήσεων
Επαγγελματίες & αποφοίτους συναφών ειδικοτήτων:  Service Designers,
Design Managers, UX Design Specialists, Process Designers, Strategic
Product Designers, Product Designers, Marketing Specialists, κ.α.
Επαγγελματίες που, είτε έχουν εμπειρία στο χώρο του Design Driven
Innovation, είτε θέλουν να ανακαλύψουν νέες πρακτικές, εργαλεία και
παγκοσμίως αναγνωρισμένης αξίας μεθοδολογίες

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, θα είστε σε θέση να:
Χρησιμοποιήσετε το Design Thinking ως μεθοδολογία για την ανάπτυξη
καινοτόμων λύσεων που εξυπηρετούν τις ανάγκες του χρήστη.
Κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες του χρήστη και να τις τοποθετείτε στο
επίκεντρο των δράσεων σας.
Εφαρμόζετε τεχνικές και εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του
χρήστη.
Πραγματοποιείτε αποτελεσματική και συστηματική έρευνα.
Συνδυάζετε τους στρατηγικούς σας στόχους με τις ανάγκες των πελατών.
Δημιουργείτε αποτελεσματικές ιδέες και πρωτότυπα (δείγμα
προϊόντος/demo).
Ενσωματώνετε υπηρεσίες Design Thinking, οι οποίες είναι πλέον επιλέξιμες,
σε αιτήσεις χρηματοδότησης για Δράσεις του ΕΣΠΑ
  
Ημερομηνίες και Ώρες Διεξαγωγής:
  Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2023              10:00 – 16:00
  Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023       10:00 – 16:00

Τόπος Διεξαγωγής:
Hellenic Design Centre
Χαλκιδικής 63, T.K 54248 Θεσσαλονίκη (ύψος Συνδίκα)
☎️ 2310 41 3285
 

 
Στο κόστος συμμετοχής περιλαμβάνεται:
Εκπαίδευση από στελέχη του Hellenic Design Centre, Πιστοποιητικό μετά από
επιτυχημένη συμμετοχή στις εξετάσεις της TÜV HELLAS (TÜV NORD), coffee
breaks, ελαφριά γεύματα.
 
Δηλώσεις Συμμετοχής: εδώ 
 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Κερδίστε υποτροφίες και ενισχύστε την επιχειρηματική σας πορεία με το Female Founders Hub του Women On Top!

Είστε μια γυναίκα επιχειρηματίας με πάνω από τρία χρόνια εμπειρίας στον χώρο; Επιθυμείτε προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη, και θέλετε να συμβάλλετε σε μια κοινότητα με όραμα; Είστε έτοιμη να κάνετε το μεγάλο βήμα προς την επίτευξη των στόχων σας για την επιχείρησή σας;

Τότε το Female Founders Hub, η κοινότητα ανάπτυξης και υποστήριξης γυναικών επιχειρηματιών του Women On Top, είναι για εσάς! Έχουμε τις καλύτερες ειδήσεις για εσάς: Με τη στήριξη του Γραφείου Εκπαιδευτικών και Πολιτιστικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών, εξασφαλίσαμε υποτροφίες για γυναίκες που θέλουν να γίνουν μέλη του!

Για να διεκδικήσετε μια από τις υποτροφίες του Female Founders Hub, που προσφέρει ευκαιρίες επιμόρφωσης, ενδυνάμωσης, δικτύωσης, χρηματοδότησης, mentoring και coaching, συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος έως τις 1/10 και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Για περισσότερες πληροφορίες για το Female Founders Hub και τα οφέλη που προσφέρει, δηλώστε συμμετοχή στην επόμενη συνάντηση. Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε στην επιτυχία της επιχείρησής σας!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ευκαιρίες δωρεάν εκπαίδευσης και συμβουλευτικής για MKO

Οι αιτήσεις για τα επιτυχημένα προγράμματα Incubator & Accelerator του HIGGS μόλις άνοιξαν!

Για μια ακόμα χρονιά το HIGGS ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα Incubator, GSE Incubator και Accelerator. Τα τρία εξειδικευμένα προγράμματα του HIGGS, τα οποία προσφέρονται διαδικτυακά στοχεύουν στην υποστήριξη των οργανώσεων της Κοινωνίας των Πολιτών, παρέχοντας δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική.

Το πρόγραμμα Accelerator έχει στόχο την υποστήριξη ώριμων οργανώσεων με λειτουργία άνω των 2 ετών, σε ζητήματα στρατηγικής, business plan, διαμόρφωσης προτάσεων και οικονομικής βιωσιμότητας. Το πρόγραμμα έχει εξάμηνη διάρκεια και περιλαμβάνει δωρεάν εκπαίδευση και συμβουλευτική για (έως) 8 μη-κερδοσκοπικές οργανώσεις. Ο Accelerator, με έναρξη τον Νοέμβριο του 2023, θα υλοποιηθεί σε 2 τρίμηνα, με εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα το καθένα, ξεκινώντας με ένα εντατικό Bootcamp 2 εβδομάδων. 

Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator (Green & Social Entrepreneurship Incubator) απευθύνονται σε νεοσύστατες ΟΚοιΠ (Αστικές Μη Κερδοσκοπικές Εταιρείες, Σωματεία, Κοιν.Σ.Επ. Ένταξης) και φορείς κοινωνικής και πράσινης επιχειρηματικότητας αντίστοιχα, προσφέροντας τους τα απαραίτητα εφόδια μέσω εκπαίδευσης και συμβουλευτικής, ώστε να εξασφαλίσουν σωστό στρατηγικό σχεδιασμό, εσωτερική οργάνωση και λειτουργία. Ο στόχος των προγραμμάτων αυτών, είναι οι φορείς που ολοκληρώνουν την εκπαίδευση να είναι σε θέση να διασφαλίσουν τη βιωσιμότητα και ανάπτυξή τους, είτε μέσω της προσέλκυσης χρηματοδότησης, είτε μέσω της ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας (GSE Incubator), σχετικής με το αντικείμενό τους. Τα προγράμματα Incubator και GSE Incubator, αφορούν αποκλειστικά φορείς που είναι σε διαδικασία εκκίνησης/ λειτουργίας/ επανεκκίνησης και έχουν αποκτήσει νομική υπόσταση τα τελευταία 2 χρόνια.

Η έναρξη των δωρεάν προγραμμάτων Incubator και GSE Incubator γίνεται κάθε Νοέμβριο και η διάρκειά τους κυμαίνεται από 12 έως 24 μήνες, ενώ και τα δύο προγράμματα μπορούν να δεχτούν (έως) 5 ενδιαφερόμενους φορείς το καθένα. 

Στο πλαίσιο των 3 προγραμμάτων συμπεριλαμβάνονται 4 εβδομάδες υποχρεωτικής εντατικής εκπαίδευσης (Bootcamp), εργαστήρια και σεμινάρια, one-to-one συναντήσεις και mentorship με εξειδικευμένους συνεργάτες και ειδικούς, αλλά και ευκαιρίες networking με άλλες ελληνικές και διεθνείς Οργανώσεις Κοινωνίας Πολιτών, μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά και χρηματοδότες.

Η περίοδος υποβολής αιτήσεων και για τα 3 προγράμματα (Incubator, GSE Incubator και Accelerator) ξεκινά τη Δευτέρα 28 Αυγούστου και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2023. 

Για την κατάθεση αιτήσεων καθώς και για περισσότερες πληροφορίες γύρω από τα προγράμματα μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω links: 

Υποστηρικτές και Χορηγοί 

Μεγάλοι Δωρητές του προγράμματος Accelerator είναι το  Ίδρυμα Costas M. Lemos Foundation και το Κοινωφελές  Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση

Το GSE Incubator υλοποιείται σε συνεργασία με το NBG Business Seeds – Πρόγραμμα Στήριξης Επιχειρηματικότητας της Εθνικής Τράπεζας. 

Επικοινωνία για τα Μ.Μ.Ε 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επικοινωνήστε:

Αναστασία Ψωμά

Project Manager Acceleratorτηλ: +30 211 411 6300

Κιν: +30 6975 206  888email: [email protected]

Λίγα λόγια για το HIGGS

To HIGGS είναι μια μη κερδοσκοπική οργάνωση η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2015 με την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Τo HIGGS, είναι πρωτοπόρο στο οικοσύστημα της Κοινωνίας των Πολιτών, καθώς είναι ο πρώτος και μεγαλύτερος κόμβος (hub) υποστήριξης μη κερδοσκοπικών οργανώσεων και άλλων πρωτοβουλιών που έχουν θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο στην Ελλάδα. 

Σε μόλις 7 χρόνια λειτουργίας  (2015 – 2022), η ομάδα του HIGGS υποστήριξε 204 μη κερδοσκοπικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, βοηθώντας τες να διασφαλίσουν χρηματοδοτήσεις άνω των 11.000.000€, να δημιουργήσουν 861 νέες θέσεις εργασίας και να εξυπηρετήσουν περισσότερους από 360.000 ωφελούμενους. 

Μέσα από καλά δομημένα προγράμματα (Incubator, Accelerator, Green & Social Entrepreneurship Incubator), προσφέρουμε δωρεάν εκπαίδευση και εξειδικευμένη συμβουλευτική σε ΜΚΟ πανελλαδικά. Ως κόμβος ενημέρωσης, πληροφόρησης και συνεργασίας, προωθούμε τη δικτύωση όλων των stakeholders του οικοσυστήματος. Παρακολουθώντας στενά τον χώρο της Κοινωνίας των Πολιτών και τις ανάγκες του, συντάσσουμε σχετικές μελέτες, δημιουργούμε εργαλεία ενδυνάμωσης ικανοτήτων (capacity building) και μέτρησης κοινωνικού αντικτύπου και διοργανώνουμε εκδηλώσεις με σκοπό τη διάχυση τεχνογνωσίας και το άνοιγμα σχετικών διαλόγων. 

Continue Reading

Trending