Connect with us

Προγράμματα

«Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)»

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου προκηρύσσει, για το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020,
σαράντα (40) θέσεις μεταπτυχιακών φοιτητών. Το Πρόγραμμα θα λειτουργήσει εφόσον εξασφαλιστεί ικανός αριθμός συμμετεχόντων.

Το Πρόγραμμα απονέμει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στον τομέα της Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.). Επισημαίνεται ότι έχει διαπιστωθεί η συνάφεια του ΠΜΣ με τα αντικείμενα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.). Τα μαθήματα πραγματοποιούνται χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης παράλληλα με τη δια ζώσης εκπαίδευση.

Η χρονική διάρκεια για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης ορίζεται σε τέσσερα (4) διδακτικά εξάμηνα και απαιτείται η παρακολούθηση και επιτυχής εξέταση σε δώδεκα (12) μαθήματα, η εκπόνηση πρακτικής άσκησης, καθώς και η εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας.

Προβλέπεται η καταβολή τελών φοίτησης ενώ απαλλάσσεται από αυτά έως και το 30% του συνόλου των φοιτητών.
Δεκτοί γίνονται πτυχιούχοι Τμημάτων Πανεπιστημίων της ημεδαπής και αναγνωρισμένων ομοταγών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι Τμημάτων ΤΕΙ συναφούς γνωστικού αντικειμένου.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά
http://195.251.113.134/formtools/modules/form_builder/published/pmsamea.php ),
αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά κατά το διάστημα από 20/5/2019 έως και 19/7/2019 στη διεύθυνση: Λεωφ. Ε. & Σ. Βαλιώτη και Πλαταιών, 23100 Σπάρτη (υπόψη: Γεωργίου Χίου). Αναλυτικά ο φάκελος υποψηφιότητας πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής:
1. Αίτηση υποψηφιότητας (σύμφωνα με το προσφερόμενο έντυπο
http://pmsamea.uop.gr/index.php/students/forms ). (υποχρεωτικό)
2. Βιογραφικό σημείωμα. (υποχρεωτικό).
3. Φωτοτυπία δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας. (υποχρεωτικό)
4. Φωτοτυπία πτυχίου/διπλώματος ή βεβαίωσης Περάτωσης Α΄ κύκλου
Σπουδών, από το οποίο να προκύπτει ο βαθμός αποφοίτησης (σε περίπτωση
απόκτησης του πτυχίου/διπλώματος από ιδρύματα της αλλοδαπής απαιτείται και πράξη
αναγνώρισης από τον ΔΟΑΤΑΠ). (υποχρεωτικό)
5. Απόδειξη γλωσσομάθειας μιας ξένης γλώσσας τουλάχιστον Β2 επιπέδου.
(υποχρεωτικό)
6. Φωτοτυπία πιστοποιητικού αναλυτικής βαθμολογίας Α΄ κύκλου Σπουδών
απ’ όπου να προκύπτει ο βαθμός του πτυχίου του αιτούντος καθώς και η βαθμολογίατου στα μαθήματα που είναι σχετικά με το αντικείμενο της ειδικής αγωγής. (προαιρετικό)
7. Πιστοποιητικό απ’ όπου να προκύπτει το θέμα και ο βαθμός της διπλωματικής /πτυχιακής εργασίας του αιτούντος στον πρώτο κύκλο σπουδών. Οι αιτούντες που έχουν εκπονήσει διπλωματική εργασία σε θέματα ένταξης, αθλητισμού, υγείας, αναψυχής, και αποκατάστασης ατόμων με αναπηρίες αλλά και
εδικής αγωγής μοριοδοτούνται ανάλογα. (προαιρετικό)
8. Δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές ή σε πρακτικά συνεδρίων, εάν υπάρχουν (ο μέγιστος αριθμός δημοσιεύσεων που θα συμπεριληφθούν είναι 4 σε περιοδικά και 4 σε πρακτικά συνεδρίων).(προαιρετικό)
9. Αποδεικτικά συναφούς επαγγελματικής ή ερευνητικής δραστηριότητας, εάν υπάρχουν. (προαιρετικό)
10. Συστατικές επιστολές από μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ ή/και εργοδότες. (προαιρετικό)
11. Άλλοι τίτλοι σπουδών (1 ου , 2 ου ή 3 ου κύκλου σπουδών) (προαιρετικό)
Με την υποβολή της αίτησης υποψηφιότητας, οι υποψήφιοι αποδέχονται ρητά την επεξεργασία των προσωπικών τους δεδομένων για τις ανάγκες του Προγράμματος (GDPR – Ευρωπαϊκός Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων, ΕΕ 2016/679)

Ο μη πλήρης φάκελος συνεπάγεται τον αποκλεισμό των υποψηφίων από τη διαδικασία αξιολόγησης.

Η επιλογή των εισακτέων πραγματοποιείται ύστερα από βαθμολόγηση, σε εκατονταβάθμια κλίμακα των εξής κριτηρίων:
– Βαθμός πτυχίου /διπλώματος (συντελεστής βαρύτητας 30%)
– Βαθμολογία στα προπτυχιακά μαθήματα, που είναι σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ. (συντελεστής βαρύτητας 5%)
– Επίδοση στην Διπλωματική Εργασία, όπου αυτή προβλέπεται στον πρώτο κύκλο σπουδών, με θέμα σχετικού του γνωστικού αντικειμένου του Π.Μ.Σ (συντελεστής βαρύτητας 5%)
– Αποδεδειγμένη καλή γνώση (τουλάχιστον επιπέδου Β2) μιας ξένης γλώσσας
– Γνώση δεύτερης ή και περισσότερων ξένων γλωσσών (συντελεστής βαρύτητας 5%).
– Συνέντευξη (συντελεστής βαρύτητας 10%).
– Ερευνητική και συγγραφική δραστηριότητα σχετική με το αντικείμενο του ΠΜΣ (συντελεστής βαρύτητας 10% έως 20%). Με 10% βαθμολογείται η ερευνητική ή/και συγγραφική δραστηριότητα έως και 5 δημοσιεύσεων (δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά, παρουσιάσεις εργασιών σε συνέδρια με κριτές, κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους, βιβλία), και με 20% βαθμολογείται η ερευνητική ή/και συγγραφική δραστηριότητα άνω των 5 δημοσιεύσεων (δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά, παρουσιάσεις εργασιών σε συνέδρια με κριτές, κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους, βιβλία).
– Επαγγελματική δραστηριότητα σχετική με το αντικείμενο του ΠΜΣ (συντελεστής βαρύτητας από 5% έως 10%). Με 5% βαθμολογείται η επαγγελματική δραστηριότητα έως και 5 ετών και με 10% η επαγγελματική δραστηριότητα άνω των 5 ετών.
– Συστατικές επιστολές (συντελεστής βαρύτητας 5% έως 10%). Με 5% βαθμολογούνται οι έως και 2 στον αριθμό συστατικές επιστολές και με 10% βαθμολογούνται οι άνω των 2 στον αριθμό συστατικές επιστολές.
– Κατοχή άλλου τίτλου σπουδών (1 ου , 2 ου ή 3 ου κύκλου σπουδών) (συντελεστής βαρύτητας 5%).

Ενστάσεις επί των προσωρινών αποτελεσμάτων μπορούν να υποβάλλονται εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την ανακοίνωση των προσωρινών αποτελεσμάτων στην ιστοσελίδα του Προγράμματος. Οι ημερομηνίες εγγραφής των επιλεγέντων θα ανακοινωθούν με το πέρας της διαδικασίας. Τα μαθήματα του Προγράμματος αρχίζουν τον Οκτώβριο του Ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020 και οι ημέρες και ώρες διεξαγωγής τους χαρακτηρίζονται από ευελιξία με σκοπό την διευκόλυνση των
συμμετεχόντων.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον. κ. Γεώργιο Χίο, Υπεύθυνο Γραμματείας του ΠΜΣ «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για άτομα με αναπηρίες (Α.με.Α.)» του Τμήματος Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Λ. Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη & Πλαταιών, Σπάρτη, ΤΚ. 23100 καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00–13:00, τηλέφωνο: 27310-89661 Φαξ: 27310-89657, ιστοσελίδα http://pmsamea.uop.gr/ , και email: [email protected] .

 

 

Ο Διευθυντής του ΠΜΣ

Καθηγητής, Μάριος – Δανιήλ Παπαλουκάς

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους»

Αν λόγω φόρτου εργασίας αργώ καθημερινά να φύγω από το γραφείο, πώς μπορώ να βρω την ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική και στην επαγγελματική μου ζωή; Σε περίπτωση που ο προϊστάμενος/η είναι πιο διαχυτικός/ή μαζί μου, πώς μπορώ να το χειριστώ; Καθημερινά στον χώρο εργασίας μου κάνω πράγματα εκτός των αρμοδιοτήτων μου, με αποτέλεσμα αυτό να επιδρά αρνητικά στην ψυχολογία μου. Πώς μπορώ να πετύχω μια εργασιακή ισορροπία; Ανάμεσα στους συναδέλφους υπάρχει διαχωρισμός (εμβολιασμένοι / ανεμβολίαστοι), κάτι το οποίο μας αποσυντονίζει όλους. Πώς διαχειρίζομαι το αρνητικό κλίμα που επικρατεί λόγω αυτού;

Όλα τα παραπάνω είναι μόνο ορισμένα από τα ερωτήματα που θα απαντηθούν στην online ημερίδα την οποία διοργανώνει το skywalker.gr την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου και ώρα 11:00 με τίτλο Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους».

Το skywalker.gr, με σκοπό να βοηθήσει ουσιαστικά το κοινό παρέχοντας τρόπους αντιμετώπισης του εργασιακού άγχους μέσα από case studies και ερωτήσεις, συνεχίζει τις επιτυχημένες δράσεις του στον χώρο της εργασίας με άλλο ένα διαδικτυακό #JobDay με έναν άκρως διαδραστικό χαρακτήρα, το οποίο εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του «Βγαίνουμε μπροστά».

Την Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου στις 11.00 συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και στο site «Βγαίνουμε μπροστά».

Πρόκειται για μια δράση που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να αναπτύξουν ικανότητες και δεξιότητες στον χώρο της εργασίας ώστε να αντεπεξέρχονται στις ολοένα και αυξανόμενες απαιτήσεις του.

Δύο καταξιωμένοι στο είδος τους ομιλητές θα κληθούν να απαντήσουν με βάση την εμπειρία τους σε δημοφιλείς ερωτήσεις που αφορούν στο εργασιακό περιβάλλον και στη διαχείριση του άγχους, η κα Κλειδά Φανή, Οργανωσιακός Ψυχολόγος, Business Unit Director, Trenkwalder, και η κα Κωστάρα Χρυσάνθη, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Ενδυνάμωσης & Ανθρώπινου Δυναμικού.

Παράλληλα, το κοινό θα μπορεί να υποβάλλει τα ερωτήματά του μέσω της σελίδας Facebook του skywalker.gr, απ’ όπου θα γίνεται και η απευθείας μετάδοση. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Το Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους» θα συντονίσει η κα Κοντολέων Άννα, Life Coach.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το site jobdays.gr για περισσότερες πληροφορίες και να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον & διαχείριση του άγχους».

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του Online #JobDay «Εργασιακό περιβάλλον και διαχείριση του άγχους» στο εξής link

Η διοργάνωση της εκδήλωσης πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας: 

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, THAT’S LIFE, MAGDA’S NEWS, ENALLAKTIKOS.GR, BUSINESSNEWS.GR, STARTUPPER, E-STAGE.GR, EMEA.GR, DEALNEWS, SIGMA MEDIA GROUP, FRAPRESS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, PAIDEIA-ERGASIA.GR, PINK.GR, GOSEMINARS.GR, LET IT BE.GR, FLOW MAGAZINE, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, Skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Πώς στήνω σωστά ένα project το 2021;

2ήμερο ψηφιακό εργαστήριο “Διαχείρισης έργου” (Project management)

Κλείσε τη θέση σου σήμερα

Τι είναι ένα “project ’’; Μια εκδήλωση, ο ανεφοδιασμός ενός καταστήματος, μια εργασία για τη σχολή, ένα νέο προϊόν, μια σημαντική συνάντηση και πολλές ακόμα καθημερινές μας δραστηριότητες είναι ‘’έργα’’ (projects).

Πώς οργανώνεις αποτελεσματικά τις ροές εργασίας και το χρονοδιάγραμμα ενός έργου;

Πώς οργανώνεις και εκπαιδεύεις την ομάδα σου; 

Ποιες είναι οι έννοιες που καθορίζουν ένα επιτυχημένο project (milestones, scope, gantt chart); Πώς διαχειρίζεσαι τις κρίσεις μέσα σε ένα project; 

Τι δεξιότητες (skills) χρειάζεται ένας/μια επιτυχημένος/η project manager; 

Ποια είναι τα πρακτικά online εργαλεία που μπορούν να κάνουν τη δουλειά σου πιο εύκολη;

Το ψηφιακό εργαστήριο “Project Management” είναι μια ολοκληρωμένη διαδραστική εκπαίδευση 2 ημερών, η οποία θα σου μάθει όλες τις αρχές εκτέλεσης ενός σωστού project.

Πρόγραμμα:

Δευτέρα 18.10.21

18:00-19:30 Το project management και ο ρόλος του project manager 

19:30-20:00 1ο βήμα: Εκκίνηση ενός project (Initiation)

20:00-21:00 2ο βήμα: Σχεδιασμός ενός project (Planning)

Τρίτη 19.10.21

18:00-19:00 3ο βήμα: Εκτέλεση ενός project (Execution) και crisis management 

19:00-20:00 4ο βήμα: Ολοκλήρωση ενός project (Closing)

20:00-21:00 Πρακτικά online εργαλεία διαχείρισης έργου

Γιατί να πάρεις μέρος:

– Θα επενδύσεις στον εαυτό σου και στην καριέρα σου

– Θα ζήσεις ένα διαδραστικό εργαστήριο, με τη δυνατότητα να λάβεις άμεσο feedback και να συζητήσεις τους προβληματισμούς σου

– Θα αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου, λαμβάνοντας γνώση μέσα σε ένα φιλόξενο και υποστηρικτικό ψηφιακό περιβάλλον

– Θα δικτυωθείς με άλλους επαγγελματίες που μοιράζονται τις ίδιες ανάγκες με σένα

Διαδικασία συμμετοχής

Οι θέσεις για το εργαστήριο είναι περιορισμένες! Για να διασφαλίσεις μια από αυτές, κλείσε τη θέση σου σήμερα.

60€ γενική είσοδος

50€ μειωμένη είσοδος (φοιτητές, άνεργοι) (Με επίδειξη φοιτητικής ταυτότητας ή κάρτας

ΟΑΕΔ)

Θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης

Έχεις ερωτήσεις; Διάβασε περισσότερα ή επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Το Women TechEU στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας.

Η νόσος covid-19 έχει διαταράξει την επαγγελματική και κοινωνική ζωή όλων μας. Ανησυχία και έντονος προβληματισμός σε όλα τα επίπεδα. Η επιχειρηματικότητα πάει με αργούς ρυθμούς και οι «συστημικές» τράπεζες εξακολουθούν  να μην στηρίζουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. 

Το ελληνικό σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» των 30,5 δισ. ευρώ ενέκρινε το συμβούλιο των υπουργών Οικονομικών της ΕΕ (ECOFIN) μαζί με τα αντίστοιχα σχέδια άλλων 11 κρατών-μελών.

Μαζί με το ελληνικό πρόγραμμα εγκρίθηκαν και αυτά της Αυστρίας, του Βελγίου, της Δανίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Λετονίας, του Λουξεμβούργου, της Σλοβακίας, της Πορτογαλίας και της Ισπανίας.

Η Ελλάδα θα ενισχυθεί με συνολικά 30,5 δισ. ευρώ εκ των οποίων τα πρώτα 4 δισ. ευρώ αναμένεται να εκταμιευθούν έως το τέλος Ιουλίου, ενώ το συνολικό ύψος των διαθέσιμων πόρων έως το τέλος του έτους, προβλέπεται να φθάσει τα 7,5 δισ. ευρώ.

Το σχέδιο αναμένεται να κινητοποιήσει πόρους ύψους 60 δισ. ευρώ σε 106 μεγάλες επενδύσεις και 68 μεταρρυθμίσεις και βρίσκεται ήδη στη φάση της εφαρμογής, με κάποια από τα έργα και τις μεταρρυθμίσεις να βρίσκονται σε φάση υλοποίησης.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε την πρωτοβουλία «Women TechEU» ένα νέο πρόγραμμα της ΕΕ που στηρίζει τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες και παρέχει βοήθεια ώστε οι εν λόγω επιχειρήσεις να πρωταγωνιστήσουν στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας του αύριο.

Το πρόγραμμα αυτό εντάσσεται στο νέο  πρόγραμμα για τα οικοσυστήματα καινοτομίας  του προγράμματος «Ορίζων Ευρώπη», με τη συμβολή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας (ΕΣΚ). Τα στοιχεία δείχνουν ότι μόνο το 15% των καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων ιδρύονται ή συνιδρύονται από γυναίκες, ενώ μόλις το 6% έχουν ιδρυτικές ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες. Οι εν λόγω επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες αντλούν λιγότερα επιχειρηματικά κεφάλαια απ’ ότι οι αντίστοιχες επιχειρήσεις που αποτελούνται αποκλειστικά από άνδρες, συμπεριλαμβανομένων των κεφαλαίων για επενδύσεις ζωτικής σημασίας στα αρχικά στάδια, ενώ και τα ποσά που συγκεντρώνουν συνήθως είναι χαμηλότερα. Σε όλη την Ευρώπη μόνο το 5% περίπου των επιχειρηματικών κεφαλαίων διοχετεύεται σε μικτές ομάδες και μόλις το 2% σε ομάδες που αποτελούνται μόνο από γυναίκες.

Η πρωτοβουλία «Women TechEU» αντιμετωπίζει αυτό το χάσμα μεταξύ των φύλων όσον αφορά την καινοτομία, στηρίζοντας τις νεοφυείς επιχειρήσεις υπερπροηγμένης τεχνολογίας που διοικούνται από γυναίκες στα αρχικά στάδια που παρουσιάζουν τον υψηλότερο κίνδυνο. Το πρόγραμμα θα προσφέρει χρηματοδοτική στήριξη σε νεοφυείς επιχειρήσεις που διοικούνται από γυναίκες με επιχορηγήσεις ύψους 75.000 ευρώ.

Η κα. Μαρίγια Γκαμπριέλ, Επίτροπος Καινοτομίας, Έρευνας, Πολιτισμού, Εκπαίδευσης και Νεολαίας τόνισε: «Μέσω της πρωτοβουλίας «Women TechEU», θέλουμε να αυξήσουμε τον αριθμό των νεοφυών επιχειρήσεων που διοικούνται από γυναίκες και να δημιουργήσουμε ένα ευρωπαϊκό οικοσύστημα υπερπροηγμένης τεχνολογίας με περισσότερη δικαιοσύνη και ευημερία. Πιστεύουμε ότι η σημερινή στήριξη σε γυναίκες στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας θα αυξήσει τις πιθανότητές τους για επιτυχία και θα τονώσει το συνολικό ευρωπαϊκό οικοσύστημα καινοτομίας, ελκύοντας περισσότερα γυναικεία ταλέντα.»

Υπολογίζεται έως 50 ελπιδοφόρες νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της υπερπροηγμένης τεχνολογίας από τα κράτη-μέλη της ΕΕ και τις συνδεδεμένες χώρες να χρηματοδοτηθούν στο πλαίσιο της πρώτης πιλοτικής πρόσκλησης υποβολής προτάσεων της πρωτοβουλίας «Women TechEU», η οποία θα ολοκληρωθεί στις 10 Νοεμβρίου 2021.

Υπάρχουν ευκαιρίες χρηματοδότησης και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την  σύγχρονη και ευρωπαϊκή Ελλάδα του μέλλοντος.

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Trending