Connect with us

Τουρισμός

Ο ΕΟΣ Σάμου συμμετέχει στην εκθεσιακή εκδήλωση εναλλακτικού τουρισμού NOSTOS 2017

Φέτος και για πρώτη φορά ο ΕΟΣ Σάμου θα συμμετέχει στη μοναδική εκθεσιακή – συνεδριακή εκδήλωση της χώρας μας για τον εναλλακτικό τουρισμό, NOSTOS 2017. Θα πραγματοποιηθεί σε ειδικό εκθεσιακό χώρο στη ΝΑΥΠΑΚΤΟ, από τις 13 έως και τις 16 Οκτωβρίου.

Ο Συνεταιρισμός της Σάμου θα παρουσιάσει την πλούσια  γκάμα των κρασιών του, αποτελούμενη από γλυκούς, ξηρούς και ημίξηρους οίνους παραγωγής του. Τα εκλεκτά κρασιά του ΕΟΣ Σάμου θα κοσμήσουν την ενότητα NOSTOS Food Tourism, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στον γαστρονομικό τουρισμό και την παραδοσιακή, αλλά και σύγχρονη ελληνική κουζίνα. Εκεί, οι διακεκριμένοι προσκεκλημένοι όπως hosted buyers, εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων ακαδημαϊκοί, sommeliers, δημοσιογράφοι και επαγγελματίες του τουρισμού από περισσότερες από 18 χώρες παγκοσμίως, αλλά και λάτρεις του κρασιού θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα σαμιώτικα κρασιά και κεράσματα.

Πρεσβευτής των μοναδικών γεύσεων και αρωμάτων των κρασιών της Σάμου μέσα από επιλεγμένες συνταγές θα είναι ο Σαμιώτης chef Ασλάνης Παντερλής. Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες θα απολαύσουν τη μοναδική «κατσικίσια πλάτη γεμιστή», που η νοστιμιά της οφείλεται στο πολύωρο μαρινάρισμα με λευκό ξηρό μοσχάτο Σάμου με τα αρώματα των μυρωδικών της γέμισης της να ταιριάζουν αρμονικά με το πολυβραβευμένο διεθνώς Samos Vin Doux. Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν «ρολάκια μοσχαρίσια γλυκοπικάντικα» με πιπεριές, ρόκα, μέλι και το επί 6 χρόνια παλαιωμένο Samos Nectar, «γαρίδες με μαραθόριζα» με γλυκό σαμιώτικο κρασί, «ντάκο σαμιώτικο» με ελιές, κάπαρη, λιαστές τομάτες και σχινόπρασο, καθώς και «τυροχοιρομέρι με αρωματικά βότανα» σβησμένο με λευκό ημίξηρο Aegean Breeze και διανθισμένο με μαρμελάδα από μπουρνελάκι σαμιώτικο, σουσάμι, μαυροκούκι και ντόπια μυρωδικά.

Αμέσως μετά την τελετή εγκαινίων της έκθεσης NOSTOS 2017 την Παρασκευής 13 Οκτωβρίου, θα παρατεθεί στην «Κουζίνα Μαρία Λόη» το επίσημο δείπνο της εκδήλωσης. Το δείπνο θα πλαισιώνεται από τα μοναδικά ξηρά, ημίξηρα και γλυκά κρασιά του ΕΟΣ Σάμου. Η βραδιά θα ξεκινήσει με Samos Mohito, που έχει ως βάση το Vin Doux. Το κυρίως γεύμα θα πλαισιώσουν το λευκό ξηρό Ψηλές Κορφές και το ημίξηρο Aegean Breeze, ενώ το επιδόρπιο με τη μαγευτική πανακότα με μαστίχα Χίου αλλά και η ονομαστή σοκολατόπιτα της Μαρίας Λόη, θα συνδυαστούν με το κρασί που γεύονται οι ηγέτες των κρατών, το πολυβραβευμένο Samos Grand Cru.

Η «ψυχή» της διοργάνωσης, ο αντιδήμαρχος Ναυπακτίας Γιάννης Σύψας, αναφερόμενος στην -για πρώτη φορά- συμμετοχή της Σάμου, δήλωσε χαρακτηριστικά:

«…Κι είχε στη σειρά στον τοίχο ακουμπισμένα πιθάρια με παλιό κρασί γλυκόπιοτο γεμάτα, ανέρωτο θεϊκό ποτό για το σοφό Οδυσσέα, όταν με βάσανα πολλά στο σπίτι του γυρίσει… Με αυτή την αναφορά ο Όμηρος στην Οδύσσεια συνδυάζει το «νόστο» με το γλυκόπιοτο κρασί. Πιστεύουμε πως η φετινή συμμετοχή του Ενιαίου Οινοποιητικού Συνεταιρισμού της Σάμου στη NOSTOS 2017 αποτελεί ένα ισχυρό στοιχείο σύνδεσης με τη μακραίωνη οινοποιητική παράδοση των ακριτικών νησιωτικών κοινωνιών, αναδεικνύοντας παράλληλα τη δυνατότητα περαιτέρω αξιοποίησης, ανάπτυξης και εξωστρέφειας των παγκοσμίως γνωστών και πολυβραβευμένων κρασιών μας…»

Η NOSTOS διοργανώνεται για δεύτερη συνεχή χρονιά από τον Δήμο Ναυπακτίας, µε φορέα υλοποίησης την «Αιτωλική Αναπτυξιακή Α.Ε ΟΤΑ». Φιλοδοξεί δε, να αποτελέσει διεθνές σημείο αναφοράς του ειδικού και εναλλακτικού τουρισμού κάθε μορφής, για όλους τους προορισμούς και τους επαγγελματίες του κλάδου που δραστηριοποιούνται στη Μεσόγειο και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ειδικό ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και το NOSTOS FORUM ως διεθνές ετήσιο βήμα επιμόρφωσης, ενημέρωσης και ανταλλαγής απόψεων.

*Η εμπορική διάθεση όλων των προϊόντων του ΕΟΣ Σάμου γίνεται από την Ελληνικά Κελλάρια Οίνων Α.Ε.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τον κλάδο των τουριστικών επιχειρήσεων που αναζητούν κάτι περισσότερο από το παραδοσιακό «σουβενίρ» έρχεται για 5η χρονιά στον Πολυχώρο Αθηναΐς στις 11-12- 13 Ιανουαρίου 2019.

 

Tο meeting point του ελληνικού design και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου, η GREEK BRAND NEW, η έκθεση που αναβαθμίζει το παραδοσιακό προϊόν σε πολιτισμικό δώρο, αναμένεται να παρουσιάσει ό,τι πιο καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των εφαρμοσμένων τεχνών.

Στη φετινή διοργάνωση, 64 ελληνικά brands και designers με χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας θα επαναπροσδιορίσουν την ταυτότητα του ελληνικού «σουβενίρ» αλλά και θα αναδείξουν, όπως κάθε χρόνο, το σύγχρονο ελληνικό design.

Δες όλα τα brands ΕΔΩ

Η GREEK BRAND NEW είναι μια εμπορική boutique έκθεση που προωθεί το ελληνικό design και brands με κοινό όραμα να αλλάξουν το πρόσωπο της Ελλάδας.

Η κάθε χρόνο παρουσία της στην συνεχώς ανερχόμενη τουριστική αγορά και η διαρκής εξέλιξή της τόσο από την πλευρά των εκθετών όσο και επισκεπτών, την κατατάσσει πλέον σε εξέχουσα θέση ανάμεσα στους φορείς νέας πνοής στον κλάδο του ελληνικού επιχειρείν.

Τα αποτελέσματα κάθε χρόνο αποδεικνύουν ότι οι επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού αναγνωρίζουν την μοναδικότητα της διοργάνωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Η GREEK BRAND NEW απευθύνεται στους επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, ιδιοκτήτες καταστημάτων και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, ξενοδοχείων και μουσείων και greek concept stores, που θέλουν να ξεχωρίσουν.

Η GREEK BRAND NEWείναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία (ΑΜΚΕ), η οποία ιδρύθηκε από τις 22 εταιρείες που ξεκίνησαν το θεσμό το 2015, και συνδυάζουν κάθε χρόνο την παρουσία τους με νέες επιλεγμένες εταιρείες, δίνοντας πάντα έμφαση στο να τηρηθεί η ποιότητα της έκθεσης στις υψηλές αισθητικές προδιαγραφές που είχαν τεθεί εξ’αρχής και με τον τρόπο αυτό, να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία του επισκέπτη. Υπεύθυνη για την διοργάνωση της GBN2019, καθώς και για τα έτη 2020-2021 θα είναι η εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων Stalexpo, η οποία με την πολυετή εμπειρία της και την συνεχή εξέλιξή της θέτει γερά θεμέλια ώστε η έκθεση να συνεχίσει να είναι θεσμός και να ακολουθεί το όραμα των ιδρυτικών μελών του.

Χώρος: Πολυχώρος Αθηναΐς, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό
Ωράριο

Το ωράριο της έκθεσης θα είναι 10.00′ – 20.00′ και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και media. Επίσης, τις ημέρες και ώρες της έκθεσης θα πραγματοποιούνται δωρεάν δρομολόγια με mini bus, από τον σταθμό του μετρό Μεταξουργείο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Website: greekbrandnew.com
Facebook: @GreekBrandNewExpo
Instagram: @greekbrandnew

STALEXPO T 2108214687, mail [email protected]

Continue Reading

Εναλλακτικός τουρισμός

Σεμινάριο Μεσσηνιακής Γαστρονομίας.

Οι γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα ήταν οι πρωταγωνιστές του φετινού σεμιναρίου Μεσσηνιακής γαστρονομίας από το

Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου

Με ανανεωμένο περιεχόμενο και εισηγητές διαφόρων ειδικοτήτων πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο του Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας

Οι μοναδικές γεύσεις και τα αγνά προϊόντα της Μεσσηνιακής γης ήταν οι απόλυτοι πρωταγωνιστές του φετινού σεμιναρίου Μεσσηνιακής γαστρονομίας που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, με πρωτοβουλία του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και συμμετοχή πλήθους επαγγελματιών του χώρους της εστίασης.

Εφτά επαγγελματίες της περιοχής παρουσίασαν συναρπαστικούς γευστικούς συνδυασμούς και δημιουργική αξιοποίηση των Μεσσηνιακών προϊόντων, πλημυρίζοντας με χρώματα και αρώματα την αίθουσα όπου πραγματοποιήθηκε το πρακτικό μέρος του σεμιναρίου, υπενθυμίζοντας σε όλους την πλούσια παράδοση του τόπου.

Είχε προηγηθεί το θεωρητικό μέρος της διοργάνωσης, με μια σειρά από ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εισηγήσεις που ανέδειξαν την αξία της ολοκληρωμένης διαχείρισης μιας Μεσσηνιακής γαστρονομικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη της περιοχής.

Ειδικότερα, στην εναρκτήρια εισήγηση του σεμιναρίου ο κ. Θοδωρής Σπηλιώτης αναφέρθηκε στις αρχές του Αθωνικού Μάνατζμεντ και πώς αυτές μπορούν να έχουν πρακτική εφαρμογή στην οργάνωση και λειτουργία μιας επιχείρησης, ενώ στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Πίττας εστίασε στην ανάγκη δημιουργίας γαστρονομικών κοινοτήτων με στόχο την προώθηση της Ελληνικής γαστρονομίας για την ανάπτυξη ουσιαστικά του συνόλου της τοπικής κοινωνίας. Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης από την πλευρά του ανέδειξε την αξία του σωστού branding και marketing στο στήσιμο ενός εστιατορίου και ολοκληρώνοντας το θεωρητικό σκέλος ο κ. Χάρης Τζανής παρουσίασε τους βασικούς κανόνες για την επίτευξη της γευστικής αρμονίας ποτού και φαγητού.

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε φέτος στο πλαίσιο του 8ου Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και απευθύνθηκε σε ένα ευρύ κοινό με ουσιαστικό ενδιαφέρον για την εξέλιξη της γαστρονομικής παράδοσης της περιοχής.

Στόχος των σεμιναρίων Μεσσηνιακής γαστρονομίας που υλοποιεί το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου τα τελευταία έξι χρόνια, είναι να παρουσιάσει στους επαγγελματίες της εστίασης και του τουρισμού όλες τις τάσεις και εξελίξεις στον χώρο της γαστρονομίας, δείχνοντας παράλληλα τον δρόμο για μια συνολικά βιώσιμη ανάπτυξη της Μεσσηνίας, προς όφελος του αγροτικού τομέα, της κοινωνίας, του πολιτισμού και του ίδιου του περιβάλλοντος.  

[email protected]

Continue Reading

Εναλλακτικός τουρισμός

8ο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας

Συμμετοχή του Ιδρύματος Καπετάν

Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου στο

Με εξειδικευμένο σεμινάριο για τη Μεσσηνιακή γαστρονομία

Με ένα ιδιαίτερο σεμινάριο για τους επαγγελματίες της εστίασης και της γαστρονομίας συμμετέχει το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, στο φετινό 8ο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας που πραγματοποιείται από τις 19 ως τις 22 Νοεμβρίου 2018, στην πόλη της Καλαμάτας.

Το σεμινάριο απευθύνεται αποκλειστικά σε ιδιοκτήτες, στελέχη και εργαζόμενους του χώρου της εστίασης και της γαστρονομίας, περιλαμβάνει ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό σκέλος και πραγματοποιείται την τελευταία ημέρα της διοργάνωσης, Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2018, από τις 9.20 πμ – 1.30 μμ.

Ειδικότερα το θεωρητικό σκέλος περιλαμβάνει εισηγήσεις καταξιωμένων επαγγελματιών του χώρου σε θέματα όπως η άσκηση ηγεσίας στην Αθωνική κουζίνα, οι γαστρονομικές κοινότητες και προορισμοί, οι εξελίξεις και οι τάσεις στο branding και το marketing του σύγχρονου εστιατορίου και οι βασικοί κανόνες γευστικής αρμονίας φαγητού και κρασιού. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το πρακτικό σκέλος, με εργαστήρι μαγειρικής τέχνης και επίδειξη διάφορων τεχνικών από καταξιωμένους επαγγελματίες της Μεσσηνίας.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάδειξη της γαστρονομικής κληρονομιάς της μεσσηνιακής κουζίνας και εντάσσεται στο σύνολο του στρατηγικού σχεδιασμού του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου για να καταστεί η Μεσσηνία πρότυπο αειφόρου ανάπτυξης σε ένα ευρύ φάσμα τομέων (αγροτική ανάπτυξη, κοινωνία, πολιτισμός, περιβάλλον).

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν, οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ είναι απαραίτητο να κάνουν προεγγραφή (τηλεφωνικά ή με mail) μέχρι τις 20 Νοεμβρίου 2018 στις 14.00 (Επιμελητήριο Μεσσηνίας, υπεύθυνη κα. Γεωργία Παλόγλου, τηλ. 27210 62218, [email protected])

www.cvf.gr.

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό Κέντρο ELITE CITY RESORT       

Continue Reading

Trending