Connect with us

Τουρισμός

Οδοδείκτης του τουριστικού αύριο για τη Χώρα ο ποιοτικός τουρισμός

Έφη Βαλίλα Δημοσιογράφος

 

Ο Τουρισμός αποτελεί πλέον έναν από τους δυναμικότερους κλάδους της Παγκόσμιας Οικονομίας, τόσο σε απόλυτους όσο και σε σχετικούς αριθμούς. Αποτελεί την κυρίαρχη δραστηριότητα σε πολλές χώρες, έχει αξιόλογες πολλαπλασιαστικές επιδράσεις στους άλλους κλάδους  της οικονομίας και συμβάλλει στη συνολική οικονομική ανάπτυξη των χωρών. Στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών και στη χώρα μας, σημείωσε αξιοσημείωτη μεγέθυνση, συνδεόμενος άμεσα με την κοινωνικοοικονομική αναπτυξιακή διαδικασία, καθώς συμβάλλει σημαντικά και στην άνοδο του επιπέδου διαβίωσης των τουριστικά ανεπτυγμένων περιοχών και, συνακόλουθα, στην ευημερία των πολιτών. Ο επιχειρηματικός όγκος του τουρισμού σε Παγκόσμια Κλίμακα ενδεχομένως ξεπερνά αυτόν των εξαγωγών πετρελαίου, των ειδών διατροφής και των αυτοκινήτων, ενώ παράλληλα παραμένει η βασική πηγή εισοδήματος για πολλές αναπτυσσόμενες χώρες.

 

Η Αναθεώρηση των Προβλέψεων του Παγκόσμιου Τουρισμού

 

Ο τουρισμός έχει αναδειχτεί σε μείζονα οικονομική δραστηριότητα παγκοσμίως. Τις τελευταίες δεκαετίες, ο παγκόσμιος τουρισμός αυξάνεται με ταχύτερο ρυθμό. Όμως με την εμφάνιση του κορωνοϊού, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (WTO) βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να δηλώνει δραστικότατη μείωση του αριθμού των τουριστών το 2020.

Με ανακοίνωση που έγινε στις 6.3.2020, αναθεωρεί τις προβλέψεις του για τον παγκόσμιο αριθμό των τουριστών το 2020 και εκτιμά ότι θα μειωθεί 1%-3% σε σχέση με το 2019, λόγω του κορονοϊού, έναντι αρχικής πρόβλεψης για αύξηση κατά 3%-4%. Η μείωση αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθούν κατά 30-50 δισεκατομμύρια δολάρια οι τουριστικές εισπράξεις σε σχέση με το 2019.

Οι προβλέψεις αυτές υπογραμμίζουν, αφενός, τον δυναμισμό του τουρισμού, και αφετέρου, μια εδραιωμένη πίστη ότι παρά τα ενδεχόμενα βραχυχρόνια σκαμπανεβάσματα, ο τουρισμός θα αναπτύσσεται μακροχρόνια, πιο γρήγορα από την παγκόσμια οικονομία. Υπάρχει όμως  μια διαφοροποίηση, δηλαδή λόγω της εμφάνισης του κορωνοϊού, όπου ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (WTO) βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να δηλώσει δραστικότατη μείωση του αριθμού των τουριστών το 2020, και γενικότερα μια μείωση σε αριθμούς σε σχέση με τις προβλέψεις.

Ένα μόλις βήμα πριν τις καλοκαιρινές διακοπές και ενώ οι πρώτοι αδειούχοι σε σχεδόν ολόκληρο τον κόσμο είχαν ήδη κλείσει δωμάτια και ετοίμαζαν  βαλίτσες, αυτόματα καταρρέουν  λαμβάνοντας  υπόψη τον Κορωνιό.

 

Μέρος Στατιστικών Στοιχείων…

 

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, το 2018 σημειώθηκαν 1,4 δισεκατομμύρια αφίξεις τουριστών, ενώ παρατηρήθηκε αύξηση 6% σε σχέση με το 2017 σε πλανητικό επίπεδο. Πολλοί από αυτούς πραγματοποίησαν περισσότερα από ένα ταξίδια κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.

Η αύξηση αυτή θεωρήθηκε ιδιαίτερα σημαντική, αν λάβει κανείς υπόψη του, πως ο Τουρισμός διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας.

 

Οι  Προορισμοί …

 

Οι προορισμοί που επέλεγαν μέχρι πριν την πανδημία οι ταξιδιώτες για τις καλοκαιρινές τους διακοπές  αποδεικνύουν τα στατιστικά στοιχεία  πως τα 4/5 των τουριστών προτιμούν να ταξιδεύουν εντός της χώρας τους.

Όταν όμως επέλεγαν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, συνήθως επέλεγαν την Ευρώπη, η οποία μόνο το 2017 υποδέχτηκε 713 εκατομμύρια επισκέπτες. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Γαλλία βρέθηκε 1η στη λίστα στις προτιμήσεις των τουριστών, ενώ ακολουθούν οι Ισπανία, ΗΠΑ, Κίνα και Ιταλία. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η 7η  χώρα με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο. Υπάρχουν βέβαια κι άλλες περιοχές οι οποίες παρουσιάζουν αύξηση. Το 2018 τα ταξίδια στη βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή σημείωσαν άνοδο, ενώ το ίδιο συνέβη γενικά με τους μη συνηθισμένους προορισμούς.

Για το 2018 επίσης καταγράφηκαν οι πιο δημοφιλείς προορισμοί σε ολόκληρο τον κόσμο. Έτσι η Αψίδα του Θριάμβου και ο Πύργος του Άιφελ στο Παρίσι βρέθηκαν επίσης στην 1η πεντάδα. Το παλάτι του Μπάκιγχαμ, το μοναδικό Βρετανικό αξιοθέατο στους 15, κορυφαίους δημοφιλείς προορισμούς. Στην 7η   θέση βρέθηκαν το τείχος του Βερολίνου, το Βατικανό, η Disneyland και οι πυραμίδες της Αιγύπτου.

 

 Ο Ελληνικός Τουρισμός  το 2019

 

Η σημασία του τουρισμού για την Ελληνική οικονομία και κοινωνία είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Συγκρινόμενος σε Παγκόσμιο επίπεδο, ο Ελληνικός τουρισμός κατέγραφε ικανοποιητικές επιδόσεις. Τα στοιχεία αυτά απέδειξαν ότι ο Ελληνικός τουρισμός είναι ένας από τους ελάχιστους τομείς της Εθνικής οικονομίας, ο οποίος είναι ανταγωνιστικός σε Παγκόσμιο επίπεδο. Το 2019, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε κατά 4,1% και διαμορφώθηκε στα 31.348.400 ταξιδιώτες, έναντι 30.122.800 ταξιδιωτών το 2018. Ειδικότερα, η ταξιδιωτική κίνηση μέσω αεροδρομίων αυξήθηκε κατά 1,6%, ενώ αυτή μέσω οδικών σταθμών αυξήθηκε κατά 9%.  Το 2019 οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 12,8% σε σύγκριση με το 2018 και διαμορφώθηκαν στα 18.151.600.000 ευρώ.

 

Τα Οφέλη για τη Χώρα

 

 

  • Απασχόληση: Ο τουρισμός είναι τομέας ένταξης εργασίας και δημιουργεί συχνά πολλές θέσεις απασχόλησης.

 

  • Τοπική ανάπτυξη.
  • Πολλαπλασιαστικές θετικές επιδράσεις σε πολλούς κλάδους, της βιοτεχνίας, στο εμπόριο, στις μεταφορές, στον πρωτογενή τομέα.
  • Αξιοποίηση των τοπικών προϊόντων.
  • Επαγγελματική και κοινωνική κινητικότητα: διάχυση εισοδημάτων, υπηρεσίες με παράλληλη στροφή στον τουρισμό.
  • Αποτελεσματική επικοινωνία ντόπιων με τους τουρίστες.
  • Ενεργητική συμμετοχή και δραστηριοποίηση των τουριστών.
  • Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.
  • Προστασία της κοινωνικής – πολιτιστικής κληρονομιάς: διατήρηση και προώθηση του τοπικού πολιτισμού.
  • Τόνωση της σημασίας της προστασίας και ανάδειξης των υπαρχόντων πόρων, της διευκόλυνσης της πρόσβασης, της δημιουργίας υποδομών, του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών, ώστε η διαμονή και οι δραστηριότητες που προσφέρονται από την κοινότητα, να καθίστανται ικανοποιητικές για τον επισκέπτη.

 

Στο Διά Ταύτα της Επόμενης Μέρας […]

 

Ένας βασικός τομέας στον οποίο οι Ελληνικές Περιφέρειες θα μπορούσαν να επικεντρωθούν, ήταν και είναι ο ποιοτικός τουρισμός. Η Ελλάδα είναι ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός, με αφθονία σε όμορφους φυσικούς πόρους, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, εύκρατο κλίμα και φιλόξενους ανθρώπους. Διερεύνηση και ανάπτυξη περισσότερων συνεργιών μεταξύ πολιτιστικών και τουριστικών επιχειρήσεων θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει μια διεισδυτική πορεία προς μέλλον πολλών τοπικών κοινοτήτων.

Επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους θα μπορούσαν να βελτιώσουν σημαντικά την προστιθέμενη αξία του τουριστικού προϊόντος.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε αναλάβει τη δέσμευση διαβεβαίωσης ότι η Περιφερειακή Πολιτική αποτελεί αναπόσπαστο το τμήμα «Αναδημιουργία της Ελλάδας». Ο προτεινόμενος προϋπολογισμός για τα προγράμματα της περιόδου 2014-2020 ήταν 336 δισεκατομμύρια ευρώ (σε σύγκριση με τα 350 δισεκατομμύρια ευρώ της προηγούμενης περιόδου 2007-2013). Οι επενδύσεις στις λιγότερο αναπτυγμένες περιφέρειες θα αντιστοιχούσαν στο μισό περίπου αυτού του ποσού – περισσότερα από 160 δισεκατομμύρια ευρώ. Τουλάχιστον 84 δισεκατομμύρια ευρώ θα δίδονταν από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) για την προώθηση των ευκαιριών απασχόλησης, της διά βίου μάθησης και της κοινωνικής ένταξης

 

Το Αποτύπωμα της Τουριστικής Οικονομίας

 

Το αποτύπωμα στην Τουριστική οικονομία «είναι αυτό που θα δώσει το έναυσμα στις τοπικές κοινωνίες να συνδεθούν περισσότερο με τον τουρισμό και να γίνουν πιο «συνειδητοποιημένοι οικοδεσπότες»!!

Αυτό θα αποτελέσει και ταυτόχρονά θα δημιουργήσει ένα νέο «Συμβόλαιο» μεταξύ τουρίστα και τοπικής κοινωνίας»!!

 

Τουρισμός

Το πρώτο σύγχρονο online πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα

Με σκοπό να απαντήσει στις ανάγκες των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου που βρίσκονται ανά την ελληνική επικράτεια αλλά και διεθνώς, το Alba Graduate Business School, The American College of Greece παρουσιάζει το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το καταξιωμένο πρόγραμμα MSc in Tourism Management του Alba Graduate Business School, The American College of Greece, με μότο «Upgrade to Business Class», επανασχεδιάστηκε ώστε από το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 να προσφέρει σύγχρονη, απομακρυσμένη μάθηση σε όλη τη χώρα και διεθνώς, με στόχο να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των επαγγελματιών που επιθυμούν να σπουδάσουν διοίκηση τουριστικών μονάδων και να αναπτύξουν νέες δεξιότητες αλλά δεν μπορούν να δεσμευτούν για ένα ή δύο χρόνια σε εκ του σύνεγγυς εκπαίδευση στην Αθήνα.

Ανταποκρινόμενο σε αυτές τις ανάγκες, και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει τα προηγούμενα χρόνια, το Alba γίνεται το πρώτο εκπαιδευτικό ίδρυμα στην Ελλάδα που προσφέρει σύγχρονη, εξ αποστάσεως μεταπτυχιακή εκπαίδευση στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management), η οποία θα δώσει την ευκαιρία στους επαγγελματίες να φοιτήσουν online, με σύγχρονο τρόπο (synchronous) απ’ οπουδήποτε στον κόσμο. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Επιχειρηματίες τουριστικών επιχειρήσεων.
  • Μέλη οικογενειακών επιχειρήσεων σε σχέση με τουρισμό.
  • Νέους επαγγελματίες στον χώρο της φιλοξενίας, tour operators, ξεναγούς, τουριστικά γραφεία, διοργανωτές εκδηλώσεων και συνεδρίων, cruisemakers, υπεύθυνους ψυχαγωγίας, μεσίτες, διαχειριστές ακινήτων.

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση θα δώσει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν ανθρώπους απ’ όλο τον κόσμο που ενδιαφέρονται για μία καριέρα στον ίδιο τομέα, και ταυτόχρονα το Alba προσφέρει τρία διά ζώσης workshops, κατά τα οποία οι φοιτητές θα μπορούν να γνωριστούν από κοντά.

Ακόμη, η στρατηγική συνεργασία του προγράμματος με το Costa Navarino προσφέρει στους φοιτητές του Alba τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ένα τριήμερης διάρκειας workshop στη Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων (Tourism Management) στο Costa Navarino τον Νοέμβριο, ενώ δύο ακόμα workshops σε Service Operations and Revenue Management θα δοθούν στις εγκαταστάσεις του Alba τον Δεκέμβριο και τον Μάρτιο.

Η Ευαγγελία Μπαραλού, Ακαδημαϊκή Διευθύντρια του προγράμματος MSc in Tourism Management, Alba Graduate Business School, δήλωσε σχετικά: «Οι επαγγελματίες του τουρισμού που ζουν σε διάφορα μέρη της Ελλάδας χρειάζονται μεγάλη ευελιξία, καλύτερη διαχείριση χρόνου και μια ευρύτερη παγκόσμια προοπτική για υψηλής ποιότητας, ευέλικτη και οικονομικά προσιτή εκπαίδευση. Το πρώτο σύγχρονο online μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Tourism Management στην Ελλάδα από το Alba Graduate Business School, συνδυάζοντας την αξία του Alba, τόσο από την άποψη της διδασκαλίας όσο και από την άποψη της εκμάθησης, με ένα ευέλικτο μοντέλο σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, πρόκειται να ενισχύσει τη μάθηση και τις προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης για τους απασχολούμενους στον τουρισμό στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς».

Παρέχοντας χρονική ευελιξία στους συμμετέχοντες, η διεξαγωγή των μαθημάτων από το υψηλών προσόντων διδακτικό προσωπικό του Alba γίνεται απογευματινές ώρες, με γλώσσα διδασκαλίας τα Αγγλικά. Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι 12 μήνες για την πλήρη φοίτηση και 24 μήνες για την part-time time φοίτηση.

Τα μαθήματα θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο, ενώ αιτήσεις θα γίνονται δεκτές μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ.

–Τέλος– 

Πληροφορίες προς δημοσιογράφους:

Μαρία Βασιλική Δουκάκη, AlbaGraduateBusinessSchool, τηλ.: 210 8964531, εσωτ. 1384, email: [email protected],

ΘάλειαΘωμάτου, Pitch – Public Relations and Strategic Communications, τηλ. 216 800 1595, email: [email protected]

Σχετικάμετο Alba Graduate Business School 

TοAlbaGraduateBusinessSchool, The American College of Greece, λειτουργεί ως ένας ανεξάρτητος μη κρατικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός υπό την αιγίδα του ΣΕΒ, της ΕΕΔΕ και του ΕΒΕΑ, με στόχο να εκπαιδεύσει τους οραματιστές ηγέτες του αύριο και να προωθήσει ενεργά την επιστημονική έρευνα και τη δημιουργία νέας γνώσης. Το Alba προσφέρει 13 μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών και φέρει την επίσημη αναγνώριση του NewEngland Commission of HigherEducation (NECHE). Όλα τα ΜΒΑ προγράμματα είναι πιστοποιημένα από το The Association of MBAs, ενώ το MSc in Finance και το MSc in SHRM από το EFMD Programme AccreditationSystem.

Σχετικά με το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος 

Το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος είναι ένας ιδιωτικός, μη κερδοσκοπικός εκπαιδευτικός οργανισμός με ιστορία 146 ετών. Αποτελείται από τρεις εκπαιδευτικές μονάδες: το Γυμνάσιο και Λύκειο-ΙΒ Pierce, το Deree –που προσφέρει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα– και το AlbaGraduateBusinessSchool. Στο πλαίσιο της αποστολής του να παρέχει ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στην εκπαίδευση, το Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσφέρει ετησίως περισσότερα από 8 εκατ. ευρώ σε υποτροφίες και προγράμματα οικονομικής υποστήριξης. 

Continue Reading

Τουρισμός

Ένα δείπνο πολιτισμών στο Aldemar Royal Mare

Η Aldemar Resorts, τo Sympossio Greek Gourmet Touring και ο διαπρεπής Ουκρανός ChefΥurii Kovryzhenko ένωσαν τις δυνάμεις τους και διοργάνωσαν τη μοναδική γαστρονομική βραδιά «Bridging Flavors: When Crete meets Ukraine», την Κυριακή 4 Ιουλίου και ώρα 8:30μμ στο εντυπωσιακό εστιατόριο Candia του ξενοδοχείου Aldemar Royal Mare, στη Χερσόνησο Ηρακλείου. 

To Sympossio Greek Gourmet Touring ως πρεσβευτής της Ελλάδας στο εξωτερικό και ως το μεγαλύτερο όχημα προβολής της ελληνικής γαστρονομίας και του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό που μετρά 12 χρόνια, ανασυντάσσεται μετά από την παύση που επέβαλλε η πανδημία της Covid19 και ετοιμάζεται να επιστρέψει πιο δυναμικό από ποτέ. Στο πλαίσιο αυτό, το Sympossio και ο κος. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, CEO του Ομίλου Aldemar Resorts, καλωσόρισαν στην Κρήτη τον πολλάκις διακεκριμένο Chef Υurii Kovryzhenko, παγκόσμιο πρεσβευτή της ουκρανικής γαστρονομίας και έναν από τους σπουδαιότερους και πιο καινοτόμους Chef της Ουκρανίας, λίγο πριν βραβευτεί και στο 3rd Annual Global Taste Conference of Ambassadors of Taste for the Global Gastronomy® στην Αθήνα. 

Ο ταλαντούχος Chef Γιώργος Χατζόπουλος, Executive Chef of Aldemar Resorts & Chef του Sympossio Greek Gourmet Touring υποδέχτηκε στην κουζίνα του τον Υurii Kovryzhenko όπου διασταύρωσαν τις γνώσεις και τη δημιουργικότητα τους. Οι δυο Chef ετοίμασαν ένα δείπνο πολιτισμών, ένα γευστικό σταυροδρόμι της ελληνικής και ουκρανικής γαστρονομίας που κατέπληξε και ανέδειξε τις μοναδικές πτυχές των δυο κουζινών. Η ελληνο-ουκρανική φιλία αποδόθηκε στα δημιουργικά πιάτα, ενώ οι εκλεκτές ετικέτες κρασιών και οι ήχοι του πιάνου από τον Στέφανο Κόκκαλη συνόδευσαν υπέροχα τη βραδιά.

Η εκδήλωση τελέστηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου και σε αυτή παρευρέθηκαν αξιότιμα στελέχη της Πρεσβείας της Ουκρανίας, η σύζυγος του Πρέσβη κα. Alla Polyova, ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Χαλκιαδάκης, ο Διευθυντής της Ένωσης Ξενοδοχείων Ηρακλείου κ. Φουντουλάκης, ο Πρόεδρος Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Πρακτόρων Κρήτης κ. Βλατάκης, ο CEO του Ομίλου Aldemar Resorts & εμπνευστής του Sympossio, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, δημοσιογράφοι και άλλοι καλεσμένοι.

Continue Reading

Τουρισμός

Φιλοξενία Ρουμάνων δημοσιογράφων διοργάνωσε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

    Τους δημοσιογράφους και βασικούς συντελεστές της ταξιδιωτικής εκπομπής  “Cap Compas”  του κρατικού δικτύου της Ρουμανίας (TVR) φιλοξένησε στην Ημαθία, στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) που διοργάνωσε η Διεύθυνση Τουρισμού σε συνεργασία με το Γραφείο Τουρισμού της Π.Ε. Ημαθίας και το Γραφείο του ΕΟΤ Ρουμανίας. 

    Στο πλαίσιο του ταξιδιού τους, οι δύο Ρουμάνοι δημοσιογράφοι  ξεκίνησαν την περιήγησή τους από το σημαντικότερο πολιτισμικό συγκριτικό πλεονέκτημα της Ημαθίας, τον αρχαιολογικό χώρο των Αιγών στη Βεργίνα, όπου θαύμασαν τα ευρήματα των Βασιλικών Τάφων. Στη συνέχεια, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου, στα στενά του Αλιάκμονα και την Παναγία Σουμελά, στο Όρος Βέρμιο όπου εντυπωσιάστηκαν από τα κειμήλια, τα ψηφιδωτά, τις αγιογραφίες και την πλούσια ιστορία των δύο προσκυνημάτων. 

    Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα φιλοξενίας πραγματοποιήθηκε, ακόμη, city tour στα σημεία πολιτιστικού, θρησκευτικού, ιστορικού αλλά και γαστρονομικού ενδιαφέροντος της Βέροιας και της Νάουσας. Το Βήμα του Αποστόλου Παύλου, η εβραϊκή συναγωγή στην Μπαρμπούτα, η παλιά Μητρόπολη, τα στενά της χριστιανικής συνοικίας της Κυριώτισσας στη Βέροια καθώς και το Άλσος του Αγίου Νικολάου, το δημοτικό πάρκο και το σημείο θυσίας των Ναουσαίων γυναικών εντυπωσίασαν τους Ρουμάνους δημοσιογράφους.

    Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι φιλοξενούμενοι επισκέφτηκαν την οινοποιητική ζώνη ΠΟΠ Νάουσας δοκιμάζοντας το γνωστό ξινόμαυρο κρασί. Σε συνδυασμό με τα εκλεκτά προϊόντα της πλούσιας Ημαθιώτικης γης και τις ιδιαίτερες συνταγές της τοπικής κουζίνας που γεύτηκαν, οι Ρουμάνοι δημοσιογράφοι εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους και χαρακτήρισαν την επίσκεψή τους  στην Ημαθία ως «μοναδική και πλούσια γαστρονομική εμπειρία».                                                                                         

    “Προβάλλουμε την Κεντρική Μακεδονία με θεματικό τρόπο, παρουσιάζοντας σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού τον πλούτο των τουριστικών μας προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο, ο πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός αλλά και τα πολύ αξιόλογα επισκέψιμα οινοποιία και τα κρασιά της Ημαθίας προβλήθηκαν σε δημοσιογράφους της Ρουμανίας. Αυτές οι δράσεις δημιουργούν ένα περισσότερο πολυμορφικό τουριστικό προφίλ για την Κεντρική Μακεδονία και συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου», δήλωσε σχετικά ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος.

Continue Reading

Trending