Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Παράταση Πληρωμής Φόρων

Περαιτέρω επέκταση παρατάσεων αποπληρωμής φόρων 

Αφορά επιχειρήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις, καθώς και εργαζόμενους σε αυτές ή εκμισθωτές των ακινήτων τους

Με την οικονομία να βρίσκεται σε μια διαδικασία σταδιακής επαναφοράς και σε μια σχετική κανονικότητα, οι εξελίξεις σε νομοθετικό επίπεδο τρέχουν με καταιγιστικούς ρυθμούς. Και βέβαια, κάνουμε λόγο για σταδιακή επαναφορά καθώς πέρα από το ότι με το σχεδόν γενικευμένο lockdown, έχουν μεταβληθεί πολλές βασικοί παράμετροι που καθορίζουν τη λειτουργία της οικονομίας, ειδικά για το μήνα Μάιο καταγράφουμε μια σειρά κλιμακωτών επανενάρξεων λειτουργίας ανά κλάδο.

Κάποιες επιχειρήσεις μπόρεσαν και επαναλειτούργησαν από τις 4/5, η πλειοψηφία των εμπορικών καταστημάτων και γενικότερα του λιανεμπορίου από προχθές 11 Μαΐου, ενώ άλλες έχουν δικαίωμα επανεκκίνησης από την προσεχή Δευτέρα. Και έπονται από αρχές Ιουνίου και μετά επιχειρήσεις κρίνονται ως πιο επικίνδυνες για επαναδιασπορά του ιού, εξαιτίας ειδικών συνθηκών και κυρίως λόγω υψηλού συγχρωτισμού.

Όλο αυτό το πλέγμα δεδομένων συνετέλεσε ώστε να έχουμε -μεταξύ των λοιπών μέτρων- την επέκταση των παρατάσεων για συγκεκριμένες υποχρεώσεις. Να προσθέσουμε ως απαραίτητη υποσημείωση ότι όλα τα παρακάτω αφορούν τις επιχειρήσεων (ή κατά περίπτωση τους εργαζόμενους αυτών) που είχαν την 20/3/2020 ενεργό ΚΑΔ από τους ειδικότερα αναφερόμενους στη συγκεκριμένη Υπουργική Απόφαση. Καθώς, και των οποίων τα ακαθάριστα έσοδα ενεργού κατά την 20/3/2020 του ΚΑΔ δευτερεύουσας δραστηριότητας που περιλαμβάνεται στην Υπ.Απόφ. είναι μεγαλύτερα από τα ακαθάριστα έσοδα που αντιστοιχούν στον κύριο ΚΑΔ στις 20/3/2020.

Πιο συγκεκριμένα παρατείνονται έως τις 30 Σεπτεμβρίου:

  • Οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα οφειλών από χρεωστικές δηλώσεις ΦΠΑ που λήγουν ή έληξαν από 1/5 μέχρι και 29/5/20. 
  • Η είσπραξη των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων κατά την 1/5 οφειλών από χρεωστικές δηλώσεις ΦΠΑ.
  • Οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων οφειλών των επιχειρήσεων, σε Δ.Ο.Υ./Ελεγκτικά Κέντρα, που λήγουν ή έληξαν από 1/5 έως τις 31/5. 
  • Η καταβολή των δόσεων για τις ρυθμίσεις / διευκολύνσεις τμηματικής καταβολής. Επίσης αναστέλλεται μέχρι και τις 30/9 η είσπραξη των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων κατά την 1/5.
  • Οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ. οφειλών, που λήγουν ή έληξαν από 1/5 έως και 31/5, των φυσικών προσώπων που εκμισθώνουν ακίνητα στις επιχειρήσεις που πληρούν τα κριτήρια που προαναφέραμε. Καθώς, και η είσπραξη των βεβαιωμένων και ληξιπρόθεσμων κατά την 1/5 οφειλών των παραπάνω προσώπων.
  • Οι προθεσμίες καταβολής των βεβαιωμένων στις Δ.Ο.Υ. οφειλών, που λήγουν ή έληξαν από 1/5 έως και 31/5 των μισθωτών στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Το συγκεκριμένο μέτρο αφορά στους μισθωτούς επιχειρήσεων, των οποίων η σύμβαση εργασίας τελεί σε αναστολή.

Σε κάθε περίπτωση, και εφόσον πληρούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις, να διευκρινίσουμε ότι στο σύνολο των παραπάνω περιπτώσεων, κατά την καταβολή δεν υπολογίζονται οι τόκοι και οι προσαυξήσεις του χρονικού διαστήματος της αναστολής.

Παναγιώτης Τσένος

Φοροτεχνικός Σύμβουλος Επιχειρήσεων / Συγγραφέας Φορολογικών & Οικονομικών Μελετών

tsenos.gr

Επιχειρηματικότητα

Ο δεκάλογος διαχείρισης των πωλητών σας.

Είναι δύσκολη αλλά και ενδιαφέρουσα πρόκληση η διαχείριση των ανθρώπων μας. Όμως τα συναισθήματα και η λογική πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται καθώς το να θεωρηθεί κάτι επαγγελματικό ή όχι φαίνεται μόνο μετά το αποτέλεσμά του. Κρατείστε στο μυαλό σας μερικές καθαρές και δίκαιες σκέψεις και θυμηθείτε ότι πουλάτε με ανθρώπους για ανθρώπους.

1. Το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων  αποτελεί τον πρεσβευτή  της επιχείρησής σας στον πελάτη. Αν δεν βρίσκετε τους κατάλληλους να οργανώσουν την ομάδα σας, κατεβείτε εσείς στις πωλήσεις και οργανώστε όπως θα θέλατε να σας συμπεριφέρονται, αν είσαστε ο πελάτης σας.

2. Δώστε σημασία στον σαφή σχεδιασμό και το άρτιο πρόγραμμα των επιθυμητών πωλήσεών σας. Οριοθετείστε  ρεαλιστικούς στόχους και σιγουρευτείτε  ότι επικοινωνούνται με βάση της εταιρική σας πολιτική. Να είστε παρόντες όταν επικοινωνούνται   και μοιράζονται οι στόχοι, ακούστε τις αντιδράσεις και σημειώστε τις νέες προτάσεις και ιδέες.

3. Η σύνδεση αμοιβών και στόχων  ενισχύει την απόδοση των εργαζομένων. Ένα καλά και δίκαια σχεδιασμένο πρόγραμμα αμοιβών  κατευθύνει σωστά τη προσοχή των πωλητών σας , η ασάφεια τους αποπροσανατολίζει.

4. Ενισχύστε την άμιλλα και τη διαφοροποίηση. Η επιχείρηση πρέπει να έχει ήδη αποφασίσει τι θα επιβραβεύει και τι θα ανταμείβει. Δώστε έδαφος στις διαφορετικές προσωπικότητες να αναπτύσσουν αποτελεσματικές τεχνικές.

5. Προωθήστε τα πιο κερδοφόρα προϊόντα ή υπηρεσίες της επιχείρησής σας και συνδέστε τα με μεταβλητές αμοιβές.

6. Οι μεταβλητές αμοιβές έχουν συνήθως τη μορφή του bonus. Μη αντικαθιστάται τα bonus με άχρηστα δώρα προς τους υπαλλήλους σας. Εργάζονται όπως όλοι , επενδύουν στον εαυτό τους και τις προσπάθειές τους, δικαιούνται να έχουν αμοιβές σε ρευστό όπως όλοι οι επενδυτές.

7. Η αναλογία του μίγματος (σταθερό τμήμα / μεταβλητό τμήμα) αμοιβών για το ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων να είναι κοινή για όλους  τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο πλάνο σας. Διαφοροποιείστε όμως ανάλογα με τη θέση και το επίπεδο ευθύνης.

8. Εκπαιδευτείτε και εκπαιδεύστε. Η εκπαίδευση της Διοίκησης είναι σημαντική προκειμένου να διαχειριστεί σωστά τα συστήματα και τα πλάνα εργασίας. Στη συνέχεια θα πρέπει να ακολουθήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια για τους πωλητές σας.

9. Δημιουργείστε και αναπτύξτε συστήματα διαχείρισης που να βολεύουν και να καθρεφτίζουν την επιχείρησή σας. Τα συστήματα καλύπτουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορία, όπως το στάδιο της παραγωγικότητας, η ωρίμανση των δικτύων και των προϊόντων, οι συμπεριφορές των πελατών, η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων αμοιβών κλπ.

10. Μοιραστείτε τις εμπειρίες. Τακτικές συναντήσεις σε ετήσια βάση, ανά περιφέρεια  ή ανά γεωγραφική περιοχή και τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο για το σύνολο της επιχείρησής σας θα καλύψουν προβλήματα κακής επικοινωνίας, θα προλάβουν λάθη και θα δείξουν ότι η επιχείρηση είναι παρούσα και ζωντανή.


Άρθρο αρχείου

Μαριάννα Τσουλιά

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Όμιλος EPSILONNET Συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας, BEYOND

Ο Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει για 2η φορά στην Διεθνή Έκθεση Καινοτομίας και Τεχνολογίας BEYOND που θα πραγματοποιηθεί από τις 25 έως 27 Απριλίου, στη Θεσσαλονίκη.

H BEYOND αποτελεί σημείο συνάντησης των καινοτόμων εταιριών, αλλά και τεχνολογιών αιχμής, φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία διοργάνωση του είδους της στη ΝA Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Στόχος της είναι να προάγει τη συνεργασία και την ανταλλαγή γνώσεων και ιδεών μεταξύ των συμμετεχόντων και να ενισχύσει την ανάπτυξη καινοτόμων τεχνολογιών και επιχειρηματικών ευκαιριών. Με κεντρικό θέμα UNLOCKING POTENTIAL: The Age of AI,στο επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης βρίσκεται η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης και οι τρόποι με τους οποίους μεταμορφώνει κάθε πτυχή της ζωής μας.

O Όμιλος EPSILON NET συμμετέχει διαχρονικά σε πρωτοβουλίες που αναβαθμίζουν το σύγχρονο επιχειρείν και αναδεικνύουν την επανάσταση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην Ελλάδα. Στο ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ 13 | STAND B16, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το πλούσιο portfolio σύγχρονων ψηφιακών λύσεων για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και κλάδου που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, καλύπτοντας τις εξειδικευμένες ανάγκες τους.

Κατά τη διάρκεια της Έκθεσης, κορυφαία στελέχη του Ομίλου, θα συμμετέχουν σε ειδικές παρουσιάσεις και workshops, αναλύοντας φλέγοντα θέματα που απασχολούν τον επιχειρηματικό κόσμο και παρουσιάζοντας τις all-in-one λύσεις της Epsilon Net

  • Σάββατο, 27/4, 12:00 – 13.00 – ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι αλλαγές, οι κίνδυνοι, οι λύσεις

Βασίλης Πρασσάς, Γενικός Διευθυντής EPSILON HR | Stage, Περίπτερο 15

  • Σάββατο, 27/4, 14:00 – 15:00 – EPSILON ALL in ONE: To μέλλον των ψηφιακών συναλλαγών

       Μαρία Χρυσοβιτσιώτη, Senior Consultant Epsilon SingularLogic & Χρήστος Χρυσοστομίδης, PM Office Director Epsilon SingularLogic | Stage, Περίπτερο 15

Περισσότερες πληροφορίες για την Έκθεση στο link

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία Ζαννής Μ. Κοκολιάς & Σια ΟΕ ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στις εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

Η δραστηριότητά της ξεκίνησε από την Χίο, όπου διαθέτει ένα τεχνικό πολυκατάστημα 3000 τετραγωνικών μέτρων με πάνω από 45.000 κωδικούς προϊόντων, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κορωπί, στον τομέα της χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις εκτείνονται σε 6000 τετραγωνικά μέτρα, όπου βρίσκονται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service, καθώς και οι αποθήκες. Εκτός από τη χονδρική πώληση, η εταιρεία εξυπηρετεί επίσης τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Αποτελεί αποκλειστικούς αντιπροσώπους για επώνυμα license στην Ελλάδα και την Κύπρο:

Dewalt Σπάτουλες, Dewalt Γεννήτριες, Dewalt Επαγγελματικές Σκούπες υγρών/στερεών, Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις, Dewalt Ένδυση, Dewalt Μπαλαντέζες, Black & Decker Γεννήτριες, Black & Decker Μπαλαντέζες, Stanley junior Παιχνίδια, Βleispitz Μαρκαδόρους, Facom Ένδυση, JCB Κάλτσες, ΜomoDesign Αξεσουάρ Ποδηλάτου.

Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και σε ολόκληρη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

1ο χλμ Κορωπίου – Βάρης, Κορωπί, 19400, ΑΤΤΙΚΗΣ

Continue Reading

Trending