Connect with us

Συνέδρια

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΓΕΣΙΑΣ

Η Leaders Lab, εταιρία που ειδικεύεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ηγεσίας και αλλαγής πεποιθήσεων, οπτικής και mindset, ανακοινώνει την έναρξη του προγράμματος Ανάπτυξης Ηγεσίας σε Αθήνα και Ηράκλειο, τον Φεβρουάριο του 2019, παράλληλα με την επιτυχημένη διεξαγωγή του στη Θεσσαλονίκη.

Το πρόγραμμα Ανάπτυξης Ηγεσίας σε Αθήνα, Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη, απευθύνεται σε CEOs, Επιχειρηματίες, Ηγετικά Στελέχη Επιχειρήσεων, Managers και Team Leaders. Έχει διάρκεια 12 μηνών, με παρακολούθηση μίας εκπαιδευτικής συνεδρίας 6 ωρών κάθε μήνα. Στο πρόγραμμα, περισσότεροι από 94 ομιλητές, αυθεντίες σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσιάζουν, μέσω βίντεο, περισσότερες από 200 σύγχρονες τεχνικές ηγεσίας, εύκολα εφαρμόσιμες στην καθημερινότητα ενός ηγετικού στελέχους, επιχειρηματία ή ελεύθερου επαγγελματία προσαρμοσμένες στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς. Eπιπλέον το πρόγραμμα περιλαμβάνει πρακτική εξάσκηση περισσότερο από 80% στον χρόνο των εκπαιδευτικών συναντήσεων, προσωπικό business coaching από τη Σύμβουλο Ηγεσίας της Leaders Lab, Ιφιγένεια Παπαρούση και μηνιαίο πλάνο δράσης των συμμετεχόντων για πώς θα υλοποιήσουν τις τεχνικές αλλά και τι όφελος αναμένουν να έχουν από αυτές.

Χάρη στη μεθοδολογία της Leaders Lab, που εκτός άλλων, περιλαμβάνει εκτενή εξάσκηση στις τεχνικές που παρουσιάζονται και προσωπικό coaching, οι 54 εταιρείες με τα 168 ηγετικά στελέχη τους που συμμετείχαν στα προγράμματα Ανάπτυξης και Ενίσχυσης Ηγεσίας και Μετάλλαξης Πωλήσεων και Διαπραγματεύσεων της Leaders Lab, είχαν οικονομικά οφέλη που αντιστοιχούσαν σε 22,8 φορές απόδοση επί της αρχικής τους επένδυσης, μέσα σε ένα χρόνο, από χρήση των τεχνικών που τους παρουσιάστηκαν και εφάρμοσαν. Η μεθοδολογία που ακολουθούμε στην Leaders Lab έγινε αφορμή για 627 ιστορίες επιτυχίας και οικονομικά οφέλη αξίας 9,6 εκατομμυρίων ευρώ.

Αν είστε CEOs, Επιχειρηματίες, HR Directors, Ελεύθεροι Επαγγελματίες, Managers, Team Leaders και έχετε γύρω σας ανθρώπους που θα θέλατε να είναι περισσότερο παρακινημένοι, αν θέλετε οι συνεργάτες σας να κάνουν λιγότερα λάθη, αν θέλετε να πετυχαίνετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στις διαπραγματεύσεις σας, αν διαχειρίζεστε καταστάσεις υψηλής συναισθηματικής φόρτισης με πελάτες, συνεργάτες ή προμηθευτές, αν θα θέλατε να έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τα σημαντικά της εργασίας σας, σας προσκαλούμε να συμμετέχετε στο πρόγραμμα Ανάπτυξης Ηγεσίας της Leaders Lab στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στο Ηράκλειο που ξεκινά τον Φεβρουάριο του 2019.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Δημόσια συνεδρίαση Ανθοπαραγωγών.

Ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ, τέταρτη γενιά ανθοπαραγωγός, πρόεδρος του ΔΣ του ΑΑΣΑ, με συνεχείς καινοτόμες προσεγγίσεις και δράσεις προσπαθούν να δώσουν ευκαιρίες για αναγέννηση της «ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΘΟΠΑΡΑΓΩΓΗΣ». Τελευταία ενέργεια η πρωτότυπη διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ με αντικείμενο την ευρύτερη δυνατή ενημέρωση των μελών του ΔΣ από φίλους, συνεργάτες και πελάτες των ελληνικών δρεπτών ανθέων. Στόχος η διαμόρφωση στρατηγικής εν μέσω covid 19, κυρίως για τον Συνεταιρισμό δρεπτών ανθέων, αλλά και για τους έλληνες ανθοπαραγωγούς μέλη του, καθώς και για την αλυσίδα αξίας της ελληνικής ανθοπαραγωγής δρεπτών ανθέων.

Ήδη μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ μετείχαν στην διαδικτυακή συνάντηση της 13/11/2020 όλων σχεδόν των εμπλεκομένων στα φυτά, τα καλλωπιστικά και τα δρεπτά άνθη, ήδη συνυπέγραψε ο ΑΑΣΑ κοινή επιστολή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων, προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και προς τον Υφυπουργό Έρευνας & Τεχνολογίας στις 16/11/2020 και θα συνεχίσει να συνεργεί θεσμικά με παραπλήσια συμπληρωματικά προϊόντα, όπως τα καλλωπιστικά φυτά, τα φυτά και άλλα.

Η «αλυσίδα αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων» ξεκινά από την ελληνική ανθοπαραγωή και ολοκληρώνεται με την κατανάλωση των δρεπτών ανθέων. Η ακόμα πιο σωστά η αλυσίδα ξεκινά από τις επιθυμίες και ανάγκες των καταναλωτών, και μέσω των ενδιάμεσων κρίκων (super Market, οργανωτών εκδηλώσεων, πωλητών λαϊκών αγορών, καταστημάτων ανθοπωλών, χονδρεμπόρων κλπ) τελικά ικανοποιείται από την παραγωγή πραγματικού πλούτου από τους αγροτες-ανθοπαραγωγούς. Είναι σαφές ότι η κάθε άλλης μορφής ικανοποίηση της κατανάλωσης ΔΕΝ δημιουργεί πλούτο για την Ελλάδα και όλους τους Έλληνες, απλά μερικοί κερδίζουν προμήθεια διαμεσολάβησης …

Τα μέλη του ΔΣ του ΑΑΣΑ αντιλαμβάνονται ότι για να είναι αποτελεσματική η «ΑΛΥΣΙΔΑ» πρέπει να είναι ανθεκτικοί όλοι οι κρίκοι της «αλυσίδας αξίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων». 

Την συνεδρίαση τίμησε ο κ Μαυρουδής Βορίδης, Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, και οι άλλοι συμμετέχοντες στην διευρυμένη δημόσια συνεδρίαση του ΔΣ ήταν οι: κα Βρεττού Γεωργία (Αττική), κ Καλαιτζής Αργύρης (Βέροια), κα Καρκάλη Ντίνα (Θεσσαλονίκη), κ Κόρακας Κων/νος (Σαντορίνη, Αθήνα), κα Κυριανίδου Λένια (μύκονος Αθήνα), κ Λιονάκης Δημήτρης (Αθήνα), κ Μαλλιαρός Ιωάννης (Αττική), κ Μακρής Αλέξης (Πάτρα), κ Μποσώνης Φίλιππος (Κεφαλονιά), κ Μπούρης Ιωάννης (Πρέβεζα), κ Ξύδης Μιχάλης (Αττική). Στον χώρο του ΔΣ ήταν οι κκ: Αθανάσιος Κελμάγερ, Αλέκος Μόσχος, Κώστας Ηρειώτης, Αντώνης Σούχλας, ενώ οι κκ Σταύρος Κιτάντης, Άγγελος Αγγελόπουλςο και Χρήστος Φλεριανός συμμετείχαν από άλλους χώρους.

Την συνεδρίαση παρακολούθησαν συνεχώς πάνω από 120 διαδικτυακά μέσω facebook Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, η συνεδρίαση είχε 10.800 θεάσεις (views), 762 αλληλεπιδράσεις (σχόλια, κοινοποιήσεις κλπ) και είναι αναρτημένη στο https://www.facebook.com/Skywalker.gr/videos/1286390618398530, από όπου ήδη το είδαν 7.700 που το κατέβασαν.

Το ΔΣ άκουσε με προσοχή όλους τους συνεργάτες, από όπου καταγράφουμε:

  1. Ο ΑΑΣΑ ευχαριστεί το ΥπΑΑΤ για την άμεση υποστήριξη των καταστραφέντων ανθοπαραγωγών την άνοιξη 2020.
  2. Το ΥπΑΑΤ προσπαθεί συνεχώς διαχρονικά για στήριξη των ελλήνων αγροτών και εξετάζει όλες τις παραμέτρους και σήμερα.
  3. Οι ρυθμίσεις του φθινοπώρου 2020 καταστρέφουν επιλεκτικά τους αγρότες ανθοπαραγωγών δρεπτών ανθέων.
  4. Επισημάνθηκε από πολλούς η ανάγκη για εξεύρεση ενός σχήματος συνεννόησης για την προώθηση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής δρεπτών ανθέων.
  5. Υποστηρίχθηκε ότι τα καταστήματα πώλησης ανθέων μπορούν να πουλάνε με e-shop και delivery, χωρίς να δέχονται ακόμα καταναλωτές λιανικής.
  6. Φάνηκε η ανάγκη για τυποποίηση-προτυποποίηση της ελληνικής παραγωγής δρεπτών ανθέων, και της εισαγωγής ψηφιοποίησης, η οποία θα επιτρέψει την καταλογογράφηση των δρεπτών ανθέων και την υποστήριξη επιτυχέστερα του ηλεκτρονικού εμπορίου και στα δρεπτά άνθη, αλλά και σε άλλες ανάγκες εκσυγχρονισμού διακίνησης και εμπορίας των ελληνικών δρεπτών ανθέων.
  7. Ο πρωτογενής τομέας θα πρέπει αμέσως μετά την πανδημία να αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην εθνική οικονομία, διότι είναι ο μόνος που μπορεί να εξασφαλίσει αυτάρκεια επιβίωσης σε περιόδους κρίσεων …
  8. Ο Συνεργατισμός (Συνεταιρισμοί) είναι η ενδεδειγμένη οδός για τον ελληνικό αγροτικό τομέα …
  9. Ίσως τα οριζόντια μέτρα να ισοπεδώνουν βάναυσα την εμπορική δράση και ίσως θα πρέπει να γίνονται κάθετες επεμβάσεις, που όμως προϋποθέτουν σαφή προϊοντικό προσδιορισμό.

Ο κ Αθ. Κελμάγερ (6932381604) θύμισε ότι σε μια προσπάθεια βελτίωσης της κάθετης επικοινωνίας στους κρίκους της αλυσίδας για τα δρεπτά άνθη, είχε καθιερώσει τις ανοικτές ακροάσεις του ΔΣ κάθε Δευτέρα το μεσημέρι (12.00-13.00, τον Σεπ 2017), σε όποιον συνεργάτη ήθελε να συμβάλει στην ομαλοποίηση τυχόν προβλημάτων. ΔΕΝ ΠΡΟΣΗΛΘΕ ΚΑΝΕΙΣ, από πουθενά.

Ο Αγροτικός Ανθοπαραγωγικός Συνεταιρισμός Αθηνών-ΑΑΣΑ (Άνω Πατήσια, ΑΘΗΝΑΙ) προτίθεται να διευκολύνει την οργανωμένη τακτική θεσμική επικοινωνία, συζήτηση, συνεδρίαση και, γιατί όχι, συναπόφαση σε σημαντικά θέματα που απασχολούν τον κλάδο των δρεπτών ανθέων.

Και μετά την επιτυχημένη εσωτερική διευρυμένη συνεδρίαση του ΔΣ του ΑΑΣΑ στις 20/11/2020, που έγινε με την υποστήριξη του Skywalker-Εργασία στην Ελλάδα, ο κ Αθανάσιος Κελμάγερ εξέφρασε την άποψη ότι θα ήταν χρήσιμο να γίνει διαδικτυακή συνάντηση εκπροσώπων των εμπλεκόμενων ενδιαφερομένων φορέων ελληνικής παραγωγής καλλωπιστικών φυτών και ανθέων την προσεχή Πέμπτη, 26 Νοε 2020, στις 12.00, με πρόσκληση και όσων παρέλαβαν την επιστολή της 16/11/2020 από τους εννέα φορείς.

 

Για την καταγραφή, Δημήτριος Μιχαηλίδης, ΑγροΝέα

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

«Greek-Nordic Digital Trade Week» Ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες

Την πρώτη ψηφιακή εκδήλωση προβολής του Ελληνικού Αγροδιατροφικού τομέα στις Σκανδιναβικές χώρες διοργανώνει η Reco Exports σε συνεργασία με τη Σουηδική εταιρεία Moreganic και με συνδιοργανωτή την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece).

 

Η «Greek-Nordic Digital Trade Week», θα διεξαχθεί στο διάστημα 16-20 Νοεμβρίου 2020 με την συμμετοχή 50 ελληνικών επιχειρήσεων. Στόχος της «Greek-Nordic Digital Trade Week»  είναι να αποτελέσει μια εποικοδομητική  πλατφόρμα επικοινωνίας και δικτύωσης Ελλήνων παραγωγών βιολογικών, πρωτίστως, τροφίμων και ποτών, με αγοραστές, διανομείς, χονδρεμπόρους, πωλητές λιανικής, bloggers, τύπο & μέσα ενημέρωσης, εμπειρογνώμονες κ.ά από τις Σκανδιναβικές Χώρες, αλλά και μια πλατφόρμα προβολής του Αγροδιατροφικού Τομέα της Ελλάδας και ιδίως των προϊόντων ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ των Περιφερειών μας.

 

Ενόψει της Greek-Nordic Digital Trade Week, προβλέπεται :

  • Η δημιουργία ειδικής ψηφιακής ιστοσελίδας/πλατφόρμας για την προβολή των εταιρειών που θα λάβουν μέρος στην εκδήλωση καθώς και των Περιφερειών και άλλων φορέων
  • Η δυνατότητα προσθήκης βίντεο, φωτογραφιών προϊόντων και εμπορικών πληροφοριών σε ξεχωριστή σελίδα ανά εταιρεία και Περιφέρεια
  • Η πλήρη εξαγωγική υποστήριξη βάσει των κάτωθι 8 Βημάτων, που αφορούν στη  
    1. Διάγνωση της εξαγωγικής ετοιμότητας
    2. Εξατομικευμένη συμβουλευτική εισόδου στην αγορά + Εξατομικευμένο market entry research για τα προϊόντα της κάθε εταιρείας
    3. Ανάλυση της αγοράς, Webinars, Εκπαίδευση
    4. Αποστολή δειγμάτων και πληροφοριακού υλικού πριν από τις Online συναντήσεις
    5. Εξατομικευμένες Online Β2Β συναντήσεις με στοχευμένους αγοραστές των Σκανδιναβικών Χωρών
    6. Εξατομικευμένη συμβουλευτική ΜΕΤΑ τις συναντήσεις
    7. 12μηνη αποθήκευση εμπορευμάτων στην Σουηδία για τριγωνική πώληση σε όλες τις Σκανδιναβικές χώρες
    8. Ανάπτυξη αγοράς – Βranding – Μerchandising

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγορές των Σκανδιναβικών χωρών και ιδιαίτερα της Δανίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας, είναι εξαιρετικά σημαντικές για τις εξαγωγές του αγροδιατροφικού  τομέα των Μεσογειακών χωρών, λόγω της πολύ υψηλής κατά κεφαλήν κατανάλωσης και του βιοτικού επιπέδου. Επιπλέον, τα μεσογειακά προϊόντα χαίρουν μεγάλης εκτίμησης λόγω της υψηλής θρεπτικής τους αξίας αλλά και της αδυναμίας παραγωγής τους στις Βόρειες χώρες και κατέχουν πολύ υψηλή θέση στις διατροφικές συνήθειες των χωρών αυτών.

 

Επιπρόσθετα, αξίζει να αναφερθεί ότι οι σκανδιναβικές χώρες αναμφισβήτητα πρωτοστατούν στην κατανάλωση αυτών των φυσικών προϊόντων στην Ευρώπη, αφού η κατανάλωση στην Σουηδία αυξήθηκε το 2019  κατά 11% σε σχέση με το 2018, στην Νορβηγία κατά 24% στην Δανία κατά 18% και στην Φιλανδία κατά 25%.

 

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISEGREECE | Διεύθυνση Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ – 210 3355732, [email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Greek Nordic Trade Week

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) διοργανώνει στις 9 – 13 Νοεμβρίου 2020, σε συνεργασία με τις εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC, την 1η ολοκληρωμένη διαδικτυακή δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών – την Greek Nordic Trade Week, https://www.greeknordictrade.com/

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την εθνική συμμετοχή στην έκθεση Ecolife Scandinavia και αποτελεί μια ολοκληρωμένη οnline B2B πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών που απευθύνεται ειδικά στις αγορές των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, η Enterprise Greece στηρίζει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.

Έχει  σχεδιαστεί έτσι ώστε να εφοδιάσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με τα εργαλεία εκείνα που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες αγορές. Σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες θα παρασχεθεί εξατομικευμένη συμβουλευτική, ανάλυση αγοράς και εκπαίδευση, ενώ η Enterprise Greece θα συνδράμει με οικονομική ενίσχυση ύψους έως του 50% του κόστους συμμετοχής (μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού). 

Enterprise Greece

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ιδανικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISE GREECE | 210 3355705, [email protected]

 

Continue Reading

Trending