Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πρόγραμμα Εργασιακής Ένταξης.

Ολοκληρώθηκαν στο τέλος του Ιουλίου, οι 145 ώρες εκπαίδευσης του ειδικού
εκπαιδευτικού προγράμματος που προσέφερε το Επίκεντρο, σε συνεργασία με την
Ελληνοαμερικανική Ένωση και με μεγάλη ομάδα συνεργατών της ActionAid, σε 15
επαγγελματίες για την επανένταξή τους στην ενεργό επαγγελματική δράση, αλλά και
στην στήριξη όσων ήδη εργάζονται.
Η Ελληνοαμερικανική Ένωση προσέφερε στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού 100
ώρες εκπαίδευσης στο Digital Marketing. Το ειδικό πρόγραμμα διαμορφώθηκε με
βάση το Certificate in Digital Marketing, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα 160 ωρών που
προσφέρεται σε υποψήφιους digital marketers από το 2015. Το γνωστικό αντικείμενο
και οι μαθησιακοί στόχοι προσαρμόστηκαν ειδικά στο γνωστικό επίπεδο και στις

επαγγελματικές ανάγκες των συμμετεχόντων, υπό τις οδηγίες του Ακαδημαϊκού
Υπεύθυνου του Certificate in Digital Marketing, κ. Κωνσταντίνου Ανδρούτσου.
Οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες μετά από εντατική κατάρτιση με
περισσότερους από 15 εισηγητές, απέκτησαν πρακτικές γνώσεις στους κύριους τομείς
του digital marketing. Γνωρίζουν πλέον να σχεδιάζουν ιστότοπους, να στήνουν
διαφημιστικές καμπάνιες στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες όπως Google & Facebook.
Ορισμένοι από αυτούς διεκδικούν ήδη νέες θέσεις στο χώρο ως junior digital
marketers, ενώ άλλοι έχουν ήδη κάνει πράξη digital marketing στρατηγικές στην δική
τους επιχείρηση.
Πέρα από την κατάρτιση στο digital marketing αφιέρωσαν πάνω από 45 ώρες με
πιστοποιημένους coaches για την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και την
καλύτερη διασύνδεσή τους με την αγορά εργασίας. Το ειδικό αυτό μέρος του
προγράμματος πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία των:
• Νάγια Αντωνίου: Career & Executive Coach, Msc International & European
Relations. Msc in Energy Law, Economics & Strategy
• Κωνσταντίνος Γαλάζιος: Επαγγελματικός Σύμβουλος, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
• Χριστόφορος Καρράς: Performance Coach shoft skills, Music Therapist MSc
• Kariera.gr
• ICF
• ΚΕΜΕΛ
Καθ’όλη τη διάρκεια του προγράμματος, οι υπεύθυνοι και οι εθελοντές της
ActionAid, αλλά και οι συντονιστές της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης, ήταν δίπλα
στους συμμετέχοντες παρακολουθώντας στενά την πρόοδό τους και βοηθώντας τους
να ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο.
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε εξολοκλήρου σε ζωντανές Online συνεδρίες,
αποδεικνύοντας την υψηλή εξειδίκευση και στην online εκπαίδευση των διδασκόντων
και των coaches. Η επιτυχία του προγράμματος, η επαγγελματική και προσωπική
εξέλιξη των συμμετεχόντων, είναι το αποτέλεσμα της θέλησης και της μεγάλης
προσπάθειας τους για να αξιοποιήσουν μια μοναδική ευκαιρία σε μια ιδιαίτερα
απαιτητική περίοδο για τη χώρα και την κοινωνία.
Περισσότερες πληροφορίες για τις δράσεις του Επίκεντρου θα βρείτε στο:
https://epikentro.actionaid.gr/, και για το Certificate in Digital Marketing της
Ελληνοαμερικανικής Ένωσης θα βρείτε στο https://digital.hau.gr

Επιχειρηματικότητα

Πρωταθλητής στην καινοτομία ο τομέας της αγροδιατροφής στην Κεντρική Μακεδονία

Τα αποτελέσματα προκύπτουν από επεξεργασία των δεδομένων που αφορούν στην ανταπόκριση των φορέων του οικοσυστήματος καινοτομίας της Κεντρικής Μακεδονίας σε εθνικές και περιφερειακές Δράσεις ΕΤΑΚ, μια αξιολόγηση στην οποία προχώρησε το One Stop Liaison Office,  με σκοπό να διερευνήσει την επικαιρότητα των τομέων – πρωταθλητών της Στρατηγικής RIS3 στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τις τάσεις και δυναμικές τους. Στόχος της επεξεργασίας ήταν επίσης να ανιχνευθεί και η αποτελεσματικότητα των δράσεων υλοποίησης της εθνικής και περιφερειακής Στρατηγικής RIS3 στους παραγωγικούς κλάδους της περιοχής, προκειμένου το One Stop Liaison Office να προβεί σε αξιολόγηση και αναθεώρηση της Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης 2014-2020 της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.   

Αξίζει να σημειωθεί ότι στους δύο κύκλους της Δράσης «ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ» κατά την τελευταία τριετία, δυναμική παρατηρήθηκε στους τομείς της Αγροδιατροφής, της Πληροφορικής (ΤΠΕ) και της Υγείας σε σύνολο 2.141 προτάσεων που κατατέθηκαν, καθώς: 

  • Με 557 υποβολές προτάσεων (26% του συνόλου) συνολικού προϋπολογισμού 219.552.800 €, από 1.223 φορείς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας υπερέχει ο τομέας της Αγροδιατροφής και βιομηχανίας τροφίμων. Το ενδιαφέρον του κλάδου για ένταξη στη Δράση ΕΤΑΚ αυξήθηκε με 40% επιπλέον συμμετοχή στον Β΄ Κύκλο έναντι του Α’ Κύκλου. Το υψηλότερο ερευνητικό ενδιαφέρον παρουσιάστηκε στην «Ανάδειξη και βελτίωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των ελληνικών προϊόντων της πρωτογενούς παραγωγής» (23%) και στη «Βελτίωση της ποιότητας προϊόντων φυτικής και ζωικής πρωτογενούς παραγωγής» (19%).
  • Ακολουθεί στη δεύτερη θέση ο οριζόντιος τομέας παρέμβασης της Στρατηγικής RIS3 «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ)», σε αριθμό προτάσεων που αριθμούν τις 323 (15,1% του συνόλου) από εταιρικά σχήματα 576 φορέων. Ο συνολικός προϋπολογισμός έφθασε τα 125.246.000€ (14,4%). Το 32% των προτάσεων εκδήλωσε ερευνητικό ενδιαφέρον στο θεματικό πεδίο «Τεχνολογίες διαχείρισης περιεχομένου και πληροφοριών».
  • Σε πολύ μικρή απόσταση ακολουθεί ο τομέας “Υγεία και Φάρμακα” με 305 ερευνητικές προτάσεις (14,2%), από 613 συμμετέχοντες εταίρους, συνολικού προϋπολογισμού 127.643.836 € (14,7% του συνολικού προϋπολογισμού). Η συντριπτική πλειονότητα (44%) των ερευνητικών προτάσεων εντοπίζεται στο θεματικό πεδίο «Ηλεκτρονική Υγεία» (Υπηρεσίες και Συστήματα για Ασθενείς/Πολίτες και Επαγγελματίες Υγείας). Η θεματική ενότητα «Ανάδειξη και επιβεβαίωση νέων θεραπευτικών μέσων, στόχων και βιοδεικτών» συγκεντρώνει το 26% του ερευνητικού ενδιαφέροντος του κλάδου. 
  • Σε αντιστοιχία με τον αριθμό συμμετοχών, ο τομέας – πρωταθλητής της Αγροδιατροφής βρίσκεται αυτήν την περίοδο στην υλοποίηση του 22% του συνόλου των εγκεκριμένων προτάσεων της Δράσης ΕΔΚ στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ακολουθεί ο τομέας των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην υλοποίηση του 19% των ερευνητικών έργων. 
  • Ο συνολικός εγκεκριμένος προϋπολογισμός της Δράσης για τα έργα ΕΡΕΥΝΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ-ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ανέρχεται στα 130,7 εκατ. ευρώ. Τη μεγαλύτερη συμμετοχή έχει ο οριζόντιος τομέας της Πληροφορικής (ΤΠΕ) με 19%, σε κοντινή απόσταση ακολουθεί η Αγροδιατροφή (18%) και έπεται η Υγεία με 13%.   

To One Stop Liaison Office λειτουργεί στο πλαίσιο του έργου «Μηχανισμός Υποστήριξης Οικοσυστήματος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Greek Nordic Trade Week

H Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) διοργανώνει στις 9 – 13 Νοεμβρίου 2020, σε συνεργασία με τις εταιρείες RECO EXPORTS και MOREGANIC, την 1η ολοκληρωμένη διαδικτυακή δράση προβολής και προώθησης του κλάδου των Τροφίμων & Ποτών στις αναπτυγμένες αγορές των Σκανδιναβικών χωρών – την Greek Nordic Trade Week, https://www.greeknordictrade.com/

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της προβολής των ελληνικών προϊόντων διατροφής στις Σκανδιναβικές χώρες, η οποία ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια με την εθνική συμμετοχή στην έκθεση Ecolife Scandinavia και αποτελεί μια ολοκληρωμένη οnline B2B πρωτοβουλία για τον κλάδο των Τροφίμων & Ποτών που απευθύνεται ειδικά στις αγορές των Σκανδιναβικών Χωρών.

Σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, η Enterprise Greece στηρίζει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών.

Έχει  σχεδιαστεί έτσι ώστε να εφοδιάσει τις ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις με τα εργαλεία εκείνα που θα διευκολύνουν την πρόσβασή τους στις συγκεκριμένες αγορές. Σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες θα παρασχεθεί εξατομικευμένη συμβουλευτική, ανάλυση αγοράς και εκπαίδευση, ενώ η Enterprise Greece θα συνδράμει με οικονομική ενίσχυση ύψους έως του 50% του κόστους συμμετοχής (μέχρι εξαντλήσεως του εγκεκριμένου προϋπολογισμού). 

Enterprise Greece

Η Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ιδανικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

 

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 

ENTERPRISE GREECE | 210 3355705, [email protected]

 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η ManpowerGroup αποκαλύπτει τι αναζητούν οι εργαζόμενοι λόγω COVID-19

 

  •  Σχεδόν όλοι οι εργαζόμενοι (94%), συμμετέχοντες στην έρευνα, ανησυχούν σχετικά με την επιστροφή τους στον χώρο εργασίας
  • Οι περισσότεροι εργαζόμενοι συμφωνούν ότι η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής θα βελτιωθεί στο μέλλον
  • Η διακράτηση της εργασίας τους αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους εργαζόμενους σε όλες τις χώρες και κλάδους (91%), με εξαίρεση τους εργαζομένους στον κλάδο της Πληροφορικής που εκτιμούν περισσότερο την ευελιξία

Αθήνα (14 Σεπτεμβρίου, 2020) – Η νέα έρευνα της ManpowerGroup, η οποία πραγματοποιήθηκε σε 8,000 εργαζόμενους σε 8 χώρες παγκοσμίως (Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μεξικό, Σιγκαπούρη και ΗΠΑ) αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι εργαζόμενοι πιστεύουν ότι η κρίση του COVID-19 σηματοδοτεί το τέλος της πλήρους απασχόλησης στο γραφείο και αναζητούν ένα «υβριδικό» μοντέλο που συνδυάζει την εργασία και το σπίτι. Οι εργαζόμενοι ανησυχούν πρωτίστως για την προσωπική τους υγεία και της οικογένειάς τους, καθώς και για την επιστροφή τους στον παραδοσιακό τρόπο εργασίας- που σηματοδοτεί την απώλεια της ευελιξίας που έχουν αποκτήσει. Η έρευνα «Το Μέλλον των Εργαζομένων, από τους Εργαζόμενους: Κάνοντας τη Νέα Πραγματικότητα Καλύτερη για Όλους», το δεύτερο μέρος της σειράς της έρευνας « Τι αναζητούν οι εργαζόμενοι» 

επισημαίνει στους εργοδότες ότι οφείλουν να υιοθετήσουν μια στρατηγική που ο Άνθρωπος έχει ύψιστη προτεραιότητα και να επαναπροσδιορίσουν το μέλλον εργασίας που θα πρέπει να λειτουργεί τόσο για οργανισμούς όσο και για τους εργαζόμενους – δίνοντας προτεραιότητα στις ευθύνες για την προστασία της υγείας, την ευημερία και την φροντίδα.

 

«Αυτή η κρίση ξεκίνησε ως κρίση υγείας και εξελίχθηκε σε οικονομική και κοινωνική κρίση. Ενώ ευτυχώς μόνο ένα μικρό ποσοστό του πληθυσμού θα μολυνθεί από τον COVID-19, όλοι μας θα επηρεαστούμε», δηλώνει ο Jonas Prising, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup. «Τα δεδομένα καταδεικνύουν πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο για την επιστροφή στον χώρο εργασίας – ανησυχούν για την υγεία τους και τη διακράτηση της εργασίας τους, ενώ αναζητούν ευελιξία η οποία θα τους επιτρέψει να εξισορροπήσουν καλύτερα την εργασία και την προσωπική τους ζωή στο σπίτι. Οι οργανισμοί που δίνουν προτεραιότητα στη συναισθηματική ευεξία και την ευελιξία και παράλληλα δημιουργούν κοινωνικό αντίκτυπο σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς, θα βρίσκονται σε καλύτερη θέση προκειμένου να προσελκύσουν και να διατηρήσουν τα καλύτερα ταλέντα, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι οι εργαζόμενοι είναι υγιείς, γεμάτοι αυτοπεποίθηση και παραγωγικοί».

 

Όταν οι οικονομικές προοπτικές είναι αβέβαιες, η απασχολησιμότητα έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τους εργαζόμενους, με τους 9 στους 10 να αναφέρουν ότι η διακράτηση της εργασίας τους είναι ύψιστη προτεραιότητα. Ωστόσο, το πώς αισθάνονται οι εργαζόμενοι για την επιστροφή στο χώρο εργασίας ποικίλλει ανάλογα με το φύλο και το στάδιο της επαγγελματικής καριέρας:

 

  • Gen Z – Millennials: Οι Gen Z είναι πιο πρόθυμοι να επιστρέψουν στον χώρο εργασίας για να αναπτύξουν την καριέρα τους και να κοινωνικοποιηθούν περισσότερο (51%), ενώ οι Millennials είναι λιγότερο θετικοί (38%).
  • Gen X – Boomers: Οι Gen X εκτιμούν ιδιαίτερα την παρουσία τους στον χώρο εργασίας για την καλύτερη συγκέντρωση τους και αποτελεσματική συνεργασία, μακριά από τις ευθύνες του νοικοκυριού. Οι  Boomers (34%) επιλέγουν ως κύριους λόγους επιστροφής στον χώρο εργασίας την κοινωνικοποίηση και την συνεργασία 
  • Κατηγοριοποίηση φύλων: Σχεδόν οι μισοί άνδρες συμμετέχοντες (46%) αισθάνονται θετικά για την επιστροφή στον χώρο εργασίας, συγκριτικά με το ένα τρίτο των γυναικών (35%) να αισθάνεται το ίδιο. Οι γυναίκες αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο ανήσυχες ή νευρικές για την επιστροφή τους. Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες κατατάσσουν στα κορυφαία οφέλη της εργασίας από το σπίτι, το να μην χρειάζεται να μετακινούνται και να έχουν ευελιξία ώστε να εργάζονται όποτε τους είναι πιο βολικό.
  • Εργαζόμενοι γονείς: Οι άντρες γονείς αναφέρουν ως μέγιστο όφελος της εργασίας από το σπίτι το γεγονός ότι περνούν περισσότερο χρόνο με την οικογένειά τους. Οι γυναίκες είναι πιο αρνητικές για την επιστροφή στον χώρο εργασίας, με την ανησυχία τους να αυξάνεται όσο νεότερο είναι το παιδί τους –  61% για τα παιδιά 0-5 ετών, 53% για τα παιδιά από 6-17 ετών και 50% για τα παιδιά από 18 και πάνω.

«Έχει μεγάλο ενδιαφέρον ότι τα ευρήματα της έρευνας του ομίλου μας παρόλο που αφορούν τους εργαζόμενους παγκοσμίως δεν απέχουν πολύ από την ελληνική πραγματικότητα και τα ζητούμενα των Ελλήνων εργαζομένων. Οι εταιρείες πρέπει να οικοδομήσουν την εμπιστοσύνη, να ακούσουν τους ανθρώπους τους, να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους και να βοηθήσουν τους εργαζόμενους να δώσουν τις σωστές προτεραιότητες και να ανακτήσουν τις δυνάμεις τους, δηλώνει ο Χαράλαμπος Καζαντζίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ManpowerGroup Ελλάδας». 

Κατεβάστε το αναλυτικό report της έρευνας «Το Μέλλον των Εργαζομένων, από τους Εργαζόμενους: Κάνοντας τη Νέα Πραγματικότητα Καλύτερη για Όλους», επισκεφθείτε το: www.manpowergreece.gr/what-workers-want-covid19 

Continue Reading

Trending