Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πώς η Εμπειρία του Πελάτη βοηθά τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν μια καλή σχέση με τους πελάτες την εποχή του Covid-19; Hatzi Filax

H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού αποτελεί προσχέδιο για το μέλλον και το παρόν. Παρά την σημερινή κατάσταση που χαρακτηρίζει τους τομείς δραστηριοτήτων διαφόρων επιχειρήσεων, πολλές από αυτές έχουν εντάξει συνειδητά σαν μέρος της αποστολής τους να υποστηρίξουν τους πελάτες τους και να προσφέρουν την καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη (CX).

Σαν Εμπειρία του Πελάτη ορίζουμε ότι νιώθει, ότι βιώνει και ότι μένει στον Πελάτη κατά τη διάρκεια και ύστερα από οποιαδήποτε αλληλεπίδραση ή επικοινωνία είχε με μία επιχείρηση.

Αν σε κάποιους μπορεί αυτό να φαίνεται ασήμαντο, πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η Εμπειρία του Πελάτη δεν περιορίζεται στην πώληση μίας ηλεκτρονικής συσκευής ή της παροχή μίας υπηρεσίας.

Η σωστή διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων, καθώς και η άμεση παράδοση και η παροχή του σωστού προιόντος αποτελούν βασικό κομμάτι της επικοινωνίας με τον Πελάτη και αυτόματα με την Εμπειρία του. Με αυτήν τη σωστή διαχείριση διασφαλίζεται η αύξηση πωλήσεων και πελατών.

Στην εποχή του Covid-19 έχει σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις που γενικότερα δίνουν προτεραιότητα στην Εμπειρία του Πελάτη σημειώνουν επιτυχία με σταθερό βαθμό τους τελευταίους μήνες.

Δίνοντας έμφαση στην παροχή θετικής Εμπειρίας στον Πελάτη και στην επιβράβευση του συναισθηματικά αφοσιωμένου Πελάτη, μία επιχείρηση προσφέρει την εμπειρία της σταθερότητας, ακόμα και αν όλα γύρω από τον Πελάτη φαίνονται ασταθή. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται η εμπιστοσύνη της επιχείρησης και δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης που οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων και των πελατών μας.

Γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις αυτή την περίοδο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά πρέπει να εντείνουν και να κάνουν ό, τι μπορούν για να προσφέρουν λύσεις στου συνεργάτες και τους πελάτες τους. Προκειμένου να παρέχουν Εμπειρία στον Πελάτη και να αναπτύξουν τόσο τις δεξιότητες τους αλλά και την εμπιστοσύνη που τους έχει κάποιος, ακόμα και στην περίοδο ενός lockdown, οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους και στο πως μπορούν να διατηρήσουν τους Πελάτες τους και τις πωλήσεις τους.

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης βοηθούν σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό μίας επιχείρησης στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, διασφαλίζοντας έτσι καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη, και άρα αυξημένες πωλήσεις.

Για παράδειγμα, θέματα όπως η διαχείριση χρόνου και η αντιμετώπιση παραπόνων με τον κατάλληλο τρόπο είναι δύο βασικά χαρακτηριστικά της εταιρικής καθημερινότητας. Πλέον δεν αρκεί να ξέρει κάποιος εργαζόμενος ότι η αναβλητικότητα «σκοτώνει» την παραγωγικότητα του, απλά σαν ιδέα. Πρέπει να γνωρίζει και πως να αντιμετωπίζει την αναβλητικότητα, τρόπους για να επικεντρώνεται στο να μην είναι απλά απασχολημένος αλλά και παραγωγικός.

Ή η διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων. Πλέον ο εργαζόμενος πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνεί και να λύνει τα θέματα του Πελάτη με βάση τα δεδομένα της ψηφιακής επικοινωνίας και του αυξημένου φόρτου εργασίας που μπορεί να έχει.

Η εποχή που ζούμε έχει αναδείξει την ανάγκη για επένδυση στην Εμπειρία του Πελάτη από κάθε επιχείρηση, εάν αυτή επιθυμεί αύξηση στις πωλήσεις και στους Πελάτες της. Στόχος δεν είναι απλά πλέον να τον εξυπηρετούμε, αλλά να του δείχνουμε ότι ακόμα και τώρα μπορούμε να του παρέχουμε κάτι μοναδικό.

 

Χάτζη Φύλαξ

www.hatzifilax.com

Επιχειρηματικότητα

Συνεργασία Κωστόπουλος – Hatzi Filax Group

Η δημιουργία CX Academy “Our CX leading the way” για τη δημιουργία ενιαίας   κουλτούρας στο μοντέλο της εμπειρίας του Πελάτη της Κωστόπουλος.

Εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε για το Ανθρώπινο Δυναμικό της επιχείρησης Κωστόπουλος, η οποία αποτελεί μέρος του έργου «Our CX leading the way» στοχεύοντας με αυτόν τον τρόπο στην εξοικείωση των εργαζομένων με το μοντέλο παροχής εμπειρίας Customer Experience – CX. H Hatzi Filax Group Training| Consulting| Technology ανέλαβε την ευθύνη σχεδιασμού και υλοποίησης του έργου. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιήθηκε μέσα σε εκατό (100) ημέρες και συμμετείχανε εργαζόμενοι και στελέχη από διάφορα τμήματα και θέσεις της επιχείρησης Κωστόπουλος. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκπονήθηκε με workshops και με πολλές διαδραστικές ασκήσεις . Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν η εφαρμογή του μοντέλου της εμπειρίας του Πελάτη – Customer Experience – CX. Η ανάπτυξη νέων πρακτικών και η εφαρμογή του μοντέλου στοχεύουν στην προσφορά θετικής εμπειρίας του Πελάτη και στην αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους εντός της επιχείρησης Κωστόπουλος. Στα πλαίσια διεξαγωγής του έργου, σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι υπήρξε εξαιρετική συνεργασία με  το τμήμα HR και  την κ.Ελίνα Δέρμου, HR Director της επιχείρησης, καθώς και με τα είκοσι (20) Ανώτερα Στελέχη της επιχείρησης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν άρρηκτα ευθυγραμμισμένο με τις αξίες και το όραμα της Κωστόπουλος. Τα workshops υλοποιήθηκαν δια ζώσης σε αίθουσα, μέσω δυναμικών ασκήσεων αλληλεπίδρασης. Αυτό το καινοτόμο μοντέλο εκπαίδευσης αποτελεί πρότυπο για την αλλαγή κουλτούρας της επιχείρησης Κωστόπουλος, η οποία επέρχεται μέσω της πιστής εφαρμογής του. 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”

Το Women Do Business στο πλαίσιο της προώθησης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, διοργανώνει Online Τρίμηνο Πρόγραμμα Mentoring “Find your Mentor”. Το εν λόγω Πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο 2022 και θα διαρκέσει έως και τον Μάρτιο και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά. Οι αιτήσεις ξεκινούν την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου με καταληκτική ημερομηνία το Σάββατο 27 Νοεμβρίου και ώρα 18:00.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο link εδώ: https://tinyurl.com/m7np8ym4

Στη διάρκεια του προγράμματος, 30 γυναίκες από όλη την Ελλάδα θα έχουν τη δυνατότητα, κατόπιν επιλογής και με βάση την αίτησή τους, να παρακολουθήσουν 1on1 Mentoring, δηλαδή την εμπειρία της ατομικής καθοδήγησης, δίνοντας τους την ευκαιρία να εξελίξουν τα επιχειρηματικά τους βήματα, έχοντας τη βοήθεια και τη συμβολή έμπειρων και καταρτισμένων Μεντόρων. Στην πράξη κάθε μία από τις 30 επιτυχούσες, θα πραγματοποιεί 1 διαδικτυακή συνάντηση κάθε μήνα, και για 3 μήνες συνολικά, με την δική/τον δικό της Μέντορα αποκλειστικά.

Οι γυναίκες που θα συμμετάσχουν θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την απόδοσή τους, να οργανώνουν την επιχειρηματική τους ιδέα μέσω της προσωπικής και της επιχειρηματικής ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους αλλά και μέσω της παρακίνησης. Επίσης, θα μάθουν να εφαρμόζουν πρακτικά βήματα για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών ιδεών τους.

Υπεύθυνη για την δομή το εκπαιδευτικό υλικό και την παρακολούθηση του Online Τρίμηνου Προγράμματος Mentoring “Find Your Mentor”, είναι η Μάγδα Κατόπη, καταξιωμένη Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επικοινωνίας & Στρατηγικής Επιχειρήσεων.

Οικονομική συμμετοχή για το Πρόγραμμα, ως ενίσχυση στο έργο της Οργάνωσης, είναι 10€ συνολικά και για τους τρεις μήνες.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην επιχειρηματία Τζίνα Τσαντρίζου από την “SUPER CRETA GAS – ΚΟΥΜΟΥΛΑΣ ΑΕ” & “Super Creta Group” για την υποστήριξη της στην γυναικεία επιχειρηματικότητα, στα “Super Markets ΧΑΛΚΙΑΔΑΚΗΣ”, που είναι πάντα δίπλα στο έργο του Women Do Business και στην Κοινωνία των Πολιτών και την “ΚΟΥΒΙΔΗΣ” που άνοιξαν την πόρτα τους εγκάρδια και στηρίζουν κάθε θετική αλλαγή. Ένα επίσης, μεγάλο ευχαριστώ στην οργάνωση Womenact για την συμβολή τους.

Χωρίς την έμπρακτη υποστήριξη και την εμπιστοσύνη τους το Women Do Business δεν θα μπορούσε να κάνει τις ενέργειες του πράξη.

Η ομάδα του Women Do Business!

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology: Νέα συνεργασία με το City Unity College

στο πλαίσιο του Project : Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού 

Νέα συνεργασία με το City Unity College ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο η Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, με στόχο την αναδιοργάνωση του Κολεγίου, το οποίο ιδρύθηκε το 1999 και λειτουργεί ως αναγνωρισμένο Κολέγιο από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το Κολέγιο παρέχει  σπουδές υψηλού Ακαδημαϊκού επιπέδου, που εστιάζουν στις ανάγκες των φοιτητών, έτσι ώστε ο κάθε ένας , να γίνει  ιδιαίτερα ικανός  και εξειδικευμένος επαγγελματίας σε ένα παγκόσμιο, διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Η κ. Χάτζη Σκευοφύλακα και η ομάδα της , ειδικεύονται στο να ανακαλύπτουν και να «ξεκλειδώνουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού , ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να έχουν μια εξαιρετική προσωπική ανάπτυξη.

Το project υλοποιείται βάσει δύο πυλώνων; της Διοίκησης Επιχειρησιακών Λειτουργιών με καινοτόμες και σύγχρονες διαδικασίες  και της χαρτογράφησης του ταξιδιού του Φοιτητή.

Έχοντας ως στόχο τη διεκπεραίωση του έργου, χρησιμοποιούνται καινοτόμα και σύγχρονα εργαλεία, όπως τεστ επαγγελματικών δεξιοτήτων και το μοντέλο CX Customer Experience, όπου διδάσκεται πως να παρέχεται θετική εμπειρία στον φοιτητή σε ό,τι βλέπει ,ακούει και αισθάνεται. Επιπρόσθετα, το έργο στοχεύει στη δημιουργία και παράδοση σύγχρονων διαδικασιών μέσω ατομικών και συλλογικών συνεντεύξεων με το Προσωπικό. 

H Διοίκηση, τα στελέχη, και οι άνθρωποι του Κολεγίου, έχουν ανταποκριθεί θετικά στις μέχρι τώρα αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί και με τους φοιτητές του Κολεγίου δημιουργούνται σχέσεις εμπιστοσύνης.

Continue Reading

Trending