Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Πώς η Εμπειρία του Πελάτη βοηθά τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν μια καλή σχέση με τους πελάτες την εποχή του Covid-19; Hatzi Filax

H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού αποτελεί προσχέδιο για το μέλλον και το παρόν. Παρά την σημερινή κατάσταση που χαρακτηρίζει τους τομείς δραστηριοτήτων διαφόρων επιχειρήσεων, πολλές από αυτές έχουν εντάξει συνειδητά σαν μέρος της αποστολής τους να υποστηρίξουν τους πελάτες τους και να προσφέρουν την καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη (CX).

Σαν Εμπειρία του Πελάτη ορίζουμε ότι νιώθει, ότι βιώνει και ότι μένει στον Πελάτη κατά τη διάρκεια και ύστερα από οποιαδήποτε αλληλεπίδραση ή επικοινωνία είχε με μία επιχείρηση.

Αν σε κάποιους μπορεί αυτό να φαίνεται ασήμαντο, πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι η Εμπειρία του Πελάτη δεν περιορίζεται στην πώληση μίας ηλεκτρονικής συσκευής ή της παροχή μίας υπηρεσίας.

Η σωστή διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων, καθώς και η άμεση παράδοση και η παροχή του σωστού προιόντος αποτελούν βασικό κομμάτι της επικοινωνίας με τον Πελάτη και αυτόματα με την Εμπειρία του. Με αυτήν τη σωστή διαχείριση διασφαλίζεται η αύξηση πωλήσεων και πελατών.

Στην εποχή του Covid-19 έχει σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις που γενικότερα δίνουν προτεραιότητα στην Εμπειρία του Πελάτη σημειώνουν επιτυχία με σταθερό βαθμό τους τελευταίους μήνες.

Δίνοντας έμφαση στην παροχή θετικής Εμπειρίας στον Πελάτη και στην επιβράβευση του συναισθηματικά αφοσιωμένου Πελάτη, μία επιχείρηση προσφέρει την εμπειρία της σταθερότητας, ακόμα και αν όλα γύρω από τον Πελάτη φαίνονται ασταθή. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται η εμπιστοσύνη της επιχείρησης και δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης που οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων και των πελατών μας.

Γι’ αυτό και οι επιχειρήσεις αυτή την περίοδο, περισσότερο από κάθε άλλη φορά πρέπει να εντείνουν και να κάνουν ό, τι μπορούν για να προσφέρουν λύσεις στου συνεργάτες και τους πελάτες τους. Προκειμένου να παρέχουν Εμπειρία στον Πελάτη και να αναπτύξουν τόσο τις δεξιότητες τους αλλά και την εμπιστοσύνη που τους έχει κάποιος, ακόμα και στην περίοδο ενός lockdown, οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύσουν στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους και στο πως μπορούν να διατηρήσουν τους Πελάτες τους και τις πωλήσεις τους.

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης βοηθούν σημαντικά το ανθρώπινο δυναμικό μίας επιχείρησης στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, διασφαλίζοντας έτσι καλύτερη Εμπειρία του Πελάτη, και άρα αυξημένες πωλήσεις.

Για παράδειγμα, θέματα όπως η διαχείριση χρόνου και η αντιμετώπιση παραπόνων με τον κατάλληλο τρόπο είναι δύο βασικά χαρακτηριστικά της εταιρικής καθημερινότητας. Πλέον δεν αρκεί να ξέρει κάποιος εργαζόμενος ότι η αναβλητικότητα «σκοτώνει» την παραγωγικότητα του, απλά σαν ιδέα. Πρέπει να γνωρίζει και πως να αντιμετωπίζει την αναβλητικότητα, τρόπους για να επικεντρώνεται στο να μην είναι απλά απασχολημένος αλλά και παραγωγικός.

Ή η διαχείριση και αντιμετώπιση παραπόνων. Πλέον ο εργαζόμενος πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνεί και να λύνει τα θέματα του Πελάτη με βάση τα δεδομένα της ψηφιακής επικοινωνίας και του αυξημένου φόρτου εργασίας που μπορεί να έχει.

Η εποχή που ζούμε έχει αναδείξει την ανάγκη για επένδυση στην Εμπειρία του Πελάτη από κάθε επιχείρηση, εάν αυτή επιθυμεί αύξηση στις πωλήσεις και στους Πελάτες της. Στόχος δεν είναι απλά πλέον να τον εξυπηρετούμε, αλλά να του δείχνουμε ότι ακόμα και τώρα μπορούμε να του παρέχουμε κάτι μοναδικό.

 

Χάτζη Φύλαξ

www.hatzifilax.com

Επιχειρηματικότητα

Εορτασμός της Παγκόσμιας Εβδομάδας Coaching με το Masterclass και τη διάσημη coach και πολυβραβευμένη συγγραφέα Τζιλ Δούκα MCC.

Με χαρά σας ανακοινώνεται πως στις 17 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί το αγγλόφωνο Masterclass «Do you want to become a Life Coach and support others? Learn how!», με αφορμή τον εορτασμό της φετινής International Coaching Week. 

Εισηγήτρια του Masterclass είναι η Τζιλ Δούκα, η μοναδική Ελληνίδα coach σε επίπεδο MCC με παγκόσμιο bestseller στο ενεργητικό της. Επίσημο και διαπιστευμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Coaching (ICF), διαθέτει μια μακρόχρονη πορεία στο executive coaching και στο mentoring, με αποτέλεσμα να ηγείται ενός δομημένου προγράμματος σπουδών στη διαπιστευμένη από τον ICF Global Academy of Coaching.

Η θεματική του Masterclass ξετυλίγει τις βασικές έννοιες που βοηθούν κάποιον να ξεκινήσει σωστά τις σπουδές του στο life coaching, αναλύοντας τις προϋποθέσεις, προσδιορίζοντας τους στόχους και θέτοντας τις προσδοκίες στις σωστές τους διαστάσεις. Aποτελεί στην ουσία μια αξιόπιστη πυξίδα πλοήγησης σε ένα επάγγελμα με ανταγωνιστικούς όρους και υψηλές απαιτήσεις.

Μαζί με την Τζιλ Δούκα, επιτυχημένοι απόφοιτοι της Global Academy of Coaching καταθέτουν την προσωπική τους εμπειρία καθώς και τη διαδρομή που διέγραψαν από την πρώτη εγγραφή στη σχολή μέχρι την πρακτική άσκηση, την αποφοίτηση και την ίδρυση και εδραίωση της δικής τους επιχείρησης coaching. 

Για την έγκαιρη εγγραφή τους στο Masterclass «Do you want to become a Life Coach and support others? Learn how!», οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επισκέπτονται τον εξής σύνδεσμο της εκδήλωσης https://globalacademyofcoaching.com/masterclass/

Επειδή το Masterclass θα διεξαχθεί δωρεάν, οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επαγγελματική Κατάρτιση Ανέργων

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Το Επιμελητήριο Αρκαδίας στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ» του Άξονα Προτεραιότητας «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού-Ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση» του Ε.Π. Πελοπόννησος

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

τους/τις ενδιαφερόμενους/ες  που κατοικούν στους Δήμους Γορτυνίας, Μεγαλόπολης και Τρίπολης και πληρούν τις παρακάτω προϋποθέσεις για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στην εν λόγω Πράξη: 

α) είναι άνεργοι, εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Ανεργίας του ΟΑΕΔ και με κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή σε ειδικό κατάλογο του ΟΑΕΔ, εκτός Μητρώου ανεργίας. 

β) είναι κάτοικοι των Δήμων Γορτυνίας, Μεγαλόπολης και Τρίπολης (εκτός αστικού ιστού),  

Έμφαση θα δοθεί σε μακροχρόνια άνεργα άτομα χωρίς εξειδίκευση σε κάποιο επάγγελμα ή με εξειδίκευση και εμπειρία σε θέσεις εργασίας που έχουν καταργηθεί λόγω της μακρόχρονης ύφεσης.

Με βάση τα παραπάνω η Πράξη περιλαμβάνει τις εξής ενέργειες:

•Προσέλκυση ωφελούμενων ανέργων – Δράσεις δημοσιότητας

•Επαγγελματική κατάρτιση διάρκειας 410 ωρών (350 θεωρίας και 60 ώρες Πρακτικής άσκησης με την μορφή CaseStυdies) 

•Πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησαν οι καταρτιζόμενοι.

•Συντονισμός, Διαχείριση, Παρακολούθηση της πράξης- Υποστηρικτικές Ενέργειες

•Αποτίμηση της αποτελεσματικότητας εκτέλεσης της δράσης.

Με την εφαρμογή των ενεργειών αυτών τα αποτελέσματα που αναμένεται να προκύψουν είναι:

Σύνολο ωφελουμένων:260
Εκ των οποίων:
αριθμός ανδρών ωφελουμένων:110
αριθμός γυναικών ωφελουμένων150

Τα αντικείμενα κατάρτισης των ωφελούμενων θα είναι τα παρακάτω :

  • Στέλεχος εμπορίας, διαφήμισης και προώθησης αγροδιατροφικών προϊόντων     
  • Μεταποίηση και τυποποίηση  καινοτόμων αγροτικών προϊόντων
  • e-Commerce – Hospitality Sales & Marketing
  • Στέλεχος οργάνωσης και διοίκησης τουριστικών & πολιτιστικών επιχειρήσεων
  • Εφοδιαστική αλυσίδα – logistics
  • Νέες τεχνολογίες στην μεταποιητική βιομηχανία

Η διαδικασία επιλογής περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής στάδια:

  • Δημοσιοποίηση – προσέλκυση ωφελουμένων,.
  • Ενημέρωση υποψηφίων για την υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών.
  • Έλεγχος επιλεξιμότητας ωφελουμένων.
  • Σύνταξη καταλόγου με όλους τους επιλέξιμους υποψηφίους  που πληρούν τα on-off κριτήρια ένταξης (να είναι άνεργοι και να είναι κάτοικοι της περιοχής παρέμβασης), με αιτιολόγηση για τις απορριφθείσες αιτήσεις.
  • Εφαρμογή κριτηρίων μοριοδότησης από την ομάδα έργου για την επιλογή των ωφελουμένων 
  • Σύνταξη καταλόγου των ωφελουμένων, που επιλέγονται για να συμμετάσχουν στην πράξη, καθώς και των επιλαχόντων.
  • γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων στους ενδιαφερόμενους και εξέταση τυχόν ενστάσεων.
  • Οριστικοποίηση του καταλόγου των τελικών ωφελουμένων και προγραμματισμός τμημάτων.

Αιτήσεις 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων και τα σχετικά με την εκδήλωση ενδιαφέροντος έντυπα (ενημερωτικό σημείωμα, ερωτηματολόγιο, ανακοινώσεις) στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.arcadianet.gr , καθώς και στo γραφείο της Εταιρείας Ανάπτυξης Πελοποννήσου «Αγαπήνωρ» (25ης Μαρτίου 14, 22100 Τρίπολη, Τηλ: 2710230233)

Όσοι/ες επιθυμούν να συμμετάσχουν στην Πράξη μπορούν, αυτοπροσώπως ή μέσω άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου να προσέρχονται στην ανωτέρω διεύθυνση και να καταθέτουν τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά συμμετοχής έως την Παρασκευή 18/06/2021, και ώρες 09:00-14:00.

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

TRAIN THE TRAINER: Webinar Accelerator

Στα πλαίσια της συνεχούς προσπάθειας για παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών εκπαίδευσης και ανάπτυξης, η εταιρεία  HATZI FILAX GROUP – Training|Consulting|Technology αφουγκραζόμενη τις σύγχρονες ανάγκες, οργάνωσε και διαθέτει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Train the Trainer”. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία εδώ και πολλά χρόνια σε μεγάλες επιχειρήσεις και οργανισμούς από την κ. Χάτζη Σκευοφύλακα.

Πρόκειται για ένα ειδικά σχεδιασμένο και διαδραστικό πρόγραμμα για δια ζώσης & online εκπαιδεύσεις, σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες πρακτικές εκπαίδευσης και καθοδήγησης ενηλίκων. Πιο συγκεκριμένα, στο σεμινάριο αναπτύσσονται θεματικές ενότητες αναφορικά με τις κατάλληλες τεχνικές προετοιμασίας, την εξασφάλιση διαδραστικής εκπαίδευσης, τη σωστή επικοινωνία και γλώσσα του σώματος, καθώς και τη σωστή δομή ενός σεμιναρίου.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Train the Trainer απευθύνεται σε HR Professionals, Υπεύθυνους τμημάτων, Διευθυντικά στελέχη, Στελέχη εταιρειών, Εσωτερικούς εκπαιδευτές, Περιφερειακούς διευθυντές και Επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων που επιθυμούν να αναπτύξουν το αντικείμενό τους στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων. Τα εκπαιδευτικά προαπαιτούμενα καλύπτονται με 16 ώρες εκπαίδευσης online, μέσω της πλατφόρμας Zoom.

 Τα προγράμματα της HATZI FILAX αποτελούνται από θεωρητική εκπαίδευση και διαδραστικές ασκήσεις, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν τα μέγιστα αποτελέσματα σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες.

 Στόχος μας είναι να εξελίξουμε τις δεξιότητές σας προς επίτευξη των υψηλών στόχων σας σε επίπεδο εισηγήσεων και ομιλιών σε μικρά και μεγάλα πλήθη, καθώς και διαχείρισης ερωτήσεων. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να δημιουργούν δικά τους διαδραστικά σεμινάρια και ομιλίες με αυτοπεποίθηση, να χρησιμοποιούν το σύγχρονο μοντέλο στην εκπαίδευση ενηλίκων και τις 10 σημαντικές τεχνικές επικοινωνίας ως ομιλητές και εκπαιδευτές, διατηρώντας υψηλό το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

 Το πρόγραμμα Train the Trainer αποτελεί μία επαγγελματική ευκαιρία και μπορεί να αλλάξει την πορεία σας – προσωπικά, επαγγελματικά και οικονομικά.

Γινόμαστε καλύτεροι όταν μοιραζόμαστε τη γνώση μας!

Continue Reading

Trending