Connect with us

Lifestyle

Πώς να Ηχομονώσω μία Πόρτα; 5 Ιδέες για να Βρεις την Ησυχία σου!

Μένεις στο κέντρο της πόλης; Μήπως είναι κοντά σε κεντρικό δρόμο κι έχει συχνά κίνηση; Σίγουρα, αυτοί είναι δύο από τους λόγους που επέλεξες να μείνεις στο σπίτι, καθώς είσαι κοντά στη δουλειά σου αλλά και σε οτιδήποτε άλλο χρειαστείς. Πολλές φορές όμως, ο θόρυβος από τα αυτοκίνητα, τις φωνές και τα κορναρίσματα σε κάνουν να αγανακτείς. Οι συζητήσεις και τα γέλια που προέρχονται από το δρόμο σε κρατάνε ξάγρυπνο και σου προκαλούν νευρικότητα και άγχος. Αν η σκέψη “ Πώς να ηχομονώσω μία πόρτα ”, τριγυρίζει συνέχεια στο μυαλό σου, αλλά δεν έχεις χρόνο να ρωτήσεις κάποιον ειδικό, μην ανησυχείς! Το κάναμε εμείς για σένα! Δες εδώ τους πιο έξυπνους και οικονομικούς τρόπους για να ηχομονώσεις τη πόρτα σου, χωρίς κόπο και περιττά έξοδα!

Πώς να Ηχομονώσω μία Πόρτα Έξυπνα και Αποτελεσματικά;

#1 Βάλε κόλλα σιλικόνης στα κουφώματα  

Ο ήχος έρχεται στο σπίτι σου, κυρίως μέσω των κενών στην πόρτα σου. Ένας πολύ απλός και οικονομικός τρόπος για να την ηχομονώσεις είναι με κόλλα σιλικόνης. Η κόλλα σιλικόνης είναι ειδική γι αυτή τη δουλειά καθώς θα αποτρέψει τη μετάδοση του ήχου έως και 90%. Μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε πόρτα μες στο σπίτι επιθυμείς να ηχομονώσεις. Στην αγορά μπορείς να βρεις και τη λεγόμενη ακρυλική σιλικόνη. Είναι λίγο φθηνότερη από τη κανονική σιλικόνη και μπορεί να βαφτεί, για να δώσεις χρώμα στις λεπτομέρειες της πόρτας σου. Παράλληλα καθαρίζεται πολύ εύκολα με νερό, για να μην σε παιδέψει καθόλου. Ωστόσο, δεν έχει μεγάλη αντοχή στην υγρασία, οπότε δεν θα στη συνιστούσαμε για εξωτερική εφαρμογή ή για τη πόρτα του μπάνιου.

#2 Τοποθέτησε αεροστόπ στη πόρτα σου

Η σχισμή κάτω από την πόρτα σου, μπορεί να φαίνεται μικρή, αλλά είναι αρκετή για να μπει ο θόρυβος στο σπίτι σου. Το αεροστόπ είναι μια ακόμη οικονομική λύση για να μονώσεις τα κουφώματα η οποία θα σε σώσει από αυτό το μαρτύριο του ασταμάτητου θορύβου.  Το τοποθετείς πολύ εύκολα στο κάτω μέρος της πόρτας σου και ησύχασες! Επιπλέον δε χρειάζεται να ανησυχείς μήπως μετακομίσεις σε λίγα χρόνια και χάσεις τα λεφτά σου γιατί μπορείς να το μετακινήσεις από πόρτα σε πόρτα σε περίπτωση που αλλάξεις σπίτι. Μία άλλη μορφή αεροστόπ είναι οι κολλητικές ταινίες. Τις τοποθετείς περιμετρικά στα σημεία ένωσης των κουφωμάτων με τους τοίχους ώστε να εμποδίσεις τον αέρα και τον θόρυβο να εισέλθει το εσωτερικό από τα πλαϊνά . Ένα τελευταίο πλεονέκτημα που έχει το αεροστόπ είναι ότι έχει μεγάλη ποικιλία υλικών όπως αφρολέξ, καουτσούκ, λάστιχο, σιλικόνη κλπ. Έτσι, θα επιλέξεις αυτό που σου αρέσει και ταιριάζει καλύτερα στα δικά σου κουφώματα.

#3 Άλλαξε τα Κουφώματα σου

Η ηχομόνωση είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιλογή κουφωμάτων. Ένα κούφωμα με τη κατάλληλη κατηγορία ηχομόνωσης, μειώνει αποτελεσματικά την ένταση του θορύβου. Αν λοιπόν δεν υπάρχει καθόλου, ή υπάρχει ελάχιστη ηχομόνωση, πιθανόν δεν είχε γίνει σωστή επιλογή κουφωμάτων.Υπάρχουν διάφορες κατηγορίες και είδη κουφωμάτων ανάλογα με την ανάγκη ηχομόνωσης στο σπίτι σου. Για παράδειγμα τα ξύλινα κουφώματα και τα PVC κουφώματα, είναι δύο πολύ καλές επιλογές. Μπορούν χωρίς μεγάλο κόστος να σου προσφέρουν άψογη ηχομόνωση αλλά και θερμομόνωση προσθέτοντας στυλ στη πόρτα σου.

#4 Ηχομόνωσε την πόρτα με γυψοσανίδα.

Είναι γεγονός ότι όσο πιο μεγάλο πάχος έχει η πόρτα σου, τόσο πιο καλά εμποδίζει το θόρυβο να εισέλθει στο σπίτι σου. Αν έχεις λοιπόν σχετικά λεπτή πόρτα, η επικάλυψη με γυψοσανίδα είναι η απάντηση  στην ερώτηση σου “ Πώς να ηχομονώσω μία πόρτα ”. Αρχικά θα τοποθετηθεί μπροστά από την πόρτα σου ένα πορώδες υλικό το οποίο είναι συνήθως ορυκτοβάμβακας ή αφρώδες ελαστικό. Στη συνέχεια, τοποθετείται η γυψοσανίδα, που είναι ένα ακόμη πολύ «πυκνό» υλικό. Ο συνδυασμός αυτών των δύο λοιπόν θα σου προσφέρουν απόλυτη ηχομόνωση, για να πάψει να σε απασχολεί ο θόρυβος. Είναι όμως πιθανό να έρθει η πόρτα λίγο πιο μέσα, γι αυτό προτίμησε αυτή τη μέθοδο, για να ηχομονώσεις τη πόρτα σε κάποιο μεγάλο δωμάτιο ή για την κεντρική πόρτα του σπιτιού. Με αυτό το τρόπο, θα έχεις θεαματικά αποτελέσματα και δε θα μικρύνει ο χώρος σου.

#5 Αντικατάστησε τις λεπτές πόρτες.

Αν έχεις πολύ λεπτές και ελαφριές πόρτες, ή οι πόρτες είναι φτιαγμένες από κακής ποιότητας ξύλο τότε οι εξωτερικοί ήχοι περνούν πολύ εύκολα από μέσα τους. Οι ιδέες που αναφέραμε νωρίτερα, θα μειώσουν μεν τη διάδοση των ήχων στο σπίτι σου, αλλά σε πολύ μικρό ποσοστό. Έχεις ανάγκη λοιπόν μία πιο δραστική λύση για να ηχομονώσεις τη πόρτα σου. Πρέπει να αντικαταστήσεις τελείως τη πόρτα σου. Οι καινούριες πόρτες είναι αρκετά πιο βαριές, στέρεες και συμπαγείς, γι αυτό και συγκρατούν καλύτερα τους ήχους. Υπάρχει πολύ μεγάλη ποικιλία σε πόρτες για να διαλέξεις τη μορφή, το υλικό, το μέγεθος και το χρώμα που ταιριάζει στο δικό σου σπίτι. Με μία κίνηση λοιπόν, θα αποκτήσεις την ηχομόνωση που χρειάζεσαι, περισσότερη ασφάλεια και θα ανανεώσεις το στυλ του χώρου σου.

Ελπίζουμε να πήρες την απάντηση που ήθελες στην ερώτηση “ Πώς να ηχομονώσω μία πόρτα”. Αν θες μια επαγγελματική και αποτελεσματική λύση στο πρόβλημά σου, οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες μας είναι στη διάθεσή σου. Καταχώρησε την εργασία σου και πάρε προσφορά για την ηχομόνωση του σπιτιού σου άμεσα!

 

Από: Σάντυ Ντασίου

Πηγή

Continue Reading

Lifestyle

Η Κοινωνική Ευρώπη του 2030 να είναι πράσινη και ψηφιακή.

Η κοινωνική Ευρώπη αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση για το μέλλον. Οι ηγέτες των κρατών-μελών της ΕΕ, στην πρόσφατη σύνοδο στο Πόρτο, εστίασαν σε δράσεις και πρωτοβουλίες που θα εξομαλύνουν τις κοινωνικές αντιθέσεις. 

Οι εταίροι υιοθέτησαν τους τρεις πρωταρχικούς στόχους για το 2030 που καθορίζονται στο σχέδιο δράσης της Επιτροπής για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων με μια κοινή κοινωνική δέσμευση του Πόρτο:

 . Τουλάχιστον το 78% των ατόμων ηλικίας 20 έως 64 ετών θα πρέπει να εργάζεται.

.. Τουλάχιστον το 60% όλων των ενηλίκων θα πρέπει να παρακολουθεί κατάρτιση κάθε χρόνο.

Ο αριθμός των ατόμων που αντιμετωπίζουν κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού θα πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 15 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 5 εκατομμυρίων παιδιών.

Η δέσμευση αυτή αναλήφθηκε κατά την κοινωνική σύνοδο κορυφής στο Πόρτο από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τον πρωθυπουργό της Πορτογαλίας, που ασκεί την εκ περιτροπής Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ, τους κοινωνικούς εταίρους και την κοινωνία των πολιτών της Ευρώπης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την οικοδόμηση μιας πιο κοινωνικής και χωρίς αποκλεισμούς Ευρώπης. 

Χαιρέτισαν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων και ενίσχυσαν τη δέσμευσή τους για τη μετατροπή των αρχών του πυλώνα σε δράσεις που θα οδηγήσουν σε ισχυρή, δίκαιη και με πολλές θέσεις απασχόλησης ανάκαμψη.

Η σύνοδος κορυφής σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή για τα κοινωνικά δικαιώματα στην Ευρώπη, καθώς οι κοινωνικοί εταίροι και η κοινωνία των πολιτών καλούν τους αρχηγούς κρατών ή κυβερνήσεων της ΕΕ να εγκρίνουν το σχέδιο δράσης και τους πρωταρχικούς στόχους του και να θέσουν φιλόδοξους εθνικούς στόχους που μπορούν να συμβάλουν επαρκώς στην επίτευξη των ευρωπαϊκών στόχων.

Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, δήλωσε: «Οι κοινωνικοί στόχοι της Ευρώπης πρέπει να συμβαδίζουν με τους οικολογικούς και τους ψηφιακούς στόχους της. Θέλουμε να πλησιάσουμε περισσότερο την πλήρη απασχόληση, θέλουμε περισσότεροι Ευρωπαίοι να έχουν πρόσβαση στις δεξιότητες που χρειάζονται και θέλουμε να εξασφαλίσουμε ίσες ευκαιρίες για όλους τους Ευρωπαίους σε μια πιο ψηφιακή και βιώσιμη οικονομία. Η κοινωνική σύνοδος κορυφής του Πόρτο είναι η κοινή μας δέσμευση για την οικοδόμηση μιας κοινωνικής Ευρώπης που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας και θα λειτουργεί προς όφελος όλων.»

Ο Πρωθυπουργός της Πορτογαλίας, κ. Αντόνιο Κόστα, δήλωσε: «Η δέσμευση του Πόρτο αποτελεί δέσμευση στο μέλλον και στην ελπίδα. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα επιτύχουμε κοινωνίες με περισσότερη ευημερία και περισσότερη δικαιοσύνη μόνο εάν, παράλληλα με την επίτευξη των κλιματικών και ψηφιακών στόχων που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας, υλοποιήσουμε τον κοινωνικό πυλώνα μας.»

Στην κοινή δέσμευση, οι υπογράφοντες χαιρετίζουν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων που παρουσίασε η Επιτροπή στις αρχές Μαρτίου, το οποίο προβλέπει συγκεκριμένες δράσεις για την περαιτέρω υλοποίηση των 20 αρχών του πυλώνα. Επιπλέον, το σχέδιο δράσης προτείνει πρωταρχικούς στόχους για την απασχόληση, τις δεξιότητες και την κοινωνική ένταξη σε επίπεδο ΕΕ, οι οποίοι θα πρέπει να επιτευχθούν έως το 2030. Το σχέδιο δράσης θα βοηθήσει την Ευρώπη να διαχειριστεί τους μετασχηματισμούς που προκαλούν οι νέες κοινωνικές, τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις, αλλά και οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες της πανδημίας. Θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω στη δίδυμη, ψηφιακή και κλιματική, μετάβαση.

Η πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει ευρείες και βαθιές κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις. Μέχρι στιγμής, η συλλογική αντίδραση των κρατών-μελών και της ΕΕ έχει συμβάλει στη διάσωση θέσεων εργασίας και μέσων βιοπορισμού, καθώς και στον περιορισμό πολλών από τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Ωστόσο, η ανεργία και οι ανισότητες είναι πιθανό να παραμείνουν και να ενταθούν. Ως εκ τούτου, οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη υψηλού επιπέδου κάλεσαν τους ηγέτες της ΕΕ να διοχετεύσουν πόρους εκεί όπου χρειάζονται περισσότερο.

Η Ελλάδα οφείλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην ανάκαμψη της απασχόλησης και στη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας, στις επενδύσεις στη διά βίου μάθηση, στην παροχή στους ανθρώπους της δυνατότητας να αποκτήσουν νέες ή πρόσθετες δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στην πράσινη και στην ψηφιακή μετάβαση. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, που θα καθορίσουν το μέλλον των επομένων γενεών. 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Lifestyle

Toyota Corolla Hybrid:”Συμφέρουσα γοητεία “

Στην υβριδική της εκδοχή η νέα Toyota Corolla είναι εξαιρετικά ποθητή και εντυπωσιακά οικονομική, προσφέροντας ένα ακαταμάχητο σύνολο πλεονεκτημάτων στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. 

Η Toyota Corolla είναι το πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο όλων των εποχών, καθώς από το 1966 περισσότεροι από 50.000.000 άτομα την έχουν επιλέξει. Ένα κυριολεκτικά παγκόσμιο αυτοκίνητο, για το οποίο η βαρύτητα της επιτυχίας έγινε μερικές φορές βαρίδι. Όχι όμως στη 12η γενιά της, στην οποία αποτινάσσει κάθε αισθητικό αλλά και τεχνολογικό συμβιβασμό, με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. 

H Toyota Corolla, είναι πιο ενδιαφέρουσα παρά ποτέ. Αισθητικά συνεχίζει τη νενανική, σπορ και αιχμηρή προσέγγιση που εγκαινίασε  το C-HR, με αποτέλεσμα η κομψότητα και η σπορ υπόσταση να συνυπάρχουν ιδανικά. 

Στο εσωτερικό, τα υλικά υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την εμπνευσμένη σχεδίαση, συνθέτουν έναν εντυπωσιακό οπτικά και άψογο λειτουργικά χώρο με απουσία θορύβων και τριγμών. Το επίπεδο εξοπλισμού, πλήρες ακόμα και στη βασική έκδοση, περιλαμβάνει ενδεικτικά προβολείς LED, δ διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8”, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακά όργανα TFT 7”, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και προβολείς ομίχλης LED. 

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το Toyota Safety Sense 2, που περιλαμβάνει  Adaptive Cruise
Control, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, αυτόματη λειτουργία προβολέων και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Μαζί με ένα κορυφαίο πακέτο παθητικής ασφάλειας στο οποίο περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι, η νέα Toyota Corolla έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση ασφάλειας πέντε αστέρων από τον οργανισμό Euro NCAP.

Το νέο πλαίσιο TNGA (Toyota New Global Architecture) έχει 60% αυξημένη ακαμψία και 10 χιλ., χαμηλότερο κέντρο βάρους. Σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων, προσφέρει απόλυτη ακρίβεια χειρισμών, ευελιξία, άνεση και κορυφαία στιβαρότητα. Ο οδηγός κάθεται σωστά, έχει τον απόλυτο έλεγχο και απολαμβάνει μια ακριβέστατη, ασφαλή και σπορτίφ οδική συμπεριφορά που ξαφνιάζει θετικά. 


Το κορυφαίο υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς εξασφαλίζει δεκάδες χιλιόμετρα κίνησης καθημερινά με  λειτουργία μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα, χωρίς ρύπους. Η συνδυασμένη απόδοση κινητήρα του βενζίνης 1.8 λίτρων με τον ηλεκτρικό, επιτρέπει απόδοση 122 ίππων, με μέση κατανάλωση μόλις 3,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 76 χρ./χλμ.

Χωρίς το μεγάλο βάρος των plug-in υβριδικών ανταγωνιστών της, αλλά και το κόστος, η Corolla καταφέρνει να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, χάρη και στο αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο CVT. Ο οδηγός απολαμβάνει άμεση επιτάχυνση τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει και απόλυτα γραμμική λειτουργία. Πρακτικά και κυρίως σε αστική χρήση, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,3 λίτρα/100 χλμ., όντας πολύ κοντά στην εργοστασιακή μέτρηση, αντικειμενικά πολύ χαμηλή και σίγουρα χαμηλότερη από πολλές plug in hybrid προτάσεις σε πραγματικές συνθήκες, ειδικά όταν οι τελευταίες δεν είναι πλήρως φορτισμένες. 

Με τιμές που ξεκινούν από τις 21.590 ευρώ, η υβριδική εκδοχή της Toyota Corolla είναι ένα αυτοκίνητο που έχει μόνο πλεονεκτήματα και αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία της. Eιδικά για τους κατοίκους των αστικών κέντρων, όπου μπορεί να προσφέρει εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωση και παροιμιώδη ευκολία στην καθημερινή οδήγηση.  

Continue Reading

Lifestyle

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid:”Ο γητευτής των οικογενειών “

Προσιτό, οικονομικό και άνετο, το κορυφαίο SUV της Suzuki έχει κάθε λόγο να μπει στο short list κάθε ελληνικής οικογένειας. 

Το Suzuki SX4 S-Cross  απέκτησε ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, που το έκανε ακόμα πιο οικονομικό χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα θετικά χαρακτηριστικά του. 

Η προσθήκη του υβριδικού συστήματος είναι η μοναδική αλλαγή στο μοντέλο που γνωρίζουμε. Το σχήμα του  παραμένει  χαρακτηριστικό, κυρίως στο εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα, και εύκολα το αναγνωρίζεις στο δρόμο. 

Χωρίς αλλαγές έρχεται και το εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχούν η ευρυχωρία και η πρακτικότητα. Μπορεί να δείχνει κάπως ξεπερασμένο σχεδιαστικά αλλά είναι αρκετά ποιοτικό, με πλαστικά που δεν είναι ούτε πολύ μαλακά αλλά ούτε σκληρά και άριστη συναρμογή. Όλοι οι επιβαίνοντες έχουν άπλετο χώρο σε όλες τις διαστάσεις και τις εντυπώσεις κερδίζει η εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. 

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα συμβατικό πίνακα οργάνων με μια μικρή οθόνη ανάμεσα στα δύο στρογγυλά όργανα. Στο κέντρο της κονσόλας έχει τοποθετηθεί η οθόνη 7” του συστήματος πολυμέσων και ακριβώς από κάτω τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Η εργονομία είναι γενικά καλή, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι πολύ πρακτικός με χωρητικότητα 430 λίτρα. 

Ο κινητήρας του Suzuki SX4 S-Cross Hybrid παραμένει ο γνωστός Boossterjet, που από 4 κυλίνδρους και 1,4 λίτρα αποδίδει πλέον 129 ίππους, Μπορεί το νούμερο αυτό να είναι κατά 11 ίππους μικρότερο από τον προκάτοχό του, για να μπορέσει να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d, ωστόσο στην πράξη με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος 48V έγινε καλύτερος παντού. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας/μίζα/γεννήτρια παίρνει κίνηση από μια μικρή επίσης μπαταρία λιθίου και υποβοηθάει το μοτέρ όταν το σύστημα κρίνει ότι χρειάζεται. 

Στην πράξη αυτό που επιτυγχάνεται είναι γραμμική λειτουργία, χωρίς κενά και ξεσπάσματα, και αξιοπρεπέστατες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα). Ο κινητήρας του S-Cross έχει αρκετό νεύρο για να μην προβληματίζει σε περίπτωση προσπεράσματος και σε αυτό βοηθάει το καλά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Όλα τα παραπάνω έχουν προφανές όφελος στην κατανάλωση, που στη διάρκεια της δοκιμής κρατήθηκε με ευκολία κάτω από τα 6,5 λίτρα /100 χλμ.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφικτή, χωρίς ωστόσο να περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές, και η συμπεριφορά του S-Cross Hybrid είναι ουδέτερη και προβλέψιμη. Η άνεση είναι ικανοποιητική, με δεδομένη τη σφικτή ρύθμιση, και μόνο οι πολύ έντονες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σχετικά ψηλό οικογενειακό όχημα, που προορίζεται για άλλες χρήσεις και ο οδηγός θα αντιληφθεί γρήγορα, κυρίως από την αίσθηση του πολύ ελαφριού τιμονιού, ποιος είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

Το S-Cross πάντως έχει τη σωστή συνταγή. Είναι ευρύχωρο και ευχάριστο στο εσωτερικό του, αρκετά άνετο, με πολύ καλή ορατότητα και επιπλέον εύκολο στην οδήγησή του. Συνολικά, πρόκειται για ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο που χωρίς «πυροτεχνήματα» είναι εντυπωσιακά ομοιογενές. Οι τιμές του ξεκινούν από 18.810 ευρώ. 

Continue Reading

Trending