Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ρεκόρ αιτήσεων για το πρώτο online Bootcamp του OK!Thess

Ρεκόρ αιτήσεων και συμμετοχών για τον πρώτο online Κύκλο Επιτάχυνσης του OK!Thess

Γνωρίστε τις ομάδες του 11ου Κύκλου Επιτάχυνσης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο online Bootcamp για τον 11ο κύκλο επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess. Οι 28 ομάδες που ολοκλήρωσαν το Bootcamp εντυπωσίασαν την επιτροπή αξιολόγησης με τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες και επιλέχθηκαν οι 16 από αυτές για να ενταχθούν στο πλήρες πρόγραμμα επιτάχυνσης.  

Πρόκειται για ομάδες με καινοτόμες ιδέες στα πεδία του τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος, της εκπαίδευσης, της πληροφορικής και άλλων κλάδων τεχνολογίας. Η επιτροπή που αξιολόγησε τις ομάδες στο τέλος του Bootcamp αποτελούνταν από καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες στον τομέα της καινοτομίας και των επιχειρήσεων οι οποίοι εκπροσώπησαν τους εννέα φορείς που συμμετέχουν στο εγχείρημα του OK!Thess (Δήμος Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος, Σύνδεσμος Εξαγωγέων, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος και Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης). 

Το Bootcamp του OK!Thess είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας μιας εβδομάδας που αποτελεί προθάλαμο για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του OK!Thess και για πρώτη φορά λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, έγινε διαδικτυακά. Σε αυτή την εντατική εβδομάδα οι ομάδες παρακολούθησαν εργαστήρια διάρκειας 26 ωρών και δούλεψαν με αφοσίωση μαζί με τους startup coaches του ΟΚ!Thess και με εκπαιδευτές του Κέντρου Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος πάνω στο επιχειρηματικό τους μοντέλο και την παρουσίαση της ιδέας τους στην επιτροπή αξιολόγησης. 

Το ενδιαφέρον για συμμετοχή ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς κατατέθηκαν 51 αξιόλογες αιτήσεις. Επιλέχθηκαν οι 35 για να συμμετάσχουν στο Bootcamp, με τις 28 από αυτές να το ολοκληρώνουν και να παρουσιάζουν τελικά την ιδέα τους στην εκδήλωση παρουσίασης (pitching event). Η συμμετοχή ξεπέρασε τα όρια της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας καθώς έλαβαν μέρος επιχειρηματικές ομάδες με μέλη από το Βόλο, την Ξάνθη, την Αθήνα, την Κω και το Ηράκλειο της Κρήτης μέχρι το Γιερεβάν της Αρμενίας, το Λονδίνο, το Λουξεμβούργο και τη Λωζάνη. 

Για τις 16 ομάδες που εντάσσονται στον 11ο κύκλο επιτάχυνσης του OK!Thess το ταξίδι για την ανάπτυξη της startup τους συνεχίζεται. Από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο θα παρακολουθήσουν ένα εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εξειδικευμένα εργαστήρια, masterclasses, εβδομαδιαίο coaching από έμπειρα στελέχη και mentoring από κορυφαίους επιχειρηματίες.

Στόχος του OK!Thess είναι να εμπνεύσει, να στηρίξει και να ενώσει νέους επιχειρηματίες, επαγγελματίες, ερευνητές και φοιτητές στα πρώτα τους βήματα στην νεοφυή επιχειρηματικότητα.  Αποκλειστικός δωρητής του προγράμματος είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. 

Οι ομάδες που εντάσσονται στον 11ο κύκλο επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess με αλφαβητική σειρά είναι:

  1. act4energy: Υπηρεσίες υποστήριξης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού κλάδου για την παραγωγή ενέργειας από τα απόβλητά τους.
  2. Artivistic: Υπηρεσία online δικτύωσης αφιερωμένη στους καλλιτέχνες και επαγγελματίες στο χώρο της τέχνης, μέσα από την οποία θα μπορούν να διευρύνουν το δίκτυο επαφών τους, να δημιουργήσουν νέα κανάλια προβολής και διανομής του έργου τους και να επιδιώξουν συνεργασίες.
  3. DOBE: SaaS πλατφόρμα για επαγγελματίες διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων και οργανισμούς που θέλουν να αυξήσουν την αφοσίωση των εργαζομένων, την ευεξία και την προσαρμογή τους στο εργασιακό περιβάλλον.
  4. Egreeno: Σειρά αγνών απορρυπαντικών από φυσικά υλικά με ιδιαίτερα καινοτόμα χαρακτηριστικά.
  5. erevno: Υπηρεσία που βοηθά όποιον κάνει έρευνα μέσω ερωτηματολογίων να συλλέξει περισσότερες απαντήσεις και αποτελέσματα υψηλότερης ποιότητας αξιοποιώντας τεχνολογία chatbot. 
  6. Levart: Εφαρμογή που βοηθά τους ταξιδιώτες να δημιουργήσουν εξατομικευμένα ταξιδιωτικά προγράμματα με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης. 
  7. MANTILITY | The Mentality of Silk: Διαδικτυακή gallery μεταξωτών μαντηλιών που βοηθά δημιουργούς αλλά και ανθρώπους που ενδιαφέρονται για προϊόντα μόδας και καλλιτεχνίας, να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική συλλογικότητα με την απόκτηση αριθμημένων καλλιτεχνικών έργων εκτυπωμένων σε μαντήλια από 100% μετάξι. 
  8. Oliveex: Ολοκληρωμένη λύση για την αυτοματοποίηση της παραγωγής και του ποιοτικού ελέγχου των ζυμούμενων τροφίμων χρησιμοποιώντας τεχνολογίες ΙοT. 
  9. Rentthis2me: Πλατφόρμα που συνδέει όσους διαθέτουν ανεκμετάλλευτα αντικείμενα και θέλουν να τα νοικιάσουν με άτομα που χρειάζονται οποιοδήποτε αντικείμενο μπορεί να φανταστεί κανείς. 
  10. RoofRate: Υπηρεσία βοήθειας ενοικίασης κατοικίας σε μια νέα πόλη χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του ενδιαφερόμενου, με τη λήψη σχετικής αξιολόγησης της κατοικίας από local reviewers. 
  11. Super Relief: Καινοτόμο πτυσσόμενο υποπόδιο τουαλέτας που έχει ως στόχο τόσο την πρόληψη όσο και την αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων του εντέρου. 
  12. The Paper Boat: Ταξιδιωτική πλατφόρμα που βοηθά πολυάσχολους γονείς να επιλέξουν family friendly παρόχους υπηρεσιών (καταλύματα και επιχειρήσεις εστίασης και ψυχαγωγίας) στην Ελλάδα που πληρούν συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια. 
  13. Tryquestion: Καινοτόμος εφαρμογή εύρεσης καταλυμάτων που φέρνει σε απευθείας επαφή και σε πραγματικό χρόνο τον ενδιαφερόμενο για κάποιο κατάλυμα με την αντίστοιχη επιχείρηση, προκειμένου να επιτευχθεί η πιο συμφέρουσα συμφωνία. 
  14. WeReflect: Προϊόντα που συνδυάζουν τεχνολογία ακουστικής και φωτισμού με τη χρήση οικολογικών υλικών. Στόχος η βελτίωση των συνθηκών ακουστικής και οπτικής άνεσης στον καθημερινό χώρο εργασίας και διαβίωσης.
  15. WINDWAVE: Υβριδικό σύστημα υπεράκτιας αιολικής/κυματικής ενέργειας που παρέχει αδιάκοπη παράγωγη ηλεκτρικής ενέργειας σε ιχθυοκαλλιέργειες. 
  16. Zero Foods: Χορτοφαγικά προϊόντα κρέατος και ψαριού που βοηθούν τους χορτοφάγους να τρώνε βιώσιμα.

 

INFO OK!Thess

Ιστοσελίδα OK!Thess: https://okthess.gr/el/

Επιχειρηματικότητα

Εξέλιξη των Χρηματοδοτικών Προϊόντων στην Τραπεζική Αγορά: Από την Παράδοση στην Καινοτομία

Οι ανάγκες των επιχειρήσεων για κεφάλαια μπορούν πάντα να ικανοποιηθούν εν μέρει ή το σύνολό τους από τα χρηματοδοτικά προϊόντα που προσφέρουν για το σκοπό αυτό οι σύγχρονες Τράπεζες. Ωστόσο οι ανάγκες αυτές παραμένουν πάντα δύο ειδών,  ανάγκες για άμεση ρευστότητα  και ανάγκες για επενδύσεις.

Οι τράπεζες παραδοσιακά οδηγούσαν τους επιχειρηματίες σε δύο μορφές δανεισμού  για κεφάλαια κίνησης και για παγιοποιήσεις. Τα πρώτα δάνεια, χαμηλότερου ύψους έχουν βραχυχρόνια διάρκεια και διασφαλίζονται  με εξασφαλίσεις που μπορούσαν να ρευστοποιηθούν πιο άμεσα (επιταγές, συναλλαγματικές, καταθετικούς λογαριασμούς κλπ) ενώ τα δάνεια παγίων έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και συνήθως καλύπτονται με εμπράγματες εξασφαλίσεις (συχνά την ίδια την επένδυση, βάρη σε ακίνητα, μηχανήματα και λοιπά).

Σήμερα η Τραπεζική αγορά, εξαιτίας της απελευθέρωσής της αλλά και του μεγάλου ανταγωνισμού  προσφέρει νέες, πιο φρέσκες μορφές χρηματοδότησης (δάνεια μέσω λογαριασμών overdraft, χρηματοδοτήσεις με εκχώρηση απαιτήσεων από τις πωλήσεις μέσω πιστωτικών καρτών, χρηματοδοτήσεις μέσω διατραπεζικής αγοράς, βιοτεχνικά δάνεια κλπ) που τελικά ικανοποιούν πάντα τις δύο βασικές αυτές ανάγκες των επιχειρήσεων.

Ποια ωστόσο είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός αιτήματος για χρηματοδότηση, από μία Τράπεζα:

Τα πλαίσια των πιστοδοτήσεων αποτελούνται από μία σειρά κανόνων, που επιβάλλονται από τις εκάστοτε Νομισματικές Αρχές (Νομοθεσία, Υπουργεία, Κεντρικές Τράπεζες) και μια σειρά κανόνων που ορίζονται από τις ίδιες τις Τράπεζες και αφορούν την νομιμότητα , την ασφάλεια και την αποδοτικότητα των πιστοδοτήσεών τους.

Η πιο μεγάλη καινοτομία στην Ελληνική Τραπεζική αγορά των τελευταίων χρόνων είναι η χρήση ειδικών μοντέλων που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των επιχειρήσεων. Με τη μέθοδο αυτή οι Τράπεζες αξιολογούν, ενιαία, ομοειδείς επιχειρήσεις. Εξαλείφοντας την υποκειμενικότητα στη κρίση συνδυάζουν ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και διαμορφώνουν ευέλικτα πλαίσια εξασφαλίσεων και αποπληρωμής των δανείων  από πλευράς των επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα απλοποιούνται οι διαδικασίες και συντομεύουν οι σχετικοί χρόνοι.

Τα ποιοτικά κριτήρια αφορούν  στην  εικόνα  και στη θέση  μιας επιχείρησης  στο αντίστοιχο κλάδο και την αγορά που δραστηριοποιείται. Μελετώνται λοιπόν , το management και το επιχειρησιακό της παρελθόν, ο τόπος εγκατάστασης της μονάδας, το τεχνολογικό της επίπεδο και η υποδομή, το δίκτυο παραγωγής και διανομής των προϊόντων, τα χρόνια  λειτουργίας και το στάδιο ζωής της επιχείρησης, η φερεγγυότητα των φορέων της επιχείρησης , η διάδοχη κατάσταση, οι διοικητικές τους ικανότητες, η συνέπεια στις συναλλαγές, η λογιστική διαχείριση, η ύπαρξη τυχόν νομικών κινδύνων κ.α.

Από την άλλη μεριά στα ποσοτικά κριτήρια  συμμετέχουν  τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στις οικονομικές καταστάσεις, τουλάχιστον για την τελευταία τριετία (πάγια στοιχεία , αποθέματα, πιστώσεις , διαθέσιμα, ίδια κεφάλαια, δανειακές επιβαρύνσεις , κύκλος εργασιών , διαχείριση εσόδων και εξόδων σε σχέση με τα κέρδη , ζημίες , τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και Ασφαλιστικούς φορείς κ.α)

Οι Τράπεζες βαθμολογούν (scoring) τις επιχειρήσεις και τις κατατάσσουν, ταξινομούν (rating) σε μία κλίμακα που ορίζει την πιστοληπτική τους ικανότητα (λήψη δανείου- δυνατότητα αποπληρωμής). Με βάση την κατάταξη αυτή εγκρίνονται οι μορφές δανεισμού, το ύψος, η διάρκεια και οι τυχόν εξασφαλίσεις που θα απαιτηθούν .

Τσουλιά Μαριάννα

Ανώτερο Στέλεχος της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Πίστης της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.


Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επένδυση στην άριστη εξυπηρέτηση

Η παγκόσμια οικονομική κρίση την οποία βιώνουμε φέρνει εταιρίες και οργανισμούς μπροστά σε σημαντικά διλήμματα και αποφάσεις στρατηγικής σημασίας.

Κοινός στόχος όλων – ανεξάρτητα από την εποχή – παραμένει η διατήρηση των εσόδων και της συνέχειας της επιχείρησης. Με ποιες στρατηγικές κινήσεις οι οργανισμοί θα ανακάμψουν και θα αυξήσουν τη θέση τους στην αγορά;

Μήπως η Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών είναι το Στρατηγικό Εργαλείο; Η απάντηση είναι καταφατική και ας δούμε πώς αυτό τεκμηριώνεται!

1.  Όπως αποδεικνύουν η μία μετά την άλλη οι έρευνες και αντλώντας στοιχεία από μελέτη για την κατάταξη Fortune 500, το μόνο ουσιαστικό στοιχείο το οποίο κρίνει τη βιωσιμότητα και τη ‘διάρκεια ζωής’ μιας επιχείρησης στην εποχή μας είναι το SERVICE! Η διάκριση γίνεται ανάμεσα σε ‘ΕΥΚΟΛΕΣ’ και ‘ΔΥΣΚΟΛΕΣ’ εταιρείες στα μάτια του πελάτη και ο διαχωρισμός αυτός αφορά ολόκληρο τον οργανισμό και τη λειτουργία του – όχι μόνον τμήματα με τον τίτλο Customer Service, Υπηρεσία Παραπόνων ή Πωλήσεις.

2. Νοέμβριος του 1859: ο Κάρολος Δαρβίνος με την έκδοση της Καταγωγής των Ειδών ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων υποστηρίζοντας πως η φύση έχει να επιδείξει τεράστια ποικιλία και πως θα επιβιώσουν οι καλύτερα γενετικά εξοπλισμένοι οργανισμοί.

Πολλούς Νοέμβρηδες μετά (Νοέμβριος 2008) η θεωρία του επανέρχεται στο προσκήνιο χωρίς να κατονομάζεται πάντα, με τη λογική ότι οι ‘οργανισμοί’ που θα ‘επιζήσουν’ θα είναι εκείνοι που διαθέτουν τα προσόντα για να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες του περιβάλλοντος (βλέπε καταστροφικές κρίσεις). Για τη σύγχρονη επιχείρηση τέτοιος μηχανισμός είναι η ‘εκπαίδευση’.

Οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να δώσουν έμφαση στην ποιότητα και στην ανάπτυξη των ανθρώπινων πόρων. Οι ‘εκπτώσεις’ στους τομείς αυτούς θα έχουν καταστρεπτικά αποτελέσματα. Οι άνθρωποι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιχειρήσεων!  Οι άνθρωποι και οι σχέσεις συνεργασίας και εξυπηρέτησης που οικοδομούν εσωτερικά και εκπέμπουν εξωτερικά.

3. Ειδικά σε περιόδους κρίσης η απαίτηση για μείωση του κόστους και περικοπές είναι πανταχού παρούσα. Αναμφισβήτητα η μείωση κόστους με τα προγράμματα ‘σμίκρυνσης’ (downsizing) αποτελεί γνωστή – και κατανοητή – αντίδραση των επιχειρήσεων σε περιόδους ύφεσης. Αποτελεί μια επιλογή κλασικής σοφίας της οποίας η αποτελεσματικότητα αμφισβητείται.

Και εάν κάποια κόστη μπορούν να ‘συμμαζευτούν’, εκείνα της υποστήριξης της εξυπηρέτησης (και των πωλήσεων) θα πρέπει να μένουν ανέπαφα. Η εμπειρία των ανθρώπων της Εξυπηρέτησης είναι πολύ σημαντική. Οι γνώσεις τους δεν είναι εύκολο να ‘μεταγγιστούν’ σε νεοπροσληφθέντες. Είναι αυτοί οι άνθρωποι της εξυπηρέτσης που μπορούν να στηρίξουν την επιχείρηση σε κάθε περίοδο, να μεταδώσουν την αξία της στους πελάτες και τους συνεργάτες και να ισχυροποιήσουν το θετικό της αντίκτυπο στην αγορά.

4. Επιφανείς καθηγητές Στρατηγικής Διοίκησης στην Ελλάδα προτείνουν στις επιχειρήσεις να αναζητήσουν ριζοσπαστικές ιδέες ανάπτυξης για να ξεπεράσουν την παγκόσμια οικονομική συγκυρία.

Τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών αποτελούν μια ανεξάντλητη πηγή ιδεών που σχεδόν ποτέ δεν αξιοποιείται. Αναζητούμε συνήθως ιδέες από την πλευρά της επιχείρησης, βάζουμε τα τμήματα Marketing να σκαρφιστούν νέες υπηρεσίες και επενδύουμε σωρούς χρήματος στους συμβούλους για ΤΗΝ ΙΔΕΑ,  ενώ έχουμε – συχνά μάλιστα τεκμηριωμένα και γραπτώς – ευρεία γκάμα ιδεών, υλοποιήσιμων, λογικών και παράλογων, από τις επικοινωνίες των εκπροσώπων εξυπηρέτησης με τους πελάτες μας. Εάν πράγματι ΑΚΟΥΤΕ τους πελάτες σας, αναζητήστε τη γνώση μέσα από τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης και θα εντοπίσετε τις ριζοσπαστικές ιδέες που χρειάζεστε, μάλλον δωρεάν.

5. Ένα από τα μεγαλύτερα ‘σχολεία’ στον κόσμο, το Harvard, μέσα από τις έρευνες που διεξάγει, επιβεβαιώνει πως η έμφαση από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς δίδεται στο ‘κατακτητικό’ marketing, δηλαδή στη συνεχή προσπάθεια να αποκτηθούν νέοι πελάτες. Είναι όμως δυνατόν πάντοτε να ΥΠΑΡΧΟΥΝ νέοι πελάτες; Πόσοι είναι τέλος πάντων αυτοί; Και τι γίνεται με τους υπάρχοντες; Ποιος ασχολείται μαζί τους; Ποιος τους φροντίζει καθόλη τη διάρκεια ζωής και παραμονής τους στην εταιρεία; Μάλλον κανείς συστηματικά.

Η επιστήμη της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών διαθέτει τα θεμελιώδη εκείνα κεφάλαια που μπορούν να αναπτύξουν και να διατηρήσουν τους υφιστάμενους πελάτες. Θα πρέπει λοιπόν οι οργανισμοί να την κατακτήσουν. Θα αναγνωρίσουν τότε πράγματι πως είναι 7 φορές πιο οικονομικό να διατηρούν τους πελάτες τους από το να αποκτούν συνεχώς νέους. Θα αρχίσουν να εφαρμόζουν στρατηγικές After Sales Service, προγράμματα συγκράτησης πελατών, ενέργειες αφοσίωσης και γιατί όχι στρατηγικές επανάκτησης πελατών.

Η παγκόσμια κρίση απαιτεί και παγκόσμια συντονισμένη αντίδραση. Οι ειδικοί προτείνουν επένδυση στην Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών, ως τη σίγουρη στρατηγική κίνηση για τη μακροβιότητα, διαφοροποίηση και ισχυροποίηση των επιχειρήσεων. Και εάν η λέξη επένδυση αντιβαίνει στην κοινή λογική των κρίσεων, σκεφθείτε πως οι στρατηγικές επιλογές εκείνων που διαπρέπουν, πάντοτε διαφέρουν από την ‘πεπατημένη’.


Άρθρο αρχείου

Μαρίνα Γιαρένη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Φέτος στον Μασούτη είναι Κάθε Μέρα Πάσχα!

Γιατί κάθε μέρα τα σούπερ μάρκετ Μασούτης  γεμίζουν το πασχαλινό σας καλάθι με προσφορές και δώρα!

Η εταιρεία Μασούτης, πιστή  στη δέσμευσή της να προσφέρει σε κάθε οικογένεια και σε κάθε περίσταση, σας δίνει κάθε μέρα την ευκαιρία να κερδίζετε, κάνοντας τις αγορές σας από οποιοδήποτε κατάστημα Μασούτης αλλά και από το e-shop στο www.masoutis.gr από 15 Απριλίου έως 4 Μαΐου 2024.

Κάθε μέρα, 100 τυχεροί κερδίζουν 50€ σε πόντους στην mas card, ενώ κάθε εβδομάδα 14 τυχεροί κερδίζουν προϊόντα τεχνολογίας!

Αναλυτικότερα, με κάθε αγορά αξίας 20€ αποκτάτε και 1 συμμετοχή. Όσες περισσότερες συμμετοχές συγκεντρώνετε, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε να είστε μία/ένας από τις τυχερές/τους τυχερούς.

Οι τυχερές/οί προκύπτουν έπειτα από ηλεκτρονικές κληρώσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά.

*Από την ενέργεια εξαιρούνται οι αγορές σε καύσιμα, είδη καπνού, κενές φιάλες, τύπος (εφημερίδες/ περιοδικά), κάρτες χρόνου ομιλίας/internet.

Τα σούπερ μάρκετ Μασούτης είναι δίπλα σας για να σας προσφέρουν όλα όσα επιθυμείτε για το πασχαλινό σας τραπέζι μαζί με πολλές προσφορές και δώρα!

Με 400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ Μασούτης είναι πάντα δίπλα στον καταναλωτή και ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε οικογένειας προσφέροντας  «οικονομικά και ελληνικά προϊόντα».

Σας προσφέρουν ελληνικό αρνί και κατσίκι στην πιο ανταγωνιστική τιμή της αγοράς!

Εκλεκτή  ποιότητα και ελληνικότητα στην πιο οικονομική τιμή! Και αμέτρητες άλλες προσφορές για τις εορταστικές αγορές!

Γιατί στα σούπερ μάρκετ Μασούτης, είναι Κάθε Μέρα Πάσχα!

Continue Reading

Trending