Connect with us

Τουρισμός

Ιαματικός τουρισμός και γαστρονομία

Δυναμικά ξεκίνησε τη σεζόν 2018 η Χαλκιδική έχοντας ήδη υποδεχτεί 11 δημοσιογράφους από 5 διαφορετικές χώρες.

 

Η αρχή έγινε με τη Ρωσίδα δημοσιογράφο, Tatiana Glushko, η οποία στο πλαίσιο του οδοιπορικού της στην Ελλάδα με σκοπό να κάνει αφιέρωμα στις θερμές πηγές της χώρας μας. Η δημοσιογράφος  προσκλήθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδική σε συνεργασία με τον γραφείο του ΕΟΤ στη Ρωσία και επισκέφτηκε την λουτρόπολη  της Αγίας Παρασκευής στην Κασσάνδρα, προκειμένου να προβάλει τα ιαματικά λουτρά της Χαλκιδικής στο εκτενές άρθρο που θα δημοσιευτεί στη θεματική ταξιδιωτική ιστοσελίδα  www.thermalsprings.ru. Αυτή είναι η πρώτη εξειδικευμένη δημοσιογραφική αποστολή που οργανώνει ο Οργανισμός, έπειτα από την ολοκλήρωση της ανακαίνισης των εγκαταστάσεων από το Δήμο Κασσάνδρας αλλά και της επίσημης πιστοποίησης της πηγής ως ιαματικής από τον ΕΟΤ, με στόχο την προώθηση του ιαματικού τουρισμού στην περιοχή που αποτελεί μία άγνωστη σχετικά πτυχή της Χαλκιδικής με πολλές όμως προοπτικές ανάπτυξης και εκτός σεζόν.

Ακολούθησε, στα τέλη Μαρτίου, η αποστολή 6 δημοσιογράφων και Influencers  από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ (Sky News Business Travel television, Time Out Australia, Take Three in Life, The Weekend Australian, Get Up & Go and International Traveller) της Αυστραλίας και του Κατάρ με αφορμή την έναρξη των απευθείας πτήσεων Κατάρ-Θεσσαλονίκη της Qatar airlines. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μοναδική φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής μέσα από μία εκδρομή off road, να βιώσουν τα χρώματα και τα αρώματα των παραδοσιακών χωριών της περιοχής, να γευτούν την τοπική γαστρονομία και να απολαύσουν την απόλυτη χαλάρωση και τη μυσταγωγία.

Μέσα Μαΐου, τη Χαλκιδική επισκέφτηκε ο Γερμανός δημοσιογράφος Detlef Berg, ο οποίος αρθρογραφεί στη Falstaff (ένα κορυφαίο περιοδικό για τα ταξίδια και τη γαστρονομία στην Αυστρία, Γερμανία και Σουηδία, 150.000 αντίτυπα), στην εφημερίδα HNA (200.000 αντίτυπα) καθώς και στην BILD Zeitung, με σκοπό να δημοσιεύσει άρθρα για τα γαστρονομικά φεστιβάλ της Χαλκιδικής, τα εξαιρετικά προϊόντα που παράγονται στην περιοχή καθώς και την τοπική κουζίνα. Ο δημοσιογράφος επισκέφτηκε οικογενειακές τοπικές μονάδες παραγωγής τυροκομικών, μελιού, ελιών και ελαιολάδου και εντυπωσιάστηκε από το μεράκι και την προσήλωση τους στην ποιότητα. Η επίσκεψη του ολοκληρώθηκε με μία βιωματική γαστρονομική εμπειρία όπου συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία συλλογής μελιού από τις κηρήθρες των εγχώριων κυψελών μέχρι την κατανάλωση του με ένα ποτήρι φρέσκο στυμμένη λεμονάδα και ολοκληρώθηκε με ένα παραδοσιακό ελληνικό φαγοπότι με χειροποίητες πίτες, τζατζίκι, ντολμαδάκια, ελιές, χωριάτικη σαλάτα και τσίπουρο κάτω από την κληματαριά.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

Ξεχώρισε μέσα από το πλήθος «Destination Positioning»

Στόχος της τοποθέτησης ενός τουριστικού προορισμού είναι να δημιουργήσει στο μυαλό των δυνητικών επισκεπτών του μία  επιθυμητή εικόνα του τόπου, προκειμένου να γίνει ελκυστικός για την πραγματοποίηση επίσκεψης και  παραμονής των επισκεπτών.

Επίσης στόχος είναι να δημιουργηθεί μια εικόνα που διαφοροποιεί τον προορισμό από τον ανταγωνισμό (άλλων τόπων και προορισμών στο εσωτερικό και το εξωτερικό) και συγχρόνως να τον τοποθετεί σαν ένα ιδανικό τόπο,  που μπορεί να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των επισκεπτών.

Η διαδικασία της Τοποθέτησης ενός Τουριστικού προορισμού  αποτελείται από τρία βασικά βήματα:

  • Την ταυτοποίηση των πιθανών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων πάνω στα οποία μπορεί να «κτιστεί» η στρατηγική της Τοποθέτησης.
  • Την επιλογή μίας δέσμης «σωστών» ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.
  • Την αποτελεσματική επικοινωνία των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, δηλαδή της Ταυτότητας της Τοποθέτησης του προορισμού στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά.

Η Διαδικασία Τοποθέτησης και διαχείρισης ενός Προορισμού (Destination Positioning and Management) στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά προϋποθέτει:

  • Την ταυτοποίηση των τουριστικών αγορών (Target Groups) και των προσδοκιών τους.
  • Την επιλογή των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων που έχουν απήχηση σε συγκεκριμένες Τουριστικές αγορές.
  • Τον προσδιορισμό των κινήτρων και των ανταμοιβών που οι προηγούμενοι και οι δυνητικοί επισκέπτες αναζητούν.
  • Την αναγνώριση των δυνατοτήτων αλλά και των αδυναμιών κάθε ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που συνθέτει την ταυτότητα του προορισμού.
  • Την επιλογή και εφαρμογή της στρατηγικής της Τοποθέτησης του Προορισμού.
  • Την παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας και απόδοσης της τοποθέτησης μέσα στον Χρόνο και την εφαρμογή διορθωτικών ενεργειών σε τακτικά διαστήματα.

 

 

Είναι σημαντικό να ληφθεί ορθή απόφαση για το ποια ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα είναι σημαντικά αλλά και λειτουργικά για την αποτελεσματική διείσδυση και τοποθέτηση ενός Τόπου στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά και ποια όχι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν είναι χρήσιμο και λειτουργικό να συμπεριληφθούν όλα τα πιθανά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα μιας περιοχής στην στρατηγική τοποθέτησής του. Στην περίπτωση που αυτό συμβεί, συνήθως προκύπτει η παρουσίαση ενός προορισμού χωρίς ταυτότητα και στρατηγική.

Στην πραγματικότητά, αρχικά  η τοποθέτηση ενός προορισμού συμβαίνει με την δημιουργία ξεχωριστής, θετικής εντύπωσης  (τοποθέτησης) για ένα Τόπο στο μυαλό των επισκεπτών και όχι στην τουριστική αγορά.

Συμπερασματικά, εάν διαφοροποιήσεις θετικά έναν Προορισμό στο μυαλό των επισκεπτών, προηγούμενων και δυνητικών, η τοποθέτηση είναι επιτυχής.

Στην σημερινή εποχή που χαρακτηρίζεται από καταιγισμό πληροφοριών, η ανάγκη ενός Απέριττου – Καινοτόμου και Κατανοητού μηνύματος που να επικοινωνεί την διαφορετικότητα της ταυτότητα του τουριστικού Προορισμού και που  να αποτυπώνεται ανεξίτηλα στο Μυαλό των επισκεπτών αποτελεί μονόδρομο για την επιτυχημένη τοποθέτηση του στην Παγκόσμια Τουριστική αγορά.

Από:Ευάγγελο Σωφρονά

Founder

Innfaith Hospitality Management

Continue Reading

Τουρισμός

Tα ζητήματα του ελληνικού τουρισμού

Νέο κύκλο επαφών με Ευρωπαίους αξιωματούχους είχε ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος, στο πλαίσιο των δράσεων που υλοποιεί ο Σύνδεσμος για την ενδυνάμωση της φωνής του ελληνικού τουρισμού στις Βρυξέλλες.

Ειδικότερα, ο κ. Ρέτσος είχε σήμερα συνάντηση εργασίας με τον κ. Βάλντις Ντομπρόβσκις, αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και επίτροπο αρμόδιο για το ευρώ και τον κοινωνικό διάλογο, καθώς και για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα, τις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και την Ένωση Κεφαλαιαγορών. Το βασικό θέμα συζήτησης ήταν η αναγκαιότητα προώθησης ενός ρεαλιστικού και πειστικού σχεδίου εξόδου της Ελλάδας στις αγορές.

Στο πλαίσιο αυτό, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ρέτσος αναφέρθηκε εκ νέου στη συμβολή του ελληνικού τουρισμού σε επίπεδο εσόδων, δημιουργία θέσεων εργασίας και πολλαπλασιαστικών οφελών για την οικονομία της χώρας και εστίασε μεταξύ άλλων στο ζήτημα της υπερφορολόγησης που πλήττει την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Χαρακτηριστικά, αναφέρθηκε στην αύξηση της φορολογικής κλίμακας i) στον ξενοδοχειακό κλάδο από 6.5% σε 13% την τελευταία τριετία, ii) στην εστίαση από 13% σε 24%, καθώς και iii) στον κλάδο των μεταφορών από 9% σε 24% κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, όταν οι γείτονες χώρες (Κύπρος, Ισπανία, Τουρκία, Κροατία, κ.α.) παραμένουν άκρως ελκυστικές. «Οι απαραίτητες συνθήκες για την περαιτέρω ανάπτυξη και ενδυνάμωση του τουρισμού συνοψίζονται: στη διατήρηση πολιτικής και οικονομικής σταθερότητας, στη διαμόρφωση ενός ρεαλιστικού και σταθερού φορολογικού πλαισίου, στη λειτουργία ενός ευέλικτου πιστωτικού συστήματος, στη δημιουργία ενός εθνικού πλαισίου χωροταξικού σχεδιασμού, καθώς και στην ασφάλεια δικαίου. Ο τουριστικός τομέας είναι σε ετοιμότητα προκειμένου να συμμετέχει ενεργά και αποφασιστικά σε μια τέτοια διαδικασία», τόνισε ο κ. Ρέτσος.

Παράλληλα, μέσα στην εβδομάδα ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος συναντήθηκε με τον κ. Κλάους Ρέγκλινγκ, διευθύνοντα σύμβουλο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας. Τα θέματα που συζητήθηκαν συνδέονται κυρίως με την πορεία της ελληνικής οικονομίας όσο πλησιάζει το τέλος του τρίτου προγράμματος, μεταξύ αυτών το πρωτογενές πλεόνασμα, οι μελλοντικές φορολογικές πολιτικές, η πορεία των ιδιωτικοποιήσεων, καθώς και η περίπτωση των κόκκινων δανείων, ειδικότερα σε σχέση με τον τουρισμό και τις επιχειρήσεις. Από την πλευρά του ΣΕΤΕ, ο πρόεδρος ,κ. Ρέτσος, αναφέρθηκε στον τομέα του τουρισμού ως έναν από τους κεντρικούς πυλώνες στήριξης της ελληνικής οικονομίας – με άμεσα έσοδα την τελευταία οκταετία που άγγιξαν τα 100 δισ. ευρώ σύμφωνα με την ΤτΕ – και στην αναγκαιότητα διαμόρφωσης μιας σύγχρονης εθνικής τουριστικής πολιτικής.

Υπενθυμίζεται ότι κατά τον πρώτο κύκλο επαφών στο πρώτο εξάμηνο του 2018 με Ευρωπαίους αξιωματούχους, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ είχε συνάντηση στα γραφεία του Συνδέσμου με τον επίτροπο οικονομικών και δημοσιονομικών υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ. Πιερ Μοσκοβισί, ενώ πραγματοποίησε ομιλία σε εκδήλωση που διοργάνωσε στην Αθήνα ο κ. Ντέκλαν Κοστέλο, Επικεφαλής του κλιμακίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ελλάδα.

Επίσης, ως Επικεφαλής κλιμακίου με μέλη του διοικητικού συμβουλίου του ΣΕΤΕ που επισκέφθηκαν τις Βρυξέλλες, πραγματοποίησε συναντήσεις, πέραν του κ. Ντομπρόβσκις τον περασμένο Φεβρουάριο, με τον κ. Γίρκι Κάταϊνεν, αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδιο για την απασχόληση, την ανάπτυξη, τις επενδύσεις και την ανταγωνιστικότητα, τον κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, επίτροπο μετανάστευσης, εσωτερικών υποθέσεων και ιθαγένειας, τον κ. Χρήστο Στυλιανίδη, επίτροπο ανθρωπιστικής βοήθειας και διαχείρισης κρίσεων, την κα. Ελζμπιέτα Μπιενκόφσκα, επίτροπο εσωτερικής αγοράς, βιομηχανίας, επιχειρηματικότητας και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και με τον επικεφαλής εκπρόσωπο τύπου, κ. Μαργαρίτη Σχοινά. Επιπρόσθετα, σε ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε με πρωτοβουλία των Ελλήνων ευρωβουλευτών, κ.κ. Ελίζας Βόζεμπεργκ και Μίλτου Κύρκου στους χώρους του Ευρωκοινοβουλίου, παρουσιάστηκαν οι δράσεις του ΣΕΤΕ, του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece.

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Ορειάδες Λίμνη Πλαστήρα

ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ -2 ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ 1 ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ ΣΤΙΣ 7 ΙΟΥΛΙΟΥ-ΚΑΝΤΕ LIKE  ΣΤΟ ΦΒ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ!

«Στις Ορειάδες» θα απολαύσετε τη μοναδική θέα της λίμνης Πλαστήρα και τη φιλοξενία μέσα από τα μάτια τον ντόπιων επαγγελματιών και κατοίκων. Τα δωμάτια, η πισίνα και οι χώροι μας, προσφέρουν την άνεση που επιθυμείτε. Χαλαρώστε και απολαύστε την άνεση και την ευεξία που προσφέρουν τα δωμάτια μας !

  

Απολαύστε τα δώρα της φύσης μας όλες τις εποχές του χρόνου.

Κάντε ποδηλασία, ιππασία, υδροποδηλασία, κολύμπι, πεζοπορία, παραπέντε, ορειβασία.

Γνωρίστε τη περιοχή μέσα από τις γεύσεις μας. Απολαύστε τοπικά πιάτα.

Η Λίμνη Πλαστήρα ενδείκνυται για περπάτημα και δραστηριότητες στη φύση όλες τις εποχές του χρόνου.

Τηλ. 24410 92896 , 6944 399541

Continue Reading

Trending