Connect with us

Τουρισμός

Ιαματικός τουρισμός και γαστρονομία

Δυναμικά ξεκίνησε τη σεζόν 2018 η Χαλκιδική έχοντας ήδη υποδεχτεί 11 δημοσιογράφους από 5 διαφορετικές χώρες.

 

Η αρχή έγινε με τη Ρωσίδα δημοσιογράφο, Tatiana Glushko, η οποία στο πλαίσιο του οδοιπορικού της στην Ελλάδα με σκοπό να κάνει αφιέρωμα στις θερμές πηγές της χώρας μας. Η δημοσιογράφος  προσκλήθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδική σε συνεργασία με τον γραφείο του ΕΟΤ στη Ρωσία και επισκέφτηκε την λουτρόπολη  της Αγίας Παρασκευής στην Κασσάνδρα, προκειμένου να προβάλει τα ιαματικά λουτρά της Χαλκιδικής στο εκτενές άρθρο που θα δημοσιευτεί στη θεματική ταξιδιωτική ιστοσελίδα  www.thermalsprings.ru. Αυτή είναι η πρώτη εξειδικευμένη δημοσιογραφική αποστολή που οργανώνει ο Οργανισμός, έπειτα από την ολοκλήρωση της ανακαίνισης των εγκαταστάσεων από το Δήμο Κασσάνδρας αλλά και της επίσημης πιστοποίησης της πηγής ως ιαματικής από τον ΕΟΤ, με στόχο την προώθηση του ιαματικού τουρισμού στην περιοχή που αποτελεί μία άγνωστη σχετικά πτυχή της Χαλκιδικής με πολλές όμως προοπτικές ανάπτυξης και εκτός σεζόν.

Ακολούθησε, στα τέλη Μαρτίου, η αποστολή 6 δημοσιογράφων και Influencers  από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ (Sky News Business Travel television, Time Out Australia, Take Three in Life, The Weekend Australian, Get Up & Go and International Traveller) της Αυστραλίας και του Κατάρ με αφορμή την έναρξη των απευθείας πτήσεων Κατάρ-Θεσσαλονίκη της Qatar airlines. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μοναδική φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής μέσα από μία εκδρομή off road, να βιώσουν τα χρώματα και τα αρώματα των παραδοσιακών χωριών της περιοχής, να γευτούν την τοπική γαστρονομία και να απολαύσουν την απόλυτη χαλάρωση και τη μυσταγωγία.

Μέσα Μαΐου, τη Χαλκιδική επισκέφτηκε ο Γερμανός δημοσιογράφος Detlef Berg, ο οποίος αρθρογραφεί στη Falstaff (ένα κορυφαίο περιοδικό για τα ταξίδια και τη γαστρονομία στην Αυστρία, Γερμανία και Σουηδία, 150.000 αντίτυπα), στην εφημερίδα HNA (200.000 αντίτυπα) καθώς και στην BILD Zeitung, με σκοπό να δημοσιεύσει άρθρα για τα γαστρονομικά φεστιβάλ της Χαλκιδικής, τα εξαιρετικά προϊόντα που παράγονται στην περιοχή καθώς και την τοπική κουζίνα. Ο δημοσιογράφος επισκέφτηκε οικογενειακές τοπικές μονάδες παραγωγής τυροκομικών, μελιού, ελιών και ελαιολάδου και εντυπωσιάστηκε από το μεράκι και την προσήλωση τους στην ποιότητα. Η επίσκεψη του ολοκληρώθηκε με μία βιωματική γαστρονομική εμπειρία όπου συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία συλλογής μελιού από τις κηρήθρες των εγχώριων κυψελών μέχρι την κατανάλωση του με ένα ποτήρι φρέσκο στυμμένη λεμονάδα και ολοκληρώθηκε με ένα παραδοσιακό ελληνικό φαγοπότι με χειροποίητες πίτες, τζατζίκι, ντολμαδάκια, ελιές, χωριάτικη σαλάτα και τσίπουρο κάτω από την κληματαριά.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Lifestyle

3+1 λόγοι για να κάνεις Χριστούγεννα στη Μάνη

πετρα και φως Hotel

Λένε πως περαστικός βλέπεις τη Μάνη σε τρεις ημέρες, περπατητής σε τρεις μήνες και για να δεις τη ψυχή της θέλεις τρεις ζωές. Μία για τη θάλασσα, μία για τα βουνά της και μία για τους ανθρώπους της. Και όχι άδικα. Η Μάνη είναι ένας τόπος με χίλια πρόσωπα. «Σκληροτράχηλη», «αδούλωτη», «ανυπότακτη» είναι μερικά από τα επίθετα που αποδίδονται στη μεστή σε χαρακτήρα και άγρια ομορφιά βραχώδη χερσόνησο του Ταϋγέτου που «σφηνώνει» ανάμεσα σε Μεσσηνία και Λακωνία, και όχι άδικα.

Σκληρή και συνάμα γεμάτη ευγένεια, επιβλητική και παράλληλα φιλόξενη αν θελήσεις να τη γνωρίσεις θα σε ανταμείψει με την αυθεντική εμπειρία που αναζητά κάθε ταξιδευτής. Η ιστορία του τόπου, εξάλλου, είναι μεγάλη και από την πρώτη στιγμή μπορεί κανείς να νιώσει την ενέργεια που εκπέμπει, με πολλές γωνιές της να δίνουν για γεύση από Μεσαίωνα, κάτι που γίνεται ακόμη πιο έντονο, προχωρώντας προς τη Μέσα Μάνη.


Χωριά πετρόχτιστα με εντυπωσιακά πυργόσπιτα, όπως η διατηρητέα Βάθεια, η Άνω Βέργα, το Λιμένι, το Σκουτάρι, ο Γερολιμένας, η Κοίτα, ο Δρυμός, η Λάγια, η ιστορική Καρδαμύλη, και γραφικές κωμοπόλεις, όπως το Οίτυλο, η Αρεόπολη και το Γύθειο, αλλάζουν πρόσωπο το χειμώνα και μας προσκαλούν να γνωρίσουμε το άλλο πρόσωπο της Μάνης, ίσως πιο όμορφο από αυτό του καλοκαιριού που οι περισσότεροι γνωρίζουν.

Τα Χριστούγεννα στη Μάνη είναι διαφορετικά. Η άγρια ομορφιά του τοπίου και η αύρα της θάλασσας συνθέτουν ένα ονειρεμένο σκηνικό για τις πιο όμορφες αποδράσεις μέσα στη καρδιά του χειμώνα, από αυτές που μένουν για καιρό χαραγμένα στη μνήμη μας και στην καρδιά μας.

Εμείς σας δίνουμε 4 καλούς λόγους για να την επισκεφτείτε αφήνοντας σε εσάς να ανακαλύψετε όλους τους υπόλοιπους.

Γιατί να κάνετε Χριστούγεννα στη Μάνη

1. Το φυσικό τοπίο θα λειτουργήσει καταλυτικά στην ψυχολογία σας. Ο μαγευτικός κόλπος του Οιτύλου καθρεφτίζει στα νερά του τον χειμωνιάτικο ήλιο και το Φαράγγι Μυλολάγκαδο, το οποίο προσφέρεται για πεζοπορικές διαδρομές στα άριστα σηματοδοτημένα μονοπάτια του είναι μόνο μερικά από όσα επιβάλλεται να ανακαλύψετε.

mani-xristougenna

Η ομορφιά της Μάνης δεν εξαντλείται πάνω από το έδαφος. Τα περίφημα σπήλαια του Διρού, που φημίζονται για μια από τις ομορφότερες λιμναίες διαδρομές στον κόσμο, αλλά και για το μέγεθός τους που τα κατατάσσει στην πρώτη θέση των ελληνικών σπηλαίων, αξίζουν οπωσδήποτε μια επίσκεψη.

2. Θα μυηθείτε στην φιλοσοφία του slow living. Θα νιώσετε μια πρωτόγνωρη ηρεμία και θα γεμίσετε με ενέργεια και θετική διάθεση, αφήνοντας πίσω σας όλα όσα σας συνδέουν με την καθημερινότητα σας. Θα μπορέσετε να διαβάσετε το βιβλίο που τόσο καιρό προσπαθείτε μπροστά στο τζάκι, συντροφιά με ένα φλιτζάνι ζεστό τσάι με ευεργετικά βότανα του “βουνού της Μάνης”, τον Ταϋγετο.

3. Η Μάνη είναι ένας τόπος που φημίζεται για την παραδοσιακή, απλή σε υλικά αλλά τόσο γευστική και ποιοτική κουζίνα της και προσφέρεται για τους λάτρεις της γαστρονομίας. Θα απολαύσετε την παραδοσιακή μανιάτικη καρμπονάρα, ένα από τα αγαπημένα πιάτα και φημισμένα της περιοχής αλλά και τις τηγανίδες, που σύμφωνα με την παράδοση οι γυναίκες της περιοχής της ετοιμάζουν την παραμονή των Χριστουγέννων.

4. Για τους λάτρεις της οδήγησης και της φύσης η ακτογραμμή που διέπει την ευρύτερη περιοχή της Μάνης προσφέρει το ιδανικό σκηνικό για ένα χειμερινό road trip με μικρές στάσεις στα γραφικά χωριά.

 

 

Που θα μείνετε 

Στο Πέτρα & Φως Boutique Hotel & Spa. Έχει αναδειχθεί ως ένα από τα πιο δημοφιλή destination hotels τής Ελλάδας. Όχι τυχαία αφού δεσπόζει πάνω από τα γαλανά νερά του κόλπου του Οιτύλου στην πανέμορφη Μάνη.

General Photo 2 -mani

Με την πηγαία φιλοξενία, που διέπει τη φιλοσοφία του, κάνει τη διαφορά παρέχοντας high end υπηρεσίες για μια αξέχαστη διαμονή! Η παραδοσιακή αρχιτεκτονική του με «πρωταγωνιστή» την πέτρα είναι πλήρως εναρμονισμένη με την ατίθαση ομορφιά της Μάνης. Θα σας μαγέψει η απρόσκοπτη θέα στον μαγευτικό κόλπο του Οιτύλου.

Δείτε ΕΔΩ  τα εορταστικά μας πακέτα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς

Πέτρα & Φως Boutique Hotel & Spa 

www.petrafoshotel.com

 

Continue Reading

Επαγγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τις τουριστικές επιχειρήσεις

Η εμπορική έκθεση – θεσμός για τον κλάδο των τουριστικών επιχειρήσεων που αναζητούν κάτι περισσότερο από το παραδοσιακό «σουβενίρ» έρχεται για 5η χρονιά στον Πολυχώρο Αθηναΐς στις 11-12- 13 Ιανουαρίου 2019.

 

Tο meeting point του ελληνικού design και των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου, η GREEK BRAND NEW, η έκθεση που αναβαθμίζει το παραδοσιακό προϊόν σε πολιτισμικό δώρο, αναμένεται να παρουσιάσει ό,τι πιο καινούριο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των εφαρμοσμένων τεχνών.

Στη φετινή διοργάνωση, 64 ελληνικά brands και designers με χρηστικά και διακοσμητικά αντικείμενα, είδη σπιτιού, ρούχα και αξεσουάρ ιδιαίτερου σχεδιασμού και υψηλής ποιότητας θα επαναπροσδιορίσουν την ταυτότητα του ελληνικού «σουβενίρ» αλλά και θα αναδείξουν, όπως κάθε χρόνο, το σύγχρονο ελληνικό design.

Δες όλα τα brands ΕΔΩ

Η GREEK BRAND NEW είναι μια εμπορική boutique έκθεση που προωθεί το ελληνικό design και brands με κοινό όραμα να αλλάξουν το πρόσωπο της Ελλάδας.

Η κάθε χρόνο παρουσία της στην συνεχώς ανερχόμενη τουριστική αγορά και η διαρκής εξέλιξή της τόσο από την πλευρά των εκθετών όσο και επισκεπτών, την κατατάσσει πλέον σε εξέχουσα θέση ανάμεσα στους φορείς νέας πνοής στον κλάδο του ελληνικού επιχειρείν.

Τα αποτελέσματα κάθε χρόνο αποδεικνύουν ότι οι επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού αναγνωρίζουν την μοναδικότητα της διοργάνωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Η GREEK BRAND NEW απευθύνεται στους επαγγελματίες του ελληνικού τουρισμού, ιδιοκτήτες καταστημάτων και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, ξενοδοχείων και μουσείων και greek concept stores, που θέλουν να ξεχωρίσουν.

Η GREEK BRAND NEWείναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία (ΑΜΚΕ), η οποία ιδρύθηκε από τις 22 εταιρείες που ξεκίνησαν το θεσμό το 2015, και συνδυάζουν κάθε χρόνο την παρουσία τους με νέες επιλεγμένες εταιρείες, δίνοντας πάντα έμφαση στο να τηρηθεί η ποιότητα της έκθεσης στις υψηλές αισθητικές προδιαγραφές που είχαν τεθεί εξ’αρχής και με τον τρόπο αυτό, να εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή εμπειρία του επισκέπτη. Υπεύθυνη για την διοργάνωση της GBN2019, καθώς και για τα έτη 2020-2021 θα είναι η εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων Stalexpo, η οποία με την πολυετή εμπειρία της και την συνεχή εξέλιξή της θέτει γερά θεμέλια ώστε η έκθεση να συνεχίσει να είναι θεσμός και να ακολουθεί το όραμα των ιδρυτικών μελών του.

Χώρος: Πολυχώρος Αθηναΐς, Καστοριάς 34-36, στον Βοτανικό
Ωράριο

Το ωράριο της έκθεσης θα είναι 10.00′ – 20.00′ και απευθύνεται αποκλειστικά σε εμπόρους και media. Επίσης, τις ημέρες και ώρες της έκθεσης θα πραγματοποιούνται δωρεάν δρομολόγια με mini bus, από τον σταθμό του μετρό Μεταξουργείο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Website: greekbrandnew.com
Facebook: @GreekBrandNewExpo
Instagram: @greekbrandnew

STALEXPO T 2108214687, mail [email protected]

Continue Reading

Εναλλακτικός τουρισμός

Σεμινάριο Μεσσηνιακής Γαστρονομίας.

Οι γεύσεις και τα τοπικά προϊόντα ήταν οι πρωταγωνιστές του φετινού σεμιναρίου Μεσσηνιακής γαστρονομίας από το

Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου

Με ανανεωμένο περιεχόμενο και εισηγητές διαφόρων ειδικοτήτων πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο του Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας

Οι μοναδικές γεύσεις και τα αγνά προϊόντα της Μεσσηνιακής γης ήταν οι απόλυτοι πρωταγωνιστές του φετινού σεμιναρίου Μεσσηνιακής γαστρονομίας που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, με πρωτοβουλία του Ιδρύματος Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου και συμμετοχή πλήθους επαγγελματιών του χώρους της εστίασης.

Εφτά επαγγελματίες της περιοχής παρουσίασαν συναρπαστικούς γευστικούς συνδυασμούς και δημιουργική αξιοποίηση των Μεσσηνιακών προϊόντων, πλημυρίζοντας με χρώματα και αρώματα την αίθουσα όπου πραγματοποιήθηκε το πρακτικό μέρος του σεμιναρίου, υπενθυμίζοντας σε όλους την πλούσια παράδοση του τόπου.

Είχε προηγηθεί το θεωρητικό μέρος της διοργάνωσης, με μια σειρά από ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εισηγήσεις που ανέδειξαν την αξία της ολοκληρωμένης διαχείρισης μιας Μεσσηνιακής γαστρονομικής εμπειρίας για κάθε επισκέπτη της περιοχής.

Ειδικότερα, στην εναρκτήρια εισήγηση του σεμιναρίου ο κ. Θοδωρής Σπηλιώτης αναφέρθηκε στις αρχές του Αθωνικού Μάνατζμεντ και πώς αυτές μπορούν να έχουν πρακτική εφαρμογή στην οργάνωση και λειτουργία μιας επιχείρησης, ενώ στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Πίττας εστίασε στην ανάγκη δημιουργίας γαστρονομικών κοινοτήτων με στόχο την προώθηση της Ελληνικής γαστρονομίας για την ανάπτυξη ουσιαστικά του συνόλου της τοπικής κοινωνίας. Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης από την πλευρά του ανέδειξε την αξία του σωστού branding και marketing στο στήσιμο ενός εστιατορίου και ολοκληρώνοντας το θεωρητικό σκέλος ο κ. Χάρης Τζανής παρουσίασε τους βασικούς κανόνες για την επίτευξη της γευστικής αρμονίας ποτού και φαγητού.

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε φέτος στο πλαίσιο του 8ου Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας και απευθύνθηκε σε ένα ευρύ κοινό με ουσιαστικό ενδιαφέρον για την εξέλιξη της γαστρονομικής παράδοσης της περιοχής.

Στόχος των σεμιναρίων Μεσσηνιακής γαστρονομίας που υλοποιεί το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη & Κάρμεν Κωνσταντακόπουλου τα τελευταία έξι χρόνια, είναι να παρουσιάσει στους επαγγελματίες της εστίασης και του τουρισμού όλες τις τάσεις και εξελίξεις στον χώρο της γαστρονομίας, δείχνοντας παράλληλα τον δρόμο για μια συνολικά βιώσιμη ανάπτυξη της Μεσσηνίας, προς όφελος του αγροτικού τομέα, της κοινωνίας, του πολιτισμού και του ίδιου του περιβάλλοντος.  

[email protected]

Continue Reading

Trending