Connect with us

Τουρισμός

Ιαματικός τουρισμός και γαστρονομία

Δυναμικά ξεκίνησε τη σεζόν 2018 η Χαλκιδική έχοντας ήδη υποδεχτεί 11 δημοσιογράφους από 5 διαφορετικές χώρες.

 

Η αρχή έγινε με τη Ρωσίδα δημοσιογράφο, Tatiana Glushko, η οποία στο πλαίσιο του οδοιπορικού της στην Ελλάδα με σκοπό να κάνει αφιέρωμα στις θερμές πηγές της χώρας μας. Η δημοσιογράφος  προσκλήθηκε από τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδική σε συνεργασία με τον γραφείο του ΕΟΤ στη Ρωσία και επισκέφτηκε την λουτρόπολη  της Αγίας Παρασκευής στην Κασσάνδρα, προκειμένου να προβάλει τα ιαματικά λουτρά της Χαλκιδικής στο εκτενές άρθρο που θα δημοσιευτεί στη θεματική ταξιδιωτική ιστοσελίδα  www.thermalsprings.ru. Αυτή είναι η πρώτη εξειδικευμένη δημοσιογραφική αποστολή που οργανώνει ο Οργανισμός, έπειτα από την ολοκλήρωση της ανακαίνισης των εγκαταστάσεων από το Δήμο Κασσάνδρας αλλά και της επίσημης πιστοποίησης της πηγής ως ιαματικής από τον ΕΟΤ, με στόχο την προώθηση του ιαματικού τουρισμού στην περιοχή που αποτελεί μία άγνωστη σχετικά πτυχή της Χαλκιδικής με πολλές όμως προοπτικές ανάπτυξης και εκτός σεζόν.

Ακολούθησε, στα τέλη Μαρτίου, η αποστολή 6 δημοσιογράφων και Influencers  από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ (Sky News Business Travel television, Time Out Australia, Take Three in Life, The Weekend Australian, Get Up & Go and International Traveller) της Αυστραλίας και του Κατάρ με αφορμή την έναρξη των απευθείας πτήσεων Κατάρ-Θεσσαλονίκη της Qatar airlines. Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη μοναδική φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής μέσα από μία εκδρομή off road, να βιώσουν τα χρώματα και τα αρώματα των παραδοσιακών χωριών της περιοχής, να γευτούν την τοπική γαστρονομία και να απολαύσουν την απόλυτη χαλάρωση και τη μυσταγωγία.

Μέσα Μαΐου, τη Χαλκιδική επισκέφτηκε ο Γερμανός δημοσιογράφος Detlef Berg, ο οποίος αρθρογραφεί στη Falstaff (ένα κορυφαίο περιοδικό για τα ταξίδια και τη γαστρονομία στην Αυστρία, Γερμανία και Σουηδία, 150.000 αντίτυπα), στην εφημερίδα HNA (200.000 αντίτυπα) καθώς και στην BILD Zeitung, με σκοπό να δημοσιεύσει άρθρα για τα γαστρονομικά φεστιβάλ της Χαλκιδικής, τα εξαιρετικά προϊόντα που παράγονται στην περιοχή καθώς και την τοπική κουζίνα. Ο δημοσιογράφος επισκέφτηκε οικογενειακές τοπικές μονάδες παραγωγής τυροκομικών, μελιού, ελιών και ελαιολάδου και εντυπωσιάστηκε από το μεράκι και την προσήλωση τους στην ποιότητα. Η επίσκεψη του ολοκληρώθηκε με μία βιωματική γαστρονομική εμπειρία όπου συμμετείχε σε όλη τη διαδικασία συλλογής μελιού από τις κηρήθρες των εγχώριων κυψελών μέχρι την κατανάλωση του με ένα ποτήρι φρέσκο στυμμένη λεμονάδα και ολοκληρώθηκε με ένα παραδοσιακό ελληνικό φαγοπότι με χειροποίητες πίτες, τζατζίκι, ντολμαδάκια, ελιές, χωριάτικη σαλάτα και τσίπουρο κάτω από την κληματαριά.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εππαγελματικά ταξίδια(συνεδριακός-εκθεσιακός τουρισμός)

Το Παιδικό Φεστιβάλ των Κυκλάδων ταξιδεύει! Πρώτος σταθμός η Κύθνος!

Το Παιδικό Φεστιβάλ των Κυκλάδων ταξιδεύει!
Πρώτος σταθμός η Κύθνος!

Continue Reading

Εναλλακτικός τουρισμός

“Χρώμα Στα Νησιά”

H πρώτη στάση του προγράμματος “Χρώμα Στα Νησιά” έγινε στον Άγιο Ευστράτιο όπου και ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δημόσιες τοιχογραφίες, στην επιφάνεια της νέας προβλήτας του λιμανιού.

Οι τοιχογραφίες βασίστηκαν στο τρίπτυχο Μυθολογία-Παράδοση-Ιστορία και αποτυπώθηκαν με την ιδιαίτερη «γραφή» των καλλιτεχνών της streetart:

– μια προσωπογραφία του Γιάννη Ρίτσου, ο οποίος έζησε εξόριστος στο νησί, η τοιχογραφία υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Pupet,

– μια τοιχογραφία  «ο Αρίων και ο Ιππόκαμπος» που παραπέμπει στη μυθολογία της θάλασσας και υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Kez και

– μια τοιχογραφία εμπνευσμένη από το φωτογραφικό αρχειακό υλικό του Β. Μανικάκη, αναπαριστά τμήμα του νησιού όπως ήταν πριν το μεγάλο σεισμό. Η τοιχογραφία υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Same84.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη στήριξη και αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και με την αιγίδα των κατά τόπους δήμων.

Tο πρόγραμμα συμπεριέλαβε και συμμετοχικές δράσεις για τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού με την δημιουργία τοιχογραφιών σε επιφάνεια-τοιχείο στο λιμάνι του νησιού.

Η επόμενη στάση του προγράμματός μας είναι οι Φούρνοι Κορσεών, το χρονικό διάστημα 9-19 Ιουλίου, όπου θα υλοποιηθούν οι νέες τοιχογραφίες. Η επιφάνεια είναι ένα μεγάλο τσιμεντένιο τοιχείο στη χώρα, με θεματικές βασισμένες από το τρίπτυχο Μυθολογία-Παράδοση-Ιστορία και συγκεκριμένα αναφέρονται στα Αρχαία Ναυάγια, στην Αλιευτική παράδοση του νησιού και στην Μυθολογία της θάλασσας.

Σας προσκαλούμε να γευτούμε από κοντά την ξεχωριστή αυτή δράση και να συμμετέχετε σε στιγμές χαράς και προσφοράς.

Continue Reading

Τουρισμός

Η Grecotel επενδύει στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα

Η Grecotel, η κορυφαία ξενοδοχειακή αλυσίδα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τον ελληνικό τουρισμό, επενδύει απρόσκοπτα στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα και παρουσιάζει τα ανανεωμένα της θέρετρα στους επισκέπτες της. Διαμορφωμένα σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις, την υψηλή αισθητική και τη διακριτική πολυτέλεια, τα θέρετρα της Grecotel υπογράφουν τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού, προσφέροντας μοναδική εμπειρία διαμονής.

Υλοποιώντας ένα στοχευμένο επενδυτικό πλάνο, η Grecotel ολοκλήρωσε στις αρχές του 2018 εκτεταμένες ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις στο Corfu Imperial, το Casa Marron, το Daphnila Bay Dassia, το Rhodos Royal, και το Pella Beach. Από το Ιόνιο μέχρι το Αιγαίο, κι από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο, η Grecotel ενίσχυσε το σύνολο των υποδομών της, ανανεώνοντας τους εσωτερικούς και τους υπαίθριους χώρους των θερέτρων της, δημιουργώντας ολοκαίνουργιες υποδομές, μεταξύ των οποίων και 40 νέα bars και εστιατόρια.

Με άξονες την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Grecotel αξιοποιεί τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε τόπου, συμβάλλοντας στην προβολή της χώρας και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Παρέχοντας ακόμη περισσότερες ανέσεις, ανακαινισμένους χώρους, ανανεωμένα μενού και νέα exclusive προνόμια, η Grecotel είναι έτοιμη να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες ακόμη και των πιο απαιτητικών επισκεπτών.

Η Grecotel ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό της πλάνο, κάνει κάθε μέρα πράξη το όραμά της για την αναβάθμιση και εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού, μέσα από το μεράκι των ανθρώπων της, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και τις υπερσύγχρονες, συνεχώς εξελισσόμενες εγκαταστάσεις των θερέτρων του Ομίλου, σε όλη τη χώρα. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και χτίζοντας στα θεμέλια μιας μακράς, επιτυχημένης διαδρομής, η Grecotel συμβάλει καθημερινά με όσα μέσα διαθέτει, στην ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Continue Reading

Trending