Connect with us

Τουρισμός

Στον απόηχο της Συμφωνίας Ελλάδας- Ισραήλ Με φόντο τη Συνεργασία στον Τουρισμό

Έφη Βαλίλα

Δημοσιογράφος 

Αφορμή του παρόντος άρθρου είναι η συμφωνία για τη διευρυμένη, συστηματική και στενή συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ στον τομέα του τουρισμού που υπόγραψαν, ο Έλληνας Υπουργός Τουρισμού με την Ισραηλινή ομόλογός του. 

Η  ακένωτη φιλοσοφία του Τουρισμού

Ο τουρισμός είναι η «Παγκόσμια Βιομηχανία» του καιρού μας, γι αυτό και αποτελεί συνάμα και μορφή έκφρασης του ελεύθερου χρόνου. 

Η άποψη μας είναι ότι, με την παρούσα συμφωνία συνεργασίας, ο τουρισμός μεταξύ των χωρών μας,  θα αποδείξει τις κοσμογονικές του διαστάσεις και την παροχή των πιο ισχυρών  ευκαιριών – δυνατοτήτων, προβολής πολλών υψηλών στόχων των δύο χωρών, ως χώρες υποδοχής τουριστικού ρεύματος. Όπως προκύπτει από την ερμηνεία των δηλώσεων των δύο Υπουργών, κατανοούμε ότι και εδώ ο τουρισμός θα αποκαλύψει όλο το πνευματικό περιεχόμενο, την ειλικρίνεια, την αγάπη, την ωριμότητα και την καλλιέργεια που διαθέτουν οι δύο λαοί μας, κυρίως όμως τα πνευματικά μας χαρίσματα απέναντι στον Τουρίστα της  χώρας.

Τι Προβλέπει  η Συμφωνία…

Προφανώς, όπως προκύπτει από το κείμενο, προτείνεται η θεσμική συνεργασία, ανάμεσα στα δύο κράτη, με ανταλλαγή πληροφοριών, τεχνογνωσίας, τουριστικές επενδύσεις, τουριστική καινοτομία και ψηφιοποίηση, τουριστική εκπαίδευση και επαγγελματική κατάρτιση, καθώς και συντονισμένες δράσεις Ελλάδας και Ισραήλ, όπως και την εκπροσώπησή τους σε Διεθνείς Οργανισμούς

Δεν χρειάζεται πλέον να αποπειραθούμε για κάποια άλλη μικρή ή μεγάλη ταξινόμηση. Πρέπει μόνον σε κάθε τουριστικό πακέτο να ενισχύσουμε το νόημα των διακοπών, ως αναγκαιότητα εξαιρετικής και απαραίτητης ανάπαυσης, με στοιχεία χρονικής διάρκειας, που είναι το διακριτικό τους γνώρισμα στο πακέτο διακοπών. Αυτό σημαίνει πως αυτό θα είναι για τους εν δυνάμει τουρίστες, ο πρώτος μικρός δικός τους χρόνος στην Ελλάδα και στο Ισραήλ. 

Το Χρονοδιάγραμμα της Συμφωνίας και  οι Διαστάσεις της  

Είναι πενταετούς διάρκειας και θα ανανεώνεται αυτομάτως, προωθώντας τη συνεργασία μεταξύ των Εθνικών Αρχών Τουρισμού Ελλάδας και Ισραήλ. Αυτό θα τεκμηριώνεται από το γεγονός ότι, ο τουρισμός θα συμπεριλαμβάνει τους ανθρώπους (ταξιδιώτες, τουρίστες) να κινούνται ανάμεσα στις δύο χώρες, προφανώς  για ψυχαγωγικούς λόγους και όχι μόνον. Οι τουριστικές αυτές μετακινήσεις  οφείλουν να διευκολύνονται, μετατρέποντας από την αρχή  το ταξίδι πιο εύκολο και διασκεδαστικό, ενώ φυσικά εμπεριέχεται και το οικονομικό όφελος των χωρών που συναρτάται από τη μέτρηση του όγκου των ταξιδιών, των διανυκτερεύσεων, τις μέτρησης της ημερήσιας τουριστικής δαπάνης, δείκτες που σχετίζονται με τις άμεσες ή έμμεσες οικονομικές επιπτώσεις στην Εθνική οικονομία των δυο χωρών!!

Συνεργασία και στις Ειδικές Μορφές Τουρισμού

Με τη Συμφωνία  Ελλάδας- Ισραήλ, δημιουργούνται και προϋποθέσεις άμεσης συνεργασίας μέσω του μοιράσματος τεχνογνωσίας για τις ειδικές μορφές τουρισμού, καθώς και ανταλλαγής πληροφοριών σχετικά με τις τουριστικές επενδύσεις, τις επενδυτικές ευκαιρίες και τα προγράμματα κινήτρων στις δύο χώρες. Επίσης προβλέπεται η συντονισμένη συμμετοχή των Εθνικών Τουριστικών Αρχών Ελλάδας και Ισραήλ σε εκθέσεις, σεμινάρια και άλλες εκδηλώσεις προώθησης του τουρισμού όπως επίσης και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στον κλάδο του τουρισμού με καινοτομίες και ψηφιοποίηση προς όφελος των μικρομεσαίων και νεοφυών επιχειρήσεων.

Οι ειδικές μορφές τουρισμού, ορίζονται ως σύνθετα ειδικά τουριστικά προϊόντα, που ανταποκρίνονται σε ειδικά ενδιαφέροντα. Χαρακτηρίζονται από δυναμική ζήτηση και διαφοροποιούνται από το κυρίαρχο μοντέλο μαζικού τουρισμού ως προς τους πόρους που αξιοποιούν, το βαθμό χωρικής συγκέντρωσης, καθώς και τη χρονική περίοδο ανάπτυξής τους. 

Ενδεικτική αναφορά κάποιων στατιστικών στοιχείων  

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου: Εκτός από τους δεσμούς φιλίας με το Ισραήλ, η Ελλάδα μοιράζεται την ίδια πεποίθηση, ότι ο τουρισμός αποτελεί κεντρικό μοχλό ανάπτυξης προς μια σύγχρονη, βιώσιμη και προσοδοφόρο κατεύθυνση. Ας μην ξεχνάμε επίσης (όπως αναφέρει το δελτίο τύπου)  ότι για την πατρίδα μας, η τουριστική αγορά του Ισραήλ, είναι ιδιαιτέρως σημαντική. Το 2019 φιλοξενήσαμε περίπου 715.000 Ισραηλινούς επισκέπτες. Ο αριθμός αυτός αναδεικνύει το Ισραήλ στην 9η χώρα σε αφίξεις στην Ελλάδα». Αυτό για εμάς σημαίνει ότι, οι παραπάνω παράγοντες επαρκούν για να ειρηνεύσουν τους ταχύτατους ρυθµούς, µε τους οποίους θα μπορούσε να εξελιχτεί η συνεργασία αυτή. Και φυσικά το μέλλον ανήκει σε ένα σύγχρονο μοντέλο προώθησης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών,  αλλα και δημιουργώντας  επιπλέον αριθµό αναγκών, που θα ενεργοποιούν την τουριστική µμετακίνηση και θα εντείνουν τη φυγή από αγχωτικούς χώρους εργασίας και απρόσωπους τόπους κατοικίας, σε χώρες σαν τις δικές μας, (Ελλάδα – Ισραήλ),  που εκτός από τη φυσική ομορφιά,  είναι και ανεπανάληπτοι φάροι πολιτισμού!!

Σημαντικότερο Όλων!

Η Υπουργός Τουρισμού του Ισραήλ κα Farkash Hacohen, υπογράμμισε επίσης  ότι «η υπογραφή της Συμφωνίας για τον «Διεθνή Τουρισμό» είναι φάρος ελπίδας. Τη στιγμή μάλιστα που οι ουρανοί είναι κλειστοί και οι διακοπές πολύ μακριά […] Οποιαδήποτε συμφωνία πρέπει να είναι αμοιβαία, επιτρέποντας στους πολίτες και των δύο χωρών την απόκτηση εφάμιλλων θετικών εμπειριών, που μπορούν να προσφέρουν τα ταξίδια και οι διακοπές. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου η κα Farkash-Hacohen, αναφέρθηκε επίσης και στη στρατηγική συμμαχία μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας, λέγοντας ότι «η Συμφωνία που υπογράφουμε σήμερα, είναι ένα ακόμη ορόσημο στη μακροχρόνια σχέση μεταξύ Ελλάδας και Ισραήλ, η οποία είναι στρατηγική για αμφότερες τις χώρες μας. Το Ισραήλ και η Ελλάδα είναι φίλοι και σύμμαχοι – και η συνεργασία μας είναι κάτι που εκτιμούμε πολύ». 

**Μετά ταύτα, έχουμε την άποψη ότι, οι δύο Υπουργοί Τουρισμού με τη συμφωνία αυτή, κρατούν  ένα  εγχειρίδιο στα χέρια τους, που αποκωδικοποιεί όλες τις παραμέτρους και τις μεταβλητές που σχετίζονται με τον Τουρισμό και την Τουριστική Οικονομία. Επισημαίνουν δε, τους κοινούς τόπους των δύο χωρών, Ελλάδας Ισραήλ, εκθέτοντας πειστικά επιχειρήματα και αριθμούς, για μία μακροχρόνια διαδρομή συνεργασίας του τουριστικού τομέα, αποκαλύπτοντας τέλος και την μέχρι σήμερα εμπειρία, στον χώρο του Τουρισμού…

Τουρισμός

PHILOXENIA 2021: Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών

Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών 

Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2021, όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, WTM 2021, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, 12-14 Νοεμβρίου 2021.

Η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο περίπτερο 15 με 20 τ.μ. ήταν δυναμική δίνοντας έμφαση στις 4 εποχές που μπορείς να επισκεφτείς τη Χαλκιδική μέσω των βιωματικών εμπειριών όπως επισκέψιμα οινοποιεία, τοπικούς παραγωγούς κά. Αρωγούς στην προσπάθεια αυτή είχε τα οινοποιεία της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα τα βιολογικά κρασιά του οινοποιείου Κωνσταντάρα στην Πορταριά, το οινοποιείο Domaine Agrovision στον Ξηροπόταμο, το οινοποιείο Άκραθως του Χαράλαμπου Μπεκρή στη Μεγάλη Παναγία, το κτήμα Λειβαδιώτη στη Μαραθούσα, το οινοποιείο της Κλαούντια Παπαγιάννη στην Αρναία και το κτήμα Μυλοποτάμου στο Άγιο Όρος που πρόσφεραν τα κρασιά τους. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα εξαιρετικά ροζέ, λευκά και κόκκινα κρασιά των οινοποιείων συνοδευόμενα από μοναδικά παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα της εταιρείας “Βαλμά” και τα διαλεκτά αρτοσκευάσματα της εταιρείας Φίλιππος Γαβανάς bakery. O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους παραπάνω χορηγούς και υποστηρικτές του.

Παράλληλα, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 10 διαφορετικές χώρες, όπως Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Ουκρανία, Τουρκία κτλ -στο διευρυμένο 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers- με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού και την παροχή πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας. 

Continue Reading

Τουρισμός

Online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά»

Ιδανικά συμπληρώνονται οι δράσεις του GRBossible  και στον χώρο του τουρισμού με άλλη μια διαδικτυακή ημερίδα που εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του skywalker.gr «Βγαίνουμε μπροστά» με τίτλο «Τουρισμός με… διαφορά».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του Skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε μπροστά».

Σκοπός της online ημερίδας «Τουρισμός με… διαφορά» είναι να παρουσιάσει πρωτοβουλίες και project που ενισχύουν την επανεκκίνηση του τουρισμού και προβάλλουν την καινοτομική αναγκαιότητά του.

Στην online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» και στο πλαίσιο ενός πάνελ, oι διακεκριμένοι ομιλητές θα συζητήσουν για τις προκλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων στην εποχή του Covid και τη μετά Covid εποχή, θα αναπτύξουν το όραμα και τον σχεδιασμό του τουριστικού μέλλοντος της χώρας και θα παρουσιάσουν εργαλεία και πρωτοβουλίες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Στο πάνελ συμμετέχουν οι ομιλητές:

  • Ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Επικεφαλής Γραφείου Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Δρ. Χρ. Δήμα.
  • O κ. Δημήτρης Μπούχαλης, Επισκέπτης καθηγητής στη Σχολή Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, Κίνα, και Υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής και Ξενοδοχειακής Έρευνας του Πανεπιστημίου Bournemouth. 
  • Η κα Άννα Μανιά, Co-founder, Greeking.me.
  • Ο κ. Νίκος Καραφλός, CEO of Dexamenes Seaside Hotel.
  • Ο κ. Ανδρέας Φατούρος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Clio Muse Tours.
  • Ο κ. Iyad Kayali, Σύμβουλος & Εκπαιδευτής Αειφόρου Τουρισμού.

Την οnline ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» συντονίζει ο δημοσιογράφος κ. Χάρης Ντιγριντάκης.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: Online ημερίδα: «Τουρισμός με… διαφορά».

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΩ,                     E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUP.GR, STARTUPPER, BUSINESS NEWS.GR, EMEA.GR, MAGDAS NEWS, TRAVEL DAILY NEWS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, TOURISM TODAY.GR, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, TOUR MARKET, DEAL NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, GREEK HOTELIER NEWS, FLOW MAGAZINE, PINK.GR, GREEN GUIDE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021 η CHC GROUP

Τον τίτλο Best Hotel Management Company 2021, καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021, κατέκτησε επάξια η CHC GROUP Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. στα International Travel Awards 2021.

Μια ακόμη διάκριση για τον Όμιλο CHC με διεθνή απήχηση, που επιτεύχθηκε έπειτα από σκληρή δουλειά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον δύσκολο, όσο και απαιτητικό, επαγγελματικό στίβο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έρχεται ως επιστέγασμα των προσπαθειών που το σύνολο των συνεργατών του Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. καταβάλλουν αδιάκοπα.

Με αφορμή αυτή τη βράβευση, ο Γενικός Διευθυντής και Ιδρυτής του Ομίλου CHC Ζαχαρίας Α. Χνάρης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Μια ακόμη βράβευση που μας φέρνει συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης. Αλλά και μια διεθνής διάκριση, που μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης για το μέλλον. Η δε χρονική συγκυρία αυτής της αναγνώρισης, μια χρονιά με πολλά προβλήματα για το τουρισμό διεθνώς λόγω της πανδημίας όπως είναι το 2021, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. 

Θα ήθελα να συγχαρώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου που ενστερνίζονται το όραμα του Ομίλου CHC. Ένα όραμα που έχει στο επίκεντρο την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε δυναμικά, με πίστη στις δυνατότητες των ανθρώπων μας, ρεαλιστικά οραματικό σχεδιασμό βασισμένο στη γνώση, την εμπειρία και τις ιδιαιτερότητες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού.».

Τα International Travel Awards

Τα International Travel Awards θεωρούνται τα κορυφαία βραβεία στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Απονέμονται έπειτα από διαδικασία ψηφοφορίας 100.000 και πλέον επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας, επισκεπτών και ταξιδιωτών, έπειτα από προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, που γίνεται από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται προσεκτικά έτσι ώστε να πληροί τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής και να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που τυγχάνουν τα International Travel Awards διεθνώς, είναι το γεγονός ότι για το 2021 έλαβαν μέρος περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 50 και πλέον χώρες.

Τα International Travel Awards διοργανώνονται από την KSA Tourism Marketing & PR Company, μια εταιρεία με εμπειρία δεκαετιών στην τουριστική προώθηση και το branding περισσοτέρων από 5.000 τουριστικών εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.

Continue Reading

Trending