Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Επιχειρηματικότητα

tax alert / Λύσεις μισθωτηρίων συμβολαίων / Επικαιροποίηση μεταβολών
στο έντυπο Ε9

Λύσεις μισθωτηρίων συμβολαίων

Το θέμα αφορά: Κατά βάση, τους ιδιοκτήτες που εκμισθώνουν ακίνητά τους

Η σχετική απόφαση της ΑΑΔΕ: Πρόκειται για την Α.1018/2023 (όπως αυτή τροποποιεί την ΠΟΛ.1162/2018)

Η ουσία της διάταξης, καθώς και σημαντικές παρατηρήσεις για τις μισθώσεις:

Μέχρι και την 31/3/23, μπορούν να δηλωθούν χωρίς πρόστιμο όλες οι λύσεις μισθώσεων που πραγματοποιήθηκαν έως και την 31/12/22.

Πλέον η δήλωση λύσης κάθε είδους ανενεργής μίσθωσης είναι υποχρεωτική, και θεσμοθετήθηκε ώστε η ΑΑΔΕ να έχει πλήρη εικόνα των μισθώσεων (ώστε να μπορεί να προβεί και σε προσυμπλήρωση του εντύπου Ε2). Αν τυχόν δεν δηλωθεί μια λύση μίσθωσης, αυτό θεωρητικά για την ΑΑΔΕ συνεπάγεται ότι η συμφωνία της εκάστοτε μίσθωσης είναι σε ισχύ, κάτι που ενδέχεται να έχει ως συνέπεια μελλοντικά, την επιβολή προστίμων.

Στη σχετική εφαρμογή του συστήματος Taxis, τα μισθωτήρια συμβόλαια που λογίζεται ότι βρίσκονται σε ισχύ, απεικονίζονται σε κίτρινο πλαίσιο. 

Επικαιροποίηση εντύπου Ε9 με τις γενόμενες τροποποιήσεις εντός του ‘22

Αναφορικά τώρα, με τις γενόμενες τροποποιήσεις που πραγματοποιήθηκαν εντός του 2022 και αφορούν την ακίνητη περιουσία (και μετά την παράταση που ανακοινώθηκε προ δεκαημέρου), ως νέα καταληκτική ημερομηνία ορίστηκε η 12η Απριλίου. Η συγκεκριμένη απόφαση (που περιλαμβάνεται στο κείμενο της σχετικής Α.1033/23), αφορά βέβαια όλους τους φορολογούμενους που κατά τη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς πραγματοποίησαν κάποια αγορά ή πώληση ή γενικότερα είχαν την οποιαδήποτε διαφοροποίηση σε εμπράγματα δικαιώματα επί ακινήτων.

Η ορθότητα αυτής της διαδικασίας κρίνεται σημαντική, καθώς βάσει της διαμορφωθείσας εικόνας του περιουσιολογίου, θα εκδοθούν τα εκκαθαριστικά ΕΝΦΙΑ του ’23. 

Παναγιώτης Τσένος

Φοροτεχνικός σύμβουλος επιχειρήσεων 

[email protected]

www.tsenos.gr 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Μία νέα συνεργασία με την Hatzi Filax Group για το μέλλον των φοιτητών του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου!

Το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, επιβεβαιώνοντας την σύγχρονη αντίληψή του, σε  συνεργασία με την Hatzi Filax Group, εταιρεία Reskilling και Upskilling, προχώρησε στην  ένταξη της πλατφόρμας ασύγχρονων συνεντεύξεων και επαγγελματικής  επικοινωνίας Willo στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Πανεπιστημίου. 

Η Willo χρησιμοποιείται από επαγγελματικούς φορείς σε περισσότερες από 135 χώρες και  αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο προετοιμασίας φοιτητών για τις απαιτήσεις του  σύγχρονου εταιρικού κόσμου. Με τη χρήση της Willo, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο εγγυάται τεχνολογική πρωτοπορία στους φοιτητές του, δίνοντάς τους την ευκαιρία να  πραγματοποιήσουν διαδικασίες επαγγελματικών συνεντεύξεων σε πραγματικές συνθήκες.  Σήμερα, κανένας άλλος εκπαιδευτικός φορέας δεν παρέχει αυτού του είδους την βιωματική  εμπειρία και τεχνογνωσία. 

Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, Co-Founder και CCO της Hatzi Filax Group, υπεύθυνη για το  project, δήλωσε «Μας γεμίζει ιδιαίτερη χαρά να βλέπουμε τέτοιες πρωτοβουλίες να  πραγματοποιούνται στη χώρα μας, καθώς δείχνουν το ενδιαφέρον και τη σημασία προς  τη γενιά των επαγγελματιών του αύριο, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στον κόσμο.  Μαζί με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι φοιτητές στην  Ελλάδα δε θα υστερούν σε ευκαιρίες ή εμπειρίες σε σχέση με φοιτητές του εξωτερικού». 

Ο κος Γεώργιος Μαλινδρέτος, Αντιπρύτανης Διοίκησης και Φοιτητικής Μέριμνας στo Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, και Aναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομίας &  Βιώσιμης Ανάπτυξης δήλωσε ότι: «Τα Πανεπιστήμια οφείλουν συνεχώς να  εκσυγχρονίζονται υιοθετώντας πρακτικές και νέες τεχνολογίες, ευθυγραμμισμένες στις  σύγχρονες επιταγές της εξωστρέφειας και ψηφιοποίησης των καθημερινών διαδικασιών. To Πανεπιστήμιο μας και πιο συγκεκριμένα το Γραφείο Σταδιοδρομίας του, ενέταξε την  πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα στις υπηρεσίες που παρέχει στους σπουδαστές του, με  σκοπό την ενίσχυση των εμπειριών των φοιτητών με σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και συνεντεύξεων, στο πλαίσιο της προετοιμασία τους για την αγορά εργασίας, που  αποτελεί βασικό μας καθήκον! ». 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εξαγορά της αλυσίδας Katerina’s Market στη Μεσσηνιακή Μάνη, από την ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

H ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μένοντας πιστή στο όραμά της να προσφέρει σε όλο και
περισσότερες γειτονιές της Ελλάδας πρόσβαση στην ποιότητα, με οικονομία και
υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυό της με την
εξαγορά των supermarket Katerina’s Market. Πρόκειται για μία ενέργεια που
σηματοδοτεί την είσοδο του δικτύου των supermarket ΚΡΗΤΙΚΟΣ στη
Μεσσηνιακή Μάνη, μέσω μίας τοπικής, επώνυμης αλυσίδας με ιδιαίτερα
επιτυχημένη παρουσία στην περιοχή, πολυετή και εδραιωμένη σχέση
εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές της. Η εξαγορά περιλαμβάνει την
απόκτηση τεσσάρων εταιρικών καταστημάτων, σε Καλαμάτα, Στούπα, Άγιο
Νικόλαο και Κάμπο.
Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας, η
οποία έχει ως στόχο την παρουσία της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ σε ακόμα περισσότερες
γωνιές της Ελλάδας. Στηρίζοντας ουσιαστικά, με αυτόν τον τρόπο, την τοπική αγορά,
τους τοπικούς παραγωγούς και τις τοπικές κοινωνίες και υπηρετώντας έμπρακτα σε
όλα τα επίπεδα την υπόσχεση «κάθε μέρα δίπλα σας».

Continue Reading

Trending