Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τεχνολογία «Το Μέσο Για Την Ανάπτυξη Της Επιχείρησης Σου»

Ανέπτυξε την επιχείρησή σου αξιοποιώντας την τεχνολογία

Μιλάω καθημερινά με επιχειρηματίες και η πρώτη απάντηση που ακούω, η πρώτη ανταπόκριση, είναι “Είναι δύσκολα”, “Δεν γίνεται”, “Η κρίση. Δεν βλέπεις;” και “Καταλαβαίνεις. Είσαι κι εσύ επιχειρηματίας”. Και τους λέω “Όχι, δεν καταλαβαίνω”.. Με τρόπο όμως για να μην νομίζουν ότι δεν τους καταλαβαίνω.

Αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που σκέφτονται. Γιατί πραγματικά, ναι μεν κρίση, αλλά κρίση συμβολίζει δύο ιδεογράμματα σύμφωνα με τους ΚινέζουςΜπορεί να είναι και ευκαιρία. Και όλα στην ζωή που ζούμε έχουν δύο όψεις. Την μία και την άλλη. Το θέμα είναι που εστιάζουμε. Ή αν ψάχνουμε να βρούμε και την άλλη όψη. Γιατί αυτή την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πάρα πολλά start ups, τα πιο πολλά κλείνουν, ωραία, το ξέρουμε αλλά πάρα πολλά πάνε σφαίρα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τα πράγματα αλλάζουν

Μιλάω λοιπόν με μια αλυσίδα κομμωτηρίων και μου λέει “Έχουμε πτώση”.

Και ρωτάω “Τι κάνετε;”.

Μου λέει “Κάνουμε αυτό που κάναμε πάντα. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε πτώση”.

Και τους λέω “Ο λόγος που έχετε πτώση είναι απλός”.

Μου λέει “Τι είναι;”.

Ότι κάνεις αυτό που έκανες πάντα. Τα πράγματα αλλάζουν.”

Σκέψου το εξής:

Είσαι μέσα σε ένα αμάξι και τρέχεις με την ταχύτητα των 100 χλμ. Εάν το αμάξι αλλάξει ταχύτητα και το σώμα σου δεν ακολουθήσει την ροή τι θα συμβεί; Κατά πάσα πιθανότητα θα κολλήσεις στο παρμπρίζ και θα είσαι “Σταματήστε, σταματήστε, δεν μπορώ”.

Θα ήταν λίγο πιο κατανοητό αν στο έλεγα αυτό το ίδιο παράδειγμα με ένα μηχανάκι. Είσαι σε ένα μηχανάκι και πηγαίνεις με 100 χλμ. Αν η μηχανή επιταχύνει και το σώμα δεν ακολουθήσει αυτή την επιτάχυνση τότε θα φύγει. Απλά τα πράγματα.

Άρα λοιπόν αν πούμε ότι είμαστε πάνω στο όχημα της ζωής και πάνω στο όχημα της ζωής τοποθετείς την επιχείρησή σου.. Αν λοιπόν η επιχειρηματική καθημερινότητα τρέχει καθημερινά και αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, αν εσύ κάνεις αυτό που έκανες πέρσι είσαι πάρα πολύ πίσω. Γιατί; Γιατί ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Γιατί οι συνθήκες οι οικονομικές έχουν αλλάξει και πρέπει να επαναπροσδιορίζεις το που είσαι, ποιος είσαι, τι κάνεις, πώς το κάνεις.. καθημερινά. Πρέπει να παρατηρείς τι παράγει η κάθε σου σκέψη, κίνηση, δράση.. τα πάντα.

Εκπαιδεύσου / Ενημερώσου 

Πρόσεξε να δεις. Ζούμε στο 2018:

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν μία ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν ιστοσελίδα έχουν μια καλή ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν μια καλή ιστοσελίδα έχουν ένα καλό σύστημα Marketing κι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πωλήσεων που να τους παράγει χρήματα;

Απειροελάχιστες.

Στο σεμινάριο που έκανα με τον Antony Robbins πάνω στο κομμάτι του Business μας είπε ότι το 96% των eshop δεν βγάζει χρήματα. Γιατί; Για τον λόγο που σου περιγράφω. Λίγοι έχουν site, πιο λίγοι έχουν καλό site και πιο λίγοι έχουν ένα αποτελεσματικό σύστημα Marketing.

Τι θέλω να σου πω; Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι πρέπει πρώτον να μάθεις εσύ, δηλαδή να μην εμπιστεύεσαι τον κάθε τυχάρπαστο, συγνώμη που το λέω έτσι, αλλά πραγματικά συμβαίνει.

Φτάσε την επιχείρησή σου ψηλά

Πραγματικά έχασα πολλές χιλιάδες ευρώ με διάφορους “Γκουρού Marketer” που ήξεραν υποτίθεται τι να κάνουν. Είναι απίστευτο αυτό το πράγμα. Γιατί καλώς ή κακώς εκεί πέρα που ακούγεται ότι υπάρχουν χρήματα, πάει ο ένας διαβάζει ένα βιβλίο, κάνει τρία σεμινάρια και λέει “Πάω να το κάνω”. Ξεκινάει με τον θείο του, τον ξάδερφο του.. Αυτή είναι η κατάσταση δυστυχώς. Αυτή είναι η συνείδηση που υπάρχει. “Θέλω ένα site. Θα πάμε τώρα στον ξάδερφο μου.” Γιατί; Γιατί είδε δύο video στο Youtube κι έμαθε να κάνει siteΔεν είναι έτσι. Και μετά τι λέει; “Α! Αυτά δεν δουλεύουν.”

Όταν ξεκίνησα λοιπόν, όταν ήμουν στα πρώτα μου Online προγράμματα κι άρχισα να τα πουλώ μέσω Internetόταν το έκανα με έλεγαν τρελό. Γιατί σε αυτό που έκανα, στο Online κομμάτι πάλι, ήμουν από τους πρώτους. Και μου λένε “Που πας; Στην Ελλάδα; Που δεν βάζουν κάρτες, δεν κάνουν το ένα, δεν κάνουν το άλλο..”. Και μην στα πολυλογώ έφτασα να φτιάξω ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που παράγει front sales 300-350% αποτέλεσμα. Παιδεύτηκα πολύ. Όπως είπα στην αρχή με πολλούς Marketing Γκουρού. Μετά πήγα έκανα εγώ τις δικές μου σπουδές και το έφτασα εκεί πέρα που έπρεπε να το φτάσω.

Τάσεις, τεχνολογίες και αποτελέσματα

Που θέλω να καταλήξω; Προτού βγάλεις τα συμπεράσματα σου αν φταίει η κρίση, η εφορία ή οτιδήποτε, να ξέρεις ότι κατά πάσα πιθανότητα κάτι εσύ δεν έχεις κάνει καλά. Κάτι ακόμα δεν έχεις σκεφτεί. Και δεν το λέω από την άποψη να το πάρεις προσωπικά και “Εγώ είμαι καλός” κλπ. Όχι. Λέω απλά ότι πρέπει να βρεις την αλήθεια για να μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Χρειάζεται λοιπόν να κοιτάξεις που πάει αυτή την στιγμή η τάση, η τεχνολογία, και είναι το InternetΑλλά σε αυτό το πράγμα χρειάζεται να κοιτάξεις και κάτι ακόμα. Να κοιτάξεις ανθρώπους που πραγματικά παράγουν αποτελέσματα.

Τις προάλλες θυμάμαι με παίρνει ένας άνθρωπος που του κάνω coaching, κομμωτήριο έχει κι αυτός και μου λέει “Έλα ρε συ Μάνο. Με πήρε ένας φίλος μου διαφημιστής και μου λέει ότι το site σου δεν είναι καθόλου καλό και πες του το εσύ με τρόπο κλπ” Και λέω “Λες;” Γιατί εμένα τα νούμερα μου είναι εξαιρετικά. Και λέω “Λες; Ο άνθρωπος μπορεί να είναι εξαιρετικός, να ξέρει κάτι παραπάνω”. Εντωμεταξύ μου λέει ο κομμωτής ότι ο φίλος του είναι και μέτοχος σε κάτι άλλο. Του λέω Ok. Δώσε μου το τηλέφωνο να μιλήσω με αυτόν τον άνθρωπο”. Όντως τον παίρνω τηλέφωνο. Μιλάω με τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος για να σου δώσω να καταλάβεις δεν είναι ούτε επιχειρηματίας όπως έχει συστηθεί, ούτε είχε καν site.

Άρα λοιπόν τι θέλω να κάνεις:

Πρώτα θέλω να κοιτάξεις το κομμάτι του Internet σε ότι κι αν κάνεις. Δεν ταιριάζει στα πάντα αλλά στις 99,9% των περιπτώσεων το Internet μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεύτερον, κοίταξε αν τα κάνεις μόνος σου με τον θείο σου, τον ξάδερφο σου, τον γείτονα σου και όλα αυτά, πίστεψε με άστο, περισσότερα λεφτά χάνεις. Εκτός αν πας να δώσεις καλά κεφάλαια να κάνεις καλές σπουδές για να μπορέσεις να το πας εκεί πέρα που πρέπει να το πας.

Αν τώρα συνεργάζεσαι με άλλους ανθρώπους ζήτα αποτελέσματα και χρονοδιαγράμματα. Ok, επιχείρηση είναι. Δεν μπορεί να έρθει κανένας να σου πει “Α! Θα έχεις τόσο το ένα, τόσο το άλλο”αλλά ζήτα να σου δώσουν στρατηγικήΚαι ζήτα, ή περίμενε εσύ από τον εαυτό σου κάποια προσδοκώμενα αποτελέσματαΓιατί αν δεν το κάνεις αυτό, τότε κατά πάσα πιθανότητα χάνεις ένα πολύτιμο εργαλείο το οποίο πρέπει να υπάρχει στην καθημερινότητα σου.

Τώρα αν για κάποιον λόγο, μετά από όλα αυτά, δεν έχεις βρει τίποτα θα ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου να επικοινωνήσεις μαζί μου και να σου συστήσω την δική μου ομάδα και να κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις στην επιχείρηση σου γιατί το αξίζεις και εσύ και η επιχείρησή σου.

Θέλω να θυμάσαι ότι δουλεύουμε στοχευμένα. Δουλεύουμε με στόχους, με ορόσημα, με στρατηγικές, τεχνικές που πραγματικά παράγουν αποτέλεσμα. Γιατί αν δεν υπάρχει τρόπος να παράγεις αποτέλεσμα καλύτερα να μην κάνεις τίποτα. Τόσο απλά.

Να θυμάσαι, λοιπόν, ότι υπάρχει για τα πάντα λύση αρκεί να είσαι διαθέσιμος να την βρεις και να την δεις.

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιχειρηματικότητα

Τι χρειάζεται μια επιχείρηση για να πετύχει; Καλό marketing ή καλό προϊόν;

Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει το μυαλό μας να δουλεύει με χίλια. Πρώτον γιατί μπορεί να το κάνει, δεύτερον γιατί είναι ωραίο να δουλεύει το μυαλό με χίλια και τρίτον γιατί αν δεν το κάνει τότε θα υπάρχει πρόβλημα.

Αυτή την στιγμή που μιλάμε όλοι γνωρίζουμε πως οι επιχειρήσεις ψάχνουν τρόπους για να επιβιώσουν. Συνήθως υπάρχει μια παγίδα. Ποια είναι αυτή η παγίδα που πέφτουν οι περισσότερες επιχειρήσεις; Ή δεν έχουν καλό προϊόν ή δεν έχουν καλό marketing για να προωθήσουν το προϊόν τους.

Για ποιον λόγο και τα δύο είναι πάρα πολύ σημαντικά;

Ας ξεκινήσουμε να δούμε τι κάνει το καθ’ ένα..

Το marketing θα φέρει τον πελάτη στην πόρτα της επιχείρησης σου. Και θα αγοράσει, γιατί το έπεισες ότι το προϊόν σου είναι πάρα πολύ καλό. Όμως εάν δεν έχεις ένα καλό προϊόν, στην ουσία είναι σαν να έχεις έναν κουβά τρύπιο που βάζεις πελάτες από πάνω αλλά από κάτω οι πελάτες αυτοί φεύγουν γιατί το προϊόν σου δεν είναι καλό.. Το αποτέλεσμα; Συνέχεια να είσαι στον αγώνα, να πληρώνεις marketers, να πληρώνεις διαφημιστές, να πληρώνεις την Google, το Facebook, τους Developers, SEO, να κάνεις διάφορες κινήσεις, καμπάνιες, κ.ο. Δεν δουλεύει αυτό.

Τώρα από την άλλη πλευρά του νομίσματος αν έχεις ένα τέλειο προϊόν αλλά δεν έχεις τον κατάλληλο τρόπο για να το επικοινωνήσεις με τους ανθρώπους σου τότε πάλι είναι πρόβλημα. Γιατί; Γιατί ποτέ κανένας δεν θα ξέρει ότι αυτό το προϊόν υπάρχει εκεί πέρα έξω. Δηλαδή μπορεί να έχεις κάτι πολύ ωραίο κι εγώ να μην το ξέρω ότι το έχεις. Πώς θα μπορούσα να το μάθω;

Αν θέλεις να πετύχεις..

Άρα λοιπόν εάν θέλεις να πετύχεις και να δημιουργήσεις μια αξιοπρεπέστατη επιχείρηση που να είναι μήνα με τον μήνα όλο και καλύτερη χρειάζεται να έχεις και τα δύο. Και ναι ξέρω, δεν θα έχει ανοδική πορεία συνέχεια αλλά θα κάνει κάποια σκαμπανεβάσματα η γραμμή ανάπτυξης όπως συμβαίνει σε όλες τις επιχειρήσεις και μετά θα έχει μια σταδιακή πορεία με μια ελαφριά τάση προς τα πάνω ή σταθερότητας. Και αυτό είναι τέλειο. Γιατί συνήθως υπάρχει πτωτική τάση. Γιατί; Για τον λόγο που προαναφέραμε: Γιατί πολλές φορές λείπει ένα από τα δύο.

  • Έτσι λοιπόν θέλω να σκεφτείς το εξής:
  • Απ’ το μηδέν έως το δέκα εσύ πόσο ενθουσιασμένος είσαι με αυτό που δίνεις στους ανθρώπους σου; Αν δεν είσαι δέκα 100% βελτίωσε το.
  • Απ’ το μηδέν έως το δέκα με τον τρόπο που έχεις στήσει την καμπάνια σου πόσο αποτελεσματική είναι; Την μετράς; Ξέρεις ακριβώς τι συμβαίνει;

Ας μιλήσουμε τώρα και σαν καταναλωτές και σαν υπάλληλοι..

Γιατί αυτό μας αφορά;

Αν λοιπόν είσαι υπάλληλος, και θέλεις να εξασφαλίσεις τα χρήματα σου, θέλεις να είσαι σίγουρος ότι θα πληρώνεσαι μήνα με τον μήνα, πρέπει να ξέρεις ότι η επιχείρηση στην οποία πας να εργαστείς έχει λογική και μπορεί να είναι κερδοφόρα. Γιατί αν η επιχείρηση δεν είναι κερδοφόρα κι εσύ δεν θα πληρώνεσαι αργά ή γρήγορα.

Άρα τι χρειάζεται; Χρειάζεται να αρχίσεις να βλέπεις στις επιχειρήσεις που πας να δουλέψεις αν έχουν υπόσταση. Έχουν ένα καλό προϊόν; Και ειδικά αν είσαι πωλητής. Έχουν ένα καλό προϊόν; Υπάρχει ένα καλό σύστημα που προωθεί αυτό το προϊόν έξω στην αγορά έτσι ώστε να υπάρχει μια επαναλαμβανόμενη μηνιαία κίνηση για να μπορεί να κάνει τζίρους η εταιρεία, για να μπορείς κι εσύ να πληρώνεσαι τέλος του μήνα, να έχεις λόγο, να έχεις ρόλο μέσα σε αυτό;

Πάντα υπάρχει επιλογή..

Και τώρα θα μου πεις “Μα, ρε συ Μάνο, με όλα αυτά που γίνονται έχω την επιλογή να ψάξω για όλα αυτά;” Η αλήθεια είναι ότι πάντα έχουμε την επιλογή αλλά επειδή έχουμε μοτίβα περιορισμών μέσα στον εγκέφαλο μας δεν μας επιτρέπει να την δούμε.

Τώρα, δεν σου λέω ότι είναι απλό, δεν σου λέω ότι είναι εύκολο, δεν σου λέω ότι αύριο θα βρεις πάρα πολλές εταιρίες, αλλά εάν θέλεις πραγματικά να είσαι όσο πιο σίγουρος θέλεις στην καριέρα σου ψάξε να βρεις εταιρίες οι οποίες έχουν υπόσταση. Ή τουλάχιστον ξεκίνα από αυτό.

Ας κλείσω λοιπόν πάλι απευθυνόμενος στους επιχειρηματίες: Δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις την ποιότητα του προϊόντος και δες τι χρειάζεται να κάνεις για να βελτιώσεις τον τρόπο που επικοινωνείς το μήνυμα του προϊόντος σου. Και όλα θα πάνε υπέροχα.

Πηγή: www.manolisischakis.gr

Continue Reading

Συνέδρια

Ο πιο ανατρεπτικός διαγωνισμός για Coders & Bizers έφτασε στο τέλος του!

CodeBiz 2019

Ο πιο ανατρεπτικός διαγωνισμός για Coders & Bizers έφτασε στο τέλος του!

Το CodeBiz 2019 έφτασε στο τέλος του! Τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα του Μαρτίου οι διαγωνιζόμενοι συναντήθηκαν στο Innovathens powered by Samsung, παρουσίασαν τις ιδέες τους, έγιναν ομάδες, έλαβαν πολύτιμη βοήθεια από τους μέντορες και προσπάθησαν να φτάσουν στην κορυφή. Δύο διήμερα γεμάτα καινοτομία, προγραμματισμό και business plans έκλεισαν με τον Μεγάλο Τελικό στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων όπου το ring κατέκτησε η e-Stand!

Η e-Stand υπόσχεται να βελτιώσει τον τρόπο που ψωνίζουμε στην λαϊκή αγορά! Η νικήτρια  ομάδα κέρδισε ένα start-up bundle το οποίο περιείχε έπαθλα από το Πλαίσιο, την ecinisi.gr, την Lancom, το Κέντρο Προετοιμασίας Κουτσοδόντης, την Coco-Mat και το Athens Digital Lab του Δήμου Αθηναίων με σκοπό να συνεχίσει να εξελίσσει την ιδέα της και μετά τον διαγωνισμό.

Το CodeBiz 2019 δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί χωρίς την υποστήριξη του Platinum Χορηγού που ήταν το Πλαίσιο, των Key Χορηγών, Deree και VentureFriends, του Κέντρου Προετοιμασίας Κουτσοδόντης και της Thermoglass.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το e-food, την Unismack, τα Fitness και τα Clusters της Nestle, την Frutop, την Taf, την Heineken, το Your Space και το Playboy οι οποίοι ήταν μαζί μας τις μέρες του διαγωνισμού!

Η 1η χρονιά του CodeBiz ξεπέρασε τις προσδοκίες όλων. Η δημιουργικότητα και η όρεξη των συμμετεχόντων εντυπωσίασαν τους μέντορες και τους κριτές, οι οποίοι βοήθησαν τις ομάδες να αναπτύξουν τις ιδέες τους και μέσα σε τόσο λίγο χρόνο να δημιουργήσουν ένα νέο και καινοτόμο προϊόν.

Μέχρι το επόμενο CodeBiz, μη ξεχνάς, Battle your Way to the Top! Περιμένουμε να σε δούμε εκεί!

Μείνε συντονισμένος για φωτογραφίες και βίντεο από το CodeBiz 2019:

Website

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ανακοινώθηκαν τα επόμενα βήματα για την υποστήριξη των γυναικών στο επιχειρείν

Ανακοινώθηκαν τα επόμενα βήματα για την υποστήριξη των γυναικών στο επιχειρείν, στο πλαίσιο των αποτελεσμάτων πανελλήνιας διαβούλευσης  

  • Εκδήλωση επίσημης ανακοίνωσης επομένων βημάτων που διοργάνωσε ο Δήμος Αμαρουσίου σε συνεργασία με το Γραφείο Ισότητας της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος.
  • Σύσκεψη με την Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Μ. Χρυσοβελώνη και του οργανισμούς & φορείς της γυναικείας επιχειρηματικότητας

 

Γ. Πατούλης, Πρόεδρος ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Αμαρουσίου:

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση οφείλει και μπορεί να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη προσπάθεια ανάπτυξης πρωτοβουλιών που θα συμβάλουν στην ενίσχυση των γυναικών στο επιχειρείν».

Σε αυτή την επισήμανση προχώρησε ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Αμαρουσίου  κ. Γιώργος Πατούλης στην εισήγησή του, κατά την εκδήλωση που διοργάνωσε ο Δήμος Αμαρουσίου σε συνεργασία με το Γραφείο Ισότητας της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος με θέμα: «Η Τοπική Αυτοδιοίκηση υποστηρίζει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν», την Τετάρτη 3 Απριλίου 2019.

Παρουσία εκπροσώπων πανελλήνιων και παγκόσμιων φορέων γυναικών, οργανισμών επιχειρηματικότητας, εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και της κοινωνίας των πολιτών, ο Δήμαρχος Αμαρουσίου κ. Γιώργος Πατούλης υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της πρωτοβουλίας της Πανελλήνιας Διαβούλευσης και ανακοίνωσε τα επόμενα βήματα για την υποστήριξη των γυναικών στο επιχειρείν.


«Με πρώτο σταθμό το Μαρούσι και ακολούθως σε όλους τους Δήμους της  Αττικής και όλης της Ελλάδας υλοποιούμε τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Διαβούλευσης για τη στήριξη της γυναικείας επιχειρηματικότητας, στην οποία συμμετείχαν πανελλήνιοι και διεθνείς φορείς.

Τα επόμενα βήματα αφορούν στη λειτουργία help desk σε κάθε Δήμο, καθώς και στην ίδρυση business hub επιχειρηματικών υπηρεσιών για γυναίκες που επιθυμούν να επιχειρήσουν ή επιχειρούν ήδη, τα οποία θα παρέχουν τις κατάλληλες υπηρεσίες συμβουλευτικής, καθοδήγησης, ανάπτυξης, προώθησης, εκπαίδευσης, χρηματοδότησης και networking.

Είμαστε δίπλα σε κάθε γυναίκα του επιχειρείν και δεσμευόμαστε ότι θα στηρίξουμε την επαγγελματική της διαδρομή και τους πολλαπλούς ρόλους της στο κοινωνικό γίγνεσθαι και σήμερα και στο μέλλον» υπογράμμισε ο κ. Πατούλης.

Τον εναρκτήριο χαιρετισμό έκανε η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, Δημοτική Σύμβουλος κα Ρένα Χαλιώτη, η οποία ήταν αρωγός της πρωτοβουλίας από την έναρξη της στο Μαρούσι τον Ιούνιο του 2018, τονίζοντας την αναγκαιότητα της πρωτοβουλίας αυτής για την ενδυνάμωση και υποστήριξη της γυναίκας στην επαγγελματική της πορεία.

Χαιρετισμό απηύθυνε η επικεφαλής του Γραφείου Ισότητας της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας κα Φωτεινή Βρύνα, η οποία επισήμανε την καθοριστική συμβολή των γυναικών στην πολιτική σκηνή της χώρας.

Βασικές ομιλήτριες της εκδήλωσης ήταν:

·      Η Δρ. Αναστασία Ψωμιάδη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος APSON CSR, και επικεφαλής του έργου « Η Τοπική Αυτοδιοίκηση υποστηρίζει της Γυναίκες του Επιχειρείν», παρουσίασε τα αποτελέσματα της πανελλήνιας διαβούλευσης, με στόχο την υιοθέτηση του προγράμματος από τους Δήμους και την ενίσχυση του προγράμματος με τη συμμετοχή εταιρειών- επιχειρήσεων, στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

·      Η Σοφία Οικονομάκου Πρόεδρος Εθνικού Επιμελητηριακού Δικτύου Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών, επεσήμανε τη σπουδαιότητα της ίδρυσης κοινωνικών συνεταιριστικών επιχειρήσεων από γυναίκες.

·      Η Μαρίνα Πατούλη- Σταυράκη Πρόεδρος του Ομίλου για την UNESCO Βορείων Προαστίων, εστίασε στην ομιλία της στα οφέλη  που προσφέρει η ένταξη στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας, τόσο για τις ίδιες τις γυναίκες στο επιχερείν, όσο και για την κοινωνία.

·      Η Μαίη Ζαννή, συνιδρύτρια του Women Act ανέδειξε την ανάγκη για προώθηση της γυναίκειας ηγεσίας στη δημόσια σφαίρα.

·      Η Δέσποινα Μεντεσίδου επιχειρηματίας, παρουσίασε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ως επιχειρηματίας.

·      Η Ιουλία Χαϊδά Αντιπρόεδρος IKTINOΣ HELLAS S.A. παρουσίασε τη διαδρομή της ως επιχειρηματίας, μέσα από το πρίσμα των πολλαπλών της ρόλων, παρουσία του πατέρας της, Προέδρου της IKTINOΣ HELLAS S.A.

Την εκδήλωση συντόνισε ο δημοσιογράφος Γιώργος Αυτιάς.                                                                    

  

Σύσκεψη με την Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Μ. Χρυσοβελώνη

και του οργανισμούς & φορείς της γυναικείας επιχειρηματικότητας

 

Στο πλαίσιο της υλοποίησης των επομένων βημάτων για την εφαρμογή των λύσεων που προέκυψαν από την Πανελλήνια Διαβούλευση, πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών ευρεία Σύσκεψη της υφυπουργού Μαρίνας Χρυσοβελώνη με εκπροσώπους Οργανισμών και Φορέων για θέματα γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Στη συνάντηση έγινε συζήτηση για τους τρόπους συνεργασίας παραγόντων μικρομεσαίων επιχειρήσεων με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, την κεντρική κυβέρνηση και επιχειρήσεις με κοινωνικό πρόσημο από τον χώρο της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας.

Συζητήθηκε η ενδιαφέρουσα πρωτοβουλία της ΚΕΔΕ για ίδρυση σε κάθε δήμο της χώρας που οι συνθήκες το απαιτούν, επιχειρηματικών κέντρων όπου θα μπορεί να απευθύνεται κάθε γυναίκα επιχειρηματίας για να βρει λύσεις σε επαγγελματικά θέματα, να ενισχύσει το networking της και να ενημερωθεί για τις νέες τεχνολογίες.

Συμφωνήθηκε η συνέργεια όλων με σκοπό τη μείωση της γυναικείας ανεργίας και την άρση του οικονομικού και κοινωνικού αποκλεισμού που βιώνουν κυρίως ευάλωτες γυναίκες όπως χρόνια άνεργες, μετανάστριες, πρόσφυγες ή θύματα έμφυλης βίας και διακρίσεων.

H Υφυπουργός Εσωτερικών ενημέρωσε για θέματα αρμοδιότητάς της, το νέο νομοθετικό πλαίσιο για την ισότητα των φύλων που ψηφίστηκε πρόσφατα, τις Συμφωνίες Συνεργασίας με την ΚΕΔΕ και την ΕΝΠΕ για την εφαρμογή πολιτικών ισότητας στους Δήμους και τις Περιφέρειες από τους νέους αιρετούς που θα προκύψουν στις εκλογές του Μαΐου, καθώς και για σειρά επαφών σχετικά με τις δυνατότητες και τις προοπτικές της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας και των γυναικείων Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων.

Όλοι οι μετέχοντες συμφώνησαν να υποβληθεί  μία πρόταση, η οποία θα συμπεριλαμβάνει τις προτάσεις και τη δράση κάθε φορέα, ώστε να διαμορφωθεί μια σταθερή «εργαλειοθήκη» που θα ταξιδέψει σε όλη τη χώρα παρέχοντας -σε γυναίκες επιχειρηματίες ή νέες επιχειρηματίες που ξεκινούν ή πρόκειται να ξεκινήσουν την επιχειρηματική τους προσπάθεια- πληροφορίες και συμβουλευτική με βάση την ήδη κατακτημένη εμπειρία.

Στην σύσκεψη συμμετείχαν οι :

-η Δρ. Α. Ψωμιάδη,  Ιδρύτρια και Πρόεδρος «APSON Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη», Επικεφαλής Έργου « Η Τοπική Αυτοδιοίκηση Υποστηρίζει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν»

η κ.ΚΙωακείμ, COVERSTORY.gr

-ο κ. Στ. Πουλίδης, εκπρόσωπος Me XOXO (MKO)

-η κ. Δ. Πεζαντάκου, Πρόεδρος iforYou (Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο)

-η κ. Κ. Περηφάνου, Οικονομική Επόπτρια Σ.Ε.Γ.Ε

-η κ. Β. Αθανάσογλου, Δικηγόρος, Αντιπρόεδρος ΤΟΓΜΕ/εεδε

η κΦΕμπέογλουεκπρόσωπος Business Professional Women Athens

-ο κ. Ν. Μπαλτάς, Πρόεδρος της ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ

-η κ. Αθηνά Πηλιτζίδου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της ΑΜΚΕ ΙΑΣΙΣ

Η Πανελλήνια Διαβούλευση με θέμα «Πώς η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα Υποστηρίξει τις Γυναίκες στο Επιχειρείν» τελεί υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ και του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αποτελεί μία πρωτοβουλία του Προέδρου της ΚΕΔΕ κου Γιώργου Πατούλη. Για πρώτη φορά συμπράττει η Τοπική Αυτοδιοίκηση με τους Πανελλήνιους Φορείς της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας αλλά και με κάθε φορέα και μονάδα για την προώθηση της γυναίκας στο επιχειρείν, προτείνοντας συγκεκριμένες λύσεις και υλοποιώντας προγράμματα ανάλογα με τις ανάγκες και τη φυσιογνωμία των τοπικών κοινωνιών.

Πηγή

Continue Reading

Trending