Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Τεχνολογία «Το Μέσο Για Την Ανάπτυξη Της Επιχείρησης Σου»

Ανέπτυξε την επιχείρησή σου αξιοποιώντας την τεχνολογία

Μιλάω καθημερινά με επιχειρηματίες και η πρώτη απάντηση που ακούω, η πρώτη ανταπόκριση, είναι “Είναι δύσκολα”, “Δεν γίνεται”, “Η κρίση. Δεν βλέπεις;” και “Καταλαβαίνεις. Είσαι κι εσύ επιχειρηματίας”. Και τους λέω “Όχι, δεν καταλαβαίνω”.. Με τρόπο όμως για να μην νομίζουν ότι δεν τους καταλαβαίνω.

Αλλά δεν το καταλαβαίνω αυτό που σκέφτονται. Γιατί πραγματικά, ναι μεν κρίση, αλλά κρίση συμβολίζει δύο ιδεογράμματα σύμφωνα με τους ΚινέζουςΜπορεί να είναι και ευκαιρία. Και όλα στην ζωή που ζούμε έχουν δύο όψεις. Την μία και την άλλη. Το θέμα είναι που εστιάζουμε. Ή αν ψάχνουμε να βρούμε και την άλλη όψη. Γιατί αυτή την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν πάρα πολλά start ups, τα πιο πολλά κλείνουν, ωραία, το ξέρουμε αλλά πάρα πολλά πάνε σφαίρα και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τα πράγματα αλλάζουν

Μιλάω λοιπόν με μια αλυσίδα κομμωτηρίων και μου λέει “Έχουμε πτώση”.

Και ρωτάω “Τι κάνετε;”.

Μου λέει “Κάνουμε αυτό που κάναμε πάντα. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχουμε πτώση”.

Και τους λέω “Ο λόγος που έχετε πτώση είναι απλός”.

Μου λέει “Τι είναι;”.

Ότι κάνεις αυτό που έκανες πάντα. Τα πράγματα αλλάζουν.”

Σκέψου το εξής:

Είσαι μέσα σε ένα αμάξι και τρέχεις με την ταχύτητα των 100 χλμ. Εάν το αμάξι αλλάξει ταχύτητα και το σώμα σου δεν ακολουθήσει την ροή τι θα συμβεί; Κατά πάσα πιθανότητα θα κολλήσεις στο παρμπρίζ και θα είσαι “Σταματήστε, σταματήστε, δεν μπορώ”.

Θα ήταν λίγο πιο κατανοητό αν στο έλεγα αυτό το ίδιο παράδειγμα με ένα μηχανάκι. Είσαι σε ένα μηχανάκι και πηγαίνεις με 100 χλμ. Αν η μηχανή επιταχύνει και το σώμα δεν ακολουθήσει αυτή την επιτάχυνση τότε θα φύγει. Απλά τα πράγματα.

Άρα λοιπόν αν πούμε ότι είμαστε πάνω στο όχημα της ζωής και πάνω στο όχημα της ζωής τοποθετείς την επιχείρησή σου.. Αν λοιπόν η επιχειρηματική καθημερινότητα τρέχει καθημερινά και αναπτύσσεται με γοργούς ρυθμούς, αν εσύ κάνεις αυτό που έκανες πέρσι είσαι πάρα πολύ πίσω. Γιατί; Γιατί ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Γιατί οι συνθήκες οι οικονομικές έχουν αλλάξει και πρέπει να επαναπροσδιορίζεις το που είσαι, ποιος είσαι, τι κάνεις, πώς το κάνεις.. καθημερινά. Πρέπει να παρατηρείς τι παράγει η κάθε σου σκέψη, κίνηση, δράση.. τα πάντα.

Εκπαιδεύσου / Ενημερώσου 

Πρόσεξε να δεις. Ζούμε στο 2018:

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις δεν έχουν μία ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν ιστοσελίδα έχουν μια καλή ιστοσελίδα;

Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις από αυτές που έχουν μια καλή ιστοσελίδα έχουν ένα καλό σύστημα Marketing κι ένα αυτοματοποιημένο σύστημα πωλήσεων που να τους παράγει χρήματα;

Απειροελάχιστες.

Στο σεμινάριο που έκανα με τον Antony Robbins πάνω στο κομμάτι του Business μας είπε ότι το 96% των eshop δεν βγάζει χρήματα. Γιατί; Για τον λόγο που σου περιγράφω. Λίγοι έχουν site, πιο λίγοι έχουν καλό site και πιο λίγοι έχουν ένα αποτελεσματικό σύστημα Marketing.

Τι θέλω να σου πω; Αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι πρέπει πρώτον να μάθεις εσύ, δηλαδή να μην εμπιστεύεσαι τον κάθε τυχάρπαστο, συγνώμη που το λέω έτσι, αλλά πραγματικά συμβαίνει.

Φτάσε την επιχείρησή σου ψηλά

Πραγματικά έχασα πολλές χιλιάδες ευρώ με διάφορους “Γκουρού Marketer” που ήξεραν υποτίθεται τι να κάνουν. Είναι απίστευτο αυτό το πράγμα. Γιατί καλώς ή κακώς εκεί πέρα που ακούγεται ότι υπάρχουν χρήματα, πάει ο ένας διαβάζει ένα βιβλίο, κάνει τρία σεμινάρια και λέει “Πάω να το κάνω”. Ξεκινάει με τον θείο του, τον ξάδερφο του.. Αυτή είναι η κατάσταση δυστυχώς. Αυτή είναι η συνείδηση που υπάρχει. “Θέλω ένα site. Θα πάμε τώρα στον ξάδερφο μου.” Γιατί; Γιατί είδε δύο video στο Youtube κι έμαθε να κάνει siteΔεν είναι έτσι. Και μετά τι λέει; “Α! Αυτά δεν δουλεύουν.”

Όταν ξεκίνησα λοιπόν, όταν ήμουν στα πρώτα μου Online προγράμματα κι άρχισα να τα πουλώ μέσω Internetόταν το έκανα με έλεγαν τρελό. Γιατί σε αυτό που έκανα, στο Online κομμάτι πάλι, ήμουν από τους πρώτους. Και μου λένε “Που πας; Στην Ελλάδα; Που δεν βάζουν κάρτες, δεν κάνουν το ένα, δεν κάνουν το άλλο..”. Και μην στα πολυλογώ έφτασα να φτιάξω ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που παράγει front sales 300-350% αποτέλεσμα. Παιδεύτηκα πολύ. Όπως είπα στην αρχή με πολλούς Marketing Γκουρού. Μετά πήγα έκανα εγώ τις δικές μου σπουδές και το έφτασα εκεί πέρα που έπρεπε να το φτάσω.

Τάσεις, τεχνολογίες και αποτελέσματα

Που θέλω να καταλήξω; Προτού βγάλεις τα συμπεράσματα σου αν φταίει η κρίση, η εφορία ή οτιδήποτε, να ξέρεις ότι κατά πάσα πιθανότητα κάτι εσύ δεν έχεις κάνει καλά. Κάτι ακόμα δεν έχεις σκεφτεί. Και δεν το λέω από την άποψη να το πάρεις προσωπικά και “Εγώ είμαι καλός” κλπ. Όχι. Λέω απλά ότι πρέπει να βρεις την αλήθεια για να μπορέσεις να κάνεις κάτι.

Χρειάζεται λοιπόν να κοιτάξεις που πάει αυτή την στιγμή η τάση, η τεχνολογία, και είναι το InternetΑλλά σε αυτό το πράγμα χρειάζεται να κοιτάξεις και κάτι ακόμα. Να κοιτάξεις ανθρώπους που πραγματικά παράγουν αποτελέσματα.

Τις προάλλες θυμάμαι με παίρνει ένας άνθρωπος που του κάνω coaching, κομμωτήριο έχει κι αυτός και μου λέει “Έλα ρε συ Μάνο. Με πήρε ένας φίλος μου διαφημιστής και μου λέει ότι το site σου δεν είναι καθόλου καλό και πες του το εσύ με τρόπο κλπ” Και λέω “Λες;” Γιατί εμένα τα νούμερα μου είναι εξαιρετικά. Και λέω “Λες; Ο άνθρωπος μπορεί να είναι εξαιρετικός, να ξέρει κάτι παραπάνω”. Εντωμεταξύ μου λέει ο κομμωτής ότι ο φίλος του είναι και μέτοχος σε κάτι άλλο. Του λέω Ok. Δώσε μου το τηλέφωνο να μιλήσω με αυτόν τον άνθρωπο”. Όντως τον παίρνω τηλέφωνο. Μιλάω με τον άνθρωπο. Ο άνθρωπος για να σου δώσω να καταλάβεις δεν είναι ούτε επιχειρηματίας όπως έχει συστηθεί, ούτε είχε καν site.

Άρα λοιπόν τι θέλω να κάνεις:

Πρώτα θέλω να κοιτάξεις το κομμάτι του Internet σε ότι κι αν κάνεις. Δεν ταιριάζει στα πάντα αλλά στις 99,9% των περιπτώσεων το Internet μπορεί να σε βοηθήσει.

Δεύτερον, κοίταξε αν τα κάνεις μόνος σου με τον θείο σου, τον ξάδερφο σου, τον γείτονα σου και όλα αυτά, πίστεψε με άστο, περισσότερα λεφτά χάνεις. Εκτός αν πας να δώσεις καλά κεφάλαια να κάνεις καλές σπουδές για να μπορέσεις να το πας εκεί πέρα που πρέπει να το πας.

Αν τώρα συνεργάζεσαι με άλλους ανθρώπους ζήτα αποτελέσματα και χρονοδιαγράμματα. Ok, επιχείρηση είναι. Δεν μπορεί να έρθει κανένας να σου πει “Α! Θα έχεις τόσο το ένα, τόσο το άλλο”αλλά ζήτα να σου δώσουν στρατηγικήΚαι ζήτα, ή περίμενε εσύ από τον εαυτό σου κάποια προσδοκώμενα αποτελέσματαΓιατί αν δεν το κάνεις αυτό, τότε κατά πάσα πιθανότητα χάνεις ένα πολύτιμο εργαλείο το οποίο πρέπει να υπάρχει στην καθημερινότητα σου.

Τώρα αν για κάποιον λόγο, μετά από όλα αυτά, δεν έχεις βρει τίποτα θα ήταν πολύ μεγάλη η χαρά μου να επικοινωνήσεις μαζί μου και να σου συστήσω την δική μου ομάδα και να κάνεις αυτό που πρέπει να κάνεις στην επιχείρηση σου γιατί το αξίζεις και εσύ και η επιχείρησή σου.

Θέλω να θυμάσαι ότι δουλεύουμε στοχευμένα. Δουλεύουμε με στόχους, με ορόσημα, με στρατηγικές, τεχνικές που πραγματικά παράγουν αποτέλεσμα. Γιατί αν δεν υπάρχει τρόπος να παράγεις αποτέλεσμα καλύτερα να μην κάνεις τίποτα. Τόσο απλά.

Να θυμάσαι, λοιπόν, ότι υπάρχει για τα πάντα λύση αρκεί να είσαι διαθέσιμος να την βρεις και να την δεις.

Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!

Πηγή

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Wine Professional & Sommelier [email protected] Αθήνα 2022-2023

Το πετυχημένο Wine Professional & Sommelier Course ξεκινά τον Νοέμβριο του 2022 στην  Αθήνα και γίνεται το εργαλείο για κάθε επίδοξο επαγγελματία που θέλει να ανταπεξέλθει  στις ολοένα και μεγαλύτερες απαιτήσεις που προκύπτουν στο χώρο της εστίασης, με σκοπό  η διεύρυνση των γνώσεων του και των δεξιοτήτων του να αποτελέσουν «όπλο» στην  συγκεκριμένη αγορά, με πιστοποίηση Sommelier ή Wine Professional. 

Η θεματολογία του, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει γευσιγνωσία, διεθνή και ελληνικό  αμπελώνα, service-Οινοχοΐα, συνδυασμό φαγητού- κρασιού, αποστάγματα, marketing πωλήσεις.

Συνοπτικά το πρόγραμμα θα διεξαχθεί ως εξής: 

ΤΜΗΜΑΤΑ: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022- Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022- Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 

Ημέρες σεμιναρίων: Δευτέρα-Τετάρτη & Τρίτη- Πέμπτη 

Ώρες σεμιναρίων: 

ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ 

Τμήμα μεσημεριανό: 13.30-16.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου & Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές  αμπελουργίας, βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Δευτέρα 7 & Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 14 & Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Δευτέρα 21 , Τετάρτη 23, Δευτέρα 28 & Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022 Γαλλικός Αμπελώνας  (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 5, Τετάρτη 7 & Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τετάρτη 11 & Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τετάρτη 25 , Δευτέρα 30 Ιανουαρίου & Τετάρτη 31, & Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου  

2023 Ελληνικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα  

αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Τετάρτη 15, Δευτέρα 20 & Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τετάρτη 1 , Παρασκευή 3 & Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Τετάρτη 8 & Δευτέρα 13 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ 

1o τμήμα μεσημεριανό: 13.30 – 16.30 

2ο τμήμα βραδινό: 18.30 – 21.30 

Ημερομηνίες & Θεματολογία: 

Τρίτη 1 & Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2022 Εισαγωγή στο κρασί (Βασικές αρχές αμπελουργίας,  βασικές αρχές οινολογίας, terroir κ.λπ.) 

Τρίτη 8 & Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 Μυστικά της Γευσιγνωσίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 15 & Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2022 Κυριότερες ποικιλίες – Στυλ κρασιών (Δοκιμή  κρασιών) 

Τρίτη 22 ,Πέμπτη 24 Νοεμβρίου, Τρίτη 29 Νοεμβρίου & Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου  

2022 Γαλλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 6, Πέμπτη 8 & Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 Ιταλικός Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2022 Αμπελώνες Ισπανίας & Πορτογαλίας (Δοκιμή κρασιών) 

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Γερμανίας, Αυστρίας & άλλων χωρών (Δοκιμή  κρασιών) 

Πέμπτη 12 & Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2023 Αμπελώνες Νέου Κόσμου (Δοκιμή κρασιών) Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023 Ενισχυμένα κρασιά από όλο τον κόσμο 

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2023 Αφρώδη κρασιά από όλο τον κόσμο 

Πέμπτη 26, Τρίτη 31 Ιανουαρίου, Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023 Ελληνικός  Αμπελώνας (Δοκιμή κρασιών) 

Βάση της πιστοποίησης, ο χρόνος που απαιτείται για τον Ελληνικό Αμπελώνα  είναι 3 ώρες. Στο συγκεκριμένο θέμα επειδή είμαστε στην Ελλάδα θα αφιερώσουμε 12 ώρες ( ένα μικρό course για τον Ελληνικό Αμπελώνα) 

Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023 Συνδυασμός φαγητού – κρασιού (Θεωρία)

Πέμπτη 16, Τρίτη 21 & Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023 Αποστάγματα 

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου , Πέμπτη 2 & Τρίτη 7 Μαρτίου 2023 Service (Πρακτική εξάσκηση) Πέμπτη 9 & Τρίτη 14 Μαρτίου 2023 Διαχείριση κάβας – Λίστα – Τιμοκατάλογος 

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023 Τεχνικές πωλήσεων – Τεχνική παρουσιάσεων-Digital wine  marketing/Social Selling/Social Media Marketing 

Σύνολο ωρών παρακολούθησης: 102 ώρες 

Κόστος για παρακολούθηση όλου του Course: 1300,00 € 

Δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένα ανά θέμα. 

Κόστος: 45,00 € / 3ωρο 

Στο τέλος του course θα διεξαχθούν εξετάσεις πιστοποίησης. 

* Κατάλογος επιπλέον κόστους για τη συμμετοχή στις εξετάσεις: 

Certified Wine Professional: 148,80 € 

Certified Sommelier: 148,80 € 

• Κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης των συμμετεχόντων υπάρχει πιθανότητα αναβολής  ή ακύρωσης του σεμιναρίου όταν αυτό κρίνεται αναγκαίο. Σε περίπτωση ακύρωσης  τα χρήματα επιστρέφονται. 

• Απαραίτητη η προπληρωμή για την κράτηση θέσης. Πληρωμή με καταβολή του  αντιτίμου σε Τραπεζικό Λογαριασμό. 

Απολαύστε υπεύθυνα. 

Κρατήσεις στα τηλέφωνα 2121006520 (13.00 – 20.00), 6906663419 (13.00 – 20.00) και στα  e-mail: [email protected] [email protected][email protected]

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Στο Παρίσι και την διεθνή έκθεση τουρισμού IFTM 2022 η CHC Group

Στην έκθεση τουρισμού International & French Travel Market – IFTM – Top Résa 2022, την μεγαλύτερη τουριστική έκθεση για τη Γαλλική αγορά και μια από τις σημαντικότερες διεθνώς, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το διάστημα 20 – 22 Σεπτεμβρίου, συμμετείχε η CHC Group.

Την έκθεση επισκέφτηκαν περισσότεροι από 34.000 επαγγελματίες του τουρισμού που αντιπροσώπευαν 200 προορισμούς και 1.700 brands, με στόχο την αύξηση των τουριστικών ροών και των πωλήσεων, την ενίσχυση της εικόνας των τουριστικών προορισμών, την ανασκόπηση των τάσεων και των αλλαγών της αγοράς, καθώς και τη διενέργεια συναντήσεων μεταξύ των επαγγελματιών για τον καθορισμό νέων συμφωνιών.

Σε δήλωσή του ο ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της CHC Group Ζαχαρίας Α. Χνάρης, τόνισε: «Στην Ελλάδα, η Γαλλική αγορά πήγε πολύ καλά, σχεδόν άριστα, το 2022 και οι προβλέψεις για την επόμενη χρονιά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, με ανοδικές τάσεις για τον τόπο μας. Έχουμε πλέον επιστρέψει στους γνώριμους ρυθμούς των διεθνών εκθέσεων, γεγονός που σημαίνει νέες ευκαιρίες για συνεργασίες και ενίσχυση της αναπτυξιακής προοπτικής του ελληνικού τουρισμού. Αυτό είδαμε και στην IFTM 2022, όπου μεταξύ άλλων, συμμετείχαμε και στην όμορφη εκδήλωση του Οργανισμού Voyage PRIVEE, που όπως συνηθίζει κάθε χρόνο, αναλύει την τρέχουσα περίοδο, βραβεύει ξενοδοχεία και ψυχαγωγεί τους καλεσμένους του. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε από κοντά όλα τα μεγάλα τουριστικά γεγονότα, τις διεθνείς εκθέσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Καλλιεργούμε κλίμα, αναπτύσσουμε σχέσεις, δημιουργούμε συνεργασίες και κλείνουμε τις συμφωνίες για τις επόμενες χρονιές. Γιατί στην CHC Group, γνωρίζουμε καλά τους κανόνες του παιχνιδιού.».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Ολοκλήρωση διαδικασιών για την ίδρυση Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών κρέατος

Ολοκληρώθηκαν στο Παρίσι οι διαβουλεύσεις των έξι  βασικών ιδρυτικών μελών του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Οργανώσεων Κρέατος, της Γαλλικής INTERBEV, της Ελληνικής EDOK, η οποία συμμετείχε με τριμελή αποστολή, της Ιταλικής INTERCARNEITALIA, των Ισπανικών PROVACUNO και INTEROVIC  και της Πολωνικής POLISH BEEF ASSOCIATION. 

Αρχικά στην συνεδρίαση  μελετήθηκε, συμφωνήθηκε και υπογράφηκε, το πλαίσιο των βασικών αρχών λειτουργίας  καθώς επίσης και οι στόχοι του Συνδέσμου. Επίσης αποφασίστηκαν οι πρωτοβουλίες και οι δράσεις, που αφορούν το μέλλον της κτηνοτροφίας και όλου του τομέα του κρέατος. 

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στη δημιουργία ενός αποδεκτού, από όλους τους εταίρους, ορισμού της βιωσιμότητας της κτηνοτροφίας στην ΕΕ.

Συζητήθηκε επίσης η πορεία των διαπραγματεύσεων με ακόμη τέσσερεις ευρωπαϊκές χώρες, που ήδη συμφωνήθηκε να αποτελέσουν και αυτές ιδρυτικά μέλη του Συνδέσμου.

Η ολομέλεια των έξι ιδρυτικών μελών, μεταξύ των οποίων και η ΕΔΟΚ, μετά την ολοκλήρωση των διαβουλεύσεων θα ορίσει την  ημερομηνία διακήρυξης της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Διεπαγγελματικών Κρέατος, που αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις Βρυξέλλες, περί τα μέσα Νοεμβρίου. 

Σκοπός της ίδρυσης του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου είναι να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα υπεράσπισης των συμφερόντων των ευρωπαίων κτηνοτρόφων και καταναλωτών, αρχής  γενομένης  από την  επαναδιαπραγμάτευση αποφάσεων που ενοχοποιούν την κτηνοτροφία και την κατανάλωση κρέατος.

Continue Reading

Trending