Connect with us

Οικογένεια

6 πράγματα που θέλουν τα παιδιά από τη μητέρα τους…

Κάποιοι θησαυροί είναι ανεκτίμητοι ας μην έχουν τη λάμψη του χρυσού. Τέτοιοι ανεκτίμητοι θησαυροί είναι οι γονείς και κυρίως η μητέρα στη ζωή ενός παιδιού.

Στις ημέρες μας η μητέρα είναι αυτή που παρέχει την ενθάρρυνση που χρειάζονται τα παιδιά καθώς μεγαλώνουν. Μπορεί σήμερα τα παιδιά να στρέφονται και στους

Πατέρες τους για κάποιες ανησυχίες τους, αλλά η μητέρα και ο πατέρας δεν είναι οι ίδιοι. Στις περισσότερες οικογένειες η μητέρα προσφέρει όλη τη βοήθεια στα παιδιά της, πολλές φορές υπερβάλλοντας. Αισθάνονται

Οι μητέρες με τις σημερινές ανάγκες υλικές και συναισθηματικές των παιδιών τους, ότι ποτέ δεν κάνουν αρκετά, αισθάνονται συμπιεσμένες, παρόλα αυτά θέλουν να κάνουν τα πάντα για τα παιδιά τους.

Όλες οι ανάγκες ωστόσο δεν είναι ίσες. Οι μητέρες πρέπει να σκέφτονται για το τι είναι πράγματι σημαντικό. Οι μελέτες δείχνουν ότι τα παιδιά χρειάζονται πιο πολύ τα εξής από την πολυάσχολη, εργαζόμενη μητέρα τους.

1. Εκπαιδεύστε τις καρδιές τους

Οι μητέρες χρειάζεται να τους δείχνουν ότι το να συμπεριφέρονται στους ανθρώπους καλά- με καλοσύνη και ευγένεια- είναι εξίσου σημαντικό με το να πετυχαίνουν στο σχολείο ή στα σπορτς.

Τα παιδιά, που εκπαιδεύονται συναισθηματικά, αναπτύσσουν κατά τον ψυχολόγο Daniel Goleman, αυτό που ονομάζεται »συναισθηματική νοημοσύνη», η ικανότητα να αντιλαμβάνονται όχι μόνο τις δικές τους ανάγκες, αλλά και τις ανάγκες των άλλων. Τα παιδιά αυτά αργότερα ως ενήλικες έχουν πολλές περισσότερες ευκαιρίες να προχωρήσουν πιο μπροστά στην προσωπική, οικογενειακή και επαγγελματική τους ζωή.

Οι μητέρες επίσης συχνά βοηθούν τα παιδιά να υιοθετήσουν τις δεξιότητες φιλίας. Μια μητέρα μου έλεγε ότι ο γιος της δυσκολευόταν να δημιουργήσει φιλίες με συνομηλίκους του στο σχολείο. Κάποια ημέρα ένας συμμαθητής του γιου της τραυματίστηκε στο σχολείο.
Όταν της το είπε ο γιος της τον προέρεψε να τηλεφωνήσουν στο σπίτι του παιδιού να μάθουν πώς αισθανόταν. Ο γιος της της είπε ότι πιθανώς ο συμμαθητής του να μην τον ξέρει. Εκείνη του είπε όμως, ότι ήταν ευκαιρία να τον μάθει. Κάλεσαν μίλησαν με το παιδί και αυτό έγινε όχι μόνο η αρχή μιας μεγάλης φιλίας του γιου της με το συμμαθητή του αυτόν, αλλά και ένα σημαντικό μάθημα για το παιδί της ,πως οι φιλίες ξεκινούν δίνοντας σημασία στους άλλους.

2. Μιλάτε λιγότερο,χαμογελάτε περισσότερο

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο έπαινος κάνει θαύματα στους ανθρώπους. Η υπερβολική κριτική μπορεί να δημιουργήσει ένα υπερβολικά αυτοκριτικό παιδί,που φοβάται να πάρει τα ρίσκα, που οδηγούν σε επιτεύγματα. Υπάρχει ένας σωστός και ένας λανθασμένος τρόπος για να επαινέσετε. Ενώ οι περισσότεροι γονείς εξασκούν πολύ καλά την κριτική, ο έπαινος τείνει να είναι ασαφής. Για παράδειγμα «Είσαι ένα καταπληκτικό παιδί», τέτοιες
παρατηρήσεις προκαλούν μια στιγμιαία λάμψη,που εξασθενεί. Έτσι γίνετε πιο συγκεκριμένοι. Αντί να πείτε »Είσαι γενναίος» ,πείτε, »Είμαι υπερήφανη για τον τρόπο που γύρισες πίσω στο ποδήλατό σου, μετά που έπεσες». Αποσαφηνίστε γιατί η πράξη είναι άξια επαίνου. Επίσης ,επειδή τα παιδιά απορροφούν λίγο κάθε φορά, μοιράστε τους επαίνους φειδωλά σε μικρές και συχνές δόσεις.

3. Μιλάτε για τα «ταμπού»

Όλοι συμφωνούμε ότι ζούμε σε έναν επικίνδυνο κόσμο, όπου τα παιδιά μας εκτίθενται σε ναρκωτικά, ποτό και sex από τις πολύ νεαρές ηλικίες πλέον. Κάποιες μητέρες φοβούνται ότι με το να μιλήσουν στα παιδιά τους για αυτά θα έχει επιπτώσεις, όμως συμβαίνει το αντίθετο. Έχουν γίνει μελέτες με γονείς που μίλησαν και ενημέρωσαν με ειλικρίνεια στα παιδιά τους για αυτούς τους κινδύνους και με γονείς ,που δεν το έκαναν. Τα παιδιά που έγκαιρα ενημερώθηκαν από τους γονείς τους για τους ανωτέρω κινδύνους εξελίχθηκαν ομαλά,χωρίς κανένα επηρεασμό από το αρνητικό επικίνδυνο περιβάλλον. Οι μητέρες είναι ιδιαίτερα καλές στο να μιλούν στα παιδιά τους για αυτά τα ευαίσθητα θέματα. Πρώτα χρειάζεται οι ίδιες να έχουν σωστή ενημέρωση,κατόπιν να ρωτήσουν τα παιδιά τους τι γνωρίζουν για τα θέματα αυτά, για τα οποία τα παιδιά συζητούν στο προαύλιο του σχολείου από την πολύ μικρή πλέον ηλικία, όπως και από την τηλεόραση και το διαδίκτυο. Επισημάνετε τους ότι τους μιλάτε για το θέμα αυτό που είναι όντως επικίνδυνο και όχι γιατί δεν τα εμπιστεύεσθε. Αφήστε τους να γνωρίζουν ότι μπορούν να σας ρωτήσουν και να τους απαντήσετε σε κάθε τους ανησυχία.

4. Αφήστε τα όρια να μεγαλώνουν σαν τα παιδιά

Τα παιδιά χρειάζεται να αγαπιούνται απρουπόθετα, έτσι ώστε οι σπόροι της
αυτοεκτίμησης να αναπτυχθούν μέσα τους. Τέτοια απρουπόθετη αγάπη δεν σημαίνει ότι δε θα θέσετε όρια. Θέτοντας όρια δείχνεις στο παιδί σου πόσο σημαντικό είναι για σένα. Όταν το παιδί ξεπερνά τα όρια, δείξε απογοήτευση με τη συμπεριφορά του, όχι με το παιδί. Όσο τα παιδιά μεγαλώνουν και τα όρια μεγαλώνουν.Οι ψυχολόγοι λένε ότι τα αγόρια όσο μεγαλώνουν είναι φυσικό να θέλουν να διακινδυνεύουν κάνοντας πράγματα έξω από τα όρια, γιατί αυτό τους επιβεβαιώνει τον ανδρισμό τους. Όσο τα αγόρια μεγαλώνουν τα ίδια χρειάζεται να μεγαλώνουν και τα όρια. Οι μητέρες δε χρειάζεται να αισθάνονται ότι απορρίπτονται, ούτε όμως πάλι να χαλαρώνουν. Ακόμα και ένα δεκαεπτάχρονο χρειάζεται όρια. Τα κορίτσια πάλι το σκέφτονται περισσότερο να ξεπεράσουν τα όρια, γιατί θέλουν περισσότερο να ευχαριστούν τους γονείς τους. Προσπαθούν να πράξουν μέσα στα όρια της ασφάλειας χωρίς υπερβολικές απαιτήσεις. Αν και όσο περνούν τα χρόνια προχωράμε προς την εξομοίωση των συμπεριφορών των δυο φύλων. Οι μητέρες είναι εξαιρετική πηγή ενθάρρυνσης και για τους γιους τους και για τις κόρες τους.

5. Δείξτε τους τον δρόμο

Τα παιδιά χρειάζονται τα ηθική πυξίδα. Να τους δείχνετε καθημερινά ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος, όχι μόνο στα μεγάλα θέματα, αλλά και στα καθημερινά. Όταν οι μητέρες δίνουν προσοχή σε θέματα, όπως η υπευθυνότητα, η ακεραιότητα και η αφοσίωση, χτίζουν ένα σύστημα αξιών στα παιδιά τους, που θα γίνει αυτό το καλύτερο, ανεκτίμητο απόκτημα στη ζωή τους. Η καλύτερη ηθική πυξίδα είναι η συμπεριφορά της ίδιας της μητέρας. Εάν δεν λέει την αλήθεια, δεν ενδιαφέρεται για τα δικαιώματα των άλλων ανθρώπων, δεν κρατά τις υποσχέσεις της, φροντίζει περισσότερο τον εαυτό της εις βάρος της οικογένειά της, τότε δεν μπορεί να ασκήσει τη μητρική της ηγεσία. Δεν μπορεί να εμπνεύσει τα παιδιά της. Σίγουρα δε θέλουμε να ακούσουμε τα παιδιά μας να λένε »Μα μαμά, εσύ το έκανες».

6. Απολαύστε τα

Με την περιορισμένη ώρα στη διάθεση τους οι μητέρες προσπαθούν να εστιαστούν στο τι είναι σημαντικό. Προσπαθούν να ακούσουν τα νέα τους και να τα βοηθήσουν στην μελέτη και τις σχολικές εργασίες στο σπίτι, όμως τα παιδιά θέλουν κάτι ακόμα. Ποιοτικό χρόνο με τη μητέρα τους. Δε χρειάζεται μεγάλη ποσότητα χρόνου, αλλά ένα παιχνιδιάρικο πνεύμα,η διάθεση κάποιων στιγμών μελέτης να γυρίσει σε πειράγματα και παιχνίδι. Μπορεί να τα αφήνει να φτιάχνουν τα »projects» τους και κάποιες ασκήσεις στην κουζίνα με τη μητέρα τους που μαγειρεύει. Να ανταλλάσσουν σκέψεις, ιδέες, να οργανώνουν και να συζητάνε μαζί. Η Μητρότητα είναι μεγάλη δουλειά, αλλά ποτέ μη γίνει βάρος. Μερικές φορές ας φαίνεται ότι γινόσαστε λιγότερο υπεύθυνες στα καθήκοντα σας και ας διασκεδάσετε με τα παιδιά σας, γιατί αυτά θα πάρουν μαζί τους και θα θυμούνται αυτά και εσείς, τον όμορφο χρόνο που περάσατε μαζί.

Από:

Αλεξάνδρα Ευκαρπίδου ΙAPC&M Accredited Life coach,
parenting coach, εισηγήτρια σε σεμινάρια προσωπικής ανάπτυξης

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Οικογένεια

Άρωμα Χριστουγέννων στο Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου!

Μια νέα τρυφερή χειμωνιάτικη ιστορία κινουμένων σχεδίων με άρωμα Χριστουγέννων φέρνει για τα παιδιά το Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο. 

Πρόκειται για την παιδική ψηφιακή παράσταση «Κρούμκα: Μια χειμωνιάτικη ιστορία», που υπόσχεται να μας μεταφέρει στα μεγάλα δάση του μακρινού Βορρά εκεί όπου ζει ο μικρούλης Κρούμκα, η οικογένεια και οι φίλοι του. Το Βόρειο Σέλας αλλά και οι αστερισμοί του νυχτερινού ουρανού θα κατακλύσουν τον τεράστιο θόλο του Νέου Ψηφιακού Πλανηταρίου και θα εντυπωσιάσουν όχι μόνο τον Κρούμκα και την παρέα του αλλά κυρίως τους μικρούς μας φίλους ηλικίας 5 ετών και άνω. 

Το φανταστικό ταξίδι του Κρούμκα θα ξεκινήσει την Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα της παράστασης

Την ημέρα αυτή θα πραγματοποιηθούν δύο παραστάσεις με ελεύθερη είσοδο για το κοινό (ώρες 18:30 και 19:30)  Απαραίτητα είναι τα δελτία εισόδου, τα οποία θα διανέμονται από το Ταμείο του Πλανηταρίου από τις 18:00 της ίδιας ημέρας. Κάθε άτομο θα μπορεί να προμηθευτεί έως 2 δελτία εισόδου. Θα διατεθούν 240 δελτία εισόδου για κάθε προβολή. 

Υπενθυμίζουμε ότι οι χώροι του Ιδρύματος Ευγενίδου (Λεωφ. Συγγρού 387, Π. Φάληρο, είσοδος από οδό Πεντέλης 11) είναι προσβάσιμοι και φιλικοί σε ανθρώπους με κινητική αναπηρία, ενώ έχει προβλεφθεί διερμηνεία στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ή/και χειλεανάγνωση. Οι σκύλοι–οδηγοί τυφλών είναι ευπρόσδεκτοι. 

Η παράσταση εντάσσεται στο τρέχον Χριστουγεννιάτικο πρόγραμμα του Πλανηταρίου και θα προβάλλεται καθ’ όλη την διάρκεια των γιορτών. 

«Κρούμκα: μια χειμωνιάτικη ιστορία»

Λίγα λόγια για την παράσταση 

Ο μικρός Κρούμκα θα ξυπνήσει τυχαία από την χειμερία νάρκη για να «συναντήσει» πρώτη φορά τον χειμώνα! Είναι όμως αυτή η μοναδική έκπληξη που τον περιμένει;

Μαζί με την παρέα του, ο Κρούμκα θα δει ένα από τα ομορφότερα ουράνια φαινόμενα της φύσης, το Βόρειο Σέλας, θα θαυμάσει τον έναστρο χειμερινό ουρανό και θα παρατηρήσει τη διαδρομή που ακολουθεί ένας αστεροειδής!

Η ψηφιακή παράσταση «Κρούμκα: μια χειμωνιάτικη ιστορία» μας έρχεται από την Ουκρανία και έχει τεράστια επιτυχία σε όλα τα Πλανητάρια που έχει προβληθεί μέχρι στιγμής, την δε παραγωγή υπογράφει το Fulldome Studio DN (2017).

Την σκηνοθετική επιμέλεια της ελληνικής μεταγλώττισης έχει επιμεληθεί η Μαρία Ζερβού και τη φωνή τους δανείζουν οι ηθοποιοί: Μυρτώ Αλικάκη, Πηνελόπη Σκαλκώτου, Μελίνα Κατσακούλη, Βασίλης Μήλιος, Γιώργος Σκουφής και Μαρία Ζερβού.

Δείτε το τρέιλερ της παράστασης εδώ.

Δείτε το πρόγραμμα προβολών εδώ.


Continue Reading

Οικογένεια

Εθνικό πρόγραμμα «Σχολεία για όλους»

Σκοπός του εθνικού προγράμματος «Σχολεία για Όλους – Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία» (‘Schools for All – Ιntegration of Refugee Children in Greek Schools’) αποτελεί η συμμετοχή έως και 150 σχολείων της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα οποία λειτουργούν τάξεις υποδοχής για παιδιά πρόσφυγες, μέχρι το τέλος του σχολικού έτους 2021-22. Για τον εν λόγω σκοπό, μία ομάδα έμπειρων επιμορφωτών θα παρέχει υποστήριξη και επιμόρφωση σε διευθυντές, εκπαιδευτικούς και γονείς μαθητών των συγκεκριμένων σχολείων, επιδιώκοντας την διασφάλιση της υψηλής ποιότητας και της ίσης πρόσβασης όλων στην εκπαίδευση.

Οι απώτεροι στόχοι του επιμορφωτικού αυτού προγράμματος περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την δημιουργία ελεύθερων και δημοκρατικών σχολείων, καθώς και την ενίσχυση της σχολικής κοινότητας με τα απαραίτητα εργαλεία, τις δεξιότητες και την ικανότητα να διαχειριστούν απαιτητικά και ευαίσθητα θέματα που εμφανίζονται συχνά τόσο στο σχολικό περιβάλλον όσο και στην τοπική κοινωνία, γεγονός που οφείλεται στην έλλειψη ανοχής εκ μέρους των ατόμων απέναντι στο διαφορετικό, με αποτέλεσμα την εμφάνιση διακρίσεων, καθώς και των φαινομένων του ρατσισμού και της ρητορικής μίσους. Με άλλα λόγια, αποσκοπεί στη δημιουργία ενός ανοιχτού σε όλους σχολικού περιβάλλοντος.

Το πρόγραμμα «Σχολεία για όλους – Συμπερίληψη Παιδιών Προσφύγων στα Ελληνικά Σχολεία» υποστηρίζεται από τον Χρηματοδοτικό Μηχανισμό του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου στην Ελλάδα (ΕΕΑ Grants) που αποτελεί την οικονομική συμβολή των τριών Δοτριών Χωρών –Νορβηγία, Ισλανδία & και Λιχτενστάιν– για τη μείωση των οικονομικών και κοινωνικών ανισοτήτων μεταξύ των περιφερειών του ΕΟΧ και την ενίσχυση των διμερών σχέσεων με τις δικαιούχες χώρες. Τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Διαχειριστής του προγράμματος είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland (European Wergeland Centre – EWC), και διαχειριστής επιχορήγησης είναι η ελεγκτική εταιρεία ΣΟΛ Crowe, σε συνεργασία με την οργάνωση HumanRights360.

Continue Reading

Ψυχολογία

Τι ζητάμε τέλος πάντων οι γυναίκες;

Από τη μία, οι άνδρες λένε πως είναι πολύ δύσκολο να καταλάβουν μία γυναίκα, πάνω κάτω δηλαδή ότι λέμε και εμείς για εκείνους! Από την άλλη, θεωρούμε πως δεν είναι και τόσο δύσκολο σε έναν άνδρα να μας νιώσει και να αντιληφθεί τι θα μας κάνει ευτυχισμένες! Παρόλα αυτά, η σύγχυση ανάμεσα στα δύο φύλα, καλά κρατεί…

Ας δούμε μερικά κλειδιά της γυναικείας ψυχολογίας που θα μας κάνουν πιο προσιτές και θα βοηθήσουν στην κατανόησή μας. Ίσως τελικά να μην είμαστε τόσο …περίπλοκες!

  1. Θέλουμε να νιώθουμε την «επαφή» και τη σταθερότητα: Μας δίνει ασφάλεια η αίσθηση αυτή, μας ηρεμεί και νιώθουμε πως έχουμε σταθερό έδαφος κάτω από τα πόδια μας. Μία καλή σχέση, καλά παιδιά, καλή δουλειά, κλπ.
  2. Θέλουμε να νιώθουμε το ενδιαφέρον: Και ποιος δεν το θέλει; Όταν λοιπόν επιστρέφει το ταίρι μας στο σπίτι, θέλουμε να ενδιαφερθεί για εμάς, να μας ακούσει, να νιώσουμε πως μας σκέφτεται και προφανώς θέλει και εκείνος το ίδιο. Βέβαια, μπορεί να είμαστε κουρασμένοι και οι δυο, όπου εδώ οι «χρυσοί κανόνες» του διαλόγου μπορούν να φανούν χρήσιμοι με το να ρωτήσουμε ο ένας τον άλλο τι κάνει και πως πέρασε την ημέρα του, μετά από λίγη ώρα χαλάρωσης και να μιλήσουμε σε 15-20 λεπτά…
  3. Θέλουμε να καταλάβει αν έχουμε πρόβλημα: Πως είναι δυνατόν να μην αντιλαμβάνεται στη φωνή μας ή στον τρόπο μας την πιθανή ένταση, ανησυχία, χαρά, ενθουσιασμό, κλπ και να μην μας ρωτήσει για αυτό; Βέβαια, και εμείς πολλές φορές ίσως το παρακάνουμε, καθώς περιμένουμε ο άλλος να …μαντέψει τι νιώθουμε, τι θέλουμε, τι σκεφτόμαστε…
  4. Θέλουμε να μας …θέλει! Αν νιώσουμε πως ο σύντροφός μας ενδιαφέρεται λιγότερο για το σεξ από εμάς, συνήθως το φέρουμε βαρέως, εφόσον στο μυαλό μας έχει γραφτεί από πολύ παλιά πως ο άνδρας είναι πάντα ετοιμοπόλεμος! Ναι, αυτό το γνωστό στερεότυπο, που ασφαλώς είναι λάθος καθώς και ο άνδρας είναι άνθρωπος με διάθεση, επιθυμίες και συμπεριφορές που επηρεάζονται από πολλούς παράγοντες. Παρόλα αυτά, ως γυναίκες έχουμε την τάση να παίρνουμε προσωπικά την σεξουαλική απόρριψη φτάνοντας ακόμα και σε σκηνές ζηλοτυπίας, θεωρώντας πως «υπάρχει άλλη».
  5. Θέλουμε να θέλουμε, όταν εμείς …θέλουμε! Βέβαια, όταν γίνεται λόγος για τη δική μας ερωτική επιθυμία, νιώθουμε πως έχουμε το δικαίωμα να του πούμε «όχι» και αν εκείνος δεν αποδεχτεί την άρνησή μας, το μεταφράζουμε ως «πίεση» για πιο συχνή ερωτική ζωή… Όπως καταλάβατε, πρόκειται για την αντίθετη από την προηγούμενη στάση…
  6. Θέλουμε να κατανοεί την κούρασή μας: Κυρίως όταν εργαζόμαστε και εμείς και επιστρέφοντας έχουμε να ασχοληθούμε με τις δουλειές του σπιτιού, το μαγείρεμα, το διάβασμα των παιδιών και την φροντίδα τους, την …δική του φροντίδα, την δική μας φροντίδα! Εξαντληθήκατε; Και όμως, αν εκείνος προσφερθεί ή έστω ζητήσουμε εμείς τη βοήθειά του, τα πράγματα θα είναι σαφώς καλύτερα!
  7. Θέλουμε να νιώθουμε ελεύθερες να εκφράσουμε πιθανές ανησυχίες ή φόβους μας: Χρειαζόμαστε την στήριξη του συντρόφου μας και όχι την αδιαφορία ή κατακραυγή του! Συνήθως ο άνδρας δεν μπορεί να «στηρίξει» έτσι απλά, καθώς νιώθει πως «κάτι πρέπει να κάνει» για να νιώσουμε καλύτερα και να μην φοβόμαστε για παράδειγμα! Νιώθει πως πρέπει να βρει τη λύση του προβλήματος και όχι απλά «να είναι εκεί!» Αυτό βέβαια, χρειάζεται εμείς να του το μάθουμε…
  8. Θέλουμε να επικοινωνούμε! Και η επικοινωνία είναι μία τέχνη που έχει την διαδικασία της. Δεν μαθαίνεται από τη μία στιγμή στην άλλη, αλλά μέσα από την πρόκληση και την πρόσκληση. Στην πραγματικότητα, τα ζευγάρια επικοινωνούν, εφόσον συνεννοούνται έστω για τα απλά και καθημερινά, όχι όμως με τόσο εποικοδομητικό τρόπο κάποιες φορές. Ακόμα και μέσα από τη διαφορετικότητά μας, αν την αποδεχτούμε, μπορούμε να φτάσουμε το δυναμικό της σχέσης μας σε άλλα επίπεδα…
  9. Θέλουμε να …μιλάμε! Η ομιλία είναι για εμάς τρόπος να εκφράσουμε όλα όσα γίνονται μέσα μας, τα συναισθήματά μας, τις ανησυχίες και την αγωνία μας, τις φοβίες αλλά και το ενδιαφέρον μας… Η έκφραση μέσω της ομιλίας είναι το …οξυγόνο μας! Ο άνδρας από την άλλη πλευρά, είναι πολύ πιο πρακτικός και μένει σε αυτό που βλέπει μπροστά του. Δεν θέλει τα πολλά λόγια, ούτε όμως και …τις υποδείξεις μας! Βέβαια εδώ, χρειάζεται και πάλι να καταλάβουμε την διαφορετικότητά μας και να μην περιμένουμε πως θα γίνει εκείνος όπως εμείς θέλουμε αλλά και εκείνος να μην περιμένει πως θα …μιλάμε λιγότερο! Φτάνει όλο αυτό να το εκφράσουμε ο ένας στον άλλον…
  10. Θέλουμε να …αρέσουμε! Και για αυτό θέλουμε να αγοράζουμε διάφορα προϊόντα ομορφιάς, ρούχα, παπούτσια… Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως μία ολόκληρη βιομηχανία στηρίζεται πάνω μας! Μόνο που ένας άνδρας δεν το πολυκαταλαβαίνει αυτό, δεν καταλαβαίνει γιατί είναι τόσο σημαντικό για εμάς! Και εδώ που τα λέμε, και εμείς πολλές φορές δεν καταλαβαίνουμε γιατί το έχουμε τόση ανάγκη…

Όλα τα παραπάνω είναι κάποια από τα κλειδιά του γυναικείου μυαλού και ψυχισμού, όπου όταν ένας άνδρα ασχοληθεί και κατανοήσει θα δει μεγάλη διαφορά στη σχέση με τη σύντροφό του. Αν όμως εκείνος δεν μπορεί, ας προσπαθήσουμε εμείς οι γυναίκες με τον τρόπο μας να του τα κάνουμε γνωστά και ας μην περιμένουμε να μαντέψει από μόνος του…

Από : Μαρίνα Μόσχα

https://marinamoscha.wordpress.com

https://www.facebook.com/marinamoscha

Continue Reading

Trending