Connect with us

Lifestyle

Το Δικαίωμα Στην Ομορφιά

ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ  ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ 2020

Από το τέλος του β Παγκοσμίου πολέμου και μετά η ομορφιά δημοκρατικοποιήθηκε  και βρίσκεται στην διάθεση κάθε γυναίκας σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή βρίσκονται ινστιτούτα ,κομμωτές ,γιατροί και ειδικοί χειρουργοί.

Η μεγάλη ανάπτυξη της επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί  εικόνες και πρότυπα ταυτόχρονα σε όλα υα γεωγραφικά πλάτη της γης,  έτσι στο στάδιο της ανάπτυξης που βρισκόμαστε σήμερα τα πρότυπα της ομορφιάς επιβάλλονται κατ επί το πλείστον από  εξωτερικούς παράγοντες και όχι από την ίδια την γυναίκα.

 Τα περιοδικά, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση εξακολουθούν να δημιουργούν και να επιβάλουν κώδικες ομορφιάς που με τη σειρά τους μετατρέπονται σε κοινωνικές αναφορές. Επιβάλλουν  το πώς πρέπει να μοιάζουμε, πώς να βαφόμαστε, τι είδους ρούχα πρέπει να φοράμε και πώς να συμπεριφερόμαστε. Έχουμε εντυπωσιαστεί από τη δύναμη των ΜΜΕ στην ταυτότητα των ανθρώπων.

Tα πρότυπα ομορφιάς έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, με βάση τις μεταβαλλόμενες πολιτιστικές αξίες. Ιστορικά, οι πίνακες στα διάφορα μουσεία, μας   δείχνουν ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών προτύπων για την ομορφιά. Ωστόσο, οι άνθρωποι που είναι σχετικά νέοι, με λεία επιδερμίδα, σώματα με σωστές αναλογίες και συνηθισμένα χαρακτηριστικά, παραδοσιακά θεωρούνται οι πιο όμορφοι.

Η σύγχρονη έρευνα μετέφερε την ιδέα ότι οι άνθρωποι των οποίων τα χαρακτηριστικά του προσώπου είναι συμμετρικά και αναλογικά σύμφωνα με την χρυσή τομή θεωρούνται πιο ελκυστικοί από αυτούς στους οποίους δεν υπάρχει συμμετρία. Η συμμετρία είναι επίσης σημαντική γιατί δηλώνει την απουσία γενετικών ή επίκτητων ατελειών.. Τα μεγάλα μάτια και μια καθαρή επιδερμίδα, για παράδειγμα, θεωρούνται όμορφα και στους άντρες και στις γυναίκες σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου..η ομορφιά είναι άραγε συντελεστής ευτυχίας και εσωτερικής ισορροπίας ; θα σας  απαντούσα με μια λέξη ..ΝΑΙ..

Οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις εικόνες που βλέπουν στα μέσα ενημέρωσης για να καθορίσουν τι είναι ή δεν είναι όμορφο. Ορισμένοι γιατροί έχουν υποδείξει ότι τα πολύ λεπτά μοντέλα που εμφανίζονται σε περιοδικά προωθούν τις διατροφικές διαταραχές..Ας δούμε και μια σχετική έρευνα στις προηγούμενες δεκαετίες τι επικρατούσε.

 Το 1960..Έρχονται τα υποσιτισμένα πρότυπα» των γυναικών Το εύθραυστο μοντέλο που καθιέρωσε το ανορεξικό και ανδρόγυνο στυλ, υπήρξε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα  στην πασαρέλα και στις φωτογραφήσεις περιοδικών  τ ο λεπτεπίλεπτο (στα όρια του υπερβολικά αδύνατου) στυλ της Audrey Hepburn στον αντίποδα της πληθωρικότητας της Marilyn και της Taylor δημιούργησε ακόμα μια «σχολή» ομορφιάς και κομψότητας την δεκαετία του ’60, καθιερώνοντας στις τάξεις του Χόλυγουντ τον Γάλλο μόδιστρο Givenchy, φέρνοντας πολλά προβλήματα σε νέα κορίτσια που υιοθετούσαν  τα ανάλογα κατά την τότε μόδα προτυπα.

 Το  1970..Skinny  model ..οι αφίσες της Farrah Fawcett ουσιαστικά κυριαρχούσαν στα εφηβικά δωμάτια τη δεκαετία του 70’. Η Beverly Johnson έγινε ουσιαστικά η πρώτη Αφροα..μερικανή που κόσμησε το εξώφυλλο της Vogue. Το πρότυπο για το ιδανικό σώμα ήταν ψηλόλιγνο και λίγο αθλητικό. Δεδομένου ότι τα ρούχα της δεκαετίας ήταν συνθετικά και από πολυεστέρα, οι γυναίκες θα έπρεπε να είναι αρκετά λεπτές για να τα αναδεικνύουν. 

 Το 1980 ..Η επιτομή της δεκαετίας του 80’ ήταν η άνοδος του supermodeling και η μάστιγα της γυμναστικής, του αερόμπικ και του τζόκινγκ. Οι πολιτιστικές αντιλήψεις μετατοπίζονται στην υγεία και την ευεξία (γυμναστήρια ξεφυτρώνουν παντού). Οι γυναίκες πρέπει πια να είναι αθλητικές, πολύ αδύνατες και με πολύ μακριά πόδι.

Το 1990..Η  μουσική βιομηχανία προώθησε τα νέα πρότυπα όπου ιδανικό σώμα είναι το σούπερ αδύνατο και ψηλόλιγνο. Η Kate Moss κυριαρχεί στις πασαρέλες και στα εξώφυλλα περιοδικών τη δεκαετία του 90’, αλλά υπήρχε και ο αντίποδας. Ο ράπερ Sir Mix-A-Lot έδωσε το σύνθημα με το τραγούδι “Baby Got Back” 

Από το 2000 και μετά  σταδιακά επιστρέφουμε σε ένα πιο  φυσιολογικό σωματότυπο γυναικών .Η επιστημονική διατροφή πλέον  πήρε θέση στον κύκλο των συνηθειών της γυναίκας .Υπάρχουν ακόμα πολλοί που δύσκολα παραδέχονται ότι δίαιτα δεν σημαίνει περιορισμό, αλλά τρόπο ζωής..ανάλογα με, την ηλικία το φύλο τον τρόπο ζωής μας , όλα αυτά λοιπόν συμβάλουν στην εσωτερική και εξωτερική μας υγεία και ομορφιά.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΠΕΤΚΑΚΗ ΠΩΛΙΝΑ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ

Continue Reading

Lifestyle

Connect With Our Customers: Μία πρωτοβουλία των PET CITY και της HATZI FILAX GROUP

Η Hatzi Filax Group αποτελεί μία εταιρεία εκπαίδευσης και ανάπτυξης η οποία ειδικεύεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους και τις συνεργαζόμενες μαζί της επιχειρήσεις να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες του Ανθρώπινου Δυναμικού τους. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει αναλάβει να υλοποιήσει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα CX Accelerator Program για όλο το δίκτυο καταστημάτων Pet City, με επίκεντρο την Εμπειρία του Πελάτη για τη μετάβαση στη Νέα Εποχή των Pet City. Συγκεκριμένα, η συνεργασία των Pet City με την Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology αφορά την πραγματοποίηση του Connect With Our Customers, ένα πρόγραμμα ανάπτυξης ενιαίας κουλτούρας και εμπειρίας στον Πελάτη. 

Την υλοποίηση των εκπαιδεύσεων ανέλαβαν η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology και η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology, οι οποίες σε στενή συνεργασία με τον κο. Χρήστο Ντίκο, Διευθυντή Δικτύου των Pet City, υλοποιούν το πρωτοποριακό πρόγραμμα για τη Νέα Εποχή του Ομίλου.    

Οι εκπαιδεύσεις του Connect With Our Customers ξεκίνησαν για όλους τους εργαζομένους του Ομίλου στις 17 Οκτωβρίου και θα ολοκληρωθούν στις 7 Δεκεμβρίου του 2022. Στόχος της καθολικής συμμετοχής είναι μία οριζόντια εκπαίδευση σε μία νέα ενιαία κουλτούρα. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί ακολουθώντας καινοτόμα πρότυπα ενώ παράλληλα εστιάζει στην εξέλιξη και την ευθυγράμμιση των συμμετεχόντων με τις σύγχρονες και απαραίτητες έννοιες της παροχής Εμπειρίας προς τον Πελάτη και τη βέλτιστη παροχή εξυπηρέτησης για τη Νέα Εποχή των Pet City. 

Ο κος. Χρήστος Ντίκος, Διευθυντής Δικτύου των Pet City δήλωσε: 

Η εμπειρία του πελάτη μέσα στα καταστήματα Pet City αποτελεί πρωταρχικό στόχο στην στρατηγική μας για τη νέα εποχή του δικτύου καθώς η αγοραστική εμπειρία δεν βασίζεται πλέον μόνο στα προϊόντα που θα προσφερθούν αλλά και στην άψογη εξυπηρέτηση, την βαθιά γνώση του αντικειμένου και την αγάπη μας για τα ζώα. Στοιχεία που έχει κάθε εργαζόμενος του δικτύου μας και θεωρούμε ότι η συνεργασία μας με την της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology θα προσφέρει στο ανθρώπινο δυναμικό μας τα απαραίτητα επικοινωνιακά εργαλεία για να τα εκφράσει και να δώσει την προστιθέμενη αξία που επιθυμούμε. 

Η κα Χάτζη Σκευοφύλακα, CEO και Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Είναι χαρά και τιμή για εμάς να συμμετέχουμε σ’ αυτό το σπουδαίο εργό για τη νέα εποχή των Pet City. H νοοτροπία της Εμπειρίας του Πελάτη σε επίπεδο οργανισμού συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση μιας σύγχρονης εταιρικής κουλτούρας και θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη της νέας εποχής των Pet City! Το πρόγραμμα CX Accelerator Programme θα επικεντρωθεί στο μοντέλο Customer Experience (CX) και στις χρήσεις του.

 Η κα Σοφία Σκευοφύλακα, CCO και Co-Founder της Hatzi Filax Group Training | Consulting | Technology δήλωσε:

Οι εκπαιδεύσεις εξέλιξης θα βοηθήσει σημαντικά όλο το ανθρώπινο δυναμικό των Pet City στην ανάπτυξη επικοινωνιακών εργαλείων και γνώσεων για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Η μεθοδολογία του προγράμματος ακολουθεί τον τίτλο του προγράμματος Connect With Our Customers, αφού θα αναπτύξουμε δεξιότητες που θα διασφαλίσουν καλύτερη Εμπειρία στον Πελάτη. 

Continue Reading

Lifestyle

MUSIC & FASHION SHOW “BEAUTY SAVES THE WORLD”

Το ROTARY CLUB AGIA PARASKEVI η Πρεσβεία της Ουκρανίας στην Ελληνική Δημοκρατία και το AHEPA Chapter Icarus, συνεργάζονται για ένα μοναδικό Music & Fashion Show με σκοπό να βοηθήσουν στην κάλυψη των αναγκών που έχουν δημιουργηθεί στις παθούσες οικογένειες της Ουκρανίας απο τον πόλεμο και βρίσκονται στην Ελλάδα. 

Πρόκειται για μια επίδειξη μόδας με μουσικό θέαμα από Ουκρανούς και Έλληνες σχεδιαστές και καλλιτέχνες. Η εν λόγω εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Νοεμβρίου 2022 στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών με εκτέλεση παραγωγής την εταιρία Le Spot | IWG σε συνεργασία με την Ουκρανική Πρεσβεία στην Ελλάδα και το Sister Cities International που εδρεύει στην Washington, DC

Επιπλέον τα έσοδα της εκδήλωσης θα διτεθούν και για την εκπαίδευση των παιδιών που έχουν πληγεί απο τον πόλεμο στην χώρα της Ουκρανίας και βρίσκονται στην Ελλάδα. 

Ζητάμε την προβολή της εκδήλωσης στο κανάλι – ραδιοφωνικό σταθμό – Έντυπο & Ηλεκτρονικό τύπο σας καθώς και την δημοσιογραφική κάλυψη αυτής. 

Η βοήθεια και η προσφορά σας είναι ουσιαστική και ανεκτίμητη. 

Ακολουθεί, επισυναπτόμενη η παρουσίαση της εκδήλωσης. 

Continue Reading

Εκδηλώσεις

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΒΕΛΛΙΔΗ

Στην Εκδήλωση που διοργάνωσε το EAWC (EURO AMERICAN WOMENS’ COUNCIL) στο Ζάππειο Μέγαρο στις 3 Οκτωβρίου 2022 με σκοπό τον εορτασμό των 26 χρόνων δράσης του για κοινωφελείς σκοπούς, απονεμήθηκαν τα θεσμοθετημένα από τον Οργανισμό Βραβεία της «Θεάς Αρτέμιδος» σε 30 διακεκριμένες προσωπικότητες, για τη συνολική επαγγελματική τους προσφορά και το κοινωφελές έργο τους, σε παγκόσμια κλίμακα. 

Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα από τα βραβεία, απονεμήθηκε στη μνήμη της αείμνηστου Κατερίνας Βελλίδη, Εκδότριας των εφημερίδων «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» & «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» & Α΄ Προέδρου του «ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ», για την συμβολή της στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή της Θεσσαλονίκης και της Βορείου Ελλάδος,  από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Αυτοκινητοδρόμων-Hellastron και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εγνατίας Οδού, κ. Κωνσταντίνο Κουτσούκο. Εκ μέρους του Ιδρύματος, το βραβείο παρέλαβε η κυρία Βίκυ Καρνέζη.

Continue Reading

Trending