Connect with us

Lifestyle

Το Δικαίωμα Στην Ομορφιά

ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ  ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ  ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ 2020

Από το τέλος του β Παγκοσμίου πολέμου και μετά η ομορφιά δημοκρατικοποιήθηκε  και βρίσκεται στην διάθεση κάθε γυναίκας σύμμαχος στην προσπάθεια αυτή βρίσκονται ινστιτούτα ,κομμωτές ,γιατροί και ειδικοί χειρουργοί.

Η μεγάλη ανάπτυξη της επικοινωνίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δημιουργεί  εικόνες και πρότυπα ταυτόχρονα σε όλα υα γεωγραφικά πλάτη της γης,  έτσι στο στάδιο της ανάπτυξης που βρισκόμαστε σήμερα τα πρότυπα της ομορφιάς επιβάλλονται κατ επί το πλείστον από  εξωτερικούς παράγοντες και όχι από την ίδια την γυναίκα.

 Τα περιοδικά, ο κινηματογράφος και η τηλεόραση εξακολουθούν να δημιουργούν και να επιβάλουν κώδικες ομορφιάς που με τη σειρά τους μετατρέπονται σε κοινωνικές αναφορές. Επιβάλλουν  το πώς πρέπει να μοιάζουμε, πώς να βαφόμαστε, τι είδους ρούχα πρέπει να φοράμε και πώς να συμπεριφερόμαστε. Έχουμε εντυπωσιαστεί από τη δύναμη των ΜΜΕ στην ταυτότητα των ανθρώπων.

Tα πρότυπα ομορφιάς έχουν αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, με βάση τις μεταβαλλόμενες πολιτιστικές αξίες. Ιστορικά, οι πίνακες στα διάφορα μουσεία, μας   δείχνουν ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών προτύπων για την ομορφιά. Ωστόσο, οι άνθρωποι που είναι σχετικά νέοι, με λεία επιδερμίδα, σώματα με σωστές αναλογίες και συνηθισμένα χαρακτηριστικά, παραδοσιακά θεωρούνται οι πιο όμορφοι.

Η σύγχρονη έρευνα μετέφερε την ιδέα ότι οι άνθρωποι των οποίων τα χαρακτηριστικά του προσώπου είναι συμμετρικά και αναλογικά σύμφωνα με την χρυσή τομή θεωρούνται πιο ελκυστικοί από αυτούς στους οποίους δεν υπάρχει συμμετρία. Η συμμετρία είναι επίσης σημαντική γιατί δηλώνει την απουσία γενετικών ή επίκτητων ατελειών.. Τα μεγάλα μάτια και μια καθαρή επιδερμίδα, για παράδειγμα, θεωρούνται όμορφα και στους άντρες και στις γυναίκες σε όλους τους πολιτισμούς του κόσμου..η ομορφιά είναι άραγε συντελεστής ευτυχίας και εσωτερικής ισορροπίας ; θα σας  απαντούσα με μια λέξη ..ΝΑΙ..

Οι άνθρωποι επηρεάζονται από τις εικόνες που βλέπουν στα μέσα ενημέρωσης για να καθορίσουν τι είναι ή δεν είναι όμορφο. Ορισμένοι γιατροί έχουν υποδείξει ότι τα πολύ λεπτά μοντέλα που εμφανίζονται σε περιοδικά προωθούν τις διατροφικές διαταραχές..Ας δούμε και μια σχετική έρευνα στις προηγούμενες δεκαετίες τι επικρατούσε.

 Το 1960..Έρχονται τα υποσιτισμένα πρότυπα» των γυναικών Το εύθραυστο μοντέλο που καθιέρωσε το ανορεξικό και ανδρόγυνο στυλ, υπήρξε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα  στην πασαρέλα και στις φωτογραφήσεις περιοδικών  τ ο λεπτεπίλεπτο (στα όρια του υπερβολικά αδύνατου) στυλ της Audrey Hepburn στον αντίποδα της πληθωρικότητας της Marilyn και της Taylor δημιούργησε ακόμα μια «σχολή» ομορφιάς και κομψότητας την δεκαετία του ’60, καθιερώνοντας στις τάξεις του Χόλυγουντ τον Γάλλο μόδιστρο Givenchy, φέρνοντας πολλά προβλήματα σε νέα κορίτσια που υιοθετούσαν  τα ανάλογα κατά την τότε μόδα προτυπα.

 Το  1970..Skinny  model ..οι αφίσες της Farrah Fawcett ουσιαστικά κυριαρχούσαν στα εφηβικά δωμάτια τη δεκαετία του 70’. Η Beverly Johnson έγινε ουσιαστικά η πρώτη Αφροα..μερικανή που κόσμησε το εξώφυλλο της Vogue. Το πρότυπο για το ιδανικό σώμα ήταν ψηλόλιγνο και λίγο αθλητικό. Δεδομένου ότι τα ρούχα της δεκαετίας ήταν συνθετικά και από πολυεστέρα, οι γυναίκες θα έπρεπε να είναι αρκετά λεπτές για να τα αναδεικνύουν. 

 Το 1980 ..Η επιτομή της δεκαετίας του 80’ ήταν η άνοδος του supermodeling και η μάστιγα της γυμναστικής, του αερόμπικ και του τζόκινγκ. Οι πολιτιστικές αντιλήψεις μετατοπίζονται στην υγεία και την ευεξία (γυμναστήρια ξεφυτρώνουν παντού). Οι γυναίκες πρέπει πια να είναι αθλητικές, πολύ αδύνατες και με πολύ μακριά πόδι.

Το 1990..Η  μουσική βιομηχανία προώθησε τα νέα πρότυπα όπου ιδανικό σώμα είναι το σούπερ αδύνατο και ψηλόλιγνο. Η Kate Moss κυριαρχεί στις πασαρέλες και στα εξώφυλλα περιοδικών τη δεκαετία του 90’, αλλά υπήρχε και ο αντίποδας. Ο ράπερ Sir Mix-A-Lot έδωσε το σύνθημα με το τραγούδι “Baby Got Back” 

Από το 2000 και μετά  σταδιακά επιστρέφουμε σε ένα πιο  φυσιολογικό σωματότυπο γυναικών .Η επιστημονική διατροφή πλέον  πήρε θέση στον κύκλο των συνηθειών της γυναίκας .Υπάρχουν ακόμα πολλοί που δύσκολα παραδέχονται ότι δίαιτα δεν σημαίνει περιορισμό, αλλά τρόπο ζωής..ανάλογα με, την ηλικία το φύλο τον τρόπο ζωής μας , όλα αυτά λοιπόν συμβάλουν στην εσωτερική και εξωτερική μας υγεία και ομορφιά.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ

ΠΕΤΚΑΚΗ ΠΩΛΙΝΑ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ

Continue Reading

Lifestyle

Η Κοινωνική Ευρώπη του 2030 να είναι πράσινη και ψηφιακή.

Η κοινωνική Ευρώπη αποτελεί τη μεγάλη πρόκληση για το μέλλον. Οι ηγέτες των κρατών-μελών της ΕΕ, στην πρόσφατη σύνοδο στο Πόρτο, εστίασαν σε δράσεις και πρωτοβουλίες που θα εξομαλύνουν τις κοινωνικές αντιθέσεις. 

Οι εταίροι υιοθέτησαν τους τρεις πρωταρχικούς στόχους για το 2030 που καθορίζονται στο σχέδιο δράσης της Επιτροπής για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων με μια κοινή κοινωνική δέσμευση του Πόρτο:

 . Τουλάχιστον το 78% των ατόμων ηλικίας 20 έως 64 ετών θα πρέπει να εργάζεται.

.. Τουλάχιστον το 60% όλων των ενηλίκων θα πρέπει να παρακολουθεί κατάρτιση κάθε χρόνο.

Ο αριθμός των ατόμων που αντιμετωπίζουν κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικού αποκλεισμού θα πρέπει να μειωθεί κατά τουλάχιστον 15 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων τουλάχιστον 5 εκατομμυρίων παιδιών.

Η δέσμευση αυτή αναλήφθηκε κατά την κοινωνική σύνοδο κορυφής στο Πόρτο από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τον πρωθυπουργό της Πορτογαλίας, που ασκεί την εκ περιτροπής Προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ, τους κοινωνικούς εταίρους και την κοινωνία των πολιτών της Ευρώπης. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες δεσμεύτηκαν να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την οικοδόμηση μιας πιο κοινωνικής και χωρίς αποκλεισμούς Ευρώπης. 

Χαιρέτισαν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων και ενίσχυσαν τη δέσμευσή τους για τη μετατροπή των αρχών του πυλώνα σε δράσεις που θα οδηγήσουν σε ισχυρή, δίκαιη και με πολλές θέσεις απασχόλησης ανάκαμψη.

Η σύνοδος κορυφής σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή για τα κοινωνικά δικαιώματα στην Ευρώπη, καθώς οι κοινωνικοί εταίροι και η κοινωνία των πολιτών καλούν τους αρχηγούς κρατών ή κυβερνήσεων της ΕΕ να εγκρίνουν το σχέδιο δράσης και τους πρωταρχικούς στόχους του και να θέσουν φιλόδοξους εθνικούς στόχους που μπορούν να συμβάλουν επαρκώς στην επίτευξη των ευρωπαϊκών στόχων.

Η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κ. Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, δήλωσε: «Οι κοινωνικοί στόχοι της Ευρώπης πρέπει να συμβαδίζουν με τους οικολογικούς και τους ψηφιακούς στόχους της. Θέλουμε να πλησιάσουμε περισσότερο την πλήρη απασχόληση, θέλουμε περισσότεροι Ευρωπαίοι να έχουν πρόσβαση στις δεξιότητες που χρειάζονται και θέλουμε να εξασφαλίσουμε ίσες ευκαιρίες για όλους τους Ευρωπαίους σε μια πιο ψηφιακή και βιώσιμη οικονομία. Η κοινωνική σύνοδος κορυφής του Πόρτο είναι η κοινή μας δέσμευση για την οικοδόμηση μιας κοινωνικής Ευρώπης που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εποχής μας και θα λειτουργεί προς όφελος όλων.»

Ο Πρωθυπουργός της Πορτογαλίας, κ. Αντόνιο Κόστα, δήλωσε: «Η δέσμευση του Πόρτο αποτελεί δέσμευση στο μέλλον και στην ελπίδα. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα επιτύχουμε κοινωνίες με περισσότερη ευημερία και περισσότερη δικαιοσύνη μόνο εάν, παράλληλα με την επίτευξη των κλιματικών και ψηφιακών στόχων που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας, υλοποιήσουμε τον κοινωνικό πυλώνα μας.»

Στην κοινή δέσμευση, οι υπογράφοντες χαιρετίζουν το σχέδιο δράσης για τον ευρωπαϊκό πυλώνα κοινωνικών δικαιωμάτων που παρουσίασε η Επιτροπή στις αρχές Μαρτίου, το οποίο προβλέπει συγκεκριμένες δράσεις για την περαιτέρω υλοποίηση των 20 αρχών του πυλώνα. Επιπλέον, το σχέδιο δράσης προτείνει πρωταρχικούς στόχους για την απασχόληση, τις δεξιότητες και την κοινωνική ένταξη σε επίπεδο ΕΕ, οι οποίοι θα πρέπει να επιτευχθούν έως το 2030. Το σχέδιο δράσης θα βοηθήσει την Ευρώπη να διαχειριστεί τους μετασχηματισμούς που προκαλούν οι νέες κοινωνικές, τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις, αλλά και οι κοινωνικοοικονομικές συνέπειες της πανδημίας. Θα βοηθήσει να διασφαλιστεί ότι κανείς δεν θα μείνει πίσω στη δίδυμη, ψηφιακή και κλιματική, μετάβαση.

Η πανδημία COVID-19 έχει επιφέρει ευρείες και βαθιές κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις. Μέχρι στιγμής, η συλλογική αντίδραση των κρατών-μελών και της ΕΕ έχει συμβάλει στη διάσωση θέσεων εργασίας και μέσων βιοπορισμού, καθώς και στον περιορισμό πολλών από τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Ωστόσο, η ανεργία και οι ανισότητες είναι πιθανό να παραμείνουν και να ενταθούν. Ως εκ τούτου, οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη υψηλού επιπέδου κάλεσαν τους ηγέτες της ΕΕ να διοχετεύσουν πόρους εκεί όπου χρειάζονται περισσότερο.

Η Ελλάδα οφείλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες της στην ανάκαμψη της απασχόλησης και στη δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας, στις επενδύσεις στη διά βίου μάθηση, στην παροχή στους ανθρώπους της δυνατότητας να αποκτήσουν νέες ή πρόσθετες δεξιότητες που χρειάζονται για να επιτύχουν στην πράσινη και στην ψηφιακή μετάβαση. Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις, που θα καθορίσουν το μέλλον των επομένων γενεών. 

Κων/νος Σ. Μαργαρίτης

Δημοσιογράφος

Continue Reading

Lifestyle

Toyota Corolla Hybrid:”Συμφέρουσα γοητεία “

Στην υβριδική της εκδοχή η νέα Toyota Corolla είναι εξαιρετικά ποθητή και εντυπωσιακά οικονομική, προσφέροντας ένα ακαταμάχητο σύνολο πλεονεκτημάτων στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. 

Η Toyota Corolla είναι το πιο πετυχημένο εμπορικά μοντέλο όλων των εποχών, καθώς από το 1966 περισσότεροι από 50.000.000 άτομα την έχουν επιλέξει. Ένα κυριολεκτικά παγκόσμιο αυτοκίνητο, για το οποίο η βαρύτητα της επιτυχίας έγινε μερικές φορές βαρίδι. Όχι όμως στη 12η γενιά της, στην οποία αποτινάσσει κάθε αισθητικό αλλά και τεχνολογικό συμβιβασμό, με εντυπωσιακό αποτέλεσμα. 

H Toyota Corolla, είναι πιο ενδιαφέρουσα παρά ποτέ. Αισθητικά συνεχίζει τη νενανική, σπορ και αιχμηρή προσέγγιση που εγκαινίασε  το C-HR, με αποτέλεσμα η κομψότητα και η σπορ υπόσταση να συνυπάρχουν ιδανικά. 

Στο εσωτερικό, τα υλικά υψηλής ποιότητας σε συνδυασμό με την εμπνευσμένη σχεδίαση, συνθέτουν έναν εντυπωσιακό οπτικά και άψογο λειτουργικά χώρο με απουσία θορύβων και τριγμών. Το επίπεδο εξοπλισμού, πλήρες ακόμα και στη βασική έκδοση, περιλαμβάνει ενδεικτικά προβολείς LED, δ διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8”, κάμερα οπισθοπορείας, ψηφιακά όργανα TFT 7”, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και προβολείς ομίχλης LED. 

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το Toyota Safety Sense 2, που περιλαμβάνει  Adaptive Cruise
Control, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, αυτόματη λειτουργία προβολέων και σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Μαζί με ένα κορυφαίο πακέτο παθητικής ασφάλειας στο οποίο περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι, η νέα Toyota Corolla έχει αποσπάσει την ανώτατη διάκριση ασφάλειας πέντε αστέρων από τον οργανισμό Euro NCAP.

Το νέο πλαίσιο TNGA (Toyota New Global Architecture) έχει 60% αυξημένη ακαμψία και 10 χιλ., χαμηλότερο κέντρο βάρους. Σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων, προσφέρει απόλυτη ακρίβεια χειρισμών, ευελιξία, άνεση και κορυφαία στιβαρότητα. Ο οδηγός κάθεται σωστά, έχει τον απόλυτο έλεγχο και απολαμβάνει μια ακριβέστατη, ασφαλή και σπορτίφ οδική συμπεριφορά που ξαφνιάζει θετικά. 


Το κορυφαίο υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς εξασφαλίζει δεκάδες χιλιόμετρα κίνησης καθημερινά με  λειτουργία μόνο του ηλεκτρικού κινητήρα, χωρίς ρύπους. Η συνδυασμένη απόδοση κινητήρα του βενζίνης 1.8 λίτρων με τον ηλεκτρικό, επιτρέπει απόδοση 122 ίππων, με μέση κατανάλωση μόλις 3,3 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 76 χρ./χλμ.

Χωρίς το μεγάλο βάρος των plug-in υβριδικών ανταγωνιστών της, αλλά και το κόστος, η Corolla καταφέρνει να προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, χάρη και στο αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο CVT. Ο οδηγός απολαμβάνει άμεση επιτάχυνση τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει και απόλυτα γραμμική λειτουργία. Πρακτικά και κυρίως σε αστική χρήση, η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 4,3 λίτρα/100 χλμ., όντας πολύ κοντά στην εργοστασιακή μέτρηση, αντικειμενικά πολύ χαμηλή και σίγουρα χαμηλότερη από πολλές plug in hybrid προτάσεις σε πραγματικές συνθήκες, ειδικά όταν οι τελευταίες δεν είναι πλήρως φορτισμένες. 

Με τιμές που ξεκινούν από τις 21.590 ευρώ, η υβριδική εκδοχή της Toyota Corolla είναι ένα αυτοκίνητο που έχει μόνο πλεονεκτήματα και αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις στην κατηγορία της. Eιδικά για τους κατοίκους των αστικών κέντρων, όπου μπορεί να προσφέρει εξαιρετική οικονομία στην κατανάλωση και παροιμιώδη ευκολία στην καθημερινή οδήγηση.  

Continue Reading

Lifestyle

Suzuki SX4 S-Cross Hybrid:”Ο γητευτής των οικογενειών “

Προσιτό, οικονομικό και άνετο, το κορυφαίο SUV της Suzuki έχει κάθε λόγο να μπει στο short list κάθε ελληνικής οικογένειας. 

Το Suzuki SX4 S-Cross  απέκτησε ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, που το έκανε ακόμα πιο οικονομικό χωρίς να επηρεάσει τα υπόλοιπα θετικά χαρακτηριστικά του. 

Η προσθήκη του υβριδικού συστήματος είναι η μοναδική αλλαγή στο μοντέλο που γνωρίζουμε. Το σχήμα του  παραμένει  χαρακτηριστικό, κυρίως στο εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα, και εύκολα το αναγνωρίζεις στο δρόμο. 

Χωρίς αλλαγές έρχεται και το εσωτερικό, στο οποίο κυριαρχούν η ευρυχωρία και η πρακτικότητα. Μπορεί να δείχνει κάπως ξεπερασμένο σχεδιαστικά αλλά είναι αρκετά ποιοτικό, με πλαστικά που δεν είναι ούτε πολύ μαλακά αλλά ούτε σκληρά και άριστη συναρμογή. Όλοι οι επιβαίνοντες έχουν άπλετο χώρο σε όλες τις διαστάσεις και τις εντυπώσεις κερδίζει η εξαιρετική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. 

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα συμβατικό πίνακα οργάνων με μια μικρή οθόνη ανάμεσα στα δύο στρογγυλά όργανα. Στο κέντρο της κονσόλας έχει τοποθετηθεί η οθόνη 7” του συστήματος πολυμέσων και ακριβώς από κάτω τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Η εργονομία είναι γενικά καλή, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι πολύ πρακτικός με χωρητικότητα 430 λίτρα. 

Ο κινητήρας του Suzuki SX4 S-Cross Hybrid παραμένει ο γνωστός Boossterjet, που από 4 κυλίνδρους και 1,4 λίτρα αποδίδει πλέον 129 ίππους, Μπορεί το νούμερο αυτό να είναι κατά 11 ίππους μικρότερο από τον προκάτοχό του, για να μπορέσει να καλύψει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d, ωστόσο στην πράξη με την προσθήκη του υβριδικού συστήματος 48V έγινε καλύτερος παντού. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας/μίζα/γεννήτρια παίρνει κίνηση από μια μικρή επίσης μπαταρία λιθίου και υποβοηθάει το μοτέρ όταν το σύστημα κρίνει ότι χρειάζεται. 

Στην πράξη αυτό που επιτυγχάνεται είναι γραμμική λειτουργία, χωρίς κενά και ξεσπάσματα, και αξιοπρεπέστατες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,5 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα). Ο κινητήρας του S-Cross έχει αρκετό νεύρο για να μην προβληματίζει σε περίπτωση προσπεράσματος και σε αυτό βοηθάει το καλά κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Όλα τα παραπάνω έχουν προφανές όφελος στην κατανάλωση, που στη διάρκεια της δοκιμής κρατήθηκε με ευκολία κάτω από τα 6,5 λίτρα /100 χλμ.

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σχετικά σφικτή, χωρίς ωστόσο να περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές, και η συμπεριφορά του S-Cross Hybrid είναι ουδέτερη και προβλέψιμη. Η άνεση είναι ικανοποιητική, με δεδομένη τη σφικτή ρύθμιση, και μόνο οι πολύ έντονες ανωμαλίες θα γίνουν αντιληπτές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα σχετικά ψηλό οικογενειακό όχημα, που προορίζεται για άλλες χρήσεις και ο οδηγός θα αντιληφθεί γρήγορα, κυρίως από την αίσθηση του πολύ ελαφριού τιμονιού, ποιος είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου.

Το S-Cross πάντως έχει τη σωστή συνταγή. Είναι ευρύχωρο και ευχάριστο στο εσωτερικό του, αρκετά άνετο, με πολύ καλή ορατότητα και επιπλέον εύκολο στην οδήγησή του. Συνολικά, πρόκειται για ένα πολύ ισορροπημένο αυτοκίνητο που χωρίς «πυροτεχνήματα» είναι εντυπωσιακά ομοιογενές. Οι τιμές του ξεκινούν από 18.810 ευρώ. 

Continue Reading

Trending