Connect with us

Τουρισμός

Το παρόν και το μέλλον του Τουρισμού

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η Αναπτυξιακή Καρδίτσας, με τη στήριξη των τοπικών φορέων και σε συνεργασία με το περιοδικό <<Explore Greece’’ by Ellines in emirates που εκπροσωπείται από τον εκδότη Γιώργο Γιαννάκη, έχουν την τιμή να σας προσκαλέσουν στην εκδήλωση με τίτλο:

<<Το παρόν και το μέλλον του Τουρισμού στην Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας >>

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Μαΐου 2018,16:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ξενοδοχείου Καζάρμα στη Λίμνη Πλαστήρα.

Πρόκειται για τη δεύτερη από μια σειρά εκδηλώσεων  που έχουν το χαρακτήρα της συνάντησης εργασίας και αποσκοπούν στην κατάρτιση του Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης της ΠΕ Καρδίτσας. Ο συντονισμός του συνόλου των συναντήσεων θα γίνει από το Επιμελητήριο Καρδίτσας με την τεχνική υποστήριξη της Συνεταιριστικής Τράπεζας και την ΑΝ.ΚΑ, όπως αποφασίστηκε ομόφωνα, στη συνάντηση όλων των τοπικών φορέων που πραγματοποιήθηκε στο Επιμελητήριο την Μεγάλη Πέμπτη 5 Απριλίου 2018.

 

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εναλλακτικός τουρισμός

“Χρώμα Στα Νησιά”

H πρώτη στάση του προγράμματος “Χρώμα Στα Νησιά” έγινε στον Άγιο Ευστράτιο όπου και ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δημόσιες τοιχογραφίες, στην επιφάνεια της νέας προβλήτας του λιμανιού.

Οι τοιχογραφίες βασίστηκαν στο τρίπτυχο Μυθολογία-Παράδοση-Ιστορία και αποτυπώθηκαν με την ιδιαίτερη «γραφή» των καλλιτεχνών της streetart:

– μια προσωπογραφία του Γιάννη Ρίτσου, ο οποίος έζησε εξόριστος στο νησί, η τοιχογραφία υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Pupet,

– μια τοιχογραφία  «ο Αρίων και ο Ιππόκαμπος» που παραπέμπει στη μυθολογία της θάλασσας και υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Kez και

– μια τοιχογραφία εμπνευσμένη από το φωτογραφικό αρχειακό υλικό του Β. Μανικάκη, αναπαριστά τμήμα του νησιού όπως ήταν πριν το μεγάλο σεισμό. Η τοιχογραφία υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Same84.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη στήριξη και αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και με την αιγίδα των κατά τόπους δήμων.

Tο πρόγραμμα συμπεριέλαβε και συμμετοχικές δράσεις για τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού με την δημιουργία τοιχογραφιών σε επιφάνεια-τοιχείο στο λιμάνι του νησιού.

Η επόμενη στάση του προγράμματός μας είναι οι Φούρνοι Κορσεών, το χρονικό διάστημα 9-19 Ιουλίου, όπου θα υλοποιηθούν οι νέες τοιχογραφίες. Η επιφάνεια είναι ένα μεγάλο τσιμεντένιο τοιχείο στη χώρα, με θεματικές βασισμένες από το τρίπτυχο Μυθολογία-Παράδοση-Ιστορία και συγκεκριμένα αναφέρονται στα Αρχαία Ναυάγια, στην Αλιευτική παράδοση του νησιού και στην Μυθολογία της θάλασσας.

Σας προσκαλούμε να γευτούμε από κοντά την ξεχωριστή αυτή δράση και να συμμετέχετε σε στιγμές χαράς και προσφοράς.

Continue Reading

Τουρισμός

Η Grecotel επενδύει στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα

Η Grecotel, η κορυφαία ξενοδοχειακή αλυσίδα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τον ελληνικό τουρισμό, επενδύει απρόσκοπτα στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα και παρουσιάζει τα ανανεωμένα της θέρετρα στους επισκέπτες της. Διαμορφωμένα σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις, την υψηλή αισθητική και τη διακριτική πολυτέλεια, τα θέρετρα της Grecotel υπογράφουν τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού, προσφέροντας μοναδική εμπειρία διαμονής.

Υλοποιώντας ένα στοχευμένο επενδυτικό πλάνο, η Grecotel ολοκλήρωσε στις αρχές του 2018 εκτεταμένες ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις στο Corfu Imperial, το Casa Marron, το Daphnila Bay Dassia, το Rhodos Royal, και το Pella Beach. Από το Ιόνιο μέχρι το Αιγαίο, κι από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο, η Grecotel ενίσχυσε το σύνολο των υποδομών της, ανανεώνοντας τους εσωτερικούς και τους υπαίθριους χώρους των θερέτρων της, δημιουργώντας ολοκαίνουργιες υποδομές, μεταξύ των οποίων και 40 νέα bars και εστιατόρια.

Με άξονες την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Grecotel αξιοποιεί τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε τόπου, συμβάλλοντας στην προβολή της χώρας και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Παρέχοντας ακόμη περισσότερες ανέσεις, ανακαινισμένους χώρους, ανανεωμένα μενού και νέα exclusive προνόμια, η Grecotel είναι έτοιμη να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες ακόμη και των πιο απαιτητικών επισκεπτών.

Η Grecotel ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό της πλάνο, κάνει κάθε μέρα πράξη το όραμά της για την αναβάθμιση και εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού, μέσα από το μεράκι των ανθρώπων της, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και τις υπερσύγχρονες, συνεχώς εξελισσόμενες εγκαταστάσεις των θερέτρων του Ομίλου, σε όλη τη χώρα. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και χτίζοντας στα θεμέλια μιας μακράς, επιτυχημένης διαδρομής, η Grecotel συμβάλει καθημερινά με όσα μέσα διαθέτει, στην ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Continue Reading

Τουρισμός

Μεγάλης κλίμακας έρευνα ικανοποίησης ξεκίνησε στη Χαλκιδική

Φέτος, για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με το ACT – American College of Thessaloniki, μέλος του Κολλεγίου Ανατόλια, πραγματοποιεί μεγάλης κλίμακας έρευνα ικανοποίησης των τουριστών στη Χαλκιδική κατά τη διάρκεια της τρέχουσας τουριστικής περιόδου. Στόχος είναι -μέσω αυτής της διαδικασίας – η Χαλκιδική να αποκτήσει ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό της.

Η έρευνα αυτή έρχεται ως συνέχεια της εξαιρετικής συνεργασίας του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής με το ACT – American College of Thessaloniki. H συνεργασία έχει ξεκινήσει εδώ και τρία (3) χρόνια στο πλαίσιο της κατάρτισης και μαθητείας των σπουδαστών των ακαδημαϊκών προγραμμάτων Τουρισμού του ACT στα μέλη του Οργανισμού όπως στην Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Επιμελητήριο Χαλκιδικής κτλ, ενισχύοντας τις συνέργειες του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού με φορείς και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου αλλά και της εξωστρέφειας που επιδεικνύει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής από την ίδρυσή του.

Το ερωτηματολόγιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να αποκτηθούν πληροφορίες για το προφίλ των τουριστών της Χαλκιδικής (δημογραφικά στοιχεία, χώρα προέλευσης, ηλικιακό γκρουπ κτλ), στοιχεία του ταξιδιού, της διαμονής, του βαθμού ικανοποίησης σε σχέση με συγκεκριμένα κριτήρια και βαθμός επιβεβαίωσης προσδοκιών, καθώς και να διερευνηθούν οι προθέσεις των ερωτώμενων για ενδεχόμενη μελλοντική επίσκεψη και σύσταση σε τρίτους.

Το ερωτηματολόγιο, που είναι μεταφρασμένο σε τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Ρώσικα), διανέμεται σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής διαφορετικών κατηγοριών, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, camping, εστιατόρια, σημεία αναχωρήσεων επισκεπτών (λεωφορεία τουριστικών γραφείων, ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, αεροδρόμιο) ώστε τα αποτελέσματα να είναι -όσο το δυνατόν- πιο αντιπροσωπευτικά.

Η έρευνα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2018, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της τουριστικής σεζόν (Οκτώβριος 2018) και αναμένεται να συγκεντρώσει δείγμα 5.000 ερωτηματολογίων.

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό project που θα προσφέρει στη Χαλκιδική μία πραγματική εικόνα για τον εισερχόμενο τουρισμό της και θα αποτελέσει τη βάση για τον καλύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής.

Continue Reading

Trending