Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το 3ο Διεθνές Επενδυτικό Forum, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE, διοργανώθηκε με επιτυχία στην Αθήνα

Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στις 24 Ιουνίου, το 3ο Διεθνές Επενδυτικό Forum, με τη συμμετοχή 19 νεοφυών επιχειρήσεων από τις χώρες της Βαλκανικής Μεσογείου, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία, επιχειρηματικών αγγέλων και φορέων ανάπτυξης της καινοτομίας. Το Forum διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE – orGAniZing accELaration for high-potential innovative SMEs, του προγράμματος INTERREG Balkan – Mediterranean 2014-2020. Συνδιοργανωτές ήταν η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), εταίροι του Έργου GAZELLE.

Κατά την εναρκτήρια ομιλία στο άνοιγμα της εκδήλωσης η κυρία Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, Εντεταλμένη Σύμβουλος – Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ του Enterprise Greece τόνισε: «Η καινοτομία είναι κεντρικής σημασίας για την Ελλάδα και για τη βιώσιμη ανάπτυξη που θέλουμε να πετύχουμε στο μέλλον. Με αυτό ως γνώμονα, εκτελούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με διαφορετικές δράσεις – όπως bootcamps, roadshows και εκδηλώσεις δικτύωσης – ενισχύοντας περαιτέρω το οικοσύστημα και δημιουργώντας επιχειρηματικές ευκαιρίες και διασύνδεση με το εξωτερικό.  Ένα τέτοιο σημαντικό έργο είναι και το Gazelle που έχει ως στόχο την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου μηχανισμού για την επιτάχυνση των καινοτόμων επιχειρήσεων γνωστών ως «γαζέλες» μέσω επενδυτικών αγγέλων και μεταφοράς γνώσης στην περιοχή Βαλκανίων-Μεσογείου».

Το μέλος της Διοικητικής Επιτροπής και Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ, Δημήτριος Δημητρίου

Από την πλευρά του ΕΒΕΑ, ο κύριος Δημήτριος Δημητρίου, Μέλος της Διοικητικής Επιτροπής και Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων ανέφερε: «Το ΕΒΕΑ ήδη από το 2014 έχει ιδρύσει τη δική του θερμοκοιτίδα επιχειρήσεων με το όνομα ΘΕΑ, η οποία είχε το προνόμιο να δημιουργήσει εξαρχής ένα δίκτυο Επιχειρηματικών Αγγέλων, ανάμεσα σε όλα τα μέλη – επιχειρηματίες του Επιμελητηρίου, να αναπτύσσεται σε ένα περιβάλλον με 100.000 μέλη-επιχειρήσεις, έχοντας πρόσβαση όχι μόνο σε έμπειρους Επιχειρηματικούς Αγγέλους, αλλά και σε επιχειρηματίες, φορείς χάραξης πολιτικής και επενδυτές. Το δίκτυο αυτό του ΕΒΕΑ υποστηρίζει και το Έργο Gazelle και τις νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί σε αυτό. Επιπλέον, το Επιμελητήριό μας, στο πλαίσιο του Έργου έφερε σε συνεργασία γυναικείες start-ups με ευρωπαϊκά δίκτυα γυναικών και το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών, πρόεδρος του οποίου είναι η κυρία Σοφία Κουνενάκη-Εφραίμογλου, που είναι επίσης αντιπρόεδρος του ΕΒΕΑ».  

Ο Διευθυντής του γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρ. Δήμα, Μιχάλης Δρίτσας

Αντίστοιχα, ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, διευθυντής του γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρ. Δήμα, αναφέρθηκε σε ένα σύνολο πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει η Πολιτεία για την ουσιαστική στήριξη πρωτότυπων και ανατρεπτικών ιδεών και την περαιτέρω διασύνδεση και ανάπτυξη του οικοσυστήματος καινοτομίας, όπως χρηματοδοτικά εργαλεία από πόρους ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης. Στην κορωνίδα αυτής της προσπάθειας βρίσκεται η πλατφόρμα Elevate Greece, που λειτουργεί για την πιστοποίηση των ελληνικών startups διασφαλίζοντας για τα μέλη του Μητρώου, μεταξύ άλλων, ειδικά προνόμια όπως φορολογικά επενδυτικά κίνητρα για Επενδυτικούς Αγγέλους, ευνοϊκά φορολογικά κίνητρα για Δικαιώματα Προαίρεσης (Stock Options) και ενίσχυση με μη επιστρεπτέο Κεφάλαιο Κίνησης. Στο ίδιο μεταρρυθμιστικό πλαίσιο κινείται ένα πλήθος άλλων παρεμβάσεων, όπως η νέα νομοθεσία για τη σύσταση και λειτουργία τεχνοβλαστών (spin-off).

Η Επίτιμη Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικών Αγγέλων (EBAN) και Co-President του γαλλικού Sophia Business Angels, Candace Johnson

Μέσα από την προσωπική της επιχειρηματική ιστορία η κυρία Candace Johnson, Επίτιμη Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικών Αγγέλων (EBAN) και Co-President του γαλλικού Sophia Business Angels, ανέδειξε πώς οι επιχειρηματικοί άγγελοι μπορούν να συμβάλλουν σε πρώιμο στάδιο καινοτόμες επιχειρήσεις όχι μόνο με κεφάλαια, αλλά προσφέροντας την εμπειρία τους και δίνοντας όραμα και τεχνογνωσία στις νεοφυείς επιχειρήσεις για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής τους δράσης.

Στη συνέχεια της εκδήλωσης, ακολούθησε το pitching session του Έργου GAZELLE, κατά τη διάρκεια του οποίου, 19 νεοφυείς επιχειρήσεις από τις 4 χώρες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα (Βόρεια Μακεδονία, Ελλάδα, Κύπρος και Βουλγαρία) παρουσίασαν την επιχειρηματική τους ιδέα στο κοινό του Forum. 

Στο πλαίσιο του Έργου GAZELLE έχουν πραγματοποιηθεί δύο ανάλογα Ιnternational Investment Forums, στα Σκόπια της Βόρειας Μακεδονίας και στη Ρούσε της Βουλγαρίας. 

Τι είναι το έργο Gazelle

Το έργο «orGAniZing accELaration for high-potentiaL innovativE SMEs– GAZELLE», είναι ένα διακρατικό έργο που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος INTERREG Balkan Mediterranean 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εθνικούς πόρους των εταίρων. Το ακρωνύμιο «gazelle» δεν έχει επιλεγεί τυχαία. Ως “γαζέλες” ονομάζονται εκείνες οι εταιρείες οι οποίες χαρακτηρίζονται από ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, με ουσιαστική συνεισφορά στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Σκοπός του έργου είναι να αναπτύξει έναν διακρατικό ολοκληρωμένο μηχανισμό που θα διευκολύνει τις «Γαζέλες», προωθώντας την πρόσβαση σε: α) χρηματοδότηση (δηλαδή σε «έξυπνο χρήμα») και β) επιστημονική γνώση και τεχνογνωσία.          

Στο εταιρικό σχήμα του έργου GAZELLE συμμετέχουν οι παρακάτω φορείς:

  1. ΕΒΕΑ, Ελλάδα 
  2. Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελλάδα
  3. ENTERPRISE GREECE, Ελλάδα
  4. Επιμελητήριο Ruse, Βουλγαρία,
  5. Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Κύπρος
  6. Οικονομικό Επιμελητήριο, Βόρεια Μακεδονία

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 
ENTERPRISEGREECE | Γραφείο Τύπου– 210 3355705, Χρήστος Ρουμελιώτης  [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Γυναίκες Και Εξουσία: Η Ικανότητα Της Γυναίκας Στο Management

Πολλοί συγγραφείς προσπάθησαν να αποδείξουν ότι δεν υπάρχει σημαντική διαφορά στον τρόπο διοίκησης μεταξύ ανδρών και γυναικών και η ηγετική συμπεριφορά είναι προνόμιο και των δύο φύλων. Θα ήταν βέβαια πιο ορθό να υποστηρίξουμε ότι σήμερα άνδρες και γυναίκες μοιάζουν μεταξύ τους αλλά είναι συγχρόνως και διαφορετικοί διότι προσεγγίζουν τις πτυχές της ανθρώπινης προσωπικότητας από διαφορετική οπτική γωνία και από διαφορετική κοινωνική θέση.

Άνδρες και γυναίκες έχουν την ίδια συμπεριφορά όταν βρίσκονται στην εξουσία αλλά διαφέρουν τόσο στην αρχική τους προσέγγιση όσο και στην ανταπόκριση των άλλων. Οι γυναίκες δίδουν μεγαλύτερη σημασία στο μάνατζμεντ ενώ οι άνδρες ιεραρχούν καλύτερα την ορθολογιστική διάρθρωση των καθηκόντων.

Η γυναίκα λόγω των πολλαπλών ρόλων θα πρέπει να προτάσσει και να συνδυάζει και την μία φύση και την άλλη, χωρίς να ταυτίζεται με αυτές. Καλό είναι να γνωρίζει πότε θα επιλέγει να είναι τίγρης και πότε θηλυκό. Η επιβολή της θηλυκότητας και του επαγγελματικού προφίλ είναι τα όπλα της.

Για να αποκτήσει εξουσία μια γυναίκα υπάρχουν τρεις αποδεκτοί τρόποι:

  1. Nα την κληρονομήσει ή να την κατακτήσει
  2. Nα χρησιμοποιεί τα δικά της όπλα ή να εξαρτάται από άλλους
  3. Nα έχει ικανότητα ή απλά λίγη τύχη

Οι γυναίκες γενικότερα έχουν 3 ειδών τρόπων σκέψης τις οποίες και αναδεικνύουν:

  1. Κρίνουν από μόνες τους
  2. Κρίνουν και αξιολογούν πολύ έξυπνα την κρίση των άλλων
  3. Δεν κρίνουν τίποτε από τα δύο

Ο πρώτος τρόπος αναδεικνύει εξαίρετο μυαλό. Ο δεύτερος τρόπος αποτελεί διαδικασία εκπαίδευσης. Ο τρίτος τρόπος παραπέμπει σε αποτελέσματα άνευ ουσίας. Το αν συναντάται και βρίσκει περιβάλλον εφαρμογής γύρω μας αποτελεί μελέτη περίπτωσης που δεν αφορά την γυναίκα που εμείς επιθυμούμε να προβάλλουμε.

«Είναι προτιμότερο λοιπόν να γίνεις λιοντάρι για μια μέρα παρά να είσαι πρόβατο σε όλη σου τη ζωή»

Λόγω της φυσικής κατασκευής τους και του προσανατολισμού του τρόπου σκέψεις τους οι γυναίκες κατέχουν τον θηλυκό πόλο δίδοντας έμφαση στην προσωπική αντίληψη, στις συναισθηματικές αξίες, στα ένστικτα και την διαίσθηση, την μεθοδικότητα και την οργάνωση γενικότερα. Αντιθέτως οι άνδρες κατέχουν τον ανδρικό πόλο υπερτερώντας στον αναλυτικό τρόπο σκέψης, τον ορθολογισμό και την μαθηματική αντίληψη, την ταξινόμηση και τον έλεγχο.

Ποιες είναι οι οδηγίες για τα θεμέλια της ταυτότητας των γυναικών ως managers, δεδομένου ότι είναι γνωστά

  • Τα κοινωνικά πρότυπα και τα στερεότυπα,
  • Οι διπλοί ρόλοι και οι συγκρούσεις,
  • Οι δυσκολίες της προσέγγισης του εκάστοτε εργασιακού περιβάλλοντος και η αποδοχή τους από τα ανδρικά μέχρι τώρα μοντέλα συμπεριφοράς.
  1. Δημιουργήστε λοιπόν κατάλληλο πρότυπο ρόλου και εκπαιδευτείτε να τον διαχειρίζεστε με στυλ καθιερώνοντας το προσωπικό σας στυλ εικόνας και παρουσίασης για να μην κινδυνεύετε να υποστείτε  την λεγόμενη σύγχυση της φυλετικής ταυτότητας.
  2. Σταματήστε να είστε η ωραία κοιμωμένη και ανατρέψτε το status quo της εικόνας σας. Εκμεταλλευτείτε την δύναμη του μυαλού σας, την μαγεία της καρδιάς σας και την επιρροή του συναισθήματος.
  3. Αξιολογείστε τι καλό έχετε και προβάλλετε το αλλά μην διστάσετε να παραδεχθείτε  τα όποια αρνητικά σας στοιχεία ακόμη και αν αυτά χαρακτηρίζονται σαν αδυναμία ή ανασφάλεια.
  4. Βελτιώστε τις διαπροσωπικές και διευθυντικές σας ικανότητες δίδοντας προτεραιότητα στα θέματα εξουσίας.
  5. Αναπτύξτε στρατηγικές για να είναι αποτελεσματικό το στυλ διοίκησης που εφαρμόζετε.
  6. Επεκτείνετε τις επαγγελματικές σας ικανότητες προβάλλοντας την επαγγελματική σας ταυτότητα με αυτοπεποίθηση και με όλη την έκφραση των  γυναικείων στοιχείων που κατέχετε.
  7. Η όποια ανασφάλεια σας διακατέχει  είναι η δύναμή σας αρκεί να την διαχειριστείτε κατάλληλα. Μην σπαταλάτε την πολύτιμη ενέργεια που έχετε σε μικροαδιέξοδα ρουτίνας αλλά διοχετεύστε την μέσα σας για την προσωπική σας ανάπτυξη και εξέλιξη.

Αρθρο Αρχείου

Ρούλα Κωτούδη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Online Marketing: Πως να πετύχετε!

Βασικός και πρωταρχικός στόχος μια εταιρείας τόσο στην αρχή λειτουργίας της όσο και στη μετέπειτα πορεία της είναι η συνεχόμενη ανάπτυξη.

Η ανάπτυξη αυτή συντελείται με τα κατάλληλα εργαλεία marketing. Τα τελευταία χρόνια το marketing χωρίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

Το κλασσικό marketing και το on line marketing, το marketing δηλαδή του διαδυκτίου.

Για να φτάσει κανείς να μιλάει για on line marketing θα πρέπει ήδη να έχει κάνει τα  πρώτα βασικά βήματα στο internet:

Το πρώτο και το πιο βασικό βήμα είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, εδώ θα πρέπει να δοθεί προσοχή τόσο στο εικαστικό όσο και στο λειτουργικό κομμάτι, δηλ. να εντυπωσιάζει τον χρήστη αλλά παράλληλα να τον πληροφορεί με απλό και άμεσο τρόπο.

Στην ιστοσελίδα παρουσιάζουμε σε πρώτο στάδιο την  επιχείρησή μας, ποια είναι, με τι ασχολείται αλλά και τους στόχους όσον αφορά το καταναλωτικό κοινό.

Στη συνέχεια, αναλυτικά και εκτενέστερα παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας.

Με την ολοκλήρωση της δημιουργία της ιστοσελίδας, που στην ουσία  έχουμε δημιουργήσει ένα  ηλεκτρονικό κατάστημα, προχωράμε  με το να την κάνουμε «γνωστή».

Εδώ μιλάμε για on line marketing:

  • Προώθηση της εταιρείας μας σε μηχανές αναζήτησης

Η καταχώρηση μιας ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης είναι η δυνατότητα που έχουν ορισμένες εταιρίες (και όχι μόνο) να καταχωρούν το site σας σε ισχυρές μηχανές αναζήτησης.

Η επόμενη μας μέριμνα είναι η κατάταξη σε υψηλές θέσεις σε αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης. Στην διαδικασία αυτή έχει δημιουργηθεί μία ολόκληρη γενιά υπηρεσιών οι οποίες αφορούν την βέλτιστη παρουσία σε αποτελέσματα κατά την αναζήτηση σε μηχανές αναζήτησης.

Ένας πιο διαφανής προς τον χρήστη τρόπος είναι η χρησιμοποίηση online ερωτηματολογίων, στα οποία ο χρήστης, δεν υποχρεούται απαραίτητα να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία. Ακόμα και εκεί, η τεχνολογία επιτρέπει να αναγνωριστεί ο χρήστης ο οποίος έχει ήδη συμμετάσχει στην έρευνα (π.χ. με την ανάγνωση τυχόν cookies που έχουν τοποθετηθεί στον υπολογιστή, ή άλλες μεθόδους).

  • Διαφημιστικά μηνύματα  (Banners) σε portals ή συγκεκριμένες σελίδες αυτών.

To Banner είναι ένα γραφικό το οποίο τοποθετείται σε μία συγκεκριμένη θέση στην ιστοσελίδα και συνήθως είναι ένα αρχείο εικόνας τύπου gif και jpeg.

Tα banners είναι η σημαντικότερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο και η μεγάλη δημοτικότητα τους έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια σειρά διαφορετικών διαστάσεων οι οποίες χρησιμοποιούνται για την προβολή των banners στο web.

Μην παραλείψετε την απόκτηση ενός προγράμματος στατιστικών που είναι εξίσου ζωτικής σημασίας τόσο για να μπορούμε να βλέπουμε την απήχηση της ιστοσελίδας μας όσο και για να δίνουμε στοιχεία για την επισκεψιμότητα των banners που φιλοξενούμε.

Στα στατιστικά, αναλυτικά αυτά που μας ενδιαφέρουν και πρέπει να κοιτάμε είναι:

Τα Hits είναι το σύνολο των αιτήσεων  για μία πληροφορία από μία ιστοσελίδα. Κάθε φορά που ζητάμε ένα στοιχείο από μία σελίδα, κατεβάζουμε ένα αρχείο, ή πιο απλά κάνουμε μία σχετική εργασία, τότε καταγράφεται ένα hit. Για παράδειγμα, σε μια ιστοσελίδα με μικρό αριθμό επισκέψεων ο αριθμός των hits μπορεί να είναι αρκετά μεγάλος. Με τον αριθμό των hits δεν μπορούμε να κρίνουμε τη δημοτικότητα και την επισκεψιμότητα μιας σελίδας, γιατί πολλές από τις συνολικές αιτήσεις μπορεί να προέρχονται από μικρό αριθμό χρηστών.

Cookies: Όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο, ένας μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων αποστέλουν ένα μικρό αρχείο στον υπολογιστή μας, στον οποίο καταγράφονται ορισμένα χαρακτηριστικά. To αρχείο αυτό ονομάζεται cookie. Ένα παράδειγμα του πως χρησιμοποιείται είναι η καταγραφή των στοιχείων της σύνδεσης μας. Σε περίπτωση που έχουμε εγγραφεί στην υπηρεσία  μιας ιστοσελίδας, τότε θα  πρέπει ανά πάσα στιγμή να εισάγουμε τo όνομα χρήστη και τον κωδικό, εφόσον ζητηθούν. Το cookie, μπορεί να παραλείψει αυτή την ενέργεια. Επίσης, μπορεί να καταγράψει και πολλά άλλα στοιχεία, όπως αυτά που συμπληρώνουν οι χρήστες σε διάφορες φόρμες˙ το ιστορικό (history) του χρήστη και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις αγοραστικές του συνήθειες, ούτως ώστε να δίνεται στην εταιρία η δυνατότητα να προσαρμόζει την πολιτική προώθησής των προϊόντων της σε διαφορετικές ομάδες καταναλωτών.

Τα Impessions είναι η προβολή ενός banner στην οθόνη του χρήστη. Κάθε φορά που εμφανίζεται σελίδα η οποία περιέχει το συγκεκριμένο banner, τότε αυτό θεωρείται ως νέο impression. To πλήθος των εμφανίσεων (impression), μπορεί να λάβει μεγάλες διαστάσεις σε περίπτωση που ένα μεγάλο πλήθος χρηστών μπαίνει στην σελίδα και σερφάρει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το πλήθος αυτό αποτελεί τη βάση της πώλησης των διαφημίσεων.

Το Click through είναι ένα από τα σημαντικότερα μεγέθη, το οποίο μας δείχνει την απόκριση της διαφήμισης. Το click through ως μέγεθος αναφέρεται στον συνολικό αριθμό των hits που πραγματοποιήθηκαν για μία διαφήμιση (banner). Το click through rate με την σειρά του, μας δείχνει τον αριθμό των clicks σε ένα καθορισμένο αριθμό impressions.

Επισκέψεις και μοναδικοί επισκέπτες: Το μέγεθος των μοναδικών επισκεπτών είναι και αυτό ιδιαίτερα κρίσιμο, γιατί δείχνει πόσοι διαφορετικοί χρήστες ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχει κάποια ιστοσελίδα. O πιο αξιόπιστος τρόπος για την καταμέτρηση των στοιχείων αυτών μπορεί να θεωρηθεί το cookie. Ο τρόπος αυτός διαθέτει και μερικά μειονεκτήματα, αφού ο χρήστης έχει την δυνατότητα να μην επιτρέψει την λήψη cookies.

Ο αριθμός των επισκέψεων όμως, μπορεί να μεγαλώσει αρκετά ακόμα και στην περίπτωση, που μια μικρή μερίδα ατόμων, επισκέπτεται την ιστοσελίδα με μεγάλη καθημερινή συχνότητα.

Αναλυτικότερα, αν τρία διαφορετικά άτομα επισκεφθούν μια ιστοσελίδα, δύο φορές σε μία μέρα, τότε η ιστοσελίδα έχει δεχτεί 6 επισκέψεις, αλλά έχει τρεις μοναδικούς χρήστες. Αν την επόμενη μέρα, τα ίδια άτομα μπουν στην ιστοσελίδα δύο φορές, τότε οι συνολικές επισκέψεις της σελίδας, έχουν γίνει 12 (6+6), ενώ οι επισκέπτες παραμένουν τρεις.

Όλες αυτές οι ενέργειες προϋποθέτουν την συνεχή υποστήριξη της ιστοσελίδας μας, δηλαδή, την συνεχή ανανέωσή από πλευράς θεματολογίας και μετέπειτα -ανάλογα την εταιρία- τη σχεδιαστική ανανέωσή της.


Άρθρο Αρχείου

Ψαρράς Δημήτριος

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εργασιακή απόδοση & ηγετικό προφίλ

Οι αναποτελεσματικοί ηγέτες επηρεάζουν αρνητικά την απόδοση των μελών της ομάδας τους.

Πολλές φορές στην προσπάθειά μας να αναζητήσουμε τις αιτίες που μας κάνουν μη αποδοτικούς στην εργασία μας στρέφουμε την προσοχή μας στις δικές μας πράξεις και στα δικά μας λάθη. Σπάνια, θεωρούμε ότι η μη ικανοποιητική απόδοσή μας οφείλεται κατά πολύ στην ηγετική συμπεριφορά του διευθυντή ή γενικά του υπευθύνου της ομάδδας στην οποία ανήκουμε.

Κατά γενική ομολογία, σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό υπάρχουν κάποιοι κακοί ή αναποτελεσματικοί ηγέτες, οι οποίοι συνγκεντρώνουν χαρακτηριστικά που προσδιορίζουν το συγκεκριμένο προφίλ.
Μερικά από αυτά είναι:

  • Αξιολογούν τους υφισταμένους τους τονίζοντας μόνο τα αρνητικά σημεία της συμπεριφοράς και της εργασιακής τους απόδοσης, ενώ ποτέ δεν αμείβουν ή έστω προσπαθούν να ανακαλύψουν τα θετικά σημεία τους
  • Κάνουν διακρίσεις και προτιμούν αυτούς που είναι πρόθυμοι να τους δίνουν, συνήθως όχι καλές, πληροφορίες για τα ικανά μέλη της ομάδας, ενώ αυτοί οι πληροφοριοδότες απολαμβάνουν την εύνοια των διευθυντών κυρίως σε θέματα συγκάλυψης των αδυναμιών τους
  • Αδυνατούν να επικοινωνήσουν σωστά και να θέτουν στο χους τους οποίους θα τηρήσουν, γιατί είναι οι ίδιοι τους πολύ ευμετάβλητοι στις σκέψεις και τις αποφάσεις τους δημιουργώντας έτσι καταστάσεις ανισορροπίας στα μέλη της ομάδας τους
  • Χρεώνουν τις αποτυχίες στους άλλους, ενώ διεκδικούν πίσ στωση στην επιτυχία
  • Υστερούν σε ηγετικές ικανότητες ή αξιόλογη εμπειρία, αλλά διαλέγουν την πειθαρχία μέσω του εκφοβισμού ή της και τάχρησης της εξουσίας για να φαίνονται αποτελεσματικοί
  • Δεν αφήνουν χώρο για δράση και αγνοούν τους συνεργάτες τους και όταν προκύψει πρόβλημα τους επιτίθενται αιφνιδιαστικά
  • Είναι κακοί διαχειριστές του χρόνου και δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τα δύσκολα, ενώ εύκολα δικαιολογούν τις καθυστερήσεις και τις αδυναμίες τους

Είναι λοιπόν εύλογο, ότι αν ο ηγέτης μιας ομάδας έχει μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά επηρεάζει αρνητικά την απόδοση των μελών της ομάδας του και κατ’ επέκταση τη συνολική παραγωγικότητά της.

Συμπερασματικά, όταν η δικαιοσύνη της αδικίας, η μεροληπτική αντιμετώπιση των ατόμων της ομάδας και ο παραγκωνιασμός αξιόλογων υπαλλήλων υπερισχύουν της αντιμετώπισης υπερισχύουν της αντιμετώπισης κάθε εργαζόμενου ως μοναδικού ατόμου με ξεχωριστά ταλέντα και ικανότητες, τότε υπονομεύεται τόσο η απόδοση όσο και η ύπαρξη ισορροπίας στην επαγγελματική και προσωπική ζωή όλων των μελών της ομάδας.


Άρθρο αρχείου

Στέλλα Γκιώση

Continue Reading

Trending