Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Το 3ο Διεθνές Επενδυτικό Forum, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE, διοργανώθηκε με επιτυχία στην Αθήνα

Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στις 24 Ιουνίου, το 3ο Διεθνές Επενδυτικό Forum, με τη συμμετοχή 19 νεοφυών επιχειρήσεων από τις χώρες της Βαλκανικής Μεσογείου, Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία, επιχειρηματικών αγγέλων και φορέων ανάπτυξης της καινοτομίας. Το Forum διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου GAZELLE – orGAniZing accELaration for high-potential innovative SMEs, του προγράμματος INTERREG Balkan – Mediterranean 2014-2020. Συνδιοργανωτές ήταν η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ), εταίροι του Έργου GAZELLE.

Κατά την εναρκτήρια ομιλία στο άνοιγμα της εκδήλωσης η κυρία Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, Εντεταλμένη Σύμβουλος – Εκτελεστικό Μέλος ΔΣ του Enterprise Greece τόνισε: «Η καινοτομία είναι κεντρικής σημασίας για την Ελλάδα και για τη βιώσιμη ανάπτυξη που θέλουμε να πετύχουμε στο μέλλον. Με αυτό ως γνώμονα, εκτελούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με διαφορετικές δράσεις – όπως bootcamps, roadshows και εκδηλώσεις δικτύωσης – ενισχύοντας περαιτέρω το οικοσύστημα και δημιουργώντας επιχειρηματικές ευκαιρίες και διασύνδεση με το εξωτερικό.  Ένα τέτοιο σημαντικό έργο είναι και το Gazelle που έχει ως στόχο την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου μηχανισμού για την επιτάχυνση των καινοτόμων επιχειρήσεων γνωστών ως «γαζέλες» μέσω επενδυτικών αγγέλων και μεταφοράς γνώσης στην περιοχή Βαλκανίων-Μεσογείου».

Το μέλος της Διοικητικής Επιτροπής και Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ, Δημήτριος Δημητρίου

Από την πλευρά του ΕΒΕΑ, ο κύριος Δημήτριος Δημητρίου, Μέλος της Διοικητικής Επιτροπής και Υπεύθυνος Συμβουλευτικής Υποστήριξης Επιχειρήσεων ανέφερε: «Το ΕΒΕΑ ήδη από το 2014 έχει ιδρύσει τη δική του θερμοκοιτίδα επιχειρήσεων με το όνομα ΘΕΑ, η οποία είχε το προνόμιο να δημιουργήσει εξαρχής ένα δίκτυο Επιχειρηματικών Αγγέλων, ανάμεσα σε όλα τα μέλη – επιχειρηματίες του Επιμελητηρίου, να αναπτύσσεται σε ένα περιβάλλον με 100.000 μέλη-επιχειρήσεις, έχοντας πρόσβαση όχι μόνο σε έμπειρους Επιχειρηματικούς Αγγέλους, αλλά και σε επιχειρηματίες, φορείς χάραξης πολιτικής και επενδυτές. Το δίκτυο αυτό του ΕΒΕΑ υποστηρίζει και το Έργο Gazelle και τις νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί σε αυτό. Επιπλέον, το Επιμελητήριό μας, στο πλαίσιο του Έργου έφερε σε συνεργασία γυναικείες start-ups με ευρωπαϊκά δίκτυα γυναικών και το Εθνικό Επιμελητηριακό Δίκτυο Ελληνίδων Γυναικών Επιχειρηματιών, πρόεδρος του οποίου είναι η κυρία Σοφία Κουνενάκη-Εφραίμογλου, που είναι επίσης αντιπρόεδρος του ΕΒΕΑ».  

Ο Διευθυντής του γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρ. Δήμα, Μιχάλης Δρίτσας

Αντίστοιχα, ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, διευθυντής του γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Χρ. Δήμα, αναφέρθηκε σε ένα σύνολο πρωτοβουλιών που έχει αναλάβει η Πολιτεία για την ουσιαστική στήριξη πρωτότυπων και ανατρεπτικών ιδεών και την περαιτέρω διασύνδεση και ανάπτυξη του οικοσυστήματος καινοτομίας, όπως χρηματοδοτικά εργαλεία από πόρους ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης. Στην κορωνίδα αυτής της προσπάθειας βρίσκεται η πλατφόρμα Elevate Greece, που λειτουργεί για την πιστοποίηση των ελληνικών startups διασφαλίζοντας για τα μέλη του Μητρώου, μεταξύ άλλων, ειδικά προνόμια όπως φορολογικά επενδυτικά κίνητρα για Επενδυτικούς Αγγέλους, ευνοϊκά φορολογικά κίνητρα για Δικαιώματα Προαίρεσης (Stock Options) και ενίσχυση με μη επιστρεπτέο Κεφάλαιο Κίνησης. Στο ίδιο μεταρρυθμιστικό πλαίσιο κινείται ένα πλήθος άλλων παρεμβάσεων, όπως η νέα νομοθεσία για τη σύσταση και λειτουργία τεχνοβλαστών (spin-off).

Η Επίτιμη Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικών Αγγέλων (EBAN) και Co-President του γαλλικού Sophia Business Angels, Candace Johnson

Μέσα από την προσωπική της επιχειρηματική ιστορία η κυρία Candace Johnson, Επίτιμη Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Επιχειρηματικών Αγγέλων (EBAN) και Co-President του γαλλικού Sophia Business Angels, ανέδειξε πώς οι επιχειρηματικοί άγγελοι μπορούν να συμβάλλουν σε πρώιμο στάδιο καινοτόμες επιχειρήσεις όχι μόνο με κεφάλαια, αλλά προσφέροντας την εμπειρία τους και δίνοντας όραμα και τεχνογνωσία στις νεοφυείς επιχειρήσεις για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής τους δράσης.

Στη συνέχεια της εκδήλωσης, ακολούθησε το pitching session του Έργου GAZELLE, κατά τη διάρκεια του οποίου, 19 νεοφυείς επιχειρήσεις από τις 4 χώρες που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα (Βόρεια Μακεδονία, Ελλάδα, Κύπρος και Βουλγαρία) παρουσίασαν την επιχειρηματική τους ιδέα στο κοινό του Forum. 

Στο πλαίσιο του Έργου GAZELLE έχουν πραγματοποιηθεί δύο ανάλογα Ιnternational Investment Forums, στα Σκόπια της Βόρειας Μακεδονίας και στη Ρούσε της Βουλγαρίας. 

Τι είναι το έργο Gazelle

Το έργο «orGAniZing accELaration for high-potentiaL innovativE SMEs– GAZELLE», είναι ένα διακρατικό έργο που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος INTERREG Balkan Mediterranean 2014-2020 και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και εθνικούς πόρους των εταίρων. Το ακρωνύμιο «gazelle» δεν έχει επιλεγεί τυχαία. Ως “γαζέλες” ονομάζονται εκείνες οι εταιρείες οι οποίες χαρακτηρίζονται από ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, με ουσιαστική συνεισφορά στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Σκοπός του έργου είναι να αναπτύξει έναν διακρατικό ολοκληρωμένο μηχανισμό που θα διευκολύνει τις «Γαζέλες», προωθώντας την πρόσβαση σε: α) χρηματοδότηση (δηλαδή σε «έξυπνο χρήμα») και β) επιστημονική γνώση και τεχνογνωσία.          

Στο εταιρικό σχήμα του έργου GAZELLE συμμετέχουν οι παρακάτω φορείς:

  1. ΕΒΕΑ, Ελλάδα 
  2. Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελλάδα
  3. ENTERPRISE GREECE, Ελλάδα
  4. Επιμελητήριο Ruse, Βουλγαρία,
  5. Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Κύπρος
  6. Οικονομικό Επιμελητήριο, Βόρεια Μακεδονία

Enterprise Greece

Η Εταιρεία Enterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου Α.Ε.) είναι ο αρμόδιος εθνικός φορέας, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εξωτερικών, για την προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα και την προώθηση των εξαγωγών, με στόχο να προβάλλει τη χώρα ως ελκυστικό επενδυτικό προορισμό και να προωθεί τα ανταγωνιστικά εξαγωγικά προϊόντα και υπηρεσίες της Ελλάδας.

Περισσότερες Πληροφορίες για συντάκτες: 
ENTERPRISEGREECE | Γραφείο Τύπου– 210 3355705, Χρήστος Ρουμελιώτης  [email protected]

Επιχειρηματικότητα

Εξέλιξη των Χρηματοδοτικών Προϊόντων στην Τραπεζική Αγορά: Από την Παράδοση στην Καινοτομία

Οι ανάγκες των επιχειρήσεων για κεφάλαια μπορούν πάντα να ικανοποιηθούν εν μέρει ή το σύνολό τους από τα χρηματοδοτικά προϊόντα που προσφέρουν για το σκοπό αυτό οι σύγχρονες Τράπεζες. Ωστόσο οι ανάγκες αυτές παραμένουν πάντα δύο ειδών,  ανάγκες για άμεση ρευστότητα  και ανάγκες για επενδύσεις.

Οι τράπεζες παραδοσιακά οδηγούσαν τους επιχειρηματίες σε δύο μορφές δανεισμού  για κεφάλαια κίνησης και για παγιοποιήσεις. Τα πρώτα δάνεια, χαμηλότερου ύψους έχουν βραχυχρόνια διάρκεια και διασφαλίζονται  με εξασφαλίσεις που μπορούσαν να ρευστοποιηθούν πιο άμεσα (επιταγές, συναλλαγματικές, καταθετικούς λογαριασμούς κλπ) ενώ τα δάνεια παγίων έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και συνήθως καλύπτονται με εμπράγματες εξασφαλίσεις (συχνά την ίδια την επένδυση, βάρη σε ακίνητα, μηχανήματα και λοιπά).

Σήμερα η Τραπεζική αγορά, εξαιτίας της απελευθέρωσής της αλλά και του μεγάλου ανταγωνισμού  προσφέρει νέες, πιο φρέσκες μορφές χρηματοδότησης (δάνεια μέσω λογαριασμών overdraft, χρηματοδοτήσεις με εκχώρηση απαιτήσεων από τις πωλήσεις μέσω πιστωτικών καρτών, χρηματοδοτήσεις μέσω διατραπεζικής αγοράς, βιοτεχνικά δάνεια κλπ) που τελικά ικανοποιούν πάντα τις δύο βασικές αυτές ανάγκες των επιχειρήσεων.

Ποια ωστόσο είναι τα κριτήρια αξιολόγησης ενός αιτήματος για χρηματοδότηση, από μία Τράπεζα:

Τα πλαίσια των πιστοδοτήσεων αποτελούνται από μία σειρά κανόνων, που επιβάλλονται από τις εκάστοτε Νομισματικές Αρχές (Νομοθεσία, Υπουργεία, Κεντρικές Τράπεζες) και μια σειρά κανόνων που ορίζονται από τις ίδιες τις Τράπεζες και αφορούν την νομιμότητα , την ασφάλεια και την αποδοτικότητα των πιστοδοτήσεών τους.

Η πιο μεγάλη καινοτομία στην Ελληνική Τραπεζική αγορά των τελευταίων χρόνων είναι η χρήση ειδικών μοντέλων που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των επιχειρήσεων. Με τη μέθοδο αυτή οι Τράπεζες αξιολογούν, ενιαία, ομοειδείς επιχειρήσεις. Εξαλείφοντας την υποκειμενικότητα στη κρίση συνδυάζουν ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και διαμορφώνουν ευέλικτα πλαίσια εξασφαλίσεων και αποπληρωμής των δανείων  από πλευράς των επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα απλοποιούνται οι διαδικασίες και συντομεύουν οι σχετικοί χρόνοι.

Τα ποιοτικά κριτήρια αφορούν  στην  εικόνα  και στη θέση  μιας επιχείρησης  στο αντίστοιχο κλάδο και την αγορά που δραστηριοποιείται. Μελετώνται λοιπόν , το management και το επιχειρησιακό της παρελθόν, ο τόπος εγκατάστασης της μονάδας, το τεχνολογικό της επίπεδο και η υποδομή, το δίκτυο παραγωγής και διανομής των προϊόντων, τα χρόνια  λειτουργίας και το στάδιο ζωής της επιχείρησης, η φερεγγυότητα των φορέων της επιχείρησης , η διάδοχη κατάσταση, οι διοικητικές τους ικανότητες, η συνέπεια στις συναλλαγές, η λογιστική διαχείριση, η ύπαρξη τυχόν νομικών κινδύνων κ.α.

Από την άλλη μεριά στα ποσοτικά κριτήρια  συμμετέχουν  τα στοιχεία που συμπεριλαμβάνονται στις οικονομικές καταστάσεις, τουλάχιστον για την τελευταία τριετία (πάγια στοιχεία , αποθέματα, πιστώσεις , διαθέσιμα, ίδια κεφάλαια, δανειακές επιβαρύνσεις , κύκλος εργασιών , διαχείριση εσόδων και εξόδων σε σχέση με τα κέρδη , ζημίες , τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και Ασφαλιστικούς φορείς κ.α)

Οι Τράπεζες βαθμολογούν (scoring) τις επιχειρήσεις και τις κατατάσσουν, ταξινομούν (rating) σε μία κλίμακα που ορίζει την πιστοληπτική τους ικανότητα (λήψη δανείου- δυνατότητα αποπληρωμής). Με βάση την κατάταξη αυτή εγκρίνονται οι μορφές δανεισμού, το ύψος, η διάρκεια και οι τυχόν εξασφαλίσεις που θα απαιτηθούν .

Τσουλιά Μαριάννα

Ανώτερο Στέλεχος της Διεύθυνσης Επαγγελματικής Πίστης της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος.


Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Επένδυση στην άριστη εξυπηρέτηση

Η παγκόσμια οικονομική κρίση την οποία βιώνουμε φέρνει εταιρίες και οργανισμούς μπροστά σε σημαντικά διλήμματα και αποφάσεις στρατηγικής σημασίας.

Κοινός στόχος όλων – ανεξάρτητα από την εποχή – παραμένει η διατήρηση των εσόδων και της συνέχειας της επιχείρησης. Με ποιες στρατηγικές κινήσεις οι οργανισμοί θα ανακάμψουν και θα αυξήσουν τη θέση τους στην αγορά;

Μήπως η Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών είναι το Στρατηγικό Εργαλείο; Η απάντηση είναι καταφατική και ας δούμε πώς αυτό τεκμηριώνεται!

1.  Όπως αποδεικνύουν η μία μετά την άλλη οι έρευνες και αντλώντας στοιχεία από μελέτη για την κατάταξη Fortune 500, το μόνο ουσιαστικό στοιχείο το οποίο κρίνει τη βιωσιμότητα και τη ‘διάρκεια ζωής’ μιας επιχείρησης στην εποχή μας είναι το SERVICE! Η διάκριση γίνεται ανάμεσα σε ‘ΕΥΚΟΛΕΣ’ και ‘ΔΥΣΚΟΛΕΣ’ εταιρείες στα μάτια του πελάτη και ο διαχωρισμός αυτός αφορά ολόκληρο τον οργανισμό και τη λειτουργία του – όχι μόνον τμήματα με τον τίτλο Customer Service, Υπηρεσία Παραπόνων ή Πωλήσεις.

2. Νοέμβριος του 1859: ο Κάρολος Δαρβίνος με την έκδοση της Καταγωγής των Ειδών ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων υποστηρίζοντας πως η φύση έχει να επιδείξει τεράστια ποικιλία και πως θα επιβιώσουν οι καλύτερα γενετικά εξοπλισμένοι οργανισμοί.

Πολλούς Νοέμβρηδες μετά (Νοέμβριος 2008) η θεωρία του επανέρχεται στο προσκήνιο χωρίς να κατονομάζεται πάντα, με τη λογική ότι οι ‘οργανισμοί’ που θα ‘επιζήσουν’ θα είναι εκείνοι που διαθέτουν τα προσόντα για να αντιμετωπίσουν τις αντιξοότητες του περιβάλλοντος (βλέπε καταστροφικές κρίσεις). Για τη σύγχρονη επιχείρηση τέτοιος μηχανισμός είναι η ‘εκπαίδευση’.

Οι επιχειρήσεις επιβάλλεται να δώσουν έμφαση στην ποιότητα και στην ανάπτυξη των ανθρώπινων πόρων. Οι ‘εκπτώσεις’ στους τομείς αυτούς θα έχουν καταστρεπτικά αποτελέσματα. Οι άνθρωποι είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιχειρήσεων!  Οι άνθρωποι και οι σχέσεις συνεργασίας και εξυπηρέτησης που οικοδομούν εσωτερικά και εκπέμπουν εξωτερικά.

3. Ειδικά σε περιόδους κρίσης η απαίτηση για μείωση του κόστους και περικοπές είναι πανταχού παρούσα. Αναμφισβήτητα η μείωση κόστους με τα προγράμματα ‘σμίκρυνσης’ (downsizing) αποτελεί γνωστή – και κατανοητή – αντίδραση των επιχειρήσεων σε περιόδους ύφεσης. Αποτελεί μια επιλογή κλασικής σοφίας της οποίας η αποτελεσματικότητα αμφισβητείται.

Και εάν κάποια κόστη μπορούν να ‘συμμαζευτούν’, εκείνα της υποστήριξης της εξυπηρέτησης (και των πωλήσεων) θα πρέπει να μένουν ανέπαφα. Η εμπειρία των ανθρώπων της Εξυπηρέτησης είναι πολύ σημαντική. Οι γνώσεις τους δεν είναι εύκολο να ‘μεταγγιστούν’ σε νεοπροσληφθέντες. Είναι αυτοί οι άνθρωποι της εξυπηρέτσης που μπορούν να στηρίξουν την επιχείρηση σε κάθε περίοδο, να μεταδώσουν την αξία της στους πελάτες και τους συνεργάτες και να ισχυροποιήσουν το θετικό της αντίκτυπο στην αγορά.

4. Επιφανείς καθηγητές Στρατηγικής Διοίκησης στην Ελλάδα προτείνουν στις επιχειρήσεις να αναζητήσουν ριζοσπαστικές ιδέες ανάπτυξης για να ξεπεράσουν την παγκόσμια οικονομική συγκυρία.

Τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών αποτελούν μια ανεξάντλητη πηγή ιδεών που σχεδόν ποτέ δεν αξιοποιείται. Αναζητούμε συνήθως ιδέες από την πλευρά της επιχείρησης, βάζουμε τα τμήματα Marketing να σκαρφιστούν νέες υπηρεσίες και επενδύουμε σωρούς χρήματος στους συμβούλους για ΤΗΝ ΙΔΕΑ,  ενώ έχουμε – συχνά μάλιστα τεκμηριωμένα και γραπτώς – ευρεία γκάμα ιδεών, υλοποιήσιμων, λογικών και παράλογων, από τις επικοινωνίες των εκπροσώπων εξυπηρέτησης με τους πελάτες μας. Εάν πράγματι ΑΚΟΥΤΕ τους πελάτες σας, αναζητήστε τη γνώση μέσα από τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης και θα εντοπίσετε τις ριζοσπαστικές ιδέες που χρειάζεστε, μάλλον δωρεάν.

5. Ένα από τα μεγαλύτερα ‘σχολεία’ στον κόσμο, το Harvard, μέσα από τις έρευνες που διεξάγει, επιβεβαιώνει πως η έμφαση από τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς δίδεται στο ‘κατακτητικό’ marketing, δηλαδή στη συνεχή προσπάθεια να αποκτηθούν νέοι πελάτες. Είναι όμως δυνατόν πάντοτε να ΥΠΑΡΧΟΥΝ νέοι πελάτες; Πόσοι είναι τέλος πάντων αυτοί; Και τι γίνεται με τους υπάρχοντες; Ποιος ασχολείται μαζί τους; Ποιος τους φροντίζει καθόλη τη διάρκεια ζωής και παραμονής τους στην εταιρεία; Μάλλον κανείς συστηματικά.

Η επιστήμη της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών διαθέτει τα θεμελιώδη εκείνα κεφάλαια που μπορούν να αναπτύξουν και να διατηρήσουν τους υφιστάμενους πελάτες. Θα πρέπει λοιπόν οι οργανισμοί να την κατακτήσουν. Θα αναγνωρίσουν τότε πράγματι πως είναι 7 φορές πιο οικονομικό να διατηρούν τους πελάτες τους από το να αποκτούν συνεχώς νέους. Θα αρχίσουν να εφαρμόζουν στρατηγικές After Sales Service, προγράμματα συγκράτησης πελατών, ενέργειες αφοσίωσης και γιατί όχι στρατηγικές επανάκτησης πελατών.

Η παγκόσμια κρίση απαιτεί και παγκόσμια συντονισμένη αντίδραση. Οι ειδικοί προτείνουν επένδυση στην Άριστη Εξυπηρέτηση Πελατών, ως τη σίγουρη στρατηγική κίνηση για τη μακροβιότητα, διαφοροποίηση και ισχυροποίηση των επιχειρήσεων. Και εάν η λέξη επένδυση αντιβαίνει στην κοινή λογική των κρίσεων, σκεφθείτε πως οι στρατηγικές επιλογές εκείνων που διαπρέπουν, πάντοτε διαφέρουν από την ‘πεπατημένη’.


Άρθρο αρχείου

Μαρίνα Γιαρένη

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Φέτος στον Μασούτη είναι Κάθε Μέρα Πάσχα!

Γιατί κάθε μέρα τα σούπερ μάρκετ Μασούτης  γεμίζουν το πασχαλινό σας καλάθι με προσφορές και δώρα!

Η εταιρεία Μασούτης, πιστή  στη δέσμευσή της να προσφέρει σε κάθε οικογένεια και σε κάθε περίσταση, σας δίνει κάθε μέρα την ευκαιρία να κερδίζετε, κάνοντας τις αγορές σας από οποιοδήποτε κατάστημα Μασούτης αλλά και από το e-shop στο www.masoutis.gr από 15 Απριλίου έως 4 Μαΐου 2024.

Κάθε μέρα, 100 τυχεροί κερδίζουν 50€ σε πόντους στην mas card, ενώ κάθε εβδομάδα 14 τυχεροί κερδίζουν προϊόντα τεχνολογίας!

Αναλυτικότερα, με κάθε αγορά αξίας 20€ αποκτάτε και 1 συμμετοχή. Όσες περισσότερες συμμετοχές συγκεντρώνετε, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχετε να είστε μία/ένας από τις τυχερές/τους τυχερούς.

Οι τυχερές/οί προκύπτουν έπειτα από ηλεκτρονικές κληρώσεις που πραγματοποιούνται καθημερινά.

*Από την ενέργεια εξαιρούνται οι αγορές σε καύσιμα, είδη καπνού, κενές φιάλες, τύπος (εφημερίδες/ περιοδικά), κάρτες χρόνου ομιλίας/internet.

Τα σούπερ μάρκετ Μασούτης είναι δίπλα σας για να σας προσφέρουν όλα όσα επιθυμείτε για το πασχαλινό σας τραπέζι μαζί με πολλές προσφορές και δώρα!

Με 400 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα τα σούπερ μάρκετ Μασούτης είναι πάντα δίπλα στον καταναλωτή και ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε οικογένειας προσφέροντας  «οικονομικά και ελληνικά προϊόντα».

Σας προσφέρουν ελληνικό αρνί και κατσίκι στην πιο ανταγωνιστική τιμή της αγοράς!

Εκλεκτή  ποιότητα και ελληνικότητα στην πιο οικονομική τιμή! Και αμέτρητες άλλες προσφορές για τις εορταστικές αγορές!

Γιατί στα σούπερ μάρκετ Μασούτης, είναι Κάθε Μέρα Πάσχα!

Continue Reading

Trending