Connect with us

Μόδα

Τhe Fashion Gate

Σύνδεση της Βιομηχανίας Μόδας με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ξεκίνησε από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub

Μικρά, ακατέργαστα «διαμάντια» στο χώρο των Fashion Tech Startups ανακάλυψε η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub”  στο Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού   του Παντείου Πανεπιστημίου και θα εκκολάψει στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” από την  1η Μαρτίου, που ξεκινάει ο 3ος κύκλος της.

Όλα ξεκίνησαν από ένα μήνυμα στο messenger της σελίδας της Σχολής Μόδας “AthensFashionClub” στο Facebook. Η Χριστίνα Μπολάνου περιέγραφε περιεκτικά το πολύ ενδιαφέρον project πάνω στο οποίο η ίδια και οι 6 ακόμη συμφοιτήτριές της δούλευαν στο πλαίσιο του θεματικού εργαστηρίου του #ADandPRLAB: “Digital Creativity_CodeAppsGames” του Τμήματος τους, Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

H Σχεδιάστρια και ιδρύτρια της Σχολής AthensFashionClub και της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate κυρία Βυτινίδου Μαρία, δεν έμεινε απαθής. Άρπαξε το τηλέφωνο και επικοινώνησε αμέσως με την νεαρή φοιτήτρια με σκοπό να διερευνήσει τις δυνατότητες της ανάπτυξης της ιδέας τους σε επιχείρηση, μια και αυτή είναι η αποστολή της Θερμοκοιτίδας που αναπτύσει την Νεοφυή επιχειρηματικότητα στον χώρο της Μόδας.

Η ιδέα  Re-Style που ανέπτυξε η φοιτητική ομάδα είναι πολύ απλή: Ανάπτυξη μίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας μόδας στην οποία έμπειρες σχεδιάστριες αναλαμβάνουν την μεταποίηση ρούχων των χρηστών της πλατφόρμας, δίνοντάς τους ξανά ζωή. Οποιοσδήποτε διαθέτει ένα παλιό ρούχο που το έχει βαρεθεί και θέλει να του αλλάξει όψη μπαίνει στην πλατφόρμα, επιλέγει την σχεδιάστρια που τον εμπνέει, διαβάζοντας ένα σύντομο βιογραφικό από το προφίλ της και εκείνη αναλαμβάνει να το μεταποιήσει είτε σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που θα λάβει από τον ίδιο τον χρήστη της εφαρμογής – πελάτη, είτε ελεύθερα με βάσει την δική της προσωπική στυλιστική άποψη.

Παλιά, ξεχασμένα ή και φθαρμένα ρούχα που έχουν χάσει την αισθητική τους και είναι πλέον ντεμοντέ γίνονται ολοκαίνουρια με ένα κλικ. Με το Re-Style  οι «επισκευές» των ρούχων γίνονται παιχνίδι!

Πίσω από αυτή την πολλά υποσχόμενη ιδέα, που έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στο χώρο των τεχνολογικών start-ups μόδας βρίσκονται οι τριτοετείς φοιτήτριες Ηλέκτρα Ξανθοπούλου, Ελισάβετ Κυριαζή, Μίλε Μέγκυ, Γεωργία Στάϊκου, Αρβιόλα Σκέμπι, Χριστίνα Μπολάνου και Ευαγγελία Ζήση ή αλλιώς οι… «007», όπως έχουν ονομάσει την ομάδα τους. Με την τεχνογνωσία και την υποστήριξη της Σχολής AthensFashionClub και υπό καθοδήγηση των καθηγητών τους, της κυρίας αναπληρώτριας καθηγήτριας και επικεφαλής του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) Μπέττυς Τσακαρέστου και του Δρ. Σταύρου Καπερώνη, μέλος ΕΔΙΠ ,οι φοιτήτριες έφτιαξαν το πιο καινοτόμο portal μόδας στην Ελλάδα!

Η κυρία Βυτινίδου Μαρία χειροκρότησε με μεγάλο ενθουσιασμό την παρουσίαση της ιδέας τους και ανέφερε χαρακτηριστικά:

‘’Χαίρομαι ειλικρινά που το Πάντειο Πανεπιστήμιο αγκάλιασε με τόση θέρμη την προσπάθεια των φοιτητών του να βρεθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματική αγορά και στην Βιομηχανία της Μόδας.Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις διαθέτουν την εμπειρία για να αναπτύξουν καινοτόμες προσεγγίσεις και προϊόντα αλλά από την άλλη χρειάζονται και ‘’δυνατά μυαλά’’ για να διαχειριστούν αυτήν την πρωτοπορία. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους καθηγητές των φοιτητριών, την αναπλ.. καθ. κ. Μπέττυ Τσακαρέστου και τον Δρ.  Σταύρο Καπερώνη, οι οποίοι τους έδωσαν την αληθινή διάσταση των πραγμάτων ώστε να καταφέρουμε όλοι μαζί, Πανεπιστήμιο, ιδιωτική επιχείρηση και φοιτητές, να συνθέσουμε μία ιδέα με προοπτικές για επιτυχημένη επιχείρηση.

Καλωσορίζω λοιπόν με μεγάλη αισιοδοξία τις νεαρές φοιτήτριες στον 3ο κύκλο Σχεδιαστικής και Επιχειρηματικής επιτάχυνσης της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” και ευελπιστώ να χτίσουμε επιτυχημένα το RE-STYLE με διεθνείς προδιαγραφές και γιατί όχι με σκοπό την εύρεση ενός μεγάλου επενδυτή.’’

Οι νεαρές φοιτήτριες θα έχουν την ευκαιρία μέσω της Θερμοκοιτίδας The Fashion Gate και παράλληλα με τις σπουδές τους στο Πάντειο Πανεπιστήμιο να λάβουν εξειδικευμένη καθοδήγηση από Μέντορες και έμπειρα στελέχη της αγοράς, ώστε να μπορέσουν να μετατρέψουν το φοιτητικό project σε μία επιτυχημένη και βιώσιμη τεχνολογική επιχείρηση μόδας, με πολλές προοπτικές και εξωστρεφές χαρακτήρα.

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά υποδέχονται η αναπλ. Καθ. και επικεφαλής του #ADandpRLAB κ. Μπέττυ Τσακαρέστου και ο Δρ. Σταύρος Καπερώνης τη  συνεργασία  στο πεδίο της ψηφιακής δημιουργικότητας  που ξεκίνησε με πρωτοβουλία της φοιτητικής ομάδας του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) του Παντείου Πανεπιστημίου, και με την θερμή υποστήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας της Σχολής Μόδας “AthensFashionClub”.  “Ευχαριστούμε τη Σχεδιάστρια και ιδρύτρια της Σχολής AthensFashionClub και της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate κυρία Βυτινίδου Μαρία, για την ευκαιρία που δίνει στη φοιτητική μας ομάδα να αναπτπύξει την ψηφιακή της ιδέα σε μια τεχνολογική startup στο χώρο της μόδας.”

Το #ΑDandPRLAB δήλωσε η αν καθ. Μπ. Τσακαρέστου προσφέρει συνολικά εννέα αλληλένδετα εξαμηνιαία labs κατά τα δύο τελευταία έτη σπουδών ακολουθώντας ένα μοντέλο συν-δημιουργίας με κορυφαίους επαγγελματίες του marketing και την ολοκληρωμένης επικοινωνίας, της startup επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, των ψηφιακών μέσων και τεχνολογικών εφαρμογών επιδιώκοντας να λειτουργεί ως ένας ζωντανός χώρος μάθησης και σύνδεσης με την κοινωνία και την αγορά στα 26 χρόνια λειτουργίας του.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μόδα

Με κλασική μουσική και όπερα ολοκληρώθηκε η 25η Athens Xclusive Designers Week!

Η 25η Athens Xclusive Designers Week έριξε την αυλαία της καθώς ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την Τρίτη 2 Απριλίου με ένα ξεχωριστό  fashion show!

Το ξενοδοχείο Divani Caravel το απόγευμα της Τρίτης μεταμορφώθηκε σε ένα  ξεχωριστό σκηνικό εμπνευσμένο από όπερα για την επίδειξη της Όλγας Καραβερβέρη και τη νέα της συλλογή με τίτλο «Opera Divas». Μια συλλογή με μια λυρική νότα που μάγεψε τους παρευρισκόμενους υπό τους ήχους της εντυπωσιακής υψιφώνου και διεθνούς φήμης Βασιλικής Καραγιάννη αλλά και του Γιώργου Ντάβλα που εξέπληξε το κοινό σε ρόλο τενόρου. Μοναδικές βραδινές δημιουργίες σε σκούρες αλλά και ανοιχτές αποχρώσεις με έντονα prints, φλοράλ φορέματα αλλά και νυφικά που κέρδισαν τις εντυπώσεις.

Στην επίδειξη Olga Karaververis και την τελευταία μέρα της AXDW εκτός των άλλων παρευρέθηκαν: Ράνια Θρασκιά, Ευγενία Μανωλίδου, Κατερίνα Γκαγκάκη, Γιώργος Αμανατίδης, Κώστας Κοκκινάκης, Έμυ Λιβανίου, Χάλα Χούρι, Μάκης Δάναλης, Σάντρα Ζαφειρακοπούλου, Ρίτα Πικρού Μωραϊτάκη, Μέρω Κεσεσίογλου   κ.α

Οι καλεσμένοι της επίδειξης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την νέα φρουτώδη γαλλική μπύρα 1664 Blanc της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας. Τα  υπέροχα χτενίσματα της επίδειξης δημιουργήθηκαν με τα καινοτόμα προϊόντα hairstyling Rene Furterer υπό την καθοδήγηση του Βασίλη Διαμαντόπουλου και της σχολής Diamantopoulos Academy και το μακιγιάζ από τη σχολή του Φρέντυ Καλομπράτσο Freddy Make up Stage.

Έξι ημέρες, 27 fashions shows, καταξιωμένοι σχεδιαστές και πλήθος επισκεπτών που παρευρέθηκαν στις επιδείξεις και παρακολούθησαν τις τάσεις της μόδας για την νέα σεζόν. Με κεντρικό χώρο διεξαγωγής το Ζάππειο Μέγαρο αλλά και άλλες τοποθεσίες, η Athens Xclusive Designers Week ήταν γεμάτη στυλ, εντυπωσιακές δημιουργίες, καταπληκτικές κολεξιόν, ενθουσιώδη παλμό  και λαμπερές εμφανίσεις.

Το διεθνές ενδιαφέρον για τη διοργάνωση και για αυτή τη σεζόν ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς εκπρόσωποι από διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως το Glamour Ιταλίας, η Conde Nast Αμερικής, το Madame Figaro Γαλλίας, GQ Κίνας, GXTV Κίνας αλλά και buyers από το Ντουμπάι, το Μιλάνο, την Ολλανδια και το Ισραήλ επισκέφθηκαν την Athens Xclusive Designers Week για να γνωρίσουν από κοντά τις ελληνικές δημιουργίες.

Πηγή

 

Continue Reading

Μόδα

Fashion Matters!

 

Η 25η Athens Xclusive Designers Week συμβάλλει  στην προώθηση της βιώσιμης μόδας

 

Η 25η Athens Xclusive Designers Week που πραγματοποιείται 27 Μαρτίου-2 Απριλίου με κεντρικό χώρο διεξαγωγής το Ζάππειο Μέγαρο, θέτει ως στόχο την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την προώθηση της βιώσιμης μόδας, προσκαλώντας τους επισκέπτες της να συμμετέχουν σε μία γιορτή μόδας και ανακύκλωσης ρούχων!

Εκτός από την παρουσίαση των νέων συλλογών των σχεδιαστών και την προώθηση της εξωστρέφειας της Ελληνικής μόδας, βασικός πυλώνας της AXDW είναι πάντα και η ουσιαστική υποστήριξη κάποιου σημαντικού σκοπού, αξιοποιώντας όλες τις πλατφόρμες και τα κανάλια επικοινωνίας της διοργάνωσης.

Αυτή τη σεζόν, με κεντρικό μήνυμα “Fashion Matters”, η  Athens Xclusive Designers Week αγκαλιάζει το διεθνές πρόγραμμα Garment Collecting της H&M και φιλοξενεί μία εντυπωσιακή κατασκευή ανακύκλωσης ρούχων καθ’ όλη τη διάρκεια του τετραημέρου στο Ζάππειο Μέγαρο 28-31 Μαρτίου. Εκτός από τους καλεσμένους και του συντελεστές της διοργάνωσης που θα συμμετέχουν στην ενέργεια, η Athens Xclusive Designers Week προσκαλεί όλους όσους αγαπούν τη μόδα και θέλουν να συμβάλλουν στο κλείσιμο του κύκλου ζωής των ρούχων, να φέρουν ανεπιθύμητα ρούχα και υφάσματα οποιασδήποτε μάρκας και σε οποιαδήποτε κατάσταση  και να τα τοποθετήσουν στον πιο stylish κάδο ανακύκλωσης, που θα βρίσκεται στο χώρο του Ζαππείου.

Οι επισκέπτες που θα συμμετέχουν, θα κερδίσουν αυτόματα 15% έκπτωση σε δύο τεμάχια για την επόμενη αγορά τους στα καταστήματα Η&Μ και μία ατομική πρόσκληση για να παρακολουθήσουν τα shows της AXDW! Η συμμετοχή όλων έχει πραγματική αξία!

 

25η AXDW

Fashion Matters!

28 -31 Μαρτίου, Ζάππειο Μέγαρο

#AXDWfashionmatters #hmconscious

Continue Reading

Μόδα

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Η κάθε γυναίκα δίνει ιδιαίτερη προσοχή στην εμφάνισή της. Ακολουθεί τις ενδυματολογικές τάσεις, ενημερώνεται από περιοδικά κι έχει τη δική της άποψη για τις διαγωνιζόμενες των εκπομπών μόδας.

Ακόμη κι αν δεν έχει τη δυνατότητα συχνής αγοράς ρούχων, μπορεί να δώσει έναν άλλον αέρα στην εμφάνισή της προσθέτοντας απλώς ένα αξεσουάρ. Η ηλικία και ο σωματότυπος δείχνουν το δρόμο της επιλογής του κατάλληλου κομματιού.

SHEILA – Silk Scarf

Αγαπημένο αξεσουάρ το φουλάρι, ιδανικό για τα ¾ του χρόνου. Φθινοπωρινές, χειμωνιάτικες και ανοιξιάτικες αποχρώσεις τονίζουν το ρούχο ή τραβάνε το βλέμμα όταν θέλουμε να «κρύψουμε» κάτι που δεν μας αρέσει στο υπόλοιπο σύνολο. Οι fashion experts προτείνουν από 5 έως 25 τρόπους δεσίματος, ενώ οι bloggers θεωρούν πως ένα φουλάρι φορεμένο ως crop top ή μπαντάνα θα τραβήξει τα βλέμματα πάνω σας! Θυμηθείτε πως ένα μεταξωτό φουλάρι είναι πάντα καλοδεχούμενο δώρο άρα σας βγάζει από τη δύσκολη θέση όταν δεν ξέρετε τι να αγοράσετε!

Η εικόνα μιας γυναίκας με καρφίτσα σε παλτό ή ταγιέρ ίσως μας παραπέμπει σε λίγο παλιότερες εποχές ή μεγαλύτερες ηλικίες. Πλέον αυτό δεν ισχύει! Καρφίτσες για όλες τις ηλικίες, με παιχνιδιάρικα ή πιο κλασικά σχέδια στολίζουν φορέματα και πέτα. Σε περίπτωση που έχετε το ταλέντο να δημιουργείτε τις δικές σας ιδιαίτερες καρφίτσες από τσόχα ή ύφασμα ξέρετε ότι φοράτε ένα εντελώς μοναδικό αξεσουάρ! Καρφιτσωμένη πάνω σε μια πάνινη τσάντα κάνει την «ειδοποιό διαφορά»!

Bison Ζώνη

Προχωρώντας στα υπόλοιπα αξεσουάρ που χρησιμοποιεί μια γυναίκα σε καθημερινή βάση, το μάτι μας πέφτει στα κοσμήματα. Είτε σκουλαρίκια είτε κολιέ είτε βραχιόλια φωτίζουν και ολοκληρώνουν τη γυναικεία ομορφιά! Μαργαριταρένια και μακριά σκουλαρίκια γίνονται σύμμαχοι όταν το υπόλοιπο ντύσιμο είναι ήπιο, τα βραχιόλια στολίζουν θαυμάσια τα γυναικεία χέρια ειδικά τις ανοιξιάτικες-καλοκαιρινές ημέρες και τα κολιέ έχουν τη δύναμη με μεταμορφώνουν ένα πρωινό look σε απογευματινό/βραδινό!

Paul Smith Δερμάτινη Τσάντα

Δύο αξεσουάρ που συνδέονται άμεσα με τον εκάστοτε σωματότυπο είναι η ζώνη και η τσάντα. Λαμβάνοντας ως κανόνα πως οι ζώνες μεταμορφώνουν

ολοκληρωτικά ένα μονόχρωμο φόρεμα ή μακρύ πουλόβερ, βρείτε το σχέδιο και το χρώμα που θα δώσει άλλη λάμψη στο πολυφορεμένο σας ρούχο! Προσοχή στο μέγεθος! Πειραματιστείτε στον καθρέφτη και μην αγοράσετε μια φαρδιά ή λεπτή ζώνη που δε σας πηγαίνει

απλώς και μόνο επειδή είναι ωραία! Οι τσάντες επίσης έχουν τις δικές τους αρχές: Το κατάλληλο μήκος φτάνει ως τη μέση. Ο μεσογειακός σωματότυπος καλό είναι να διαλέξει την τσάντα που φτάνει πάνω από τους γοφούς ώστε να μην τονίσει κι άλλο αυτό το σημείο.

Εσείς σε ποιο αξεσουάρ ποντάρετε την επιτυχία της εμφάνισής σας;

 

By: Elli Zografou

Continue Reading

Trending