Connect with us

Μόδα

Τhe Fashion Gate

Σύνδεση της Βιομηχανίας Μόδας με το Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο ξεκίνησε από την Σχολή Μόδας AthensFashionClub

Μικρά, ακατέργαστα «διαμάντια» στο χώρο των Fashion Tech Startups ανακάλυψε η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub”  στο Εργαστήριο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού   του Παντείου Πανεπιστημίου και θα εκκολάψει στην Θερμοκοιτίδα Μόδας “The Fashion Gate” από την  1η Μαρτίου, που ξεκινάει ο 3ος κύκλος της.

Όλα ξεκίνησαν από ένα μήνυμα στο messenger της σελίδας της Σχολής Μόδας “AthensFashionClub” στο Facebook. Η Χριστίνα Μπολάνου περιέγραφε περιεκτικά το πολύ ενδιαφέρον project πάνω στο οποίο η ίδια και οι 6 ακόμη συμφοιτήτριές της δούλευαν στο πλαίσιο του θεματικού εργαστηρίου του #ADandPRLAB: “Digital Creativity_CodeAppsGames” του Τμήματος τους, Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

H Σχεδιάστρια και ιδρύτρια της Σχολής AthensFashionClub και της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate κυρία Βυτινίδου Μαρία, δεν έμεινε απαθής. Άρπαξε το τηλέφωνο και επικοινώνησε αμέσως με την νεαρή φοιτήτρια με σκοπό να διερευνήσει τις δυνατότητες της ανάπτυξης της ιδέας τους σε επιχείρηση, μια και αυτή είναι η αποστολή της Θερμοκοιτίδας που αναπτύσει την Νεοφυή επιχειρηματικότητα στον χώρο της Μόδας.

Η ιδέα  Re-Style που ανέπτυξε η φοιτητική ομάδα είναι πολύ απλή: Ανάπτυξη μίας ηλεκτρονικής πλατφόρμας μόδας στην οποία έμπειρες σχεδιάστριες αναλαμβάνουν την μεταποίηση ρούχων των χρηστών της πλατφόρμας, δίνοντάς τους ξανά ζωή. Οποιοσδήποτε διαθέτει ένα παλιό ρούχο που το έχει βαρεθεί και θέλει να του αλλάξει όψη μπαίνει στην πλατφόρμα, επιλέγει την σχεδιάστρια που τον εμπνέει, διαβάζοντας ένα σύντομο βιογραφικό από το προφίλ της και εκείνη αναλαμβάνει να το μεταποιήσει είτε σύμφωνα με τις κατευθύνσεις που θα λάβει από τον ίδιο τον χρήστη της εφαρμογής – πελάτη, είτε ελεύθερα με βάσει την δική της προσωπική στυλιστική άποψη.

Παλιά, ξεχασμένα ή και φθαρμένα ρούχα που έχουν χάσει την αισθητική τους και είναι πλέον ντεμοντέ γίνονται ολοκαίνουρια με ένα κλικ. Με το Re-Style  οι «επισκευές» των ρούχων γίνονται παιχνίδι!

Πίσω από αυτή την πολλά υποσχόμενη ιδέα, που έρχεται να καλύψει ένα μεγάλο κενό στο χώρο των τεχνολογικών start-ups μόδας βρίσκονται οι τριτοετείς φοιτήτριες Ηλέκτρα Ξανθοπούλου, Ελισάβετ Κυριαζή, Μίλε Μέγκυ, Γεωργία Στάϊκου, Αρβιόλα Σκέμπι, Χριστίνα Μπολάνου και Ευαγγελία Ζήση ή αλλιώς οι… «007», όπως έχουν ονομάσει την ομάδα τους. Με την τεχνογνωσία και την υποστήριξη της Σχολής AthensFashionClub και υπό καθοδήγηση των καθηγητών τους, της κυρίας αναπληρώτριας καθηγήτριας και επικεφαλής του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) Μπέττυς Τσακαρέστου και του Δρ. Σταύρου Καπερώνη, μέλος ΕΔΙΠ ,οι φοιτήτριες έφτιαξαν το πιο καινοτόμο portal μόδας στην Ελλάδα!

Η κυρία Βυτινίδου Μαρία χειροκρότησε με μεγάλο ενθουσιασμό την παρουσίαση της ιδέας τους και ανέφερε χαρακτηριστικά:

‘’Χαίρομαι ειλικρινά που το Πάντειο Πανεπιστήμιο αγκάλιασε με τόση θέρμη την προσπάθεια των φοιτητών του να βρεθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματική αγορά και στην Βιομηχανία της Μόδας.Οι ιδιωτικές επιχειρήσεις διαθέτουν την εμπειρία για να αναπτύξουν καινοτόμες προσεγγίσεις και προϊόντα αλλά από την άλλη χρειάζονται και ‘’δυνατά μυαλά’’ για να διαχειριστούν αυτήν την πρωτοπορία. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους καθηγητές των φοιτητριών, την αναπλ.. καθ. κ. Μπέττυ Τσακαρέστου και τον Δρ.  Σταύρο Καπερώνη, οι οποίοι τους έδωσαν την αληθινή διάσταση των πραγμάτων ώστε να καταφέρουμε όλοι μαζί, Πανεπιστήμιο, ιδιωτική επιχείρηση και φοιτητές, να συνθέσουμε μία ιδέα με προοπτικές για επιτυχημένη επιχείρηση.

Καλωσορίζω λοιπόν με μεγάλη αισιοδοξία τις νεαρές φοιτήτριες στον 3ο κύκλο Σχεδιαστικής και Επιχειρηματικής επιτάχυνσης της Θερμοκοιτίδας Μόδας “The Fashion Gate” και ευελπιστώ να χτίσουμε επιτυχημένα το RE-STYLE με διεθνείς προδιαγραφές και γιατί όχι με σκοπό την εύρεση ενός μεγάλου επενδυτή.’’

Οι νεαρές φοιτήτριες θα έχουν την ευκαιρία μέσω της Θερμοκοιτίδας The Fashion Gate και παράλληλα με τις σπουδές τους στο Πάντειο Πανεπιστήμιο να λάβουν εξειδικευμένη καθοδήγηση από Μέντορες και έμπειρα στελέχη της αγοράς, ώστε να μπορέσουν να μετατρέψουν το φοιτητικό project σε μία επιτυχημένη και βιώσιμη τεχνολογική επιχείρηση μόδας, με πολλές προοπτικές και εξωστρεφές χαρακτήρα.

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση και χαρά υποδέχονται η αναπλ. Καθ. και επικεφαλής του #ADandpRLAB κ. Μπέττυ Τσακαρέστου και ο Δρ. Σταύρος Καπερώνης τη  συνεργασία  στο πεδίο της ψηφιακής δημιουργικότητας  που ξεκίνησε με πρωτοβουλία της φοιτητικής ομάδας του Εργαστηρίου Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων (#ADandPRLAB) του Παντείου Πανεπιστημίου, και με την θερμή υποστήριξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας της Σχολής Μόδας “AthensFashionClub”.  “Ευχαριστούμε τη Σχεδιάστρια και ιδρύτρια της Σχολής AthensFashionClub και της 1ης Θερμοκοιτίδας Μόδας The Fashion Gate κυρία Βυτινίδου Μαρία, για την ευκαιρία που δίνει στη φοιτητική μας ομάδα να αναπτπύξει την ψηφιακή της ιδέα σε μια τεχνολογική startup στο χώρο της μόδας.”

Το #ΑDandPRLAB δήλωσε η αν καθ. Μπ. Τσακαρέστου προσφέρει συνολικά εννέα αλληλένδετα εξαμηνιαία labs κατά τα δύο τελευταία έτη σπουδών ακολουθώντας ένα μοντέλο συν-δημιουργίας με κορυφαίους επαγγελματίες του marketing και την ολοκληρωμένης επικοινωνίας, της startup επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, των ψηφιακών μέσων και τεχνολογικών εφαρμογών επιδιώκοντας να λειτουργεί ως ένας ζωντανός χώρος μάθησης και σύνδεσης με την κοινωνία και την αγορά στα 26 χρόνια λειτουργίας του.

Continue Reading

Lifestyle

Η MISS POLYPLEXI συνεχίζει την υποστήριξη της στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ» με μια πανέμορφη συλλεκτική ροζ δημιουργία

Το brand με τις πιο μοναδικές και πρωτότυπες χειροποίητες τσάντες, MISS POLYPLEXI, συνεχίζει για 3η χρονιά φέτος να υποστηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνου Μαστού, «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ», και σχεδιάζει μια συλλεκτική πλεκτή ροζ τσάντα για να συνδράμει στο πολύτιμο έργο του Συλλόγου.

Με το σύνθημα, #STRONGERTOGETHER, η MISS POLYPLEXI καλεί όλες τις γυναίκες να προσφέρουν απλόχερα τη δύναμη τους και να ενωθούν σε μια γροθιά που θα νικήσει τη μάχη που δίνουν σήμερα όσες γυναίκες παλεύουν με τη συγκεκριμένη νόσο.

Ένωσε κι εσύ τη δύναμη σου μαζί μας και με κάθε αγορά της συλλεκτικής τσάντας MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» που θα πραγματοποιείς, 50% της αξίας της θα δωρίζεται στο «ΑΛΜΑ ΖΩΗΣ». Στόχος του Συλλόγου είναι η ενημέρωση για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση της νόσου, η οργανωμένη αλληλοβοήθεια και η ψυχοκοινωνική στήριξη των γυναικών με καρκίνο του μαστού.

Η χειροποίητη τσάντα «Alma Rose Pink» έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά από τη δημιουργό του brand, Βασιλική Θεοδώρου, μια γυναίκα πολύ ευαισθητοποιημένη σε θέματα υγείας που αφορούν τις γυναίκες. Διατίθεται σε ένα υπέροχο ροζ τριανταφυλλένιο χρώμα και πλαισιώνεται από χρυσή μεταλλική διπλή αλυσίδα για να μπορεί να φορεθεί τόσο στον ώμο, όσο και χιαστί. Το συγκεκριμένο design της τσάντας είναι το πιο αντιπροσωπευτικό και παράλληλα best-selling του brand, «ντυμένο» στα ροζ για το συγκεκριμένο σκοπό. 

Βρείτε τη συλλεκτική τσάντα MISS POLYPLEXI «Alma Rose Pink» αποκλειστικά στο e-shop: https://www.misspolyplexi.com/product/alma-rose-pink-shoulder-cross-body-bag/. Καθώς και την καμπάνια για την ενίσχυση του Συλλόγου στο youtube: https://www.youtube.com/watch?v=_PVjyrctSAo. Η Έλλη Τσιτσιπά, μια εξαιρετικά δημιουργική κοπέλα, πρωταγωνιστεί ως «Pink Ambassador», εμπνέεται από την «Alma» τσάντα, αφήνει ροζ πινελιές σε καμβά και κάνει πιρουέτες στο άκουσμα κλασικής μουσικής όντας μια μπαλαρίνα στην κεντρική αίθουσα ενός παλιού επιβλητικού Αθηναϊκού ξενοδοχείου.

Continue Reading

Lifestyle

MUSA: It’s a Statement.

Η MUSA Collection είναι ένα premium Ελληνικό βιώσιμο και ηθικό brand ρούχων και αξεσουάρ. Ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2020 από την Νάσια Φιλιππίδη, η οποία ύστερα από χρόνια εμπειρίας στο Εξωτερικό, που ασχολήθηκε με τον χώρο του μάρκετινγκ και την βιωσιμότητας στον τομέα της μόδας, αποφάσισε να δημιουργήσει την MUSA με στόχο να εφαρμόσει τις αρχές της βιώσιμης και ηθικής μόδας, αλλά και να δώσει μία διαφορετική οπτική σχετικά με το πως και τι αγοράζουμε, καθώς και τι επιλέγουμε να αγγίζει το σώμα μας. 

Το όνομα MUSA είναι εμπνευσμένο από τις 9 Μούσες της Ελληνικής μυθολογίας, όπου κάθε μια από αυτές είχε το δικό της statement και την δική της προσωπικότητα. Έτσι και η MUSA ως brand, μέσα από την συλλογή της, στοχεύει στο να αναδείξει την μοναδική προσωπικότητα που έχει καθένας μας, την οποία πρέπει να αγκαλιάζει και να τολμά να την αναδεικνύει. 

Οι αξίες της είναι: Βιωσιμότητα. Ενδυνάμωση. Ηθική. 

Η MUSA βασίζεται στο minimal capsule wardrobe philosophy, που σημαίνει λίγα διαχρονικά, ποιοτικά κομμάτια, που το ένα συμπληρώνει το άλλο, δημιουργούν ένα προσωπικό statement και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι το βράδυ δημιουργώντας πολλά διαφορετικά στυλ. 

Η συλλογή σχεδιάζεται αποκλειστικά από την ομάδα της MUSA, τα υφάσματα τα προμηθεύεται από Ελληνικές επιχειρήσεις, ενώ για την παραγωγή συνεργάζεται με μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, στηρίζοντας με αυτό τον τρόπο την ελληνική κοινότητα και οικονομία. 

Η καλοκαιρινή κολεξιόν της ονομάζεται [|Elysian|= beautiful/creative/peaceful] #SustainablyInspired, και αποτελείται από κομμάτια που έχουν φτιαχτεί από φυσικά και βιώσιμα υφάσματα και στοχεύει στο να μας εμπνεύσει να “φοράμε τον εαυτό μας”, και να αναδεικνύουμε το προσωπικό μας statement. Αυτό πιστεύει η MUSA πως είναι και η αρχή της βιώσιμης και ηθικής μόδας. 

Μπορείτε να ανακαλύψετε την νέα συλλογή, αλλά και να ενημερωθείτε για το πως εφαρμόζει η MUSA την βιώσιμη και ηθική μόδα στο www.musacollection.gr & instagram/FB: @musacollectiongr 

Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για την βιώσιμη και ηθική μόδα, επισκεφθείτε το πρώτο online magazine

Continue Reading

Lifestyle

Νεανική ενέργεια, “ορμή” και 70s αισθητική στο 4ο επεισόδιο της 28ης Athens Xclusive Designers Week

Το δημοφιλές σχεδιαστικό δίδυμο Deux Hommes μονοπωλεί το ενδιαφέρον στο τέταρτο επεισόδιο της Athens Xclusive Designers Week με ένα πρωτοποριακό fashion film που εντυπωσιάζει.

Στην καινούργια συλλογή των Deux Hommes οι “fêtes galantes”, οι πολυπρόσωπες ζωγραφικές συνθέσεις του Γαλλικού rococo με τους κομψά ντυμένους νέους και νέες της εποχής σε στιγμές μέθεξης, χαράς και υπαίθριων απολαύσεων συναντούν τα “all tomorrow’s parties” της “βελούδινης” underground σκηνής των αρχών του ’70.

Στο επίκεντρο της collection η εκκεντρικότητα, η τόλμη και η ελευθέρια των glam-rockers, η καλόγουστα επιδεικτική ομορφιά του Ευρωπαϊκού rococo, oι χρυσορόδινες αποχρώσεις στα πορτραίτα της Madame Le Brun και οι δραματικοί παστέλ ουρανοί στους πίνακες του Tiepolo. 

Όλα αυτά ενσωματώνονται σε ένα σύγχρονο remix τέχνης και τεχνολογίας  με νεανική ενέργεια και “ορμή”!

Σκοπός του οίκου Deux Hommes είναι  να αντικαταστήσει το “βάρος” της ιστορίας πάνω στα ρούχα με την ελαφρύτητα μιας σημερινής, εύχρηστης και κατανοητής ομορφιάς και να αναβιώσει το ξεχασμένο -εδώ και πολύ καιρό- πνεύμα της γιορτής! 

Στο fashion film των Deux Hommes συμμετέχει και ο κορυφαίος χορευτής Στέλιος Κατωπόδης.

Τη σκηνοθεσία και καλλιτεχνική διεύθυνση του fashion film την επιμελήθηκε ο Κώστας Δημάς.

Χορηγοί της διοργάνωσης είναι: η COLGATE MAX WHITE ULTIMATE, η πρώτη λευκαντική οδοντόκρεμα με καινοτόμα σύσταση με ένζυμα που χρησιμοποιούν οι οδοντίατροι.

Η LA BIORED της HEREMCO, μια σειρά καινοτόμων καλλυντικών επιστημονικής έρευνας, που αναγεννούν την επιδερμίδα!

Tα ροφήματα Starbucks RTD Coffee.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.

Μια ακόμα σημαντική πρωτοβουλία της διοργάνωσης είναι το Fashion Design Project by Bombay Sapphire, όπου δίνεται η δυνατότητα σε νέους επίδοξους σχεδιαστές μόδας να δημιουργήσουν ένα look εμπνευσμένο από τα χρώματα της Bombay, να διακριθούν και να κερδίσουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στην επόμενη εβδομάδα μόδας και στο θεσμό των Νέων Σχεδιαστών.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection.

Η Athens six star tours ανέλαβε την μεταφορά όλων των προσκεκλημένων με πολυτελή Vans στους χώρους διεξαγωγής των επιδείξεων καθώς και των μοντέλων στα γυρίσματα.

Επιπλέον, τη διοργάνωση υποστηρίζουν, το νερό Minoa Water, το πρακτορείο μοντέλων Happy Models, ο Dj Nikos Alatas, το Athens six star tours, ο όμιλος σπουδών μόδας  Pansik, το 7th Heaven Salon που ανέλαβε την περιποίηση των άκρων των μοντέλων καθώς και η εταιρία Printop που προμήθευσε στη διοργάνωση τα ευφάνταστα T-Shirts και καπέλα.

Μένοντας πιστή στις αξίες της και κάτω από τις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας η μακροβιότερη ελληνική διοργάνωση μόδας, η Athens Xclusive Designers Week συνεχίζει ακάθεκτη με μοναδικό της στόχο την στήριξη της εγχωρίας βιομηχανίας μόδας και των Ελλήνων δημιουργών, παρακινώντας το κοινό να επιλέγει ελληνικά.

Χορηγοί επικοινωνίας: Cosmote Tv, Music 89,2, Downtown, Deluxe, You Weekly, Fashion Daily, WomanToc, MissBloom

Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων,  Δήμου Αλίμου, Δήμου Παλαιού Φαλήρου , Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Marketing Greece,

Με την υποστήριξη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ( ΕΑΤΑ)

Continue Reading

Trending