Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χάτζη Σκευοφύλακα: “Πρωτοπόρος στην Εμπειρία του Πελάτη”

Xάτζη Σκευοφύλακα – Πρωτοπόρος στην Εμπειρία του Πελάτη για μεγάλες επιχειρήσεις

H Xάτζη Σκευοφύλακα γεννήθηκε στην Κάρπαθο, την οποία επισκέπτεται τα τελευταία χρόνια. Είναι κάτοχος MBA στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, NLP Certified practitioner, Πιστοποιημένη Εσωτερική Ελεγκτής ISO, Συγγραφέας Παιδικών Παραμυθιών, Υποψήφια για Διδακτορικό πρόγραμμα (Phd) και Επιχειρηματίας. 

Έχει μία μακροχρόνια πορεία ως ανώτατο διοικητικό στέλεχος ελληνικών εταιρειών με εξειδικευμένες γνώσεις στη διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού. Πιστεύει πολύ στην σημασία της διαρκούς προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης και αφιερώνει τον χρόνο της στον σχεδιασμό και στην παροχή εκπαιδευτικών δράσεων υψηλών αποδόσεων, που έχουν στόχο την  ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων και την παροχή Εμπειρίας στον Πελάτη – Customer Experience (CX). 

H Χάτζη Σκευοφύλακα έχει ιδρύσει την Hatzi Filax Training Group. Μία σύγχρονη και επιτυχημένη εταιρία εκπαίδευσης και κατάρτισης που εξειδικεύεται στο να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν και να «ξεκλειδώσουν» δεξιότητες και δυνατότητες, ώστε να οικοδομήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις και να επιτύχουν προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. 

Η ίδια έχει συνεργαστεί και εκπαιδεύσει μεγάλους οργανισμούς όπως  Pet City, Κρητικός Super Market, Κτήμα Γεροβασιλείου, ΣΥ. Φαρμακοποιών Αιγαίου και Κρήτης, Κρητικός Super Market, Xαλκιαδάκης, Αstra Management Shipping, Σκλαβενίτης, NOBACCO, Kαφέ Δρίτσας, Μεϊδάνης, Aphrodite Mykonos resort, Πάνου Α.Ε.Β.Ε., ΔΕΣΦΑ, Alpha Wood Group, Κωτσόβολος, ΣΘΕΒ, Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ., Οrientum κ.ά.

Πριν ιδρύσει την εταιρία της, η Χάτζη Σκευοφύλακα είχε μακροχρόνια επαγγελματική πορεία σε μεγάλες εταιρίες. Η Χάτζη Σκευοφύλακα, είχε διατελέσει Αν. Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού στον ΟΜΙΛΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ & ήταν Διευθύντρια της Σχολής «ΣΠΥΡΟΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ». Επίσης, είχε διατελέσει Διευθύντρια Νοτίου Ελλάδος στην Epsilon Net, επί σειρά ετών. Διακεκριμένη στον επιχειρηματικό κόσμο στην Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού από το Who is Who GREECE , 2013. 

Η Hatzi Filax Training Group,  έχει εισαγάγει και εγκαταστήσει το σύγχρονο μοντέλο εταιρικής εκπαίδευσης μέσω Εταιρικών  Ακαδημιών (Corporate Academy), οι οποίες σχεδιάζονται από την Hatzi Filax και συνδυάζουν δυναμικά εκπαιδευτικά προγράμματα σε πολλές ειδικότητες, εργαστήρια που αφορούν στις διαδικασίες της επιχείρησης και εσωτερικά προγράμματα προσωπικής ανάπτυξης για τα στελέχη. Σκοπός της είναι πάντα η  διάχυση της εταιρικής γνώσης, η συνεχόμενη ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα και η διαμόρφωση ενιαίας εταιρικής κουλτούρας. Παρέχει, παράλληλα και ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν να οργανώσουν τις ομάδες και την ομάδα διοίκησης (Soft Skills) , έτσι ώστε να επιτύχουν τους στόχους και τα αποτελέσματα που επιθυμούν. Περισσότερες πληροφορίες στο www.hatzifilax.com

Μια από τις περιοχές εξειδίκευσης της Χάτζη Σκευοφύλακα,  αποτελεί ο σχεδιασμός δράσεων και εκπαιδεύσεων με θέμα την Εμπειρία του Πελάτη, προσφέροντας στους πελάτες της εκπαίδευση και στρατηγική ανάπτυξη, μέσω συμβουλευτικής και άλλων προγραμμάτων υποστήριξης, τα οποία εξειδικεύονται στο σύγχρονο θέμα της μεταμόρφωσης των επιχειρήσεων μέσω της 4η Βιομηχανικής Επανάστασης της Τεχνολογίας και στην δημιουργία εταιρικής κουλτούρας. Η Χάτζη Σκευοφύλακα, υποστηρίζει επιχειρήσεις στο να δημιουργήσουν το δικό τους μοντέλο Customer Experience (CX). Στόχος κάθε προγράμματος είναι να αναπτυχθεί μια ενιαία εταιρική κουλτούρα για όλα τα επίπεδα, που θα ενισχύει το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και την πρωτοβουλία  και θα επιτυγχάνει την  αποτελεσματική και ουσιαστική εξυπηρέτηση του Πελάτη. 

Η Χάτζη Σκευοφύλακα, παρέχει επίσης προγράμματα καθοδήγησης (mentoring)  για στελέχη επιχειρήσεων, συμβάλλοντας στο να ενισχύσει την αυτογνωσία τους, τους σκοπούς και τα θέλω τους, έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίζουν κάθε πρόκληση και να επιτυγχάνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα για τους ίδιους και την ομάδα τους. 

Σε ατομικό επίπεδο, παρέχει εκπαίδευση και καθοδήγηση για την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων, βοηθώντας τους πελάτες της να χειριστούν  επαγγελματικά και προσωπικά θέματα με σκοπό να πετύχουν τους στόχους τους, όπως για παράδειγμα η διαχείριση χρόνου, η διεξαγωγή επιτυχημένων συνεντεύξεων, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης, η επαγγελματική εξέλιξη, η επιλογή καριέρας κ.ά.

Η αγάπη της για την εξέλιξη και ανάπτυξη των ανθρώπων, την οδηγεί συχνά σε συνέδρια και ομιλίες, έχοντας αποκτήσει μεγάλη εμπειρία με μικρά και μεγάλα κοινά επιχειρήσεων, ως ομιλήτρια σε θέματα παρακίνησης και ώθησης, αναπτύσσοντας έτσι συναισθήματα αισιοδοξίας και συμβάλλοντας στο να ατενίσουν οι ακροατές το μέλλον θετικά, αισθανόμενοι δυνατοί να πράξουν, όλα όσα σχεδιάσουν.

Θέλοντας να μοιραστεί γνώσεις και εμπειρίες αρθρογραφεί και  συμμετέχει σε συνέδρια και ομιλίες, επιδιώκοντας πάντα τον δημιουργικό διάλογο και την εφαρμογή νέων πρακτικών που θα βοηθήσουν τους ανθρώπους και οργανισμούς  να εξελιχθούν.

Συγκεκριμένα, έχει δημοσιεύσει τα παρακάτω άρθρα:

  • «Η Εμπειρία του Πελάτη στον Χώρο της Υγείας και της Ομορφιάς» Μedical Management 2019 
  •  «H Διαχείριση Χρόνου», Βusiness Women, 2019
  • «Η Εμπειρία του Ασθενή – Πελάτη στον Χώρο της Υγείας», Medical Management, 2019
  • «Η εξυπηρέτηση του Πελάτη δεν θα πρέπει να θεωρηθεί σε καμία περίπτωση ίδια με
    την Εμπειρία του Πελάτη μέσα στην επιχείρηση σας» Thessaliatimes. 2018 
  • «H εμπειρία του πελάτη», The Total Retail, 2018
  • «Η δύναμη της εκπαίδευσης στην αναδιοργάνωση μιας επιχείρησης», HR Professional, 2010.
  • «Η εκπαίδευση δεν είναι πολυτέλεια», HR Professional, 2009.
  • «Τι επιλέγουμε τελικά να αφήσουμε ως κληρονομιά στην ανθρωπότητα: Υγεία ή Ασθένεια», Επιστημονικό Μάρκετινγκ, 2008.
  • «Σεβασμός στις ικανότητες των εργαζομένων», HR Professional, 2006.

Παράλληλα, έχει συμμετάσχει στα παρακάτω συνέδρια και εκθέσεις, ως ομιλήτρια:

  • 11η Health Expo Athens – Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών – 9 Φεβρουαρίου 2020 
  • Ηoreca 2019: Right the wrongs: Προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη – Gastronomy Forum «Right the wrongs: Προσφέροντας εμπειρία στον πελάτη»
  • Συνέδριο Φαρμακοποιών και Ιδιοκτητών Φαρμακείων – 23 Ιανουαρίου 2019, Κύπρος 
  • 7 Συνέδριο – Το Φαρμακείο στην Υγεία, την Ομορφιά και την Ευεξία – Ηράκλειο Κρήτης, Διοργάνωση: ΣΥΦΑΚ – Σεπτεμβρίου 2019
  • 6ο Συνέδριο – Το Φαρμακείο στην Υγεία και την Ομορφιά – Ηράκλειο Κρήτης – 15&16 Σεπτεμβρίου 2018

 

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χρυσάνθη Παπαδοπούλου: «Forever a Belle. Forever a Rebelle.»

7 XRONIA  FOREBELLE

Συνέντευξη με την Χρυσάνθη Παπαδοπούλου, ιδρύτρια της Forebelle. 

Το 2013 η Χρυσάνθη Παπαδοπούλου ίδρυσε το ηλεκτρονικό κατάστημα γυναικείας ένδυσης ‘’Forebelle’’. Μία περίοδο που δεν υπήρχε ένα αποκλειστικά e-shop στην Ελλάδα, παίρνοντας παράδειγμα από μεγάλα brands του εξωτερικού τόλμησε να πάρει το ρίσκο και να πιστέψει πως η Ελληνίδα θα αρχίσει να κάνει online τις αγορές της αν της δοθεί η ευκαιρία. Το ρίσκο απέδωσε και γρήγορα κέρδισε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Σήμερα η Forebelle κλείνει 7 χρόνια και θεωρείται ένα από τα πιο γνωστά e-shop σε Ελλάδα και Κύπρο με δική της Collection, γνωστά fashion brands του εξωτερικού και collaboration με μεγάλα ονόματα στο ιστορικό της. Πάντα με γνώμονα τη γυναίκα έχει καταφέρει να ξεχωρίζει και να πρωτοτυπεί σε κάθε τομέα. 

Ποιές ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Έχω τελειώσει γερμανική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης. Ήθελα πάντα να ασχοληθώ με το fashion marketing αλλά στα σχολεία δυστυχώς δεν ασχολούνται με τον χώρο της διαφήμισης/μόδας ειδικά τότε ήμασταν ακόμα πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα. Δεν χρειάστηκε να μιλήσω γερμανικά στη δουλειά ( ακόμα τουλάχιστον) αλλά στη σχολή μαθαίνεις από νωρίς να μπαίνεις σε πρόγραμμα και να δουλεύεις ομαδικά κάτι που χρειάζεται σε όποιον επαγγελματικό τομέα και αν διαλέξεις. 

Τον τελευταίο καιρό αρκετοί συνάδελφοι του χώρου σας παραπονιούνται ότι ο κλάδος της ένδυσης περνάει κρίση.Πιστεύετε ότι ισχύει αυτό; Αν ναι, πού πιστεύετε ότι οφείλεται αυτό και αν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Περνάμε ποιοτική κρίση. Η μόδα δεν θα πάψει ποτέ να εξελίσσεται και η γυναίκα δε θα πάψει ποτέ να ψωνίζει. Αυτό που έχει αλλάξει λόγω της παγκοσμιοποίησης και του τεράστιου ανταγωνισμού σε αυτόν τον χώρο είναι η εξάπλωση του fast fashion από τη μία  και η εμφάνιση της ηθικής μόδας από την άλλη. Στη Forebelle προσπαθούμε να προσφέρουμε και τα δύο όσο είναι δυνατόν, με ποιοτικά ρούχα από γνωστά fashion brands του εξωτερικού ενώ παράλληλα διατηρούμε τη Forebelle Collection με πιο οικονομικές τιμές. 

-Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιές λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;

Είναι μοδάτα, ποιοτικά, σύγχρονα και άκρως θηλυκά. Όσο η Forebelle μεγαλώνει τόσα περισσότερα να περιμένετε. 

-Ποιά θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

Η κομψότητα φαίνεται στον αέρα που αποπνέει ο άλλος και στην αυτοπεποίθηση. Μία πραγματικά κομψή γυναίκα δεν ακολουθεί τυφλά τις τάσεις της μόδας, είναι διαχρονική και επιλέγει προσεκτικά τί θα φορέσει.

-Ποιό είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

H απάντηση είναι μία φυσικά. Forever a Belle. Forever a Rebelle. 

Ποιά είναι τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μία επιχείρηση; 

Η λέξη εξασφαλίζει είναι πολύ ισχυρή. Δεν είναι ένας παράγοντας μόνο και ποτέ δεν μπορείς να είσαι βέβαιος. Πρέπει να παίρνεις ρίσκα και να μαθαίνεις από τα λάθη ακόμα και σε μία επιχείρηση. Πρέπει να μην τα παρατάς στις δυσκολίες. Γενικά χρειάζονται πολλές θυσίες, επιμονή και υπομονή και να μπορείς να λειτουργείς σωστά ακόμα και υπό πίεση. 

– Ποιά είναι τα επόμενα σχέδια σας;

Είμαστε πολύ χαρούμενοι να ανακοινώσουμε το άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος Forebelle στην έδρα μας τη Θεσσαλονίκη, στο Mediterranean Cosmos! Δίνουμε πολύ σημασία στο feedback που δεχόμαστε από τους πελάτες μας και θεωρούμε απαραίτητο πλέον να μπορούν να πάρουν και από κοντά μία γεύση από τον κόσμο της Forebelle. 

-Συγχαρητήρια! Δεν θεωρείτε όμως λίγο ριψοκίνδυνο αυτήν την περίοδο μία τέτοια απόφαση; 

Καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να ακούγεται μεγάλο ρίσκο το άνοιγμα ενός καταστήματος αυτήν την δύσκολη περίοδο αλλά είμαστε σίγουροι ότι όταν τελειώσει αυτό το κεφάλαιο οι πελάτισσες μας θα μας στηρίξουν όπως κάνουν σε κάθε μας βήμα. 

-Αυτό σημαίνει ότι προτεραιότητα  θα γίνει το φυσικό κατάστημα; 

Ως ηλεκτρονικό κατάστημα ξεκινήσαμε και έτσι θα συνεχίσουμε. Αν μη τι άλλο αυτή η περιοδος μας έδειξε πόσο δυνατό παραμένει το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα λοιπόν με την Forebelle θέλουμε να παρουσιάσουμε το www.ishoponline.gr ένα καινούριο εγχείρημα που αφορά το beauty και το makeup γιατί  μόδα και στυλ δεν είναι μόνο το ντύσιμο. 

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Βάσω Βλαχοπαναγιώτου : «Φιλική και Ειλικρινής»

Η Βάσω Βλαχοπαναγιώτου σπούδασε Χημικός Μηχανικός, αλλά δεν άσκησε ποτέ το επάγγελμα. Παρόλα αυτά, τα πρώτα χρόνια της καριέρας της το πτυχίο του μηχανικού της έδινε κύρος και την βοηθούσε να κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς όλοι  θεωρούσαν ότι ως μηχανικός ήταν έξυπνη και ικανή!

Οι μεταπτυχιακές σπουδές της στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού ήρθαν αρκετά αργότερα, δουλεύοντας πια, ήταν μια απολύτως συνειδητή επιλογή, ήταν αυτές που την βοήθησαν να βλέπει τα πράγματα λιγότερο… τετράγωνα, λιγότερο άσπρα ή μαύρα και, τελικά, ήταν αυτές που καθόρισαν την καριέρα της.

-Πόσο επαγγελματίας πιστεύετε ότι μπορεί τελικά να είναι μια γυναίκα, ειδικά σε χώρους που μέχρι πρόσφατα ήταν καθαρά ανδροκρατούμενοι;

Σκέφτομαι και λειτουργώ με μία αρχή: ότι σε ένα εργασιακό περιβάλλον δεν υπάρχουν άνδρες και γυναίκες, υπάρχουν ικανοί και λιγότερο ικανοί άνθρωποι, άνθρωποι που διαθέτουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που απαιτεί μια θέση και άνθρωποι που δεν τα διαθέτουν, άνθρωποι που παλεύουν για την καταξίωσή τους και άνθρωποι που δεν παλεύουν.

Υπό το πρίσμα αυτό, μια γυναίκα μπορεί να είναι τόσο επαγγελματίας όσο οι γνώσεις, οι δεξιότητες και η επιμονή της επιτρέπουν! Σημασία για μένα έχει να προτάσσει την αλήθεια της και να αποκρούει μ’ αυτή τα κάθε είδους στερεότυπα, με τα οποία όλοι μας, άνδρες και γυναίκες, ερχόμαστε αντιμέτωποι. Με σθένος και χωρίς ηττοπάθεια!

-Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα που φιλοδοξεί  να ασχοληθεί με τον τομέα σας;

Η αλήθεια είναι πως το HR είναι ένας τομέας που παραδοσιακά απορροφά γυναίκες, άρα το φύλο δεν θα αποτελέσει για τις υποψήφιες συναδέλφους εμπόδιο.

Αυτό που κατά τη γνώμη μου πρέπει να έχουν στο νου τους είναι πως αποστολή τους θα είναι να συνεισφέρουν αποτελεσματικά στην επιχειρησιακή συνοχή και την επιχειρησιακή συνέχεια. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται και να εμβαθύνουν γρήγορα στο επιχειρησιακό περιβάλλον και να προσαρμόζουν τις πρακτικές HR σ’ αυτό.

Πάνω από όλα όμως πρέπει να είναι σε θέση να εξασφαλίζουν ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη του εργοδότη και των εργαζομένων. Κι αυτό το καταφέρνεις μόνο όταν νοιάζεσαι για το καλό της επιχείρησης και για το καλό των ανθρώπων. Γνήσια και ουσιαστικά. Γιατί, στο τέλος της ημέρας, κανέναν δεν μπορείς να ξεγελάσεις.

-Ακούγεται  συχνά ότι οι γυναίκες έχουν από τη φύση τους περισσότερο αναλυτικό μυαλό ενώ αντίθετα οι άντρες πρακτικό. Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη και αν ναι πόσο επηρεάζει αυτό τη γυναίκα στη δουλειά της;

Η συλλέκτρια και ο κυνηγός, ε; Ισχύει ως έναν βαθμό και ίσως να οδηγεί και στην επιλογή του επαγγέλματος. Κατά τη δική μου άποψη, βασικό στοιχείο στην επιλογή μιας δουλειάς είναι το προσωπικό ενδιαφέρον, ανεξάρτητα αν αυτό πηγάζει από το φύλο ή τον τρόπο που μεγάλωσε κάποιος ή από οπουδήποτε αλλού. Αν μια δουλειά σ’ αρέσει και θέλεις να πετύχεις σ’ αυτήν και να εξελιχθείς, τότε θα χρειαστεί να αναδείξεις χαρακτηριστικά που διαθέτεις και να αναπτύξεις αυτά που δεν έχεις. Θα χρειαστεί να «δουλέψεις» με τον εαυτό σου, να διεκδικήσεις συνθήκες ευνοϊκές, να προσαρμοστείς.

-Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων;

Έχω συνεργαστεί με εξαιρετικά επιτυχημένες γυναίκες επιχειρηματίες, διευθύντριες παραγωγής, γραμματείς. Όλες είχαν μερικά κοινά χαρακτηριστικά: μυαλό, αγάπη για τη δουλειά τους, εμπιστοσύνη στις δυνάμεις τους και φιλοδοξία. Τα χαρακτηριστικά αυτά σε βοηθούν να δώσεις με επιτυχία, στο πεδίο το επιχειρηματικό, το επιχειρησιακό, το κοινωνικό και το προσωπικό, όλες τις μάχες που απαιτούνται για να ανέβεις ψηλά.

-Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μια γυναίκα ή με έναν άντρα;

Πιστεύω πως ένας ισορροπημένος άνθρωπος που τα ‘χει βρει με τον εαυτό του μπορεί να συνεργαστεί με όλους. Χωρίς ανταγωνισμούς και μικροπρέπειες. Γιατί αυτό που καθορίζει την επιτυχία μιας συνεργασίας δεν είναι σε καμία περίπτωση το φύλο, αλλά η προστιθέμενη αξία που φέρνει ο καθένας στο τραπέζι της συνεργασίας.

-Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

«Τι μπορώ να κάνω ΕΓΩ» ώστε να βελτιωθώ και να βελτιωθεί και ο κόσμος γύρω μου, επαγγελματικός ή προσωπικός. Η προσωπική ευθύνη είναι για μένα η ύψιστη αξία και η πιο ισχυρή κινητήρια δύναμη!

-Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Θέλω να… απογειώσουμε το HR στη Μεϊδάνης!. Στα σχέδιά μου, λοιπόν, δεν θα βρείτε τίποτε άλλο από πολλή δουλειά, με σοβαρότητα, ουσία και μεράκι!

 

Βάσω Βλαχοπαναγιώτου

HR Director της Μεϊδάνης – Electroinvest ΑΕ

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Sofiana Spinoula : «Αυθόρμητη και Ειλικρινής»

Η Σοφιάνα είναι μια από τις μεγαλύτερες influencers της Ελλάδας. Μετράει πάνω από 100 χιλιάδες ακόλουθους στο instagram(@sofianaspinoula) και έχει έναν από τους πιο όμορφους λογαριασμούς. Κάθε δημοσίευση της μοιάζει με έργο τέχνης. Τι είναι αυτό που την κάνει ξεχωριστή όμως; Είναι μια δυναμική γυναίκα. Είναι αληθινή και εκφράζει πάντα με τον δικό της τρόπο την γνώμη της στα γεγονότα. Παλεύει για τα ίσα δικαιώματα ανάμεσα στα δύο φύλλα. Είναι ένας άνθρωπος που σε κάνει να θες να τον γνωρίσεις καλυτέρα.

 

Πείτε μας λίγα λόγια για την τωρινή ασχολία σας

-Ως τώρα έχω ασχοληθεί επαγγελματικά με πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, πάντα όμως στο καλλιτεχνικό κομμάτι. Ο χορός, το modeling και το Instagram είναι κάποια από αυτά που αποτελούν μεγάλο μέρος της επαγγελματικής μου πορείας. Πρόσφατα μπήκε ξανά και η τηλεόραση. Τώρα λόγω κατάστασης δουλεύω περισσότερο τα social media, Project κάτι που έκανα από παλιά βέβαια, με πολύ μεράκι. Τα θεωρώ παιδιά μου. Φυσικά παράλληλα είμαι σε συζητήσεις για καινούργια πράγματα αλλά  το τελευταίο λόγο τον έχει ο ,όποιος, «COVID» ,δυστυχώς. Οπότε αναμένουμε..

 

-Φροντίζετε να έχετε ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό σας;

-Αν με ρωτούσες πέρσι δε θα προλάβαινα ούτε την ερώτηση να ακούσω. Μετά από ένα χρόνο και όταν πλέον διαχειρίζομαι καλύτερα τη δουλειά μου θα σου πω πως ναι, έχω ελεύθερο χρόνο. Τον απαιτώ. Όχι άπειρο, αλλά αρκετό για να επαναφορτίζω μπαταρίες. Είμαι ένας άνθρωπος μοναχικός και θέλω απαραίτητα χρόνο με τον εαυτό μου για να συνεχίσω μέσα στο χαμό. Θέλω χώρο,να πιώ το κρασί μου, να ακούσω τη μουσική μου, να μου μιλήσω, να με ακούσω. Και δε θέλω κανέναν να με ενοχλεί εκείνη την ώρα.

 

Ο λογαριασμός σας στο instagram έχει πάνω από 100 χιλιάδες ακόλουθους. Τι πιστεύετε ότι κάνετε και ο κόσμος σας αγαπάει τόσο πολύ;

-Είμαι αληθινή, λακωνική και ωμή. Δεν ωραιοποιώ τίποτα και δε «ζουζουνίζω». Χωρίς όμως αυτό να με κάνει πεσιμίστρια. Αυτό τους κερδίζει. Άλλους τους τσιτώνει. Κάθε τι που ανεβάζω έχει ρόλο και σκοπό. Το στήνω με πολλή ειλικρίνεια το προφίλ μου και η επαφή μου μαζί με το κοινό είναι βαθιά και ουσιώδης. Περιλαμβάνω μια γκάμα από τα πάντα. Ρούχα, λούσα, απόψεις, κοινωνικοπολιτικά, χιούμορ. Το προφίλ μου είναι ακριβώς όπως είμαι και εγώ. Χίλιες προσωπικότητες (που σίγουρα τσακώνονται μεταξύ τους) ,σε ένα σώμα. Δε βαριούνται θεωρώ. Κυρίως γιατί δε ξέρουν από που θα τους έρθει.

 

 

-Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα;

-Κομψή γυναίκα για μένα είναι αυτή που γνωρίζει ποια είναι χωρίς να στο επιδεικνύει. Αυτή που έχει αισθητική στο πως ντύνεται, τι μουσική ακούει, πως στέκεται και περπατά, και πως πίνει το κρασί της. Αυτή που την άποψη της τη κάνει επάγγελμα ,τη φορά, τη τσαλαπατά, την αλλάζει, τη φωνάζει, τη στηρίζει, τη περπατά, τη μιλάει με τα μάτια, την αρνείται και τη βελτιώνει γιατί είναι καλύτερη και διαφορετική από κάθε χθες.

Πιστεύετε ότι μία γυναίκα πρέπει να επιδιώξει μια καριέρα αν το επιθυμεί, με όποιο τίμημα και αν συνεπάγεται αυτό;

 

-Οτιδήποτε καταπατά τα δικαιώματα της και αναιρεί τον αυτοσεβασμό της δε βρίσκεται στη λίστα με τα τιμήματα. Αφού λύσουμε αυτό ,η γυναίκα μετά ας λυσσάξει για τη καριέρα της όπως ποθεί. Αν τώρα δε θέλει καριέρα και θέλει να καθίσει σπίτι να φροντίσει ·τα παιδιά της, αν δεν έχει παιδιά ,την ίδια. .Τον άντρα της ,αν δεν έχει άντρα ,τη γυναίκα της· γιατί αυτό τη κάνει ευτυχισμένη, και αυτή τη γυναίκα καριερίστρια θα τη πω…της ζωής. Μπορεί να τα κάνει και όλα μαζί επίσης. Αρκεί να μην εξαρτηθεί ποτέ από κανέναν πέραν εκείνης.

 

-Πως αντιμετωπίζετε τα κακόβουλα σχόλια; Σας επηρεάζουν  αρνητικά στην ψυχολογία σας;

-Είμαι πολύ εγωίστρια. Αυτό σημαίνει οτι για να υπολογίσω τη κριτική κάποιου πρέπει να τον θεωρώ ανώτερο. Ανώτερους θεωρώ, ζήτημα τρείς ανθρώπους στη ζωή μου. Παλιά εκνευριζόμουν με τα κακόβουλα σχόλια, ποτέ δεν επηρεαζόμουν όμως. Τώρα ούτε αυτό. Βαριέμαι εύκολα και μ αρέσει να υπάρχει βαβούρα γύρω από το όνομά μου. Αφού μπορώ να τη διαχειριστώ, παίζω και εγώ μαζί τους. Και έχω και ένα φοβερό δυναμικό κοινού που καπελώνει οτιδήποτε αρνητικό. Το οποίο ,κοινό, το θεωρώ πανέξυπνο και το λατρεύω. Η ζωή μου ήταν πάντα «μεγαλύτερη» πίσω από όλο αυτό που δείχνω και ειλικρινά περνάω πολύ όμορφα με τους ανθρώπους μου μακριά από κινητά, σχόλια και κριτικές.

 

-Υπάρχουν στιγμές που νιώθετε άβολα λόγο της αναγνωσιμότητας σας;

-Όχι. Ήμουν πάντα ένας χαρακτήρας στο επίκεντρο λόγω προσωπικότητας από μικρή και είχα μάθει να το διαχειρίζομαι. Σιγά πια και το σταριλίκι.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το μέλλον; 

-Δε λέω ποτέ τα σχέδιά μου. Γενικά δικές μου επιχειρήσεις, δικούς μου ανθρώπους και εγώ…όλη δική μου. Αυτό επιθυμώ τώρα, αύριο μπορεί να σου πω ένα σπίτι στο λιβάδι.

 

Επιμέλεια Συνέντευξης : Σοφία Μελεκίδου (@fiaraf)

Continue Reading

Trending