Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χαρά Ζήκα- Δημιουργική με όραμα

H Χαρά Ζήκα είναι Χημικός και Δρ Φαρμακευτικής. Μεγάλη της αγάπη είναι όμως το ραδιόφωνο με το οποίο και ασχολείται ως Ραδιοφωνική Παραγωγός. Είναι, επιπλέον, πρόεδρος του Συλλόγου ΟΛΚΟΣ , συλλόγου φίλων επιστήμης και πολιτισμού.

– Ασχολείστε χρόνια με το ραδιόφωνο;

Το ραδιόφωνο και η δημοσιογραφία ήταν πάντα οι μεγάλες μου αγάπες. Ωστόσο σπούδασα χημεία, έκανα διδακτορικό στη φαρμακευτική και διδάσκω πολλά χρόνια σε φοιτητές στα ΤΕΙ και σε ΙΕΚ. Επειδή λάτρευα το ραδιόφωνο ξεκίνησα να ασχολούμαι ερασιτεχνικά όταν ήμουν φοιτήτρια και έκανα εκπομπές με θέματα υγείας. Στη συνέχεια όμως ασχολήθηκα με ποικίλα θέματα, πέρασα στον χώρο των εφημερίδων, της τηλεόρασης, έκανα ρεπορτάζ και δικές μου τηλεοπτικές εκπομπές. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι μόνο με το ραδιόφωνο που θεωρώ ότι μου ταιριάζει περισσότερο και βρίσκομαι σταθερά στο Radio Arena 89,4.

– Ποια είναι τα θέματα με τα οποία ασχολείστε κυρίως;

Σχεδόν με όλα. Η εκπομπή μου ξεκινά με θέματα ψυχολογίας, πάντα υπάρχει μια ψυχολόγος με την οποία κάνουμε ενδιαφέρουσες συζητήσεις, αγγίζουμε θέματα ερωτικών σχέσεων και προτείνουμε λύσεις σε διάφορα προβλήματα. Στη συνέχεια κάνω ζωντανή σύνδεση με το αστυνομικό μέγαρο και μαθαίνουμε τα σημαντικότερα περιστατικά που συμβαίνουν στην πόλη μας. Ακολουθούν συνεντεύξεις διαφόρων προσωπικοτήτων, ενημέρωση για πολιτιστικά δρώμενα, κληρώσεις δώρων, μέχρι και προβλέψεις ζωδίων από γνωστή αστρολόγο.  Είναι δηλαδή μια εκπομπή ποικίλης ύλης με πλούσια θεματολογία.

– Είστε και πρόεδρος του Συλλόγου ΟΛΚΟΣ, πείτε μας δυο λόγια για την ενασχόλησή σας αυτή.

Ο Ολκός ήταν μια ιδέα που είχα στο μυαλό μου για αρκετά χρόνια. Το 2006 κατάφερα μαζί με λίγους φίλους να γίνει επίσημα Σύλλογος. Από τότε όλοι μαζί διευρύναμε πολύ τον Ολκό. Πετύχαμε τη διοργάνωση μεγάλων εκδηλώσεων στην πόλη μας, κάνουμε σεμινάρια, πάρτι, εκδρομές, έχουμε ιστοσελίδα, ομάδα ποδοσφαίρου και ομάδα μπάσκετ. Μάλιστα η ομάδα μπάσκετ διακρίθηκε πολλές φορές στο πρωτάθλημα του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης όπου συμμετέχει και αγωνίζεται με μεγάλες εταιρείες της πόλης μας. Πάντως ο κυριότερος σκοπός του Ολκού είναι να στηρίζουμε ο ένας τον άλλον και να περνάμε όμορφα σε όλες μας τις δραστηριότητες.

– Ποιο θεωρείτε πως είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό σας επίτευγμα μέχρι σήμερα;

Επαγγελματικά διακρίθηκα πολλές φορές, πέρασα πρώτη στο πανεπιστήμιο, πήρα πτυχίο με τον μεγαλύτερο βαθμό, έλαβα αρκετά βραβεία, υποτροφίες και πολύ γρήγορα έφτασα σε υψηλές θέσεις. Ωστόσο επειδή είμαι άνθρωπος δημιουργικός και μου αρέσει να μοιράζομαι τις ιδέες μου με άλλους,  θεωρώ ότι η μεγαλύτερη επαγγελματική μου επιτυχία ήταν η έκδοση του βιβλίου μου «Έρωτας, Χημεία & Σεξ» από τον Ιανό. Ήταν πρωτοποριακό γιατί περιγράφω με απλό τρόπο τα καινούρια δεδομένα της νευροχημείας και της βιοχημείας για τον έρωτα.  Το βιβλίο κυκλοφόρησε σε όλη την Ελλάδα, έκανα ομιλίες, έδωσα συνεντεύξεις και πολύς κόσμος επικοινωνεί  μαζί μου εκφράζοντας τις απόψεις του για το θέμα. Μέχρι τότε αρθρογραφούσα σε εφημερίδες και περιοδικά αλλά η αίσθηση  να κρατάς το δικό σου βιβλίο στα χέρια σου είναι μοναδική. Έχω ετοιμάσει άλλα δύο βιβλία, τα οποία σκέφτομαι να εκδώσω σύντομα.

– Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;

Άμεσος στόχος είναι να αυξήσω ακόμη περισσότερο την ακροαματικότητα της εκπομπής μου και να κυκλοφορήσουν τα νέα μου βιβλία. Ο μεγαλύτερος  στόχος μου όμως είναι να δω την ομάδα μπάσκετ του Ολκού να συμμετέχει στην ΕΚΑΣΘ. Είναι ένα αρκετά δαπανηρό εγχείρημα αλλά όταν υπάρχει πίστη σε κάτι, ευκαιρίες εμφανίζονται!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

Επικοινωνιολόγος, digital marketer ή το κορίτσι των social media;

Η Αφροδίτη Κράβαρη είναι επικοινωνιολόγος, είναι Head of Digital στην infiNitas & το epixeiro.gr  & είναι το κορίτσι που άφησε τα έδρανα και την ακαδημαϊκή καριέρα για να μπει στο χώρο του Digital. Δώσε της στυλό, ένα keyboard & ένα smartphone με μια camera και θα τη δεις να κατακλύζει τον κόσμο σου –αν είσαι μέσα στους friends & τους followers της- με αρθρογραφία, content, concept photography, lives, quotes & stories με μοναδικό χιούμορ, καυστική γλώσσα και απίστευτη οικειότητα νιώθοντας πως τη ξέρεις χρόνια ολόκληρα κι ας τη γνώρισες μόλις χθες.

 Περιγράψτε μας αναλυτικά τη δουλειά σας.

Οι ρυθμοί στο επάγγελμά μου είναι πολύ έντονοι και γρήγοροι. Αυτό που κάνω κυρίως είναι να χάνω τον ύπνο μου, καθώς τα social media είναι ένας ενεργός, ζωντανός και κυρίως «ξύπνιος» οργανισμός 24 ώρες τη μέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες το χρόνο. Στη δουλειά μας υπάρχει καθημερινή δέσμευση και αν δεν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, δε μπορείς με κανέναν τρόπο να ανταπεξέλθεις στην πίεση & στις πολλές (πάρα πολλές) ώρες δουλειάς. Ένας επικοινωνιολόγος αναπτύσσει στρατηγική για το brand σου, «φροντίζει» την εικόνα σου, διαχειρίζεται τη φήμη σου, δημιουργεί για σένα πρωτογενές περιεχόμενο, επιμελείται & διορθώνει περιεχόμενο, σχεδιάζει καμπάνιες, διαχειρίζεται καθημερινά όλο το customer experience σου, διαβάζει/ενημερώνεται & εκπαιδεύεται σε τακτά διαστήματα για ο,τιδήποτε νέο αφορά τη δουλειά του, διαχειρίζεται ενδεχόμενα crisis issues, κάνει WOMM (Word Of Mouth Marketing), δημιουργεί εκστρατείες marketing, αξιολογεί καθημερινά τις online κινήσεις σου, μετρά την επίτευξη ή μη των συνολικών στόχων, σχεδιάζει το PR σου και πολλά πολλά άλλα… Προσωπικά μέσα σε όλα αυτά επιπλέον αρθρογραφώ, κάνω εκπαιδεύσεις, αναπτύσσω τη θεματολογία των ομιλιών μου και επεξεργάζομαι νέες ιδέες γιατί δε μου αρέσει η άνεση της comfort zone…

Έχετε βιώσει ανισότητα στον επαγγελματικό στίβο; Πως είναι οι σχέσεις των 2 φύλων στο χώρο σας;

Προσωπικά με αφήνουν αδιάφορη καθώς δεν έχω βιώσει ποτέ ανισότητα. Όπως σε κάθε επικοινωνιακή στρατηγική το positioning αποτελεί στοιχείο συνειρμού κομβικής σημασίας στη συνείδηση του άλλου, έτσι κι εδώ είσαι ο παράγοντας που καθορίζει τον τρόπο που κάνεις προβολή την προσωπικότητά σου στους άλλους. Ο τρόπος που θα επιλέξεις να «τοποθετήσεις» τον εαυτό σου στην επαγγελματική αρένα, καθορίζει αν είσαι παίκτης ή παράπλευρη απώλεια στα τραπέζια που κλείνονται συνεργασίες, επισυνάπτονται στρατηγικές συμμαχίες & καθορίζονται business partnerships. Για να σε πάρουν σοβαρά, πρέπει να μάθεις να παίζεις καλά το παιχνίδι. Και το παιχνίδι έχει κανόνες και ρήτρες. Καλώς ή κακώς με γοητεύουν πολύ αυτά τα παιχνίδια & ως εκ τούτου, πιστεύω στη σοβαρότητα, στην οργάνωση, στον άξιο άνθρωπο, στο όραμα, στην προσπάθεια και στη σκληρή δουλειά. Δεν υπάρχει ανισότητα για τον άξιο και πειθαρχημένο άνθρωπο.

 

Πώς πείθετε ένα πελάτη να ασχοληθεί με το branding του & να έχει παρουσία στα social media;

Δε μπαίνω στη διαδικασία να πείσω κάποιον. Αν εσύ ο ίδιος δε θες να αλλάξεις, είναι μάταιο να το προσπαθούν οι γύρω σου. Του λέω να έρθει να με ακούσει σε μια ομιλία, τον προτρέπω να ξεκινήσει να ασχολείται μόνος του με όλα αυτά & στο τέλος έρχεται ο ίδιος να με βρει. Είναι η στιγμή που κατανοεί πως υστερεί έναντι του ανταγωνισμού του & μόνο ένας ειδικός μπορεί να τον βοηθήσει. Μπορεί έτσι να χάνω χρόνο & ποσότητα πελατών, αλλά χτίζω loyalty και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μου που είναι το κύριο ζητούμενο για το δικό μου branding.

Πείτε μας χαρακτηριστικά του χαρακτήρα σας που σας έχουν βοηθήσει στην επαγγελματική σας καριέρα ως σήμερα.

Υπομονή, επιμονή, πείσμα, ετοιμολογία & πάθος.

Πόσο δύσκολη είναι η ισορροπία μεταξύ προσωπικής και επαγγελματικής ζωής σε ένα επάγγελμα που επιβάλλει να είστε συνεχώς εκτεθειμένη;

Υπάρχει μεγάλη δυσκολία, κι επειδή δεν είμαι καθόλου άνθρωπος του μέτρου και του μέτριου, προσπαθώ να διαχειρίζομαι αυτή τη λεπτή κλωστή όσο έξυπνα και διπλωματικά μπορώ, προφυλάσσοντας και προστατεύοντας την προσωπική μου ζωή. Έχετε ακούσει ίσως ένα χιουμοριστικό ρητό που λέει ότι οι καλύτερες στιγμές δεν έγιναν ποτέ check-ins…και το συμμερίζομαι απόλυτα καθώς το privacy για μένα είναι πολύ σημαντικό, είναι οι στιγμές που κρατάς μόνο για σένα. Σίγουρα οι κοντινοί μου άνθρωποι γνωρίζουν το ύφος της δουλειάς μου, το ανύπαρκτο ωράριό μου και το πάθος μου για ό,τι κάνω και δεν είχα ποτέ σημαντικά προβλήματα, πέραν του ότι ακούω πολύ συχνά τη φράση «Άσε κάτω επιτέλους το τηλέφωνο!»

Ποιο είναι το αγαπημένο σας social network και γιατί;

Το Instagram. Είμαι λάτρης της φωτογραφίας, του άμεσου και εύστοχου κειμένου & των hashtags. Είναι το μοναδικό από τα προφίλ μου που αφορά λιγότερο το business κομμάτι μου. Μέσα σε όλα δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάς ποτέ πως εκτός από επαγγελματίας είσαι επίσης και γυναίκα, έχεις φίλους, ενδιαφέροντα και στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα.

 

Ο κόσμος πιστεύει πως οι υπηρεσίες αυτές είναι δωρεάν ή θα έπρεπε να είναι. Δε θα μπορούσε ένα brand να διαχειρίζεται μόνο του τα social media; Ποια είναι η γνώμη σας;

Τα social media δεν είναι δωρεάν. Η δημιουργία ενός λογαριασμού στο Facebook, ή ένα κανάλι στο YouTube ασφαλώς και δεν κοστίζει τίποτε. Αυτό που κοστίζει είναι το ποιοτικό και εξειδικευμένο περιεχόμενο μέσα σε αυτά & η διαχείριση και καθημερινή υποστήριξή τους. Προσφέρεις υπηρεσίες και όπως κάθε είδους υπηρεσία, δεν είναι δωρεάν. Ας φανταστούμε ένα γιατρό που επισκεπτόμαστε να δει τις ακτινογραφίες μας, ένα δικηγόρο που προσλαμβάνουμε να συντάξει ή να διαβάσει τα συμβόλαια μας, ένα πολιτικό μηχανικό στον οποίο εμπιστευόμαστε το χτίσιμο του σπιτιού μας. Όπως ακριβώς πληρώνονται οι άνθρωποι ή αυτά τα γραφεία, το ίδιο ισχύει και στη δουλειά μας είτε ένας digital marketer δουλεύει ως freelancer είτε είναι μέρος ενός agency. Ένας επικοινωνιολόγος αναλαμβάνει να χτίσει και να προωθήσει την εικόνα σου (οπτική, λεκτική, μη λεκτική) & να διαχειριστεί τη φήμη σου κι αυτό σίγουρα είναι μια μακροχρόνια διαδικασία και σίγουρα όχι δωρεάν.

Ασφαλώς και μπορεί ο καθένας, το κάθε brand ή ιδιώτης να διαχειριστεί τα social media του. Το θέμα είναι πώς θα τα διαχειριστεί. Και τι αποτελέσματα θα έχει ανάλογα με τους στόχους που θέτει. Μπορείς να βρεις έναν freelancer που δεν έχει τελειώσει τις σπουδές του, μπορείς να βρεις το γιο της φίλης σου από τη γειτονιά να του δώσεις χαρτζιλίκι, μπορείς να έρθεις και σε μένα. Έχεις πολλές επιλογές. Είναι θέμα ποιότητας, εμπειρίας και customer experience. Πολλοί κάνουν το μεγάλο λάθος να επιλέγουν τη φτηνότερη λύση και μετά παλεύουμε να διορθώσουμε τα αδιόρθωτα. Ας μη ξεχνάμε αυτό που κάποτε είχε ειπωθεί: «Χρειάζονται χρόνια ολόκληρα για να χτίσεις τη φήμη σου…και αρκεί μόνο ένα tweet για να την καταστρέψεις!»

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Πίστη στη ποιότητα-Πολυχρόνης Μαβίδης

 

  • Ποιό είναι σήμερα το προφίλ , οι δραστηριότητες και το μέγεθος της εταιρίες σας;

 

  H GALAXY ΜΑΒΙΔΟΥ ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 1969 από τους γονείς μας έχοντας από την αρχή θέσει ως στόχο την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων . Ο πατέρας μου είχε την ευθύνη του εμπορικού τμήματος και η μητέρα μου σαν εργοδηγός χημικός τον έλεγχο της παραγωγικής διαδικασίας.

Με τον αδερφό μου ξεκινήσαμε από πολύ μικροί να απασχολούμαστε στην εταιρία και από τα μέσα του 90 αφού ολοκληρώθηκε ο κύκλος σπουδές-στρατός κλπ βρισκόμαστε ήδη στο τιμόνι σαν 2η γενιά και με το καλό θα έρθει και η 3η με τα παιδιά μας. Οικογενειοκρατία λοιπόν!! 

 

  • Ποιά είναι για σας τα βασικά στοιχεία που εξασφαλίζουν επιτυχία σε μια επιχείρηση;

Όχι δεν υπάρχει κάποιο μυστικό. Αυτό που υπάρχει είναι η πίστη για παραγωγή ποιοτικών προϊόντων και ο σεβασμός στον καταναλωτή. Βέβαια χρειάζεται καλή υποδομή,  διαφοροποίηση, όραμα και μία ομάδα ανθρώπων που να μπορούν να υπηρετήσουν αυτές τις αξίες

 

  • Τα προϊόντα σας έχουν τύχη διακρίσεις με σχετικά γεύσεις και ποιότητος ,ποια είναι τα προϊόντα αυτά;

 

Πράγματι από τις 10 διαφορετικές γεύσεις κρέμας βαλσάμικου που παράγουμε οι 5 εξ αυτών συμμετείχαν στο μεγαλύτερο διαγωνισμό ποιότητας και γεύσης της ITQI στις Βρυξέλλες  και βραβεύτηκαν και οι 5 γεύσεις μας που συμμετείχαν .

 

 

  • Ποιά πιστεύετε ότι είναι η μεγαλύτερη πρόκληση των ελληνικών επιχειρήσεων για να αυξήσουν τις εξαγωγές τους;

Το καλό και ποιοτικό προϊόν δεν αρκεί από μόνο του. Χρειάζεται από μέρους της επιχείρησης ένας μακροπρόθεσμος σχεδιασμός πολλή επιμονή και ακόμα περισσότερη υπομονή και βέβαια προϋπολογισμός για να στηριχτεί το πλάνο προώθησης στις ξένες αγορές.

 

  • Ποιά είναι τα επόμενα σχέδιά σας;

Ο τομέας των εξαγωγών ήταν πάντα ένα δυναμικό κομμάτι της επιχείρησης μας γι’ αυτό  εξάλλου το 2006 είχαμε βραβευτεί και από το ΕΒΕΘ με βραβείο εξαγωγικής δραστηριότητας. Τα προϊόντα μας εξάγονται σε πάνω από 10  χώρες και στόχος μας είναι να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η παρουσία μας στο εξωτερικό.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χριστίνα Χαροκόπου, Όταν η Γυναίκα Δημιουργεί..

Η Χριστίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Κοινωνιολογία και Ιστορία Τέχνης.

Η μεγάλη αγάπη της για την τέχνη και την αρχαία Ελληνική κληρονομιά αλλά και η ευαισθησία της για τις διάφορες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη γυναίκα σε όλο τον κόσμο, την οδήγησαν στην δημιουργία της φίρμας ‘‘ΤΗΕ ΒRITELINE – ART FASHION WITH A MESSAGE’’ και του concept ‘‘APHRODITE REINVENTED’’ που ορίζεται σαν “Το Πνεύμα, η Ομορφιά και η Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας, που κινείται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον’’.

 

Κυρία Χαροκόπου, ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;
Σπούδασα Κοινωνιολογία και Ιστορία Τέχνης στο DEREE COLLEGE, το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος. Είναι δύο αντικείμενα που πάντα αγαπούσα και αγαπώ πολύ. Πιστεύω ότι οι γνώσεις που απεκόμισα συνέβαλλαν στη γενικότερη εξέλιξη της προσωπικότητάς μου και στην μετέπειτα επαγγελματική μου πορεία.

Ποιό είναι σήμερα το προφίλ, οι δραστηριότητες και το μέγεθος της εταιρείας σας;
Η φίρμα THE BRITELINE είναι μία προσωπική επιχείρηση που ασχολείται με την δημιουργία και προώθηση σύγχρονων σχεδιαστικών ιδεών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Προς το παρον οι ιδέες αυτές εφαρμόζονται σε γυναικεία κοσμήματα, ενδύματα και αξεσουάρ. Δημιουργεί ‘‘Artistic and Inspiring Fashion Concepts’’. Η πρώτη σχεδιαστική σειρά της σε γυναικεία κοσμήματα και T-shirts βασίζεται στο concept ‘‘APHRODITE REINVENTED’’ με κατοχυρωμένο σήμα της την Ελληνίδα Θεά Αφροδίτη – την Αιώνια Γυναίκα, την κάθε Γυναίκα. Δημιουργούμε μία νέα Ελληνική ποιοτική φίρμα MADE IN HELLAS με σήμα που προέρχεται από την Αρχαία Ελληνική κουλτούρα μας και απευθύνεται στο Παγκόσμιο Σήμερα και Αύριο.

Το moto της εταιρείας σας Reinvent Yourself (ανακαλύψτε εκ νέου τον εαυτό σας). Με ποιά αφορμή το επιλέξατε;
Το μήνυμα ‘‘REINVENT YOURSELF’’ αφορά σε κάθε καινούργιο ξεκίνημα στη ζωή μας, που μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή της μετά από μιά εκ νέου ενδοσκόπηση και ανασύνταξη των δυνάμεων και των δυνατοτήτων μας. Κάθε νέο ξεκίνημα που μας οδηγεί σε ένα ‘‘φωτεινότερο αύριο’’. Αυτό ακριβώς συνέβη και σε εμένα όταν δημιούργησα το concept ‘‘APHRODITE REINVENTED’’.

Η Θεά Αφροδίτη είναι το στοιχείο που κυριαρχεί στα t-shirts που σχεδιάζετε. Ποιό είναι το μήνυμα πού θέλετε να περάσετε με το συγκεκριμένο concept στις γυναίκες;
Η ‘‘APHRODITE REINVENTED’’ είναι το πεύμα, η ομορφιά και η δύναμη της αιώνιας γυναίκας που κινείται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον. Η θεά Αφροδίτη επαναπροσδιορίζεται με γνώμονα –εκτός από την ομορφιά της– το δυνατό πνεύμα και την εσωτερική της ποιότητα, κινητήριες δυνάμεις γιά την αισιόδοξη και δυναμική της πορεία στη Ζωή. Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσει στις γυναίκες: “Ψάξε, βρες και χρησιμοποίησε την εσωτερική σου αξία και δύναμη και με αυτήν την καινούργια συνειδητότητα πορεύσου δυναμικά προς το μέλλον’’.

Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα γυναίκα που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το αντικείμενό σας; Ποιές δυσκολίες και προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει;
Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν σε όλα τα επίπεδα στη ζωή μας με διάφορες μορφές. Πάντα και παντού βρίσκεται μία Λερναία Υδρα. Η δική μου ‘‘συμβουλή’’ αποτελείται από 16 λέξεις -κλειδιά- μηνύματα που αποτελούν και το θέμα ‘‘YOUR COMPASS’’ και φυσικά αναφέρονται σε μία εσωτερική πυξίδα: Ομορφιά – αγνότητα – γενναιότητα – γενναιοδωρία – πίστη – ελπίδα – θάρρος – κατανόηση – όραμα – αξιοπρέπεια – ελευθερία – έμπνευση – αλήθεια – αγάπη που μαθηματικά μας οδηγούν στην ΑΡΜΟΝΙΑ και την ΕΥΤΥΧΙΑ, τα δύο σημαντικότερα στη ζωή γιά ολους μας.

Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν το έχετε ακόμη καταφέρει;
Πολλά, ίσως τα περισσότερα. Πιστεύω ότι τα όνειρα ζωής, μας κρατούν ξύπνιους και ζωντανούς.

Ποιά θα είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας βήματα;
Να εμπλουτίσουμε τη συλλογή ‘‘APHRODITE REINVENTED’’, να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

Continue Reading

Trending