Connect with us

Επίκαιρα Πρόσωπα

Χριστίνα Χαροκόπου, Όταν η Γυναίκα Δημιουργεί..

Η Χριστίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Κοινωνιολογία και Ιστορία Τέχνης.

Η μεγάλη αγάπη της για την τέχνη και την αρχαία Ελληνική κληρονομιά αλλά και η ευαισθησία της για τις διάφορες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η σύγχρονη γυναίκα σε όλο τον κόσμο, την οδήγησαν στην δημιουργία της φίρμας ‘‘ΤΗΕ ΒRITELINE – ART FASHION WITH A MESSAGE’’ και του concept ‘‘APHRODITE REINVENTED’’ που ορίζεται σαν “Το Πνεύμα, η Ομορφιά και η Δύναμη της Αιώνιας Γυναίκας, που κινείται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον’’.

 

Κυρία Χαροκόπου, ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;
Σπούδασα Κοινωνιολογία και Ιστορία Τέχνης στο DEREE COLLEGE, το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος. Είναι δύο αντικείμενα που πάντα αγαπούσα και αγαπώ πολύ. Πιστεύω ότι οι γνώσεις που απεκόμισα συνέβαλλαν στη γενικότερη εξέλιξη της προσωπικότητάς μου και στην μετέπειτα επαγγελματική μου πορεία.

Ποιό είναι σήμερα το προφίλ, οι δραστηριότητες και το μέγεθος της εταιρείας σας;
Η φίρμα THE BRITELINE είναι μία προσωπική επιχείρηση που ασχολείται με την δημιουργία και προώθηση σύγχρονων σχεδιαστικών ιδεών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Προς το παρον οι ιδέες αυτές εφαρμόζονται σε γυναικεία κοσμήματα, ενδύματα και αξεσουάρ. Δημιουργεί ‘‘Artistic and Inspiring Fashion Concepts’’. Η πρώτη σχεδιαστική σειρά της σε γυναικεία κοσμήματα και T-shirts βασίζεται στο concept ‘‘APHRODITE REINVENTED’’ με κατοχυρωμένο σήμα της την Ελληνίδα Θεά Αφροδίτη – την Αιώνια Γυναίκα, την κάθε Γυναίκα. Δημιουργούμε μία νέα Ελληνική ποιοτική φίρμα MADE IN HELLAS με σήμα που προέρχεται από την Αρχαία Ελληνική κουλτούρα μας και απευθύνεται στο Παγκόσμιο Σήμερα και Αύριο.

Το moto της εταιρείας σας Reinvent Yourself (ανακαλύψτε εκ νέου τον εαυτό σας). Με ποιά αφορμή το επιλέξατε;
Το μήνυμα ‘‘REINVENT YOURSELF’’ αφορά σε κάθε καινούργιο ξεκίνημα στη ζωή μας, που μπορεί να συμβεί σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή της μετά από μιά εκ νέου ενδοσκόπηση και ανασύνταξη των δυνάμεων και των δυνατοτήτων μας. Κάθε νέο ξεκίνημα που μας οδηγεί σε ένα ‘‘φωτεινότερο αύριο’’. Αυτό ακριβώς συνέβη και σε εμένα όταν δημιούργησα το concept ‘‘APHRODITE REINVENTED’’.

Η Θεά Αφροδίτη είναι το στοιχείο που κυριαρχεί στα t-shirts που σχεδιάζετε. Ποιό είναι το μήνυμα πού θέλετε να περάσετε με το συγκεκριμένο concept στις γυναίκες;
Η ‘‘APHRODITE REINVENTED’’ είναι το πεύμα, η ομορφιά και η δύναμη της αιώνιας γυναίκας που κινείται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον. Η θεά Αφροδίτη επαναπροσδιορίζεται με γνώμονα –εκτός από την ομορφιά της– το δυνατό πνεύμα και την εσωτερική της ποιότητα, κινητήριες δυνάμεις γιά την αισιόδοξη και δυναμική της πορεία στη Ζωή. Το μήνυμα που θα ήθελα να περάσει στις γυναίκες: “Ψάξε, βρες και χρησιμοποίησε την εσωτερική σου αξία και δύναμη και με αυτήν την καινούργια συνειδητότητα πορεύσου δυναμικά προς το μέλλον’’.

Τι θα συμβουλεύατε σε μία νέα γυναίκα που θα επιθυμούσε να ασχοληθεί με το αντικείμενό σας; Ποιές δυσκολίες και προκλήσεις καλείται να αντιμετωπίσει;
Οι δυσκολίες και οι προκλήσεις υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν σε όλα τα επίπεδα στη ζωή μας με διάφορες μορφές. Πάντα και παντού βρίσκεται μία Λερναία Υδρα. Η δική μου ‘‘συμβουλή’’ αποτελείται από 16 λέξεις -κλειδιά- μηνύματα που αποτελούν και το θέμα ‘‘YOUR COMPASS’’ και φυσικά αναφέρονται σε μία εσωτερική πυξίδα: Ομορφιά – αγνότητα – γενναιότητα – γενναιοδωρία – πίστη – ελπίδα – θάρρος – κατανόηση – όραμα – αξιοπρέπεια – ελευθερία – έμπνευση – αλήθεια – αγάπη που μαθηματικά μας οδηγούν στην ΑΡΜΟΝΙΑ και την ΕΥΤΥΧΙΑ, τα δύο σημαντικότερα στη ζωή γιά ολους μας.

Υπάρχει κάποιο όνειρο ζωής που δεν το έχετε ακόμη καταφέρει;
Πολλά, ίσως τα περισσότερα. Πιστεύω ότι τα όνειρα ζωής, μας κρατούν ξύπνιους και ζωντανούς.

Ποιά θα είναι τα επόμενα επαγγελματικά σας βήματα;
Να εμπλουτίσουμε τη συλλογή ‘‘APHRODITE REINVENTED’’, να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Μοναδικό το συναίσθημα που δημιουργείται όταν βλέπεις τα σχέδια σου να παίρνουν τη μορφή ενδύματος»

Η Μαίρη Παρακεντάκη είναι δημιουργός του Swimwear brand Golden Mary Luxury Brand και απόφοιτος του τμήματος  Fashion Business της AthensFashionClub. Θέλοντας να κρατήσει έντονο το στοιχείο της μοναδικότητας, χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό από ιδιαίτερο σχέδιο και ακριβά υλικά που θα συνθέτουν μία συλλογή από πολυτελή swimwear/μαγιό & Τουνίκ, με απώτερο στόχο τα σχέδια να αναδεικνύουν τη θηλυκότητα, τον δυναμισμό και την ιδιαιτερότητα κάθε γυναίκας.

Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές τις
μόδας ή σας αρέσει να αυτοσχεδιάζετε?

Μου αρέσει να
παρακολουθώ τις τάσεις της  μόδας και
μεγάλους  σχεδιαστικούς οίκους, να
συλλέγω στοιχεία που με εμπνέουν και ταιριάζουν στο σχεδιαστικό μου ύφος.
Λατρεύω  να δημιουργώ συλλογές
συνδυάζοντας  τον αυτοσχεδιασμό με τις
νέες τάσεις ,με αυτό τον τρόπο το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και πρωτότυπο.
Είναι μαγικός ο τρόπος και μοναδικό το συναίσθημα που δημιουργείται όταν  βλέπεις, τα σχέδια σου να παίρνουν τη μορφή
ενδύματος .

Πως ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή?

Επιλέγω ρούχα
που αναδεικνύουν τη γυναικεία σιλουέτα και τις καμπύλες της. Μου αρέσουν τα
εφαρμοστά ψηλόμεσα παντελόνια συνδυασμένα με Basic Casual μπλούζες  και σακάκια, καθώς και τα πένσιλ
φορέματα  συνδυασμένα με ιδιαίτερα
παπούτσια και εμπνευσμένα από τα εκάστοτε Fashion Trends.Λατρεύω τα εκκεντρικά αξεσουάρ,
θεωρώ πως είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ενός ελκυστικού στιλιστικού
αποτελέσματος αρκεί να υπάρχει ισορροπία στη συνολική εικόνα του Outfit.

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή γυναίκα?

Θα  χαρακτήριζα μια γυναίκα κομψή όχι μόνο από
τις στιλιστικές της επιλογές που σίγουρα αποτελούν σημαντικό κομμάτι της παρουσίας
της αλλά και από τον τρόπο που μιλάει κινείται και επικοινωνεί με τους γύρω της
. Οι στιλιστικές επιλογές που θα με κάνουν να χαρακτηρίσω μια γυναίκα κομψή,
είναι η απλότητα και η ελκυστικότητα στην εμφάνιση της, είναι  εντυπωσιακή , με θηλυκότητα αλλά όχι ποτέ
προκλητική.

Ποιο είναι το προσωπικό σας σλόγκαν ή
ρητό?

Aυτό που πιστεύω είναι το “Totally
in love with what I Do”!

Ποια είναι  τα επόμενα σχέδια σας?

Μέσα στα
επόμενα σχέδια μου είναι  προώθηση και η
εξέλιξη του brand  στην Ελλάδα και σε  χώρες του εξωτερικού. Η  προβολή και διαφήμιση,  η συνεχής αναζήτηση ποιοτικών υλικών και
υφασμάτων και φυσικά η σχεδιαστική εξέλιξη των συλλογών με σκοπό τη  δημιουργία πίστης και εμπιστοσύνης από το
καταναλωτικό κοινό.

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Μια γυναίκα είναι κομψή όταν αυτό που φοράει αντιπροσωπεύει αυτό που είναι»

Η Γιούλη Μουστακάτου είναι σχεδιάστρια και δημιουργός του brand «My way». Αν και σπούδασε Κλινική Ψυχολογία, το όνειρό της ήταν να γίνει μια εμπνευσμένη σχεδιάστρια μόδας. Αποφοίτησε από τη σχολή μόδας AthensFashionClub και πλέον επικεντρώνεται στη σύσταση ομάδας για την υλοποίηση ρούχων ιδιαίτερων απαιτήσεων.

Ακολουθείτε πιστά τις επιταγές της μόδας ή αυτοσχεδιάζετε; Πως ντύνεστε στην καθημερινή σας ζωή;

Θεωρώ ότι η μόδα μέσα από
τις ‘τάσεις’ που δημιουργεί κατευθύνει ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων σε μια
ομοιομορφία χωρίς φαντασία. Η μόδα  δεν
πρέπει να είναι επιτακτική και περιοριστική αλλά διαδραστική και ευέλικτη.
Αντιλαμβάνομαι την μόδα ως κάτι πιο
σύνθετο αλλά ταυτόχρονα ελεύθερο και χαρούμενο  και γι’ αυτό τον λόγο και αυτοσχεδιάζω. Με
προκαλεί η ιδέα των ετερόκλητων συνδυασμών και δίνω μεγάλη έμφαση στα αξεσουάρ
. Στο καθημερινό μου ντύσιμο καθοριστικοί παράγοντες είναι η διάθεση και η
περίσταση. Σε όποια περίπτωση  όμως αγαπώ
τις
pankgothic ασύμμετρες γραμμές , τα biker jackets , τα μακριά πανωφόρια  , τις
μπότες , τις αρβύλες , τα μεγάλα δαχτυλίδια και όλα αυτά συνοδευόμενα από
στολισμένο κεφάλι με καπέλα , φουλάρια , μπαντάνες και άλλα αυτοσχεδιαστικά
στοιχεία. Αισθάνομαι όμορφα όταν το ντύσιμο μου αποπνέει δυναμισμό ,
ανεξαρτησία και κυρίως θηλυκότητα.

Ποια θα χαρακτηρίζατε κομψή
γυναίκα;

‘’What
is important in a dress, is the woman who is wearing it’’         (Yves Saint Laurent)

Κατά την γνώμη μου , κομψή είναι μια γυναίκα η οποία αφού έχει επίγνωση των φυσικών και ψυχολογικών της χαρακτηριστικών , τα αναδεικνύει στην εμφάνιση της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεν ταιριάζουν όλα σε όλους γιa αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς πως θα χειριστεί τις ατέλειες καθώς και τα καλαίσθητα σημεία του. Επιπλέον , αυτό  που θα καθορίσει αισθητά την εμφάνιση είναι να προσπαθήσει να συνδυάσει το look με το mood . Μια γυναίκα είναι κομψή όταν αυτό που φοράει αντιπροσωπεύει αυτό που είναι , αυτό που νοιώθει  και όταν κοιτάζει τον εαυτό της στον καθρέφτη
, διασκεδάζει. Όταν αναδεικνύει εκείνη τα ρούχα και όχι τα ρούχα εκείνη , με
χαρά , αυτοσχεδιασμό και λίγη τρέλα…

Ποιο  είναι τι προσωπικό σας σλόγκαν ή ρητό;

Στη ζωή εκφράζομαι από την ρήση του Vincent van Gogh  ‘’ I feel that there is nothing more truly artistic than to love people’’. Στην τέχνη και κατ’επέκταση στην μόδα συμφωνώ απόλυτα με τον Αριστοτέλη: ‘’ Δεν υπάρχει σπουδαίο μυαλό χωρίς ίχνος τρέλας’’.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια
σας;

Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές
μου στο σχέδιο μόδας στην Α
thensFashionClub , σκέφτομαι να δημιουργήσω
ένα ατελιέ που θα περιλαμβάνει μια ομάδα έμπειρων συνεργατών πάνω στην
υλοποίηση ενός ρούχου. Η ιδέα της νέας αυτής προσπάθειας αφορά στο να
δημιουργούνται ρούχα που απευθύνονται προσωπικά (
customized ) σε γυναίκες που θέλουν να διαφέρουν με γνώμονα το συνολικό προφίλ
τους. Αυτό συμπεριλαμβάνει την προσωπικότητα τους , τις αισθητικές τους
προτιμήσεις και ιδανικά τις ψυχολογικές τους αποχρώσεις . Ο σχεδιασμός , ο
πειραματισμός και η υλοποίηση , εμπνέεται και βασίζεται αποκλειστικά στον
συγκεκριμένο άνθρωπο. Τα ρούχα είναι ιδιαίτερα , τολμηρά , εκκεντρικά αλλά
παράλληλα θηλυκά με στοιχεία
haute couture και avant  garde . Ο κύριος σκοπός του brand ‘’My Way’’ είναι να αναδείξει την
μοναδικότητα , την διαφορετικότητα και την ομορφιά κάθε γυναίκας που θα
αντλείται από τα ατομικά της χαρακτηριστικά. Γιατί το θέμα δεν είναι τι θα  φορέσουμε αλλά γιατί…

Continue Reading

Επίκαιρα Πρόσωπα

«Shit happens»

H Θέκλα Πετρίδου γεννήθηκε στην Πάφο της Κύπρου το 1975 και ζει και εργάζεται στην επαρχία Λευκωσίας.Σπούδασε στο Τμήμα Ψυχολογίας του ΑΠΘ και έχει εργαστεί ιδιωτικά με ενήλικες και ζευγάρια για 20 χρόνια. Έχει ιδιαίτερο κλινικό και συγγραφικό ενδιαφέρον σε θέματα ερωτικών σχέσεων, γάμου και ανατροφής παιδιών. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει εστιάσει την προσοχή και τη δημόσια δράση της στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα, όπου επικοινωνεί με χιλιάδες ανθρώπων τόσο στην Κύπρο όσο και στην Ελλάδα.
Το τελευταίο της βιβλίο κυκλοφόρησε το 2018 και έχει γίνει bestseller. Στο κανάλι της στο YouTube ανεβάζει τακτικά τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές της εκπομπές με θέματα ψυχολογίας και αυτογνωσίας. Στη συνέντευξη που ακολουθεί δίνει τη δική της άποψη για τη θέση της γυναίκας στον εργασιακό χώρο.

Ποιες ήταν οι σπουδές που ακολουθήσατε και κατά πόσο σας βοήθησαν στην εξέλιξη της επαγγελματικής σας καριέρας;

Σπούδασα Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Οι σπουδές μου στο πανεπιστήμιο αυτό, μου έδωσαν μια πολύ γερή θεωρητική και πρακτική βάση , η οποία αναντίλεκτα με βοήθησε πολύ στην εξέλιξη της επαγγελματικής μου καριέρας. Το πρόγραμμα σπουδών περιλάμβανε μεταξύ άλλων εργαστηριακά μαθήματα,  πρακτική άσκηση σε δημόσιο νοσοκομείο και συγγραφή διπλωματικής εργασίας. Ήταν άρτιο.

 Ακούγεται  συχνά ότι οι γυναίκες έχουν από τη φύση τους περισσότερο αναλυτικό μυαλό ενώ αντίθετα οι άντρες πρακτικό. Συμφωνείτε με αυτήν την άποψη και αν ναι, πόσο επηρεάζει αυτό τη γυναίκα στη δουλειά της;

Διαφωνώ με αυτή την κάθετη άποψη. Εάν μια γυναίκα έχει ανατραφεί με έμφαση μόνο στην ανάπτυξη αναλυτικής σκέψης, σαφώς, αυτό θα έχει αντίκτυπο στη δουλειά της, επειδή ίσως θα έχει δυσκολίες στο να λειτουργήσει πρακτικά. Εγώ προσωπικά μεγάλωσα σε ένα πρωτοπόρο σπίτι όπου δεν διαχωρίζονταν ρόλοι των φύλων στις οικιακές εργασίες και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων. Έτσι, πολύ συχνά ακούω πως «λειτουργώ και σαν άνδρας» ενώ στην πραγματικότητα έχω ισομερή ανάπτυξη των λεκτικών και πρακτικών δεξιοτήτων λόγω διαπαιδαγώγησης. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως μια γυναίκα που έχει ανατραφεί με τον παραδοσιακό τρόπο, δεν μπορεί να βελτιώσει τις πρακτικές της δεξιότητες όταν ενηλικιωθεί και αντιληφθεί πως έχει έλλειμμα στον τομέα αυτό. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι πολύ πιο εύπλαστος από όσο νομίζουμε.

Από την μέχρι τώρα εμπειρία σας πιστεύετε ότι μία γυναίκα επιχειρηματίας μπορεί να συνεργαστεί καλύτερα με μια γυναίκα ή με έναν άντρα;

Εξαρτάται από τους ανθρώπους. Εάν δυο άνθρωποι είναι καλλιεργημένοι ψυχικά και πνευματικά μπορούν να συνεργαστούν δημιουργικά και αποδοτικά. Συνεργάζομαι τόσο με γυναίκες όσο και άνδρες με κριτήριο την πνευματικότητα και την εντιμότητα τους και όχι το φύλο τους.

 Ποια θεωρείτε ότι είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και εφόδια που πρέπει να διαθέτει μια γυναίκα ώστε να μπορέσει να δραστηριοποιηθεί με επιτυχία στο χώρο των επιχειρήσεων;

Να έχει όραμα και επιμέρους στόχους να επιτύχει στον τομέα των επιχειρήσεων. Η κινητοποίηση, τα κίνητρα που έχουμε μέσα μας όταν επιχειρούμε, αυτά είναι κατά την γνώμη μου και που καθορίζουν την ποιότητα της προσπάθειας μας και το αποτέλεσμα των κόπων μας. Πολλές φορές αυτοσαμποταριζόμαστε. Εάν δηλαδή έχουμε στο μυαλό μας πως οι επιχειρήσεις είναι ένας «ανδρικός κόσμος» τότε πολύ πιθανόν να αυτοσαμποταριστούμε στην πορεία, ίσως με το να τα βάλουμε εύκολα κάτω στις δυσκολίες. Κι αυτό με βάση τη «θεωρία της αυτοεκπληρούμενης προφητείας», που αν πιστέψεις σε ένα αξίωμα, έστω και αβάσιμο, καταλήγεις να το εκπληρώνεις.

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη ;

Είναι στην Αγγλική: «Shit happens». Κακά πράγματα συμβαίνουν. Τα αποδεχόμαστε, τα αντιμετωπίζουμε και  πάμε παρακάτω.

Τι θα συμβουλεύατε τους νέους και τις νέες που βγαίνουν τώρα στην αγορά εργασίας;

Είναι δύσκολοι καιροί. Η χρυσή εποχή που όταν είχες την κατάλληλη μόρφωση, τότε είχες σιγουριά πως θα επιτύχεις επαγγελματικά, πέρασε. Μπορεί όμως ο κάθε νέος άνθρωπος να δημιουργήσει το μέλλον του. Να έχει όραμα και στόχους για το τι ακριβώς θέλει να κάνει. Αν δεν το βρίσκει αυτό στην Ελλάδα να μην διστάσει να μεταναστεύσει σε μια χώρα όπου υπάρχει αξιοκρατία και ευνοϊκότερες συνθήκες εργασίας. Αν επιλέξει να μείνει στον τόπο του, να είναι σεβαστικός προς τον εαυτό του και τους συνεργάτες του και να προσπαθεί να δίνει τον καλύτερο του εαυτό, ενώ παράλληλα να προσέχει να μην κακοποιείται από τον εργοδότη ή τους συναδέλφους του. Το mobbing, που στα Ελληνικά ονομάζεται εργασιακός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο το οποίο δυστυχώς ταλαιπωρεί πολλά νέα παιδιά στον επαγγελματικό τους χώρο στην χώρα μας.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; 

Τα επόμενα μου σχέδια έχουν μπει ήδη σε τροχιά. Εγκατέλειψα την αρχισυνταξία και παρουσίαση καθημερινής τηλεοπτικής εκπομπής από τον περασμένο Αύγουστο, μετακόμισα σε ένα χωριό μέσα στη φύση και πλέον ασχολούμαι αποκλειστικά με την συγγραφή και την παραγωγή ψυχοεκπαιδευτικών βίντεο για το κανάλι μου στο YouTube.

 

 

 

 

 

 

 

Continue Reading

Trending