Connect with us

Videos

Χριστίνα Χαροκόπου: «Reinvent Yourself: Κοίταξε μέσα σου και ξανα – ανακάλυψε τον εαυτό σου»

Μιλήστε μας λίγο για το brand σας, THE BRITELINE. Πότε και πως ξεκίνησε;

Ξεκίνησε πριν από μερικά χρόνια, όταν, ταξιδεύοντας συχνά μεταξύ Αμερικής και Ελλάδος, ένοιωσα μία έντονη εσωτερική ανάγκη να έρθω σε επαφή με τον “πραγματικό” εαυτό μου, την αληθινή ιδιοσυγκρασία, τα κίνητρα και τις επιθυμίες μου. Ήταν η ανάγκη μου να εκφραστώ δημιουργικά και συγχρόνως αυτή η δημιουργικότητα να έχει κάποια θετική επίδραση στο περιβάλλον μου, στην κοινωνία και στον κόσμο. Αυτή ήταν η αφορμή να δημιουργηθεί το Artistic Fashion Brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message.

Πως εμπνευστήκατε το Concept “Aphrodite Reinvented”;

Ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ στην υπέροχη εξοχή του Αμερικανικού Νότου. Στην ουσία, όμως, είχαν προηγηθεί για αρκετό καιρό κάποιες εσωτερικές μου διεργασίες. Ένοιωσα ότι έπρεπε ν’ αφήσω πίσω κάθε τι περιττό και μη συμβατό με την πραγματική μου φύση, να ανασυντάξω τις δυνάμεις, τις δυνατότητες και τα ταλέντα μου και να τα εξωτερικεύσω. Να ξανα-ανακαλύψω τον εαυτό μου. Έτσι γεννήθηκε το Concept “Aphrodite Reinvented” το οποίο είναι στην ουσία ένας προσωπικός επαναπροσδιορισμός και το κεντρικό του μήνυμα “Reinvent Yourself”, ένα πανίσχυρο μήνυμα αφιερωμένο στην “Παγκόσμια Γυναίκα” που “κατευθύνεται με γενναιότητα και αισιοδοξία προς το μέλλον”. Όλα ξεκινούν από την Αφροδίτη – την Αιώνια Γυναίκα και καταλήγουν στην – σε ελεύθερη μετάφραση – “Αναγεννημένη Αφροδίτη”, πολύ πιό όμορφη και δυνατή εσωτερικά και, επομένως, εξωτερικά.

Υποθέτω ότι τα παραπάνω είναι και ο τρόπος με τον οποίο “βλέπετε” το φύλλο σας και την γενικότερη “θέση” του στην κοινωνία, στον κόσμο, στην ίδια τη ζωή;

Σας ευχαριστώ γι’ αυτή την ερώτηση. Είναι έτσι ακριβώς. Θεωρώ ότι η γυναικεία εικόνα έχει κατά κάποιο τρόπο “ευτελιστεί” στην εποχή μας. Δεν μιλάμε για ειδικές, μεμονωμένες περιπτώσεις. Μιλάμε για την “γυναικεία εικόνα” που κάποιοι, για κάποιους λόγους οικονομικούς, πολιτικούς και άλλους θέλουν να προωθούν σήμερα. Πιστεύω ότι αυτή η εικόνα όπως υπερ-προβάλλεται, ειδικά μέσω της μόδας από όσους έχουν τη δύναμη να την επιβάλουν, αφ’ ενός μεν αδικεί τη γυναίκα εν γένει, αφ’ εταίρου δε δεν την ενισχύει, την αποδυναμώνει σε όλα τα επίπεδα.  Γι’ αυτό αισθάνθηκα την ανάγκη να την επανα – προσδιορίσω με τον τρόπο που ένοιωσα ότι της αξίζει

Αν σας ζητούσα να χαρακτηρίσετε τις συλλογές σας, ποιές λέξεις θα χρησιμοποιούσατε;

Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω λέξεις, προτάσεις, παραγράφους ή και να γράψω…ένα βιβλίο. Και αυτό γιατί, εκτός από την ποιότητα που θέλω και προσπαθώ να τις χαρακτηρίζει, μεταφέρουν έντονους συμβολισμούς που προάγουν τις αρχές της Ομορφιάς, της Αρμονίας και της Γυναικείας Δύναμης. Στόχος μου είναι να είναι αυθεντικές, να εμπνέουν και να ενδυναμώνουν τις γυναίκες ώστε να αισθάνονται σίγουρες, απαλλαγμένες από όλα τα “περιττά” και η καλλίτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Ποιές είναι οι δραστηριότητες της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης THE BRITELINE International Organization;

Είναι η κοινωνική διάσταση του brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message, που δημιουργήθηκε για να προωθήσει και να διαδώσει περαιτέρω το μήνυμα “Reinvent Yourself” με σκοπό την ενδυνάμωση και υποστήριξη της γυναίκας, την προώθηση του πολιτισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης μέσα από συλλογικές δράσεις με άλλες οργανώσεις και προσφέροντας κάποια από τα έσοδα από τις πωλήσεις των συλλογών του brand γι’αυτούς τους σκοπούς. Το μήνυμα που διέπει το fashion brand THE BRITELINE – Art Fashion with A Message ταυτίζεται απόλυτα και γίνεται πράξη μέσω της οργάνωσης THE BRITELINE International Organization. Είμαι πραγματικά  ενθουσιασμένη γιατί εδώ η αγάπη και η πίστη μου για τον  εθελοντισμό και την προσφορά στον συνάνθρωπο περνάει μέσα από τη δημιουργική μου δράση και διότι πιστεύω ότι μ’ αυτό τον τρόπο ολοκληρώνεται πραγματικά η δημιουργική μου προσπάθεια.

Πως οραματίζεστε το brand σας στο μέλλον;

Μεγάλο και επιτυχημένο διεθνώς με ουσιαστική προσφορά στη Γυναίκα και στην Κοινωνία.

Πείτε μας μια έκφραση που χρησιμοποιείτε συχνά και σας δίνει κουράγιο και δύναμη; 

Reinvent Yourself –  Κοίταξε μέσα σου  και ξανα – ανακάλυψε τον εαυτό σου .

Σας ευχαριστούμε γι’ αυτή τη συνέντευξη.

Κι’ εγώ σας ευχαριστώ διότι μου δώσατε την ευκαιρία να μιλήσω για την εσωτερικότητα του Concept και την “καλλιτεχνική”  και  κοινωνική πλευρά της  δουλειάς μου που με εκφράζουν ιδιαίτερα!

Συνέντευξη της Ζέτας Τζιώτη

Continue Reading

Online Stories

Business Woman Magazine – Online Stories Συνέντευξη (Φραγκογιάννης Κώστας)

Ο Συνομιλητής μας είναι πολιτικός αλλά και άνθρωπος της αγοράς.

Διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιο του με «συγκεκριμένα λόγια» και κινήσεις, αποδεικνύοντας καθημερινά ότι μπορεί ν’ αναδείξει το ρόλο της Οικονομικής Διπλωματίας και την Εξωστρέφεια της Κυβέρνησης.

 

Λειτουργεί στη βάση μιας ενιαίας στρατηγικής, καθώς  εντάσσει  στον τομέα της Εξωτερικής Πολιτικής, όλες τις υπηρεσίες στην προώθηση των εξαγωγών, τονίζοντας επίσης πολύ προσεκτικά ότι συμβάλλει και στην προσέλκυση «Άμεσων»  επενδύσεων στη χώρα μας.

 

Υπό αυτό το πρίσμα, απάντησε ότι «είναι ζωτικής σημασίας» για το ΥΠΕΞ, η απόφαση της «Volks Wagen» να προκρίνει την Ελλάδα και συγκεκραμένα το νησί της Αστυπάλαιας για τα τεχνικά «Test» που χρειάζεται.

 

Στην πορεία της συνομιλίας – συνέντευξης, άφησε να εννοηθεί ότι συμβάλλει και στη  διαμόρφωση  καταστάσεων, σε μια πολυδιάστατη ατζέντα συνεργασιών Διεθνώς. Τόνισε επίσης ότι, «σε όλη την περίοδο ακόμα και της καραντίνας» η Οικονομική Διπλωματία διατηρεί τις Διεθνείς σχέσεις με δυνητικούς επενδυτές, επαναπροσδιορίζοντας στόχους και προτεραιότητες για την «επόμενη μέρα».

 

Απαντά στην υπόθεση εργασίας στο αν υπάρχει εσωστρέφεια στο «Γυναικείο Ελληνικό Επιχειρείν» και αν η επίσημη πολιτεία θα μπορούσε να βοηθήσει με εξειδικευμένα προγράμματα, «μόνον» το Γυναικείο Επιχειρείν;

 

Με την δική του εξαιρετική κουλτούρα, απαντά τέλος και στα ζέοντα προβλήματα του παρόντος χώρου, δηλαδή το πώς μια γυναίκα θα μπορεί να είναι αποτελεσματική ως Επιχειρηματίας;

 

Ολόκληρη η συνέντευξη – συνομιλία, με τον ευπρεπέστατο Υφυπουργό  Εξωτερικών για την Οικονομική  Διπλωματία και την Εξωστρέφεια της Κυβέρνησης κου Κώστα Φραγκογιάννη, στο βίντεο που ακολουθεί…

Continue Reading

Online Stories

Business Woman Magazine – Online Stories Συνέντευξη (Βούλα Πατουλίδου)

Το βίντεο που ακολουθεί παρουσιάζει μια άκρως ενδιαφέρουσα συζήτηση
με την εξαίρετη κα Βούλα Πατουλίδου, Πρόεδρο του ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Μια παγκόσμια πρωταθλήτρια, που διακρίνεται και σήμερα για το πάθος της οργάνωσης, του προγραμματισμού – σχεδιασμού της Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Ακόμα και σε εποχή πανδημίας η κα Πατουλίδου με την ομάδα των συνεργατών της, έτρεξε με μεγάλες ταχύτητες και κάλυψε και εδώ μεγάλες αποστάσεις, με δεδομένη την επιτυχία του χαρτοφυλακίου της.

Continue Reading

Online Stories

Business Woman Magazine – Online Stories Συνέντευξη (Αναστασία Θεοδωρούλη)

Η «φιλολογία» των τελευταίων χρόνων, περί μεταλυκιακής – πανεπιστημιακής εκπαίδευσης σε Κολλέγια, δεν είναι πλέον κεραυνός εν αιθρία, αλλά γεγονός, που ενισχύθηκε αρχικά απο το ευρωπαϊκό «όνειρο».
Επειδή η «Ανώτερη – Ανώτατη Εκπαίδευση» αποτελεί αγαθό: κοινωνικής αναπαραγωγής και ελευθερίας των ιδεών, στο βίντεο που ακολουθεί, θα μας διαφωτίσει περισσότερο επι του θέματος, το ηγετικό στέλεχος του City Unity College, κα Θεοδωρούλη.

Continue Reading

Trending