Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Εγκαίνια του Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη

Τη δέσμευση ότι το υπουργείο Εσωτερικών και η Αυτοδιοίκηση θα προστατεύουν και θα αναβαθμίσουν το περιβάλλον, επεκτείνοντας το πρόγραμμα ανταποδοτικής ανακύκλωσης σε ολόκληρη τη χώρα, ανέλαβε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια του νέου Πολυχώρου Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στη Νέα Σμύρνη.

Η Νέα Σμύρνη είναι μια από τις πέντε πόλεις στις οποίες εφαρμόζεται το πιλοτικό πρόγραμμα «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» του υπουργείου Εσωτερικών, για την ανταποδοτική ανακύκλωση. Έχουν προηγηθεί τα εγκαίνια σε αντίστοιχους Πολυχώρους σε Καλλιθέα, Ναύπλιο και έπονται στα Ιωάννινα και στην Άνδρο.

Τα εγκαίνια του Πολυχώρου στη Νέα Σμύρνη έγιναν παρουσία του Μητροπολίτη Συμεών και παρέστησαν ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης Σταύρος Τζουλάκης, ο Δήμαρχος Δάφνης-Υμηττού Αναστάσιος Μπινίσκος, η Δήμαρχος Αγίου Δημητρίου Μαρία Ανδρούτσου, ο πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Ανακύκλωσης Νίκος Χιωτάκης και ο Σύμβουλος του Πρωθυπουργού για θέματα περιβάλλοντος κ. Γιώργος Κρεμλής. Στην εκδήλωση συμμετείχαν μαθητές του 6ου και 7ου Γυμνασίου Νέας Σμύρνης.

Όπως είπε ο κ. Θεοδωρικάκος προσβλέπει πάρα πολύ στη συμμετοχή της νεολαίας στην υλοποίηση του προγράμματος και τόνισε: «Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων».

Μετά την τελετή των εγκαινίων ο υπουργός Εσωτερικών κ. Θεοδωρικάκος  δήλωσε:

«Συνεχίσαμε από τη Νέα Σμύρνη τη μεγάλη πρωτοβουλία του υπουργείου Εσωτερικών με το πιλοτικό πρόγραμμα της Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Είναι η νέα γενιά ανακύκλωσης που στηρίζεται στους νέους ανθρώπους που υποστηρίζουν με τη σειρά τους αυτήν την προσπάθεια, την προσπάθεια της ανταποδοτικής ανακύκλωσης από την οποία βγαίνουμε όλοι ωφελημένοι: oι πολίτες, οι Δήμοι, το κράτος και πάνω απ’ όλα το περιβάλλον. Η συνέχεια της πρωτοβουλίας μας είναι την Κυριακή στα Γιάννενα. Σήμερα, από τη Νέα Σμύρνη, το μήνυμα της αισιοδοξίας συνεχίζεται με τη συμμετοχή εκατοντάδων παιδιών, μικρών μαθητών. Όλα τα στοιχεία που έχει το υπουργείο Εσωτερικών δείχνουν ότι η προσπάθεια αυτή έχει μεγάλη απήχηση. Επεκτείνεται στην Περιφέρεια Αττικής όπως τις επόμενες μέρες θα ανακοινώσει ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, και στη συνέχεια σε όλη την Ελλάδα».

Στην προσφώνησή του ο Δήμαρχος Νέας Σμύρνης κ. Σταύρος Τζουλάκης μεταξύ άλλων επισήμανε ότι το πρόγραμμα θα επιτύχει μόνο αν υπάρχει συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας και της Αυτοδιοίκησης. Μεταξύ άλλων είπε: 

«Στο «Σπιτάκι» αυτό θα μπορούν οι κάτοικοι της Νέας Σμύρνης να ανακυκλώσουν πλαστικές, μεταλλικές, γυάλινες συσκευασίες ενώ θα λαμβάνουν αυτόματα κουπόνι που θα εξοφλείται σε συνεργαζόμενα Super Market. Κύριε Υπουργέ, πιστεύουμε σε αυτή την πρωτοβουλία και θα την στηρίξουμε. Πιστεύουμε, επίσης, ότι η ανακύκλωση πρέπει να είναι προτεραιότητα κάθε σύγχρονου δήμου. Για τον λόγο αυτόν εμείς, ως Δήμος, που πιστεύουμε στην αειφόρα ανάπτυξη, έχουμε βάλει στόχο το 2020 να φτάσουμε το 30% στα ανακυκλούμενα υλικά.

Κύριε Υπουργέ έχετε βάλει ψηλά τον πήχυ και το Πιλοτικό αυτό Πρόγραμμα με τίτλο «Νέα Γενιά Ανακύκλωσης» θα πετύχει μόνο εάν συνεργαστούν η εκπαιδευτική κοινότητα, οι φορείς της πόλης και η Τοπική Αυτοδιοίκηση».

 

Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης  είπε ότι το 2020 θα είναι για την Αττική έτος ανακύκλωσης και επανεκκίνησης μια καλύτερης ζωής.  Με στόχο η Αττική να γίνει «πράσινη» Περιφέρεια. Μεταξύ άλλων είπε:

«Πρώτον, η Αττική όχι μόνο θα γίνει Πράσινη Περιφέρεια, όχι μόνο στην κυκλική ανακύκλωση αλλά και στην κυκλική οικονομία. Συγχρόνως θα δημιουργήσει εκείνες τις δυνατότητες ώστε να μεταλαμπαδεύσει παντού αυτή τη διάθεση.

Σήμερα λοιπόν εγκαινιάζουμε αυτό το σπιτάκι ανακύκλωσης. Είναι έξυπνο σπιτάκι, διότι πάνω από όλα δίνει καθαρό ανακυκλώσιμο υλικό. 

Δεύτερον, δημιουργεί τη διάθεση σαν ένα παιχνίδι, σε κάθε παιδί που βλέπουμε εδώ κοντά μας, να μπορεί όχι μόνο να βάλει το δικό του προσωπικό στοίχημα, αλλά και συγχρόνως να πάρει την ανταπόδοση αυτής της προσπάθειάς του.

Τρίτον, συμβάλει σε αυτό που λέμε υγεία και ζωή του αύριο, συμβάλει στη δική του ζωή».

 

Όπως ανακοίνωσε ο κ. Πατούλης, στις 30 Ιανουαρίου, στο Ζάππειο θα γίνει παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο θα συμβάλλουν οι Δήμοι της Αττικής στο ζήτημα αυτό και στη διαχείριση των στερεών αποβλήτων.

«Εκεί θα δούμε πώς 66 δήμοι σε όλη την Αττική, θα δώσουν το δικό τους δείγμα γραφής μέσα και από την ανταποδοτικότητα και από τον καφέ κάδο, το είπατε για τα βιοαπόβλητα, καθώς επίσης και τις πράσινες γωνιές και γενικότερα πώς θα συγκροτήσουμε τον τρόπο με τον οποίο θα διαχειριστούμε τα στερεά απόβλητα.  Είμαι αισιόδοξος,  γιατί βλέπουμε παιδιά, βλέπουμε δημάρχους, βλέπουμε ηγεσίες της σημερινής κυβέρνησης που πιστεύουν ότι το αύριο βρίσκεται μέσα από τη σωστή διαχείριση των στερεών αποβλήτων.  Εμείς είμαστε εδώ, μαζί με την αυτοδιοίκηση, για να πούμε 2020 το έτος της Ανακύκλωσης, το έτος για μια επανεκκίνηση για μια καλύτερη ζωή.

Να είστε καλά, καλή δύναμη σε αυτό το ταξίδι».

 

Στον χαιρετισμό του ο κ. Θεοδωρικάκος είπε:

«Καλημέρα και ευχαριστώ όλους.

Παιδιά, πάνω απ’ όλα ευχαριστώ εσάς. Χωρίς εσάς δεν μπορεί να πετύχει αυτή η προσπάθεια. Εσείς θα κάνετε τη νέα γενιά ανακύκλωσης μόδα. Εσείς θα κάνετε αυτήν την πρωτοβουλία να πετύχει και να ξαναδώσει αυτοπεποίθηση σε όλους μας.

Σεβασμιώτατε, θέλω ιδιαιτέρως να σας ευχαριστήσω γιατί η Εκκλησία μπορεί να παίξει ένα σπουδαίο ρόλο στην επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Και με τα θερμά λόγια που απευθύνατε, μας δίνετε κι εσείς δύναμη ότι θα είναι και η Εκκλησία μαζί μας σε αυτήν την προσπάθεια.

Θέλω να ευχαριστήσω το Σύστημα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης γιατί τα 45 σπιτάκια στους πέντε δήμους της χώρας είναι προσφορά του Συστήματος Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης. Μιας προσπάθειας η οποία μέσα στο 2020, όπως είπε νωρίτερα ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης, θα επεκταθεί κατ’ αρχήν σε όλη την Περιφέρεια Αττικής και με την αποφασιστική συνδρομή και του υπουργείου Εσωτερικών θα επεκταθεί σε ολόκληρη την Ελλάδα. Θα γίνει η νέα μόδα, γιατί πιστεύω ότι είναι υγεία, είναι πολιτισμός, είναι αγάπη για τους συνανθρώπους μας, είναι αγάπη για τα παιδιά μας, είναι αγάπη για το αύριο το οποίο οφείλουμε να παραδώσουμε σε αυτά τα παιδιά, τα οποία πιστεύω, ειλικρινά, ότι θα είναι πρωταγωνιστές αυτής της προσπάθειας.

Κύριε Δήμαρχε, στελέχη της Αυτοδιοίκησης.

Ευχαριστώ για την παρουσία σας. Θέλω να περάσω ένα μήνυμα σήμερα. Ο υπουργός και η Τοπική Αυτοδιοίκηση είμαστε ταυτισμένοι, είμαστε ένα, ενώνουμε τις προσπάθειές μας γιατί έχουμε έναν κοινό στόχο: Να υπηρετήσουμε όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα από τις πολιτικές τοποθετήσεις των πολιτών και των δημάρχων. Δεν με ενδιαφέρουν προσωπικά αυτές οι τοποθετήσεις. Και έχω βρει ανθρώπους από όλους τους πολιτικούς χώρους με τους οποίος έχουμε μια πολύ δημιουργική συνεργασία. Αυτό είναι το μέτρο της δικής μας προσπάθειας. Η ενότητα των δυνάμεών μας. Ο πρωθυπουργός  Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος ενισχύει με όλες τις δυνάμεις του αυτήν την πρωτοβουλία- και η αγάπη του για το περιβάλλον είναι πασίγνωστη από την εποχή που ήταν απλός βουλευτής και πρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Βουλής- μας έχει μεταφέρει ένα μήνυμα το οποίο το εννοώ απολύτως: Οι Έλληνες είμαστε πολύ λίγοι για να είμαστε διχασμένοι. Οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι. Οφείλουμε να πάμε όλοι μαζί μπροστά την πατρίδα μας. Και μη κοροϊδευόμαστε, στα πιο πολλά συμφωνούμε.

Η Αυτοδιοίκηση, λοιπόν, μαζί με το υπουργείο Εσωτερικών, θα διασφαλίσουμε το περιβάλλον. Θα το αναβαθμίσουμε. Θα το στηρίξουμε. Προχθές ήμασταν μαζί στον ΣΠΑΥ, όλη αυτή η ευρύτερη περιοχή που ορίζεται από τον Φαληρικό όρμο που ξεκινά από το Μοσχάτο και την Καλλιθέα και φθάνει σε όλη τη νότια έκταση, έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ότι γειτνιάζει με τον Υμηττό. Θα έλεγα ότι είναι ένα πολύ όμορφο σύμβολο και ομοίωμα της γαλάζιας και πανέμορφης πατρίδας μας. Γιατί αυτή είναι η Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι μια πανέμορφη χώρα με το γαλάζιο της θάλασσας και του ουρανού της, που οφείλουμε να προστατεύουμε και με το πράσινο που έχουν τα πανέμορφα βουνά της, ένα από αυτά είναι μόλις πέντε λεπτά από το κέντρο της Αθήνας. Είναι ευθύνη του υπουργείου Εσωτερικών, μαζί με την Αυτοδιοίκηση, μαζί με τους Δήμους, μαζί με την περιφέρεια Αττικής να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας. Αυτό πιστεύω ότι θέλουν τα παιδιά. Αυτό είναι και το μέτρο της επιτυχίας και της δουλειάς που έχουμε να κάνουμε για να πετύχουμε.

Συνεχίζουμε λοιπόν, και σας ευχαριστώ για τη συνεργασία και για την ενότητα που δείχνουμε όλοι μαζί».

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

EPSILON NET κατακτά 1η θέση στα Best Workplaces for Women Hellas

O Όμιλος EPSILON NET με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνει την κατάκτηση της 1ης θέσης στα Best Workplaces for Women Hellas 2024, τον κορυφαίο θεσμό αναγνώρισης του εργασιακού περιβάλλοντος για τις γυναίκες στην Ελλάδα, σε συνέχεια της συμμετοχής του στην ετήσια έρευνα που διεξάγει ο οργανισμός Great Place to Work® Hellas.

Σε μια εποχή όπου η ανθρώπινη ανάπτυξη και η εταιρική κοινωνική ευθύνη καθίστανται κρίσιμες για την επιτυχία ενός οργανισμού, ο Όμιλος EPSILON NET συνεχίζει να πρωτοστατεί, δίνοντας προτεραιότητα στον άνθρωπο και την αξία που φέρνει κάθε μέλος της ομάδας. Το 46% των εργαζομένων είναι γυναίκες, με τις προοπτικές αύξησης αυτού του ποσοστού μέσω της ενίσχυσης της συμμετοχής γυναικών σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησής τους. Επιπλέον, με το 97% των εργαζομένων να επιβεβαιώνει ότι υπάρχει δίκαιη μεταχείριση ανεξαρτήτως φύλου και το 44% των θέσεων ευθύνης να καλύπτεται από γυναίκες, ο Όμιλος αποδεικνύει την αφοσίωσή του στην ισότητα των φύλων και την διαφορετικότητα.

Η διάκριση αυτή αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών του Ομίλου για τη δημιουργία ενός ευνοϊκού κλίματος εργασίας, όπου η ισότητα και η ευημερία όλων των εργαζομένων αναγνωρίζονται και ενθαρρύνονται. Επιβεβαιώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πως οι πραγματικά πρωτοπόρες ιδέες μπορούν να προέλθουν μόνο από έναν χώρο εργασίας που ενθαρρύνει τη συνεργασία, την ομαδικότητα, τη συνέπεια, την επικοινωνία, την εμπιστοσύνη, το πάθος, την αφοσίωση, εφαρμόζοντας τις πρακτικές εκείνες που εξασφαλίζουν για τους ανθρώπους ένα ποιοτικό και ασφαλές περιβάλλον εργασίας. Ο Όμιλος EPSILON NET δεσμεύεται να συνεχίσει να πρωτοστατεί στην προώθηση της ισότητας των φύλων και τη

δημιουργία ενός περιβάλλοντος εργασίας που ευνοεί την επιτυχία και την ανάπτυξη όλων των εργαζομένων του.

Η Νάσια Σκούντζου, Group Human Resources Director του Ομίλου EPSILON NET, δήλωσε:

« Η θέση μας στην κορυφή των Best Workplaces for Women Hellas 2024 αντικατοπτρίζει την αφοσίωσή μας στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος εργασίας που προάγει την ισότητα, την πολυμορφία και την ευημερία όλων των μελών μας. Στόχος μας όλα τα στελέχη του ομίλου να αισθάνονται ασφαλή ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία, τον σεξουαλικό προσανατολισμό, τη θρησκεία ή την καταγωγή τους. Στηριζόμαστε στη δύναμη της συνεργασίας και της αμοιβαίας στήριξης για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις, δημιουργούμε χώρους ανοιχτής επικοινωνίας και διασφαλίζουμε την ευελιξία που απαιτείται για την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να είμαστε ένας από τους κορυφαίους εργοδότες στην Ελλάδα αναπτύσσοντας μια κουλτούρα ανοχής, αμοιβαίου σεβασμού και ανταλλαγής απόψεων, που να ενθαρρύνει τη διαφορετικότητα στον τομέα της εργασίας.»

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Διαμόρφωση Επιτυχημένης Στρατηγικής Στελέχωσης στη Νέα Κατάσταση Πραγμάτων

Οι απαιτήσεις της διεθνούς οικονομίας, η ανάγκη για άμεση επιχειρηματική ανάπτυξη στην Ελλάδα, και ο ανταγωνισμός ασκούν υψηλές πιέσεις σε επιχειρηματικές παραμέτρους παραγωγής, ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών, κόστους, και σωστά καταρτισμένων στελεχών.  

Οι παράγοντες αυτοί είναι καθοριστικοί στην ανάδειξη των επιχειρήσεων που θα παίξουν ηγετικό ρόλο στην αγορά από αυτές που θα παραμείνουν στο περιθώριο. Απαιτούνται καλά μελετημένες στρατηγικές επιχειρηματικής και λειτουργικής οργάνωσης. 

Όλα τα επίπεδα στελεχών πρέπει να προσαρμόζονται και να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις στρατηγικές και στις ραγδαίες εξελίξεις. Υπάρχει πλέον πολύ μεγαλύτερη διαθεσιμότητα καλά καταρτισμένων ατόμων χωρίς αντίστοιχή αύξηση δυνατότητας απορρόφησής τους. Σημαντική επίδραση έχει η κρατικό-κεντρική πολιτική σε όλα τα επίπεδα διαχείρισης έργων και λειτουργίας των οργανισμών, οι επαυξημένες ανάγκες σωστής διαχείρισης των πόρων από την Ε.Ε. και οι ιδιωτικοποιήσεις κρατικών οργανισμών που έχουν δημιουργήσει μια νέα τάξη πραγμάτων σε θέματα στελέχωσης και διοίκησης. Η εποχή του “εύκολου χρήματος” του χρηματιστηρίου δημιούργησε μια παροδική ανεξέλεγκτη κατάσταση έπαρσης και υπεροχής.Η επιχειρηματική επιτυχία μπορεί να μετρηθεί μόνο βάση του άμεσου αποτελέσματος και αποδοτικότητας και όχι με τεχνητά διογκωμένες αξίες μετοχών επιχειρήσεων του χρηματιστηρίου.

Οι εταιρείες που θέτουν ρεαλιστικούς και επιτεύξιμους στόχους, είναι αυτές που τελικά προσελκύουν τα ποιο ικανά στελέχη τα οποία και φροντίζουν να ανταμείβουν αναλόγως με επιπρόσθετα κίνητρα όταν πετυχαίνουν τους στόχους τους. Οι στρατηγικές που έχουν σαν στόχο τη διατήρηση των ικανών στελεχών για μεγάλο χρονικό διάστημα απαιτούν κατανόηση, ενθάρρυνση και στήριξη των επιτυχημένων αυτών ατόμων. Αυτή η επιστροφή στις παραδοσιακές βασικές αξίες μπορεί να αποτελεί μια από τις ποιο θετικές επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης. Αν και δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί άμεσα μια αγορά εργασίας που να απαιτεί αλλά και να απορροφά ικανά στελέχη, προβλέπεται μακροπρόθεσμα, η ανάπτυξη να ξεπεράσει τη διαθεσιμότητα των ατόμων με υψηλές προδιαγραφές. Η σταδιακή αλλαγή στη βάση της οικονομίας με νέο επίκεντρο τις προσφερόμενες υπηρεσίες αντανακλάται από τις προτιμήσεις των νέων αποφοίτων από τα ΑΕΙ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το ποσοστό των νέων και διαθέσιμων ικανών στελεχών στους τομείς της βιομηχανίας, της μεταποίησης και του αυτοματισμού μικραίνει σημαντικά κάθε χρόνο, καθώς και η γενιά της βιομηχανικής εποχής βγαίνει στη σύνταξη.

Βρισκόμαστε λοιπόν σε ένα στάδιο που πολύ χαρακτηρίζουν ως «Πόλεμο Ταλέντων» στη στελέχωση θέσεων παροχής υπηρεσιών, πληροφορικής, μάρκετινγκ, μάνατζμεντ, χρηματοοικονομικών, νέων τεχνολογιών, κλπ. Γρήγορα όμως ο φαινομενικός κορεσμός ικανών ατόμων θα στερέψει, ειδικά οι μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις θα έχουν δυσκολία να ανταγωνιστούν στην προσέλκυση των καλύτερων στελεχών από ένα περιορισμένο σύνολο διαθέσιμων ταλαντούχων στελεχών. Απαιτείται η δημιουργία οργανωμένης και αποτελεσματικής διαδικασίας προσέλκυσης και διατήρησης στελεχών καθώς και μετάδοσης ενός ελκυστικού και πειστικού οράματος.

Οι  καλύτεροι άνθρωποι είναι ποιο έξυπνοι και ποιο συντηρητικοί: πολλοί έχουν πέσει θύματα κακής μεταχείρισης από εργοδότες ή οικονομικής κρίσης. Ιδιαίτερα επιφυλακτικοί και δύσπιστοι σε υποσχέσεις, επιδιώκουν τη σταθερότητα, τη δυνατότητα ικανοποιητικής ανάπτυξής τους και ένα ανταγωνιστικό εφικτό προγραμματισμό αμοιβής τους. Η εποχή προσέλκυσης ικανών στελεχών με εντυπωσιακά πακέτα ποσοστών και υποσχέσεων με χαμηλή πιθανότητα εξασφαλισμένης αμοιβής είναι πλέον ξεπερασμένη.

Οι καλύτεροι υποψήφιοι θα ανταποκριθούν στις εταιρείες που ξεκάθαρα εκφράζουν και πείθουν ότι μπορούν να υλοποιήσουν τους άμεσους στόχους τους για το όφελος της εταιρείας και των ανθρώπων της.

Ελκυστικοί παράγοντες είναι πλέον το σωστό περιβάλλον εργασίας, σαφώς διατυπωμένοι στόχοι και απαιτήσεις και ο διαθέσιμος χρόνος για προσωπική ζωή. Με κοινά συμφωνημένους στόχους και οι δύο πλευρές μπορούν να δημιουργήσουν ένα παραγωγικό περιβάλλον που να ανταμείβει ικανοποιητικά τόσο τα στελέχη όσο και την επιχείρηση.  Ισχύει πάντα η αξία: Όταν τα άτομα αισθάνονται ότι οι εργοδότες τους λειτουργούν με γνώμονα το καλό του προσωπικού τους, θα επιδείξουν πολύ μεγαλύτερο βαθμό αφοσίωσης και θετικής προσπάθειας για το καλό της επιχείρησης. Πολλές εταιρείες πιστεύουν ότι η προσέλκυση στελεχών είναι θέμα απλής τοποθέτησης αγγελιών σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και σε διαδεδομένες ιστοσελίδες ευρέσεως εργασίας για να εμφανιστούν ορδές υποψηφίων στην πόρτα τους. Χωρίς όμως διαδικασία προ-επιλογής δύσκολα προσελκύουν τα κατάλληλα στελέχη.

Τα ικανά στελέχη επιλεκτικά αναζητούν νέες ευκαιρίες συνήθως εργάζονται και δεν διακινδυνεύουν να εκτεθούν στους εργοδότες τους. Για αυτό είναι και περιζήτητα καθώς δεν είναι υπερ-εκτεθειμένα και γιατί οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι όσο ποιο δύσκολη είναι η εύρεση, προσέγγιση και πρόσληψη κάποιου στελέχους τόσο καλύτερο είναι. Τα στελέχη αυτά είναι διακριτικά και συνήθως αποκαλύπτουν το ενδιαφέρουν σε πολύ λίγα άτομα του άμεσου περιβάλλοντός τους αλλά και σε έμπιστους επαγγελματίες επιλογής προσωπικού.

Η αποτελεσματική στελέχωση έχει να κάνει με τη σωστή επικοινωνία και δικτύωση και τις άμεσες επαφές, όχι με την πρόσβαση σε χιλιάδες βιογραφικά και ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

Η παραδοσιακή προσέγγιση είναι η καλύτερη: Η αξιοποίηση προσωπικών επαφών και δικτύου γνωριμιών για τον εντοπισμό των καλύτερων υποψηφίων και ευκαιριών. Πολύ λίγα άτομα κατακτούν μια νέα θέση μέσω του βιογραφικού τους. Τα ικανά στελέχη έχουν εξαιρετικές ικανότητες δικτύωσης, τους θυμούνται και τους συστήνουν εύκολα οι νυν και τέως εργοδότες τους, τους στρατολογούν οι επαγγελματίες επιλογής προσωπικού και τους καλούν σε συνεντεύξεις. Η απρόσωπη προσέγγιση μέσω δημοσιεύσεων κάνει τις προσωπικές σχέσεις να αποκτούν μεγαλύτερη αξία και η άμεση επικοινωνία είναι η αποτελεσματικότερη.

Αυτό ισχύει τόσο για τους εργοδότες όσο και για τα διαθέσιμα στελέχη. Η καλύτερη λύση λοιπόν είναι η δικτύωση, η οποία περιλαμβάνει πρώην συνεργάτες, πελάτες, εργοδότες, διευθυντές, υφιστάμενους, και επαγγελματίες επιλογής προσωπικού. Ο ανταγωνισμός έχει βοηθήσει στην επιβίωση των ποιο καλά οργανωμένων και αποτελεσματικών γραφείων επιλογής προσωπικού που έχουν αναπτύξει μακροχρόνιες σχέσεις και πολύτιμη πρόσβαση στα στελέχη. Έχουν εμπειρία, πολύ καλό δίκτυο επαφών με εταιρείες και υπεύθυνους λήψης αποφάσεων, μαθαίνουν πρώτοι τις νέες διαθέσιμες θέσεις και γνωρίζουν τα ικανότερα στελέχη που διακριτικά αναζητούν ευκαιρίες και που είναι σχεδόν αδύνατον να εντοπισθούν από μια αγγελία.

Αποδεικνύεται ότι η αποτελεσματικότερη στρατηγική στελέχωσης βασίζεται στην ανθρώπινη επαφή, επικοινωνία και πληροφόρηση, στη σωστή αξιολόγηση των στελεχών και όπου η αφοσίωση και αξία του στελέχους εκτιμάται στη συμβολή του για την καθοδήγηση και το μέλλον της επιχείρησης.

Η προσέγγιση αυτή κερδίζει περισσότερο και οδηγεί στη δημιουργία στελεχών με μεγάλη παραγωγικότητα που υποστηρίζουν την επιχείρηση, τον πελάτη και τους συναδέλφους τους. Οι υποσχέσεις για γρήγορο και εύκολο χρήμα χλευάζονται. Η ξεκάθαρη και καλά διατυπωμένη δέσμευση σε μια σταθερή επιχειρηματική φιλοσοφία, ισορροπημένη κερδοφορία, υποστήριξη και ενδυνάμωση των στελεχών είναι η βάση για μια νέα γενιά επιχειρήσεων.


Άρθρο αρχείου

ΤΖΟΥΛΗ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Εταιρίες και διαδίκτυο

Βασικός και πρωταρχικός στόχος μια εταιρείας τόσο στην αρχή λειτουργίας της όσο και στη μετέπειτα πορεία της είναι η συνεχόμενη ανάπτυξη.

Η ανάπτυξη αυτή συντελείται με τα κατάλληλα εργαλεία marketing.

Τα τελευταία χρόνια το marketing χωρίζεται σε δύο μεγάλες κατηγορίες:

Το κλασσικό marketing και το online marketing, το marketing δηλαδή του διαδυκτίου.

Για να φτάσει κανείς να μιλάει για online marketing θα πρέπει ήδη να έχει κάνει τα  πρώτα βασικά βήματα στο internet:

Το πρώτο και το πιο βασικό βήμα είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, εδώ θα πρέπει να δοθεί προσοχή τόσο στο εικαστικό όσο και στο λειτουργικό κομμάτι, δηλ. να εντυπωσιάζει τον χρήστη αλλά παράλληλα να τον πληροφορεί με απλό και άμεσο τρόπο.

Στην ιστοσελίδα παρουσιάζουμε σε πρώτο στάδιο την  επιχείρησή μας, ποια είναι, με τι ασχολείται αλλά και τους στόχους όσον αφορά το καταναλωτικό κοινό.

Στη συνέχεια, αναλυτικά και εκτενέστερα παρουσιάζουμε τα προϊόντα μας.

Με την ολοκλήρωση της δημιουργία της ιστοσελίδας, που στην ουσία  έχουμε δημιουργήσει ένα  ηλεκτρονικό κατάστημα, προχωράμε  με το να την κάνουμε «γνωστή».

Εδώ μιλάμε για online marketing:

  • Προώθηση της εταιρείας μας σε μηχανές αναζήτησης

Η καταχώρηση μιας ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης είναι η δυνατότητα που έχουν ορισμένες εταιρίες (και όχι μόνο) να καταχωρούν το site σας σε ισχυρές μηχανές αναζήτησης.

Η επόμενη μας μέριμνα είναι η κατάταξη σε υψηλές θέσεις σε αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης. Στην διαδικασία αυτή έχει δημιουργηθεί μία ολόκληρη γενιά υπηρεσιών οι οποίες αφορούν την βέλτιστη παρουσία σε αποτελέσματα κατά την αναζήτηση σε μηχανές αναζήτησης.

Ένας πιο διαφανής προς τον χρήστη τρόπος είναι η χρησιμοποίηση online ερωτηματολογίων, στα οποία ο χρήστης, δεν υποχρεούται απαραίτητα να συμπληρώσει τα προσωπικά του στοιχεία. Ακόμα και εκεί, η τεχνολογία επιτρέπει να αναγνωριστεί ο χρήστης ο οποίος έχει ήδη συμμετάσχει στην έρευνα (π.χ. με την ανάγνωση τυχόν cookies που έχουν τοποθετηθεί στον υπολογιστή, ή άλλες μεθόδους).

  • Διαφημιστικά μηνύματα  (Banners) σε portals ή συγκεκριμένες σελίδες αυτών.

To Banner είναι ένα γραφικό το οποίο τοποθετείται σε μία συγκεκριμένη θέση στην ιστοσελίδα και συνήθως είναι ένα αρχείο εικόνας τύπου gif και jpeg.

Tα banners είναι η σημαντικότερη μορφή διαφήμισης στο διαδίκτυο και η μεγάλη δημοτικότητα τους έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια σειρά διαφορετικών διαστάσεων οι οποίες χρησιμοποιούνται για την προβολή των banners στο web.

Μην παραλείψετε την απόκτηση ενός προγράμματος στατιστικών που είναι εξίσου ζωτικής σημασίας τόσο για να μπορούμε να βλέπουμε την απήχηση της ιστοσελίδας μας όσο και για να δίνουμε στοιχεία για την επισκεψιμότητα των banners που φιλοξενούμε.

Στα στατιστικά, αναλυτικά αυτά που μας ενδιαφέρουν και πρέπει να κοιτάμε είναι:

Τα Hits είναι το σύνολο των αιτήσεων  για μία πληροφορία από μία ιστοσελίδα. Κάθε φορά που ζητάμε ένα στοιχείο από μία σελίδα, κατεβάζουμε ένα αρχείο, ή πιο απλά κάνουμε μία σχετική εργασία, τότε καταγράφεται ένα hit. Για παράδειγμα, σε μια ιστοσελίδα με μικρό αριθμό επισκέψεων ο αριθμός των hits μπορεί να είναι αρκετά μεγάλος. Με τον αριθμό των hits δεν μπορούμε να κρίνουμε τη δημοτικότητα και την επισκεψιμότητα μιας σελίδας, γιατί πολλές από τις συνολικές αιτήσεις μπορεί να προέρχονται από μικρό αριθμό χρηστών.

Cookies: Όταν πλοηγούμαστε στο διαδίκτυο, ένας μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων αποστέλουν ένα μικρό αρχείο στον υπολογιστή μας, στον οποίο καταγράφονται ορισμένα χαρακτηριστικά. To αρχείο αυτό ονομάζεται cookie. Ένα παράδειγμα του πως χρησιμοποιείται είναι η καταγραφή των στοιχείων της σύνδεσης μας. Σε περίπτωση που έχουμε εγγραφεί στην υπηρεσία  μιας ιστοσελίδας, τότε θα  πρέπει ανά πάσα στιγμή να εισάγουμε τo όνομα χρήστη και τον κωδικό, εφόσον ζητηθούν. Το cookie, μπορεί να παραλείψει αυτή την ενέργεια.

Επίσης, μπορεί να καταγράψει και πολλά άλλα στοιχεία, όπως αυτά που συμπληρώνουν οι χρήστες σε διάφορες φόρμες˙ το ιστορικό (history) του χρήστη και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τις αγοραστικές του συνήθειες, ούτως ώστε να δίνεται στην εταιρία η δυνατότητα να προσαρμόζει την πολιτική προώθησής των προϊόντων της σε διαφορετικές ομάδες καταναλωτών.

Τα Impessions είναι η προβολή ενός banner στην οθόνη του χρήστη. Κάθε φορά που εμφανίζεται σελίδα η οποία περιέχει το συγκεκριμένο banner, τότε αυτό θεωρείται ως νέο impression. To πλήθος των εμφανίσεων (impression), μπορεί να λάβει μεγάλες διαστάσεις σε περίπτωση που ένα μεγάλο πλήθος χρηστών μπαίνει στην σελίδα και σερφάρει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το πλήθος αυτό αποτελεί τη βάση της πώλησης των διαφημίσεων.

ΤοClick through είναι ένα από τα σημαντικότερα μεγέθη, το οποίο μας δείχνει την απόκριση της διαφήμισης. Το click through ως μέγεθος αναφέρεται στον συνολικό αριθμό των hits που πραγματοποιήθηκαν για μία διαφήμιση (banner).Το click through rate με την σειρά του, μας δείχνει τον αριθμό των clicks σε ένα καθορισμένο αριθμό impressions.

Επισκέψεις και μοναδικοί επισκέπτες: Το μέγεθος των μοναδικών επισκεπτών είναι και αυτό ιδιαίτερα κρίσιμο, γιατί δείχνει πόσοι διαφορετικοί χρήστες ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχει κάποια ιστοσελίδα. O πιο αξιόπιστος τρόπος για την καταμέτρηση των στοιχείων αυτών μπορεί να θεωρηθεί το cookie. Ο τρόπος αυτός διαθέτει και μερικά μειονεκτήματα, αφού ο χρήστης έχει την δυνατότητα να μην επιτρέψει την λήψη cookies.

Ο αριθμός των επισκέψεων όμως, μπορεί να μεγαλώσει αρκετά ακόμα και στην περίπτωση, που μια μικρή μερίδα ατόμων, επισκέπτεται την ιστοσελίδα με μεγάλη καθημερινή συχνότητα.

Αναλυτικότερα, αν τρία διαφορετικά άτομα επισκεφθούν μια ιστοσελίδα, δύο φορές σε μία μέρα, τότε η ιστοσελίδα έχει δεχτεί 6 επισκέψεις, αλλά έχει τρεις μοναδικούς χρήστες. Αν την επόμενη μέρα, τα ίδια άτομα μπουν στην ιστοσελίδα δύο φορές, τότε οι συνολικές επισκέψεις της σελίδας, έχουν γίνει 12 (6+6), ενώ οι επισκέπτες παραμένουν τρεις.

Όλες αυτές οι ενέργειες προϋποθέτουν την συνεχή υποστήριξη της ιστοσελίδας μας, δηλαδή, την συνεχή ανανέωσή από πλευράς θεματολογίας και μετέπειταανάλογα την εταιρία- τη σχεδιαστική ανανέωσή της.


Άρθρο αρχείου

Δημήτρη Ψαρρά

Continue Reading

Trending