Connect with us

Lifestyle

Η Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο, μέσα από την πρωτοβουλία της Coca-Cola

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία, Νέα Γενιά και Γυναίκες, Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη, οι τρεις βασικοί πυλώνες
  • Πρόγραμμα «Zero Waste City» με στόχο η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste

20 Ιουνίου 2018 Η CocaCola ανακοίνωσε τη νέα, φιλόδοξη πρωτοβουλία της με τίτλο «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», ένα μεγαλόπνοο πλάνο δράσεων για την πόλη, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 20 Ιουνίου, στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Με αφετηρία το στρατηγικό της όραμα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο, η CocaCola ενώνει τις δυνάμεις της με την πόλη και δουλεύει μαζί με τους Θεσσαλονικείς, ώστε να αναδείξει τη δημιουργικότητα και την καινοτομία της Θεσσαλονίκης, βασικές προϋποθέσεις ανάπτυξης, δημιουργίας ευκαιριών αλλά και αναβάθμισης της ποιότητας ζωής των πολιτών. Η πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων», περιλαμβάνει μία σειρά από επιμέρους προγράμματα, που πλαισιώνουν τη συμμετοχή της στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκτείνονται μακροπρόθεσμα, τα οποία επικεντρώνονται σε τρεις βασικούς πυλώνες ενδιαφέροντος:

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία,
  • Νέα Γενιά και Γυναίκες,
  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

 

Παρών στη Συνέντευξη Τύπου ήταν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κος Γιάννης Μπουτάρης, ο οποίος με σχετική δήλωσή του αγκάλιασε το πρόγραμμα και τόνισε τη βούληση του Δήμου να σταθεί ενεργός αρωγός της πρωτοβουλίας, ώστε ο στόχος να γίνει πράξη, ενώ την εκδήλωση χαιρέτισε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, κος Απόστολος Τζιτζικώστας. Η παρουσίαση της πρωτοβουλίας «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων» έγινε από την κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, και την κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, ενώ ο κος Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, μίλησε για τη σημασία και τη συνέχεια των δράσεων στο μέλλον, ισχυροποιώντας την παρουσία και τη σχέση της εταιρείας με την πόλη. Το πάνελ των ομιλητών συμπλήρωσαν ο κος Φίλιππος Κυρκίτσος, Δρ. Περιβαλλοντολόγος και Πρόεδρος της Οικολογικής Εταιρείας Ανακύκλωσης (ΟΕΑ), και o κος Πάνος Σακκάς, αρχιτέκτονας και εκπρόσωπος της ομάδας The New Raw, που αποτελούν και τους επιστημονικούς και στρατηγικούς συνεργάτες σε κάποιες από τις βασικότερες ενέργειες της πρωτοβουλίας.

 

  • Περιβάλλον & Κυκλική Οικονομία

Με όραμα έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα, η CocaCola παρουσιάζει το νέο της πρόγραμμα “Zero Waste Cities” (Πόλεις χωρίς απορρίμματα), ξεκινώντας από τη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό άξονα της Συνέντευξης Τύπου αποτέλεσε η ανακοίνωση ενός προγράμματος, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η Coca-Cola στην Ελλάδα, επέλεξε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για την εφαρμογή ενός τριετούς προγράμματος, που φιλοδοξεί να κάνει τη Θεσσαλονίκη την πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική να γίνει Zero Waste. Πρόκειται για ένα μακρόπνοο πρόγραμμα-κληρονομιά, που απαιτεί και περιλαμβάνει τη συνεργασία με τοπικούς φορείς, ΜΚΟ και το σύνολο των κατοίκων της πόλης.  Εστιάζοντας στην παρέμβαση, επιμόρφωση και αλλαγή της στάσης των πολιτών, η Coca-Cola θέτει τις βάσεις για την εναρμόνιση του κυκλικού μοντέλου οικονομίας και την εφαρμογή βιώσιμων πρακτικών στην καθημερινότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης.

 

Οι βασικές δράσεις για την πρώτη χρονιά του προγράμματος, που αναμένεται να ολοκληρωθούν μέσα στο 2018, είναι οι παρακάτω:

  • Σχέδιο Πρόληψης για την πόλη της Θεσσαλονίκης & Ανακύκλωση στις παραλίες: αφορά στη δημιουργία ενός αναλυτικού οδηγού με συγκεκριμένες δράσεις και προληπτικά μέτρα για την πόλη, προκειμένου η πόλη να αποκτήσει προοπτική «Ζero waste». Το σχέδιο πρόληψης θα δημιουργηθεί με τη συνεργασία του Δήμου και άλλων σχετικών με το ζήτημα φορέων της πόλης. Παράλληλα, θα γίνει και μια οργανωμένη προσπάθεια, με δράσεις και ενημερωτική εκπαιδευτική εκστρατεία, με στόχο την ενίσχυση της Ανακύκλωσης, για πρώτη φορά, στις παραλίες αλλά και τις παράκτιες περιοχές, ώστε να μην καταλήγουν τα απορρίμματα στη θάλασσα. Στο πλαίσιο του προγράμματος αυτού, θα τοποθετηθούν ορθοστάτες για τη χωριστή συλλογή χαρτιού, μετάλλου, πλαστικού και υπολειμμάτων – το γυαλί θα συλλέγεται σε καμπάνες – σε επιλεγμένα σημεία στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, με στόχο να διατηρήσουμε τις θάλασσές μας καθαρές.
  • «Print Your City»: ένα διαδραστκό πρόγραμμα που μετατρέπει τα πλαστικά απορρίμματα σε χρηστικά αντικείμενα για την πόλη με την τεχνολογία της 3D εκτύπωσης. Οι Θεσσαλονικείς καλούνται να ανακυκλώσουν και να επιλέξουν τις γειτονιές που θα τοποθετηθούν τα αντικείμενα, τα οποία θα ομορφύνουν την πόλη τους.
  • Διαδραστικό κέντρο κυκλικής οικονομίας, ανακύκλωσης & ενημέρωσης: ένας χώρος ανοιχτός στο κοινό, όπου οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα μπορούν να ενημερώνονται, να συμμετέχουν και να αναλαμβάνουν δράση σε θέματα που αφορούν στην κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.
  • Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης – Ανακύκλωσης, τη δημιουργική ομάδα των The New Raw και φυσικά με την ενεργή υποστήριξη και συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης.

 

  • Νέα Γενιά και Γυναίκες

Επενδύοντας στο ταλέντο, τις δυνατότητες και τη δύναμη των νέων και των γυναικών να αλλάξουν το μέλλον της χώρας, προγράμματα όπως το Youth Empowered και το Counting Stars, θα υλοποιηθούν τις επόμενες χρονιές στην πόλη της Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στους τομείς της Απασχολησιμότητας & Επιχειρηματικότητας. Επίσης, συνεχίζει να επενδύει σε έργα υποδομών που στηρίζουν τη νέα γενιά όπως το Πρόγραμμα το «Σχολείο Που Θέλεις» που πραγματοποιείται από την  Coca-Cola Τρία Έψιλον σε συνεργασία με την εταιρεία Μασούτης.

  • Eμπορική & Τουριστική Ανάπτυξη

Η Coca-Cola δίνει το «παρών» στη φετινή 83η Διεθνή Έκθεση στηρίζοντας την προσπάθεια τόνωσης της εξωστρέφειας τόσο της χώρας μας, όσο και της πόλης της Θεσσαλονίκης, αλλά και παρουσιάζοντας  το όραμά της για μια Ελλάδα καινοτομίας και δημιουργικότητας, δύο έννοιες που αποτελούν βασικούς άξονες της νέας στρατηγικής της εταιρίας.

Επιπρόσθετα, αφιερώνει ένα συλλεκτικό μπουκάλι στη Θεσσαλονίκη, το οποίο κυκλοφορεί για την περίοδο του καλοκαιριού. Στόχος της Coca-Cola είναι να τιμήσει την πόλη και τους κατοίκους της, ενώ συγχρόνως, χρησιμοποιεί το ίδιο το προϊόν της και την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά του, για να προβάλλει την πλούσια πολιτιστική της κληρονομιά στους επισκέπτες της πόλης και ιδιαίτερα σε αυτούς από το εξωτερικό. Iστορικά σύμβολα όπως ο Λευκός Πύργος, η Ροτόντα, αλλά και ο Πύργος του ΟΤΕ, σύμβολο της ΔΕΘ, είναι κάποια από τα στοιχεία που απεικονίζονται δημιουργικά επάνω στη συσκευασία.

 

Με αφορμή την παρουσίαση της νέας πρωτοβουλίας, η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Στην Coca-Cola πρόθεσή μας είναι να αναπτυσσόμαστε με άξονα την καινοτομία και παράλληλα πράττοντας το καλό. H σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για εμάς, καθώς με μεγάλη περηφάνια παρουσιάζουμε την πρωτοβουλία «Θεσσαλονίκη. Πρωτεύουσα Ιδεών και Δράσεων». Ένα μεγαλόπνοο πλάνο που βάζει την πόλη της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο. Πιστεύουμε ότι μέσα από τη συνεργασία, το όραμα αυτό θα γίνει πράξη, και μαζί με την πόλη και τους πολίτες θα δημιουργήσουμε κοινές ευκαιρίες ανάπτυξης».

Η κα Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Επιλέγουμε τη Θεσσαλονίκη ως την πρώτη πόλη για όλη την Ευρώπη ώστε να εφαρμόσουμε το πρόγραμμα της Coca-Cola Zero Waste Cities. Μέσα από αυτή μας τη δράση συμβάλλουμε ουσιαστικά ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει η πρώτη πόλη στην Ελλάδα με προοπτική Zero Waste».

Σχετικά με την The CocaCola Company:

Η Coca-Cola Company (NYSE: KO) είναι μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο μας περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani, οι χυμοί και τα νέκταρ Dell Valle, η Fanta, ο καφές Georgia, η Gold Peak σειρά τσαγιού και καφέ, το Honest Tea, οι χυμοί και τα smoothies Innocent, οι χυμοί Minute Maid, τα αθλητικά ροφήματα Powerade, οι χυμοί Simply, το Smartwater, η Sprite, το Vitamin Water και το νερό καρύδας ZICO. Αναδιαμορφώνουμε συνεχώς το χαρτοφυλάκιο μας, μειώνοντας τη ζάχαρη στα ροφήματά μας και παρουσιάζοντας νέα, καινοτόμα προϊόντα στην αγορά. Προσπαθούμε επίσης να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα, αναπληρώνοντας την ποσότητα νερού που χρησιμοποιούμε στα ροφήματά μας και προωθώντας την ανακύκλωση. Σε συνεργασία με τους εμφιαλωτές μας, απασχολούμε πάνω από 700.000 ανθρώπους, ενισχύοντας την τοπική οικονομία στις κοινωνίες που δραστηριοποιούμαστε, παγκοσμίως.

 

Η Coca-Cola Hellas είναι θυγατρική εταιρεία της The Coca-Cola Company με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα. Δραστηριοποιείται στον χώρο της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τη χάραξη της στρατηγικής marketing, την προώθηση, την έρευνα αγοράς, τη διαφήμιση και την προστασία της φήμης των προϊόντων της The Coca-Cola Company. Παρέχει επίσης τεχνογνωσία και συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα προϊοντικής επικοινωνίας, καθώς και υπηρεσίες για τη διασφάλιση των ποιοτικών ελέγχων των προϊόντων. Στην Ελλάδα, εμφιαλωτής της The Coca-Cola Company είναι η Coca-Cola Τρία Έψιλον που μαζί με την Coca-Cola Hellas, αποτελούν το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα.

 

Σχετικά με την CocaCola Τρία Έψιλον

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC, είναι η κορυφαία εταιρεία μη αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Με τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής στην Ελλάδα, το mega plant Σχηματαρίου και τα εργοστάσια εμφιάλωσης στο Ηράκλειο Κρήτης και στο Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα μοναδικό χαρτοφυλάκιο ποιοτικών προϊόντων που εξυπηρετούν τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα εμπορικά σήματα της Coca-Cola Company, οι δικές της μάρκες, όπως οι χυμοί Amita και Frulite το μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, καθώς και τα προϊόντα που διανέμει όπως τα σνακ TSAKIRIS, καφές Lavazza, τα ενεργειακά ποτά Monster, το παγωμένο τσάι FUZETEA αλλά και τα αλκοολούχα ποτά των οίκων Edrington, Brown-Forman, Ισιδώρου Αρβανίτου και Gruppo Campari. Οι τοπικές δραστηριότητές της έχουν σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα, με συμβολή στην απασχόληση και στην οικονομία, δημιουργώντας το 54,6% του κύκλου εργασιών του τομέα των αναψυκτικών στην Ελλάδα. Κοντά στις κοινότητες όπου δραστηριοποιείται, η εταιρεία υποστηρίζει ενεργά τις τοπικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην ενδυνάμωση και απασχολησιμότητα των νέων, την αειφόρο ανάπτυξη και την ευημερία της κοινότητας.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα gr.coca-colahellenic.com και το Facebook: www.facebook.com/CocaCola3E

 

Μάθετε περισσότερα για το ταξίδι της Coca-Cola στο www.coca-colacompany.com και ακολουθείστε μας στο Twitter, Instagram, Facebook and LinkedIn.

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Διοργάνωση #JobDay στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς «Μελίνα Μερκούρη» από τo skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα  

To skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Δήμο Καλαμαριάς, διοργανώνουν για πρώτη φορά το #JobDay Καλαμαριάς ,την Τετάρτη 24 Απριλίου 2024 από τις 10:00 έως τις 16:00 στο Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς “Μελίνα Μερκούρη”, Μεταμορφώσεως 7.

Το #JobDay Καλαμαριά απευθύνεται σε όποιον αναζητά εργασία ή σκέφτεται να αλλάξει επάγγελμα και θέλει να διευρύνει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του δημιουργώντας ένα καλύτερο βιογραφικό και λαμβάνοντας όλες εκείνες τις πληροφορίες που θα τον βοηθήσουν να γίνει περιζήτητος στην αγορά εργασίας.

Μέσα από ενδιαφέρουσες εισηγήσεις, οι ομιλητές μας, οι οποίοι προέρχονται από κλάδους που σχετίζονται με την αγορά και την εύρεση εργασίας, θα επιχειρήσουν με διαδραστικό τρόπο και σύγχρονη ματιά να ενισχύσουν τη δυναμική και τις γνώσεις του ενδιαφερόμενου κοινού. Ακολουθεί το πρόγραμμα:

  • 10:00-10:30, Χαιρετισμοί
  • 10:30-11:15, Έλενα Τσίτσελα, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας, Role Play συνέντευξης επιλογής προσωπικού
  • 11:30-12:15, Νίκος Σαπουντζής, End Results Certified Life & Business Coach, Personal Branding: Πώς να προωθώ τον εαυτό μου
  • 12:30-13:15, Έλενα Τερέζα Βασιλείου, Career Development Trainer, Elevator pitch: Πώς να παρουσιάζομαι σε 1 λεπτό
  • 13:30-14:15, Ελένη Κολλήγα, eCommerce & Digital Marketing Consultant, Τα social media κατά την αναζήτηση εργασίας
  • 14:30-15:15,Αλέξανδρος Γκαγκαλνάς, Sales & Business Coach, Αλλαγή καριέρας σε κάθε ηλικία: Πώς να τα καταφέρω

Ακόμη, ως παράλληλη δράση θα προσφέρονται:

  • Επαγγελματικός προσανατολισμός by Employ edu
  • CV & Interview Tips by SKG Education
  • Εργασιακά δικαιώματα by ΙΝΕ/ΓΣΕΕ
  • Starting up your start-up by OK!Thess

Ταυτόχρονα, στον χώρο θα βρίσκονται εταιρίες των οποίων οι εκπρόσωποι θα διεξάγουν συνεντεύξεις με τους υποψηφίους που αναζητούν εργασία.

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Παρέχονται βεβαιώσεις παρακολούθησης σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Όσοι επιθυμούν να επισκεφτούν το #JobDay δήμος Καλαμαριάς, μπορούν να δηλώσουν δωρεάν συμμετοχή στο https://jobdays.gr/jobday-kalamaria2024 στην αντίστοιχη φόρμα.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Communication Strategist, skywalker.gr – Εργασία στην Ελλάδα, 6947997884, [email protected]

Ελένη Γραμματικοπούλου 2313314502 [email protected]          

Ματίνα Καραγιάννη 2313314233 [email protected]                

Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής & Δημόσιας Υγείας- Γραφείο Συμβουλευτικής για Θέματα Απασχόλησης

Continue Reading

Εκδηλώσεις

“Βήματα για την Υγεία: Πεζοπορία στο Δάσος του Σέιχ Σου”

Η «Ιμερόεσσα», ο Πανελλήνιος Σύλλογος Στήριξης Ατόμων με Παχυσαρκία, στοχεύοντας στην ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τη νόσο της παχυσαρκίας κι αναγνωρίζοντας τη σημασία και αναγκαιότητα της άθλησης για τη καλύτερη σωματική και ψυχική μας υγεία, διοργανώνει ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ την Κυριακή 19 Μαΐου 2024, στο δάσος του Σέιχ Σου της Θεσσαλονίκης, με ώρα έναρξης 09:00 π.μ.

Η εκδήλωση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του μεγάλου Έλληνα ορειβάτη Αντώνη Συκάρη, ο οποίος έχασε τη ζωή του στις 12 Απριλίου 2022, κατεβαίνοντας από την κορυφή Dhaulagiri της οροσειράς των Ιμαλαΐων.

Θα πραγματοποιηθούν τρεις πεζοπορικές διαδρομές των 1,5km, 4,2km και 6,5km.
Σημείο εκκίνησης διαδρομών το Parking έναντι του ξενοδοχείου «Φιλίππειο»

• Η πρώτη διαδρομή του 1,5km ενδείκνυται για παιδιά, καθώς στη μέση της διαδρομής θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τη σωστή διατροφή και την άσκηση μέσω διαδραστικών παιχνιδιών.
Κόστος 3 ευρώ.
• Η δεύτερη διαδρομή των 4.2km απευθύνεται σε παιδιά μεγαλύτερης ηλικίας καθώς και σε ενήλικες που επιθυμούν να γνωρίσουν την ομορφιά της πεζοπορίας.
Κόστος 5 ευρώ.
• Η διαδρομή των 6.5km απευθύνεται σε ενήλικες και πραγματοποιείται εις μνήμην του Αντώνη Συκάρη.
Κόστος 8 ευρώ.

Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί αναμνηστικό δώρο καθώς και νερό, φρούτα και μπάρες.

Στη λήξη της πεζοπορίας θα πραγματοποιηθούν ομιλίες για τον ορειβάτη Αντώνη Συκάρη, για τη σημαντικότητα της άσκησης στην ζωή μας και την συμβολή της επαφής με τη φύση στην ψυχική υγεία.
Μεγάλος υποστηρικτής της διοργάνωσης είναι η Experience Outdoor Activities.
Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Τμήματος Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής, Υγείας και Πρόνοιας του Δήμου Θεσσαλονίκης

Στο πλαίσιο του κοινωνικού χαρακτήρα του συλλόγου, μέρος των εσόδων θα διατεθούν για την οικονομική στήριξη ατόμου με νοσογόνο παχυσαρκία.

Δηλώσεις συμμετοχής:
Κατάθεση στο Λογαριασμό Εθνικής Τράπεζας
ΙΒΑΝ GR1301102100000021000943825
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΜΕΡΟΕΣΣΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΓΚΥΡΗ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟΥ ΣΤΟ EMAIL [email protected] ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.

Όροι συμμετοχής
Κατά την δήλωση συμμετοχής ο συμμετέχων πρέπει να γνωρίζει και να συμφωνεί με τους παρακάτω όρους:
1. Οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να υπακούν στις οδηγίες του συνοδού καθ’ όλη τη διάρκεια της πεζοπορίας.
2. Κάθε συμμετέχων φέρει την αποκλειστική και πλήρη ευθύνη για τη συμμετοχή του.
3. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης ενδέχεται να τροποποιηθεί ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες.

Continue Reading

Διακόσμηση

Καλοκαιρινά λουλούδια για μπαλκόνι με χρώμα!

Ένα από τα πράγματα που μας αρέσουν στο καλοκαίρι, είναι πως μας δίνει τη δυνατότητα να φτιάξουμε ένα πολύχρωμο, ανθισμένο μπαλκόνι πολύ εύκολα. Eίναι πολύ πιο εύκολο να βρεις μεγάλη ποικιλία σε καλοκαιρινά λουλούδια και φυτά, παρά σε χειμωνιάτικα. Άρα, είναι και πιο εύκολο να φτιάξεις το ιδανικό καλοκαιρινό μπαλκόνι, ή κήπο, που θα θαυμάζεις εσύ και οι αγαπημένοι σου.

Ανάλογα με το γούστο σου, αλλά και τις ανάγκες του χώρου σου, μπορείς να επιλέξεις καλοκαιρινά λουλούδια για γλάστρα σε διάφορα μεγέθη, χρώματα και αρώματα, ώστε να ανανεωθείς χωρίς να χρειαστείς να μετακομίσεις ή να ανακαινίσεις τον χώρο σου! Ακόμα, υπάρχουν και λουλούδια που ανθίζουν όλο το καλοκαίρι, με ελάχιστες ανάγκες, τα οποία απευθύνονται σε όσους από εμάς δεν έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο για κηπουρική.

Μία ακόμα ιδέα είναι και τα φυτά με εντομοαπωθητικές ιδιότητες, που ίσως θα ήθελες να εξετάσεις σαν επιλογές. Το καλοκαίρι είναι μια εποχή με αρκετά έντομα και μικρά ζωύφια που επισκέπτονται τις αυλές, τα μπαλκόνια και πολλές φορές, το εσωτερικό των σπιτιών. Τα φυτά σου μπορούν να σε βοηθήσουν να γλυτώσεις από αυτό.

Τέλος, υπάρχουν φυτά που βγάζουν λουλούδια για φανταστικές ανθοδέσμες. Τα φυτά αυτά θα σε βοηθήσουν να στολίσεις τα βάζα του σπιτιού σου δωρεάν, χωρίς να αγοράζεις ανθοδέσμες από το ανθοπωλείο. Εμείς συγκεντρώσαμε για σένα κάποια αγαπημένα καλοκαιρινά λουλούδια και φυτά για να σε βοηθήσουμε να επιλέξεις τα καλύτερα για το δικό σου μπαλκόνι!

Πώς θα μπορούσε ένα λουλούδι με το όνομα αυτό να μην αγαπά τον ήλιο και το καλοκαίρι; Πράγματι, ο ηλίανθος είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά καλοκαιρινά λουλούδια για γλάστρα. Τα μεγάλα, κίτρινα άνθη του εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ομορφαίνοντας τα μπαλκόνια μας. Υπάρχουν κάποιες διαφορετικές ποικιλίες ηλιάνθων, οι νάνες και οι μεγαλύτερες που ξεπερνούν το ένα μέτρο, για να διαλέξεις αυτό που σου ταιριάζει. Ο ηλίανθος είναι από τα λουλούδια που ανθίζουν όλο το καλοκαίρι και που δε χρειάζονται πολλή περιποίηση. Χρειάζεται πότισμα 2- 3 φορές την εβδομάδα και λίπασμα 1 φορά το μήνα για να έχει πλούσια ανθοφορία.

καλοκαιρινά λουλούδια

#2 Βασιλικός

Ο βασιλικός είναι μια διαχρονική και πάντα αγαπημένη επιλογή για τα καλοκαιρινά μπαλκόνια στη χώρα μας. Τα φύλλα του είναι σκούρα πράσινα και γυαλιστερά, ομορφαίνοντας τη γλάστρα, όπου έχει φυτευτεί. Γιατί να θέλεις ένα βασιλικό στο σπίτι σου; Εκτός του ότι πρόκειται για ένα από τα καλοκαιρινά λουλούδια για γλάστρα με το ωραιότερο άρωμα, ο βασιλικός έχει και πρακτική χρήση.

Τα φύλλα του χρησιμοποιούνται σαν αρωματικά σε διάφορες συνταγές, αλλά έχει και εντομοαπωθητικές ιδιότητες. Ειδικά οι ιδιότητες του αυτές, είναι πολύ σημαντικές για το καλοκαίρι, όπου υπάρχουν περισσότερα έντομα που τριγυρίζουν τα σπίτια μας. Ακόμα και αν δεν καταφύγεις στη λύση της απεντόμωσης, ο βασιλικός θα σε βοηθήσει να απαλλαγείς από ορισμένα ενοχλητικά έντομα. Η μόνη σημαντική απαίτηση που έχει ο βασιλικός το καλοκαίρι είναι για νερό. Χρειάζεται πότισμα κάθε μέρα, αλλά με μικρές ποσότητες νερού κάθε φορά.

καλοκαιρινά λουλούδια

#3 Ζέρμπερα

Οι ζέρμπερες είναι πανέμορφα καλλωπιστικά φυτά και καλοκαιρινά λουλούδια για γλάστρα. Τα άνθη τους συνηθίζεται να είναι κόκκινα, πορτοκαλί, ροζ και κίτρινα. Αγαπούν πολύ τον ήλιο και χρειάζονται ηλιόλουστες θέσεις στα μπαλκόνια και τους κήπους. Δεν αναπτύσσονται πολύ σε μέγεθος, με αποτέλεσμα να είναι από τα πιο κατάλληλα φυτά για γλάστρες. Ακόμα, είναι κατάλληλες για όμορφες ζαρντινιέρες, αφού δεν απαιτούν συγκεκριμένο είδος χώματος. Χρειάζονται, όμως, χώμα με καλή αποστράγγιση και μέτριο πότισμα. Το καλοκαίρι, η ζέρμπερα είναι καλό να ποτίζεται 2- 3 φορές την εβδομάδα, αλλά και να λιπαίνεται 2 φορές το μήνα, κατά τη διάρκεια της ανθοφορίας.

καλοκαιρινά λουλούδια

#4 Γεράνι

Το γεράνι, που ονομάζεται αλλιώς και μολόχα, είναι από τα πιο βολικά και εύκολα στη συντήρηση καλοκαιρινά λουλούδια. Μάλιστα, δεν ανθίζει μόνο το καλοκαίρι. Το γεράνι έχει περίοδο ανθοφορίας από την άνοιξη, μέχρι και το φθινόπωρο, ώσπου να μειωθεί πολύ η θερμοκρασία.

Είναι φυτό μικρών διαστάσεων και το προτιμούμε κυρίως για γλάστρες σε μπαλκόνια για να προσφέρει ζωηρό χρώμα. Τα άνθη του μπορεί να είναι ροζ, κόκκινα και αποχρώσεις αυτών. Θεωρείται πως είναι μια πολύ οικονομική λύση για το σπίτι, λόγω της τιμής αγοράς του, αλλά και της ευκολίας στη φροντίδα του. Η αγορά γερανιού κοστίζει ελάχιστα και το μόνο πράγμα που χρειάζεται, είναι μια ηλιόλουστη θέση και πότισμα 1- 2 φορές την εβδομάδα.

καλοκαιρινά λουλούδια

#5 Καλέντουλα

Η καλέντουλα είναι ένα από τα καλοκαιρινά λουλούδια με θεραπευτικές ιδιότητες. Τα αιθέρια έλαια καλέντουλας έχουν ευεργετική επίδραση για το σώμα και το δέρμα. Για παράδειγμα, βοηθούν στη γρήγορη επούλωση πληγών και την καταπολέμηση φλεγμονών. Πέρα από αυτό, η καλέντουλα είναι και ένα βολικό φυτό για γλάστρες και μπαλκόνια. Έχει μικρό μέγεθος, αλλά και μεγάλα, πορτοκαλί λουλούδια που σου τραβούν την προσοχή. Αγαπά πολύ τις ηλιόλουστες θέσεις και έχει αρκετή αντοχή στη ζέστη. Παρόλα αυτά, συστήνεται το καλοκαίρι να την ποτίζεις πιο συχνά, σε σχέση με το χειμώνα. Το χειμώνα πότισε την 1- 2 φορές την εβδομάδα, αλλά το καλοκαίρι 3- 4 φορές την εβδομάδα.

καλοκαιρινά λουλούδια

Πηγή: https://www.douleutaras.gr

Continue Reading

Trending