Connect with us

Επιχειρηματικότητα

Ρεκόρ αιτήσεων για το πρώτο online Bootcamp του OK!Thess

Ρεκόρ αιτήσεων και συμμετοχών για τον πρώτο online Κύκλο Επιτάχυνσης του OK!Thess

Γνωρίστε τις ομάδες του 11ου Κύκλου Επιτάχυνσης

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο online Bootcamp για τον 11ο κύκλο επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess. Οι 28 ομάδες που ολοκλήρωσαν το Bootcamp εντυπωσίασαν την επιτροπή αξιολόγησης με τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες και επιλέχθηκαν οι 16 από αυτές για να ενταχθούν στο πλήρες πρόγραμμα επιτάχυνσης.  

Πρόκειται για ομάδες με καινοτόμες ιδέες στα πεδία του τουρισμού, της διατροφής, του περιβάλλοντος, της εκπαίδευσης, της πληροφορικής και άλλων κλάδων τεχνολογίας. Η επιτροπή που αξιολόγησε τις ομάδες στο τέλος του Bootcamp αποτελούνταν από καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες στον τομέα της καινοτομίας και των επιχειρήσεων οι οποίοι εκπροσώπησαν τους εννέα φορείς που συμμετέχουν στο εγχείρημα του OK!Thess (Δήμος Θεσσαλονίκης, Αλεξάνδρεια Ζώνη Καινοτομίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος, Σύνδεσμος Εξαγωγέων, Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος και Κέντρο Επιχειρηματικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης). 

Το Bootcamp του OK!Thess είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας μιας εβδομάδας που αποτελεί προθάλαμο για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτάχυνσης του OK!Thess και για πρώτη φορά λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, έγινε διαδικτυακά. Σε αυτή την εντατική εβδομάδα οι ομάδες παρακολούθησαν εργαστήρια διάρκειας 26 ωρών και δούλεψαν με αφοσίωση μαζί με τους startup coaches του ΟΚ!Thess και με εκπαιδευτές του Κέντρου Εθελοντών Μάνατζερ Ελλάδος πάνω στο επιχειρηματικό τους μοντέλο και την παρουσίαση της ιδέας τους στην επιτροπή αξιολόγησης. 

Το ενδιαφέρον για συμμετοχή ήταν ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς κατατέθηκαν 51 αξιόλογες αιτήσεις. Επιλέχθηκαν οι 35 για να συμμετάσχουν στο Bootcamp, με τις 28 από αυτές να το ολοκληρώνουν και να παρουσιάζουν τελικά την ιδέα τους στην εκδήλωση παρουσίασης (pitching event). Η συμμετοχή ξεπέρασε τα όρια της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας καθώς έλαβαν μέρος επιχειρηματικές ομάδες με μέλη από το Βόλο, την Ξάνθη, την Αθήνα, την Κω και το Ηράκλειο της Κρήτης μέχρι το Γιερεβάν της Αρμενίας, το Λονδίνο, το Λουξεμβούργο και τη Λωζάνη. 

Για τις 16 ομάδες που εντάσσονται στον 11ο κύκλο επιτάχυνσης του OK!Thess το ταξίδι για την ανάπτυξη της startup τους συνεχίζεται. Από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο θα παρακολουθήσουν ένα εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με εξειδικευμένα εργαστήρια, masterclasses, εβδομαδιαίο coaching από έμπειρα στελέχη και mentoring από κορυφαίους επιχειρηματίες.

Στόχος του OK!Thess είναι να εμπνεύσει, να στηρίξει και να ενώσει νέους επιχειρηματίες, επαγγελματίες, ερευνητές και φοιτητές στα πρώτα τους βήματα στην νεοφυή επιχειρηματικότητα.  Αποκλειστικός δωρητής του προγράμματος είναι το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. 

Οι ομάδες που εντάσσονται στον 11ο κύκλο επιτάχυνσης του ΟΚ!Thess με αλφαβητική σειρά είναι:

  1. act4energy: Υπηρεσίες υποστήριξης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις του αγροδιατροφικού κλάδου για την παραγωγή ενέργειας από τα απόβλητά τους.
  2. Artivistic: Υπηρεσία online δικτύωσης αφιερωμένη στους καλλιτέχνες και επαγγελματίες στο χώρο της τέχνης, μέσα από την οποία θα μπορούν να διευρύνουν το δίκτυο επαφών τους, να δημιουργήσουν νέα κανάλια προβολής και διανομής του έργου τους και να επιδιώξουν συνεργασίες.
  3. DOBE: SaaS πλατφόρμα για επαγγελματίες διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων και οργανισμούς που θέλουν να αυξήσουν την αφοσίωση των εργαζομένων, την ευεξία και την προσαρμογή τους στο εργασιακό περιβάλλον.
  4. Egreeno: Σειρά αγνών απορρυπαντικών από φυσικά υλικά με ιδιαίτερα καινοτόμα χαρακτηριστικά.
  5. erevno: Υπηρεσία που βοηθά όποιον κάνει έρευνα μέσω ερωτηματολογίων να συλλέξει περισσότερες απαντήσεις και αποτελέσματα υψηλότερης ποιότητας αξιοποιώντας τεχνολογία chatbot. 
  6. Levart: Εφαρμογή που βοηθά τους ταξιδιώτες να δημιουργήσουν εξατομικευμένα ταξιδιωτικά προγράμματα με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης. 
  7. MANTILITY | The Mentality of Silk: Διαδικτυακή gallery μεταξωτών μαντηλιών που βοηθά δημιουργούς αλλά και ανθρώπους που ενδιαφέρονται για προϊόντα μόδας και καλλιτεχνίας, να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική συλλογικότητα με την απόκτηση αριθμημένων καλλιτεχνικών έργων εκτυπωμένων σε μαντήλια από 100% μετάξι. 
  8. Oliveex: Ολοκληρωμένη λύση για την αυτοματοποίηση της παραγωγής και του ποιοτικού ελέγχου των ζυμούμενων τροφίμων χρησιμοποιώντας τεχνολογίες ΙοT. 
  9. Rentthis2me: Πλατφόρμα που συνδέει όσους διαθέτουν ανεκμετάλλευτα αντικείμενα και θέλουν να τα νοικιάσουν με άτομα που χρειάζονται οποιοδήποτε αντικείμενο μπορεί να φανταστεί κανείς. 
  10. RoofRate: Υπηρεσία βοήθειας ενοικίασης κατοικίας σε μια νέα πόλη χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του ενδιαφερόμενου, με τη λήψη σχετικής αξιολόγησης της κατοικίας από local reviewers. 
  11. Super Relief: Καινοτόμο πτυσσόμενο υποπόδιο τουαλέτας που έχει ως στόχο τόσο την πρόληψη όσο και την αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων του εντέρου. 
  12. The Paper Boat: Ταξιδιωτική πλατφόρμα που βοηθά πολυάσχολους γονείς να επιλέξουν family friendly παρόχους υπηρεσιών (καταλύματα και επιχειρήσεις εστίασης και ψυχαγωγίας) στην Ελλάδα που πληρούν συγκεκριμένα ποιοτικά κριτήρια. 
  13. Tryquestion: Καινοτόμος εφαρμογή εύρεσης καταλυμάτων που φέρνει σε απευθείας επαφή και σε πραγματικό χρόνο τον ενδιαφερόμενο για κάποιο κατάλυμα με την αντίστοιχη επιχείρηση, προκειμένου να επιτευχθεί η πιο συμφέρουσα συμφωνία. 
  14. WeReflect: Προϊόντα που συνδυάζουν τεχνολογία ακουστικής και φωτισμού με τη χρήση οικολογικών υλικών. Στόχος η βελτίωση των συνθηκών ακουστικής και οπτικής άνεσης στον καθημερινό χώρο εργασίας και διαβίωσης.
  15. WINDWAVE: Υβριδικό σύστημα υπεράκτιας αιολικής/κυματικής ενέργειας που παρέχει αδιάκοπη παράγωγη ηλεκτρικής ενέργειας σε ιχθυοκαλλιέργειες. 
  16. Zero Foods: Χορτοφαγικά προϊόντα κρέατος και ψαριού που βοηθούν τους χορτοφάγους να τρώνε βιώσιμα.

 

INFO OK!Thess

Ιστοσελίδα OK!Thess: https://okthess.gr/el/

Επιχειρηματικότητα

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ καλεσμένη στην τηλεοπτική εκπομπή Vodafone Business

Mε τον Παρουσιαστή Αντώνη Κρητικό στο κανάλι SKAITV με θέμα: Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις.

Η κα Ευγενία Κοκολιά, Διευθύντρια Οργάνωσης & Ανάπτυξης της εταιρείας ΖΑΝΝΗΣ Μ ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ, έδωσε συνέντευξη στον παρουσιαστή κ. Αντώνη Κρητικό, στο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις που προβάλλεται στο SKAITV.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις δραστηριότητες της εταιρείας, τις καινοτομίες, τις προοπτικές καθώς και στο πως μια εταιρεία κατάφερε από το νησί της Χίου να εξελιχθεί, να αναπτυχθεί σε Αθήνα και σε όλη την Ευρώπη. Επίσης, συζητήθηκαν για το ποια εργαλεία της Vodafone Smart Business χρησιμοποιούν και το πως αυτά βοηθούν στη λειτουργία της επιχείρησης.

Η εταιρεία ΖΑΝΝΗΣ Μ. ΚΟΚΟΛΙΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ είναι ενθουσιασμένη που είχε την ευκαιρία να μοιραστεί τις δραστηριότητές της στην τηλεοπτική εκπομπή “VODAFONE BUSINESS”!

Ευχαριστεί θερμά τον κ. Αντώνη Κρητικό, την τηλεοπτική εκπομπή VODAFONE BUSINESS και το κανάλι SKAITV για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία και συζήτηση!

Η εταιρεία Ζαννής Μ. Κοκολιάς & Σια ΟΕ ιδρύθηκε το 1992 και αποτελεί μια οικογενειακή επιχείρηση που ειδικεύεται στις εισαγωγές, εξαγωγές και εμπορία ηλεκτρικών εργαλείων και εργαλείων χειρός επώνυμων οίκων.

Η δραστηριότητά της ξεκίνησε από την Χίο, όπου διαθέτει ένα τεχνικό πολυκατάστημα 3000 τετραγωνικών μέτρων με πάνω από 45.000 κωδικούς προϊόντων, σε σύγχρονες εγκαταστάσεις.

Στη συνέχεια, επεκτάθηκε στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Κορωπί, στον τομέα της χονδρικής πώλησης. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις εκτείνονται σε 6000 τετραγωνικά μέτρα, όπου βρίσκονται το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα service, καθώς και οι αποθήκες. Εκτός από τη χονδρική πώληση, η εταιρεία εξυπηρετεί επίσης τις εξαγωγές σε όλη την Ευρώπη και τα Βαλκάνια.

Αποτελεί αποκλειστικούς αντιπροσώπους για επώνυμα license στην Ελλάδα και την Κύπρο:

Dewalt Σπάτουλες, Dewalt Γεννήτριες, Dewalt Επαγγελματικές Σκούπες υγρών/στερεών, Dewalt Ηλεκτροσυγκολλήσεις, Dewalt Ένδυση, Dewalt Μπαλαντέζες, Black & Decker Γεννήτριες, Black & Decker Μπαλαντέζες, Stanley junior Παιχνίδια, Βleispitz Μαρκαδόρους, Facom Ένδυση, JCB Κάλτσες, ΜomoDesign Αξεσουάρ Ποδηλάτου.

Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σε μεγάλες αλυσίδες πολυκαταστημάτων στην Ελλάδα και την Κύπρο, καθώς και σε ολόκληρη την παραδοσιακή αγορά.

https://b2b.kokolias.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 212 1064 244 / +30 210 9010 500 

1ο χλμ Κορωπίου – Βάρης, Κορωπί, 19400, ΑΤΤΙΚΗΣ

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Η επιτυχής αξιοποίηση των συνεργατών σας συμβάλλει στο κοινωνικό προφίλ της επιχείρηση σας

Η έννοια και ο ρόλος της  υγιούς  εργασίας  ανέκαθεν  αποτελούσε την βάση για την   πρόοδο, την οικονομική ευημερία,  την κοινωνική καταξίωση  και αναγνώριση των ανθρώπων αλλά και την δίοδο  για την επίτευξη προσωπικών στόχων  και επιτευγμάτων  ή απολαύσεων.

Η επίδραση του  εργασιακού  περιβάλλοντος  μέσω του οποίου το άτομο αποκτά γνώσεις, αναπτύσσει ικανότητες και δεξιοτεχνίες και εφαρμόζει αξίες και αρχές   βοηθά στην κοινωνικοποίηση των  ανθρώπων, με αποτέλεσμα την διαρκή και αυξανόμενη αποδοτικότητά τους στη δουλειά.

Η ψυχολογική κατάσταση ενός νέου στελέχους στην δουλειά  είναι όμοια με  την συμπεριφορά  που παρουσιάζει  κάποιος που αργοπορεί σε μια κοινωνική εκδήλωση.

Επειδή αισθάνεται άβολα , αμήχανα  και περίεργα ίσως το πιο πιθανόν είναι να μην  δύναται να εκφραστεί άνετα και ελεύθερα εκτός αν κάποιος αναλάβει τουλάχιστον για τα πρώτα λεπτά  να τον απασχολήσει  και να του εκδηλώσει το ενδιαφέρον του.

Η αδυναμία λοιπόν ενός νεοπροσληφθέντος ατόμου να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις ενός νέου περιβάλλοντος, όπου υπάρχουν κανόνες και κώδικες και εφαρμόζονται μοντέλα συμπεριφοράς  άγνωστα σ΄ αυτόν, έχει σαν αποτέλεσμα να νοιώθει ότι πατά σε ναρκοπέδιο , ή ότι βρίσκεται σε εχθρικό έδαφος  και πρέπει να αμυνθεί.

Το σπουδαιότερο δε  και το πιο σημαντικό είναι  ότι η όποια αμηχανία  ή αβεβαιότητα  νοιώθει κανείς  οδηγεί σε προκατάληψη, ότι δηλ. δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του εργοδότη ή του προϊσταμένου του,  ότι ίσως δεν  θα του δοθούν οι ευκαιρίες για προσωπική ανέλιξη στην ιεραρχία, ή διακατέχεται από διαρκή φόβο πλήρους  αποτυχίας και απόρριψης.

Ποια είναι τα κίνητρα :

Η διαδικασία παραχώρησης  κινήτρων  για την αποτελεσματικότερη απόδοση  και την ταχύτατη προσαρμογή των νέων στελεχών εγκυμονεί κινδύνους  και αρκετές φορές  προκαλεί αδιέξοδα  στην ίδια την επιχείρηση.

Πρώτον  γιατί οι προσωπικές φιλοδοξίες του εργαζόμενου δεν ταυτίζονται με του στόχους του επιχειρηματία

Δεύτερον  γιατί το αναμενόμενο αποτέλεσμα   προσδοκιών  και  σχέσης μεταξύ  εργαζόμενου και εργοδότη δεν βασίζονται στο ίδιο  οικονομικό,  κοινωνικό και στοχευμένο ορθολογιστικά μοντέλο Διοίκησης.

Τρίτον  γιατί  η πιθανή  αρνητικήσχέση εξάρτησης , ή έλλειψη αυτονομίας ,  η μη εφαρμογή  σωστής κατανομής αρμοδιοτήτων, η μη αποδοχή   της όποιας μορφής πρωτοβουλίας και τέλος η ύπαρξη  μόνιμης εργασιακής ρουτίνας δημιουργεί αντίθετο αποτέλεσμα..

Για  αυτό λοιπόν  θα πρέπει  η επιχείρηση να εφαρμόζει τα κατάλληλα μοντέλα επικοινωνίας  τα οποία θα βασίζονται  στα εργαλεία της συνεχούς μάθησης  και εξέλιξης των στελεχών παλαιών και νέων εφαρμόζοντας τρεις αρχές:

  1. Την επιβράβευση  των ανθρώπων  της  και την παροχή κινήτρων υλικής και ηθικής ,,αποζημίωσης,,
  2. Την κατανόηση της όποιας ψυχολογικής κατάστασης  των εργαζομένων και την δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος με βαθιές ρίζες  και σχέσεις σαν αυτή της μάνας και του παιδιού. Ας μη λησμονούμε ότι η επαγγελματική κοινωνικοποίηση κτίζει στο θεμέλιο της οικογενειακής κοινωνικοποίηση
  3. Την διατήρηση  μηχανισμού συνεχούς ανάπτυξης των στελεχών

εφαρμόζοντας την στρατηγική ανταλλαγμάτων  <<  κερδίζω – κερδίζεις  >>

παραχωρώντας στον εργαζόμενο την δυνατότητα να συμμετέχει στους στόχους  και τις νόρμες της επιχείρησης.

Για τον λόγο αυτόν  θα πρέπει να γνωρίζουν όλοι ότι:

1.   Ο φόβος λόγω   εργασιακής   ανασφάλειας  έχει σαν αποτέλεσμα  την δυσχέρεια στην μάθηση

2.   Η εργασιακή απογοήτευση έχει σαν αποτέλεσμα   μειωμένο ενδιαφέρον και προσπάθεια

3.   Η παρερμηνεία των ρόλων  στην ιεραρχία έχει σαν αποτέλεσμα  τριβές και συγκρούσεις.


Άρθρο αρχείου

Ρούλα Κωτούδη                                                                                            

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

10 βήματα για σωστές διαπραγματεύσεις

Η διαδικασία των διαπραγματεύσεων χωρίζεται σε δύο βασικά μέρη: την προετοιμασία, και την πραγματοποίηση. Και τα δύο είναι εξίσου σημαντικά για την επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος των διαπραγματεύσεων και υλοποιούνται με βάση συγκεκριμένους κανόνες και βήματα.

1ο Βήμα: Να είστε προετοιμασμένοι. Περιληπτικά, μία σωστή προετοιμασία περιλαμβάνει την καταγραφή των επιθυμητών και μη επιθυμητών δικών μας στόχων, της εκάστοτε αντίθετης μεριάς, καθώς και την καταγραφή των στοιχείων που μπορούμε να παραχωρήσουμε,  των εναλλακτικών μας λύσεων, και την μελέτη των βασικών χαρακτηριστικών που διέπουν τους ανθρώπους, με τους οποίους πρόκειται να διαπραγματευτούμε.

2ο Βήμα: Ντυθείτε επαγγελματικά και ανάλογα με την περίσταση. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει ότι η δημιουργία της πρώτης εντύπωσης εξαρτάται κατά 87% από τα ερεθίσματα που λαμβάνουμε μέσω της όρασης. Δημιουργήστε μία όσο το δυνατόν πιο πλήρη γκαρνταρόμπα, συμπεριλαμβάνοντας διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς και υφάσματα, έτσι ώστε να έχετε πολλές και ικανοποιητικές επιλογές.

3ο Βήμα: Ακούστε πολύ προσεκτικά τους συνομιλητές σας. Οι περισσότερες παρεξηγήσεις κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων δημιουργούνται είτε γιατί μία από τις δύο πλευρές δεν άκουσε καποιες λεπτομέρειες, είτε γιατί παρερμήνευσε κάποια δεδομένα που δεν εξηγήθηκαν με σαφήνεια. Οι έμπειροι διαπραγματευτές γνωρίζουν πολύ καλά τα 5 επίπεδα της ακρόασης και συνήθως επιλέγουν το 5ο (ακούνε συμμετοχικά).

4ο Βήμα: Δώστε ιδιαίτερη έμφαση στον ανθρώπινο

παράγοντα. Στις διαπραγματεύσεις, υπάρχουν τέσσερα βασικά προβλήματα που συνδέονται με τον ανθρώπινο παράγοντα και τα οποία χρίζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης: α) ύπαρξη διαφορετικών αντιλήψεων, β) δυσκολία ελέγχου των συναισθημάτων, γ) δυσκολία εύρεσης κοινού κώδικα επικοινωνίας, και δ) ανεπαρκής χρόνος για το «χτίσιμο» ανθρώπινης επαφής.

5ο Βήμα: Πρέπει να δείχνετε ότι πιστεύετε πολύ τόσο στους στόχους σας, όσο και στη δυνατότητα δημιουργίας καλής συνεργασίας. Η πίστη σε αυτά που κάνουμε και που πρεσβεύουμε αντικατοπτρίζεται ανάγλυφα στα λόγια μας, στη φωνή μας, στο βλέμμα μας, και γενικά σε όλες μας τις κινήσεις και στάσεις, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο το μήνυμα που περνάμε και τη δημιουργία εμπιστοσύνης.

6ο Βήμα:Αντλήστε πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της μη λεκτικής επικοινωνίας. Η γλώσσα του σώματος θεωρείτε για τις διαπραγματεύσεις ένα από τα σπουδαιότερα και πιο αναγκαία εργαλεία. Η βασικότερη αιτία κρύβεται στο γεγονός, ότι τα μηνύματα που μεταδίδονται μέσω της μη λεκτικής επικοινωνίας είναι πιο πιστευτά και αληθινά, αφού η γλώσσα του σώματος είναι οντογενετικό χαρακτηριστικό.

7ο Βήμα: Εστιάστε στα κοινά σας οφέλη. Μία συμφωνία η οποία ικανοποιεί κυρίως τα δικά μας συμφέροντα είναι ανώφελη και δύσκολα επιτεύξιμη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ιστορία με τα δύο παιδιά τα οποία μαλώναν για ένα καρπούζι. Τελικά, μοιράσανε το καρπούζι στη μέση. Το ένα παιδί έφαγε το εσωτερικό και πέταξε τη φλούδα, ενώ το άλλο πήρε τη φλούδα για να φτιάξει γλυκό και πέταξε το εσωτερικό του φρούτου. Πολλές επιχειρηματικές διαπραγματεύσεις καταλήγουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Μαθαίνοντας να επικεντρωνόμαστε στα κοινά ενδιαφέροντα και όχι στις στενές μας θέσεις, μπορούμε να καταλήξουμε σε καλύτερες συμφωνίες,  και να χτίσουμε ουσιαστικότερες συνεργασίες.

8ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές επιλογές που καταλήγουν σε κοινή συμφωνία. Η σωστή εκτέλεση της παραπάνω διαδικασίας περιλαμβάνει: α) την καταγραφή όλων των δυνατών επιλογών, β) τη δημιουργία επιπλέον επιλογών μέσα από διαδικασίες brainstorming, γ) την αποφυγή οποιασδήποτε αρχικής και αυθόρμητης κριτικής – σχολιασμού πάνω στις πιθανές επιλογές, και δ) στην κοινή συμφωνία της καταλληλότερης επιλογής.

9ο Βήμα: Εξετάστε όλες τις πιθανές εναλλακτικές που έχετε εάν τελικά δεν καταλήξετε σε συμφωνία. Τι θα κάνουμε εάν οι διαπραγματεύσεις αποτύχουν; Πριν από κάθε διαπραγμάτευση, είναι πολύ σημαντικό να έχουμε σκεφτεί κάποιες εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί να μην είναι όλες ελκυστικές, αλλά θα πρέπει να γνωρίζουμε την ύπαρξή τους.

10ο Βήμα: Για το κλείσιμο μιας συμφωνίας πρέπει να προωθήσετε και να εξασφαλίσετε την ύπαρξη νομιμότητας, ισονομίας, και δικαιοσύνης και για τις δύο πλευρές. Κανένας δεν θα υποκύψει σε μία άδικη και καταχρηστική συμφωνία. Για να μπορέσουν οι δύο πλευρές να καταλήξουν σε μια κοινή πορεία θα πρέπει, σε γενικές γραμμές, να ικανοποιούνται τα συμφέροντα όλων, ενώ ταυτόχρονα είναι απαραίτητο να διαφυλάσσεται η μακροπρόθεσμα εύρυθμη συνεργασία τους μέσα από ασφαλιστικές δικλίδες και εξωγενή πρότυπα, τα οποία θα πιστοποιούν την ύπαρξη δικαιοσύνης.


Άρθρο αρχείου

Αλμπέρτο Αζαρία

Continue Reading

Trending