Connect with us

Τουρισμός

Ο Τουρισμός στις νέες συνθήκες

Στοιχήματα και προκλήσεις για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού

Στις προκλήσεις της επόμενης μέρας του τουρισμού επικεντρώθηκε το τελευταίο πάνελ της σημερινής ημέρας του Thessaloniki Helexpo Forum, το οποίο διοργανώνει η ΔΕΘ-Helexpo στο Συνεδριακό Κέντρο «Ι.Βελλίδης». 

Από το βήμα του Forum ο υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, μετέφερε τη δέσμευση ότι θα στηριχθούν στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της χώρας, με ειδική μεταχείριση, περιοχές όπου εφαρμόσθηκαν αυστηρότερα μέτρα εξαιτίας επιδημιολογικών λόγων, ώστε να ανακτηθεί το χαμένο έδαφος. Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, το μήνυμα της επόμενης ημέρας θα είναι να επικεντρωθούμε στην ποιότητα και να χτίσουμε πάνω στο brand της χώρας που βγήκε κερδισμένο, παρά την πρωτόγνωρη κατάσταση που διαμόρφωσε η πανδημία. 

Την ανάγκη του ριζικού μετασχηματισμού του τουριστικού μοντέλου, ώστε να μεταβούμε από έναν μονοθεματικό, μαζικό τουρισμό, χωρίς οικονομική απόδοση, σε ένα νέο, διαφοροποιημένο, ποιοτικότερο τουριστικό μοντέλο, που θα διασυνδέεται και με άλλους τομείς της οικονομικής δραστηριότητας, όπως ο πρωτογενής, υπογράμμισε από την πλευρά της η βουλευτής και Τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ, κα Κατερίνα Νοτοπούλου. 

Με τη σειρά της η βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΜέΡΑ 25, κα Κωνσταντίνα Αδάμου, κάλεσε την κυβέρνηση να δώσει έμφαση στον εγχώριο ελληνικό τουρισμό και να διευρύνει περαιτέρω τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, με δεδομένες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά. 

Την αγωνία των επαγγελματιών του τουριστικού κλάδου εξέφρασε ο πρόεδρος του ΕΕΘ και τουριστικός πράκτορας, κ. Μιχάλης Ζορπίδης, σημειώνοντας πως ο ελληνικός τουρισμός δεν πρόκειται να ανακάμψει, αν δεν στηριχθούν οι τουριστικές επιχειρήσεις. «Τι έγινε με τα τουριστικά γραφεία που τόσο καιρό δεν δουλεύουν;» αναρωτήθηκε, ενώ τόνισε πως σε μια πορεία 44 ετών στον τουρισμό, δεν αισθάνθηκε ποτέ ότι έχει το κράτος στο πλευρό του. 

Την προετοιμασία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στα θέματα της ψηφιακής προβολής πολύ καιρό πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, που τον βοήθησε να επιβιώσει τη δύσκολη αυτή περίοδο, υπογράμμισε η πρόεδρός του, κα Βούλα Πατουλίδου. Πρόσθεσε δε πως στο επόμενο διάστημα τρεις λέξεις θα είναι ο οδηγός: εκπαίδευση, ευελιξία και προσαρμοστικότητα.

Τη διεξαγωγή ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας, για να διαπιστώσει πού βρίσκεται ως προορισμός, προκειμένου να αλλάξει τον στρατηγικό της σχεδιασμό, ξεκίνησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως έκανε γνωστό ο Τομεάρχης Τουρισμού, κ. Αλέξανδρος Θάνος. Μάλιστα, σύντομα οι άνθρωποι του τουρισμού της περιοχής θα κληθούν σε διαβούλευση επί της στρατηγικής αυτής, η οποία θα επικεντρωθεί στον επαναπροσδιορισμό του branding και θα δώσει έμφαση στο digital marketing. 

Από την πλευρά της η αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, κα Μαρία Καραγιάννη, τόνισε πως η επόμενη μέρα βρίσκει σε εγρήγορση τον δήμο, που πιστεύει όμως στην εφαρμογή εθνικής πολιτικής, προκειμένου να αποφευχθεί η διάσπαση δυνάμεων. Μάλιστα, ανέφερε πως θα επιδιωχθεί ο συντονισμός με όμορους δήμους και όμορους νομούς για τη διοργάνωση κοινών τουριστικών δράσεων. 

«Η φετινή χρονιά μπαίνει στο καλεντάρι ως μια μεγάλη μετεκπαίδευση των ανθρώπων του τουρισμού», σημείωσε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, κ. Γρηγόρης Τάσιος και πρόσθεσε: «Πρέπει να δούμε το 2021 ως έτος επιβίωσης για το τουριστικό επιχειρείν. Πρέπει να επιβιώσουμε, ταυτόχρονα όμως να κάνουμε και ατο επόμενο βήμα». Επισήμανε δε πως ο τουρισμός άνοιξε, μπήκε στον ανταγωνισμό και παρά τις δυσκολίες, η Ελλάδα αποδείχθηκε ένας από τους καλύτερους προορισμούς της Μεσογείου, δημιουργώντας μια καλή εικόνα, ενώ κέρδισε και τουρίστες από άλλες ανταγωνίστριες χώρες. Αυτή η εικόνα, είπε, είναι και το καλύτερο διαβατήριο για το 2021 για τη χώρα μας. «Ο τουρισμός είναι εδώ και παραμένει δυνατός» τόνισε. 

Η επιβίωση είναι η μαγική λέξη για τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, κ. Ανδρέα Μανδρίνο. Ο ίδιος είπε πως οι πληρότητες στο οκτάμηνο ήταν 32% και συγκεκριμένα τον Αύγουστο 20%, ενώ ο μέσος ετήσιος τζίρος των ξενοδοχείων της πόλης δεν θα ξεπερνά το κόστος μισθοδοσίας του 2019. Αναφέρθηκε επίσης στα εμπόδια που δημιουργούν στα ξενοδοχεία οι περιορισμοί στην εστίαση και τη διασκέδαση, με τους πελάτες που έρχονται με βραδινές πτήσεις να μένουν νηστικοί. 

Πτώση κατά 75% κατέγραψε η επιβατική κίνηση στα 14 αεροδρόμια της Fraport στο οκτάμηνο, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο γενικός διευθυντής εμπορικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης της εταιρείας, κ. Γιώργος Βήλος. Παρά ταύτα, όπως είπε, η Fraport δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή να αναβάλλει ή να αναστείλει τις επενδύσεις που είχε σε εξέλιξη στα αεροδρόμια. Έτσι πλέον έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες στα 11 από τα 14 (απομένουν Κως, Θεσσαλονίκη και Σαντορίνη).  

Το πάνελ συντόνισε ο δημοσιογράφος κ. Γιώργος Μπούζος.

Τουρισμός

PHILOXENIA 2021: Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών

Σημαντική παρουσία της Χαλκιδικής με την εμπειρία των 4 εποχών 

Έχοντας στις βαλίτσες της, τα πρώτα θετικά μηνύματα για το 2021, όπως αυτά προέκυψαν από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, WTM 2021, η Χαλκιδική συμμετείχε στην 36η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της HELEXPO – ΔΕΘ στη Θεσσαλονίκη, 12-14 Νοεμβρίου 2021.

Η παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στο περίπτερο 15 με 20 τ.μ. ήταν δυναμική δίνοντας έμφαση στις 4 εποχές που μπορείς να επισκεφτείς τη Χαλκιδική μέσω των βιωματικών εμπειριών όπως επισκέψιμα οινοποιεία, τοπικούς παραγωγούς κά. Αρωγούς στην προσπάθεια αυτή είχε τα οινοποιεία της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα τα βιολογικά κρασιά του οινοποιείου Κωνσταντάρα στην Πορταριά, το οινοποιείο Domaine Agrovision στον Ξηροπόταμο, το οινοποιείο Άκραθως του Χαράλαμπου Μπεκρή στη Μεγάλη Παναγία, το κτήμα Λειβαδιώτη στη Μαραθούσα, το οινοποιείο της Κλαούντια Παπαγιάννη στην Αρναία και το κτήμα Μυλοποτάμου στο Άγιο Όρος που πρόσφεραν τα κρασιά τους. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τα εξαιρετικά ροζέ, λευκά και κόκκινα κρασιά των οινοποιείων συνοδευόμενα από μοναδικά παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα της εταιρείας “Βαλμά” και τα διαλεκτά αρτοσκευάσματα της εταιρείας Φίλιππος Γαβανάς bakery. O Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους παραπάνω χορηγούς και υποστηρικτές του.

Παράλληλα, τα στελέχη του Τουριστικού Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερα από 30 προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες του τουρισμού από 10 διαφορετικές χώρες, όπως Ρωσία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ιταλία, Γαλλία, Ουκρανία, Τουρκία κτλ -στο διευρυμένο 2ήμερο πρόγραμμα Β2Β συναντήσεων με τους Hosted Buyers- με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού και την παροχή πληροφοριών για την 4η μεγαλύτερη τουριστική δύναμη της Ελλάδας. 

Continue Reading

Τουρισμός

Online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά»

Ιδανικά συμπληρώνονται οι δράσεις του GRBossible  και στον χώρο του τουρισμού με άλλη μια διαδικτυακή ημερίδα που εντάσσεται στη δέσμη πρωτοβουλιών του skywalker.gr «Βγαίνουμε μπροστά» με τίτλο «Τουρισμός με… διαφορά».

Συντονιζόμαστε με μια live συνάντηση στο Facebook του Skywalker.gr-Εργασία στην Ελλάδα και το site «Βγαίνουμε μπροστά».

Σκοπός της online ημερίδας «Τουρισμός με… διαφορά» είναι να παρουσιάσει πρωτοβουλίες και project που ενισχύουν την επανεκκίνηση του τουρισμού και προβάλλουν την καινοτομική αναγκαιότητά του.

Στην online ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» και στο πλαίσιο ενός πάνελ, oι διακεκριμένοι ομιλητές θα συζητήσουν για τις προκλήσεις των τουριστικών επιχειρήσεων στην εποχή του Covid και τη μετά Covid εποχή, θα αναπτύξουν το όραμα και τον σχεδιασμό του τουριστικού μέλλοντος της χώρας και θα παρουσιάσουν εργαλεία και πρωτοβουλίες με στόχο την αειφόρο ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Στο πάνελ συμμετέχουν οι ομιλητές:

  • Ο κ. Μιχάλης Δρίτσας, Επικεφαλής Γραφείου Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Δρ. Χρ. Δήμα.
  • O κ. Δημήτρης Μπούχαλης, Επισκέπτης καθηγητής στη Σχολή Ξενοδοχειακής & Τουριστικής Διοίκησης του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου του Χονγκ Κονγκ, Κίνα, και Υποδιευθυντής του Κέντρου Τουριστικής και Ξενοδοχειακής Έρευνας του Πανεπιστημίου Bournemouth. 
  • Η κα Άννα Μανιά, Co-founder, Greeking.me.
  • Ο κ. Νίκος Καραφλός, CEO of Dexamenes Seaside Hotel.
  • Ο κ. Ανδρέας Φατούρος, Συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Clio Muse Tours.
  • Ο κ. Iyad Kayali, Σύμβουλος & Εκπαιδευτής Αειφόρου Τουρισμού.

Την οnline ημερίδα «Τουρισμός με… διαφορά» συντονίζει ο δημοσιογράφος κ. Χάρης Ντιγριντάκης.

Η ημερίδα θα διεξαχθεί μέσω της πλατφόρμας Zoom και θα μεταδοθεί ταυτόχρονα μέσω της πλατφόρμας Facebook του skywalker.gr, ώστε το κοινό να μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να υποβάλει γραπτώς τα ερωτήματά του. Θα μεταδοθεί επίσης live από το site vgainoumemprosta.skywalker.gr (χωρίς τη δυνατότητα παρεμβάσεων).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το www.bossible.gr, καθώς επίσης και να δηλώσετε δωρεάν συμμετοχή στο Facebook Event: Online ημερίδα: «Τουρισμός με… διαφορά».

Η διοργάνωση της online ημερίδας πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Χορηγοί επικοινωνίας:

STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, ΕΠΙΧΕΙΡΩ,                     E-DAILY, E-RADIO, VORIA.GR, ENALLAKTIKOS.GR, STARTUP.GR, STARTUPPER, BUSINESS NEWS.GR, EMEA.GR, MAGDAS NEWS, TRAVEL DAILY NEWS.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, TOURISM TODAY.GR, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, TOUR MARKET, DEAL NEWS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ, SIGMA MEDIA GROUP, GREEK HOTELIER NEWS, FLOW MAGAZINE, PINK.GR, GREEN GUIDE, LET IT BE.GR, SUPPORTBUSINESS.GR, SETTLE.GR, STENTORAS.GR

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280 (εσωτ. 231), [email protected]

Continue Reading

Ξενοδοχεία

Καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021 η CHC GROUP

Τον τίτλο Best Hotel Management Company 2021, καλύτερη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων για το 2021, κατέκτησε επάξια η CHC GROUP Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. στα International Travel Awards 2021.

Μια ακόμη διάκριση για τον Όμιλο CHC με διεθνή απήχηση, που επιτεύχθηκε έπειτα από σκληρή δουλειά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στον δύσκολο, όσο και απαιτητικό, επαγγελματικό στίβο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας, η οποία έρχεται ως επιστέγασμα των προσπαθειών που το σύνολο των συνεργατών του Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. καταβάλλουν αδιάκοπα.

Με αφορμή αυτή τη βράβευση, ο Γενικός Διευθυντής και Ιδρυτής του Ομίλου CHC Ζαχαρίας Α. Χνάρης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Μια ακόμη βράβευση που μας φέρνει συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης. Αλλά και μια διεθνής διάκριση, που μας γεμίζει με ακόμα μεγαλύτερο αίσθημα ευθύνης για το μέλλον. Η δε χρονική συγκυρία αυτής της αναγνώρισης, μια χρονιά με πολλά προβλήματα για το τουρισμό διεθνώς λόγω της πανδημίας όπως είναι το 2021, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. 

Θα ήθελα να συγχαρώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου που ενστερνίζονται το όραμα του Ομίλου CHC. Ένα όραμα που έχει στο επίκεντρο την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών σε όλα τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία και τουριστικά καταλύματα που μας εμπιστεύονται. Συνεχίζουμε δυναμικά, με πίστη στις δυνατότητες των ανθρώπων μας, ρεαλιστικά οραματικό σχεδιασμό βασισμένο στη γνώση, την εμπειρία και τις ιδιαιτερότητες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά και με αισιοδοξία για το μέλλον του Ελληνικού τουρισμού.».

Τα International Travel Awards

Τα International Travel Awards θεωρούνται τα κορυφαία βραβεία στον κλάδο του τουρισμού και των ταξιδιών. Απονέμονται έπειτα από διαδικασία ψηφοφορίας 100.000 και πλέον επαγγελματιών της τουριστικής βιομηχανίας, επισκεπτών και ταξιδιωτών, έπειτα από προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, που γίνεται από εξειδικευμένη κριτική επιτροπή. Κάθε υποψηφιότητα αξιολογείται προσεκτικά έτσι ώστε να πληροί τα αυστηρά κριτήρια συμμετοχής και να διασφαλίζεται το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων. Χαρακτηριστικό της αναγνώρισης που τυγχάνουν τα International Travel Awards διεθνώς, είναι το γεγονός ότι για το 2021 έλαβαν μέρος περισσότερες από 4.500 εταιρείες από 50 και πλέον χώρες.

Τα International Travel Awards διοργανώνονται από την KSA Tourism Marketing & PR Company, μια εταιρεία με εμπειρία δεκαετιών στην τουριστική προώθηση και το branding περισσοτέρων από 5.000 τουριστικών εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο.

Continue Reading

Trending