Connect with us

Τουρισμός

16ο Συνέδριο ΣΕΤΕ «Ελληνικός Τουρισμός: Aνάπτυξη και Βιωσιμότητα.»

Στη στρατηγική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η οποία έχει ως στόχο την ολιστική, μακροχρόνια και σταθερή ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος μιλώντας στο 16ο Συνέδριο του Συνδέσμου με θέμα «Ελληνικός Τουρισμός: Aνάπτυξη και Βιωσιμότητα. Για την οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, ο ΣΕΤΕ συνεχίζει να ενισχύει το Ινστιτούτο του (ΙΝΣΕΤΕ), τόσο προς την κατεύθυνση της συγκέντρωσης και ανάλυσης στοιχείων, όσο και προς την κατεύθυνση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, ενώ προχωρά τον πλήρη ανασχεδιασμό των λειτουργιών της Marketing Greece, ώστε αυτή να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της μάχης για την προώθηση της χώρας μας και του τουριστικού της προϊόντος. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται ένας κύκλος συναντήσεων εργασίας σε έντεκα τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με τη συμμετοχή επιχειρηματιών-μελών του Συνδέσμου, τοπικών φορέων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, αλλά και επαγγελματιών από τον χώρο του πρωτογενούς τομέα και ειδικότερα της αγροδιατροφής. Ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις στην Αλεξανδρούπολη, στη Θεσσαλονίκη, στον Βόλο, στην Πάτρα, στη Σαντορίνη, στην Κέρκυρα και στην Κρήτη. Οι επόμενες έχουν προγραμματιστεί στη Ρόδο, στην Τρίπολη, στη Λαμία και στα Ιωάννινα, ενώ συναντήσεις θα ακολουθήσουν και σε άλλες περιοχές. Στο πλαίσιο των συναντήσεων καταγράφονται ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα με τη συμβολή του Συνδέσμου. Αυτή η δράση εντάσσεται στη στρατηγική του ΣΕΤΕ για μία ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη και για μία ουσιαστική διασύνδεση τομέων, όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρει η χώρα μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού.

Σε σχέση με το επιχειρηματικό κλίμα στη χώρα, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ διαπίστωσε ότι: «ακόμα δεν έχει δημιουργηθεί ένα φιλικό και σταθερό επενδυτικό περιβάλλον, με ρεαλιστικό και όχι εξοντωτικό φορολογικό πλαίσιο, ευέλικτο χρηματοπιστωτικό σύστημα με υγιή ανταγωνισμό και ξεκάθαρους κανόνες». Επιπλέον, σημείωσε ότι: «μόνο μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης και της συνεχούς ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος θα υλοποιηθούν, επιτέλους, περισσότερες επενδύσεις, θα αυξηθούν τα έσοδα της ελληνικής οικονομίας και των κρατικών ταμείων και θα δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας».

Κατά τη διάρκεια των διήμερων εργασιών του Συνεδρίου, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ, κ. Γιώργος Αμβράζης, ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Ηλίας Κικίλιας και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Μarketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα, αναφέρθηκαν, ειδικότερα, στις νέες δράσεις που δρομολογούνται και εντάσσονται στη στρατηγική του Συνδέσμου. Επιπλέον, η κα. Δρέττα παρουσίασε τη δράση Blogtrotters, η οποία αφορά στην πρόσκληση στην Ελλάδα και με διαδραστική συμμετοχή,  διακεκριμένων ξένων bloggers και vloggers σε προορισμούς της χώρας. Το 2017, το Blogtrotters εστίασε στη βιώσιμη ανάπτυξη, στις φυσικές ομορφιές των εν λόγω προορισμών και στην ανάδειξη των πολιτιστικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών τους, με έμφαση στη γαστρονομία, τις τοπικές παραγωγές και στον παραδοσιακό τρόπο ζωής. Μέρος του υλικού από τις περιηγήσεις και την εμπειρία των bloggers ανά την Ελλάδα, ήταν η βάση για τη σύνθεση video, το οποίο, ήδη, έχει προσελκύσει σημαντικό όγκο αναφορών και αναπαραγωγών στα social media. Η δράση πραγματοποιείται σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines.

Εξάλλου, για το κυβερνητικό έργο επί τουριστικών θεμάτων τοποθετήθηκαν στο Συνέδριο ο Υπουργός Επικρατείας, κ. Αλέκος Φλαμπουράρης και η Υπουργός Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.

Στο Συνέδριο συμμετείχαν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, οι οποίοι μίλησαν για καίρια ζητήματα που αφορούν στον τουριστικό τομέα, όπως για πρακτικές που επιτυγχάνουν τη βέλτιστη σχέση βιώσιμης ανάπτυξης και τουρισμού, για τη χωροταξία και την ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος του τουρισμού, για τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα και τον πολιτισμό, για τις τελευταίες εξελίξεις στις τραπεζικές χρηματοδοτήσεις και για τεχνολογικές λύσεις που στηρίζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εναλλακτικός τουρισμός

“Χρώμα Στα Νησιά”

H πρώτη στάση του προγράμματος “Χρώμα Στα Νησιά” έγινε στον Άγιο Ευστράτιο όπου και ολοκληρώθηκαν οι πρώτες δημόσιες τοιχογραφίες, στην επιφάνεια της νέας προβλήτας του λιμανιού.

Οι τοιχογραφίες βασίστηκαν στο τρίπτυχο Μυθολογία-Παράδοση-Ιστορία και αποτυπώθηκαν με την ιδιαίτερη «γραφή» των καλλιτεχνών της streetart:

– μια προσωπογραφία του Γιάννη Ρίτσου, ο οποίος έζησε εξόριστος στο νησί, η τοιχογραφία υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Pupet,

– μια τοιχογραφία  «ο Αρίων και ο Ιππόκαμπος» που παραπέμπει στη μυθολογία της θάλασσας και υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Kez και

– μια τοιχογραφία εμπνευσμένη από το φωτογραφικό αρχειακό υλικό του Β. Μανικάκη, αναπαριστά τμήμα του νησιού όπως ήταν πριν το μεγάλο σεισμό. Η τοιχογραφία υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Same84.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με τη στήριξη και αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και με την αιγίδα των κατά τόπους δήμων.

Tο πρόγραμμα συμπεριέλαβε και συμμετοχικές δράσεις για τους κατοίκους και επισκέπτες του νησιού με την δημιουργία τοιχογραφιών σε επιφάνεια-τοιχείο στο λιμάνι του νησιού.

Η επόμενη στάση του προγράμματός μας είναι οι Φούρνοι Κορσεών, το χρονικό διάστημα 9-19 Ιουλίου, όπου θα υλοποιηθούν οι νέες τοιχογραφίες. Η επιφάνεια είναι ένα μεγάλο τσιμεντένιο τοιχείο στη χώρα, με θεματικές βασισμένες από το τρίπτυχο Μυθολογία-Παράδοση-Ιστορία και συγκεκριμένα αναφέρονται στα Αρχαία Ναυάγια, στην Αλιευτική παράδοση του νησιού και στην Μυθολογία της θάλασσας.

Σας προσκαλούμε να γευτούμε από κοντά την ξεχωριστή αυτή δράση και να συμμετέχετε σε στιγμές χαράς και προσφοράς.

Continue Reading

Τουρισμός

Η Grecotel επενδύει στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα

Η Grecotel, η κορυφαία ξενοδοχειακή αλυσίδα που δημιουργεί προστιθέμενη αξία για τον ελληνικό τουρισμό, επενδύει απρόσκοπτα στην αναβάθμιση ξενοδοχειακών μονάδων σε όλη την Ελλάδα και παρουσιάζει τα ανανεωμένα της θέρετρα στους επισκέπτες της. Διαμορφωμένα σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις, την υψηλή αισθητική και τη διακριτική πολυτέλεια, τα θέρετρα της Grecotel υπογράφουν τη νέα εποχή του ελληνικού τουρισμού, προσφέροντας μοναδική εμπειρία διαμονής.

Υλοποιώντας ένα στοχευμένο επενδυτικό πλάνο, η Grecotel ολοκλήρωσε στις αρχές του 2018 εκτεταμένες ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις στο Corfu Imperial, το Casa Marron, το Daphnila Bay Dassia, το Rhodos Royal, και το Pella Beach. Από το Ιόνιο μέχρι το Αιγαίο, κι από την Κέρκυρα μέχρι την Ρόδο, η Grecotel ενίσχυσε το σύνολο των υποδομών της, ανανεώνοντας τους εσωτερικούς και τους υπαίθριους χώρους των θερέτρων της, δημιουργώντας ολοκαίνουργιες υποδομές, μεταξύ των οποίων και 40 νέα bars και εστιατόρια.

Με άξονες την αειφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η Grecotel αξιοποιεί τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και φέρνει στο προσκήνιο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε τόπου, συμβάλλοντας στην προβολή της χώρας και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Παρέχοντας ακόμη περισσότερες ανέσεις, ανακαινισμένους χώρους, ανανεωμένα μενού και νέα exclusive προνόμια, η Grecotel είναι έτοιμη να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες ακόμη και των πιο απαιτητικών επισκεπτών.

Η Grecotel ακολουθώντας με συνέπεια το επενδυτικό της πλάνο, κάνει κάθε μέρα πράξη το όραμά της για την αναβάθμιση και εξέλιξη του ελληνικού τουρισμού, μέσα από το μεράκι των ανθρώπων της, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και τις υπερσύγχρονες, συνεχώς εξελισσόμενες εγκαταστάσεις των θερέτρων του Ομίλου, σε όλη τη χώρα. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον και χτίζοντας στα θεμέλια μιας μακράς, επιτυχημένης διαδρομής, η Grecotel συμβάλει καθημερινά με όσα μέσα διαθέτει, στην ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό παγκοσμίως.

Continue Reading

Τουρισμός

Μεγάλης κλίμακας έρευνα ικανοποίησης ξεκίνησε στη Χαλκιδική

Φέτος, για πρώτη φορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με το ACT – American College of Thessaloniki, μέλος του Κολλεγίου Ανατόλια, πραγματοποιεί μεγάλης κλίμακας έρευνα ικανοποίησης των τουριστών στη Χαλκιδική κατά τη διάρκεια της τρέχουσας τουριστικής περιόδου. Στόχος είναι -μέσω αυτής της διαδικασίας – η Χαλκιδική να αποκτήσει ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία για τον εισερχόμενο τουρισμό της.

Η έρευνα αυτή έρχεται ως συνέχεια της εξαιρετικής συνεργασίας του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής με το ACT – American College of Thessaloniki. H συνεργασία έχει ξεκινήσει εδώ και τρία (3) χρόνια στο πλαίσιο της κατάρτισης και μαθητείας των σπουδαστών των ακαδημαϊκών προγραμμάτων Τουρισμού του ACT στα μέλη του Οργανισμού όπως στην Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής, Επιμελητήριο Χαλκιδικής κτλ, ενισχύοντας τις συνέργειες του μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού με φορείς και επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου αλλά και της εξωστρέφειας που επιδεικνύει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής από την ίδρυσή του.

Το ερωτηματολόγιο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να αποκτηθούν πληροφορίες για το προφίλ των τουριστών της Χαλκιδικής (δημογραφικά στοιχεία, χώρα προέλευσης, ηλικιακό γκρουπ κτλ), στοιχεία του ταξιδιού, της διαμονής, του βαθμού ικανοποίησης σε σχέση με συγκεκριμένα κριτήρια και βαθμός επιβεβαίωσης προσδοκιών, καθώς και να διερευνηθούν οι προθέσεις των ερωτώμενων για ενδεχόμενη μελλοντική επίσκεψη και σύσταση σε τρίτους.

Το ερωτηματολόγιο, που είναι μεταφρασμένο σε τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Ρώσικα), διανέμεται σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής διαφορετικών κατηγοριών, ενοικιαζόμενα διαμερίσματα, camping, εστιατόρια, σημεία αναχωρήσεων επισκεπτών (λεωφορεία τουριστικών γραφείων, ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, αεροδρόμιο) ώστε τα αποτελέσματα να είναι -όσο το δυνατόν- πιο αντιπροσωπευτικά.

Η έρευνα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2018, θα διαρκέσει μέχρι το τέλος της τουριστικής σεζόν (Οκτώβριος 2018) και αναμένεται να συγκεντρώσει δείγμα 5.000 ερωτηματολογίων.

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό project που θα προσφέρει στη Χαλκιδική μία πραγματική εικόνα για τον εισερχόμενο τουρισμό της και θα αποτελέσει τη βάση για τον καλύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής.

Continue Reading

Trending