Connect with us

Τουρισμός

16ο Συνέδριο ΣΕΤΕ «Ελληνικός Τουρισμός: Aνάπτυξη και Βιωσιμότητα.»

Στη στρατηγική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η οποία έχει ως στόχο την ολιστική, μακροχρόνια και σταθερή ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Γιάννης Ρέτσος μιλώντας στο 16ο Συνέδριο του Συνδέσμου με θέμα «Ελληνικός Τουρισμός: Aνάπτυξη και Βιωσιμότητα. Για την οικονομία, την κοινωνία, το περιβάλλον», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, ο ΣΕΤΕ συνεχίζει να ενισχύει το Ινστιτούτο του (ΙΝΣΕΤΕ), τόσο προς την κατεύθυνση της συγκέντρωσης και ανάλυσης στοιχείων, όσο και προς την κατεύθυνση της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, ενώ προχωρά τον πλήρη ανασχεδιασμό των λειτουργιών της Marketing Greece, ώστε αυτή να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της μάχης για την προώθηση της χώρας μας και του τουριστικού της προϊόντος. Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται ένας κύκλος συναντήσεων εργασίας σε έντεκα τουριστικούς προορισμούς της χώρας, με τη συμμετοχή επιχειρηματιών-μελών του Συνδέσμου, τοπικών φορέων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, αλλά και επαγγελματιών από τον χώρο του πρωτογενούς τομέα και ειδικότερα της αγροδιατροφής. Ήδη, έχουν πραγματοποιηθεί συναντήσεις στην Αλεξανδρούπολη, στη Θεσσαλονίκη, στον Βόλο, στην Πάτρα, στη Σαντορίνη, στην Κέρκυρα και στην Κρήτη. Οι επόμενες έχουν προγραμματιστεί στη Ρόδο, στην Τρίπολη, στη Λαμία και στα Ιωάννινα, ενώ συναντήσεις θα ακολουθήσουν και σε άλλες περιοχές. Στο πλαίσιο των συναντήσεων καταγράφονται ζητήματα που πρέπει να λυθούν άμεσα με τη συμβολή του Συνδέσμου. Αυτή η δράση εντάσσεται στη στρατηγική του ΣΕΤΕ για μία ολιστική βιώσιμη ανάπτυξη και για μία ουσιαστική διασύνδεση τομέων, όπως για παράδειγμα της αγροδιατροφής και του πολιτισμού, που μπορούν άμεσα να ενισχύσουν ποιοτικά την εμπειρία που προσφέρει η χώρα μέσω των προϊόντων και των υπηρεσιών του τουρισμού.

Σε σχέση με το επιχειρηματικό κλίμα στη χώρα, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ διαπίστωσε ότι: «ακόμα δεν έχει δημιουργηθεί ένα φιλικό και σταθερό επενδυτικό περιβάλλον, με ρεαλιστικό και όχι εξοντωτικό φορολογικό πλαίσιο, ευέλικτο χρηματοπιστωτικό σύστημα με υγιή ανταγωνισμό και ξεκάθαρους κανόνες». Επιπλέον, σημείωσε ότι: «μόνο μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης και της συνεχούς ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος θα υλοποιηθούν, επιτέλους, περισσότερες επενδύσεις, θα αυξηθούν τα έσοδα της ελληνικής οικονομίας και των κρατικών ταμείων και θα δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις εργασίας».

Κατά τη διάρκεια των διήμερων εργασιών του Συνεδρίου, ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ, κ. Γιώργος Αμβράζης, ο Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, κ. Ηλίας Κικίλιας και η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Μarketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα, αναφέρθηκαν, ειδικότερα, στις νέες δράσεις που δρομολογούνται και εντάσσονται στη στρατηγική του Συνδέσμου. Επιπλέον, η κα. Δρέττα παρουσίασε τη δράση Blogtrotters, η οποία αφορά στην πρόσκληση στην Ελλάδα και με διαδραστική συμμετοχή,  διακεκριμένων ξένων bloggers και vloggers σε προορισμούς της χώρας. Το 2017, το Blogtrotters εστίασε στη βιώσιμη ανάπτυξη, στις φυσικές ομορφιές των εν λόγω προορισμών και στην ανάδειξη των πολιτιστικών και πολιτισμικών χαρακτηριστικών τους, με έμφαση στη γαστρονομία, τις τοπικές παραγωγές και στον παραδοσιακό τρόπο ζωής. Μέρος του υλικού από τις περιηγήσεις και την εμπειρία των bloggers ανά την Ελλάδα, ήταν η βάση για τη σύνθεση video, το οποίο, ήδη, έχει προσελκύσει σημαντικό όγκο αναφορών και αναπαραγωγών στα social media. Η δράση πραγματοποιείται σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean Airlines.

Εξάλλου, για το κυβερνητικό έργο επί τουριστικών θεμάτων τοποθετήθηκαν στο Συνέδριο ο Υπουργός Επικρατείας, κ. Αλέκος Φλαμπουράρης και η Υπουργός Τουρισμού, κα. Έλενα Κουντουρά.

Στο Συνέδριο συμμετείχαν διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές, οι οποίοι μίλησαν για καίρια ζητήματα που αφορούν στον τουριστικό τομέα, όπως για πρακτικές που επιτυγχάνουν τη βέλτιστη σχέση βιώσιμης ανάπτυξης και τουρισμού, για τη χωροταξία και την ενίσχυση του κοινωνικού αποτυπώματος του τουρισμού, για τη διασύνδεση του τουρισμού με τον αγροδιατροφικό τομέα και τον πολιτισμό, για τις τελευταίες εξελίξεις στις τραπεζικές χρηματοδοτήσεις και για τεχνολογικές λύσεις που στηρίζουν τη λειτουργία των επιχειρήσεων.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

H Grecotel στην κορυφή των βραβείων TUI 2019

Το Grecotel Caramel στα 6 καλύτερα ξενοδοχεία παγκοσμίως

Πλήθος διακρίσεων απέσπασε η Grecotel στα διεθνή βραβεία TUI 2019 και τη φετινή χρονιά. Το πολυτελές Caramel Grecotel Boutique Resort στο Ρέθυμνο Κρήτης συγκαταλέγεται στα 6 κορυφαία ξενοδοχεία του κόσμου λαμβάνοντας την διάκριση «Best Hotel Eastern Mediterranean», ενώ έλαβε το κορυφαίο Travel Award TUI HOLLY 2019 για ακόμα μια φορά, διατηρώντας τη θέση του στα 100 καλύτερα θέρετρα παγκοσμίως.

Σημειώνεται ότι η ανώτατη διάκριση απονέμεται μετά από έρευνα μεταξύ πελατών του TUI GROUP, του μεγαλύτερου Τουριστικού Οργανισμού με παγκόσμια εμβέλεια και αποτυπώνει την άριστη λειτουργία, την επιχειρηματική δημιουργικότητα και τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας. Το αποτέλεσμα προκύπτει έπειτα από την ολοκλήρωση αδιάβλητης διαδικασίας, με αυστηρά κριτήρια.

Επιπλέον, τα υπερπολυτελή ξενοδοχεία του Ομίλου, απέσπασαν τα βραβεία TUI TOP QUALITY 2019, TUI UMWELT CHAMPION 2019 και TUI FAMILY CHAMPION 2019 που επιβεβαιώνουν το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και παροχών καθώς και την πολυτέλεια που υπογράφει το brand name της Grecotel. Συγκεκριμένα, στη φετινή διοργάνωση με κορυφαίες διακρίσεις βραβεύτηκαν τα ξενοδοχεία: Amirandes, Caramel, Corfu Imperial, Creta Palace, LUX ME White Palace, LUX ME Daphnila Bay Dassia, Olympia Riviera & Aqua Park, Casa Marron και Club Marine Palace & Suites.

Η Grecotel εξελίσσει διαρκώς τις ποιοτικές υπηρεσίες και την εμπειρία διακοπών με επίκεντρο τον άνθρωπο, ενώ έχει τιμηθεί με χιλιάδες βραβεία από πελάτες, τουριστικούς οργανισμούς, tour operators και διεθνείς ενώσεις, για την ποιότητα των υπηρεσιών της, τη μεγάλη συνεισφορά της στην υψηλών προδιαγραφών τουριστική ανάπτυξη της χώρας και τις πρωτοβουλίες της για τη διατήρηση της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ελλάδας.

Συμπληρώνοντας σχεδόν μισό αιώνα λειτουργίας ο Όμιλος με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, υλοποιεί διαχρονικά το όραμα του ιδρυτή του Νίκου Δασκαλαντωνάκη, δίνοντας άλλη διάσταση στον ελληνικό τουρισμό. Μέσα από ένα ολιστικό και καινοτόμο πλάνο εξελίσσεται διαρκώς σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής αλλά και τις ανάγκες του κοινού. Η Grecotel φέρνει στο προσκήνιο την ελληνική φιλοξενία και παράδοση, τον πολιτισμό και τις αξίες, τα μοναδικά τοπία και τις ιδιαίτερες εμπειρίες που μόνο η χώρα μας μπορεί να προσφέρει, υπογράφοντας με επαγγελματισμό και πολυτέλεια κάθε παραμονή στα ξενοδοχεία της.

 

Αναλυτικά οι βραβεύσεις της Grecotel στα ΤUI 2019:

TUI HOLLY 2019

Caramel, Grecotel Boutique Resort

TUI TOP QUALITY 2019

  • Amirandes, Grecotel Exclusive Resort
  • Caramel, Grecotel Boutique Resort
  • Corfu Imperial, Grecotel Exclusive Resort
  • Creta Palace, Grecotel Luxury Resort
  • LUX ME White Palace, Grecotel Luxe All-in Living Resort
  • LUX ME Daphnila Bay Dassia, Grecotel Luxe All-in Living Resort

TUI UMWELT CHAMPION 2019

  • Caramel, Grecotel Exclusive Resort
  • Creta Palace, Grecotel Luxury Resort
  • LUX ME White Palace, Grecotel Luxe All-in Living Resort
  • Olympia Riviera & Aqua Park, Grecotel Luxury Resort

TUI FAMILY CHAMPION 2019

  • Casa Marron, Grecotel All-Inclusive Resort
  • Club Marine Palace & Suites, Grecotel All-Inclusive Resort
  • Amirandes, Grecotel Exclusive Resort
  • Creta Palace, Grecotel Luxury Resort
  • Olympia Riviera & Aqua Park, Grecotel Luxury Resort
  • LUX ME White Palace, Grecotel Luxe All-in Living Resort
  • LUX ME Daphnila Bay Dassia, Grecotel Luxe All-in Living Resort

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

We Love Aegina!

Συμμαχίες, τεχνολογικές εξελίξεις και εντυπωσιακή αύξηση στα νούμερα για το weloveaegina.com

 

  • Στρατηγική σύμπραξη με το noupou.gr και τα νότια προάστια της Αθήνας
  • Δεκαπλασιασμός σε επισκεψιμότητα μέσα σε ένα χρόνο
  • Τώρα και με μηχανές για online booking ξενοδοχείων και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

 

Αίγινα, 19 Μαρτίου 2019: Με ιδιαίτερα ευοίωνες προοπτικές ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τον ταξιδιωτικό οδηγό της Αίγινας weloveaegina.com.

Μέσα από μία σειρά στρατηγικών κινήσεων που πραγματοποίησε η ομάδα του We Love Aegina όλο αυτό το χρονικό διάστημα, έχει επιτύχει να φέρει δεκαπλάσια, συγκριτικά με πέρυσι, νούμερα επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα, με το καλοκαίρι του 2019 να αναμένεται να ξεπεράσει κατά πολύ τον περσινό 5ψήφιο αριθμό pageviews ανά μήνα.

Παράλληλα, στο πλαίσιο της εξέλιξής του, το We Love Aegina ενσωματώνει μηχανές αναζήτησης και κράτησης διαμονής και ακτοπλοϊκών εισιτηρίων για την Αίγινα, με στόχο την παροχή όχι μόνο ολοκληρωμένης πληροφορίας αλλά και των απαραίτητων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες της σελίδας και κατ’ επέκταση του νησιού.

Πρώτη στρατηγική σύμπραξη

Με εστίαση στις συνέργειες, η εταιρία στις αρχές του μήνα ανακοίνωσε τη στρατηγική της σύμπραξη με το nou-pou.gr, τον αντίστοιχο οδηγό των νοτίων προαστίων της Αθήνας, το πρώτο και σταθερά ανοδικό localized site της πόλης. Πρόκειται για μία πολύ δυνατή και αμοιβαία επωφελή συμμαχία που θα προσδώσει δύναμη και κύρος και στα δύο μέσα, διευρύνοντας την ύλη αλλά και την αναγνωρισιμότητά τους στο κοινό στο οποίο αμφότερα απευθύνονται.

Η Ελίνα Αργύρη, εμπνεύστρια και δημιουργός του We Love Aegina, δήλωσε σχετικά: «Το We Love Aegina δημιουργήθηκε το καλοκαίρι του 2017 από καθαρή αγάπη για το νησί. Η αναγνώρισή μας από τους μεγάλους παίκτες της αγοράς είναι σημαντική αλλά αυτό που μας δίνει τη μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι η προτίμηση του κόσμου που αποδεικνύεται από τα σταθερά αυξανόμενα νούμερα που καταγράφει η σελίδα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που οι προσπάθειές μας αποδίδουν ήδη και αισιόδοξοι για τη μελλοντική πορεία του We Love Aegina. Αυτά συμβαίνουν όταν κάνεις αυτό που αγαπάς και όταν αγαπάς αυτό που κάνεις. Και επειδή “we love Aegina”, ευχόμαστε και πιστεύουμε ότι μέσα από τις δικές μας αυτές κινήσεις, και το νησί το ίδιο θα προβάλλεται με το σωστό τρόπο και θα επωφελείται όπως του αξίζει. Σύντομα θα ανακοινωθούν και τα επόμενα πλάνα ανάπτυξής μας.»

 

Πληροφορίες για το weloveaegina.com

Με έτος ίδρυσης το 2017, το We Love Aegina είναι ο μόνος δίγλωσσος και ο πιο πλήρης σε περιεχόμενο ηλεκτρονικός οδηγός για την Αίγινα, ενώ είναι και ο μοναδικός οδηγός που προσφέρει προσωποποιημένες προτάσεις σε κάθε επισκέπτη μέσα από τη χρήση ειδικών φίλτρων αναζήτησης ανά κατηγορία. Με 700 σελίδες πρωτότυπου περιεχομένου σε κείμενα και φωτογραφίες έχει καταφέρει να κερδίσει την καρδιά 6.000 followers που τον ακολουθούν στα social media.

Στο We Love Aegina όραμά μας είναι να αναδείξουμε την αληθινή ομορφιά της Αίγινας και να κάνουμε γνωστό τον πλούτο των επιλογών που προσφέρει το νησί ως ταξιδιωτικός προορισμός.

Αποστολή μας είναι να παρέχουμε ολοκληρωμένη πληροφορία, δοκιμασμένες προτάσεις και ιδέες για κάθε τύπο ταξιδιώτη που φτάνει στην Αίγινα, όχι μόνο για τα πιο γνωστά αξιοθέατα του νησιού (Άγιο Νεκτάριο, Ναό της Αφαίας, Κολώνα) αλλά και για τα πιο κρυμμένα μυστικά του (κολπάκια με κρυστάλλινα νερά,  περιπατητικά μονοπάτια, παραδοσιακά ταβερνάκια, πολυτελή διαμονή και εστιατόρια, θαλάσσια σπορ και περιπέτεια στη φύση). Ακολουθήστε το weloveaegina.com στα social media για ταξιδιωτικές ενημερώσεις και έμπνευση.

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

Ο τουρισμός… «Επί το Έργον»!

Με τις καταλληλότερες επαφές γέμισαν τις «αποσκευές» τους οι επισκέπτες του #JobDay Τουρισμού, καθώς συναντήθηκαν με εκπροσώπους τουριστικών επιχειρήσεων και κατέθεσαν το βιογραφικό τους σημείωμα.

Το #JobDay Τουρισμού, που διοργάνωσε για πρώτη χρονιά το Skywalker.gr στο πλαίσιο των δράσεών του «Επί το Έργον», έλαβε χώρα την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019 στο Σεράφειο, ένα σύγχρονο κέντρο αθλητισμού, πολιτισμού και καινοτομίας του Δήμου Αθηναίων, με τη συνδιοργάνωση του EUROPE DIRECT CITY OF ATHENS.

Ο βασικός σκοπός της ημερίδας, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, ήταν η ενίσχυση της απασχολησιμότητας μέσα από τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος υποστήριξης, ενημέρωσης και δικτύωσης μεταξύ εργοδοτών που αναζητούν προσωπικό και υποψήφιων εργαζομένων στον κλάδο του τουρισμού.

Το #Jobday Τουρισμού δημιούργησε το κατάλληλο περιβάλλον προκειμένου οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Η είσοδος ήταν ελεύθερη για τους επισκέπτες, που απόλαυσαν αυτό το «ταξίδι στην εργασία» και αναχώρησαν με αναπτερωμένες ελπίδες. Σε μία μόνο ημέρα οι παριστάμενοι κατάφεραν:

  • Να συναντηθούν και να γνωριστούν με τους εκπροσώπους 36 επιχειρήσεων από τον κλάδο του τουρισμού.
  • Να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις με τις εταιρίες που αναζητούσαν προσωπικό.
  • Να βελτιώσουν το LinkedIn προφίλ τους με τη βοήθεια των εξειδικευμένων στελεχών της Career in Progress.
  • Να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching με σκοπό την επαγγελματική τους ενδυνάμωση, εστιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους, με τους coaches του ICF Greece Chapter.

Το Skywalker.gr συμβάλλει στην προσπάθεια ενίσχυσης του οικοσυστήματος της εργασίας στην Ελλάδα διοργανώνοντας δράσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με χιλιάδες ικανοποιημένους επισκέπτες, όπως τα #JobFestivals και τα #JobDays, με δωρεάν πρόσβαση και συμμετοχή για όλους.

Το Skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2018 περισσότερες από 8.500 εταιρίες δημοσίευσαν στο Skywalker.gr περισσότερες από 82.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 8.000.000.

Η διοργάνωση του #JobDay Τουρισμού πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Υποστηρικτής: DILMAH

Υποστήριξη παράλληλων δράσεων: ICF GREECE CHAPTER, CAREER IN PROGRESS

Χορηγοί επικοινωνίας: ΕΠΙΧΕΙΡΩ, POPAGANDA, BUSINESS NEWS, SIGMA MEDIA GROUP, ACTION IN GREECE, HOTEL TECH NEWS, STARTUP.GR, GET BUSY, INFOSPOUDES.GR, SCHOOLS.GR, BUSINESS WOMAN, ECOZEN.GR, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, STENTORAS.GR

 

Πηγή

Continue Reading

Trending