Connect with us

Τουρισμός

1o Greek Alternative Tourism Workshop 2019

Στο 1o Greek Alternative Tourism Workshop 2019 συμμετείχε
ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής

 

Στην πόλη της Χάγης και στο εμβληματικό χώρο Madurodam βρέθηκε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής για να συμμετέχει στο καινοτόμο 1ο Greek Alternative Tourism Workshop 2019, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Απριλίου 2019 υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Ελληνο-Ολλανδικό Εμπορικό & Βιομηχανικό Σύνδεσμο (HEDA).

Για μία μέρα, Έλληνες επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον εναλλακτικό τουρισμό ένωσαν τις δυνάμεις τους με φορείς του τουρισμού με σκοπό την αποτελεσματική προβολή της Ελλάδας ως ιδανικού εναλλακτικού τουριστικού προορισμού σε επαγγελματίες και bloggers της ολλανδικής τουριστικής αγοράς.

Κατά τη διάρκεια των Β2Β συναντήσεων, η Χαλκιδική έχοντας στις αποσκευές της το καινούριο δίκτυο μονοπατιών, Halkidiki Routes που ετοιμάζει, καθώς και τις υπόλοιπες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός όπως επισκέψεις σε οινοποιεία και αγρο-διατροφικές μονάδες, θαλάσσια σπορ, scuba diving, sailing κτλ παρουσίασε ένα προορισμό με ποικιλομορφία δραστηριοτήτων και επιλογών που ταιριάζει απόλυτα στο προφίλ των Ολλανδών. Το ενδιαφέρον ήταν έντονο από πλευράς των Ολλανδών ιδιαίτερα για το δίκτυο των μονοπατιών αλλά και για τον προορισμό, ο οποίος συγκαταλέγεται τα τελευταία χρόνια στους 3 κορυφαίους Ελληνικούς ανερχόμενους προορισμούς για τους Ολλανδούς με σταθερή αύξηση αφίξεων της τάξεως του 8% ετησίως [2016: 14.000 -> 2017: 20.000 -> 2018: 25.000], γεγονός που οφείλεται στην απευθείας σύνδεση του Άμστερνταμ με το αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ της Θεσσαλονίκης με την Transavia.  

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε και από γευσιγνωσία με ελληνικά κρασιά στους Ολλανδούς δημοσιογράφους, γευσιγνωσία ελαιόλαδου ενώ στο τέλος της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε κλήρωση δώρων στους Ολλανδούς Travel Agents, Tour Operators και δημοσιογράφους με τη συμμετοχή του ξενοδοχείο Akrathos Beach Hotel από τη Χαλκιδική.

Οι στοχευμένες προσπάθειες προβολής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής στην Ολλανδική αγορά θα συνεχιστούν ενώ στις 11-16 Μαΐου θα υποδεχτεί 2 Ολλανδούς δημοσιογράφους του περιοδικού ANWB Magazine, προκειμένου να δημοσιεύσουν άρθρο στο τεύχος Δεκεμβρίου 2019 σε συνεργασία με τον ιστορικό πρακτορείο περιπατητικού τουρισμού στην Ολλανδία, το SNP (Natuur Reizen van ANWB).  

 

Πηγή

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Τουρισμός

Δύο μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων!

Σε δύο μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων

η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας:

στην “TuttoFood 2019” στο Μιλάνο και στη “Sial China 2019”

στη Σανγκάη

Δύο ακόμη συμμετοχές σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων εξασφάλισε φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας, δίνοντας το «παρών» στη διεθνή έκθεση “Tuttofood 2019” (6-9 Μαΐου 2019) στο Μιλάνο και τη διεθνή έκθεση “Sial China 2019” (14-16 Μαΐου 2019) στη Σανγκάη.

«Σκοπός της συμμετοχής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε δύο από τις πιο σημαντικές παγκοσμίως εκθέσεις του κλάδου των τροφίμων είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας και η ανάδειξη των τοπικών ποιοτικών τροφίμων και ποτών της περιοχής μας, η τόνωση της εξωστρέφειας και η διεύρυνση των δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας σε πολύ μεγάλες αγορές, όπως η κινεζική και η ιταλική.

Επιδιώκουμε και πετυχαίνουμε σταθερή, συντονισμένη και διαρκή παρουσία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε μεγάλα εκθεσιακά γεγονότα του εξωτερικού, όπως οι διεθνείς Εκθέσεις “Tuttofood” και “Sial China 2019”, στηρίζοντας ενεργά σε διεθνές επίπεδο τα εκλεκτά αγροδιατροφικά προϊόντα της μακεδονικής γης. Παράλληλα, δίνουμε την ευκαιρία στις τοπικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών να γίνουν γνωστές σε νέες, μεγάλες αγορές, να συνάψουν εμπορικές συμφωνίες και να διευρύνουν τις προοπτικές τους, συμβάλλοντας αποτελεσματικά στην τόνωση του πρωτογενούς τομέα της Περιφέρειάς μας, που διαδραματίζει καταλυτικό ρόλο στην ελληνική οικονομία», τόνισε η Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Γερακίνα Μπισμπινά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για πρώτη φορά στη διεθνή έκθεση “Tuttofood” στο Μιλάνο, μία από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις για τον κλάδο τροφίμων-ποτών παγκοσμίως. Η “Tuttofood” είναι το σημείο συνάντησης εμπόρων λιανικής και χονδρικής, παραγωγών, εισαγωγέων και decision makers από όλον τον κόσμο. Το μέγεθος της έκθεσης, η αυξημένη προσέλευση εμπορικών επισκεπτών και η εμπιστοσύνη τους στο κύρος της έκθεσης, η ποικιλία και η ποιότητα των προϊόντων που παρουσιάζονται εκεί, οι 500 ειδικές εκδηλώσεις (special events) που φιλοξενούνται κατά τη διάρκειά της και η διεθνής της απήχηση, καθιστούν την “Tuttofood” μία από τις πιο αξιόπιστες επιλογές που προσφέρονται στους Έλληνες παραγωγούς και επιχειρηματίες όσον αφορά στην προβολή τους σε εκθεσιακά γεγονότα στο εξωτερικό.

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε για τρίτη συνεχή χρονιά στη διεθνή έκθεση τροφίμων “Sial China” στη Σανγκάη, που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα τέσσερα κορυφαία εκθεσιακά γεγονότα του κλάδου παγκοσμίως και αποτελεί τη βασική πύλη εισόδου προϊόντων διατροφής, οίνου και τροφίμων, στην αγορά της Κίνας και της Κεντρικής Ασίας. Η “Sial China”, που εδρεύει στη Σανγκάη, ένα διεθνές οικονομικό και εμπορικό διαμετακομιστικό κέντρο με το πιο πολυσύχναστο λιμάνι παγκοσμίως, προσελκύει παραδοσιακά το ενδιαφέρον των μεγαλύτερων εισαγωγέων, διανομέων, επαγγελματιών λιανικής και χονδρεμπόρων της Κίνας.

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

H Χαλκιδική προβάλλεται ως εναλλακτικός προορισμός σε Ιταλία και Γερμανία

Τη Χαλκιδική επισκέφτηκε το τηλεοπτικό συνεργείο του δεύτερου κρατικού καναλιού ZDF στις 7-11 Απριλίου προκειμένου να κάνει τηλεοπτικά γυρίσματα για το ταξιδιωτικό ZDF-Magazin “Volle Kanne”.

Σκοπός της αποστολής ήταν να παρουσιάσει και να προβάλλει την τοπική κουλτούρα, μία αυθεντική και όχι τόσο διαδεδομένη πλευρά της Χαλκιδικής. Το πρόγραμμα των γυρισμάτων περιελάμβανε πλάνα από το Άγιο Όρος και την Αμμουλιανή, όπου η παρουσιάστρια Marika Wenk είχε την ευκαιρία να γευτεί αλλά και να φτιάξει η ίδια τα παραδοσιακά γλυκά της Αμμουλιανής, τα «αμυγδαλωτά» υπό τη καθοδήγηση των κυριών του πολιτιστικού συλλόγου Αμμουλιανής. Τα Αρχαία Στάγειρα, τη γενέτειρα του μεγάλου φιλοσόφου Αριστοτέλη, το πάρκο του Αριστοτέλη αλλά και το βουνό Ιταμος στη Σιθωνία με το ομώνυμο δέντρο των 2.000 ετών δε θα μπορούσαν να λείπουν από τα γυρίσματα αναδεικνύοντας τα αξιοθέατα και τη φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής. Στη συνέχεια, επισκέφτηκαν μία οικογενειακή αγρό-διατροφική μονάδα της Χαλκιδικής όπου ενημερώθηκαν για όλα τα προϊόντα που μπορεί να παράγει ένα αμπέλι εκτός από κρασί! Περιηγήθηκαν στους βιολογικούς αμπελώνες, γεύτηκαν παραδοσιακές πίτες, δοκίμασαν τσίπουρο και έμαθαν πως τυλίγονται τα ντολμαδάκια!

Παράλληλα και στοχεύοντας αυτή τη φορά την Ιταλική αγορά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων στην Ιταλική αγορά, κα. Ελένη Σαρικώστα οργάνωσε στις 13-18 Απρίλιου ένα θεματικό Green Fam Trip. Η Ιταλική αποστολή των 15 ατόμων που αποτελούνταν από δημοσιογράφους, ποδηλάτες και τηλεοπτικό συνεργείο, έκανε ένα tour εναλλακτικού τουρισμούmountain bike στον Ιταμο, ποδηλασία καιyoga στην Αμμουλιανή και τον παραδοσιακό οικισμό του Παρθενώναoff– road adventure με jeep στο Αζάπικο της Σιθωνίας, επίσκεψη σε αγρο-διατροφική μονάδα της Χαλκιδικής και στο εργαστήριο χειροποίητων πιάνων του κ. Ιωαννίδη. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν τηλεοπτικά γυρίσματα για τις εταιρείες FCA – CHRYSLER – FIAT & HONDA, πλάνα των οποίων θα προβληθούν στις διαφημιστικές καμπάνιες τους στα social media.

Πηγή

Continue Reading

Τουρισμός

Η Χαλκιδική ως σκηνικό!

Οι παραγωγοί της δημοφιλής τηλεοπτικής σειράς Un posto al sole της RAI3, της ιστορικότερης σειράς στην ιταλική τηλεόραση που μεταδίδεται σε καθημερινή βάση στο κανάλι RAI 3 και RAI SAT τα τελευταία 23 χρόνια με πάνω 1.700.000 τηλεθεατές, επισκέφτηκαν τη Χαλκιδική με σκοπό να τη χρησιμοποιήσουν ως τηλεοπτικό σκηνικό. Από τις 7 μέχρι τις 11 Απριλίου βρέθηκαν στη Χαλκιδική, ο διευθυντής παραγωγής, Massimiliano Luconμε τους συνεργάτες του για να επιλέξουν τις τοποθεσίες όπου θα γίνουν τα τηλεοπτικά γυρίσματα της ιστορικής σειράς. Οι παραγωγοί της σειράς μετά την 4ήμερη παραμονή τους περιηγήθηκαν στην Σιθωνία και την Αμμουλιανή και έμειναν ενθουσιασμένοι με την αυθεντικότητα της περιοχής.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Χαλκιδική θα αποτελέσει το τηλεοπτικό πλατό μίας τόσο επιτυχημένης τηλεοπτικής σειράς και θα προβάλλει τον προορισμό μας σε όλη την Ιταλία. Από το 2012 που ξεκινήσαμε, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με στρατηγικό πλάνο και πρόγραμμα, δικτυώνεται και προωθεί με κάθε τρόπο τον τόπο μας στο εξωτερικό με απτά αποτελέσματα. Δουλεύουμε συστηματικά και με σχέδιο και αυτό αποδεικνύεται με τον καλύτερο τρόπο, όταν σε επιλέγει η ιστορικότερη τηλεοπτική σειρά της Ιταλίας ως σκηνικό!»  δήλωσε ο Aντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής, κ Γιάννης Γιώργος ενώ ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, κ Γρηγόρης Τάσιος συμπλήρωσε πως «είναι αποδεδειγμένα τα πολλαπλά οφέλη που έχει ένας τόπος από μια ξένη παραγωγή τόσο για την τοπική κοινωνία όσο και για την προβολή του προορισμού. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής χάρη στις συστηματικές του προσπάθειες και την αμέριστη βοήθεια της υπεύθυνης Δημοσίων Σχέσεων του Οργανισμού στην Ιταλική αγορά, κ Ελένη Σαρικώστα κατόρθωσε να φέρει στη Χαλκιδική μία τόσο δημοφιλή σειρά. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, γιατί η Χαλκιδική θα είναι η δεύτερη περιοχή μετά τη Νέα Υόρκη, η οποία θα φιλοξενήσει γυρίσματα της ιστορικής σειράς.»

Πηγή

Continue Reading

Trending