Connect with us

Συνέδρια

2ο Πανελλήνιο Συνέδριο του Συλλόγου Συμβουλευτικής, Coaching, Mentoring Ελλάδας – HCCMA

Ο Σύλλογος Συμβουλευτικής, Coaching  Mentoring Ελλάδας – HCCMA, διοργανώνει το δεύτερο πανελλήνιο συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, με τίτλο: «Δεξιότητες και Αναπτυξιακή Νοοτροπία»,  16 και 17 Οκτωβρίου 2021.

Σκοπός του φετινού συνεδρίου είναι η διερεύνηση της συμβολής του Coaching του Μentoring και της Συμβουλευτικής στη διαδικασία της προσωπικής ανάπτυξης και της απόκτησης των δεξιοτήτων που θα συνεισφέρουν,  τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο, ώστε ο άνθρωπος να ζει μία ολοκληρωμένη ζωή με ευημερία και υγεία.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες του χώρου, coaches, συμβούλους, στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, ερευνητές, φοιτητές.

Οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου περιλαμβάνουν Νοοτροπία-Mindset / Επαγγελματική Ανάπτυξη, Αυτό-Ανάπτυξη, Αυτό – Εκπαίδευση / Δεξιότητες – Soft Skills.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει εισηγήσεις, στρογγυλά τραπέζια, προφορικές ανακοινώσεις και αναρτημένες εργασίες.
 

Περισσότερες πληροφορίες για τις θεματικές, τον τύπο παρουσίασης, τις προθεσμίες υποβολής εργασιών, τις ημερομηνίες εγγραφής και το κόστος συμμετοχής θα βρείτε  τις επόμενες μέρες στην ιστοσελίδα του συλλόγου μας www.hccma.org, στη σελίδα HCCMA στο facebook και στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].

Χορηγοί Επικοινωνίας: Skywalker.gr και Stentoras.gr

Επιχειρηματικότητα

Η MANDYNAMIC ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ 1ο MD FORUM

Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το πρώτο MD Forum, που διοργανώθηκε από  την MANDYNAMIC στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία, την Πέμπτη, 15/12/2022, με θέμα «Εργασία Χωρίς Δουλειά», Ο ρόλος της MANDYNAMIC στην εύρεση και διατήρηση ταλαντούχου προσωπικού στην Ελλάδα. Εκπρόσωποι του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας, του ΕΦΚΑ και του ΣΕΠΕ, τίμησαν την εταιρεία με την παρουσία τους και αντάλλαξαν απόψεις για το μείζον αυτό θέμα. 

O Πρόεδρος, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Πέτρος Νίκου, ευχαρίστησε θερμά τους εκλεκτούς ομιλητές και προσκεκλημένους της εκδήλωσης και τόνισε: «Το πρώτο MD Forum είναι πραγματικότητα. Ευελπιστούμε ότι θα γίνει θεσμός και θα αποτελέσει ένα βήμα για την ουσιαστική συζήτηση των θεμάτων που απασχολούν την αγορά εργασίας. Η συμβολή του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προς αυτήν την κατεύθυνση και ειδικότερα του Υπουργού, κου. Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος είναι ο αρχιτέκτονας του  ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, είναι ιδιαίτερα σημαντική. Με αυτού του είδους τις μεταρρυθμίσεις είμαστε απόλυτα ευθυγραμμισμένοι και βέβαιοι ότι θα επιφέρουν αποτελεσματικές λύσεις στα ζητήματα που απασχολούν την αγορά εργασίας».

Ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Ιωάννης Μπουζούρης, παρουσίασε, βάσει μελέτης της εταιρείας, την εξέλιξη του περιβάλλοντος εργασίας και τα χαρακτηριστικά των νέων εργαζομένων. Στο περιβάλλον που διαμορφώνεται στη μετά-covid εποχή, το ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό επιθυμεί να επιλέγει ωράριο εργασίας σύμφωνα με τις ανάγκες του, προτιμά την εξ αποστάσεως εργασία, κάνει χρήση πολλαπλών εργαλείων επικοινωνίας, επιμορφώνεται διαρκώς και αναζητά προσαρμοστικότητα και γρήγορη εξέλιξη.

Η εταιρεία συνέβαλε σημαντικά στη μείωση της ανεργίας, προσφέροντας σε νέους και ανέργους την ευκαιρία να εισέλθουν στην αγορά εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, 10.000 νέοι – άνεργοι, από τους συνολικά 45.000 εργαζόμενους, ξεκίνησαν την καριέρα τους, έλαβαν δηλαδή το πρώτο τους ένσημο, μέσω της MANDYNAMIC. «Σε όλους αυτούς τους εργαζόμενους δόθηκε η απαραίτητη εμπειρία και προϋπηρεσία, ώστε να καταφέρουν να ενταχθούν ομαλά στο δυναμικό της εκάστοτε επιχείρησης. Είναι σημαντικό ότι τo 67% του συνολικού αριθμού των εργαζομένων μας απορροφήθηκε μόνιμα στην αγορά εργασίας», τόνισε ο κ. Μπουζούρης. Το Α’ εξάμηνο του 2022 η εταιρεία ξεπέρασε τις 9.000 προσλήψεις, ενώ το Β΄ εξάμηνο του έτους αναμένεται να υπερβεί τις 10.000.

Όσον αφορά στο μείζον θέμα της μεγάλης φυγής των ταλέντων προς το εξωτερικό, η MANDYNAMIC ανέπτυξε τεχνικές και μεθόδους, οι οποίες συνέβαλαν στην αντιστροφή του φαινομένου. Ανέδειξε την πραγματική κλίση των εργαζομένων, με αποτέλεσμα να απασχολούνται σε θέσεις εργασίας που πραγματικά τους ενδιαφέρουν και τους έδωσαν πρόσφορο έδαφος για να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρεία παρουσίασε 7 βασικές τάσεις και πρακτικές που συμβάλουν στη διατήρηση των ταλέντων στη χώρα μας, που είναι: η προσαρμοστικότητα, η ισορροπία προσωπικής και επαγγελματικής ζωής, η αποδοχή και οι ίσες ευκαιρίες, ο ανθρώπινος παράγοντας, η κατανόηση της νέας γενιάς εργαζομένων (Gen Ζ), η καλή εταιρική φήμη και οι δίκαιες αμοιβές. 

Στην πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση του πάνελ, που συντόνισε κ. Ιορδάνης Χασαπόπουλος, δημοσιογράφος του Mega Channel, συμμετείχαν εκπρόσωποι σημαντικών φορέων, της Ε.Σ.Ε.Ε., υπό την αιγίδα της οποίας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση, του Υπουργείου Εργασίας, του ΣΕΒ, του Ε.Ε.Α. και της ΠΟΕΣΕ. Η συζήτηση κάλυψε τρεις άξονες: 1. Δε βρίσκω εργασία, δε βρίσκω στελέχη, 2. Ο ρόλος των εταιρειών Στελέχωσης Επιχειρήσεων και 3. Η διατήρηση ταλέντων.

Ο κ. Γ. Καρανίκας, Πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (Ε.Σ.Ε.Ε.), υπογράμμισε: «Παρακολουθώ την αγορά εργασίας τα τελευταία 40 χρόνια και θεωρώ ότι βασικοί λόγοι που μας έχουν οδηγήσει στη σημερινή δυσκολία εύρεσης προσωπικού είναι το δημογραφικό, η αναντιστοιχία των προσόντων και των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας, η έλλειψη πληροφόρησης, καθώς και το brain drain, το οποίο όπως φαίνεται παρουσιάζει μία σχετική επιβράδυνση. Ο ρόλος της MANDYNAMIC, και γενικότερα των εταιρειών στελέχωσης επιχειρήσεων, είναι καίριος, καθώς έχουν τη γνώση και μπορούν να λειτουργήσουν ως hub μεταξύ επιχειρήσεων και εργαζομένων». 

Ο κ. Ι. Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Ε.Α), σχολίασε: «Η MANDYNAMIC έρχεται να καλύψει μία σημαντική ανάγκη, καθώς το ταλέντο, όσο καλό και να είναι, χρειάζεται εκπαίδευση και συνεργασία της παιδείας με την αγορά εργασίας. Με την ανεργία να βρίσκεται στο 12%, το 98% των επιχειρήσεων σε βασικούς κλάδους της οικονομίας δυσκολεύεται να βρει το κατάλληλο προσωπικό. Επικροτούμε την αμοιβή από την εργασία και όχι από την ανεργία. Εκπροσωπώντας 140.000 επιχειρήσεις,  είμαστε υπέρ των αξιοπρεπών μισθών, αλλά αναμένουμε να γίνουν κινήσεις από την Πολιτεία για την άρση κάποιων βαρών, των τελευταίων 13 ετών που σημαδεύτηκαν από μνημόνια, πανδημία και ενεργειακό, με κυριότερο το μη μισθολογικό κόστος».

Στη συνέχεια, ο κ. Ι. Δαβερώνης, Γεν. Γραμματέας της ΠΟΕΣΕ και Πρόεδρος της Ένωσης Εστιατορίων Αττικής, σημείωσε: «Η εστίαση αποτελεί έναν δυναμικά αναπτυσσόμενο κλάδο και χρειάζεται συνεχή υποστήριξη, με 80.000 επιχειρήσεις και 350.000 εργαζόμενους. Μαζί με τον τουρισμό αποτελούν τη βαριά βιομηχανία της χώρας μας. Στην εστίαση, υπάρχει ανάγκη να εκπαιδευτεί το προσωπικό και η απασχόλησή του στον κλάδο να είναι από επιλογή και όχι από ανάγκη. Η εποχικότητα δε βοηθάει στην διατήρηση των ταλέντων στην εστίαση, οπότε η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου θα μπορούσε να λειτουργήσει επικουρικά».

Ο κ. Χρήστος Ιωάννου, Διευθυντής του Τομέα Απασχόλησης και Αγοράς Εργασίας του ΣΕΒ, πρόσθεσε: «Επικροτώ τα συμπεράσματα της μελέτης της MANDYNAMIC, καθώς απεικονίζουν επακριβώς τις τάσεις στην αγορά εργασίας. Η Ελλάδα πρέπει να επιλύσει τα ζητήματα της παιδείας και της εκπαίδευσης, της λειτουργίας της αγοράς εργασίας, και του μη μισθολογικού κόστους. Εφόσον ρυθμιστούν τα ανωτέρω, το ταλέντο θα μείνει στη χώρα μας, γιατί το προσελκύει ο τρόπος ζωής. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα θετικό ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει τα τελευταία χρόνια, καθώς πραγματοποιούνται επενδύσεις, δημιουργούνται start-ups, όχι μόνο στην Αθήνα, αλλά και αποκεντρωμένα».    

Τέλος, ο κ. Κωνσταντίνος Αγραπιδάς, Γενικός Διευθυντής Εργασιακών Σχέσεων, Υγείας, Ασφάλειας & Ένταξης στην Εργασία, Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων,  Διδάκτωρ Παντείου Πανεπιστημίου, σχολίασε: «Στην εργασία συντελούνται τεράστιες αλλαγές, με νέα δεδομένα, καθώς σε μικρό χρονικό διάστημα, λόγω της πανδημίας, πραγματοποιήθηκε μία ποιοτική αλλαγή και στροφή σε νέες τεχνολογίες από το Υπουργείο Εργασίας. Η λειτουργία των εταιρειών στελέχωσης επιχειρήσεων ρυθμίστηκε στην Ελλάδα το 2001 και κατοχυρώθηκε από το Ευρωπαϊκό δίκαιο με την Οδηγία 104/2008. Τα δικαιώματα των εργαζομένων προστατεύονται με ίση μεταχείριση και οι εταιρείες, όπως η MANDYNAMIC, παρέχουν εγγυήσεις και αναγνωρίζονται ως άμεσος εργοδότης. Τέλος, σύμφωνα με τον American Staffing Association, η εξέλιξη της προσωρινής απασχόλησης είναι δείκτης και προπομπός για την πορεία της οικονομίας και του ΑΕΠ». 

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Κορυφαία στελέχη διεθνούς κύρους μεταξύ των ομιλητών της ECDM Expo North 2023

Το γεγονός της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βόρεια Ελλάδα, η διοργάνωση eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023 πλησιάζει και το ενδιαφέρον των επισκεπτών και των συνέδρων κορυφώνεται!

Η εκδήλωση ECDM Expo NORTH 2023 θα πραγματοποιηθεί στις 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, στις εγκαταστάσεις της Helexpo στη Θεσσαλονίκη.

Με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών από τη χώρα μας και το εξωτερικό, το διήμερο διεθνές συνέδριο που θα διεξαχθεί στα πλαίσια της εκδήλωσης, θα μεταφέρει στο κοινό τον παλμό του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, παρουσιάζοντας τις τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ.

Οι παραβρισκόμενοι, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις από διακεκριμένα στελέχη εταιρειών από την Ελλάδα και την Ευρώπη και να ενημερωθούν για όλες τις τάσεις και τις σύγχρονες τεχνολογίες στους τομείς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, με στόχο την καλύτερη διαδικτυακή παρουσία, την αύξηση των πωλήσεων, τις αποτελεσματικότερες παραδόσεις των εμπορευμάτων και τις πιο ευέλικτες πληρωμές.

Οι πρώτοι επιβεβαιωμένοι ομιλητές της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν από τους διοργανωτές:

  • Katerina Fraidaki, President, GRECA
  • Alexandr Jeleascov, CEO, Packeta Romania
  • Manos Efthimiou, Commercial Director, Skroutz
  • Cecilie Juel Larsen, Public Affairs Advisor, Ecommerce Europe
  • Dragan Josifovski, CEO and Co-Founder, Paket.mk 
  • Kiril Dinov, Vice President of Sales for CEE, VTEX 

Οι διαδικασίες εγγραφής όσων ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το διήμερο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, αλλά και των επισκεπτών της έκθεσης, έχουν ξεκινήσει.

Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM Expo North 2023 είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στην έκθεση, είναι μία δωρεάν εγγραφή που μπορείτε να πραγματοποιήσετε εδώ. Η προεγγραφή είναι απαραίτητη.

Το κόστος του κανονικού εισιτηρίου για τη συμμετοχή στο διήμερο συνέδριο είναι 55 ευρώ πλέον ΦΠΑ και εξασφαλίζει συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου. Για τα μέλη του GR.EC.A προβλέπεται μειωμένο εισιτήριο, με κόστος 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Όσοι κλείσουν το εισιτήριό τους για το συνέδριο έως τις 15 Δεκεμβρίου, θα μπορέσουν να το αποκτήσουν στην προνομιακή τιμή των 40 ευρώ πλέον ΦΠΑ.

Στην τιμή του εισιτηρίου για το συνέδριο περιλαμβάνονται:

  • Συμμετοχή και στις δύο ημέρες του συνεδρίου
  • 1 διάλειμμα για καφέ κάθε μέρα
  • Υλικό συνεδρίου (συμπεριλαμβανομένης της τσάντας συνεδρίου και στυλό, σημειωματάριο)

Στο συνέδριο θα υπάρχει παράλληλη μετάφραση των ομιλιών.


eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023

Χώρος διεξαγωγής: Συνεδριακό κέντρο ″Ιωάννης Bελλίδης″, Θεσσαλονίκη.

Χρόνος διεξαγωγής: 11 & 12 Φεβρουαρίου 2023.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: north.ecdmexpo.com 

Διοργάνωση: Verticom

Continue Reading

Επιχειρηματικότητα

Έρχεται το #JobFestival 2022 στις 18 & 19 Νοεμβρίου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά το μεγαλύτερο και πληρέστερο φεστιβάλ εργασίας, το #JobFestival 2022, θα συγκεντρώσει εργοδότες και υποψήφιους την Παρασκευή 18 και το Σάββατο 19 Νοεμβρίου από τις 10:00 μέχρι τις 18:00

Περισσότεροι από 300 εργοδότες από όλους τους κλάδους δραστηριότητας θα βρίσκονται  στο Ζάππειο Μέγαρο και στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, αξιολογώντας υποψήφιους και βιογραφικά για 3.000 ανοιχτές θέσεις εργασίας σχεδόν όλων των ειδικοτήτων.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη δράση του, το #JobFestival 2022 του skywalker.gr δημιουργεί το κατάλληλο περιβάλλον για να μπορέσουν όλοι οι επισκέπτες να πραγματοποιήσουν με επιτυχία το ξεκίνημά τους στην αναζήτηση εργασίας ή το επόμενο βήμα στην καριέρα τους.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες.

Βασικός σκοπός του #JobFestival 2022, που φέτος τελεί υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, του δήμου Θεσσαλονίκης, είναι η ενίσχυση της απασχολησιμότητας με τη φυσική συνάντηση εργοδοτών με υποψήφιους εργαζομένους.

Στη διάρκεια του ανανεωμένου και πάντα επίκαιρου φεστιβάλ οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις εταιρίες που τους ενδιαφέρουν είτε μέσα από μια συνέντευξη εργασίας είτε μέσα από μια σύντομη συνομιλία και την κατάθεση του βιογραφικού τους στους εταιρικούς εκπροσώπους.

Άλλος σημαντικός λόγος επίσκεψης του φεστιβάλ είναι η πληθώρα workshops με διαδραστικό χαρακτήρα, τα οποία απευθύνονται σε αναζητούντες και ήδη έχοντες εργασία. Οι θεματικές ενότητές τους είναι η ενίσχυση στην αναζήτηση εργασίας και η ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων. Για την παρακολούθηση των εργαστηρίων χρειάζεται προεγγραφή στη σελίδα του φεστιβάλ, ενώ δίδονται βεβαιώσεις παρακολούθησης. 

Επίσης, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε πολλές παράλληλες δράσεις, όπως:

  • Check your CV by Career in Progress στην Αθήνα και Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη.
  • Interview tips by ActionAid στην Αθήνα και Δομή Αποσχόλησης και Σταδιοδρομίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και Career up στη Θεσσαλονίκη.
  • Mapping your skills by InfinityGreece στη Θεσσαλονίκη.
  • Business photoshooting by ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ στην Αθήνα και AggelouPhoto στη Θεσσαλονίκη.
  • LinkedIn tips by CVexperts και WorkWise στην Αθήνα και Nelipot στη Θεσσαλονίκη.
  • Προσωπικό coaching ICF Greece στην Αθήνα και HCCMA στη Θεσσαλονίκη.
  • Dress code by Find my style στην Αθήνα και Katerina Giannakaki στη Θεσσαλονίκη.
  • Αλλαγή καριέρας by Odyssea στην Αθήνα.
  • Ψυχομετρικά τεστ by Evalion-SHL στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
  • Εργασιακά δικαιώματα by Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες στην Αθήνα και ΙΝΕ/ΓΣΕΕ στη Θεσσαλονίκη.
  • Design your Career path by Career Design στην Αθήνα. 
  • Elevator pitch by AIESEC στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
  • Online gamification by OWIWI στην Αθήνα.
  • Διαφορετικότητα στην εργασία by Solidarity στην Αθήνα.
  • Συμβουλευτική επιχειρηματιών & startuppers by ΚΕΜΕΛ στην Αθήνα.
  • Α’ βοήθειες στον χώρο εργασίας by Ελληνική Ένωση Έρευνας & Διάσωσης Εθελοντών Αττικής και Ερυθρός Σταυρός στη Θεσσαλονίκη.
  • Boost your confidence by Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου στη Θεσσαλονίκη.
  • Motivational CV paragraph by BEST στη Θεσσαλονίκη.
  • Networking tips by Finance Club στη Θεσσαλονίκη.
  • Job searching by ΑΡΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη.
  • Πλατφόρμα-Εργασία Θεσσαλονίκη by Δήμο Θεσσαλονίκης στη Θεσσαλονίκη.
  • Game you up by Great Escape στη Θεσσαλονίκη.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να επισκεφθούν το www.jobfestival.gr, να δουν τις προσφερόμενες θέσεις εργασίας, να στείλουν το βιογραφικό τους σε αυτές που τους ενδιαφέρουν και να δηλώσουν συμμετοχή στο  φεστιβάλ, καθώς και στα workshops. 

Επιπλέον, μπορούν να δουν το video του #JobFestival 2022 σε αυτό το link.

Το skywalker.gr είναι το πρώτο site που δραστηριοποιήθηκε στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα, ήδη από το 1999. Σήμερα παραμένει η μοναδική ελληνική ιστοσελίδα στον χώρο και η πρώτη επιλογή στην αναζήτηση εργασίας. Tο 2021 περισσότερες από 7.000 εταιρίες δημοσίευσαν στο skywalker.gr περισσότερες από 84.000 αγγελίες για όλες τις ειδικότητες, με τις ετήσιες επισκέψεις να προσεγγίζουν τις 10.700.000.

Η διοργάνωση του #JobFestival 2022 πραγματοποιείται με την πολύτιμη συμβολή των:

Υπό την αιγίδα:  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Χορηγός: INFOTEAM, XENIOS GATE, SUNLIGHT GROUP ENERGY STORAGE SYSTEMS, TASKUS

Υποστηρικτές: ELIVI, NISSI BEACH RESORT, DOMES RESORTS, MMBS, OBRELA SECURITY INDUSTRIES, PHOENIX ENGINEERING, INSURANCE BEAT, CAMPEÓN GAMING, DAIOS COVE, ΚΑΥΚΑΣ, TGI FRIDAYS, EPSILON NET, TIMAC AGRO | ΛΥΔΑ, PEOPLECERT, BETA SIMULATION SOLUTIONS, ΚΡΙ ΚΡΙ, KAIZEN GAMING, WEBHELP

Drink Partner: ΔΙΩΝΗ RAINBOW WATERS 

Gift Partner: MARGARITIS BAGS

Υποστηρικτές παράλληλων δράσεων: CAREER IN PROGRESS, ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ACTIONAID, ΔΟΜΗ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, CAREER UP, INFINITYGREECE, ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ AGGELOUPHOTO, CVEXPERTS, WORKWISE, NELIPOT, ICF GREECE, HCCMA, FIND MY STYLE, KATERINA GIANNAKAKI, ODYSSEA, EVALION-SHL, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΙΝΕ/ΓΣΕΕ, CAREER DESIGN, AIESEC, OWIWI, SOLIDARITY, ΚΕΜΕΛ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΕΡΥΘΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, BEST, FINANCE CLUB, ΑΡΣΙΣ, ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, GREAT ESCAPE

Χορηγοί επικοινωνίας:  ΜAD, MAD RADIO, STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ZOUGLA, Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ, WE 89.4, 1055 ROCK, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, INSIDER, VORIA.GR,  AGRINIO PRESS, LARISSANET.GR, MAGDA’S NEWS, FLOW MAGAZINE, THAT’S LIFE, AGRINIO NEWS.GR, GOVA STILETO, NEOPOLIS.GR, START UP.GR, BUSINESS NEWS.GR,  FRAPRESS, STARTUPPER, KALIMERA ARKADIA.GR, BUSINESS TODAY, EMEA.GR, LESVOS POST.COM, ATHENS ART, PINK, LARISSA PRESS, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ECOZEN.GR, BUSINESS WOMAN, SCHOOLS.GR, ILIA WEB.GR, ΠΑΤΡΙΝΟΡΑΜΑ, PARIANOS TYPOS.GR, SYROS PRESS, UNI-TIES.GR, LIGHT-RADIO.NET, HELLENIC MEDIA GROUP, LET IT BE.GR, ΜΗΛΕΪΚΑ ΝΕΑ, BULL MP.COM, STENT, STENTORAS.GR, SETTLE.GR

Site: https://jobfestival.gr/

Facebook Event: https://www.facebook.com/events/1324005538342196

YouTube Video: https://youtu.be/HsYG7QBotUI

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ, επικοινωνήστε:

Μαίρη Κατσαπρίνη, Marketing Director, skywalker.gr, 210 9730280, εσωτ. 231, [email protected]

Continue Reading

Trending