Connect with us

Lifestyle

2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας


Ποιος είπε ότι η μόδα μπορεί να μπει σε καλούπια; Η δημιουργικότητα των Σπουδαστών της Σχολής Μόδας “
AthensFashionClub” δεν έχει όρια, τόσο που σχεδίασαν μέχρι και νυφικό από σοκολάτα!

Mε ένα εντυπωσιακό Chocolate Fashion Show και δύο Styling Workshops συμμετείχε η Σχολή Μόδας AthensFashionClub στο 2ο Φεστιβάλ Σοκολάτας, που πραγματοποιήθηκε 1,2 και 3 Φεβρουαρίου 2019 στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.

Οι σπουδαστές της Σχολής, σχεδιαστές και στυλίστες, πάντρεψαν την αγάπη τους για τη μόδα και τη λατρεία τους για την σοκολάτα και ανέλαβαν να δημιουργήσουν ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ από όλα τα είδη της σοκολάτας τα οποία παρουσίασαν στο περίπτερο της Σχολής καθ’ όλη τη διάρκεια του τριημέρου.

Τις εντυπώσεις έκλεψε το νυφικό από λευκή σοκολάτα, που άφησε έκπληκτους τους επισκέπτες του Φεστιβάλ. Το εντυπωσιακό αυτό φόρεμα, αποτέλεσε πρόκληση για τους σπουδαστές της Σχολής, οι οποίοι ανέλαβαν τον σχεδιασμό και τη δημιουργία του σε ένα project διάρκειας τριών μηνών.

Αποκορύφωμα της συμμετοχής της Σχολής Μόδας AthensFashionClub στο Φεστιβάλ ήταν το Chocolate Fashion Show, το 1ο στην Ελλάδα, στο οποίο παρουσιάστηκε το νυφικό φορεμένο από μοντέλο σε μία πασαρέλα με κόκκινο χαλί και παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη. Η διαφορετική αυτή προσέγγιση για την πιο όμορφη ημέρα κάθε γυναίκας ήρθε από την Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” ως μία πρωτοποριακή στυλιστική πρόταση άνευ προηγουμένου.

Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν και τα Styling Workshops που προετοίμασαν και παρουσίασαν οι στυλίστες της Σχολής με θέμα την ιστορία των Chocolate Fashion Shows στις διεθνείς πασαρέλες, αλλά και στυλιστικές προτάσεις για τους επισκέπτες του Φεστιβάλ. Με έμπνευση από τα χρώματα της σοκολάτας έβαλαν στόχο να ταξιδέψουν τους συμμετέχοντες στον κόσμο της μόδας, παραδίδοντας «μαθήματα» styling με τον πιο γλυκό κι ευφάνταστο τρόπο!

H πορεία προς την ολοκλήρωση του «Σοκολατο – νυφικού»

Oι σπουδαστές της σχολής περιγράφουν με μεγάλο ενθουσιασμό την εμπειρία τους από την ενασχόλησή τους με το project.

«Όταν μας ανέθεσαν το project για το φεστιβάλ σοκολάτας, ενθουσιάστηκα και συνάμα σάστισα. Νόμιζα πως βρέθηκα σε σχολή ζαχαραπλαστικής. Δεν ξέρω πώς ήρθε αυτή η ιδέα στην αγαπημένη κ. Βυτινίδου και απόρησα πώς θα εμπιστευτεί τους νέους σπουδαστές της σε δημιουργία fashion show, workshops και όλων όσων είδατε. Σκέφτηκα: αποτυχία. Κι όμως, πίστεψε σε εμάς και μας εμπιστεύθηκε με κλειστά μάτια. Είδε κάτι που εμείς αδυνατούσαμε να διακρίνουμε. Άφησε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα όλων μας να ανθίσει και παράλληλα ήταν εκεί να μας καθοδηγεί και να μας στηρίζει. Τελειώνοντας με αυτό το project, είμαι πλέον σίγουρη ότι διάλεξα τη σωστή σχολή μόδας για τις σπουδές μου. Αποκόμισα βέβαια λίγα κιλάκια παραπάνω τρώγοντας τη μισή σοκολάτα του project, όμως θα το ξαναέκανα, παρά τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε . Η σοκολάτα δεν είναι τόσο εύκολο υλικό όσο όλοι νομίζουν, όμως έτσι όπως πλαθόταν, έπλασε και μια καταπληκτική ομάδα που σίγουρα θα ήθελα να ξανασυνεργαστώ και να συμμετάσχω μαζί της σε πολλές ακόμα εκδηλώσεις», δήλωσε η 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών Κωνσταντίνα Μπένου.

«Ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία για εμένα και χάρηκα πολύ διότι μέσα από αυτό το project μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω κι άλλες σπουδάστριες της σχολής που δεν τις γνώριζα, αλλά και ανθρώπους από τον χώρο της ζαχαροπλαστικής, ακόμα και τους διοργανωτές του Φεστιβάλ. Για μένα ήταν μοναδική εμπειρία να δουλεύεις σε ένα κλίμα άκρως δημιουργικό, όπου εμείς, οι σπουδάστριες, ήμασταν σε διαρκή επικοινωνία και μαζί και με την κ. Μαρία Βυτινίδου συζητούσαμε ιδέες και το πώς μπορούν αυτές να υλοποιηθούν. Επίσης για μένα ήταν μεγάλη πρόκληση η ιδέα και μόνο του να δουλέψουμε με φαινομενικά άσχετα υλικά μεταξύ τους, όπως το ύφασμα και η σοκολάτα, να τα συνδυάσουμε και από αυτά να δημιουργήσουμε μόδα, να φτιάξουμε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, μία εμπειρία που  δεν περίμενα ποτέ ότι θα ζούσαμε στη σχολή μόδας που σπουδάζω», είπε η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, σπουδάστρια στο Foundation Fashion Design and Production.

«Ενθουσιάστηκα πάρα πολύ με το Styling Workshop που έκανα γιατί με έκανε να νιώσω πιο άνετα να εκτίθεμαι μπροστά σε κοινό και να κάνω παρουσιάσεις για τη μόδα. Τα πήγαμε πάρα πολύ καλά δεδομένου ότι δεν έχουμε ξαναδουλέψει με υλικά που ήταν δύσκολο να συνδυαστούν, όπως το ύφασμα και η σοκολάτα και θεωρώ ότι του χρόνου αν το ξανακάνουμε θα έχουμε διορθώσει ακόμα και τις πιο μικρές ατέλειές μας. Η σχολή μου μου προσέφερε μία εμπειρία που δεν είχα ξαναζήσει και ούτε πιστεύω ότι θα ζούσα με αυτόν τον τρόπο. Εγώ πιστεύω ότι η μόδα δεν αποτελείται μόνο από το ύφασμα και πλέον στο 2019 καλό θα είναι η μόδα να έχει πιο διευρυμένες διαστάσεις. Η ομαδικότητα και η δημιουργικότητα που γεννήθηκε μέσα από αυτό το project και το ότι δημιουργήσαμε υψηλή ραπτική από μη συνηθισμένα υλικά, όπως η σοκολάτα, είναι αυτά που θα μείνουν από την όλη εμπειρία», δήλωσε η Nεφέλη Κλαπή, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών.

«Όταν μας ανακοίνωσε η κ. Βυτινίδου ότι θα συμμετάσχουμε στο Φεστιβάλ Σοκολάτας δημιουργώντας ρούχα από σοκολάτα έμεινα έκπληκτη γιατί δεν περίμενα ότι θα μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε ένα τέτοιο υλικό με αυτό τον τρόπο. Η πρωτοποριακή αυτή πρόταση με εντυπωσίασε πολύ γιατί ήταν μία τελείως καινούρια εμπειρία για μένα και κάτι ασυνήθιστο σε ό,τι έχει να κάνει με τη μόδα. Εγώ πήρα την πρωτοβουλία να κάνω μία έρευνα για τα υπόλοιπα Φεστιβάλ Σοκολάτας στην Ευρώπη για να συγκρίνω και να δω πόσο μακριά έχει φτάσει αυτή η ιδέα στο εξωτερικό. Έτσι έκανα μία παρουσίαση για τα 10 πιο δημοφιλή Φεστιβάλ Σοκολάτας στην Ευρώπη. Μέσα από αυτή τη διαδικασία πήρα θάρρος κι έμαθα να εκτίθεμαι στο κοινό. Το fashion show και τα workshops με βοήθησαν να διευρύνω τους ορίζοντές μου και να δω με άλλο μάτι τη μόδα. Παράλληλα, με έκαναν να σκεφτώ ότι κι εγώ θα μπορούσα με το πέρας των σπουδών μου να δημιουργήσω πιο avant garde ή πιο καλλιτεχνικά ενδύματα», σημείωσε η Χρύσα Γιαννακουλοπούλου,  1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών .

«Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα μέρος  με την Σχολή Μόδας AthensFashionClub σε ένα project που δεν έχει γίνει ξανά στην Ελλάδα! Η εμπειρία ήταν μοναδική.  Πέρασα υπέροχα με τις υπόλοιπες συμφοιτήτριές μου κι εύχομαι όλες οι συνεργασίες που θα κάνω στο μέλλον να είναι σαν και αυτή.  Είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου, γιατί είχαμε να δουλέψουμε με ένα πολύ δύσκολο υλικό, αλλά τα καταφέραμε άψογα και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό. Θέλω να ευχαριστήσω την διευθύντρια της σχολής, κ. Μαρία Βυτινίδου, για την ευκαιρία να δείξουμε την δημιουργικότητα και τις γνώσεις που μας έχει δώσει μέχρι στιγμής. Σε όλη την προετοιμασία των ρούχων ήταν συνέχεια δίπλα μας. Το project αυτό ήταν εξαιρετικό μάθημα για όλες εμάς γιατί μάθαμε τεχνικές που δεν έχουμε διδαχτεί ακόμα, και σίγουρα ακονίσαμε την φαντασία μας»,  είπε η Αντιγόνη Βολιτάκη, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών.

«Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η συμμετοχή μας στο Φεστιβάλ. Προσωπικά η σχολή μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με ένα υλικό που δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα μπορούσα να δουλέψω, όπως η σοκολάτα. Από την αρχή η όλη διαδικασία της επεξεργασίας της για να γίνει φορέσιμο υλικό ήταν μία πρόκληση για εμάς τους σπουδαστές και δεν φανταζόμασταν ότι θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα και ότι θα καταφέρναμε να βγάλουμε όντως ρούχα και αξεσουάρ από σοκολάτα. Αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι στη μόδα δεν υπάρχουν όρια κι ότι μπορείς να δουλέψεις με ότι υλικό θέλεις αρκεί να έχεις φαντασία, μεράκι και δυνατή ομάδα», δήλωσε η  Ίλια Καραγιάννη, 1οετής σπουδάστρια στο τμήμα των Σχεδιαστών .

«Ήταν η πρώτη φορά για μένα που συμμετείχα σε ένα τέτοιο project και ήταν μεγάλη πρόκληση, καθώς δεν ήξερα πώς θα ήταν το αποτέλεσμα των δημιουργιών μας, αλλά ήταν απίθανο. Η όλη εμπειρία ήταν μοναδική και  τα θετικά σχόλια των επισκεπτών του Φεστιβάλ για τις δημιουργίες μας μου έδωσαν μεγάλη ευχαρίστηση. Ήταν ένα άκρως πρωτοποριακό project που έτρεξε η σχολή μου για τους σπουδαστές της, από αυτά που αναπτύσσουν τη δημιουργικότητά μας και βγάζουν τη φαντασία μας από τα στενά όρια», είπε η Ευδοκία Δαμουλιάνου, σπουδάστρια στο Foundation Fashion Design and Production.

Η Σχεδιάστρια και Ιδιοκτήτρια της σχολής Μαρία Βυτινίδου αναφέρει από την δική της πλευρά πόσο ικανοποιημένη έμεινε από το τελικό αποτέλεσμα του project της σοκολάτας:

«Eίμαι πάρα πολύ περήφανη για την προσπάθεια των σπουδαστών που συμμετείχαν σε ένα project 3 μηνών και την επιτυχία τους. Ο δικός μας ρόλος ως εκπαιδευτές είναι να δίνουμε τις ευκαιρίες να αναπτυχθεί η δημιουργικότητά τους σε όλα τα επίπεδα, για αυτόν τον λόγο εντάξαμε και τις 2 παρουσιάσεις των σπουδαστριών μας Χρύσα Γιαννακουλοπούλου και Νεφέλη Κλαπή στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ.

Εχει μεγάλη σημασία για την μετέπειτα πορεία τους στον χώρο της μόδας, να μπορούν να λειτουργούν ως “Φάροι της γνώσης” και “δημιουργοί τάσεων μόδας”. Aρχικά εκπαιδευτήκαμε στην χρήση του υλικού της σοκολάτας και στην συνέχεια σκεφτήκαμε πως μπορούμε με αυτό το υλικό και τις ιδιότητές του να δημιουργήσουμε από ένα μικρό αξεσουάρ μέχρι ένα “Σοκολατο-νυφικό”!

Οι σπουδάστριες ερχόντουσαν κάθε μέρα από το πρωί στο προσωπικό μου Ατελιέ και δουλεύαμε μαζί τις ιδέες τους, αλλά και την κατασκευή των ρούχων. Είμαι μαζί με τους σπουδαστές για να τους κατευθύνω, να τους εκπαιδεύσω αλλά και να θαυμάσω από κοντά την εργατικότητα και την συνέπειά τους.

Πολλές από τις σχεδιάστριες, για  να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τον ελέυθερό τους χρόνο, έπαιρναν το υλικό της σοκολάτας στο σπίτι και την επόμενη ημέρα έφερναν μία ολόκληρη κούτα από σοκολατένια διακοσμητικά, λουλούδια και στέκες για το κεφάλι!

H Ευδοκία Δαμουλιάνου από το τμήμα των σχεδιαστών μόδας, ασχολήθηκε 2 εβδομάδες κάνοντας γλυπτική πανω στην κούκλα το κορσάζ του νυφικού και την διακόσμησή του.Η Κωνσταντίνα Μπένου με την Αντιγόνη  Βολιτάκη ανέλαβαν να κατασκευάσουν τις στέκες και τα υποδήματα, ενώ η Ίλια δημιούργησε εκείνο το καταπληκτικό τσανάκι της Νύφης από σοκολάτα που όλοι μας ρωτούσαν αν το πουλάμε!

Τέλος η Κωνσταντίνα Κοζακίδη, έφτιαξε μόνη της όλο το φόρεμα από την σοκολάτα ruby και είχε αναλάβει καθόλη την διάρκεια της έκθεσης να ενημερώνει τους επισκέπτες για την διαδικασία κατασκευής των ενδυμάτων και αξεσουάρ με τον καλύτερο τρόπο, δηλαδή να τους καλεί να τα φορέσουν!

Με αφορμή το project αυτό και την δυναμική των σπουδαστών μας αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μίαDream Team’ , με στόχο το επόμενό μας project να πραγματοποιθεί στο εξωτερικό!».

Για ακόμη μία φορά η Σχολή Μόδας “AthensFashionClub” και η Ιδρύτρια της Σχολής και Σχεδιάστρια Μόδας, Μαρία Βυτινίδου, έβαλαν την υπογραφή τους στον χώρο, αποδεικνύοντας ότι σε ένα Kαινοτόμο περιβάλλον όλοι μπορούν να δημιουργήσουν  από μικρά μέχρι μεγάλα έργα τέχνης.

Πηγή

Continue Reading

Μόδα

Ολυμπιακοί Αγώνες Και Ολυμπιακή Μόδα

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι εδώ, και αποτελούν κατά κοινή ομολογία ένα από τα πιο σημαντικά αθλητικά γεγονότα παγκοσμίως. Οι Αγώνες δεν είναι μόνο μια γιορτή αθλητισμού, αλλά και ένα σημαντικό μέσο πολιτιστικής ανταλλαγής, καινοτομίας και δημιουργίας νέων τάσεων. Ένα τέτοιο γεγονός όπως είναι φυσιολογικό δεν γίνεται να αφήσει ανεπηρέαστη την μόδα. 

Η επιρροή τον Ολυμπιακών αγώνων στην παγκόσμια μόδα

Η μόδα δεν μένει αμέτοχη στην επίδραση των Ολυμπιακών Αγώνων. Κάθε διοργάνωση συνοδεύεται από νέες τάσεις και καινοτομίες στον χώρο της ένδυσης τόσο αθλητικής όσο και μη. Οι σχεδιαστές συνεργάζονται με αθλητικές ομάδες και χώρες προβάλλοντας την δουλεία τους μέσα από αυτούς. Επιπλέον οι Ολυμπιακοί Αγώνες προάγουν την ιδέα της ένδυσης ως μέσο έκφρασης της εθνικής και πολιτιστικής ταυτότητας.

Στις ακόλουθες φωτογραφίες έχουμε την αποτύπωση όλων των παραπάνω μέσα από την ματιά της φωτογράφου Thalias Zerfou. Το make up και τα μαλλιά έχει επιμεληθεί ο Vaggelis Kolokotronis. Art director και stylist του συγκεκριμένου project o Lazaros Orfanidis με styling assistant την Kelly Xatzidaki.

Τρεις καταξιωμένοι σχεδιαστές υψηλής ραπτικής ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας μοναδικές εικόνες με άρωμα Γαλλίας και έμπνευση την γαλλική σημαία. 

Η λευκή δημιουργία είναι του Christou Paraskeuopoulou και το brand ονομάζεται Christian P.

Η κόκκινη δημιουργία είναι του Giorgou Zeti και το brand έχει την ίδια ονομασία

Η μπλε ρουά δημιουργία είναι της Alkminis Trigonaki και το brand ονομάζεται Alkmini Fashion

Models : Alexia Traiko / Sophie Geotgoulia / Melina Giakou

Lazaros Orfanidis

Fashion Consultant, Visual Merchandiser

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Νέα Γεωργία Νέα Γενιά: Πρόγραμμα Trophy/Τροφή

Η DS Smith Hellas συμβάλλει στην ενίσχυση του μέλλοντος του αγροδιατροφικού τομέα
μέσω της υποστήριξης του προγράμματος Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα
Γενιά

Η DS Smith, κορυφαίος κατασκευαστής λύσεων βιώσιμης συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι
στην Ελλάδα, συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του αγροδιατροφικού τομέα της χώρας
συμμαχώντας για δεύτερη συναπτή χρονιά με τον οργανισμό «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» για την
ενίσχυση του κλάδου, υποστηρίζοντας αυτήν τη φορά το πρόγραμμα Trophy/Τροφή. Πιο
συγκεκριμένα, η DS Smith Hellas θα στηρίξει τρία Μeet-up του προγράμματος με κύρια θεματική
τη «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον κλάδο της αγροδιατροφής», τα οποία θα
πραγματοποιηθούν σε τρία πανεπιστήμια της χώρας.

Τι είναι όμως τo Trophy/Τροφή;

Το Trophy/Τροφή είναι ένα πρωτοποριακό εγχείρημα, το οποίο αναδεικνύει και επιβραβεύει
καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες και νεοφυείς επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στους τομείς
της αγροτεχνολογίας, της τεχνολογίας τροφίμων και των agrologistic, με προϊόντα και υπηρεσίες
που χρησιμοποιούν καινοτόμες τεχνολογίες, ακόμη και σε αρχικά στάδια ανάπτυξης (pre seed).
Μέχρι σήμερα, χάρη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχουν ήδη στηριχθεί 122 νεοφυείς επιχειρήσεις
από τον συγκεκριμένο τομέα.

Τα Μeet-up είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Trophy/Τροφή. Εκεί, φοιτητές, startupper, νέοι
επιχειρηματίες και ερευνητές έρχονται σε επαφή με ερευνητικά ιδρύματα, επενδυτές, μέντορες και
εταιρείες και μαζί αναπτύσσουν νέες πρωτοποριακές ιδέες, στο πλαίσιο βιωματικών εργαστηρίων.
Για την DS Smith, η υιοθέτηση πρακτικών βιώσιμης ανάπτυξης και κυκλικής οικονομίας βρίσκεται
στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της και ο μετασχηματισμός του αγροδιατροφικού κλάδου μπορεί
να πλαισιωθεί από καινοτόμες και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις συσκευασίας, που θα
αυξήσουν την προστιθέμενη αξία των τελικών προϊόντων. Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία
υποστηρίζει στα τρία meet-up τη θεματική ενότητα με τίτλο: «Μείωση της χρήσης πλαστικού στον
κλάδο της αγροδιατροφής».

Ο κ. Γιώργος Φιλιππόγλου, DS Smith Managing Director για το cluster της Ελλάδας δήλωσε:
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που για μία ακόμη χρονιά βρισκόμαστε στο πλευρό της Νέας
Γεωργίας Νέας Γενιάς, καθώς μέσα από αυτή τη συνεργασία έχουμε συνεισφέρει στην
ενδυνάμωση του αγροδιατροφικού τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα τον κομβικό ρόλο που
διαδραματίζει η συσκευασία από κυματοειδές χαρτόνι στην ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της
χώρας».

Τα τρία Meet-up με τη στήριξη της DS Smith Hellas, είναι τα ακόλουθα :
-TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
– TrophyTροφή Meet-up σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Η κα Έφη Λαζαρίδου, CEO του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά δήλωσε: «Τo Trophy/Τροφή
είναι μία ουσιαστική πρωτοβουλία που διασυνδέει την πανεπιστημιακή κοινότητα με τη βιομηχανία
και την αγορά στον κρίσιμο κλάδο της αγροδιατροφής. Κάθε χρόνο φέρνει εκατοντάδες φοιτητές και
ερευνητές σε επαφή με καινοτόμες επιχειρήσεις μέσα από τα Trophy/Τροφή meetup που
διεξάγονται σε πανεπιστήμια σε όλη την Ελλάδα και αποτελούν μία αποτελεσματική πλατφόρμα
ανταλλαγής επιχειρηματικών ιδεών και εμπειριών. Πάνω από 700 φοιτητές έχουν συμμετάσχει τα
τελευταία δύο χρόνια στα meetup του προγράμματος, εργάστηκαν στην ανάπτυξη καινοτόμων
λύσεων και ξεκίνησαν να σχεδιάσουν τα πρώτα τους επιχειρηματικά βήματα. Η DS Smith, μία
πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο της συσκευασίας από κυματοειδές χαρτόνι που επενδύει σε
βιώσιμες πρακτικές υποστηρίζει από την πλευρά της 3 meetup, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενο
της πρωτοβουλίας Trophy/Τροφή».

Η DS Smith παγκοσμίως έχει έδρα το Λονδίνο και είναι μέλος του FTSE 100, ενώ
δραστηριοποιείται σε 34 χώρες απασχολώντας περίπου 30.000 άτομα με την ιστορία της να
ανάγεται στις επιχειρήσεις παραγωγής συσκευασιών από το 1940. Στην Ελλάδα, η εταιρεία έχει
παρουσία τα τελευταία 65 χρόνια με εργοστάσια στην Κόρινθο, τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη,
απασχολώντας συνολικά πάνω από 400 εργαζομένους. Η DS Smith Hellas υποστηρίζει έμπρακτα
την πρωτοβουλία του Trophy/Τροφή του οργανισμού Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, με στόχο να
ενισχύσει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα στο ελληνικό οικοσύστημα της αγροδιατροφής, με ένα
ουσιαστικό και αξιόπιστο εγχείρημα επιτάχυνσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Το Trophy/Τροφή υλοποιεί με επιτυχία ο οργανισμός Νέα Γεωργία Νέα Γενιά, μέσα
από την ιδρυτική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ).

Continue Reading

Εκδηλώσεις

Το 4o Taste Halkidiki Festival στα Νέα Μουδανιά!

Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του 4ου Φεστιβάλ Γαστρονομίας Χαλκιδικής,TASTE HALKIDIKI, που θα πραγματοποιηθεί στην Προβλήτα Νέων Μουδανιών, σε συνεργασία με το Δήμο Νέας Προποντίδας. Η εκδήλωση αποτελεί μέρος των δράσεων TASTE HALKIDIKI, που στόχο έχουν την ανάδειξη του γαστρονομικού πλούτου της περιοχής και είναι μία πρωτοβουλία του προέδρου Γιάννη Κουφίδη και του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής.

Στο 4o TASTE HALKIDIKI FESTIVAL τοπικοί παραγωγοί ελιάς, ελαιόλαδου, μελιού, τυροκομικών, αρτοποιημάτων, ζυμαρικών, κρασιών, μπίρας, αποσταγμάτων, από όλη τη Χαλκιδική, θα εκθέτουν τα προϊντα τους στους επισκέπτες, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για αυτά, να τα γευτούν, αλλά και τα προμηθευτούν. Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της μαγειρικής, σεφ από καταξιωμένα εστιατόρια της περιοχής θα μαγειρέψουν ζωντανά ιδιαίτερα πιάτα, τα οποία οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, βασισμένα σε τοπικές συνταγές και αξιοποιώντας τα προϊόντα των εκθετών. Παρουσιαστής της εκδήλωσης θα είναι ο γνωστός δημοσιογράφος και παρουσιαστής Κωστής Ζαφειράκης, ο οποίος με το δικό του μοναδικό τρόπο θα παρουσιάσει τους παραγωγούς και τις ζωντανές μαγειρικές επιδείξεις. 

Όπως με κάθε ευκαιρία τονίζει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής Γιάννης Κουφίδης, το TASTEHALKIDIKI αποτελεί θεσμό και αναδεικνύει την γαστρονομία της Χαλκιδικής, ως μια εναλλακτική μορφή τουρισμού. Μέσα από τις δράσεις του, προβάλλονται τα τοπικά προϊόντα και οι άνθρωποι πίσω από αυτά, αναδεικνύονται περιοχές τουριστικές και μη, αναβιώνουν ξεχασμένες συνταγές και έθιμα, επιμηκύνεται η τουριστική σεζόν, συνδέεται ο πρωτογενής τομέας και η μεταποίηση και τις υπηρεσίες του τουρισμού και τελικά, ενισχύεται η οικονομική ανάπτυξη του τόπου. Την υλοποίησή του προγράμματος έχει αναλάβει η εταιρεία Chef Stories, εταιρία Συμβούλων Marketing & Γαστρονομίας και Διοργάνωσης Γαστρονομικών εκδηλώσεων (www.chefstories.gr), που έχει εμπνευστεί όλο το concept, το branding, αλλά και τη διοργάνωση των δράσεων Taste Halkidiki.


Continue Reading

Trending